JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171211/630775-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 630775-N-2017 z dnia 2017-12-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Samborzec</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w miesiącach styczeń - czerwiec 2018 roku oraz w roku szkolnym 2018 - 2019 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Samborzec</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">83040977800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Samborzec</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">43</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">27-650 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Samborzec</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">świętokrzyskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">15 8314443</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia.publiczne@samborzec.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">15 8314583</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.samborzec.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.samborzec.pl/Article/id,199.html</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.samborzec.pl/Article/id,199.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty składane w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w miesiącach styczeń - czerwiec 2018 roku oraz w roku szkolnym 2018 - 2019 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Ig.271.2.9.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół: Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach, Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, Szkoły Podstawowej w Skotnikach, Szkoły Podstawowej w Złotej, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego ,,Radość Życia" dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu, w dniach nauki szkolnej w okresie od stycznia 2018 r. do czerwca 2018 r. oraz w roku szkolnym 2018 - 2019, tj. od września 2018 r. do czerwca 2019 r., realizowany w formie zakupu biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu. Łączny okres realizacji usługi obejmuje 16 miesięcy. Zamawiający zamierza zakupić 214 biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych na 7 trasach dowozu uczniów realizowanych w ramach przewozów regularnych przewoźnika (części nr 1-4 zamówienia) oraz 9 biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu (część nr 5 zamówienia). Łączna liczba uczniów objętych dowozem wynosi 223 osoby, w tym 86 (ZPO Chobrzany), 95 (ZPPO Samborzec), 11 (SP Skotniki), 22 (SP Złota) oraz 9 (,,Radość Życia" Sandomierz). Ponieważ Zamawiający zapewnia zakup biletów miesięcznych dla osób uprawnionych w ramach zadań własnych gminy, a są dodatkowi uczniowie, którzy zgłaszają potrzebę realizacji przewozu, Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić w ramach części nr 1 - 4 możliwość indywidualnego zakupu biletów dla dodatkowych uczniów w zakresie wskazanym w poszczególnych częściach. Zamawiający na trasach stanowiących części nr 1 - 4 zapewnia opiekuna (nauczyciela), któremu wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatny przejazd. Na trasie w ramach części nr 5 opiekuna zapewnia wykonawca.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">60100000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60130000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-06-19</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2019-06-19</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, który jest przedsiębiorcą, posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Wykonawcom składającym ofertę wyłącznie na część nr 5, którzy nie są przedsiębiorcą, nie będą realizowali usługi w ramach przewozów regularnych oraz zamierzają realizować przewozy na potrzeby własne w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 3 oraz art. 33 ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę.</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 20 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym sprawnym technicznie pojazdem przeznaczonym do przewozu osób w ramach jednej części, jeżeli składa ofertę na realizację zamówienia w ramach części nr 2-5, a w przypadku części nr 1 będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami. Dodatkowo Wykonawca powinien dysponować co najmniej jednym pojazdem zastępczym, który powinien być dostępny Wykonawcy jako pojazd rezerwowy. W przypadku składania oferty wspólnej warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców składających wspólną ofertę. