JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180305/526464-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 526464-N-2018 z dnia 2018-03-05 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków na odc. od km 48+335 do km 50+840 o dł. 2,505 km w m. Ogniwo</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">16771100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Warszawska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">14</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">21500 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Biała Podlaska</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">833 438 188</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">833 438 183</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://zdw.bip.lubelskie.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">samorządowa jednostka budżetowa</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://zdw.bip.lubelskie.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://zdw.bip.lubelskie.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Osobiście lub pocztą</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków na odc. od km 48+335 do km 50+840 o dł. 2,505 km w m. Ogniwo</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">R1.ST.371.4.2018.mś</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: Przebudowa drogiwojewódzkiej nr 807 Maciejowice - Sobolew - Żelechów - Łuków na odc. od km 48+335 do km 50+840o dł. 2,505 km w m. Ogniwo Kod CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania,fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 2. Zakres inwestycji obejmujeprzebudowę drogi wojewódzkiej nr 807 od km 48+335 do km 50+840 położonej na terenie województwalubelskiego. W zakres planowanych robót wchodzi: - frezowanie nawierzchni jezdni, - rozbiórkaelementów pasa drogowego, - karczowanie pni, - remont nawierzchni - ułożenie warstw bitumicznych nanawierzchni jezdni drogi wojewódzkiej, - wykonanie opaski technologicznej przy jezdni, - budowanowego chodnika dla pieszych, - budowa zatok autobusowych, - wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik, - przedłużenie przepustu pod koroną drogi wraz z wykonaniem ścianki czołowej -umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym gr. 15 cm na szerokości 1,25 m, - wykonanieumocnień skarp poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, - wykonanie umocnień skarpbetonowymi płytami ażurowymi (przy przepuście), - wykonanie oznakowania poziomego, - uzupełnieniei przestawienie oznakowana pionowego, - ustawienie stalowych barier ochronnych oraz przestawienieistniejących. 3. Na dostarczane do wbudowania materiały Wykonawca winien przedłożyć aprobatytechniczne i świadectwa jakości. 4. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej,stałej organizacji ruchu, szczegółowych specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót stanowiącymczęść pomocniczą określania ilości robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawcazobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, żeumowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robótwiększej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe zżądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych dowykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalniaWykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umownej. Ilości robót wprzedmiarze Wykonawca ma prawo skorygować do wielkości według własnych obliczeń na postawieprojektu wykonawczego oraz SST. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenierealizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania weryfikacji dokumentów i informacji przekazywanychw ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest doopracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 7. Wykonawca zobowiązany jestdo zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonychrobót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie projektu organizacji ruchu naczas prowadzenia robót, zatwierdzenia go przez Zarządzającego ruchem na drogach Wojewódzkich tj.Dyrektora ZDW w Lublinie i stosowania w trakcie realizacji robót. 8. Oznakowanie robót w czasie ichprowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 9. Wykonawca zobowiązany jest doutrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy itransportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonychdo transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. Wprzypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg iulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który niebędzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 10. Wykonawca zobowiązany jestzapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobęposiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane.Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z brakupersonelu do kierowania robotami będzie traktowana, jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących postronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawcazobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w wykazie osób, a w przypadkukierownika budowy wskazanego w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługigeodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przezupoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra GospodarkiPrzestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowańgeodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnejinwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą,do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczejinwentaryzacji geodezyjnej. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjnąpowykonawczą w wersji elektronicznej w formacie dxf i PDF. 13. Wykonawca zobowiązany jest dowykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadkuewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany doich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenękontraktową. 14. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania przedmiotowego odcinka drogi do dniaodbioru ostatecznego. 15. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 3 lata oddaty odbioru ostatecznego. 16. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie objęte będzie rękojmią na okresczasu wynikający ze złożonej oferty ( zgodnie z pkt. XV SIWZ). 17. Na Wykonawcy spoczywaobowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z prowadzeniem robót wokolicy występujących urządzeń obcych (sieć elektryczna, gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna,telekomunikacyjna itp.). 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, októrych mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia 19. Wraz z podpisaną jednostronnieumową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będąpełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy), o podjęciu obowiązkówkierownika budowy. Zamawiający podpisze Umowę po uprzednim przedłożeniu oświadczenia o przejęciuobowiązków kierownika budowy/robót i dostarczeniu kosztorysu ofertowego (opracowanego metodąkalkulacji uproszczonej). 20. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanymprzez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z brakupersonelu do kierowania robotami będzie traktowana, jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących postronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawcazobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w wykazie osób, a w przypadkukierownika budowy wskazanego w ofercie. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługigeodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przezupoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra GospodarkiPrzestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowańgeodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnejinwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą,do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczejinwentaryzacji geodezyjnej. