JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180207/515391-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 515391-N-2018 z dnia 2018-02-07 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Krzywiń</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa dróg gminnych w Gminie Krzywiń</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Krzywiń</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">41105057000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">64010 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Krzywiń</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">655 170 525</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umig@krzywin.wokiss.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">655 170 676</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.krzywin.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.krzywin.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pisemnie pocztą, przez kuriera lub osobiście</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa dróg gminnych w Gminie Krzywiń</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">271.3.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">Nie dotyczy</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">4</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Krzywiń składająca się z następujących części:1.	Część zamówienia nr 1 - Przebudowa - utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Bielewo;2.	Część zamówienia nr 2 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Łuszkowo;3.	Część zamówienia nr 3 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Krzywiń - ul. Polna;4.	Część zamówienia nr 4 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgliniec.Dla poszczególnych części zakres zamówienia obejmuje:1.	Część zamówienia nr 1 - Przebudowa - utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Bielewo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 415 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	szerokość jezdni:- km 0+000÷0+035 - początek trasy 3,20 m dalej przejście do szerokości 4,00 m - km 0+035÷0+124 - szerokość 4,00 m- km 0+124÷0+134 - rozwidlenie szerokość od 4,00 m do 10,00 m - km 0+134÷0+141 - wjazd (strona lewa) szerokość 3,50 m - km 0+134÷0+144 - wyjazd (strona prawa) szerokość 3,50 m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 m- Łączna długość jezdnio	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej - na początku w km 0+000o	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm. o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem. Na początku trasy należy dodatkowo ułożyć ściek na całej szerokości jezdni tj. 3,20m szerokości 0,20 m, natomiast na końcu też ułożyć ściek szerokości 0,20m wzdłuż drogi powiatowej (od wjazdu do wyjazdu).INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 40cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ2.	Część zamówienia nr 2 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Łuszkowo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 591 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	długość jezdni 100,00 mb,o	szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 mo	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej wjazdu z drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej - na początku trasyo	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm,- ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji.o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem.INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm).Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ3.	Część zamówienia nr 3 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Krzywiń - ul. Polna Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 369 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	długość jezdni 285,00 mb,o	szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 mo	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni utwardzonej - bitumicznej- na początku trasyo	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm,- ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji.o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem.INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ4.	Część zamówienia nr 4 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgliniec Zamówienie polega na przebudowie dwóch odcinków drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o Nr 25 i 98 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:Ruch na drodze przyjęto dla ruchu kategorii KR1 (droga lokalna, gminna) z obciążeniem samochodami ciężarowymi oraz sprzętem rolniczym. Dopuszczalne obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś. Liczba jezdni - 1, szerokość jezdni - 4,00 m (2 pasy po 2,00 m). Skrajnia pionowa nad drogą gminną - 4,50 m. Spadek poprzeczny jezdni 2% (daszkowy), dla zjazdów -zmienny, chodnika jednostronny 2%.Konstrukcja jezdni drogi:o	łączna długość drogi do wykonania 325,23 mbo	kostka betonowa brukowa grubości 8cm (szara)o	warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cmo	warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63,0 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cmo	warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu.Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm (prostokątne) ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm.Konstrukcja nawierzchni chodnika:o	kostka betonowa brukowa grubości 6 cm (kolorowa)o	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cmo	warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm.Konstrukcja zjazdów na posesje:o	kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cmo	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 0+3 l ,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 31,5+63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cmo	warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu.Jako obramowanie nawierzchni zjazdu na posesje projektuje się oporniki betonowe 12x25 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, oporniki betonowe 12x25 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10.Konstrukcja połączenia, drogi gminnej i drogi powiatowej oraz zakończenia jezdni (odcinek ,,2")o	opornik betonowy 12x25 cmo	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cmo	ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 cmo	warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.Odwodnienie - odprowadzenie wody poprzez spadki poprzeczne nawierzchni do krawędzi jezdni i odprowadzenie jej na teren przyległy (tereny zieleni). Spadek poprzeczny nawierzchni dwustronny (daszkowy) 2% i jednostronny 2% oraz zmienny (zjazdy). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 4 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZKod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemneDla wszystkich części zamówieniaPrace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji.Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Okresu gwarancji/rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu.Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze.W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego.Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ.Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca.Ponadto zakres prac obejmuje:1.	Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się:1)	dokumentacja powykonawcza obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą,2)	atesty na materiały i prefabrykaty,3)	protokoły odbioru robót,4)	wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.Technologia wykonania prac:1.	Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2.	Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3.	Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód.4.	Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody.5.	Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm., dalej: Kodeks pracy), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233140-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45110000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-07-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-07-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium wyboru oferty.