JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20171228/636329-N-2017.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 636329-N-2017 z dnia 2017-12-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Pobiedziska</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Pobiedziska</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53044200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Tadeusza Kościuszki</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">62010 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Pobiedziska</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">618 977 100</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp@pobiedziska.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">618 977 124</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.pobiedziska.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.pobiedziska.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.pobiedziska.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemny</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul.Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.40.2017.NB</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska1.1.	Zadanie 1 - projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr IX/87/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 r., zmienionej Uchwałą Nr XXX/320/2013 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 lutego 2013 r. - powierzchnia opracowania ca. 117 ha,1.2.	Zadanie 2 - projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr IX/89/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 r. - powierzchnia opracowania ca. 10 ha.Zamawiający informuje, iż wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie przez siebie wybraną liczbę zadań (części). Wymagane jest jednak złożenie kompletnej oferty na zadanie. 2.	Oznaczenie CPV: 71.41.00.00-5 Usługi planowania przestrzennego.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:3.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, na który składać się będą:o	projekt tekstu planu miejscowego (tekst uchwały) wraz z uzasadnieniem;o	projekt załącznika graficznego do uchwały (rysunek planu stanowiący zał. nr 1 do uchwały);o	projekt rozstrzygnięcia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu miejscowego (stanowiący zał. nr 2 do uchwały);o	projekt rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych (stanowiący zał. nr 3 do uchwały);o	prognoza oddziaływania na środowisko do projektu planu miejscowego;o	prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.3.3. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.4. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą:o	mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą);o	mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą);o	mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą);o	mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą);o	mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą);o	mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).3.5. Podkłady map ewidencyjnych lub map zasadniczych do sporządzenia map pomocniczych zostaną udostępnione przez Zamawiającego w wersji map cyfrowych (mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp lub *.dxf).Zamawiający udostępni również wypisy z rejestru gruntów do sporządzenia map pomocniczych. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego zabezpieczenia danych zawartych w wypisach z rejestru gruntów.3.6. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie inwentaryzacją terenu objętego opracowaniem planu miejscowego wraz ze sporządzeniem dokumentacji fotograficznej zabudowy znajdującej się na obszarze opracowania i wypełnieniem tabeli do inwentaryzacji (tabela w załączniku) - wykonane przez Wykonawcę.3.7. Wykonawca na podstawie przygotowanych map pomocniczych i inwentaryzacji terenu przedstawi nieruchomości (działki), które należy wyłączyć z opracowania planu miejscowego ze względu na niezgodność ze: o	Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska;o	wydanych decyzji o warunkach zabudowy;o	nieobowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego.3.8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przygotowanie wzorów pism przewodnich wraz z rozdzielnikiem, a także ogłoszeń i obwieszczeń do przystąpienia do sporządzania planu miejscowego oraz przekazania projektu planu miejscowego do uzgodnień i opiniowania.3.9.Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wykazów: wniosków, uzgodnień, opinii, uwag złożonych do procedury projektu planu miejscowego wraz z projektem ich rozstrzygnięcia. Materiały (wnioski, uzgodnienia, opinie i uwagi) do przygotowania wykazów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną w formacie plików *.pdf.3.10. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej działającej przy Burmistrzu Miasta i Gminy Pobiedziska, każdorazowo podczas dyskusji publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego, a także podczas podejmowania rozstrzygnięcia złożonych wniosków i uwag do procedury planu miejscowego.3.11. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletu dokumentów w celu przeprowadzenia procedury zmiany przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze oraz terenów leśnych na cele nieleśne, jeżeli będzie to wynikało z przygotowanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.3.12. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również przygotowanie kompletu dokumentów, po podjęciu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego lub jego części, w celu przekazania procedury do Wojewody Wielkopolskiego celem sprawdzenia jej z zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.3.13. Wykonawca opracuje projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wg następujących wytycznych:Dla obszaru opracowania należy przygotować zestaw danych.Należy utworzyć katalog nazwany zgodnie z uchwałą wszczynającą procedurę. W środku powinny się znaleźć:A.	Ogólne informacje o planie w pliku tekstowym info.txt1.	Oznaczenie planu - tak jak nazwa folderu2.	Mianownik skali w jakiej wykonana była papierowa wersja planuPo uchwaleniu planu należy dołączyć także:3.	Nazwa planu (opis odnoszący się najczęściej do zasięgu planu, wzięty z uchwały)4.	