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjnąpowykonawczą w wersji elektronicznej w formacie dxf i PDF. 13. Wykonawca zobowiązany jest dowykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadkuewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany doich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenękontraktową. 14. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania przedmiotowego odcinka drogi do dniaodbioru ostatecznego. 15. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 3 lata oddaty odbioru ostatecznego. 16. Wykonane przez Wykonawcę zamówienie objęte będzie rękojmią na okresczasu wynikający ze złożonej oferty ( zgodnie z pkt. XV SIWZ). 17. Na Wykonawcy spoczywaobowiązek zatrudnienia na swój koszt nadzoru właścicielskiego związanego z prowadzeniem robót wokolicy występujących urządzeń obcych (sieć elektryczna, gazowa, wodociągowa, kanalizacyjna,telekomunikacyjna itp.). 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnieniaprzez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, októrych mowa w pkt. XXI.5. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia 19. Wraz z podpisaną jednostronnieumową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będąpełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierownik budowy), o podjęciu obowiązkówkierownika budowy. Zamawiający podpisze Umowę po uprzednim przedłożeniu oświadczenia o przejęciuobowiązków kierownika budowy/robót i dostarczeniu kosztorysu ofertowego (opracowanego metodąkalkulacji uproszczonej). 20. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązaniarównoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanymprzez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzieoferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone wSST, dokumentacji projektowej, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem, że ichparametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. W przypadku zaoferowaniarozwiązań równoważnych, Wykonawca będzie zobowiązany w druku oferty przetargowej wskazać, czyoferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dooferty Załącznika F, w którym wskaże poprzez tabelaryczne porównanie technologii, materiałów i sprzętuokreślonego w wyżej wymienionych dokumentach, że oferowane rozwiązanie jest rozwiązaniemrównoważnym a tym samym spełnia wymagania Zamawiającego. Jeżeli rozwiązania równoważne będąnaruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje touznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawyPrawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lubwyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą byćstosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane wdokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmianydokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza,zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tejdokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-08-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">1. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa zapośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe(Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu nr 83 343-81-83 lub przyużyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniuusług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 poz. 1219), w szczególności e-mail:rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wrozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron nażądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Językiem do porozumiewania się jestjęzyk polski. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych -Zbigniew Wronka 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzieleniezamówienia i zawarciem umowy - Michał Śledź</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Określenie warunków: 2. Minimalne warunki dotyczące: 1) Doświadczenia wykonawcy: Wykonaniew okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej obejmującej swoimzakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawobudowlane" tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) drogi, o wartości robót co najmniej 1 000000,00 zł (netto) i udokumentowanie, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie zzasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 2) Kwalifikacji zawodowych osóbskierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: a) Kierownik budowy: Osoba ta musiposiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, uprawniające do kierowania budową drogiobjętej zamówieniem, której parametry określa dokumentacja projektowa. Pod pojęciem dróg,Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985r. o drogachpublicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2222) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach UniiEuropejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawiezamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jestUnia Europejska. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawobudowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane napodstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r.,natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a takżeosób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu,Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniaćwarunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). Osobyspoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacjizawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwerady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przedwłaściwą Izbą.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">oprócz oświadczeń (wzór załącznika B i C) stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlegawykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyćdo oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór- zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega nazdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzieleniezamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyćpełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacjiwykonawcy.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">IX. Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium wwysokości: 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może byćwnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówieńpublicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przezpodmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i1240, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na kontoZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercienależy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium wjednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określićnastępująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkichw Lublinie, ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściślez dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. ,,przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego". W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia29 sierpnia 1997 (j. t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z formrozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowiudzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotąrachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w bankunie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszoneprzelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na kontoZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium wformie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jestpodmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, żeskłada on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Udzielony okres rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">XIX. Możliwość zmiany postanowień zawartej umowy 1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagajądla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, polegających na: 1) Zmianie rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonaniarobót: a) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą byćdokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku,gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakieprzewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty. Wtym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wrazz