JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180125/509971-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 509971-N-2018 z dnia 2018-01-25 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Gminy Kraszewice</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Budowa Przedszkola Publicznego w Kraszewicach" - ETAP 1</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Osi priorytetowej 9 "Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.3 "Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej"Poddziałania 9.3.1 "Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej"Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Gminy Kraszewice</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">108235900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Wieluńska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">53</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">63522 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraszewice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-62 73 12 038</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">urzad@kraszewice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-62 73 12 038</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.kraszewice.pl </span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=kraszewice/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=10&podmenu=10&str=1</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Budowa Przedszkola Publicznego w Kraszewicach" - ETAP 1</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.PN.1.2018 </span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest budowa parterowego 4-oddzialowego przedszkola że żłobkiem wraz z zapleczem socjalnym i dydaktycznym .w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa Przedszkola Publicznego w Kraszewicach" - ETAP 1CPV:45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45331110-0 Instalowanie kotłów45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45331210-1 Instalowanie wentylacji45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45315700-5 Instalowanie stacji rozdzielczych45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego32551400-4 Sieć telefoniczna32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny45331200-8 Instalacja wentylacji i klimatyzacji,45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych45320000-6 Roboty izolacyjne3.1. Miejsce wykonywania robót:Kraszewice ul.Wieluńska, działka nr: 70/6,70/4,70/3,70/1, OBRĘB 29.3.2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:1.	Pozwolenie na budowę - DECYZJA nr 6.190.2016 z dnia 27.04.2016r. - załącznik nr 92.	Projekt budowlany - architektura - załącznik nr 10,:2.1 Umocowania prawne projektantów - teczka nr 1,2.2 Dokumenty projektantów, warunki techniczne, niwelacja terenu, opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego - teczka nr 2,2.3	PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU, PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY - teczka nr 3, 3.	Projekt budowlany - konstrukcja - załącznik nr 11, 4.	Projekt budowlany - sanitarny - załącznik nr 12,5.	Projekt budowlany - elektryczny - załącznik nr 13, 6.	Projekt budowlany - drogowy - załącznik nr 14,7.	Projekt budowlany - charakterystyka energetyczna - załącznik nr 15,8.	Projekt wykonawczy - architektura - załącznik nr 16,9.	Projekt wykonawczy - konstrukcja - załącznik nr 17,10.	Projekt wykonawczy - sanitarny - załącznik nr 18,11.	Projekt wykonawczy - elektryczny - załącznik nr 19,12.	Projekt wykonawczy - drogowy - załącznik nr 20,13.	Projektu robót geologicznych w związku z budową instalacji do wykorzystania ciepła ziemi - - załącznik nr 21,14.	Projekt wykonawczy - architektury krajobrazu - załącznik nr 22,15.	Opinia geotechniczna - załącznik nr 23,16.	Operat dendrologiczny - załącznik nr 24,17.	Przedmiar robót branża budowlana - załącznik nr 25, 18.	Przedmiar robót branża sanitarna - załącznik nr 26,19.	Przedmiar robót branża elektryczna - załącznik nr 27,20.	Przedmiar robót branża drogowa - załącznik nr 28,26.	Przedmiar robót - zestawienie wyposażenia pomieszczeń - załącznik 29,26.	Przedmiar robót - wyposażenie technologiczne kuchni - załącznik 30,21.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót architektoniczno-budowlana i zagospodarowania terenu - załącznik nr 31,22.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarna - załącznik nr 32,23.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektryczna - załącznik nr 33,24.