Numer uchwały5.	Data uchwały6.	Nazwa dziennika wojewódzkiego w którym ogłoszono uchwałę7.	Numer dziennika wojewódzkiego8.	Data dziennika9.	Pozycja w dziennikuKolejne informacje w pliku powinny być rozdzielone pustą linią, a każda z nich poprzedzona numerem podpunktu z powyższej listy plus dwukropek np.: B. Rysunek planu w formacie SHAPE zawierający wszystkie elementy planu wymienione w legendzie (powierzchniowe, liniowe, punktowe).Dane geometryczne powinny być w układzie PUWG2000 strefa 6 zgodnie z mapami ewidencyjnymi i zasadniczymi jakimi dysponuje Zamawiający. Na format SHAPE składają się 4 pliki o rozszerzeniach: shp , dbf, prj, shx.Dostarczyć należy następujące pliki:1.	strefy - plik zawierający strefy funkcjonalne posiadające odniesienie w uchwale w postaci ustaleń szczegółowych. Rodzaj geometrii - POLYGON, wymagana spójność topologiczna. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum:a.	ozn - oznaczenie strefy np. MN, U, KDD, U/M. Oznaczenie to powinno mieć bezpośrednie przełożenie na wygląd strefy na rysunku planu. Czyli np. wszystkie strefy oznaczone U/M powinny mieć taki sam styl zobrazowania.b.	numer - numer strefy np. 01, 4, 023 itd., wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. c.	etykieta - etykieta strefy na mapie np. 01. MN, KDD, 003 - KDL d.	ozn_dod - oznaczenie dodatkowe występujące w etykiecie strefy np. ul. projektowana, gpp itd. Wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu.e.	opis - nazwa strefy w legendzie. f.	plik - nazwa pliku zawierającego fragment uchwały dla strefy. Nazwa powinna być podobna do oznaczenia strefy ale znaki specjalne jak ,,/" czy spacje należy zastąpić znakiem podkreślenia ,,_" np. U/M => U_M. Więcej szczegółów o plikach uchwał w sekcji C.2.	lzb - linie zabudowy zarówno nieprzekraczalne jak i obowiązujące. Rodzaj geometrii LINE. Geometria powinna obejmować jedynie geometrię linii bazowej (bez ząbków). Kierunek tworzenia linii powinien uwzględniać fakt, że ząbki będą się znajdować po jej prawej stronie. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a.	typ - jedna z dwóch predefiniowanych wartości: nlzb - dla nieprzekraczalnych linii zabudowy, olzb - dla obowiązujących linii zabudowy.3.	pow - obiekty powierzchniowe nie będące strefami. Rodzaj geometrii - POLYGON.Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum:a.	opis - nazwa obiektu w legendzie.b.	etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu.4.	lin - obiekty liniowe nie będące liniami zabudowy. Rodzaj geometrii - LINE. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum:a.	opis - nazwa obiektu w legendzie.b.	etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu.5.	pkt - obiekty punktowe, rodzaj geometrii - POINT. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum:a.	opis - nazwa obiektu w legendzie.b.	etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu.6.	gra - granice zasięgu planu. W miejscu faktycznej granicy planu, bez offsetu). Rodzaj geometrii - POLYGON. Nie są wymagane atrybuty.C.	Ustalenia planu w formie plików HTML lub XMLUtworzyć należy zbiór plików: ustalenia ogólne planu (plik nazwany ogolne) oraz osobny plik dla każdej ze stref. Sposób nazewnictwa plików stref przedstawiono w sekcji B. pkt. 1.e. jeśli ustalenia będą przygotowane w postaci plików HTML, to nie powinny one zawierać sekcji nagłówkowej (head, body, html). Kodowanie znaków UTF-8. Wszystkie pliki ustaleń powinny się znaleźć w katalogu ustalenia.D.	Załącznikiem do wytycznych jest przykładowy plik z rysunkiem zatytułowany ,,przyklad.rar".3.14. Wykonawca dodatkowo przekaże Zamawiającemu:a)	mapy pomocnicze w wersji elektronicznej w formacie *.jpg i *.pdf;b)	do wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu - 1 kompletny egzemplarz materiałów w wersji papierowej oraz elektronicznej (pliki tekstowe - format *.doc i *.pdf, załącznik graficzny - format *.jpg i *.pdf zapisany w skali 1:1000). Wydruk mapy (załącznika graficznego planu miejscowego do wyłożenia do publicznego wglądu) będzie w skali od 1:1000 do 1:5000 - Zamawiający skalę wydruku ustali z Wykonawcą.c)	po uchwaleniu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska i opublikowaniu planu miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego:o	3 kompletne egzemplarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji papierowej (w trwałej oprawie), na które składać się będzie tekst planu miejscowego oraz kolorowy rysunek planu miejscowego w skali 1:1000 lub większej; skalę wydruku Zamawiający ustali z Wykonawcą;o	4 kolorowe wydruki rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego stanowiącego zał. nr 1 do uchwały w skali 1:1000 lub większej; skalę wydruku Zamawiający ustali z Wykonawcą;o	wersję elektroniczną planu miejscowego wraz z załącznikami w 2 egzemplarzach na płytach CD, na które składać się będą:?	pliki tekstowe w formacie *.doc i *.pdf;?	pliki graficzne w formacie *.jpg;?	pliki graficzne w formacie cyfrowych danych przestrzennych przygotowane według zawartych w przedmiotowym opisie wymagań, w tym w formie cyfrowych danych GIS - wektorowych oraz rastrowych - pliki w formacie *shp (ESRI Shapefile)?	pliki graficzne - GeoTIFF - pliki rastrowe z nadaną georeferencją w układzie współrzędnych PUWG2000 strefa 6;?	pliki graficzne - *.tiff - pliki rastrowe bez nadanej georeferencji;?	pliki graficzne - *.pdf - pliki składające się z danych wektorowych oraz rastrowych bez nadanej georeferencji.3.15. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy cyfrowe (mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp lub *.dxf) do opracowania projektu planu miejscowego oraz map pomocniczych w wersji elektronicznej.3.16. Zamawiający zobowiązany będzie do zamieszczania w prasie i na tablicach ogłoszeń informacji o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego oraz wyłożeniu projektu planu miejscowego do publicznego wglądu i ponoszenia kosztów z tym związanych.Zamawiający odpowiedzialny będzie za przesyłanie korespondencji przez operatora pocztowego związanej z procedurą przygotowania planu miejscowego.