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">B.1) oświadczenie wykonawcy o tym, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,B.2) potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;B.3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z opisem urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;B.4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Umowa na usługi przewozowe zawarta dnia ..................... roku pomiędzy Gminą Samborzec, w imieniu której działa: Wójt Gminy Samborzec - Witold Surowiec,przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Anny Grzegorczyk,zwaną w dalszej części umowy ,,Zamawiającym"a....................................................................................w imieniu której działają:1. .........................................2. .........................................zwanym w dalszej części umowy ,,Wykonawcą".W wyniku rozstrzygnięcia w dniu ............. postępowania znak Ig.271.2.9.2017 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą ,,Dowóz uczniów z terenu gminy Samborzec do szkół w miesiącach styczeń - czerwiec 2018 roku oraz w roku szkolnym 2018 - 2019 poprzez zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych oraz poprzez dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu" Strony zawierają następującą umowę:§11. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi przewozu uczniów do i ze szkół na terenie gminy Samborzec w miesiącach styczeń - czerwiec 2018 roku w roku szkolnym 2018 - 2019 na następujących trasach:(opcjonalnie)Część nr 1:TRASA I: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Byszów - Postronna - Jachimowice - Ryłowice - ChobrzanyLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 19 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 8 uczniówPrzywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45.TRASA II: Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki - Faliszowice - Krzeczkowice - Janowice - ChobrzanyLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 59 uczniówPrzywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Powrót uczniów częściowo innymi trasami:1.	Chobrzany - Faliszowice - Świątniki - Janowice - Krzeczkowice - Jachimowice - Ryłowice- o godz. 12:50 - do 5 km - 12 uczniów,2.	Chobrzany - Faliszowice - Janowice - Krzeczkowice - Jachimowice - Ryłowice - o godz. 14:10 - do 5 km - 41 uczniów,3.	Chobrzany - Ryłowice - Jachimowice - Postronna - Byszów - o godz. 14:35- do 5 km - 6 uczniów - od 5,001 do 10 km - 8 uczniów.4.	Chobrzany - Faliszowice - Janowice - Krzeczkowice - o godz. 14:35 - do 5 km - 19 uczniów.Część nr 2:TRASA I: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Zawisełcze - Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 27 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 6 uczniówPrzywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:15 TRASA II: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Andruszkowice - Milczany - Złota - Kolonia Złota - Polanów - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 17 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 3 uczniówPrzywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20.TRASA III: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Skotniki (cmentarz) - Zajeziorze Siedliska - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 10 uczniów,Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów.Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40.TRASA IV: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów,Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20.TRASA V: Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Polanów - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 8 uczniów.Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40.Dodatkowo ok. 10 uczniów z Żukowa i Polanowa będzie indywidualnie kupować bilety.Powrót uczniów w ramach części nr 2 powinien być realizowany częściowo innymi trasami1)	odwóz o godz. 12.45 na trasie: Samborzec - Polanów - Złota Kolonia - Złota - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Przyłogi - Zajeziorze Siedliska - Samborzec (19 uczniów na trasie do 5 km, 6 uczniów na trasie do 10 km)2)	odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec - Zajeziorze Siedliska - Skotniki - Bogoria Skotnicka - Ostrołęka - Zawisełcze (29 uczniów na trasie do 5 km, 4 uczniów na trasie do 10 km oraz 4 uczniów na trasie do 15 km)3)	odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec - Złota Kolonia - Złota - Milczany - Andruszkowice (3 uczniów na trasie do 5 km, 3 uczniów na trasie do 10 km)4)	odwóz o godz. 14.30 na trasie: Samborzec - Polanów - Złota Kolonia - Złota - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Skotniki (cmentarz) - Zajeziorze Siedliska - Samborzec (27 uczniów na trasie do 5 km).Część nr 3:Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka - Skotniki Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniówWykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:15. Odwóz o godzinie 13: 30.Część nr 4:TRASA I: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Milczany - Kobierniki - Złota Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 21 uczniówWykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25.TRASA II: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Łojowice - Złota Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 1 uczeńWykonawca dowozi ucznia z Łojowic do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25.Dodatkowo 30 uczniów będzie korzystało z przewozu na tej trasie na odległości poniżej 3 km (wskazany przewóz dużym autobusem - min. 52 miejsca).Część nr 5:Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego ,,Radość Życia" dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (9 uczniów - do czerwca 2018, 7 uczniów - w roku szkolnym 2018/2019) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki - Strochcice - Złota - Śmiechowice - Strączków - Skotniki - Koćmierzów - Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem opieki uczniom.Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 60 km: 9 uczniów - do czerwca 2018, 7 uczniów - w roku szkolnym 2018/2019 Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00. W zakresie części nr 5 Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia kierowcy na umowę o pracę w przypadku, gdyby Wykonawca wykonywał usługę jako przewozy na potrzeby własne w rozumieniu art. 4 pkt 4 ustawy o transporcie drogowym. 2. Dowóz i odwiezienie uczniów zostanie zapewniony w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego, począwszy od dnia... stycznia 2018 roku do dnia 19 czerwca 2019 r., zgodnie z trasami i godzinami przywozu i odwozu określonych w SIWZ, stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. Szczegółowe informacje co do godzin odjazdu z danej placówki oświatowej Wykonawca uzgodni z Dyrektorem danej szkoły.3. Zbiórka uczniów odbywać się będzie z każdego przystanku na trasach przejazdu, wysiadanie uczniów na przystankach na trasach przejazdu. Uczniowie przewożeni w ramach części nr 5 do Ośrodka ,,Radość Życia" odbierani będą spod swoich domów na trasie przejazdu, a dowożeni będą bezpośrednio pod budynki Ośrodka na ul. Opatowskiej i Trześniowskiej w Sandomierzu.§21.	Wykonawca zobowiązuje się do należytego, starannego i terminowego wykonania usługi przewozowej, w tym zapewnia, aby kierowca zachowywał kulturę osobistą w stosunku do opiekunów i uczniów, w tym powstrzymał się od palenia papierosów w czasie realizowania przewozu uczniów oraz od używania telefonu komórkowego w czasie jazdy.2.	Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do liczby uczniów na danej trasie.3.	Wykonawca zobowiązuje się do bezpiecznego przewozu uczniów pojazdami w pełni sprawnymi, z zachowaniem prędkości bezpiecznej, tj. dostosowanej do warunków na drodze, oraz do realizacji przewozu zgodnie z prawem o ruchu drogowym.4.	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego realizacji przewozu pojazdami starszymi niż wykazanymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł od każdego stwierdzonego przypadku. Kara zostanie potrącona Wykonawcy z jego wynagrodzenia.5.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów na trasach przewozów zgodnie z obowiązującymi przepisami (ubezpieczenie przewożonych uczniów na trasach wymienionych w §1).6.	W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie podstawić pojazd zastępczy (bezpłatnie), tak by kurs zrealizować, zgodnie z wykazem tras.7.	Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności i nie płacił kar pieniężnych za opóźnienia niezawinione tj. wynikłe z wypadków drogowych, klęsk żywiołowych, szczególnie złych warunków atmosferycznych oraz zarządzeń władz drogowych.8.	Wykonawca obowiązany jest przestrzegać godzin dowozu i odwozu, o których mowa w zadaniach z § 1 ust. 1. 9.	Wykonawca każdorazowo zapewnia jednemu opiekunowi nieodpłatny przejazd w ramach każdego przewozu wykonywanego w ramach umowy. 10.	Wykonawca na podstawie imiennej listy uczniów wystawi bilety miesięczne szkolne na trasy określone w §1 pkt 1. Bilety te będą uprawniać również do przejazdu w ramach regularnych kursów realizowanych przez Wykonawcę na tych trasach.§ 41. Dyrektorzy poszczególnych szkół, do i z których dowożone są dzieci w ramach niniejszej umowy do 20 każdego miesiąca sporządzają i przekazują Wykonawcy imienne listy uczniów, którym zostaną wystawione bilety miesięczne szkolne.2. Zmiany powyższych list, powinny być przekazane Wykonawcy co najmniej na 10 dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca kalendarzowego, pod rygorem rozliczenia miesiąca według dotychczas obowiązującej listy.§51. Cena biletu miesięcznego szkolnego na określonej trasie o długości do 5 kilometrów (trasa A) wynosi: ............................... zł brutto (słownie: ...................................................................).2. Cena biletu miesięcznego szkolnego na określonej trasie o długości od 5,001 kilometrów do 10 kilometrów (trasa B) wynosi: ............................... zł brutto (słownie: .......................................................... )3. Cena biletu miesięcznego szkolnego na określonej trasie o długości od 10,001 kilometrów do 15 kilometrów (trasa C) wynosi: ................................ zł brutto (słownie: ...............................................).4. Cena biletu miesięcznego szkolnego na określonej trasie o długości do 60 kilometrów (trasa D) wynosi: ............................. zł brutto (słownie: ....................................).5. Cena biletów miesięcznych szkolnych nie może ulec zmianie w trakcie trwania niniejszej umowy.