JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171214/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171214/633231-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 633231-N-2017 z dnia 2017-12-14 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Realizacja szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu ,,Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego" Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">---</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Spółdzielcza</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">15 - 441</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Białystok</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podlaskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">(085) 653 77 00</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jzynel@bfkk.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">(085) 732 95 05</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bfkk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.bfkk.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Podmiot z art. 3, ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bfkk.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bfkk.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Realizacja szkoleń specjalistycznych dla uczniów w ramach projektu ,,Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego" Usługa realizowana jest w ramach projektu nr UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III. Kompetencje i kwalifikacje, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Znak postępowania: 8/KUR/CK/RPOWP/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">3.2.	Zamówienie jest podzielone na pięć części:3.2.1.	I część zamówienia: Szkolenia gastronomiczne: szkolenie barman, szkolenie barista;3.2.2.	II część zamówienia: Szkolenie pilot wycieczek;3.2.3.	III cześć zamówienia: Szkolenia operator wózków jezdniowych; 3.2.4.	IV cześć zamówienia: Szkolenie Instalator Systemów Fotowoltaicznych;3.2.5.	V cześć zamówienia: Szkolenia Informatyczne: Szkolenie Grafik komputera-podstawy, Szkolenie Grafika komputerowa zaawansowane, Szkolenie Grafika komputerowa-3D, Szkolenie montaż i post produkcja filmowa, Szkolenie Projektowanie stron internetowych podstawy, Programowanie PHP - podstawy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">80210000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-06-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">I-V część zamówienia:1)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">I-V część zamówienia:1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu; </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">I część zamówienia: 1)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi:?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń na barmana na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń na baristę na rzecz co najmniej 5 osób;b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń na barmana,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 24 godziny szkoleniowe szkoleń na baristę.II część zamówienia:1)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na pilota wycieczek na rzecz co najmniej 5 osób;b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń na pilota wycieczek.III część zamówienia:1)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na operatora wózków jezdniowych na rzecz co najmniej 5 osób;b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 30 godzin szkoleniowych szkoleń na operatora wózków jezdniowych.IV część zamówienia:1)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń na Instalatora Systemów Fotowoltaicznych na rzecz co najmniej 5 osób;b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 16 godzin szkoleniowych szkoleń na Instalatora Systemów Fotowoltaicznych.V część zamówienia:1)	zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, będzie brał pod uwagę:a)	doświadczenie Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi:?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputera-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputerowa-zaawansowane na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu grafika komputerowa-3D na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu montaż i post-produkcja filmowa na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych-zaawansowany na rzecz co najmniej 5 osób,?	polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu programowanie PHP-podstawy na rzecz co najmniej 5 osób,b)	doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa-podstawy, ?