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowa - załącznik nr 34,25.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót architektury krajobrazu - załącznik nr 35,26.	Informacje dodatkowe - załącznik 36.? Decyzja Wójta Gminy Kraszewice nr 5/2016 z dnia 12.04.2016r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - załącznik 36.1? Postanowienia Starostwa Powiatowego L.dz. DP.7012/U-41/2016/VC z dnia 12.04.2016. - załącznik 36.2? Uzgodnienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu L.dz. Ka.-WN.5183.1630.2.2016 z dnia 25.04.2016r. - załącznik 36.3? Zgoda Urzędu Gminy Kraszewice L.dz. DPK. 6254.12.2016 z dnia 14.04.2016r. w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. Informacja o lokalizacji hydrantów zewnętrznych - załącznik 36.4? Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA - OPERATOR S.A. Oddział w Kaliszu - Numer P/16/014298 z dnia 29.03.2016. (zawarcie przez Wykonawcę umowy o przyłączenie i pełne zrealizowanie przyłączenia). Kompleksowe przygotowanie umowy o świadczenie usług dystrybucji celem jej umocowania prawnego przez Zamawiającego m - załącznik 36.5? Karta danych technicznych centrali VTS (5 stron) - załącznik 36.6? Karta doboru centrali wentylacyjnej EKOZEFIR RO-1000_KOE-1.7, układ CNW i CNW2 (5 stron) - załącznik 36.7? Karta doboru centrali wentylacyjnej EKOZEFIR RO-1000_KOE-1.7, układ CNW3 (5 stron) - załącznik 36.8? Karta doboru centrali wentylacyjnej EKOZEFIR RO-2500_KOE-1.7, układ CNW4 (5 stron) - załącznik 36.9? Karta doboru centrali wentylacyjnej EKOZEFIR RO-2500_KOE-1.7, układ CNW5 (5 stron) - załącznik 36.10? Dane techniczne standardowej pompy bezdławicowej (wilo) Donos PICO 25/1-8 (ROW) (1 strona) - załącznik 36.11? ETAPOWANIE/ ZMIANY (zmiany w branży budowlanej pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym (4 strona) - załącznik 36.12? Mapa do celów projektowych - Działka nr 70/6, jedn. ew. 301805_2, obręb ew. 0003 - załącznik 36.13? Mapa z zaznaczeniem Etapu I - załącznik 36.143.3. Inne wymagania i uwagi:Zakres rzeczowy SIWZ obejmuje tylko ETAP 1.1.	ETAPOWANIE BRANŻY BUDOWLANEJ1 ETAPwszystkie elementy nie wyszczególnione w etapie 2 i 3,2 ETAPparking nr 2 (10miejsc postojowych) - 162,10m2- wiata gospodarcza,- wykonanie nawierzchni z kory - 452m2,- boisko wielofunkcyjne- mała architektura,Mała architektura	Ilość szt.Ławka z oparciem Boston Komserwis	3Kosz na odpady Boston Komserwis	3Stojak na rowery w strefie wejściowej przedszkola	1 zestawo	nasadzenia poza strefą przedszkolną,Nasadzenia	Ilość szt.Hortensja krzewiasta 'Annabelle' Hydrangea arborescens 'Annabelle'	16Klon pospolity 'Globosum' Acer platanoides 'Globosum'	7Klon czerwony Acer rubrum 2Modrzew europejski Larix decidua	3Jarząb pospolity Sorbus aucuparia	5Śliwa wiśniowa 'Pissardii' Prunus cerasifera 'Pissardii'	8Sosna żółta Pinus ponderosa	4Jałowiec płożący 'Blue Chip' Juniperus horizontalis 'Blue Chip'	140Róża parkowa 'The Fairy" Rosa polyantha 'The fairy' 12Berberys Thunberga 'Helmond Pillar' Berberis thunbergii 'Helmond Pillar'	201Irga Dammera 'Major' Cotoneaster dammeri 'Major' 132Berberys thunberga 'Green Carpet' Berberis thunbergii 'Green Carpet' 40Bukszpan wieczniezielony (forma żywopłotu) Buxus sempervirens	803 ETAPo	parking nr 3 (10miejsc postojowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych) - 173,20m2o	wykonanie nawierzchniRodzaj nawierzchni	ilosć m2Nawierzchnia bezpieczna - piaszczysta w strefie zabawek	332Trawnik	5670Kostka brukowa - chodniki	826Nawierzchnia gruntowa - mineralna	646Nawierzchnia pokryta grysem	100Nawierzchnia pokryta korą 1400,5Nawierzchnia gruntowa - mineralna, pod labiryntem	295Rodzaj	długość mekobord	1468o	mała architekturaMała architektura	Ilość szt.Ławka z oparciem Boston Komserwis	61Kosz na odpady Boston Komserwis	28tablica informacyjna	8stojak na rowery modułowy	3murki 'zestaw ławki +donica'	68,4 mbo	wyposażenie strefy parkowejWyposażenie strefy parkowej	ilość szt.Mini park linowy 3 Novum	1kładka Novum	1pomost linowy z trapami Novum	1most zwodzony Novum	1orbitrek i twster Novum	1wioślarz Novum	1wahadło i wyciskanie Novum	1	Huśtawka łączona Saternus 10031-30017	1Zestaw marina plus Saternus 30049+	1Zestaw sprawnościowy z kolejka linową Saternus (nie moge znalesc na stronie)	1szakalaki Saternus 92004	1gombolo saternus 92002	1dzwony rurowe Saternus 92001	1urządzenie dla seniora kierownica Saternus 80001	1urządzenie dla seniora prawo lewo Saternus 80002	1urządzenie dla seniora przesuwanie Saternus 80005	1podwojny stol do szachow Saternus 40022-23	2	Huśtawka wagowa Buglo 4001	2	kolyska newtona