JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180326/536561-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 536561-N-2018 z dnia 2018-03-26 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Komenda Wojewódzka Policji</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb KWP Bydgoszcz</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Komenda Wojewódzka Policji</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">9136215200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Powstańców Wielkopolskich</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">7</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">85090 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bydgoszcz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">525 255 320</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetarg@bg.policja.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">525 255 319</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">KWP w Bydgoszczy Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Powstańców Wlkp. 7, 85-090 Bydgoszcz</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb KWP Bydgoszcz</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SZPiFP-31-18</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, o parametrach technicznych oraz ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (Wykaz oferowanych materiałów eksploatacyjnych).2.	Kod CPV: 30124300-7, 30125100-2, 30125110-5, 30192320-0, 30192113-63.	Zamówienie obejmuje 7 zadań, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.4. Zadanie nr 1 - Materiały eksploatacyjne tusze BROTHER, CANON, EPSON, HPZadanie nr 2 - Materiały eksploatacyjne tonery KYOCERA, LEXMARK, CANONZadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne tonery BROTHER, HP, MINOLTA, OKI, RICOH, TALLYZadanie nr 4 - Materiały eksploatacyjne tonery SAMSUNGZadanie nr 5 - Materiały eksploatacyjne bębny BROTHER, LEXMARK, OKI, MINOLTA, SAMSUNG, materiały do konserwacjiZadanie nr 6 - Materiały eksploatacyjne tonery SHARP, Toshiba, Kyocera, Canon, Gestetner, RicohZadanie nr 7 - Materiały eksploatacyjne tonery Develop</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30124300-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30125100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30125110-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192320-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192113-6</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">12</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomuzdolności)</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy</span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomuzdolności)</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">Nie dotyczy</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Nie dotyczy (zamawiający nie określa minimalnego poziomuzdolności)</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Nie dotyczy (Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu)</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji">Nie dotyczy</span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy towaru spełniająwymagania określone przez Zamawiającego: a) Oświadczenie producenta równoważnychmateriałów eksploatacyjnych, że oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjnemają jakość, wydajność i niezawodność nie gorszą niż materiały eksploatacyjne producentasprzętu; b) Oświadczenie producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych, żeproces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego, oferowanych przezWykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentóworyginalnych materiałów eksploatacyjnych, nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych; c)Oświadczenie