JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171228/636228-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 636228-N-2017 z dnia 2017-12-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Świątki</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Budowa odcinka drogi wewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Świątki</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51074320300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Świątki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">87</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">11008 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świątki</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">89 6169883, 6169890 w. 109</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@swiatki.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 169 822</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">http://bip.swiatki.nowoczesnagmina.pl/?c=179</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Budowa odcinka drogi wewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ROS.271.17.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">maksymalnej liczby części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa ,,Budowa odcinka drogiwewnętrznej (o parametrach drogi klasy technicznej D) oraz zjazdu publicznego z drogiwojewódzkiej nr 530 na drogę wewnętrzną". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszejczęści SIWZ ,,przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ześrodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramachProgramu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 3. Przedmiot zamówienia obejmujew szczególności: 1) Zaprojektowanie i wybudowanie drogi zgodnie z PFU oraz uzyskaniepozwolenia na budowę. 2) Zaprojektowanie i wybudowanie dodatkowo 2 przepustów izjazdów na działki nr 281412_2.0011.27/10 oraz 281412_2.0011.27/9 sąsiednie nieuwzględnione w PFU oraz odprowadzenie wody z rowu projektowanego do cieku wodnego nadziałce 281412_2.0011.258; 3) kosztorys; 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i OdbioruRobót Budowlanych (STWiORB); 5) Uzyskanie pozwolenia na budowę; 6) Roboty w zakresieprzygotowania terenu pod budowę; 7) Fundamentowanie dróg; 8) Roboty w zakresienawierzchni dróg; 9) Odwodnienia; 10) Roboty wykończeniowe; 11) Zapewnienie obsługigeodezyjnej i obsługi geotechnicznej; 12) Uzyskanie odbiorów i pozwoleń na użytkowanie. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty wdokumentacji PFU, SIWZ, wzorze umowy wraz z załącznikami. 5. Wykonawca wykonaprzedmiot zamówienia na podstawie PFU, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami iodpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego orazprzedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną,oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną, geotechniczną wraz z okresem gwarancji irękojmi. 6. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym SłownikuZamówień: CPV: 45233220-7; 45111200-0; 45233320-8; 45232130-2; 45233161-5;45450000-6. 1) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególnościustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2) W przypadku wskazania w dokumentacjiPFU, projektowej, STWIORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lubpochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiającydopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych wdokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, żezagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentację projektową, STWiORB,przedmiarach, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych wdokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne podwzględem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczbaelementów składowych); b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); c) charakterystykimateriałowej (rodzaj i jakość materiałów); d) parametrów technicznych (wytrzymałość,trwałość, dane techniczne, itd.); e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca,który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jestobowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały,elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zamawiającyinformuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanymprzepisie, wykonawca określi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacjitechnicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PzpZamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w ww. dokumentach. 4)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonaniezamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5)Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp,Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia,polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu robót budowlanych i usług (wszczególności zagęszczanie, przywiezienie materiałów, wyrównywanie dróg, układanienawierzchni, operowanie/kierowanie sprzętem budowlanym) zatrudnione były przezWykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawyz z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) 6)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnieniazamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowawyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6wzorze umowy 7) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia o którym mowaw art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) w okresie 3 lat od dniaudzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia,polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w PFU roboty wzakresie przygotowania terenu pod budowę, fundamentowanie dróg, roboty w zakresienawierzchni dróg, chodniki, roboty wykończeniowe, w wysokości 30%,- 102,30 mb b) wartośćzamówienia powtórzonego zostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym wniniejszym postepowaniu, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie będą wyższe niż cenyzaoferowane w niniejszym postępowaniu, c) zamówienia powtórzone zostaną udzielone nawarunkach analogicznych do warunków określonych w niniejszym postępowaniu (dotyczyrównież kryteriów oceny ofert), d) zamówienie powtórzone zostanie udzielone w przypadkuposiadania środków finansowych - w ramach kontynuacji przedsięwzięcia opisanego wSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zgodnie ze sposobem realizacji zawartym wSIWZ i wzorze umowy wraz z załącznikami.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233220-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233320-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232130-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233161-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45450000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielonezamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielonezamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielonezamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 7)Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówieniapodstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniupodobnych robót budowlanych, o których mowa w PFU roboty w zakresie przygotowaniaterenu pod budowę, fundamentowanie dróg, roboty w zakresie nawierzchni dróg, chodniki,roboty wykończeniowe, w wysokości 30%,- 102,30 mb b) wartość zamówienia powtórzonegozostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym w niniejszym postepowaniu, zzastrzeżeniem, że ceny jednostkowe nie będą wyższe niż ceny zaoferowane w niniejszympostępowaniu, c) zamówienia powtórzone zostaną udzielone na warunkach analogicznych dowarunków określonych w niniejszym postępowaniu (dotyczy również kryteriów oceny ofert),d) zamówienie powtórzone zostanie udzielone w przypadku posiadania środków finansowych- w ramach kontynuacji przedsięwzięcia opisanego w Specyfikacji Istotnych WarunkówZamówienia i zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w SIWZ i wzorze umowy wraz zzałącznikami.