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71410000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">120</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>120</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres był krótszy w tym okresie wykonywał lub wykonuje usługi polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni: o	dla Zadania 1- polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 110 ha każda. Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. o	dla Zadania 2 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 10 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów.?	Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (dot. zadania 1 i 2), że dysponuje minimum 2 osobowym zespołem projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2017, poz. 1073). Każda ze wskazanych osób musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Wyżej wymienione osoby mogą mieć odpowiadające im uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016, poz. 65), które uprawniają do kierowania robotami lub projektowania w zakresie przewidzianym opisem powyżej. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób na obydwa zadania. </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">2) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:a)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;b)	oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (niewiążący wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ). 9. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII. ppkt. 8.2 litera a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.10.	W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)	czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11.	Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-b) . Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a-b) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a.12.	W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VII punkt 8.1 i 8.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13.	W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa punkcie 7 ppkt 8, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 14.	Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt 8. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający dopuści, aby wykaz: dotyczył usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. (niewiążący wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ).b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">a)	Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.b)	informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. c)	oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w oświadczenie o, których mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3.d)	Oświadczenie umożliwiające ocenę ofert w przyjętych kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e)	w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów.f)	pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin naniesienia zmian</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z póź. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:1) możliwości zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym także realizacji poszczególnych etapów zamówienia wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym), o którym mowa w § 1 , § 4 oraz § 7 niniejszej umowy w przypadku: - niedotrzymania przez Zamawiającego ustaleń opisanych w treści § 3 niniejszej umowy lub zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, skutkujących czasowym przerwaniem prac lub wydłużeniem procedury formalno-prawnej spowodowaną np. rozstrzygnięciami wniesionych do projektu planu uwag, podjęciem przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwał o stwierdzeniu konieczności dokonania zmian w projekcie planu, podjęciem przez Komisję Spraw Gospodarczych Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska decyzji o wprowadzeniu zmian w projekcie planu, a także zmian w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca ma prawo domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa, dotyczących trybu i sposobu opracowania projektu planu będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów, niezbędnych do uchwalenia projektu planu,2) W wypadku pojawienia się konieczności ponownego wyłożenia projektu planu termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas przygotowania zmian w projekcie planu miejscowego oraz o czas wyłożenia, 3) Wykonawca ma prawo zmiany lub rezygnacji z podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie posiada zasoby w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,4) Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie realizacji umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania, w formie pisemnej, przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania przetargowego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę,5) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy tj. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-01-10</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>1.1.	Zadanie 1 - projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr IX/87/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 r., zmienionej Uchwałą Nr XXX/320/2013 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 lutego 2013 r. - powierzchnia opracowania ca. 117 ha,</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Prace nad planem wykonano w oparciu o Uchwałę Nr IX/87/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska, zmienionej Uchwałą Nr XXX/320/2013 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 lutego 2013 r.Projekt planu uzyskał pozytywną opinię komisji urbanistyczno-architektonicznej w dniu 07.05.2013 r.	W dniach od 22.05.2013 r. do 01.07.2013 r. udostępniony był do opinii i uzgodnień. Do projektu planu sporządzono prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki gminy związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy. Do projektu planu miejscowego uzyskano zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne.	W dniach od 10 lipca 2013 r. do 8 sierpnia 2013 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska projekt planu był wyłożony do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z możliwością wnoszenia uwag do 23 sierpnia 2013 r. W dniu 7 sierpnia 2013 r. zorganizowano dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko rozwiązaniami.Do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu i udostępnionego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wniesiono uwagi, z których część została uwzględniona.	