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa-zaawansowana,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu grafika komputerowa 3D,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu montaż i post-produkcja filmowa,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych podstawy,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 40 godzin szkoleniowych szkoleń z zakresu projektowanie stron internetowych zaawansowany,?	co najmniej jedną osobą, która przeprowadziła co najmniej 24 godziny szkoleniowe szkoleń z zakresu programowanie PHP - podstawy;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">6.3.1. zakresie doświadczenia Wykonawcy:1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,2)	dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;6.3.2.	W zakresie doświadczenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:1)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">13.2.	Na ofertę, w ramach danej części zamówienia, składają się:13.2.1.	formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ),13.2.2.	program szkoleń, zawierający opis co najmniej elementów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, oraz harmonogram realizacji szkoleń wraz ze wskazaniem adresu miejsca realizacji szkolenia oraz imiona i nazwiska osób, które będą prowadzić szkolenia,13.2.3.	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ),13.2.4.	oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ),13.2.5.	zobowiązanie innego podmiotu (Załącznik nr 7 do SIWZ) - w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.13.2.6.	pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Tak</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek">11.1.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości nieprzekraczającej 30% kwoty brutto wysokości wynagrodzenia wykonawcy.11.2.	Udzielenie zaliczki może nastąpić na pisemny wniosek Wykonawcy, który zawierać będzie, co najmniej: wnioskowaną kwotę zaliczki, pożądany termin jej udzielenia oraz rodzaj, zakres i deklarowany termin realizacji części zamówienia, której finansowania dotyczy zaliczkowana kwota. 11.3.	Wypłata zaliczki może nastąpić po podpisaniu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, w terminie 10 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego.11.4.	Ostateczną decyzję odnośnie wielkości i terminu przyznania zaliczki podejmować będzie Zamawiający.</span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawcy należy się wynagrodzenie wyłącznie za już wykonany przedmiot Umowy.2.	Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca wstrzymał wykonywanie przedmiotu umowy i pomimo uprzednich pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego nie wykonuje przedmiotu umowy zgodnie z warunkami umownymi lub zaniedbuje zobowiązania umowne.3.	Ponadto Zamawiający może odstąpić od umowy, gdy:1)	Wykonawca bez zgody Zamawiającego powierza wykonanie umowy innej osobie,2)	Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu dokumentów potwierdzających realizację usługi wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ mimo dodatkowego wezwania w terminie 5 dni od daty ponownego wezwania,3)	Wykonawca dopuszcza się innych niż w/w rażących zaniedbań w sposobie wykonania usługi.4.	Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.5.	Strona, z której winy zostało dokonane odstąpienie od umowy, niezależnie od kar umownych, poniesie koszty wynikłe z odstąpienia od umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>I część zamówienia: Szkolenia gastronomiczne: szkolenie barman, szkolenie barista;</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń: I część zamówienia - Szkolenia gastronomiczne:1.	Szkolenia barmano	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkoleniao	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:-	Techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru).-	Podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia).-	Użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building,Throwing).-	Techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker).-	Wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego).-	Praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania. -	Dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.o	Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym. o	Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.2. Szkolenie baristao	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 5o	Wymiar godzin: min. 24 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:?	