producenta równoważnych materiałów eksploatacyjnych, że równoważnemateriały eksploatacyjne oferowane przez Wykonawcę nie powodują ograniczeń funkcji imożliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producentasprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbiewydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, tuszu); d) Oświadczenie producenta,że oferowane materiały eksploatacyjne są fabrycznie nowe, wolne od wad, kompletne ażaden z elementów tych materiałów nie jest wtórnie wykorzystany, ani nie pochodzi zprocesu recyklingu; e) Certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli wystawiony naproducenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych potwierdzający, że proces produkcjioferowanych materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000lub normami równoważnymi; f) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny, wystawiony naproducenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych pozwalający zweryfikować czyproducent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, żeoferowane materiały eksploatacyjne są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływającynegatywnie na środowisko.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału wpostępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyćdokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 822,00 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset dwadzieścia dwa złote i 00/100).2. W przypadku składania oferty na poszczególne zadania wadium wynosi:- dla zadania nr 1: 900,00 zł (dziewięćset złotych i 00/100),- dla zadania nr 2: 3 032,00 zł (trzy tysiące trzydzieści dwa złote i 00/100),- dla zadania nr 3: 785,00 zł (siedemset osiemdziesiąt pięć złotych i 00/100),- dla zadania nr 4: 8 590,00 zł (osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt złotych i 00/100),- dla zadania nr 5: 605,00 zł (sześćset pięć złotych i 00/100),- dla zadania nr 6: 620,00 zł (sześćset dwadzieścia złotych i 00/100),- dla zadania nr 7: 290,00 zł (dwieście dziewięćdziesiąt złotych i 00/100),3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych,4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).5. Wadium wnoszone:-	w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000,-	wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 7.30-10.30, 12.30-14.00. 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium dla wszystkich zadań na jednym dokumencie oraz na zsumowanie kwot wadium, z jednoczesnym obowiązkiem wskazania w tytule przelewu numerów zadań, których wadium dotyczy.7. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach - datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu.8. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 - 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 9. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium.10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">Nie dotyczy</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Przewidziane zmiany zostały ściśle określone we wzorach umowy - załącznik nr 4 i 5 doSIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 1 - Materiały eksploatacyjne tusze BROTHER, CANON, EPSON, HP</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Tusz Brother LC 1000 BK 500 stron	szt.	10Tusz Brother LC 1000 C 400 stron	szt.	10Tusz Brother LC 1000 M 400 stron	szt.	10Tusz Brother LC 1000 Y 400 stron	szt.	10Tusz Brother MFC-J5620DW /LC223BK/ Black- (*)	szt.	20Tusz Brother MFC-J5620DW /LC223C/ Cyan- (*)	szt.	15Tusz Brother MFC-J5620DW /LC223M/ Magenta-(*)	szt.	15Tusz Brother MFC-J5620DW /LC223Y/ Yellow- (*)	szt.	15Tusz Canon IP110 /CLI-36/ - (*)	szt.	2Tusz Canon IP110 /PGI-35/ -(*)	szt.	2Tusz Epson L110 /T6641/ black - (*)	szt.	3Tusz Epson L110 /T6642/ cyan- (*)	szt.	3Tusz Epson L110 /T6643/ Magenta - (*)	szt.	3Tusz Epson L110 /T6644/ yellow- (*)	szt.	3Tusz Epson T0611 black	szt.	10Tusz Epson T0612 cyan	szt.	10Tusz Epson T0613 magenta	szt.	10Tusz Epson T0614 yellow	szt.	10Tusz Epson T0711 black -7,4 ml	szt.	10Tusz Epson T0712 cyan -5,5 ml	szt.	10Tusz Epson T0713 magenta-5,5 ml	szt.	10Tusz Epson T0714 yellow -5,5 ml	szt.	10Tusz Epson T9072 cyan	szt.	15Tusz Epson T9073 magenta	szt.	15Tusz Epson T9074 yellow	szt.	15Tusz Epson T9081 black	szt.	15Tusz Epson WF-2T010W T-1631 B- 12,9 ml	szt.	2Tusz Epson WF-2010W T-1632 C -6,5 ml	szt.	2Tusz Epson WF-2010W T-1633 M - 6,5 ml	szt.	2Tusz Epson WF-2010W T-1634 Y- 6,5 ml	szt.	2Tusz Epson WF-5620DW T-7901 black (*)	szt.	40Tusz Epson WF-5620DW T-7902 cyan-(*)	szt.	30Tusz Epson WF-5620DW T-7903 magenta (*)	szt.	30Tusz Epson WF-5620DW T-7904 yellow (*)	szt.	30Tusz HP 300XL CC641EE -12 ml	szt.	5Tusz HP 300XL CC644EE -11ml	szt.	5Tusz HP 301XL CH563EE -8 ml	szt.	5Tusz HP 301XL CH564EE -6 ml szt.	5Tusz HP 350XL CB336EE -25 ml	szt.	5Tusz HP 351XL CB338EE -14 ml	szt.	5Tusz HP 51645 AE- 42 ml	szt.	10Tusz HP 650 black	szt.	10Tusz HP 650 color	szt.	10Tusz HP 655 black -14 ml	szt.	10Tusz HP 655 cyan -9 ml	szt.	8Tusz HP 655 magenta- 9ml	szt.	8Tusz HP 655 yellow- 9 ml	szt.	8Tusz HP 6578- 38 ml	szt.	10Tusz HP 6615-25 ml	szt.	20Tusz HP 6625-15 ml	szt.	10Tusz HP 6656-19 ml	szt.	30Tusz HP 6657-17 ml	szt.	30Tusz HP 8727 -10 ml	szt.	5Tusz HP 8728-8 ml	szt.	5Tusz HP 8765 /338/ -11 ml	szt.	20Tusz HP 8766 /343/- 7 ml	szt.	20Tusz HP 8767 /339/ -21 ml	szt.	10Tusz HP 887AE /703/ black -600 stron	szt.	5Tusz HP 888AE /703/ color -250 stron	szt.	5Tusz HP 920 XL black -49 ml	szt.	5Tusz HP 920 XL cyan -6 ml	szt.	5Tusz HP 920 XL magenta -6 ml	szt.	5Tusz HP 920 XL yellow-6ml	szt.	5Tusz HP 9351 /21/ - 5 ml	szt.	30Tusz HP 9352 /22/- 5 ml	szt.	30Tusz HP 9361 /342/-5ml	szt.	10Tusz HP 9362 /336/- 5ml	szt.	10Tusz HP 9363 /344/ -14 ml	szt.	10Tusz HP 9364 /337/ -11 ml	szt.	10Tusz HP 940 XL Black- 49 ml	szt.	4Tusz HP 940 XL cyan-16 ml	szt.	4Tusz HP 940 XL Magenta - 16 ml	szt.	4Tusz HP 940 XL yellow- 16 ml	szt.	4Tusz HP 950 XL black - 53ml	szt.	2Tusz HP 951 XL cyan - 17ml	szt.	2Tusz HP 951 XL magenta -17 ml	szt.	2Tusz HP 951 XL yellow -17 ml	szt.	2Tusz Epson T8651 WF-M5690/M5190	szt.	65Tusz HP 652 black- 360 stron	szt.	10Tusz HP 652 color-5ml	szt.	10<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125100-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">28,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">12,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 2 - Materiały eksploatacyjne tonery KYOCERA, LEXMARK, CANON</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner Kyocera M3540 /TK3100/- (*)	szt.	10Toner Kyocera P6130 /TK-5140C/ cyan- (*)	szt.	10Toner Kyocera P6130 /TK-5140K/ black- (*)	szt.	10Toner Kyocera P6130 /TK-5140M/ magenta- (*)	szt.	10Toner Kyocera P6130 /TK-5140Y/ yellow- (*)	szt.	10Toner Kyocera TaskAlfa 2551ci Black-18000 stron szt.	1Toner Kyocera TaskAlfa 2551ci cyan- 12000 stron	szt.	1Toner Kyocera TaskAlfa 2551ci Magenta- 12000 stron	szt.	1Toner Kyocera TaskAlfa 2551ci yellow- 12000 stron	szt.	1Toner Kyocera TK 120- 7200 stron	szt.	60Toner Kyocera TK 130-7200 stron	szt.	5Toner Lexmark C530/C532/C534 black -4000 stron	szt.	15Toner Lexmark C530/C532/C534 magenta- 3000 stron	szt.	15Toner Lexmark C530/C532/C534 cyan- 3000 stron	szt.	15Toner Lexmark C530/C532/C534 yellow- 3000 stron	szt.	15Toner Lexmark C734/736/738 black- 8000 stron	szt.	1Toner Lexmark C734/736/738 cyan- 6000 stron	szt.	1Toner Lexmark C734/736/738 magenta- 6000 stron	szt.	1Toner Lexmark C734/736/738 yellow- 6000 stron	szt.	1Toner Lexmark CS 410 /70C0H10/ black- (*)	szt.	5Toner Lexmark CS 410 /70C0H20/ cyan- (*)	szt.	5Toner Lexmark CS 410 /70C0H30/ magenta-(*)	szt.	5Toner Lexmark CS 410 /70C0H40/ yellow- (*)	szt.	5Toner Lexmark E232 / E330 / E340- 2500 stron	szt.	15Toner Lexmark MS 310DN/410DN/510DN/610DN [502H]- 5000 stron	szt.	110Toner Lexmark MS317/MS417 2500 stron	szt.	4Toner Lexmark 24B6720 XC 4140 black (*)	szt.	50Toner Lexmark 24B6717 XC 4140 cyan (*)	szt.	35Toner Lexmark 24B6718 XC 4140 magenta (*)	szt.	35Toner Lexmark 24B6719 XC 4140 yellow (*)	szt.	35Toner Canon C3530i C-EXV 49 black (*)	szt.	30Toner Canon C3530i C-EXV 49 cyan (*)	szt.	20Toner Canon C3530i C-EXV 49 magenta (*)	szt.	20Toner Canon C3530i C-EXV 49 yellow (*)	szt.	20<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">28,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">12,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne tonery BROTHER, HP, MINOLTA, OKI, RICOH, TALLY</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner Brother 2140, 1500 stron	szt.	4Toner Brother 6180DW /TN-3330/ , 3000 stron	szt.	30Toner Brother DCP 7030 /TN2120/, 2600 stron	szt.	4Toner Brother DCP 7060 /TN-2220/, 2600 stron	szt.	4Toner Brother HL 5350DN, 8000 stron	szt.	5Toner Brother HL-2250, 1200 stron	szt.	5Toner Brother HL-4150 black, 2500 ston	szt.	2Toner Brother HL-4150 cyan, 1500 stron	szt.	2Toner Brother HL-4150 magenta, 1500 stron	szt.	2Toner Brother HL-4150 yellow, 1500 stron	szt.	2Toner Brother HL-L5100 (*)	szt.	20Toner Brother MFC-9140CDN black, 2500 stron	szt.	2Toner Brother MFC-9140CDN cyan, 1400 stron	szt.	2Toner Brother MFC-9140CDN magenta, 1400 stron	szt.	2Toner Brother MFC-9140CDN yellow, 1400 stron	szt.	2Toner Brother MFC-L8650CDW TN-321B, 2500 stron	szt.	6Toner Brother MFC-L8650CDW TN-321C, 1500 stron	szt.	6Toner Brother MFC-L8650CDW TN-321M, 1500 stron	szt.	6Toner Brother MFC-L8650CDW TN-321Y, 1500 stron	szt.	6Toner HP 5P/6P, 4000 stron	szt.	2Toner HP LJ 1000 / 1200 / 3300 , 2500 stron	szt.	10Toner HP LJ 1010 / 1012 / 1015 / 3030, 2000 stron	szt.	60Toner HP LJ 1100 / 3200, 2500 stron	szt.	5Toner HP LJ 1160 / 1320, 2500 stron	szt.	60Toner HP LJ P1005/P1006, 1500 stron	szt.	30Toner HP LJ P1102 /CE285A/, 1600 stron	szt.	30Toner HP LJ P1500/P1505 , 2000 stron	szt.	10Toner HP LJ P1566/1606, 2100 stron	szt.	10Toner HP LJ P2015/M2727NF /Q7553A/, 3000 stron	szt.	10Toner HP LJ P2035 /CE505A/ 2300 stron	szt.	30Toner HP LJ PRO 400M401 /CF280A/ , 6800 stron	szt.	10Toner Minolta Bizhub 283 /TN-217/, 17500 stron	szt.	40Toner Minolta Bizhub C220 black, 29000 stron	szt.	3Toner Minolta Bizhub C220 cyan, 26000 stron	szt.	2Toner Minolta Bizhub C220 magenta, 26000 stron	szt.	2Toner Minolta Bizhub C220 yellow, 26000 stron	szt.	2Toner Minolta Bizhub C364 black, 27000 stron	szt.	12Toner Minolta Bizhub C364 cyan, 25000 stron	szt.	8Toner Minolta Bizhub C364 magenta, 25000 stron	szt.	8Toner Minolta Bizhub C364 yellow, 25000 stron	szt.	8Toner OKI 45807102 /B412/B512/ -(*)	szt.	40Toner OKI B401, 1500 stron	szt.	10Toner OKI B430, 3500 stron	szt.	10Toner OKI B431, 3000 stron	szt.	2Toner OKI B710, 15000 stron	szt.	15Toner OKI C 110 black, 2500 stron	szt.	3Toner OKI C 110 cyan, 1500 stron	szt.	3Toner OKI C 110 magneta, 1500 stron	szt.	3Toner OKI C 110 yellow, 1500 stron	szt.	3Toner OKI C531DN B, 3500 stron szt.	5Toner OKI C531DN C , 2000 stron	szt.	3Toner OKI C531DN M , 2000 stron	szt.	3Toner OKI C531DN Y , 2000 stron	szt.	3Toner OKI ES4191, 12000 stron	szt.	3Toner OKI MC 873DN /45862818/ black -(*)	szt.	6Toner OKI MC 873DN /45862837/ yellow -(*)	szt.	5Toner OKI MC 873DN /45862838/ magenta -(*)	szt.	5Toner OKI MC 873DN /45862839/ cyan -(*)	szt.	5Toner Panasonic KX-MB 2030PD/2061PD, 2000 stron	szt.	5Toner Ricoh 3310/3320 , 5000 stron	szt.	15Toner Ricoh SP1200, 