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-08-14</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-08-14</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca składa oświadczenie ospełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku, że znajdujesię sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">dla uznania że Wykonawca spełnia warunekposiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresieostatnich 15 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie)przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 zadania odpowiadająceswoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty tezostały Wykonane. Przez ,,zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanychstanowiących przedmiot zamówienia", należy rozumieć budowę lub przebudowę lubremont1 obiektów drogowych takich jak: drogi, chodniki, place, parkingi, ścieżkirowerowe, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub o nawierzchni bitumicznej owartości robót budowlanych min. 100.000,00 zł brutto. Wykonawca złoży takżeoświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonaniazamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczeniazgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 SIWZ. Następnie napodstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ ,,Wykazuwykonanych robót", o którym mowa w §VII ust. 6 pkt 1) SIWZ. Do przedmiotowegozałącznika nr 3 należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostaływykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich spełnia w/w warunek,b) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czasrealizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjachzawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. c) Kierownik robót w specjalnościdrogowej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy. Minimalne wymagania:posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanietych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniająuprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowegozamówienia, Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczeniazgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w §VII ust. 1 SIWZ. Następnie napodstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 4 do SIWZ, o którymmowa w §VII ust. 6 pkt.2) SIWZ.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,o których mowa w art. 25 ust. 1</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Załącznik Nr 5 - informacja o przynależności do grupy kapitałowej</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz wykonanych robót Załącznik nr 4 - wykaz osób</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium wwysokości: 10.000,00 zł w terminie do dnia 12-01-2018 r. do godz. 10:00. 2. Wadium możebyć wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego,prowadzone w Banku Spółdzielczym w Jonkowie Oddział Świątki Nr konta bankowego: 638857 1025 3001 0000 0101 0004, o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzuwpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunkubankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego nawniesienie wadium. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust. 2 pkt 2-5) - zalecasię kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, aoryginał należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. 4. Gwarancja bankowa lububezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniejnastępujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjentagwarancji, tj. Gminę Świątki reprezentowaną przez Wójta Gminy Świątki, 2) określaćkwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający zSIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzulegwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpieniaokoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnejkwoty wadium w okolicznościach wskazanych w ustawie pzp. 6) Gwarancja musi byćpodpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpiswinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz zimienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione wpieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmowaćcały okres związania ofertą. 7. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionymwe właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona przedmiotowego postępowania.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres gwarancji i rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną napiśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważnościtakiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieńpublicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 3 ust. 1niniejszej Umowy, w szczególności: 1) Wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego,2) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) uniemożliwiająceprawidłowe wykonanie/prowadzenie zamówień/ robót budowlanych, zgodnie z technologią ichwykonywania, normami lub innymi przepisami, przeprowadzenie prób i sprawdzeń,dokonywanie odbiorów, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżelikonieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność, b) klęski żywiołowe - fakt ten musi miećodzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego iInspektora Nadzoru Inwestorskiego. 3) Opóźnienia w przyłączeniu obiektu do sieci ogólnogminnej przez gestorów mediów, powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, 4)wystąpienia wad Dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian wDokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonegorodzaju robót mających wpływ na Termin wykonywania robót fakt ten musi miećodzwierciedlenie w Dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego iInspektora Nadzoru Inwestorskiego. 5) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennychna wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, udzielenia zamówień dodatkowych lubuzupełniających, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, 6)wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp. czynności lub ichzaniechania, do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa,jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzjepowinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność 7) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnieńitp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę 8) niemożności wykonywania robót zpowodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczynniezawinionych przez Wykonawcę, 9) działania siły wyższej , mającej bezpośredni wpływ naterminowość wykonywania robót, 10) wystąpienia okoliczności, których strony umowy niebyły w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 11) wystąpienia zmianspowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ, STWiORB, Dokumentacji projektowejwarunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały iniewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 