§ 61. Wynagrodzenie za realizowanie przewozów określonych niniejszą umową płatne będzie w okresach miesięcznych, po wykonaniu usługi za dany miesiąc.2. Wykonawca raz w miesiącu wystawiał będzie faktury (rachunki) w oparciu o imienne listy uczniów przekazane przez Dyrektorów szkół, obliczając wysokość należności według następującego wzoru: Kwota do zapłaty = (AxA1 + BxB1+ CxC1 + DxD1) x 16 miesięcy Objaśnienia:A - liczba uczniów na trasach o długości do 5 km A1 - cena brutto jednego biletu miesięcznego na trasie o długości do 5 kmB - liczba uczniów na trasach o długości od 5,001 do 10 km B1 - cena brutto jednego biletu miesięcznego na trasie o długości od 5,001 do 10 kmC - liczba uczniów na trasach o długości od 10,001 do 15 kmC1 - cena brutto jednego biletu miesięcznego na trasie o długości od 10,001 do 15 kmD - liczba uczniów na trasach o długości do 60 kmD1 - cena brutto jednego biletu miesięcznego na trasie o długości do 60 km3. Faktury (rachunki) wystawiane będą na nabywcę Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, NIP: 864-175-83-50, odbiorca Zespół Obsługi Jednostek Organizacyjnych Gminy Samborzec, 4. Należność wynikająca z faktury (rachunku) każdorazowo będzie płatna przez Zamawiającego przelewem w ciągu w terminie 21 dni po otrzymaniu faktury (rachunku) na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze (rachunku)§7Obie strony mają prawo przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykonanych przewozów, które mają na celu:- ustalenie uczniów nieuprawnionych do przejazdów,- ustalenie terminowości przywozu i odwozu uczniów,- wyeliminowanie uszkodzeń i zniszczeń pojazdów.§8Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia ... stycznia 2018 r. do dnia 19 czerwca 2019 r.§9Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.§101.	Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia przez każdą ze stron.2.	W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy, z przyczyn leżących po jego stronie, bez zachowania terminu wypowiedzenia umowy, Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień skrócenia terminu wypowiedzenia.§11W sprawach nieuregulowanych postawieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie ustawa Prawo zamówień publicznych i przepisy kodeksu cywilnego.§12Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferty należy sporządzić w języku polskim</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 78 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 8 uczniówTrasa 1 Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Byszów - Postronna - Jachimowice - Ryłowice - ChobrzanyLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 19 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 8 uczniówPrzywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45.Trasa 2Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Chobrzanach na trasie: Świątniki - Faliszowice - Krzeczkowice - Janowice - ChobrzanyLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 59 uczniówPrzywóz dzieci do Chobrzan na godzinę 7:45. Powrót uczniów częściowo innymi trasami:1.	Chobrzany - Faliszowice - Świątniki - Janowice - Krzeczkowice - Jachimowice - Ryłowice- o godz. 12:50 - do 5 km - 12 uczniów,2.	Chobrzany - Faliszowice - Janowice - Krzeczkowice - Jachimowice - Ryłowice - o godz. 14:10 - do 5 km - 41 uczniów,3.	Chobrzany - Ryłowice - Jachimowice - Postronna - Byszów - o godz. 14:35- do 5 km - 6 uczniów - od 5,001 do 10 km - 8 uczniów.4.	Chobrzany - Faliszowice - Janowice - Krzeczkowice - o godz. 14:35 - do 5 km - 19 uczniów.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, 60130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-19<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamawiający informuje, że Wykonawca powinien przewidzieć w ramach tej części realizację dodatkowych kursów, dla których bilety miesięczne będą kupowane indywidualnie przez rodziców uczniów:1)	Gorzyczany (wyjazd rano o godz. 7.20) - Chobrzany (ok. 25 osób) (od stycznia 2018)2)	Chobrzany (wyjazd o godz. 14.35) - Gorzyczany (ok. 11 osób) (od stycznia 2018)3)	Chobrzany (wyjazd o godz. 14.35) - Gorzyczany (ok. 14 osób) (od września 2018)<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 73 uczniów.Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 13 uczniów.Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 6 uczniów.Powrót uczniów częściowo innymi trasami.Wykonawca powinien umożliwić dodatkowo przejazd 3 uczniów na trasie do 5 km w jedną stronę (do lub ze szkoły), finansowany w formie zakupu biletu miesięcznego o wartości połowy biletu normalnego (wycena biletu powinna stanowić 0,5 wartości biletu normalnego).Trasy dowozowe w ramach części 1:Trasa 1Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie: Zawisełcze - Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Siedliska - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 27 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 10,001 km do 15 km: 6 uczniówPrzywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:15 Trasa 2 Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Andruszkowice - Milczany - Złota - Kolonia Złota - Polanów - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 17 uczniówLiczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 3 uczniówPrzywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20. Trasa 3 Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Skotniki (cmentarz) - Zajeziorze Siedliska - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 10 uczniów,Liczba uczniów dojeżdżających na trasie od 5,001 km do 10 km: 5 uczniów.Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Wykonawca powinien dodatkowo zapewnić możliwość indywidualnego zakupu biletów dla ok. 10 uczniów z Zajeziorza.Trasa 4Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Wielogóra - Śmiechowice - Żuków - Samborzec Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniów,Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:20. Trasa 5Dowóz uczniów do Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu na trasie Samborzec - Polanów - SamborzecLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 8 uczniów.Przywóz dzieci do Samborca na godzinę 7:40. Dodatkowo ok. 10 uczniów z Żukowa i Polanowa będzie indywidualnie kupować bilety.Powrót uczniów w ramach części nr 2 powinien być realizowany częściowo innymi trasami1)	odwóz o godz. 12.45 na trasie: Samborzec - Polanów - Złota Kolonia - Złota - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Ostrołęka - Bogoria Skotnicka - Skotniki - Zajeziorze Przyłogi - Zajeziorze Siedliska - Samborzec (19 uczniów na trasie do 5 km, 6 uczniów na trasie do 10 km)2)	odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec - Zajeziorze Siedliska - Skotniki - Bogoria Skotnicka - Ostrołęka - Zawisełcze (29 uczniów na trasie do 5 km, 4 uczniów na trasie do 10 km oraz 4 uczniów na trasie do 15 km)3)	odwóz o godz. 14.45 na trasie: Samborzec - Złota Kolonia - Złota - Milczany - Andruszkowice (3 uczniów na trasie do 5 km, 3 uczniów na trasie do 10 km)4)	odwóz o godz. 14.30 na trasie: Samborzec - Polanów - Złota Kolonia - Złota - Zawierzbie - Zajeziorze Sachalin - Zajeziorze Przyłogi - Skotniki (cmentarz) - Zajeziorze Siedliska - Samborzec (27 uczniów na trasie do 5 km).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, 60130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-19<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka - Skotniki</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skotnikach na trasie Bogoria Skotnicka - Skotniki Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 11 uczniówWykonawca dowozi uczniów z Bogorii Skotnickiej do Skotnik na godzinę 8:15. Odwóz o godzinie 13: 30.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, 60130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-19<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup biletów miesięcznych dla uprawnionych osób w ramach świadczonych przewozów regularnych do Szkoły Podstawowej w Złotej </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 22 uczniówTrasa 1Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Kobierniki - Milczany - ZłotaLiczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 21 uczniówWykonawca dowozi uczniów z Kobiernik i Milczan do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25.Trasa 2Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Złotej na trasie Złota - Łojowice - Złota Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 5 km: 1 uczeńWykonawca dowozi ucznia z Łojowic do Złotej na godzinę 8:30. Odwóz o godzinie 14.25.Dodatkowo 30 uczniów będzie korzystało z przewozu na tej trasie na odległości poniżej 3 km (wskazany przewóz dużym autobusem - min. 52 miejsca).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, 60130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup biletów miesięcznych dla uczniów niepełnosprawnych dowożonych z miejsca zamieszkania do ośrodka rehabilitacyjno-edukacyjnego w Sandomierzu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego ,,Radość Życia" dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Sandomierzu (9 uczniów - do czerwca 2018, 7 uczniów - w roku szkolnym 2018/2019) na odcinku do 60 km i z powrotem, na trasie: Kobierniki - Strochcice - Złota - Śmiechowice - Strączków - Skotniki - Koćmierzów - Zawierzbie-Sandomierz wraz z zapewnieniem opieki uczniom.Liczba uczniów dojeżdżających na trasie do 60 km: 9 uczniów - do czerwca 2018, 7 uczniów - w roku szkolnym 2018/2019 Wykonawca dowozi uczniów do Sandomierza na ul. Opatowską 10 na godzinę 8:00 oraz na ul. Trześniowską 13 na godzinę 8:15, odwozi z ul. Trześniowskiej 13 o godzinie 13:50 oraz z ul. Opatowskiej 10 o godzinie 14:00. W zakresie części nr 5 Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia kierowcy na umowę o pracę w przypadku, gdyby Wykonawca wykonywał usługę jako przewozy na potrzeby własne w rozumieniu art. 4 pkt 4 ustawy o transporcie drogowym.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>60100000-9, 60130000-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-06-19<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części (średnie doświadczenie w zawodowym przewozie osób w latach)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">15,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">kwalifikacje zawodowe kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych (udział w szkoleniu w zakresie obsługi osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu usług transportu publicznego)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">średni wiek pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia w ramach danej części</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com