Koło smaków i aromatów, rozpoznawanie podstawowych smaków i zapachów?	Charakterystyka kaw mieszanych oraz jednorodnych.?	Cupping - degustacja i porównanie kaw różnego pochodzenia i rodzaju wypalenia.?	Rozróżnienie charakterystyki gatunków oraz ich wykorzystanie na światowym rynku. ?	Wpływ grubości mielenia ziarna na uzyskany napar. ?	Definicja espresso, standardowe paramtetry, kryteria oceny espresso.?	Espresso jako baza do każdego napoju kawowego - omówienie i przygotowanie czarnych kaw na bazie espresso (espresso doppio, cafe americano, lungo).?	Sensoryka naparu skróconego (ristretto) i przedłużonego (lungo).?	Zjawiska: podekstracji (niedoprzenia), nadekstrakcji (przeparzenia), kanałowania (nierównej ekstrakcji).?	Skład i rodzaje mleka. Ocena sensoryczna różnego rodzajów mleka.?	Proces spieniania mleka (napowietrzanie, polerowanie).?	Proporcje łączenia espresso i mleka: charakterystyka kaw mlecznych (espresso macchiato, cappuccino, flat white, latte).?	Tekstura mleka odpowiednia dla kaw: cappuccino, latte, flat white.?	Technika zdobienia kaw metodą latte art, wzory na powierzchni kawy free pouring oraz etching - podstawowe wzory, wzory łączone odwrócone (invert), wielokrotne.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80210000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>II część zamówienia: Szkolenie pilot wycieczek;</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>II część zamówienia - Szkolenie pilot wycieczeko	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białostocki Obszar Funkcjonalnyo	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Ogólne zagadnienia dotyczące turystyki w Polsce i na świecieo	Przepisy prawne w turystyce i ubezpieczenia turystyczneo	Geografia turystyczna Polski i Europy o	Bezpieczeństwo, profilaktyka i ochrona zdrowia, higiena w turystyceo	Zasady przygotowania i obsługi grup turystycznycho	Obsługa i organizacja ruchu turystycznego, metodyka i technika pracy pilota wycieczek i rezydenta biura podróżyo	Pilot a grupa<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80210000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>III cześć zamówienia: Szkolenia operator wózków jezdniowych; </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>III część zamówienia - Szkolenia operator wózków jezdniowycho	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Organizacja egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego o	Wydanie uczestnikom Legitymacji wydanej przez UDTo	Wymiar godzin: 30 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Typy stosowanych wózków jezdniowych: naładowne, podnośnikowe, unoszące, ciągnikowe, specjalneo	Budowa wózkówo	Czynności kierowcy w czasie pracy wózkamio	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwao	Zagadnienia z zakresu BHPo	Praktyczna nauka jazdy<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80210000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>IV cześć zamówienia: Szkolenie Instalator Systemów Fotowoltaicznych;</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>IV część zamówienia - Instalator Systemów Fotowoltaicznych.o	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białostocki Obszar Funkcjonalnyo	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Szkolenie powinno umożliwiać zdanie egzaminu przed UDT oraz uzyskanie certyfikatu Instalatora OZE.o	Wymiar godzin: min. 16 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 25% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Zagadnienia ogólne i podstawy stosowania systemów fotowoltaicznych.o	Technologie przetwarzania promieniowania słonecznego.o	Składowe systemów fotowoltaicznych.o	Zasady doboru elementów instalacji fotowoltaicznych.o	Zasady projektowania systemów fotowoltaicznych.o	Montaż i regulacja instalacji systemu fotowoltaicznego. o	Wydajność systemów fotowoltaicznych.o	Czynności związane z modernizacją i utrzymaniem systemów fotowoltaicznych.o	Zajęcia praktyczne z doboru i konfiguracji systemów fotowoltaicznych prowadzone na farmie fotowoltaicznej i montowni rozdzielnic elektrycznych.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80210000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>V cześć zamówienia: Szkolenia Informatyczne: Szkolenie Grafik komputera-podstawy, Szkolenie Grafika komputerowa zaawansowane, Szkolenie Grafika komputerowa-3D, Szkolenie montaż i post produkcja filmowa, Szkolenie Projektowanie stron internetowych podstawy, Programowanie PHP - podstawy.