2600 stron	szt.	2Toner Tally T 9022, 5000 stron	szt.	2Toner Tally T 9025 / T 9220, 8000 stron	szt.	2Toner UG-3221 do UF 490 Panasonic, 6000 stron	szt.	10Toner Ricoh MP601SPF 25000 stron	szt.	6Toner HP LJ Pro M26NW [79A] 1000 stron	szt.	4<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">28,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">12,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 4 - Materiały eksploatacyjne tonery SAMSUNG</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner Samsung SCX-6555, 25000 stron	szt.	30Toner Samsung CLP 415 /C504S/ Cyan-(*)	szt.	3Toner Samsung CLP 415 /K504S/ Black -(*)	szt.	3Toner Samsung CLP 415 /M504S/ Magenta- (*)	szt.	3Toner Samsung CLP 415 /Y504S/ Yellow - (*)	szt.	3Toner Samsung CLP 510 black- 7000 stron	szt.	2Toner Samsung CLP 510 cyan- 5000 stron	szt.	2Toner Samsung CLP 510 magenta- 5000 stron	szt.	2Toner Samsung CLP 510 yellow- 5000 stron	szt.	2Toner Samsung CLP 775 /C6092S/ cyan- (*)	szt.	30Toner Samsung CLP 775 /K6092S/ black- (*)	szt.	30Toner Samsung CLP 775 /M6092S/ magenta - (*)	szt.	30Toner Samsung CLP 775 /Y6092S/ yellow- (*)	szt.	30Toner Samsung M2625/2675/2825- 1200 stron	szt.	6Toner Samsung M3370/M3820 /D203L/- 5000 stron	szt.	1200Toner Samsung ML 1510 / 1750- 3000 stron	szt.	10Toner Samsung ML 1520- 3000 stron	szt.	10Toner Samsung ML 1610 / 2010 / 2571N- 2000 stron	szt.	10Toner Samsung ML 1640/2240- 1500 stron	szt.	20Toner Samsung ML 1660/1860 /D1042S/- 1500 stron	szt.	20Toner Samsung ML2160/SCX3400 - 1500 stron	szt.	10Toner Samsung ML 2250, 5000 stron	szt.	10Toner Samsung ML 2580/2525/4623 - 2500 stron	szt.	10Toner Samsung ML 2850/2851- 2000 stron	szt.	10Toner Samsung ML 2855 /D2092L/- 5000 stron	szt.	20Toner Samsung ML 3050/3051- 4000 stron	szt.	40Toner Samsung ML 3310/3710/4833 /D205L/ - 5000 stron	szt.	60Toner Samsung ML 4510 /D307L/- 15000 stron	szt.	3Toner Samsung SCX 4729/2955- 2500 stron	szt.	15Toner Samsung SCX 5530- 4000 stron	szt.	5<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">28,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">12,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 5 - Materiały eksploatacyjne bębny BROTHER, LEXMARK, OKI, MINOLTA, SAMSUNG, materiały do konserwacji</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Bęben Brother 2140	szt.	2Bęben Brother 6180DW /DR-3300/ szt.	10Bęben Brother 7030	szt.	2Bęben Brother HL-2250	szt.	2Bęben Brother HL-L5100	szt.	10Bęben Kyocera FS 1030D	szt.	25Bęben Lexmark E232/E330	szt.	2Bęben Lexmark C530/C532/C534 szt.	24Bęben Lexmark C734/736/738	szt.	4Bęben Lexmark MS310/MS410/MS510/MS610	szt.	40Bęben Minolta Bizhub C220 B	szt.	1Bęben Minolta Bizhub C220 C/M/Y	szt.	3Bęben OKI 44574302 /B412/B512/ szt.	12Bęben OKI B401	szt.	2Bęben OKI B430	szt.	2Bęben OKI C110	szt.	4Bęben OKI C531DN szt.	3Bęben OKI MC 873DN /44844469/ yellow (*)	szt.	2Bęben OKI MC 873DN /44844470/ magenta (*)	szt.	2Bęben OKI MC 873DN /44844471/ cyan (*)	szt.	2Bęben OKI MC 873DN /44844472/ black (*)	szt.	2Bęben Ricoh 3310/3320	szt.	10Bęben Samsung SCX 6555	szt.	20Bęben UG 3220 do UF 490	szt.	5Bęben Minolta Bizhub C364 black	szt.	3Bęben Minolta Bizhub C364 cyan	szt.	3Bęben Minolta Bizhub C364 magenta	szt.	3Bęben Minolta Bizhub C364 yellow	szt.	3Pianka antystatyczna szt.	100Płyn do ekranu monitora LCD szt.	100Sprężone powietrze szt.	200Ściereczki nasączone do komputera	szt.	50Ściereczki suche do komputera szt.	50<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30124300-7, 30125100-2, 30125110-5, 30192320-0, 30192113-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">28,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">12,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>6</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 