rysunkami. Projekt wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez inspektora nadzoru i akceptacjiZamawiającego. Powyższa zmiana nie dotyczy terminu zakończenia robót. b) W przypadku, gdyrealizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanieprzedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej. 2) Zmianie terminu wykonania zamówienia podstawowego: a) Spowodowane klęskami żywiołowymi - wtym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania klęski i liczbędni trwania naprawy szkód na budowie spowodowanych klęską żywiołową; b) Spowodowane warunkamiatmosferycznymi odbiegającymi od określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robótbudowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów - w tym przypadku terminzakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania warunków uniemożliwiającychprowadzenie robót potwierdzone wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy. c) Spowodowanewarunkami geologicznymi lub gruntowo-wodnymi w przypadku ich ujawnienia na placu budowy, gdyuniemożliwiają one prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową - w tym przypadku terminzakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania doprowadzenia warunków gruntowo- wodnych do stanu umożliwiającego kontynuowanie zamówienia, d) Spowodowane warunkamiarcheologicznymi, gdy zachodzi konieczność przeprowadzenia ratowniczych badań archeologicznych - wtym przypadku termin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni koniecznych naprzeprowadzenie badań ratowniczych i wydanie decyzji konserwatora zabytków na kontynuowanie robót,e) Spowodowane ujawnieniem na placu budowy niewybuchów lub niewypałów - w tym przypadkutermin zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania przeszukania i oczyszczeniaterenu budowy z niewypałów i niewybuchów f) Spowodowane przedłużającymi się procedurami naetapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych - w tym przypadku terminzostanie przedłużony o liczbę dni o którą zostały wydłużone w stosunku do terminu przewidzianego wKPA lub we właściwych przepisach dla powyższych procedur. g) pojawieniem się gatunków flory i faunyobjętych ochroną prawną uniemożliwiających kontynuowanie robót- w tym przypadku terminzakończenia zadania zostanie przedłużony o liczbę dni koniecznych do przeprowadzenia działańochronnych i zapobiegawczych. 3) Zmianie dotyczącej zakresu robót, wynagrodzenia. a) nieprzewidzianekolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty, infrastrukturą towarzyszącą lubinnymi uwarunkowaniami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmianpowodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii,lokalizacji wbudowywanych urządzeń. b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotuzamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zmienione w takim stosunku doumownego wynagrodzenia ryczałtowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całościrobót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. c) Zmianie uległy stawki podatku VAT, w tymprzypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian - zmianie podlega wysokość należnego podatkuVAT oraz kwota brutto wynagrodzenia. Zmiana wartości ustalona zostanie na podstawie kosztorysuofertowego. 4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, w przypadku kierownika budowywskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercieoraz zamawiający wymaga zatrudnienia jej przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy opracę. 5) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonejofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunkówudziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innegopodwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszymniż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia. 6) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał sięw złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełnianiawarunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawcasamodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca siępowołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7) Powierzeniu podwykonawcy realizacjiczęści zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapierealizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca winienstosować zasady wynikające z § 8 umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-03-20</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">I. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert; Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego -Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska14, 21-500 Biała Podlaska, w pokoju nr 319 do dnia 20.03.2018 r. o godz. 8:45. Oferty zostaną otwarte wsiedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich w BiałejPodlaskiej ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska w pokoju nr 305 w dniu 20.03.2018 r. o godz. 9:00. Uwaga: Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej, wykaz złożonych ofert oraz informacje dotyczące:1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.II. Kryteria oceny ofert: 1. Cena - znaczenie kryterium 60% Oferta z najniższąceną otrzyma PC= 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującegowzoru: PC= Cena oferty najtańszej x 10 Cena oferty ocenianej 2. Udzielony okres rękojmi - znaczeniekryterium 40 % Oferty z okresem rękojmi równym 3 lata - otrzymają liczbę punktów PR=0 pkt. Oferty zokresem rękojmi równym 4 lata - otrzymają liczbę punktów PR=5 pkt. Oferty z okresem rękojmi równym5 lat i więcej - otrzymają liczbę punktów PR 10 pkt. W przypadku niewskazania okresu oferowanejrękojmi Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje najkrótszy okres rękojmi tj. 3 lata. Zanajkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną wedługwzoru: P= PCx60% + PRx40 % III. XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy 1. Od Wykonawcy, któremu zostanie przyznane zamówienie, Zamawiający będzie żądał złożeniazabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto. 2. Zabezpieczenienależytego wykonania umowy może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawszezobowiązaniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Zamawiający nie wyrażazgody na wnoszenie zabezpieczenia w innej formie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowynależy złożyć przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający dopuszcza, jako zabezpieczenie należytego wykonania umowy, pozostawienie wadium wniesionego w pieniądzu uzupełnionego do wysokościzabezpieczenia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza ustanowić zabezpieczenie w formiegwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, tego rodzaju gwarancja musi spełniać następującewymagania: musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na każde żądanie, zawierać zapisy dotyczącemożliwości wypłaty kwoty zabezpieczenia, w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowegozabezpieczenia przez Wykonawcę (w związku z pkt. 9). 7. Ponadto przed ustanowieniem zabezpieczeniaw formie tego rodzaju gwarancji, treść gwarancji musi zostać uprzednio zaakceptowana przezZamawiającego. 8. Zabezpieczenie ma za zadanie zagwarantować należyte wykonanie przez WykonawcęPrzedmiotu Umowy oraz służy do pokrycia wszelkich roszczeń Zamawiającego wobec Wykonawcy ztytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy, w tymroszczeń Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady. 9. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienianowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowegozabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę nazabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia (w formiegwarancji/poręczenia). 10. Wypłata, o której mowa w pkt. 9, następuje nie później niż w ostatnim dniuważności dotychczasowego zabezpieczenia. 11. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w jednej z formwymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco:Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul.Turystyczna 7a, 20-207 Lublin</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com