JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171109/614181-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 614181-N-2017 z dnia 2017-11-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Łodygowicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27020829200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. J. Lompy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40038 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 002 050</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@slaska.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 002 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"></span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, Zespół zamówień publicznych, Sekretariat blok A, parter</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Łodygowicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-2380-538/2017 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. ,,Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Łodygowicach" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiar robót - załącznik nr 5 do ogłoszenia 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 6 do ogłoszenia 3. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 7 do ogłoszenia 4. Zamawiający wymaga aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowany sprzęt była wystawiona na okres równy gwarancji producenta, który ma wynosić minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru obiektu przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu) materiałów równoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów materiałów (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałów równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały, z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałów oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materiały równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji, zatwierdzonymi przez Projektanta, który zrealizował dokumentację projektową. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do ogłoszenia). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 8 W związku z powyższym Wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby, przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacja przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 8 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 7 i 8. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia. UWAGA!!! Kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, kopia umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. UWAGA!!! W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">24</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">24 miesiące od daty zawarcia umowy</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (załącznik nr1 do ogłoszenia): 1. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone naformularzu stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do ogłoszenia oraz aktualne na dzień składania wniosku.UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotachwe wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zudziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach wewskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazanewyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. odpis zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniana podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacjielektronicznej: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 9 do ogłoszenia 2. Kosztorys ofertowy wkalkulacji szczegółowej. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej sekcji składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępnościoświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w szczególności punktów 2, wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcęoświadczenia lub dokumenty. 6 W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w szczególności w punkcie 2 , które znajdująsię w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanychprzez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów,o ile są one aktualne. 7 W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musiprzedłożyć w ofercie dokumenty określone w sekcji 3. Dokumenty i oświadczenia w pozostałymzakresie mogą przedstawić łącznie. W przypadku doświadczenia za spełnienie warunku w zakresiedoświadczenia wykonania robót zostanie uznana w przypadku kiedy jedną z robót wykona w całościjeden z członków konsorcjum albo dwie.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Tak</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://www.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu ZamówieńPublicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnym zakresiemogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresemhttps://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed złożeniem wniosku odopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma loginidentyfikator użytkownika. 1.4.Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji niejest wymagany podpis elektroniczny. 1.5. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczeniego do udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacjiprzekazać informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnejpisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. Uwaga: Nie należyprzesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.1.6. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania goZamawiającemu wraz z wnioskiem będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziałuWykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiającychsprawne korzystanie z niniejszego systemu: 2.1. Komputer klasy PC z systemem operacyjnymWindows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lubwyższa. 2.2. Zamawiający informuje wg danych Urzędu Zamówień Publicznych, platforma zostałaprzetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz InternetExplorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zalecaużytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. 2.3. Zarówno Zamawiający jak i UrządZamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystaniaprzez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. Licytacja elektroniczna na przedmiot zamówienia będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniusię na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacjiumożliwiającej składanie ofert - postąpień. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składająswoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 4. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcydopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożeniapostąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia w wyznaczonym terminie. 5. Ofertazłożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W tokulicytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach;grosze należy oddzielić od złotych kropką. 7. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonaniazamówienia obejmujący całość robót zgodnie z dokumentacją techniczną ( przedmiary, STWiOR,projekt budowlany) oraz wszystkie inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożeniapostąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby cena z kosztorysu ofertowego dawałamaksymalnie wylicytowaną wartość brutto. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa odoferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. Zamawiający zamierzaprzeznaczyć na realizację zamówienia wartość 3 202 885,92 zł. 10. Zamawiający przyjął za minimalnepostąpienie wartość 10 000,00 PLN (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczonaod oferty najkorzystniejszej). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza odokreślonego minimalnego postąpienia. 11. Sposób podawania ceny oferty kwota określana jest wzłotych oraz w groszach (jeżeli występują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 180000.00 obowiązujedokładność do dwóch miejsc po kropce) Uwaga: Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty(prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przyciskuzłóż postąpienie). 12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielneodświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej system nie dokonuje odświeżaniaautomatycznie. 