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi wykazać, iż:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100.000,00 zł,- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum odpowiadającą wartości złożonej przez Wykonawcę oferty</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi wykazać, iż:1. W zakresie zdolności technicznej wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości minimum 250 m, przy czym w ramach przebudowy drogi wykonana została nowa nawierzchnia z kostki brukowej betonowej. 2. W zakresie zdolności zawodowej dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności:1)	drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 5. Zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6. Zaświadczenie musi być ważne na dzień podpisania umowy</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy). 3. Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29ust. 3a ustawy Pzp, którzy będą brać czynny udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Kosztorys ofertowy. 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas należy załączyć projekt umowy konsorcjum lub list intencyjny.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin realizacji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji i rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionych przypadkach:a)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT,b)	wprowadzenia robót zamiennych,c)	wprowadzenia robót dodatkowych,d)	wprowadzenia robót uzupełniających,e)	zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,f)	zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy,g)	zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę,h)	zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy; (w tym wypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">Nie dotyczy</span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przebudowa - utwardzenie drogi wewnętrznej w miejscowości Bielewo</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 415 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	szerokość jezdni:- km 0+000÷0+035 - początek trasy 3,20 m dalej przejście do szerokości 4,00 m - km 0+035÷0+124 - szerokość 4,00 m- km 0+124÷0+134 - rozwidlenie szerokość od 4,00 m do 10,00 m - km 0+134÷0+141 - wjazd (strona lewa) szerokość 3,50 m - km 0+134÷0+144 - wyjazd (strona prawa) szerokość 3,50 m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 m- Łączna długość jezdnio	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej - na początku w km 0+000o	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm. o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem. Na początku trasy należy dodatkowo ułożyć ściek na całej szerokości jezdni tj. 3,20m szerokości 0,20 m, natomiast na końcu też ułożyć ściek szerokości 0,20m wzdłuż drogi powiatowej (od wjazdu do wyjazdu).INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 40cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45111000-8, 45110000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Łuszkowo</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 591 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	długość jezdni 100,00 mb,o	szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 mo	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej wjazdu z drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej - na początku trasyo	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm,- ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji.o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem.INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm).Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45111000-8, 45110000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Krzywiń - ul. Polna</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 369 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:o	długość jezdni 285,00 mb,o	szerokość jezdni szerokość jezdni 4,00m, przy czym na całej długości w środku jezdni biegnie ściek szerokości 0,50 mo	ułożenie obustronnie obrzeży betonowych 8x30o	spadek poprzeczny: do środka jezdni 2 x 1%o	Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni utwardzonej - bitumicznej- na początku trasyo	Konstrukcja drogi i wjazdów:- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm,- obustronne obrzeże betonowe 8x30 na ławie betonowej gr. 10cm,- ta sama konstrukcja nawierzchni dotyczy wjazdów do posesji.o	Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek, który przebiegać będzie środkiem.INFRASTRUKTURA TECHNICZNA	Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny i woda nie będzie kolidował z pracami objętymi w projekcie ( podwyższenie niwelety średnio o 20cm). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.- Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45111000-8, 45110000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zgliniec</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zamówienie polega na przebudowie dwóch odcinków drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działkach o Nr 25 i 98 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową.PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI:Ruch na drodze przyjęto dla ruchu kategorii KR1 (droga lokalna, gminna) z obciążeniem samochodami ciężarowymi oraz sprzętem rolniczym. Dopuszczalne obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś. Liczba jezdni - 1, szerokość jezdni - 4,00 m (2 pasy po 2,00 m). Skrajnia pionowa nad drogą gminną - 4,50 m. Spadek poprzeczny jezdni 2% (daszkowy), dla zjazdów -zmienny, chodnika jednostronny 2%.Konstrukcja jezdni drogi:o	łączna długość drogi do wykonania 325,23 mbo	kostka betonowa brukowa grubości 8cm (szara)o	warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5cmo	warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63,0 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cmo	warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu.Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm (prostokątne) ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm.Konstrukcja nawierzchni chodnika:o	kostka betonowa brukowa grubości 6 cm (kolorowa)o	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cmo	warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.Jako obramowanie nawierzchni projektuje się (w przypadku braku istniejącego oporu np. fundamentu) od strony terenu zieleni obrzeża betonowe 8x30cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 15x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm.Konstrukcja zjazdów na posesje:o	kostka betonowa brukowa (kolorowa-czerwona), grubości 8 cmo	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grubości 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 0+3 l ,5mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cmo	podbudowa z kruszywa łamanego 31,5+63mm stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cmo	warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu.Jako obramowanie nawierzchni zjazdu na posesje projektuje się oporniki betonowe 12x25 cm, a od strony jezdni krawężniki betonowe 20x30 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławach betonowych z betonu C 8/10 (B 10) grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm, a od strony posesji w przypadku braku istniejącego ograniczenia w postaci np. fundamentu, oporniki betonowe 12x25 cm ustawiane na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 5 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C 8/10.Konstrukcja połączenia, drogi gminnej i drogi powiatowej oraz zakończenia jezdni (odcinek ,,2")o	opornik betonowy 12x25 cmo	podsypka cementowo-piaskowa 1:3 grub. 5cmo	ława betonowa z betonu C 8/10 (B 10) grubości 20 cmo	warstwa z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm.Odwodnienie - odprowadzenie wody poprzez spadki poprzeczne nawierzchni do krawędzi jezdni i odprowadzenie jej na teren przyległy (tereny zieleni). Spadek poprzeczny nawierzchni dwustronny (daszkowy) 2% i jednostronny 2% oraz zmienny (zjazdy). Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 4 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zawierają:- Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ,- kosztorys ofertowy ,,ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45233140-2, 45111000-8, 45110000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin realizacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji i rękojmi</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com