12) wystąpienia odmiennych od przyjętych wSTWIORB oraz SIWZ warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji przedmiotuumowy, 13) wystąpienia odmiennych (ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy) odprzyjętych w STWIORB oraz SIWZ warunków terenowych, w szczególności istnienieniezinwen taryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 14) wprzypadku zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danegoelementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 15) w przypadkuwystąpienia robót zamiennych, o których mowa w §15 niniejszej Umowy 16) w przypadkukonieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp., 17) niedotrzymaniewstępnego przyrzeczenia przez właścicieli nieruchomości, przez którą przebiega planowanainwestycja, co powoduje konieczność przeprojektowania, 18) wystąpienia zmian w umowie zInstytucją Zarządzająca programem Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałania,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkichrodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii"na operacje typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" 3. Zmiana postanowień Umowyw stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonaniaprzedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie Terminuzakończenia robót w przypadku: 1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpieniarobót zamiennych, o których mowa w §15 niniejszej umowy. 2) konieczności zrealizowaniajakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennychrozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, awynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu,o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy 3) odbiegających wsposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej warunków geologicznych,geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znaleziskarcheologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować wświetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotuUmowy 4) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowejwarunków Terenu budowy, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędniezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 5) koniecznośćzrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lubmateriałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 6) zaistnienia innych istotnychokoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lubnależytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, 7) Zamawiający przewidujemożliwości zmiany - poprzez zawarcie aneksu do niniejszej umowy, wysokości wynagrodzeniabrutto należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy w następującychprzypadkach i w następujący sposób: a) W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT(zwiększenia lub zmniejszenia) wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, akwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisówz uwzględnieniem stopnia wykonania zamówienia wykonania zamówienia. W takimprzypadku Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne wzakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisówzmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpująceuzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcypo zmianie umowy. b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracęustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnymwynagrodzeniu za pracę kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostucałkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osóbbezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującegominimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych odkwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; c) w przypadku zmiany zasad podleganiaubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne kwota wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie owartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowoponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty nettowynagrodzenia bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. d) Zmianawynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w ust. 3 pkt 7) następować będzie na wniosekWykonawcy. Do wniosku o zmianę wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w ust. 3pkt 7 lit. a)-c) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające zasadnośćzłożenia takiego wniosku wraz z wykazaniem ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmianama bezpośredni wpływ na koszty wykonywania zamówienia oraz określeniem stopnia w jakimwpłynie ona na wysokość wynagrodzenia wraz z dokładnym wyliczeniem kwotywynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. e) Wykonawca wystąpi z wnioskiem ozmianę kwoty wynagrodzenia z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem wobecwnioskowanej daty obowiązywania nowego wynagrodzenia. Wniosek powinien zawieraćwyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne. f) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy możemieć miejsce wyłącznie wtedy, gdy zmiany, o których mowa w ust.3 pkt 7) będą mieć wpływna koszt wykonania zamówienia przez wykonawcę. g) Zamawiający po zaakceptowaniuwniosku o którym mowa w ust.3 pkt 7) niniejszego paragrafu, wyznaczy datę podpisaniaaneksu h) Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatnościrealizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy 8) wystąpienia zmian powszechnieobowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotuumowy, 9) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innychparametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw, 10) zmianyproducenta urządzeń lub wyposażenia, w przypadku, gdy zmiana producenta urządzeń iwyposażenia będzie korzystna dla Zamawiającego oraz spowoduje poprawę parametrówtechnicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dladanego urządzenia lub wyposażenia, 11) wycofania z produkcji określonego rodzajuprzedmiotu zamówienia, niedostępności na rynku Materiałów lub urządzeń wskazanych wDokumentacji projektowej lub STWiORB, spowodowana zaprzestaniem produkcji lubwycofaniem z rynku tych Materiałów lub urządzeń, 12) wyniknięcia rozbieżności lubniejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celujednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 13) zmiany osób odpowiedzialnych zanadzór nad realizacją przedmiotu Umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacjiprzedmiotu niniejszej Umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymagapisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wterminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje idoświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczeniaosób wymaganego postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przerwaw wykonywaniu Umowy wynikająca z braku personelu Wykonawcy będzie traktowana jakoprzyczyna zależna od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do przedłużenia Terminuwykonania robót 14) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treściumowy. 15) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy w przypadku, gdyZamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawcaobowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofertwarunki określone w SIWZ w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przezzamawiającego. 16) Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, októrej mowa w pkt.15 nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowaniabudową/robotami którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowywynikająca z braku kierownictwa budowy/robót będzie traktowana jako przerwa wynikła zprzyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany Terminuzakończenia robót. 17) Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, októrych mowa w pkt.15) winna być dokona wpisem do Dziennika budowy. 18) Ograniczeniezakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniuPrawa budowlanego w Dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót ibyły konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia tym samymzmniejszenia wynagrodzenia, o którym mowa w §9 ust. 1 niniejszej umowy. 19) Zzastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonaniaprzez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane w SIWZ, Wykonawcamoże: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania wofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakresPodwykonawstwa, niż przedstawiony w Ofercie; c) zrezygnować z Podwykonawstwa, d)wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie 20) Zmiany podwykonawcy lubrezygnacji z podwykonawcy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, nazasadach określonych w art.22a ust.1 , w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, wówczas Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, żeproponowanych inny Podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu niemniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia, który będzie podmiotem udostępniającym zasobyniezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązanyzaproponować innego podwykonawcę spełniającego warunki określone przez zamawiającegow specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentówokreślonych §VI i VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia 21) W przypadkachokreślonych w art. 144 ust 1 pkt 3) - 6) ustawy Pzp 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -18)przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe Terminy, z tym, że maksymalny okresprzesunięcia Terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy równy będzie okresowiprzerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnioneprzez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, z wyjątkiem zaistnieniaokoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt.1). 5. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nieuprawnia Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania robót lub ich części, tempo robótwedług Zamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, Zamawiający może polecićWykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty związane zpodjętymi działaniami obciążają Wykonawcę. 6. Zamawiający ma możliwość przedłużeniaTerminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 7.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lubdokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczącychrealizacji projektu. 8. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia Terminuzakończenia robót na podstawie ust.2, zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonaniaprzedmiotu Umowy na podstawie ust.3 i §15 Umowy lub zmiany Umowy na innej podstawiewskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Inspektorowi NadzoruInwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lubokoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 9. Wniosek, o którym mowa wust.8 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 20 dniroboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się odanym zdarzeniu lub okolicznościach. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wrazz wnioskiem, o którym mowa w ust.8, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową iinformacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okolicznościstanowiących podstawę żądania zmiany. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącejdokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Tereniebudowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lubZamawiającego. 12. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 8, Inspektor NadzoruInwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontrolidokumentacji, o której mowa w ust.11. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszejdokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 13. Wykonawca jest zobowiązany dookazania do wglądu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowa wust.11 i przedłożenia na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jej kopii. 14. W terminie 5dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 8 wraz z informacjamiuzasadniającymi żądanie zmiany Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jestdo pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy, i przekazania goZamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacjiżądania zmiany. 15. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany,zaopiniowanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiający powiadomiWykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lubodpowiednio o braku akceptacji zmiany. 16. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art.144 ust. 1 Pzp następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danychteleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej pojednej ze stron Umowy,</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisówo zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składaniaofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, że stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co doktórych Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikompostępowania, muszą być oznaczone klauzulą ,,NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJESTANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i dołączone do oferty.Zaleca się, aby były trwale, oddzielenie spięte. Zgodnie z wyżej cytowanym przepisem przeztajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacjetechniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadającewartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął działania w celu zachowania ichpoufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawyPzp. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwaniew trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będątajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencjiWykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa.Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedyWykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowiątajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności warunku o których mowa w ust.11. Wykonawcamusi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, wszczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którymtajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: 1)ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to innainformacja mająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. W sytuacji,gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwalub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnychprzepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na zasadach takich samych jakpozostałe, niezastrzeżone dokumenty. Środki służące ochronie informacji o charakterzepoufnym</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-01-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com