JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180111/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180111/504362-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 504362-N-2018 z dnia 2018-01-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Jastków</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK dla Szkoły Podstawowej w Snopkowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt ,,TIK i eksperymenty, to Twórczość i kompEtencje" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Jastków</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53523800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Panieńszczyzna ul. Chmielowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">21-002 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Jastków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">815 020 143</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@jastkow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">815 020 144</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.jastkow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.jastkow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.jastkow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawy wyposażenia do pracowni matematycznej i przyrodniczej oraz zakup wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK dla Szkoły Podstawowej w Snopkowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SI.271.2.2018.CT</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">CZĘŚĆ 1Dostawa wyposażenia pracowni matematycznej i przyrodniczej (szczegółowy opis przedmiotuzamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ)Dział I: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni matematycznej do prowadzenia zajęćedukacyjnych realizujących podstawę programową oraz kompetencje kluczowe z zakresiematematyki:1. Pełne bryły magnetyczne 3D,ułamkowe 20-elementowe - 1 komplet2. Zestaw manipulacyjny do budowy brył szkieletowych dla młodszych uczniów - 13 -1 komplet3. Kolekcja bryły pełne i transparentne z wyjmowanymi siatkami - 1 komplet4. Magnesy tablicowe duże (40 sztuk w zestawie) - 2 komplety5. Magnetyczna oś liczbowa w drewnianym pudełku -1 komplet6. Matematyka - zestaw 26 plansz z listwą -1 komplet7. Przybory tablicowe drewniane magnetyczne na tablicy drewnianej -1 komplet8. Siatki brył i figury płaskie -1 komplet9. Ułamki magnetyczne duże-zestaw 52 elementowy, 20 zestawów uczniowskich -1 kompletzłożony z 20 zestawów10. Waga wielofunkcyjna z dwoma rodzajami odważników 4 wymienne szalki, głębokie -1 komplet11. Zegar demonstracyjny -1 kompletDział II: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w mapy, globusy i modeledo prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody, geografii i biologii:1. Globus fizyczny - 15 sztuk2. Globus fizyczny duży - 1 sztuka3. Globus indukcyjny - 15 sztuk4. Globus konturowy podświetlany - 12 sztuk5. Krajobrazy świata - mapa - 1 sztuka6. Ochrona przyrody w Polsce - mapa - 1 sztuka7. Świat - mapa fizyczna - 1 sztuka8. Fantom - dziecięcy manekin ratowniczy - 1 sztuka9. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 1 komplet10. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 1) - 1 komplet11. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 2) - 1 kompletDział III: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w atlasy i przewodniki doprowadzenia zajęć edukacyjnych oraz zajęć pozalekcyjnych z przyrody, geografii i biologii:1. Atlas geograficzny - 25 sztuk2. Atlas grzybów - 5 sztuk3. Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 2 sztuki4. Atlas przyrodniczy - 25 sztuk5. Atlas roślin chronionych w Polsce - 2 sztuki6. Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 2 sztuki7. Mały atlas anatomiczny - 12 sztuk8. Przewodnik do rozpoznawania drzew - 9 sztuk9. Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 4 sztuki10. Przewodnik do rozpoznawania gwiazd - 4 sztuki11. Przewodnik do rozpoznawania motyli - 4 sztuki12. Przewodnik do rozpoznawania owadów - 4 sztuki13. Przewodnik do rozpoznawania ptaków - 4 sztuki14. Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 4 sztuki15. Przewodnik rośliny i zwierzęta - 5 sztukDział IV. Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w odczynniki chemiczne,przyrządy do pomiarów i doświadczeń do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody orazgeografii, chemii i fizyki oraz zajęć dodatkowych rozwijających zainteresowania iumiejętności uczniów:1. Barometr, higrometr, termometr (zestaw) - 6 kompletów2. Baterie okrągłe alkaliczne 1,5V - 15 sztuk3. Baterie płaskie alkaliczne 4,5V - 15 sztuk4. Ciśnieniomierz - 2 sztuki5. Deszczomierz - 1 sztuka6. Kompas - 13 sztuk7. Pojemnik próżniowy z pompką (zestaw 3 elem.) - 12 kompletów8. Stetoskop - 4 sztuki9. Stoper - 6 sztuk10. Taśma miernicza - 6 sztuk11. Termometr laboratoryjny - 12 sztuk12. Termometr z sondą - 15 sztuk13. Termometr zaokienny - 10 sztuk12. Waga szalkowa z tworzywa + odważniki - 5 kompletów14. Wiatromierz - 6 sztuk15. Zestaw magnesów sztabkowych - 12 kompletów16. Zestaw optyczny - mieszanie barw (krążek Newtona) - 4 komplety17. Zestaw pałeczek do elektryzowania - 6 kompletów18. Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych - 6 kompletów19. Zestaw siłomierzy - 1 komplet20. Zestaw soczewek - 4 komplety21. Zestaw 12 sprężyn metalowych - 1 komplet22. Kwasomierz glebowy klasyczny - 1 sztuka23. Metale i stopy (zestaw) - 1 komplet24. Parafilm - 2 sztukiDział V: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w przyrządy i urządzeniado obserwacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz eksperymentów z przyrody i biologii:1. Lornetka - 13 sztuk2. Mikroskop - wersja zasilana z sieci/lub baterii - 12 sztuk3. Mikroskop z kamerą USB - 1 kompletDział VI: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w sprzęt ochronny,techniczny i pomocniczy do wykonywania doświadczeń i realizacji zajęć edukacyjnych zzakresu przyrody, fizyki i chemii:1. Fartuch - 26 sztuk2. Mata z włókniny chłonnej (opakowanie 200 sztuk) - 1 komplet3. Okulary ochronne - 26 sztuk4. Rękawice do gorących przedmiotów - 10 sztuk5. Rękawiczki lateksowe (op.100 szt.) - 5 kompletów6. Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury - 1 sztuka7. Drążek teleskopowy - 1 sztuka8. Krążek Secchiego - 3 sztuki9. Listwa zasilająca (przedłużacz) - 4 sztuki10. Lodówka z zamrażalnikiem - 1 sztuka11. Ładowarka do baterii - 1 sztuka12. Naczynie/czerpak do pobierania wody - 1 sztuka13. Płyta ociekowa - 1 sztuka14. Saperka - 6 sztuk15. Sieć planktonowa podstawowa - 1 sztuka16. Suszarka na szkło laboratoryjne - 1 sztuka17. Wentylator biurkowy - 2 sztukiCZĘŚĆ 2Dostawa wyposażenia w sprzęt TIK (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowizałącznik do niniejszej SIWZ)Dział VII: Dostawa kompletu wyposażenia w sprzęt TIK do pracowni przyrodniczej w celurozwijania kompetencji kluczowych uczniów oraz uatrakcyjnienia zajęć edukacyjnych ipozalekcyjnych oraz realizacji eksperymentów z zakresu przyrody:1. Ekran do rzutnika multimedialnego - 1 sztuka2. Laptop dla nauczyciela - 1 sztuka3. Odtwarzacz CD z głośnikami - 1 komplet4. Rzutnik multimedialny - 1 sztukaDział VIII: Dostawa kompletu wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK w celu rozwijaniakompetencji uczniów w zakresie wykorzystywania TiK oraz realizacji eksperymentów nazajęciach edukacyjnych i pozalekcyjnych:1. Punkty dostępowe - 2 komplety2. Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem - 1 sztuka3. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętemkomputerowym -1 sztuka4. Drukarka 3D - 1 sztuka5. Klimatyzator - 1 sztuka:6. Kontroler WLAN - 1 sztuka7. Okablowanie strukturalne (komplet) - 1 komplet8. Przenośny komputer dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem - 15 sztuk9. Przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem - 25 sztuk10. Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i system blokowaniawłamań (IPS) - 1 komplet11. Serwer plików NAS - 1 komplet12. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka13. System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 komplet14. Urządzenia sieciowe (przełącznik zarządzalny) - 1 komplet15. Wielkoformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenie do projekcji obrazu i emisjidźwięku - 4 sztuki16. Wizualizer - 1 sztuka17. Zasilacz UPS - 1 sztukaUWAGA: Oprogramowanie w komputerach musi być kompatybilne z systematy funkcjonującymiw szkole. Zainstalowany system operacyjny w jęz. polskim, oprogramowanie biurowe w jęz.polskim preferowane dla placówki edukacyjnej (min. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, programdo przygotowywania prezentacji - możliwość edycji plików PPT, WORD, EXCEL). Dodatkowodla dwóch komputerów należy uwzględnić nakładki na klawiaturę dla osób zniepełnosprawnościami.