6 - Materiały eksploatacyjne tonery SHARP, Toshiba, Kyocera, Canon, Gestetner, Ricoh</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner do kserokopiarki typu Sharp ARM 165	szt.	40Toner do kserokopiarki typu Sharp AR 5516 N	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Sharp AR 5625, Sharp ARM 256	szt.	3Toner do kserokopiarki typu Ricoh MP 2500, Nashuatec MP 2500	szt.	10Toner do kserokopiarki typu Toshiba e-studio 453/353	szt.	10Toner do kserokopiarki typu Toshiba e-studio 166	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Docujet 4021	szt.	1Toner do kserokopiarki Develop ineo 215	szt.	5Toner do kserokopiarki typu Nashuatec MP 1600/DSM 622/Ricoh Afficio 1600	szt.	3Toner do kserokopiarki typu Nashuatec MP 2000	szt.	10Toner do kserokopiarki typu Sharp AR 5015/5316/5320	szt.	10Toner do kserokopiarki typu Sharp ARC 262 (cyjan)	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Sharp ARC 262 (black)	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Sharp ARC 262 (yellow)	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Sharp ARC 262 (magenta)	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Mita 1525, Kyocera KM 2030	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Kyocera FS 1116	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Kyocera FS 1128 szt.	4Toner do kserokopiarki typu Canon IR 1133	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Canon 1520/1550/6317	szt.	2Toner do kserokopiarki typu Canon FC 224	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Gestetner 2808	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Gestetner 2715 z, Ricoh 3613/4015/4615/4618, Nashuatec 3715	szt.	5Toner do powielacza cyfrowego typu Gestetner 5329L	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Oliwetti 20w	szt.	6Toner do kserokopiarki Muratec MFX 2225	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Sharp 122/5415	szt.	2Tusz do powielacza Priport typu Ricoh DD-4450	szt.	5Toner do kserokopiarki Kyocera 1035	szt.	3Toner do kserokopiarki typu Kyocera KM 1620, 1635, 2035, 2050	szt.	3Toner do kserokopiarki typu Mita 1500	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Mita CC 50	szt.	1Toner do kserokopiarki Minolta 1030 EP	szt.	2Toner do kserokopiarki typu Panasonic 7713/7813/7115	szt.	2Tusz do powielacza cyfrowego RISOGRAPH RISO 1610 szt.	3Toner do kserokopiarki typu Work Center 5020/XEROX	szt.	1Toner do kserokopiarki typu Olivetti D-Copia 1800F	szt.	2Toner do urządzenia typu Kyocera TASKalfa 1800	szt.	5Toner do urządzenia typu Ricoh MP 2001 L	szt.	150Toner do urządzenia typu Ricoh MP 2014 AD	szt.	15<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">23,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">8,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">9,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>7</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 7 - Materiały eksploatacyjne tonery Develop</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Toner do kserokopiarki Develop Ineo +227 (cyjan)	szt.	13Toner do kserokopiarki Develop Ineo +227 (black)	szt.	13Toner do kserokopiarki Develop Ineo +227 (yellow)	szt.	12Toner do kserokopiarki Develop Ineo +227 (magenta)	szt.	13<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30125110-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 12<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">ilość/liczba reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">23,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">8,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas wymiany towaru od dnia złożenia reklamacji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">9,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com