CNG system	1wir wodny CNG system	1pisanie lustrzane	1	równoważnia łamana activkids	1równowaznia skośna activkids	1	Gra tereneowa kółko krzyżyk mentor	1gra terenowa lesne rekordy skocznia Mentor	1Gra mobilna rozklad śmieci w czasie - labirynt natury Mentor	1Przyrodnicze koło wiedzy Mentor	1Tablica z mapa mentor	2tablica kierunkowa mentor	4	Stół do tenista stołowego	2Regulamin placu zabaw	5Ławka gabionowa 182 x 32	4Zegar słoneczny	1Litery z betou architektonicznego	20Betonowe słupy z metalowymi tabliczkami (w labiryncie)	10o	nasadzeniaNasadzenia	Ilość szt.Klon pospolity 'Globosum' Acer platanoides 'Globosum'	27Wiśnia piłkowana 'Kanzan' Prunus serrulata 'Kanzan'	7Kasztanowiec czerwony 'Briotii' Aesculus × carnea 'Briotii'	3Brzoza brodawkowata Betula pendula	2Głóg pośredni 'Paul's Scarlet' Crataegus media Paul's Scarlet	34Berberys Thunberga 'Green Carpet' Berberis thunbergii 'Green Carpet'	123Bukszpan wieczniezielony (forma żywopłotu) Buxus sempervirens	1338Bukszpan wieczniezielony (forma kulista) Buxus sempervirens	42Jarząb pospolity Sorbus aucuparia	24Irga Dammera 'Major' Cotoneaster dammeri 'Major'	347Bluszcz pospolity Heder helix	672Jodła pospolita Abies alba	5Sosna kosodrzewina odm. Pumilio Pinus mugo var. Pumilio	40Jałowiec płożący 'Blue Chip' Juniperus horizontalis 'Blue Chip'	31Modrzew europejski Larix decidua	3Jarząb mączny Sorbus aria	4Jarząb AUTUMN SPIRE 'Flanrock' Sorbus AUTUMN SPIRE 'Flanrock' PBR	10Rozplenica japońska 'Hameln' Pennisetum alopecuroides 'Hameln'	279Dąb szypułkowy 'Atropurpurea' Quercus robur 'Atropurpurea'	3Berberys Thunberga 'Erecta' Berberis thunbergii 'Erecta'	116Berberis thunbergii 'Helmond Pillar' Berberys Thunberga 'Helmond Pillar'	201Sosna żółta Pinus ponderosa	2Róża parkowa 'The Fairy' Rosa polyantha 'The fairy'	282Ligustr pospolity Ligustrum vulgare	1308	Nasadzenia do rowów chłonnych Orlik ogrodowy Aquilegia hybrida	136Turzyca Morrowa 'Variegata' Carex morrowii 'Variegata'	46Skrzyp arktyczny Equisetum scirpoides	90Funkia siebolda Hosta sieboldiana	36Kosaciec syberyjski Iris sibirica	64Języcznik zwyczajny "Angustifolia" Phyllitis scolopendrium	28	Usunięcia oraz przesadzenia	Ilość szt.Drzewa do usunięcia	15Drzewa do przesadzenia	14	Gatunki drzew do przesadzenia	Ilość szt.Jodła pospolita Abies alba	1Jarząb mączny Sorbus aria	2Jarząb pospolity Sorbus aucuparia	92.	ETAPOWANIE BRANŻY SANITARNEJ1 ETAPo	wszystkie elementy nie wyszczególnione w etapie 2,2 ETAPo	instalacja chłodzenia - klimakonwektory, (w ramach etapu 1 należy wyprowadzić przyłącza i przepusty)3.	ETAPOWANIE BRANŻY ELEKTRYCZNEJ1 ETAPo	wszystkie elementy nie wyszczególnione w etapie 2,2 ETAPo	instalacja fotowoltaiczna (w ramach etapu 1 należy wyprowadzić przyłącza z kotłowni na dach tak by możliwy był montaż instalacji fotowoltaicznej z możliwie najmniejszą ingerencją w budynek)o	oświetlenie parkowe część parkowa4.	ZMIANY W BRANŻY BUDOWLANEJ POMIĘDZY PROJEKTEM BUDOWLANYM A PROJEKTEM WYKONAWCZYM?	zmiana materiałowa rozwiązania filarków pomiędzy oknami dla pomieszczeń nr 3, 4, 12, 44,?	zmiany stolarki okiennej i drzwiowej związana z koordynacją projektu wykonawczego,?	zmiany materiałowe przegród dachu związane z optymalizacją rozwiązań (powstanie potencjalnych trudności realizacyjnych, w trakcie prac koordynacyjnych projektu wykonawczego) - zamierzenie wprowadzonych zmian polegało na uproszczeniu prac na etapie realizacji przy zachowaniu parametrów termicznych przegrody,?	zmiana powierzchni pomieszczenia związana z błędem obliczeniowym na etapie projektu budowlanego,?	zmiana wysokości pomieszczeń związana z dostosowaniem sufitów podwieszonych do instalacji oraz zmian gabarytów elementów konstrukcyjnych,?	zmiany elementów konstrukcyjnych związane z uszczegółowieniem oraz koordynację projektu wykonawczego, dodatkowy napis podświetlany na elewacji północnej,?	zmiany związane ze ilością stopni zewnętrznych w związku z dostosowaniem do poziomów utwardzenia projektu drogowego oraz dodatkowa pochylnia podjazdowa przy schodach,5.	DODATKOWE WYMOGI ZMAWIAJĄCEGO W RAMACH CENY UMOWNEJL.p.	Wymóg Zamawiającego1	21.	