JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171122/620343-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 620343-N-2017 z dnia 2017-11-22 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Trzemeszno</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Trzemeszno</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">9235128000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. gen. H. Dąbrowskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">62240 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Trzemeszno</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">61 415-43-06</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">inwestycje@trzemeszno.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">61 415-43-06</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.trzemeszno.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy ci powinni spełniać łącznie.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.trzemeszno.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.trzemeszno.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemny </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. 1 Maja 1, 62-240 Trzemeszno, pokój nr 2 biuro podawcze</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.20.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, sprzętu i narzędzi w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w następujący sposób i dopuszcza składanie ofert częściowych:CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM IM. POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO W KRUCHOWIECZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - GIMNAZJUM W TRZEMESZNIECZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - LICEUM W TRZEMESZNIECZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA - SZKOŁA PODSTAWOWA 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W TRZEMESZNIEWymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:4.1.	Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy.4.2.	Miejscem dostawy są szkoły objęte projektem: a)	Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Powstania Wielkopolskiego w Kruchowie, Kruchowo 1, 62-240 Trzemeszno,b)	Gimnazjum w Trzemesznie, pl. Michała Kościeszy-Kosmowskiego 5, 62-240 Trzemeszno,c)	Liceum w Trzemesznie, plac Kosmowskiego 5, 62-240 Trzemeszno,d)	Szkoła Podstawowa 2 im. Polskich Olimpijczyków w Trzemesznie, ul. 1 Maja 11, 62-240 Trzemeszno,4.3.	Wykonawca dostarczy materiały dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe czasie transportu.4.4.	Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym protokołem zdawczo-odbiorczym.4.5.	Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.4.6.	Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu) gwarancji (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. 4.7.	Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>48000000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu lub pomocy dydaktycznych dla placówek edukacyjnych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">b)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu lub pomocy dydaktycznych dla placówek edukacyjnych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">7.4.	Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres udzielonej rękojmi </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin zapłaty </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:1) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku:a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT;2) zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku:a) wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;b) następstwa siły wyższej;3) gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;4) zamiany asortymentu w przypadku braku dostępności danej pozycji na rynku:a) jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz na pozycję o co najmniej takich samych parametrach.2.	Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZAMÓWIENIA - SZKOŁA PODSTAWOWA I GIMNAZJUM IM. POWSTANIA WIELKOPOLSKIEGO W KRUCHOWIE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, sprzętu i narzędzi w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Lp.	Nazwa	Ilość	1. Walizka logopedyczna	1 2. Teleskop	1 3. Mikroskop z podłączeniem do komputera	1 4. Lupa	8 5. Pudełko do obserwacji okazów z 3ma lupami	8 6. Lornetka	8 7. Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce	8 8. Zestaw preparatów mikroskopowych -skrzydła owadów	8 9. Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne	8 10. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków	8 11. Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby	8 12. Zestaw preparatów mikroskopowych - co żyje w kropli wody	2 13. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka (część I i II)	2 14. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo	2 15. Zestaw preparatów mikroskopowych - preparaty zoologiczne	2 16. Zestaw preparatów mikroskopowych -przyroda	2 17. Zestaw preparatów biologicznych	2 18. Waga szalkowa metalowa + odważniki	2 19. Taśma miernicza o długości 3 m	12 20. Stoper	12 21. Termometr z sondą	12 22. Termometr laboratoryjny	4 23. Termometr zaokienny rtęciowy	12 24. Kompas	12 25. Deszczomierz	12 26. Areometr	10 27. Miernik uniwersalny wielkości elektrycznych	10 28. Zestaw pałeczek do elektryzowania	10 29. Żarówka	30 30. Oprawka do żarówek	30 31. Dioda LED	31 32. Przewodnik, izolator	12 33. Przewody z zakończeniami typu ,,krokodylek"	20 34. Silniczek elektryczny	12 35. Sygnalizator piezoelektryczny	24 36. Baterie płaskie	12 37. Pudełko z opiłkami ferromagnetycznymi	12 38. Magnes neodymowy	10 39. Igła magnetyczna	10 40. Lusterko płaskie podwójne rozkładane	10 41. Lusterko wklęsło-wypukłe	12 42. Pryzmat	12 43. Zestaw optyczny - mieszanie barw (krążek Newtona)	10 44. Zestaw kostek o równych objętościach i różnych masach	6 45. Zestaw klocków plastikowych	8 46. Waga elektroniczna 5 47. Waga szalkowa z tworzywa + odważniki	5 48. Barometr 8 49. Wiatromierz	8 50. Siłomierze	1 51. Elektroskop	8 52. Zestaw magnesów	8 53. Zestaw soczewek	8 54. Statyw	10 55. Probówki	10 56. Kolba okrągłodenna 10 57. Kolba stożkowa	10 58. Zlewka niska szklana	20 59. Zlewka duża szklana	30 60. Cylinder miarowy plastikowy niski	20 61. Cylinder miarowy plastikowy wysoki	20 62. Moździerz porcelanowy z tłuczkiem 10 63. Palnik spirytusowy	10 64. Pipety Pasteura	1 65. Butelka z zakraplaczem z przeźroczystego (lub opcjonalnie z brązowego) 20 66. Butelka na roztwory	15 67. Lejek plastikowy	20 68. Szalki Petriego	15 69. Bagietki	20 70. Pęseta	10 71. Igły preparacyjne	15 72. Pudełko plastikowe na preparaty	8 73. Bibuła laboratoryjna	2 74. Wskaźniki pH	3 75. Stearyna	1 76. Kwas solny 1 77. Wodorotlenek sodu	1 78. Tlenek wapnia	1 79. Spirytus salicylowy	8 80. Jod krystaliczny	1 81. Siarka	1 82. Gliceryna	1 83. Kwas benzoesowy lub benzoesan sodu	1 84. Siarczan miedzi opakowanie	1 85. Woda utleniona	8 86. Drut miedziany 2 87. Odczynnik do oznaczania tlenu w akwarium	4 88. Aparat fotograficzny	1 89. Rzutnik multimedialny	1 90. Ekran do rzutnika multimedialnego	1 91. Odtwarzacz CD z głośnikami	1 92. Laptop	1 93. Palnik gazowy	1 94. Statyw	2 95. Zestaw akwarystyczny	4 96. Przenośny zestaw do badania wody	2 97. Parafilm 1 98. Mata z włókniny chłonnej 1 99. Okulary ochronne	8 100. Rękawiczki lateksowe/winylowe	2 101. Rękawice do gorących przedmiotów	5 102. Fartuch	8 103. Suszarka na szkło laboratoryjne	1 104. Szczotka