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>V część zamówienia - Szkolenia informatyczne1.	Grafika komputerowa - podstawyo	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Podstawowa obsługa Photoshop GUI.o	Zaznaczanie i maskowanie.o	Kolory, przestrzenie barwowe, rozmiar, rozdzielczość i gęstość obrazu.o	Warstwy korekcyjne.o	Wyrównanie i kadrowanie.o	Poziomy świateł i cieni i balans szarości.o	Wyostrzanie obrazu i podstawowe filtry.o	Moduł Camera Raw.o	Ścieżki wektorowe - szparowanie.o	Typografia - podstawowe narzędzia. Zasady kompozycji typografii. Narzędzia typograficzne. Style znakowe i akapitowe.o	Kompozycje wartsw, operacje, praca na osi czasu.o	Generator zasobów, plasterki, Save for Web, Design Space.o	Tryby mieszania warstw.o	Kulki i ćwiczenia malowania kształtów. Ludzik.o	Elementy składowe światłocienia.o	Perspektywao	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Fuli HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej?	minimum 32 GB pamięci RAM?	procesor Intel 7 co najmniej 4-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU?	tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm?	karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4,0?	stabilny dostęp do Internetu2.	Grafika komputerowa - zaawansowanao	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Kanały RGBCMYKLab. PPI. Kalibracja monitorów i aparatów fotograficznych o	Techniki korekcji obrazu narzędziem krzywycho	Korekcja balansu szarości w przestrzeni Labo	Tryby mieszania warstwo	Zaawansowane techniki wyostrzania i maskowania obrazu za pomocą mieszania kanałówo	Kolor korekcja i kolor gradingo	Etapy projektowania fotomanipulacjio	Techniki pracy w studiu fotograficznym - zajęcia w ateliero	Bracketing i techniki HDR. Operacje, przetwarzanie wsadowe i droplety.o	Typografia - podstawowe narzędzia. Zasady kompozycji typografiio	Kulki i ćwiczenia malowania kształtów. Ludziko	Elementy składowe światłocieniao	Perspektywao	Retusz fotografii studyjnej. Techniki separacji częstotliwościowejo	Malowanie światła w fotomanipulacjio	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:o	dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Full HD z możliwością obrotu do orientacji pionowejo	minimum 32 GB pamięci RAMo	procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPUo	tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cmo	karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4.0o	stabilny dostęp do InternetuWyposażenie pracowni:o	co najmniej 2 lampy światła ciągłego pozwalające uzyskać temperatury barwowe w zakresie 3200°K-5500°Ko	kalibracyjne tablice kolorystyczneo	system do kalibracji monitorówo	co najmniej 2 lampy światła błyskowego o mocy co najmniej 300W z możliwością ich zdalnego wyzwalaniao	dyfuzory światła typu soft box 4-boczne i 6-boczneo	cyklorama3.	Grafika komputerowa - 3Do	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Praca z obiektami podstawowymi.o	Rozmieszczanie obiektów.o	Tworzenie kształtów.o	Modelowanie w trybie Editable Poly.o	Modelowanie Hightpoly przy użyciu Turbosmooth.o	Modyfikatory do deformacji.o	Modelowanie z Blueprints.o	Zapoznanie się z światłami podstawowymi.o	Mapy HDRI.o	Światła silnika V-ray.o	Rodzaje materiałów.o	Przygotowanie modelu pod textury.o	Materiały śilnika V-ray.o	Zapoznanie się z kamerą.o	Dodawanie modelu do zdjęcia.o	Podstawy Animacji.o	System cząsteczek.o	Stosowanie pół sił.o	Tworzenie i układanie włosów.o	Tworzenie Tkanin.o	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Full HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej?	minimum 32 GB pamięci RAM?	procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU?	tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm?	karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM w technologii co najmniej DDR4, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i obsługa Open GL w wersji co najmniej 4.0?	stabilny dostęp do InternetuOprogramowanie:?	oprogramowanie do modelowania, teksturowania i oświetlania obiektów 3D z możliwością obsługi zewnętrznych silników renderujących wykorzystujących technologię Adaptive Lights i wspierający technologię Nvidia MDL.?	Co najmniej dwa zewnętrzne silniki renderujące, w tym co najmniej jeden obsługujący technologię Adaptive Lights4.	Montaż i postprodukcja filmowao	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:?	Systemy uzyskiwania barw w przestrzeniach RGB, CMYK i Lab. ?	Elementy składowe światłocienia - praca ze światłem i kamerami.	