Wykonawca przygotuje wniosek, wystąpi i uzyska warunki techniczne przyłącza deszczowego, zapewni mapę do celów projektowych, wykona projekt budowlany, uzyska pozwolenie na budowę, przejmie teren budowy, wykona przyłącze kanalizacji deszczowej kd 200 - ca 25 [m] do istniejącego kolektora deszczowego w ul. Szkolnej w Kraszewicach. Zapewni spływ wód deszczowych z terenu objętego umową do kanalizacji w ul. Szkolnej.Wykonawca przygotuje wniosek, wystąpi i uzyska warunki techniczne przyłącza wodociągowego wraz ze studnia wodomierzową, zapewni mapę do celów projektowych, uzyska pozwolenie na budowę, przejmie teren budowy, wykona przyłącze wodociągowe do ul. Wieluńskiej w Kraszewicach, zapewni wodę na obiekcie przedszkola w zgodności z przepisami sanitarnymi. Wykonawca wodę do celów budowlanych zapewni na bazie przyłącza docelowego z rozliczeniem w ramach zawartej umowy (ceny umownej) na rzecz Zamawiającego.Wykonawca przygotuje wniosek, wystąpi i uzyska warunki techniczne przyłącza elektroenergetycznego i opomiarowania dla przedszkola, zapewni wykonanie przyłącza przez ZE, zapewni zasilanie terenu budowy i docelowe zasilanie przedszkola. Wykonawca rozliczy pobraną energię elektryczną pod potrzeby budowy w ramach zawartej umowy (ceny umownej) na rzecz Zamawiającego.Wykonawca sformalizuje włączenie wykonywanej kanalizacji sanitarnej przedszkola do istniejącej komory przepompowni ścieków.Wykonawca w oparciu o SIWZ przygotuje szczegółowy zunifikowany projekt technologii kuchni i jej pełnego wyposażenia (z podaniem szczegółowych cech technicznych i użytkowych oraz producenta) na profesjonalnych urządzeniach STALGAST lub innej równoważnej urządzeniami. Wykonawca uzyska pełną pisemną akceptację projektu przez rzeczoznawcę państwowego ds. sanitarnych, bhp i ergonomii oraz Zamawiającego. Wykonawca na bazie w/w projektu wykonawczego wykona blok żywienia.Wykonawca wykona wszelkie zewnętrzne murki oporowe oraz kompletne ogrodzenie przedszkola zgodnie z projektem.Wykonawca zapewni dla drogi pożarowej gwarantowaną wytrzymałość co najmniej 100 [kN/oś].Wykonawca zapewni oświetlenie parkingu lampami LED na słupach w ilości 6 szt. W miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Lampy sterowane regulowanym czujnikiem natężenia oświetlenia. Instalacja stanowi odrębny obwód elektryczny dedykowany zasilany z RG.Wykonawca zapewni systemowe wycieraczki zewnętrzne o konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem gumą ryflowaną zapuszczone w podłoże z systemowym odprowadzeniem wody deszczowej do kanalizacji deszczowej dla wszystkich drzwi zewnętrznych.Wykonawca wydzieli ogrodzeniem tymczasowym cały teren budowy. Wjazd na teren budowy od strony zachodniej (SUW, stadion).Wykonawca odpowiada za należyty porządek w terenie budowy i na ciągach komunikacyjnych zewnętrznych związanych z transportem materiałów budowlanych. W przypadku zakłócenia stanu pierwotnego ul. Wieluńskiej, ul. Szkolnej i innych, Wykonawca dokona bezzwłocznego jej przywrócenia do stanu sprzed zakłócenia.Wykonawca zapewni w terenie budowy zaplecza szatniowo - socjalno - sanitarne oraz miejsca parkingowe dla wszystkich swoich pracowników.Kierownik budowy będzie przebywał przez cały czas pracy pracowników Wykonawcy w terenie budowy.Kierownik budowy będzie w ramach swoich uprawnień rozwiązywał wszelkie problemy budowy.Wykonawca wszelkie swoje wątpliwości rzeczowo - techniczno - administracyjne odnośnie SIWZ ma obowiązek wyartykułować pisemnie zgodnie z pzp przed złożeniem oferty.W trakcie realizacji umowy wszelkie niezbędne roboty dodatkowe celem dokończenia dzieła z punktu widzenia celu któremu ma służyć Wykonawca realizuje na swoje ryzyko w ramach ceny umownej.Wykonawca zapewni wszystkim swoim ewentualnym kontrahentom komplet niezbędnej dokumentacji.Wykonawca zapewni kompletne wyposażenie, oznakowanie p.poż. (w tym drogi pożarowej) wraz z instrukcją p.poż. budynku przedszkola na poziomie wymaganym przy przekazaniu do użytkowania.Wykonawca po wykonaniu dzieła zapewni świadectwo charakterystyki energetycznej budynku.Wykonawca zapewni inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą z operatami geodezyjnymi oraz oświadczeniem geodety o zgodności wykonania budynku przedszkola i innych jego elementów z planem realizacyjnym.Wykonawca zapewni komplet dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót do straży pożarnej i nadzoru sanitarnego. Wykonawca uzyska akceptację i umocowanie prawne w/w dokumentów przez Zamawiającego i uzyska potwierdzenie ich przekazania do organów.Wykonawca zapewni komplet dokumentów odbiorowych wraz z ich szczegółowym zestawieniem z podziałem na branże.Wykonawca przygotuje i zapewni kompletne zgłoszenie do Nadzoru budowlanego o zakończeniu robót oraz kompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca uzyska akceptację i umocowanie prawne w/w dokumentów przez Zamawiającego i uzyska potwierdzenie ich przekazania do organu.Wykonawca przygotuje kompleksowo obiekt do kontroli administracyjnej