13. W toku licytacji system platformy licytacyjnej UZP na bieżąco udostępniawszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawcówbiorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentuzamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 14. Pozamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawnionyWykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 10</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2017-11-17</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia,żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zgodnie z wzorem umowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia wybrany Wykonawca zobowiązany będziewnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej wformularzu ofertowym po przeprowadzonej licytacji elektronicznej. Najpóźniej w dniu zawarciaumowy Wykonawca musi wnieść 100% wartości zabezpieczenia. Zabezpieczenie Wykonawca wnosiw sposób określony w § 6 wzoru umowy. Zabezpieczenie należy wnieść w formach określonych art.148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesieniezabezpieczenia: - w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, - przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowychemitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, - przez ustanowieniezastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrzezastawów. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy przez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty budowlane. 4. Zabezpieczeniewnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przezZamawiającego w załączniku nr 2 do ogłoszenia - wzór umowy</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">zgodnie z wzorem umowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-11-17</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. CENA: 1. Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni i dostarczyZamawiającemu Formularz ofertowy - załącznik nr 8 do ogłoszenia dostępny na stroniewww.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz opracuje szczegółowy kosztorys ofertowy na podstawiedokumentacji technicznej (załącznik 5,6,7 do ogłoszenia) dostępnych na stroniewww.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl 2. Przygotowany szczegółowy kosztorys ofertowy będzie stanowiłzałącznik do Formularza ofertowego. Cena ofertowa wskazana w Formularzu ofertowym będzieodpowiadała wyliczeniu przedstawionemu w szczegółowym i uproszczonym kosztorysie ofertowym II.PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1. Wniosek ma byćzłożony w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku wformie elektronicznej za sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma byćzaadresowana na Zamawiającego i oznaczona: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacjielektronicznej na: ZP-2380-538/2017 Budowa nowej siedziby Komisariatu Policji w Łodygowicach Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół ZamówieńPublicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków. 3.Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą(firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4. 4. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone Wykonawcom po upływieostatecznego terminu składania wniosków. III OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1.Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg. wzoruzałącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.7. ogłoszenia 2.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym dokumenty ioświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lubkomputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osoby uprawnione Niedotyczy załączników składanych, jako oryginały wystawione i podpisane przez uprawnione organy np.KRS. 3. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie muszą być opieczętowane pieczątką imienną ipodpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lubsporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione. Osoba uprawniona toosoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub działająca z jejupoważnienia Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lubpodpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone napapierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie.Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę zazgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia publicznego oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach którychWykonawca polega kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów sąpoświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadkuskładania dokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te są składane wraz ztłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelnyZamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i nazwisko pozwalający na identyfikację osoby,która go złożyła. 4. W przypadku spółek prawa handlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne zchwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ. Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona oddokonania odpowiedniego wpisu w KRS. Wystarczającym będzie, że Wykonawca dołączy do ofertydotychczas obowiązujący KRS i uchwałę o zmianie zarządu. 5. W przypadku podpisywania wnioskuprzez osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, niezbędne jest we wnioskupełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonejnotarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynnościupoważniona jest osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Wprzypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówieniapublicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie we wniosku pełnomocnictwa w formieoryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego dowystępowania w imieniu grupy Wykonawców w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nieprzedstawiają osobnego dokumentu zawierającego pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia doreprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma wynikać z samej umowy spółki cywilnejdołączonej do wniosku. 7. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, zmiany musząbyć parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 8. Wszelkie dokumenty składanena papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 9. Wnioski o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału wpostępowaniu (art. 96 ust 3 ustawy PZP). Nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikacjęWykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacji stanowiącychtajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeliWykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępnianeoraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 10. Jeżeli Wykonawcabędzie dołączał do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumenty zawierające tajemniceprzedsiębiorstwa winien to zrobić dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem INFORMACJESTANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA oraz załączyć dokumenty wskazujące, iżzastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zastosuje powyższą procedurętakże w przypadku składania informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa po terminie składania 11. Podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albojednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 12. W przypadkuzłożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału wpostępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. IV INFORMACJA OFORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIULICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Przedzawarciem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr8 do ogłoszenia wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie załącznikównr 5,6,7 do ogłoszenia 2. Błędne wypełnienie formularza ofertowego lub szczegółowego kosztorysuofertowego, będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularzaofertowego lub szczegółowego kosztorysu ofertowego, a w przypadku odmowy jego poprawieniaZamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ibędzie miał zastosowanie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Umowa zawarta zWykonawcą będzie realizowana w oparciu o ceny i składniki cenotwórcze podane w szczegółowymkosztorysie ofertowym. 