do mycia szkła	10 105. Wentylator biurkowy	8 106. Płyta grzejna	1 107. Ładowarka do baterii	1 108. Sieć workowa z drążkiem aluminiowym	3 109. Sitka o różnej wielkości	3 110. Linka skalowana - nylonowa	2 111. Deska do krojenia	8 112. Nóż	8 113. Podgrzewacz	1 114. Zraszacz	3 115. Termos	3 116. Sztywna podkładka z klipsem	30 117. Łopatka	10 118. Saperka	3 119. Pompka do balonów	3 120. Pojemniki na ziemię - o różnych pojemnościach	4 121. Wiadro	8 122. Terrarium	1 123. Małe akwarium	1 124. Donica	10 125. Miska	10 126. Kuweta	10 127. Słoik 10 128. Słoik	8 129. Pojemniki plastikowe z przykrywką, z uchwytem do przenoszenia sprzętu i materiałów	8 130. Pojemniki plastikowe z przykrywką, z uchwytem do przenoszenia sprzętu i materiałów	8 131. Listwa zasilająca	3 132. Płyta ociekowa	1 133. Lodówka z zamrażalnikiem	1 134. Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury	1 135. Drążek teleskopowy	1 136. Naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie .	1 137. Sieć planktonowa podstawowa	1 138. Krążek Secchiego	2 139. Akwarium	1 140. Globus indukcyjny	8 141. Globus fizyczn	8 142. Globus fizyczny duży	1 143. Globus konturowy	8 144. Globus konturowy podświetlany	8 145. Polska - mapa ścienna, fizyczna	1 146. Świat - mapa fizyczna	1 147. Europa - mapa fizyczna	1 148. Krajobrazy świata - mapa	1 149. Ochrona przyrody w Polsce - mapa	1 150. Obrotowa mapa nieba	8 151. Model szkieletu człowieka - skala 1:1	1 152. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami - skala 1:2	1 153. Szkielet ryby	1 154. Szkielet płaza	1 155. Szkielet gada	1 156. Szkielet ptaka	1 157. Szkielet ssaka	1 158. Fantom - dziecięcy manekin ratowniczy	1 159. Plansze	1 160. Przewodnik - las	5 161. Przewodnik do rozpoznawania drzew	5 162. Przewodnik rośliny i zwierzęta	5 163. Atlas pogoda i klimat	5 164. Atlas ptaków w Polsce	5 165. Atlas owadów	5 166. Atlas grzybów	5 167. Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał	5 168. Atlas zwierząt chronionych w Polsce	5 169. Atlas roślin chronionych w Polsce	5 170. Atlas geograficzny	5 171. Atlas przyrodniczy	5 172. Mały atlas anatomiczny	5 173. Przewodnik do rozpoznawania gwiazd	5 174. Przewodnik do rozpoznawania drzew	5 175. Przewodnik do rozpoznawania ptaków	5 176. Przewodnik do rozpoznawania zwierząt	5 177. Przewodnik do rozpoznawania motyl	5 178. Przewodnik do rozpoznawania owadów	5 179. Przewodnik do rozpoznawania grzybów	5 180. Plastelina	8 181. Folia, teczka 1 182. Gumka recepturka	2 183. Taśma klejąca wąska i szeroka i dwustronna	8 184. Taśma dwustronna	3 185. Pinezki z kolorowym łebkiem	2 186. Kalka	10 187. Spinacze biurowe, spinacze klipsy	2 188. Magnesy do tablicy	2 189. Sól kuchenna	1 190. Sól peklowa	1 191. Cukier	1 192. Soda oczyszczona	1 193. Kwasek cytrynowy	3 194. Ocet spirytusowy	1 195. Denaturat	1 196. Spirytus rektyfikowany	1 197. Woda demineralizowana	1 198. Rozpuszczalnik uniwersalny	1 199. Zmywacz bezacetonowy	1 200. Węgiel lekarski	1 201. Barwniki spożywcze	1 202. Tacki jednorazowe	1 203. Łyżeczki jednorazowe	1 204. Słomki	2 205. Nici, sznurek	1 206. Żyłki różnej grubości	1 207. Folia aluminiowa	1 208. Torebki foliowe	2 209. Patyczki do szaszłyków	1 210. Wata, gąbka	1 211. Pojemnik plastikowy (moczówka)	100 212. Butelki plastikowe	10 213. Strzykawki jednorazowe	50 214. Balony	1 215. Węgiel aktywowany	1 216. Kalkulator naukowy	22 217. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - pojedynczy zestaw	1 218. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych -gra z paramo zestawami i kartami 1 219. Bryły geometryczne - zestaw	1 220. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych	1 221. Siatki brył i figur geometrycznych	1 222. Bryły nieregularne	1 223. Tablica układ współrzędnych suchościeralna	1 224. Zestawy tablicowe/ plansze dydaktyczne	1 225. Przybory tablicowe	1 226. Przyrządy, zestawy do nauki rachunku prawdopodobieństwa	1 227. Liczydło dydaktyczne	1 228. Zestaw miar	1 229. Zestawy przyrządów do mierzenia jednostek i objętości	1 Lp.	Nazwa	Ilość	1. Walizka logopedyczna	1 2. Kalkulator naukowy	20 3. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - pojedynczy zestaw	1 4. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych -gra z parami zestawami i kartami 1 5. Bryły geometryczne - zestaw	1 6. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych	1 7. Siatki brył i figur geometrycznych	1 8. Bryły nieregularne	1 9. Tablica układ współrzędnych suchościeralna	1 10. Zestawy tablicowe/ plansze dydaktyczne	1 11. Przybory tablicowe	1 12. Przyrządy, zestawy do nauki rachunku prawdopodobieństwa	1 13. Liczydło dydaktyczne	1 14. Zestaw miar	1 15. Zestawy przyrządów do mierzenia jednostek i objętości	1 16. Mikroskop z podłączeniem do komputera	1 17. Czajnik elektryczny	1 18. Fartuch laboratoryjny	10 19. Apteczka z wyposażeniem	1 20. Tacki, deski do krojenia	10 21. Okulary ochronne	10 22. Rękawiczki lateksowe/ winylowe	2 23. Łyżeczki jednorazowe	1 24. Kubki jednorazowe	1 25. Skalpel, nożyczki	10 26. Lupa	10 27. Stoper	10 28. Ciśnieniomierz	10 29. Taśmy miernicze	10 30. Szkiełka przykrywkowe	2 31. Szkiełka podstawkowe	2 32. Zlewki różnej wielkości	10 33. Kolby stożkowe 10 34. Rurki szklane gięte	2 35. Cylindry miarowe	2 36. Szalki Petriego	20 37. Statyw na probówki	10 38. Probówki	10 39. Drewniane uchwyty do probówek	10 40. Pipety Pasteura	1 41. Bagietki	20 42. Termometr laboratoryjny	2 43. Igły preparacyjne	20 44. Pęseta	10 45. Folia spożywcza oddychająca	1 46. Folia spożywcza nieoddychająca	3 47. Mikroskopy optyczne	5 48. Mikroskop terenowy	5 49. Waga laboratoryjna	5 50. Lornetka	10 51. Naczynia perforowane do przechowywania obiektów żywych w terenie	10 52. Ocet spirytusowy	1 53. Skrobia ziemniaczana	2 54. Glukoza	10 55. Sacharoza czysta	1 56. Sól kuchenna	1 57. Woda destylowana	3 58. Jodyna/ roztwór jodu w jodku potasu 1 59. Środki czystości	1 60. Preparaty mikroskopowe (tkanki roślinne, tkanki zwierzęce)	1 61. Model szkieletu człowieka - wielkość naturalna	1 62. Model serca	5 63. Model skóry człowieka	5 64. Model budowy anatomicznej człowieka (tułów)	1 65. Akwarium do hodowli roślin	1 66. Fartuch laboratoryjny	6 67. Apteczka z wyposażeniem	1 68. Gaśnica proszkowa	1 69. Koc gaśniczy	1 70. Okulary ochronne	10 71. Tace laboratoryjne	6 72. Płytki ceramiczne -płytka ceramiczna z 6 wgłębieniami	6 73. Butla do wody destylowanej	1 74. Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem	10 75. Palnik gazowy	6 76. Palnik spirytusowy	6 77. Pipety dla nauczyciela (jednomiarowa 10 ml)	1 78. Rękawiczki lateksowe	20 79. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela	1 80. Dygestorium wersja wzbogacona	1 81. Stojak do probówek 1 82. Probówki	6 83. Zlewka	6 84. Pipety Pasteura	1 85. Pipety miarowe 6 86. Bagietki	20 87. Szkiełko laboratoryjne podstawowe	1 88. Szkiełko laboratoryjne nakrywkowe	1 89. Szkiełko laboratoryjne zegarkowe	2 90. Szalki Petriego	6 91. Cylindry miarowe	6 92. Termometr rtęciowy	6 93. Lejek laboratoryjny	6 94. Krystalizator 6 95. Rozdzielacz szklany	6 96. Parownica szklana	6 97. Parownica porcelanowa 6 98. Tryskawka	6 99. Elektrody grafitowe	6 100. Łapy do probówek drewniane	1 101. Łyżka laboratoryjna	6 102. Łyżka do spalań	10 103. Korek do probówek z otworem	20 104. Wąż gumowy	4 105. Kolba okrągłodenna	6 106. Moździerz porcelanowy z tłuczkiem 6 107. Kolba stożkowa sztuka	6 108. Bibuła laboratoryjna	1 109. Sączki laboratoryjne miękkie	1 110. Statyw z wyposażeniem do chemii	3 111. Waga laboratoryjna	3 112. Waga laboratoryjna	3 113. Podnośnik	1 114. Czasza grzejna 1 115. Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry	1 116. Wskaźniki: fenoloftaleina (100 ml)	6 117. Wskaźniki: wskaźnik uniwersalny	6 118. Białka, albumina	1 119. Środki czystości do pracowni chemicznej	1 120. Wskaźniki: fenoloftaleina 8 121. Wskaźniki: wskaźnik uniwersalny	8 122. Białka, albumina	2 123. Modele do budowania cząsteczek 5 124. Czajnik elektryczny	1 125. Wskaźnik laserowy 1 126. Poziomica laserowa	1 127. Suwmiarka analogowa	8 128. Palnik gazowy	8 129. Palnik spirytusowy	8 130. Taśma miernicza	4 131. Waga elektroniczna	3 132. Siłomierze	2 133. Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym	1 134. Szkła optyczne	5 135. Maszyna elektrostatyczna	2 136. Generator van de Graaffa	1 137. Zestaw magnesów	5 138. Statyw z wyposażeniem 3 139. Ocet	1 140. Skrobia ziemniaczana	2 141. Glukoza	10 142. Sacharoza	1 143. Sól kuchenna	1 144. Woda destylowana	3 145. Jodyna/ roztwór jodu w jodku potasu	1 146. Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry	1 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonej rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">18,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZAMÓWIENIA - GIMNAZJUM W TRZEMESZNIE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>. Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, sprzętu i narzędzi w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Lp.	Nazwa	Ilość	1. Zestaw ćwiczeń "Skoncentruj się" do zajęć korekcyjno kompensacyjnych	2 2. Apteczka z wyposażeniem	1 3. Okulary ochronne	6 4. Rękawiczki lateksowe/winylowe	1 5. Drewniane uchwyty do probówek	10 6. Pipety Pasteura	1 7. Igły preparacyjne	10 8. Pęseta	10 9. Przewodniki roślin i zwierząt	5 10. Proste klucze do oznaczania roślin	10 11. Preparaty mikroskopowe (tkanki roślinne, tkanki zwierzęce)	2 12. Model serca	1 13. Model budowy anatomicznej człowieka (tułów)	1 14. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela	1 15. Dygestorium wersja wzbogacona	1 16. Fartuch laboratoryjny	6 17. Gaśnica proszkowa	1 18. Tace laboratoryjne	3 19. Płytka ceramiczna z 6 wgłębieniami	3 20. Butla do wody destylowanej 1 21. Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem	1 22. Pipety dla nauczyciela 1 23. Palnik gazowy	5 24. Palnik spirytusowy	5 25. Stojak do probówek 3 26. Statyw z wyposażeniem 2 27. Waga laboratoryjna	1 28. Probówki	10 29. Szalki petriego	10 30. Termometr rtęciowy	1 31. Rozdzielacz szklany	2 32. Tryskawka 3 33. Łyżka laboratoryjna	3 34. Bibuła laboratoryjna	1 35. Fenoloftaleina 1 36. Wskaźnik uniwersalny	1 37. Białka, albumina 1 38. Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, cukry do pracowni chemicznej	1 39. Modele do budowania cząsteczek 1 40. Tablice chemiczne	1 41. Układ okresowy - plansza (wymiary 160x120 cm)	1 42. Tabela rozpuszczalności - plansza 1 43. Tabela rozpuszczalności - plansza 1 44. Waga elektroniczna 2 45. Czajnik elektryczny	1 46. Wskaźnik laserowy 2 47. Poziomica laserowa	1 48. Suwmiarka analogowa	1 49. Palnik gazowy	1 50. Taśma miernicza 1 51. Samochodzik - zabawka z napędem elektrycznym o zasilaniu bateryjnym	1 52. Zasilacz prądu stałego o możliwym poborze prądu 3A z zabezpieczeniem przeciw przeciążeniowym	1 53. Miernik uniwersalny 4 54. Izolowane przewody	2 55. Szkła optyczne	1 56. Igła magnetyczna	1 57. Maszyna elektrostatyczna	1 58. Generator van de Graaffa	1 59. Statyw z wyposażeniem 1 60. Metale, niemetale, tlenki, wodorotlenki, kwasy, sole, alkohole, 1 61. Fenoloftaleina 1 62. Wskaźniki: wskaźnik uniwersalny	1 63. GPS	1 64. Kompas	1 65. Atlas	1 66. Mapy topograficzne najbliższej okolicy	1 67. Tellurium lub inny model przedstawiający wzajemne relacje Ziemi, Słońca i Księżyca	1 68. Kalkulator naukowy	30 69. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - pojedynczy zestaw	1 70. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych -gra z paramo zestawami i kartami	1 71. Bryły geometryczne - zestaw	1 72. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych	1 73. Siatki brył i figur geometrycznych	1 74. Bryły nieregularne	1 75. Tablica układ współrzędnych suchościeralna	1 76. Zestawy tablicowe/ plansze dydaktyczne	1 77. Przybory tablicowe	1 78. Przyrządy, zestawy do nauki rachunku prawdopodobieństwa	1 79. Liczydło dydaktyczne	1 80. Zestaw miar	1 81. Zestawy przyrządów do mierzenia jednostek i objętości	1 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonej rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZAMÓWIENIA - LICEUM W TRZEMESZNIE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, sprzętu i narzędzi w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Lp.	Nazwa	Ilość	1. Mikroskop z podłączeniem do komputera	1 2. Apteczka z wyposażeniem	1 3. Fartuch laboratoryjny	4 4. Czerpak do pobierania próbek wody	2 5. Zlewki różnej wielkości	2 6. Pipety Pasteura	2 7. Pęseta	5 8. Mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe)	2 9. Czerpak do pobierania próbek wody	2 10. Odczynnik Fehlinga	2 11. Ręczniki papierowe	10 12. Preparaty mikroskopowe (tkanki roślinne, tkanki zwierzęce)	1 13. Szaf ka (metalowa z odciągiem) na odczynniki 1 14. Fartuch laboratoryjny	1 15. Apteczka z wyposażeniem	1 16. Okulary ochronne	10 17. Palnik spirytusowy	5 18. Pipety Pasteura	2 19. Zlewka	10 20. Pipety Pasteura	1 21. Rozdzielacz szklany	1 22. Łyżka do spalań	5 23. Zestaw odczynników i chemikaliów	1 24. Modele do budowania cząsteczek 1 25. Szkła optyczne	1 26. Generator van de Graaffa	1 27. Kamerton	1 28. Kamera cyfrowa	1 29. Czerpak do pobierania próbek wody	2 30. Zlewki różnej wielkości	2 31. Pipety Pasteura	2 32. Pęseta	5 33. Zlewka	10 34. Pipety Pasteura	1 35. Rozdzielacz szklany	1 36. Łyżka do spalań	5 37. Szkła optyczne	1 38. Igła magnetyczna	1 39. Statyw bez wyposażenia	1 40. Kompas	10 41. Taśma miernicza	3 42. Wskaźniki lub mierniki do badania odczynu PH gleby	5 43. Przewodnik do rozpoznawania roślin i zwierząt	5 44. GPS	1 45. Kompas geologiczny	1 46. Nawigacja satelitarna	1 47. Aparat fotograficzny	2 48. Mapy ścienne Arktyki i Antarktyk	1 49. 50. Mapa ścienna płyt litosfery, mapa ścienna zjawisk wulkanicznych, mapa ścienna obszarów sejsmicznych lub wspólna mapa dla wszystkich trzech elementów (tektoniki płyt litosfery)	1 51. Mapy topograficzne najbliższej okolicy np. turystyczne, samochodowe, klimatyczne, synoptyczne	10 52. Mazury	1 53. Pomorze	1 54. Małopolska	1 55. Wielkopolska	1 56. Dolny Śląsk	1 57. Górny Śląsk	1 58. Podlasie	1 59. Mazowsze	1 60. Podkarpacie	1 61. Lubelskie	1 62. Mapa samochodowa Polski	1 63. Mapa samochodowa Europy	1 64. Mapa samochodowa Lubelszczyzna	1 65. Mapa samochodowa Małopolska	1 66. Mapa samochodowa Warmia i Mazury	1 67. Mapa samochodowa Włochy	1 68. Mapa samochodowa Austria	1 69. Mapa samochodowa Niemcy	1 70. Mapa samochodowa Czechy	1 71. Mapa samochodowa Szwecja	1 72. Mapy ścienne Polski hipsometryczna	1 73. Mapa tematyczna 1 74. Plan miasta Gniezno	1 75. Plan miasta Londyn	1 76. Plan miasta Paryż	1 77. Plan miasta Tokio	1 78. Plan miasta Singapur	1 79. Plan miasta Sztokholm	1 80. Plan miasta San Francisco	1 81. Plan miasta Toronto	1 82. Plan miasta Now York	1 83. Plan miasta Rzym i Watykan	1 84. Dane statystyczne w formie publikacji 4 85. Tablica ,,Profile glebowe"	1 86. Publikacje albumowe z np.: polskimi obiektami na liście światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości, - atrakcjami turystycznymi Europy Południowej, - krajami