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30200000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42923230-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39298600-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22114300-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34152000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22114200-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22110000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38122000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31411000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31411000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38423100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38125000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38111100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44619000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32342100-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18523000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192200-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38412000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42923230-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38631000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38634000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38634000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18143000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39510000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18142000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18141000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18424300-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39710000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39800000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31224810-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39711100-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31158100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44511100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39717000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39162100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39717000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30232000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30232100-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32322000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>38652100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31710000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-04-10</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mająobowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginałuoświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymwykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniezamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizacjęprzedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymwpływ na realizację umowy - w zakresie objętym zmianą, w szczególności w zakresiezmiany stawki podatku VAT;2) w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiędzy Zamawiającyma Instytucją Współfinansującą w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowejrealizacji projektu) lub wysokości i warunków płatności dofinansowania realizacjiprojektu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy;3) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie,przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostałyuznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem,Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersjęo parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymaganeprzez Zamawiającego - w takim przypadku zmiana nie powinna powodowaćwzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówieniazawartych w SIWZ, w/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, pouprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany,4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceńInstytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;5) innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty mające nanie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres spowoduje następstwa korzystnedla Zamawiającego;6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - Zamawiającymoże zmniejszyć zakres dostawy - w przypadku wystąpienia konieczności zmniejszeniazakresu dostaw rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny określone w kosztorysieWykonawcy dostarczonym przed podpisaniem umowy oraz ilości dostaw faktyczniewykonanych;7) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach działania siły wyższej,klęski żywiołowej - to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego,które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy iktóremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności - terminwykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-01-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa wyposażenia pracowni matematycznej i przyrodniczej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dział I: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni matematycznej do prowadzenia zajęćedukacyjnych realizujących podstawę programową oraz kompetencje kluczowe z zakresiematematyki:1. Pełne bryły magnetyczne 3D,ułamkowe 20-elementowe - 1 komplet2. Zestaw manipulacyjny do budowy brył szkieletowych dla młodszych uczniów - 13 -1 komplet3. Kolekcja bryły pełne i transparentne z wyjmowanymi siatkami - 1 komplet4. Magnesy tablicowe duże (40 sztuk w zestawie) - 2 komplety5. Magnetyczna oś liczbowa w drewnianym pudełku -1 komplet6. Matematyka - zestaw 26 plansz z listwą -1 komplet7. Przybory tablicowe drewniane magnetyczne na tablicy drewnianej -1 komplet8. Siatki brył i figury płaskie -1 komplet9. Ułamki magnetyczne duże-zestaw 52 elementowy, 20 zestawów uczniowskich -1 kompletzłożony z 20 zestawów10. Waga wielofunkcyjna z dwoma rodzajami odważników 4 wymienne szalki, głębokie -1 komplet11. Zegar demonstracyjny -1 kompletDział II: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w mapy, globusy i modeledo prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody, geografii i biologii:1. Globus fizyczny - 15 sztuk2. Globus fizyczny duży - 1 sztuka3. Globus indukcyjny - 15 sztuk4. Globus konturowy podświetlany - 12 sztuk5. Krajobrazy świata - mapa - 1 sztuka6. Ochrona przyrody w Polsce - mapa - 1 sztuka7. Świat - mapa fizyczna - 1 sztuka8. Fantom - dziecięcy manekin ratowniczy - 1 sztuka9. Modele: szkielet ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka - 1 komplet10. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 1) - 1 komplet11. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami (skala 1: 2) - 1 kompletDział III: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w atlasy i przewodniki doprowadzenia zajęć edukacyjnych oraz zajęć pozalekcyjnych z przyrody, geografii i biologii:1. Atlas geograficzny - 25 sztuk2. Atlas grzybów - 5 sztuk3. Atlas minerałów, kamieni szlachetnych i skał - 2 sztuki4. Atlas przyrodniczy - 25 sztuk5. Atlas roślin chronionych w Polsce - 2 sztuki6. Atlas zwierząt chronionych w Polsce - 2 sztuki7. Mały atlas anatomiczny - 12 sztuk8. Przewodnik do rozpoznawania drzew - 9 sztuk9. Przewodnik do rozpoznawania grzybów - 4 sztuki10. Przewodnik do rozpoznawania gwiazd - 4 sztuki11. Przewodnik do rozpoznawania motyli - 4 sztuki12. Przewodnik do rozpoznawania owadów - 4 sztuki13. Przewodnik do rozpoznawania ptaków - 4 sztuki14. Przewodnik do rozpoznawania zwierząt - 4 sztuki15. Przewodnik rośliny i zwierzęta - 5 sztukDział IV. Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w odczynniki chemiczne,przyrządy do pomiarów i doświadczeń do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przyrody orazgeografii, chemii i fizyki oraz zajęć dodatkowych rozwijających zainteresowania iumiejętności uczniów:1. Barometr, higrometr, termometr (zestaw) - 6 kompletów2. Baterie okrągłe alkaliczne 1,5V - 15 sztuk3. Baterie płaskie alkaliczne 4,5V - 15 sztuk4. Ciśnieniomierz - 2 sztuki5. Deszczomierz - 1 sztuka6. Kompas - 13 sztuk7. Pojemnik próżniowy z pompką (zestaw 3 elem.) - 12 kompletów8. Stetoskop - 4 sztuki9. Stoper - 6 sztuk10. Taśma miernicza - 6 sztuk11. Termometr laboratoryjny - 12 sztuk12. Termometr z sondą - 15 sztuk13. Termometr zaokienny - 10 sztuk12. Waga szalkowa z tworzywa + odważniki - 5 kompletów14. Wiatromierz - 6 sztuk15. Zestaw magnesów sztabkowych - 12 kompletów16. Zestaw optyczny - mieszanie barw (krążek Newtona) - 4 komplety17. Zestaw pałeczek do elektryzowania - 6 kompletów18. Zestaw podstawowych obwodów elektrycznych - 6 kompletów19. Zestaw siłomierzy - 1 komplet20. Zestaw soczewek - 4 komplety21. Zestaw 