Wobec powyższego, w dniach od 20 listopada 2013 r. do 12 grudnia 2013 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska projekt planu był ponownie wyłożony do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z możliwością wnoszenia uwag do 3 stycznia 2014 r. W dniu 12 grudnia 2013 r. zorganizowano dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie planu i w prognozie oddziaływania na środowisko rozwiązaniami.Do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu i udostępnionego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wniesiono uwagi, z których część została uwzględniona.	Wobec powyższego, w dniach od 26 lutego 2014 r. do 27 marca 2014 r. w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Pobiedziska projekt planu był ponownie wyłożony do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z możliwością wnoszenia uwag do 11 kwietnia 2014 r.Do projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu i udostępnionego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko wniesiono uwagi, które nie zostały uwzględnione.	Projekt planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag został przedłożony Radzie Miejskiej Gminy Pobiedziska, która uwzględniła część rozstrzyganych uwag.Zadaniem Wykonawcy będzie:o	weryfikacja zebranego materiału do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska wraz z uwzględnieniem rozstrzygnięcia Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska o sposobie rozpatrzenia uwag,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska wg wytycznych z punktu 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, lit. A, B, C, D,o	przekazanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do uzgodnień i opiniowania,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do wyłożenia do publicznego wglądu,o	przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska,o	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska i przygotowanie dokumentacji do powtórnego wyłożenia projektu do publicznego wglądu,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do przedłożenia Radzie Miejskiej Gminy Pobiedziska do uchwalenia.Zamawiający udostępni Wykonawcy dotychczas zgromadzony materiał projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zachodniej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska w siedzibie Zamawiającego.Załącznikiem do opisu dotychczasowego przebiegu prac planistycznych dla zadania 1.1. jest mapa z zakresem opracowania projektu planu miejscowego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71410000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 120<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin naniesienia zmian</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie 2 - projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenów centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr IX/89/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 r. - powierzchnia opracowania ca. 10 ha.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Na podstawie uchwały Nr IX/89/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 czerwca 2011 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska podjęto czynności zmierzające do opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.	Projekt miejscowego planu został zaopiniowany przez organy i instytucje obowiązane do opiniowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz pozytywnie uzgodniony przez organy i instytucje właściwe do ich uzgadniania. dla projektowanej drogi wewnętrznej uzyskano zgodę na zmianę przeznaczenia na cele nieleśne, zgodnie z obowiązującymi przepisamiProjekt miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko został wyłożony do publicznego wglądu w dniach od 24.03.2016 r. do 15.04.2016 r. W dniu 4.04.2016 r. odbyła się dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu. Termin składania uwag wyznaczono na dzień 29 kwietnia 2016 r. W trakcie wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu została złożona jedna uwaga, która została częściowo nieuwzględniona.Po zakończonej procedurze wyłożenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu bugaj, gmina Pobiedziska, z obszaru opracowania wyłączono teren podlegający niniejszemu opracowaniu. Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, uchwalonego Uchwałą Nr V/40/2011 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 24 lutego 2011 r., teren objęty niniejszym opracowaniem przewidziany jest do przeznaczenia pod strefę III przyrodniczą (zieleń, las).Zadaniem Wykonawcy będzie:o	weryfikacja zebranego materiału do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska wg wytycznych z punktu 4 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, lit. A, B, C, D,o	przekazanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do uzgodnień i opiniowania,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do wyłożenia do publicznego wglądu,o	przygotowanie propozycji rozstrzygnięcia uwag złożonych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska,o	ewentualne wprowadzenie zmian do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska i przygotowanie dokumentacji do powtórnego wyłożenia projektu do publicznego wglądu,o	przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska do przedłożenia Radzie Miejskiej Gminy Pobiedziska do uchwalenia.Zamawiający udostępni Wykonawcy dotychczas zgromadzony materiał projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centralnej części obrębu Bugaj, gmina Pobiedziska w siedzibie Zamawiającego.Załącznikiem do opisu dotychczasowego przebiegu prac planistycznych dla zadania 1.2. jest mapa z zakresem opracowania projektu planu miejscowego.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>71410000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 120<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin płatności </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin naniesienia zmian </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com