alpejskimi, - regionem Bliskiego Wschodu, - oraz innych regionów świata wyszczególnionych w podstawie programowe	5 87. Publikacje albumowe i inne materiały w wersji elektronicznej (filmy , prezentacje, materiały fotograficzne, zdjęcia lotnicze i satelitarne itp. dotyczące środowiska geograficznego i Wszechświata)	5 88. Przyrządy do mierzenia składników pogody - podstawowe	5 89. Lornetka	4 90. Elektroniczne nośniki pamięci 10 91. Okazy skał i minerałów oraz przykłady skamieniałości	5 92. Przyrządy do mierzenia składników pogody - zaawansowane	5 93. Kalkulator naukowy	15 94. Bryły geometryczne - zestaw	1,00 95. Tablica układ współrzędnych suchościeralna	1 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonej rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZAMÓWIENIA - SZKOŁA PODSTAWOWA 2 IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W TRZEMESZNIE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem niniejszej specyfikacji jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, sprzętu i narzędzi w ramach projektu ,,Edukacja dla rozwoju uczniów z terenu Gminy Trzemeszno", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Lp.	Nazwa	Ilość	1.	Walizka logopedyczna	1 2. Lornetka	1 3. Lupa	1 4. pudełko do obserwacji	1 5. Teleskop	1 6. Mikroskop z podłączeniem do komputera	5 7. Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce	1 8. Zestaw preparatów mikroskopowych -skrzydła owadów	2 9. Zestaw preparatów mikroskopowych - rośliny jadalne	1 10. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków	1 11. Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby	1 12. Zestaw preparatów mikroskopowych - co żyje w kropli wody	1 13. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka (część I i II)	2 14. Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki człowieka zmienione chorobowo	1 15. Zestaw preparatów mikroskopowych - preparaty zoologiczne	1 16. Zestaw preparatów mikroskopowych -przyroda	1 17. Zestaw preparatów biologicznych	1 18. Stoper	1 19. Termometr z sonda	1 20. Termometr laboratoryjny	1 21. Termometr zaokienny rtęciowy	1 22. Waga elektroniczna	1 23. Kompas	5 24. Deszczomierz	1 25. Wiatromierz	1 26. Areometr	1 27. Rzutnik multimedialny	1 28. Ekran do rzutnika multimedialnego	1 29. Odtwarzacz CD z głośnikami	1 30. Laptop	1 31. Globus indukcyjny	1 32. Globus fizyczny	8 33. Globus konturowy	8 34. Polska - mapa ścienna, fizyczna	1 35. Świat - mapa fizyczna	1 36. Model szkieletu człowieka - skala 1:1	1 37. Plansze	1 38. Przewodnik las	5 39. Przewodnik do rozpoznawania drzew	5 40. pPzewodnik roślinyi zwierzęta	5 41. Atlas pogoda i klimat	5 42. Atlas ptaków w Polsce	5 43. Atlas owadów	5 44. Atlas grzybów	5,00 45. Atlas minerałów kamieni szlachetnych i skał	5 46. Atlas zwierząt chronionych w Polsce	5 47. Atlas roślin chronionych w Polsce	5 48. Przewodnik rozpoznawania gwiazd	5 49. Przewodnik rozpoznawania drzew	5 50. Przewodnik rozpoznawania ptaków	5 51. Przewodnik rozpoznawania zwierząt	5 52. Przewodnik rozpoznawania motyli	5 53. Przewodnik rozpoznawania owadów	5 54. Przewodnik rozpoznawania grzybów	5 55. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych - pojedynczy zestaw	1 56. Zestaw matematycznych gier dydaktycznych i logicznych -gra z paramo zestawami i kartami	1 57. Bryły geometryczne - zestaw	1 58. Siatki brył i figur geometrycznych	1 59. Zestawy tablicowe/ plansze dydaktyczne	1 60. Przybory tablicowe	1 61. Liczydło dydaktyczne	1 62. Zestawy przyrządów do mierzenia jednostek i objętości	1 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 48000000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 60<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonej rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com