12 sprężyn metalowych - 1 komplet22. Kwasomierz glebowy klasyczny - 1 sztuka23. Metale i stopy (zestaw) - 1 komplet24. Parafilm - 2 sztukiDział V: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w przyrządy i urządzeniado obserwacji do prowadzenia zajęć edukacyjnych oraz eksperymentów z przyrody i biologii:1. Lornetka - 13 sztuk2. Mikroskop - wersja zasilana z sieci/lub baterii - 12 sztuk3. Mikroskop z kamerą USB - 1 kompletDział VI: Dostawa kompletu wyposażenia pracowni przyrodniczej w sprzęt ochronny,techniczny i pomocniczy do wykonywania doświadczeń i realizacji zajęć edukacyjnych zzakresu przyrody, fizyki i chemii:1. Fartuch - 26 sztuk2. Mata z włókniny chłonnej (opakowanie 200 sztuk) - 1 komplet3. Okulary ochronne - 26 sztuk4. Rękawice do gorących przedmiotów - 10 sztuk5. Rękawiczki lateksowe (op.100 szt.) - 5 kompletów6. Czajnik elektryczny bezprzewodowy z regulacją temperatury - 1 sztuka7. Drążek teleskopowy - 1 sztuka8. Krążek Secchiego - 3 sztuki9. Listwa zasilająca (przedłużacz) - 4 sztuki10. Lodówka z zamrażalnikiem - 1 sztuka11. Ładowarka do baterii - 1 sztuka12. Naczynie/czerpak do pobierania wody - 1 sztuka13. Płyta ociekowa - 1 sztuka14. Saperka - 6 sztuk15. Sieć planktonowa podstawowa - 1 sztuka16. Suszarka na szkło laboratoryjne - 1 sztuka17. Wentylator biurkowy - 2 sztuki<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162100-6, 42923230-3, 39298600-3, 22114300-5, 34152000-7, 39162100-6, 22114200-4, 22110000-4, 38122000-6, 31411000-0, 31411000-0, 38423100-7, 38125000-7, 38111100-7, 44619000-2, 32342100-3, 18523000-1, 30192200-3, 38412000-6, 42923230-3, 39162100-6, 38631000-7, 38634000-8, 38634000-8, 18143000-3, 39510000-0, 18142000-6, 18141000-9, 18424300-0, 39710000-2, 39800000-0, 39162100-6, 31224810-3, 39711100-0, 31158100-9, 39162100-6, 38000000-5, 44511100-6, 39162100-6, 38000000-5, 39717000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-10<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa wyposażenia w sprzęt TIK (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SIWZ)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dział VII: Dostawa kompletu wyposażenia w sprzęt TIK do pracowni przyrodniczej w celu rozwijania kompetencji kluczowych uczniów oraz uatrakcyjnienia zajęć edukacyjnych i pozalekcyjnych oraz realizacji eksperymentów z zakresu przyrody:1.	Ekran do rzutnika multimedialnego - 1 sztuka2.	Laptop dla nauczyciela - 1 sztuka3.	Odtwarzacz CD z głośnikami - 1 komplet4.	Rzutnik multimedialny - 1 sztukaDział VIII: Dostawa kompletu wyposażenia ogólnego w narzędzia TIK w celu rozwijania kompetencji uczniów w zakresie wykorzystywania TiK oraz realizacji eksperymentów na zajęciach edukacyjnych i pozalekcyjnych:1.	Punkty dostępowe - 2 komplety2.	Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem i statywem - 1 sztuka3.	Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym -1 sztuka4.	Drukarka 3D - 1 sztuka5.	Klimatyzator - 1 sztuka: 6.	Kontroler WLAN - 1 sztuka7.	Okablowanie strukturalne (komplet) - 1 komplet8.	Przenośny komputer dla nauczyciela, wraz z oprogramowaniem - 15 sztuk9.	Przenośny komputer dla ucznia, wraz z oprogramowaniem - 25 sztuk10.	Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i system blokowania włamań (IPS) - 1 komplet11.	Serwer plików NAS - 1 komplet12.	Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka13.	System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 komplet14.	Urządzenia sieciowe (przełącznik zarządzalny) - 1 komplet15.	Wielkoformatowe, niskoemisyjne, interaktywne urządzenie do projekcji obrazu i emisji dźwięku - 4 sztuki16.	Wizualizer - 1 sztuka17.	Zasilacz UPS - 1 sztukaUWAGA: Oprogramowanie w komputerach musi być kompatybilne z systematy funkcjonującymi w szkole. Zainstalowany system operacyjny w jęz. polskim, oprogramowanie biurowe w jęz. polskim preferowane dla placówki edukacyjnej (min. edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do przygotowywania prezentacji - możliwość edycji plików PPT, WORD, EXCEL). Dodatkowo dla dwóch komputerów należy uwzględnić nakładki na klawiaturę dla osób z niepełnosprawnościami. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 39162100-6, 39717000-1, 30213100-6, 30232000-4, 30232100-5, 32322000-6, 38652100-1, 31710000-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-04-10<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com