?	Perspektywa.	?	Pozycje oświetlania twarzy. Rozkład perspektywy w obiektywach o różnych ogniskowych. Praca z kamerami, światłem i obiektywami.	?	Rodzaje kadrowania kompozycji. Projektowanie shootlisty.	?	Teoria dźwięku. Oktawy, harmoniczne, fale stojące i znoszące się, częstotliwości próbkowania, głębokości bitowe, formaty plików muzycznych, głośność, a częstotliwość, fony, połączenia symetryczne i niesymetryczne.	?	Tor audio. Korektor, panorama stereofoniczna i panorama częstotliwościowa.	?	Kompresor, czyszczenie materiału dźwiękowego, obwiednie, automatyka miksu i side-chain.	?	Rozdzielczości, Drop Frame Timecode, Global Shutter i Rolling Shutter, Skanowanie progresywne i z przeplotem, kodeki i kontenery.?	Kolor korekcja vs. Color Grading.	?	DaVinci Resolve. Podstawowe techniki konformingu i montażu NLE.?	Praca z wykorzystaniem folderów współdzielonych i automatyzacja pracy z wykorzystaniem metadanych.?	Profesjonalne techniki kolor korekcji i kolor gradingu.	?	Łączenie plików proxy, świadoma kontrola cache'u na wszystkich 4 poziomach, kontrola optymalizacji podglądu.	?	Kanały kluczujące, splitowanie i mieszanie kanałów. Trackowanie i stabilizacja materiału wideo.?	Zaawansowane techniki odszumiania ?	Opracowanie Looków, tworzenie LUT-ów ID i 3D, wyrównywanie kamer i filmu.	?	Maskowanie, kluczowanie, praca z efektami i presetami.	?	Stabilizacja i rotoscoping, trackowanie kamery i compositing obiektów 3D z filmem.	?	Trackowanie wielopunktowe i Warp Stabilizing.o	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 24" o rozdzielczości minimum Fuli HD z możliwością obrotu do orientacji pionowej?	minimum 32 GB pamięci RAM?	procesor Intel Xeon co najmniej 6-rdzeniowy lub podobny wydajnościowo w renderowaniu w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem CPU?	tablet graficzny w rozmiarze co najmniej 20 x 30 cm?	karta graficzna: co najmniej 1280 rdzeni CUDA, co najmniej 2GB pamięci RAM, obsługa DirectX w wersji co najmniej 11 i Open GL w wersji co najmniej 4.0?	stabilny dostęp do InternetuWyposażenie pracowni:?	kamery pozwalające na zapis w formacie RAW, kompresowanym i niekompresowanym, o rozdzielczości minimum 4K, z próbkowaniem 4:4:4 i matrycą w rozmiarze Super 35 i migawką Global Shutter.?	filtry ND do każdego wykorzystywanego obiektywu?	co najmniej 2 lampy światła ciągłego pozwalające uzyskać temperatury barwowe w zakresie 3200°K-5500°K?	kalibracyjne tablice kolorystyczne?	system do kalibracji monitorów?	co najmniej 2 blendy, w tym jedna w rozmiarze co najmniej 2x1,5m z możliwością dyfuzji światła, odbijające na srebrno, złoto lub biało, mogące służyć również jako zielone i niebieskie tła kluczujące?	interfejs audio pozwalający nagrywać minimum 4 kanały jednocześnie w rozdzielczości 192 kHz i 24-bitowej głębi bitowej?	mikrofony pojemnościowe bliskiego pola?	mikrofony pojemnościowe kierunkoweOprogramowanie:?	oprogramowanie do montażu i kolorkorekcji obrazu wideo pracujące w systemie węzłowym (node-based workflow), obsługujące kompresowane i niekompresowane formaty wideo RAW?	oprogramowanie do compositingu materiałów wideo z obiektami 3D pracujące w systemie węzłowym (node-based workflow)?	oprogramowanie do montażu i kolorkorekcji obrazu wideo pracujące w systemie warstwowym (layer-based workflow), obsługujące kompresowane i niekompresowane formaty wideo RAW?	oprogramowanie do compositingu materiałów wideo z obiektami 3D pracujące w systemie warstwowym (layer-based workflow)5.	Projektowanie stron internetowych - podstawyo	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:?	Podstawy języka HTML5. Edytory i narzędzia do tworzenia stron WWW.?	Struktura dokumentu HTML. Metatagi w dokumencie HTML. Walidacja strony.?	Wstawienie elementów tekstowych na stronę WWW.?	Tworzenie list i tabel w dokumencie HTML.?	Wykorzystanie na stronie obrazów, odnośników i kotwic.?	Dodawanie dźwięków, wideo oraz obiektów interaktywnych na stronę WWW.?	Znaczniki struktury strony WWW i pojemniki.?	Wprowadzenie do arkuszy stylów. Pojęcie selektorów, właściwości i wartości.?	Własności selektorów w kaskadowych arkuszach stylów.?	Style opisujące rozmiar, pozycję i marginesy.?	Formy zapisu kolorów w CSS i HTML. Formatowanie tła.?	Formatowanie elementów tesktowych, list i nawigacji w arkuszach stylów.?	Style obramowania i cienie.?	Animacje CSS (CSS3).?	Tworzenie strony internetowej zgodnie z projektem.?	Responsywność stron internetowych.?	Tworzenie strony dostawanej do urządzeń mobilnych.?	Wykorzystania frameworka CSS do tworzenia strony WWW, na przykładzie Bootstrap.?	