4. W przypadku zwycięstwa w licytacji Wykonawcy będącego spółką zograniczoną odpowiedzialnością, której wartość oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitałuzakładowego Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy do przedłożeniauchwały wspólników lub odpisu umowy spółki wyrażającej zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania(art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W przypadku zwycięstwa w licytacji przezWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniemumowy konieczne jest przedłożenie umowy konsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracęWykonawców, czyli zawierać postanowienia dotyczące m.in. realizacji poszczególnych częścizamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie z treścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcyubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanieumowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostały uregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniaćjednego z członków konsorcjum - Lidera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobęfizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałych Partnerów we wszystkich sprawachzwiązanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętychzobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwania umowy, aż do ostatecznegowygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego; być zawarta w formie pisemnej. 6. W przypadkupowierzenia części robót podwykonawcy zgodnie z oświadczeniem złożonym na wniosku o dopuszczeniedo udziału w postępowaniu, Wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy współpracy z podwykonawcąlub dalszym podwykonawcą. 7. Szczegółowe wymogi dot. podwykonawstwa w trakcie realizacjizamówienia zostały uregulowane we wzorze umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 8.Wykonawca jest zobligowany przed zawarciem umowy do przekazania informacji dotyczącej imion inazwisk oraz nr uprawnień osób, które będą pełniły funkcje wskazane we wzorze umowy. VINFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMIWRAZ ZE WSKAZANIEM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DOPOROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomieniaoraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. 2.Oświadczenia, pisma, wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu),zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się zazłożone przez Wykonawcę w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu izostała niezwłocznie potwierdzona na piśmie doręczone osobiście lub pocztą pod adres: KomendaWojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19.UWAGA: Zamawiający nie uzna za skuteczne przekazanie w wyznaczonym terminie wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazanego drogą elektroniczną lub za pomocą faksu,uzupełnienia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o brakujące dokumenty w przypadkuprzekazania tych dokumentów wyłącznie drogą elektroniczną lub za pomocą faksu. Uzupełnianedokumenty muszą zostać przekazane w formie papierowej (oryginał lub kserokopia poświadczona zazgodność z oryginałem zgodnie ze wskazaniem na wezwaniu do uzupełnienia). 3. Zamawiającyprzekazuje wszelkie pisma za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną zgodnie z pkt 4 oraz niezwłoczniepotwierdza pocztą. Terminy wyznaczone przez Zamawiającego na dokonanie poszczególnych czynnościprzez Wykonawcę liczone są od dnia przekazania pisma za pomocą faksu lub pocztą elektronicznązgodnie z pkt. 4. 4. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, załącznik nr 1 do ogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lub adresu pocztyelektronicznej, na który Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane wramach postępowania. Wykonawca wybiera faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. Wprzypadku wpisania przez Wykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznejZamawiający będzie przesyłał zeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca ponosipełną odpowiedzialność za odbieranie przesyłanej poczty elektronicznej. W przypadku zaniechaniaodebrania przesłanej poczty Wykonawca ponosi wszelkie wynikające z tego skutki. Zamawiający niewymaga potwierdzenia otrzymania przesyłanego pisma drogą elektroniczną. 6. W przypadku wyboruprzez Wykonawcę jako drogi otrzymywania pism nadawanych przez Zamawiającego za pomocą faksuWykonawca ponosi odpowiedzialność za sprawdzenie kompletności i czytelności otrzymania przesłanegopisma. Brak kompletności lub czytelności Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemutelefonicznie na nr 32 200 20 50. Za dowód skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy za pomocąfaksu Zamawiający uznaje potwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcęna wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazany na potwierdzeniu faksowym.Zamawiający nie wymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma za pomocą faksu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu,faksu lub adresu poczty elektronicznej, pod który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku niedokonania powiadomienia Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub pod adres pocztyelektronicznej wskazany na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z zasadamiwskazanymi powyżej uważa się za skutecznie dokonane. 8. Zaproszenia do udziału w licytacji zostanąprzekazane Wykonawcom zgodnie z wybraną drogą porozumiewania się (faksem lub pocztąelektroniczną) i potwierdzone pocztą. 9. Przesyłanie wszelkich oświadczeń, pism, wniosków,zawiadomień oraz informacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną do Komendy WojewódzkiejPolicji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych może odbywać się tylko w dniach roboczych (odponiedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30 na numer faksu 32 200 20 60 lub na adres email:zamowienia@ka.policja.gov.pl Uwaga: W przypadku przesłania dokumentu po godzinie 15.30 w dniuroboczym spowoduje, iż zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego w następnym dniu roboczym zwpływem wynikającym z daty i godziny faktycznego otrzymania korespondencji. W przypadkuprzesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany u Zamawiającego wpierwszym następującym dniu roboczym z wpływem wynikającym z daty i godziny faktycznegootrzymania korespondencji 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji Zamawiający iWykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazują drogą elektronicznąza pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcom będą widoczne wzakładce moje wiadomości. 11. Wyjaśnienia nie będą udzielane telefonicznie. VI POUCZENIE OŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKUPOSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawcy w toku postępowania o udzieleniezamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówieńpublicznych. 2.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danegozamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisówustawy Pzp przysługuje odwołanie wobec czynności: - określenia warunków udziału w postępowaniu -wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia - odrzucenia oferty odwołującego -opisu przedmiotu zamówienia - wyboru najkorzystniejszej oferty 3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dniod dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia --jeżelizostały przesłane drogą elektroniczną lub faksową albo w terminie 10 dni -- jeżeli zostały przesłane winny sposób. 4.Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzonew trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, wnosi się w terminie: 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie ZamówieńPublicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.Odwołaniewobec czynności innych niż określone w ust. 2 i 3 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powziętolub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia. 6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczejw formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznymweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka,spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.. 7.Odwołujący przesyła kopię odwołaniaZamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób aby mógł on zapoznaćsię z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż wterminie 2 dni od dnia otrzymania, kopie odwołania innym Wykonawcom uczestniczącym wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia lub ,zamieszcza ją również na stronie internetowej Zamawiającego, wzywając Wykonawców do przystąpieniado postępowania odwoławczego. 9.W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składaniaofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 10.Naczynności na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca możew terminie przewidzianym na wniesienie odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej zprzepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub zaniechaniu czynności do której jest onzobowiązany.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com