JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171128/623624-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 623624-N-2017 z dnia 2017-11-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach: 1)	Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, 2)	Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei, 3)	Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, 4)	Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko, 5)	Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">56962200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. 3 Maja</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Piotrków Trybunalski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">44 647 66 41</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">prokuratura@piotrkow-tryb.po.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">44 647 44 70</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.piotrkow-tryb.po.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/zamowienia.php</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Tak, składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Prokuratura Okregowa w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Biuro Podawcze Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim, parter.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach: 1)	Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, 2)	Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei, 3)	Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, 4)	Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko, 5)	Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PO VII WB 261.11.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">5</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).3.	Usługi sprzątania terenów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. chodników, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz parkingów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:?	utrzymania w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych, w tym zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz dziennie;?	usuwanie i wywóz liści - według potrzeb;?	w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia;W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:?	koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynku jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc;?	usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów;?	pielęgnacji terenów zielonych poprzez usuwanie chwastów, i wykonywanie pozostałych zabiegów pielęgnacyjnych t.j. wzruszanie ziemi i zasilanie roślin nie rzadziej niż raz na kwartał.4.	Świadczenie kompleksowych usług sprzątania działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei.W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. wzdłuż chodników działki położonej w Bełchatowie przy zbiegu ulic 1 Maja - Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:?	utrzymania w czystości chodników, w tym: zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu;?	usuwanie i wywóz liści - według potrzeb;?	w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia;W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych na działce położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:?	koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd działki - nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec);?	usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów - nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec). UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 kwartały 2018 r.5.	Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania przez Wykonawcę odbywać się będzie przy użyciu Jego środków czystości, materiałów, urządzeń i maszyn. Wykonawca zobowiązany jest stosować środki chemiczne do wykonania przedmiotu zamówienia biologicznie neutralne i wyposażone w wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Stosowane środki czystości, w celu bieżącej kontroli ich rodzaju muszą być dostarczane do stosowania w fabrycznych opakowaniach. 6.	Wszystkie zastosowane środki czyszczące, płyny, proszki i detergenty muszą być dobrej jakości i być przeznaczone do używania dla każdej z zastosowanych powierzchni. Wszystkie ww. produkty będą należytej jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zapachów wszystkich środków zaoferowanych przez Wykonawcę. 7.	Wykonawca ma obowiązek przestrzegać instrukcji i wytycznych producentów oraz importerów środków, maszyn i urządzeń używanych do wykonywania usługi sprzątania. 8.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco urządzenia, maszyny, materiały, środki i inne przedmioty niezbędne do prawidłowego wykonywania zamówienia w tym, m.in.:1)	papier toaletowy w kolorze białym typu Jumbo - niepylący, dwuwarstwowy, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida,2)	ręczniki papierowe w listkach w kolorze białym - niepylące, dwuwarstwowe, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 3)	mydło w płynie lub piankę o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszenia skóry rąk) do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida,4) płyn do mycia naczyń - skuteczny, wydajny, charakteryzujący się brakiem negatywnego wpływu na skórę rąk, nie powinien pozostawiać zacieków na szklanych naczyniach, 5)	środki do mycia okien,6)	środki do czyszczenia mebli,7)	środki do czyszczenia sprzętu biurowego przeznaczone do czyszczenia komputerów, kopiarek, faksów, monitorów LCD itp.,8)	środki do czyszczenia podłóg - parkiety, panele, granit, terakota, PVC - linoleum, 9)	środki do czyszczenia windy w Prokuraturze Okręgowej,10)	środki do czyszczenia poręczy wykonanych ze stali nierdzewnej,11)	odświeżacze powietrza w aerozolu, zapachowe/odświeżacze powietrza do WC,12)	środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet; (m.in.: wkłady/kostki do WC),13)	środki do mycia glazury,14)	worki foliowe do koszy na śmieci i do niszczarek - odpowiednie do wielkości urządzeń,15)	inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, a których potrzeba pojawi się w trakcie trwania umowy.9.	Wykonawca zobowiązany jest do zachowania reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami.10.	Wykonawca zapewnia i dostarcza narzędzia służące do utrzymania porządku zarówno wewnątrz budynku np. odkurzacz, wózek do sprzątania, jak również na zewnątrz np. kosiarka do trawy, miotły, itp.11.	Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi, okien, zabezpieczenie kluczy oraz pomieszczeń przed dostępem osób trzecich.12.	Wykonawca oraz osoby sprzątające zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Prokuratury.13.	Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) przez cały okres realizacji umowy.14.	W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia:oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">90911200-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90911300-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90910000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90610000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90620000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-01-01 </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Średni wskaźnik % z ostatnich 12 miesiecy obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).3.	Usługi sprzątania terenów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim.W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. chodników, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz parkingów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:utrzymania w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych, w tym zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz dziennie;usuwanie i wywóz liści - według potrzeb;w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia;W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do:koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynku jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc;usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów;pielęgnacji terenów zielonych poprzez usuwanie chwastów, i wykonywanie pozostałych zabiegów pielęgnacyjnych t.j. wzruszanie ziemi i zasilanie roślin nie rzadziej niż raz na kwartał.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90911200-8, 90610000-6, 90620000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wskaźnik PFRON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie oraz działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei i terenów do niej przyległych.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. wzdłuż chodników działki położonej w Bełchatowie przy zbiegu ulic 1 Maja - Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:utrzymania w czystości chodników, w tym: zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu;usuwanie i wywóz liści - według potrzeb;w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia;W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych na działce położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do:koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd działki - nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec);usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów - nie rzadziej niż raz na kwartał (kwiecień, lipiec).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90911200-8, 90610000-6, 90620000-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wskaźnik PFRON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku Prokuratury Rejonowej w Opocznie.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90911200-8, 90911300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wskaźnik PFRON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie kompleksowych usług sprzątania budynku Prokuratury Rejonowej w Radomsku.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90911200-8, 90911300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wskaźnik PFRON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">0,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynku Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania:I.	Czynności wykonywane codziennie:- odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych;- zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad;- czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych;- usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach;- porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych;- sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących,- utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń;- sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni- bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń;- inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku.II.	Czynności wykonywane okresowo:- zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego;- wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc;- wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień;- odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał;- mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku;- wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu;- wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień:- wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu;- mycie okien wraz z żaluzjami metalowymi poziomymi środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, październik).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>90911200-8, 90911300-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2018-01-01<br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Wskaźnik PFRON</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com