Publikacja witryny w Internecie, zarządzanie hostingiem i domenami.?	Instalacja systemu CMS na przykładzie platformy WordPress.?	Zarządzanie i obsługa systemu zarządzania treścią.?	Formatowanie tabel i formularzy w CSS.?	Modyfikacja szablonu w systemie Wordpress.?	Wprowadzenie do JavaScript, DOM.?	Zdarzenia i ich obsługa.?	Dostępność stron WWW, standard WCAG.o	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 21"?	stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie?	stabilny dostęp do InternetuOprogramowanie:?	tekstowy edytor HTML i CSS?	edytor HTML i CSS typu WYSIWYG?	program do edycji grafiki bitmapowej obsługujący pliki w formacie .psd w stopniu umożliwiającym kopiowanie stylów CSS z warstw dokumentu tego typu6.	Projektowanie stron internetowych - zaawansowanyo	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:?	Podstawy języka HTML5. Struktura dokumentu HTML Metatagi w dokumencie HTML?	Wstawienie elementów tekstowych na stronę WWW, tworzenie list.?	Wykorzystanie na stronie obrazów, odnośników, kotwic i tabel.?	Dodawanie dźwięków, wideo oraz obiektów interaktywnych na stronę WWW.?	Znaczniki struktury strony WWW i pojemniki.?	Wprowadzenie do arkuszy stylów. Pojęcie selektorów, właściwości i wartości.?	Style opisujące rozmiar, pozycję i marginesy.?	Formatowanie tekstu, elementów liniowych i blokowych.?	Style obramowania i cienie. Formatowanie list i nawigacji w arkuszach stylów.?	Formatowanie tabel i formularzy w CSS. Animacje CSS (CSS3).?	Tworzenie strony internetowej zgodnie z projektem.?	Responsywność stron internetowych.?	Tworzenie strony dostowanej do urządzeń mobilnych.?	Wykorzystania frameworka CSS do tworzenia strony WWW, na przykładzie Bootstrap.?	Publikacja witryny w Internecie, zarządzanie hostmgiem i domenami.?	Instalacja systemu CMS na przykładzie platformy WordPress.?	Zarządzanie i obsługa systemem zarządzania treścią.?	Instalacja i modyfikacja wtyczek.?	Modyfikacja szablonu w systemie Wordpress.?	Tworzenie własnego szablony dla platformy CMS.?	Tłumaczenie strony zbudowanej na systemie Wordpress.?	Podstawy SEO, przygotowanie strony WWW do pozycjonowania.?	Wprowadzenie do JavaScript, DOM.?	Zdarzenia i ich obsługa.?	Biblioteka jQuery?	Dostępność stron WWW, standard WCAG.o	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 21"?	stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie?	stabilny dostęp do InternetuOprogramowanie:?	tekstowy edytor HTML i CSS?	edytor HTML i CSS typu WYSIWYG?	program do edycji grafiki bitmapowej obsługujący pliki w formacie .psd w stopniu umożliwiającym kopiowanie stylów CSS z warstw dokumentu tego typu7.	Programowanie PHP - podstawyo	Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowycho	Miejsce realizacji: Białystoko	Wymiar godzin: min. 24 godziny szkoleniowe. Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.o	Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 czerwca 2018o	Liczba uczestników: 10o	Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:o	Podstawy PHP. Przygotowanie serwera do pracy z PHP.o	Osadzanie kodu PHP w dodumencie HTML. Wypisywanie danych.o	Stałe, zmienne i proste typy danych.o	Tablice w PHP. Sortowanie tablic.o	Odbieranie danych z formularzy.o	Instrukcje warunkowe i instrukcje wyboru.o	Wysyłanie wiadomości e-mail przez stronę WWW.o	Pętle w PHP.o	Tworzenie prostego formularza testowego.o	Funkcje w języku PHP.o	Obsługa plików.o	Tworzenie formularza umożliwiającego zapis i odczyt z pliku XML.o	Wprowadzenie do baz danych MySQL.o	Tworzenie struktury bazy danych.o	Zapytania do baz danych.o	Współpraca PHP i MySQLo	Tworzenie skryptów realizującego zapis i odczyt danych z bazy.o	Modyfikacja danych w bazie.o	Pliki cookie i sesje w PHPo	Tworzenie skryptu rejestracji i logowania.o	Klasy w języku PHP.o	Obiekty w języku PHP.o	Tworzenie przykładowej aplikacji internetowej.o	Warunki organizacyjne szkolenia Dla każdego uczestnika szkolenia stanowisko pracy wyposażone w:?	dwa monitory minimum 21"?	stacja robocza płynnie obsługująca wymagane oprogramowanie?	stabilny dostęp do InternetuOprogramowanie:?	edytor PHP z funkcją podpowiadania składni?	pakiet zawierający serwer stron WWW z zainstalowanym interpreterem PHP oraz serwer baz danych MySQL. Pakiet musi mieć możliwość uruchomienia serwera stron WWW i baz danych na komputerze lokalnym<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>80210000-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">100,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com