p.poż, sanitarnej i nadzoru budowlanego w sposób umożliwiający formalne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Wykonawca zrealizuje wszystkie ewentualne uwagi i decyzje upoważnionych organów zewnętrznych j.w. celem zapewnienia uzyskania bezwarunkowego pozwolenia na użytkowanie.Wykonawca, Kierownik budowy ma obowiązek każdorazowego uczestnictwa we wszelkich spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego.Wykonawca, Kierownik budowy ma obowiązek składania do piątego dnia po zakończeniu każdego miesiąca sprawozdania rzeczowo - finansowego (w[%]) aktualnego zaawansowania robót w rozbiciu na elementy robót zgodne z przedmiarem robót, oddzielnie dla każdej branży w odniesieniu do harmonogramu umownego.Wykonawca, Kierownik budowy ma obowiązek by w dniu podpisania umowy, przed podpisaniem umowy przekazać Zamawiającemu jako załącznik do umowy umocowany prawnie harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji umowy w rozbiciu na poszczególne tygodnie realizacji.Kierownicy robót branżowych muszą posiadać kierunkowe wykształcenie wyższe, branżowe uprawnienia budowlane, aktualną przynależność do izby budownictwa, adekwatne doświadczenie budowlane.Wykonawcę obowiązuje konieczność przygotowania rozliczenia końcowego rzeczowo - finansowego umowy jako jednego z dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.Wykonawca w okresie rękojmi i gwarancji zapewnia bezpłatny serwis gwarancyjny oraz wszystkie materiały eksploatacyjne w zakresie wszelkich wykonanych instalacji (bez wyjątku) celem jednoznaczności spełnienia warunków gwarancyjnych. Gwarancja na wszystkie instalacje, urządzenia i wyposażenie jest zgodna z rękojmią i gwarancją umowną Wykonawcy.Czas reakcji Wykonawcy na wezwanie gwarancyjne Zamawiającego w przypadku awarii - bez zbędnej zwłoki.Wykonawcę obowiązuje udział w corocznych przeglądach gwarancyjnych oraz usuwanie wykrytych i wskazanych usterek gwarancyjnych - bez zbędnej zwłoki.Wykonawcę obowiązuje udział w odbiorze ostatecznym (po okresie rękojmi i gwarancji) celem zwolnienia wartości zabezpieczenia gwarancji.Zapewnić pełną ochronę głowic odwiertów oraz kolektorów łączących dla zasilania pompy ciepła szt. 12 przed dostępem przedszkolaków.Sprawdzenie ciśnienia i wydajności istniejących hydrantów zewnętrznych w formie stosownych badań i ich wyników.Realizacja zapisów:? Postanowienia Starostwa Powiatowego L.dz. DP.7012/U-41/2016/VC z dnia 12.04.2016.,? Uzgodnienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu delegatura w Kaliszu L.dz. Ka.-WN.5183.1630.2.2016 z dnia 25.04.2016r.,? Zgoda Urzędu Gminy Kraszewice L.dz. DPK. 6254.12.2016 z dnia 14.04.2016r. w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. Informacja o lokalizacji hydrantów zewnętrznych.? Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENERGA - OPERATOR S.A. Oddział w Kaliszu - Numer P/16/014298 z dnia 29.03.2016. (zawarcie przez Wykonawcę umowy o przyłączenie i pełne zrealizowanie przyłączenia). Kompleksowe przygotowanie umowy o świadczenie usług dystrybucji celem jej umocowania prawnego przez Zamawiającego.Dzieło umowne musi być kompletne z punktu wodzenia celu któremu ma służyć.Wykonawca przygotuje, opracuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane przez niego dane i zestawienia niezbędne do rozliczenia rzeczowo - finansowego UMOWY O DOFINANSOWANIE Projektu Pt. Budowa Przedszkola Publicznego w Kraszewicach" nr RPWP.09.03.01-30-0036/17-00 w ramach: Osi Priorytetowej 9 ,,Infrastruktura dla kapitału ludzkiego" Działania 9.3 ,,Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej" Poddziałania 9.3.1 ,,Inwestowanie w rozwój infrastruktury przedszkolnej" Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2010 z dnia 06.12.2017r.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45214100-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331110-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45333000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331210-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311200-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45310000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315700-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32551400-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32000000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331200-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332400-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-02-28</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wymagana jest polisa ubezpieczenia na kwote 1 500 000,00 zł. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1)	w formie oryginału wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wrazz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjio tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ),2)	w formie oryginału oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodniez załącznikiem nr 8 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ),</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	w formie oryginału wykaz robót budowlanych (załącznik nr 7) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wrazz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacjio tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ),2)	w formie oryginału oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodniez załącznikiem nr 8 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.. SIWZ),</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.	Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:1)	w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia,2)	w formie oryginału załącznik nr 3, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.2.	Wykonawca, który w załączniku nr 3 złoży oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących:1)	doświadczenia - na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a SIWZ:Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:?	zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,?	wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,?	zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,?	zawierać zakres powierzonego zasobu,?	zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane,2)	osób zdolnych do wykonania zamówienia - na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi:?	zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby,?	wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób,?	zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób,?	wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia.3.	Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 5).4.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:1)	każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ,2)	wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2. i 7.1.3. SIWZ.dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp5.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł. Słownie sześćdziesiąttysięcyzłotych 00/100 </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta">z jednym wykonawcą</span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	W sprawach, które nie zostały uregulowane niniejszą umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy Prawo budowlane.2.	Treść umowy zawieranej z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą nie może być sprzeczna z treścią niniejszej umowy.3.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.4.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą:1)	dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 w przypadku:a)	konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,b)	konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,c)	zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,d)	zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,e)	pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,f) zmiany terminu będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleń czy odmowy ich wydania g)	na skutek błędów w dokumentacji projektowej,h)	opóźnienia w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji,i) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,j) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego,k)	wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk itd.),l) zawarcia oraz zmian umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych,2)	dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:a)	poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,b)	aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,c)	pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy,4) być związane z zawarciem oraz zmianami umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych.5) być związane ze zmianą uchwały budżetowej,6) być związane ze zmianą kluczowego personelu zamawiającego.5.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 - 2, należy niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1.6.	Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego.7.	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-16</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com