JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180413/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180413/545017-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 545017-N-2018 z dnia 2018-04-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa mebli do Centrum Zdrowia Psychicznego z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie </span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51087919600000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Gen. Wł. Andersa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">14200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Iława</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">896 449 601</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@szpital.ilawa.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">896 492 425</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.szpital.ilawa.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.szpital.ilawa.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.szpital.ilawa.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemny</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa mebli do Centrum Zdrowia Psychicznego z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie </span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">13/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Centrum Zdrowia Psychicznego z podziałem na 5 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 13/2018) Część nr 1 Meble biurowe Część nr 2 Krzesła, fotele, kanapy Część nr 3 Regały Część nr 4 Meble zabiegowe Część nr 5 Meble do kuchni oddziałowych </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39100000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">1</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 18.04.2018 r. (art. 38 ust.1).</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać:1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy,3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ, które stanowi załącznik nr 4do SIWZ4.	Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-04-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 1 Meble biurowe </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie: płyta meblowa melamina, kolor mebli: każdy element mebla do wyboru Zamawiającego z min. 12 kolorów Biurka, stół konferencyjny:Blat biurka wykonany jest z płyty wielowarstwowej obustronnie pokrytej melaminą o grubości min. 25mm /+ 2 mm, ściany boczne wykonane z płyty wielowarstwowej obustronnie pokrytej melaminą o grubości min. 18mm /+ 2 mm, Krawędzie oklejone obrzeżem ABS 2 mm w kolorze płyty. W wyposażeniu zamontuje się przelotki (wg wskazania użytkownika). Pozostałe elementy biurka wykonane z wielowarstwowej płyty obustronnie melaminowanej o grubości min. 18mm, obrzeże ABS 1 mm dobrane do koloru płyty. Uchwyty metalowe o rozstawie 17,5 cm w kolorze satyna, okucia ze stali szlachetnejSzafy, szafki, komody:Wykonanie: Korpus i drzwi wykonane z wielowarstwowej płyty obustronnie melaminowanej o grubości min. 18mm, obrzeże ABS 1 mm dobrane do koloru płyty. Plecy wykonane z płyty laminowanej grubości minimum 16mm. Wieniec górny i dolny oraz półki wykonane z wielowarstwowej płyty obustronnie melaminowanej o grubości min. 20mm, obrzeże ABS 2mm dobrane do koloru płyty. Powierzchnia drzwi nie może zakrywać frontu wieńca górnego ani dolnego. Mebel wyposażony w stopki o wysokości do 0,3 cm . Możliwość poziomowania od wewnątrz w zakresie min. 1,5 cm, półki z blokadą wysunięcia oraz z możliwością regulacji co 32 mm , zamek baskwilowy z blokadą w co najmniej 2-ech punktach i z listwa domykową (o ile jest wymagany w danym meblu- zgodnie z opisem). Uchwyty metalowe o rozstawie 17,5 cm w kolorze satyna, okucia ze stali szlachetnej1. Biurko z prawej strony zabudowane trzema szufladami równymi wysuwana szuflada na klawiaturę otwarta przegroda na stację dysków	D 170 x S 50 x W 79	Szt.	22. Szafa stojąca dwudrzwiowa zamykana na klucz w środku półki równej wysokości D 80x G 40 x W 220	Szt.	23. Szafa stojąca po środku otwarta przestrzeń , nad i pod przestrzenią szafki dwudrzwiowe wysokości 90 cm z półkami równej wysokości zamykane na klucz	D80x G 40 x W220	Szt.	44. Komoda składająca się z szafki dwudrzwiowej z półkami równej wysokości na dole nad nią dwie szuflady wszystko zamykane na klucz	D 80xG 40x W90	Szt.	25. Biurko meblowe z kontenerem na dokumenty, wysuwaną szufladą na klawiaturę D 125x G 62,5x W77	Szt.	36. Szafa dwudrzwiowa ubraniowa D 80x G 56x W200	Szt.	127. Szafa dwudrzwiowa z półkami D 80x G 56x W200	Szt.	88. Komoda z szufladami równej wysokości D 120x G56x W 100	Szt.	29. Biurko meblowe z kontenerem na dokumenty , wysuwaną szufladą na klawiaturę D 140x G 60x W85	Szt.	210. Szafki stojące podblatowe w ciągu w tym 200 cm na biurko wyposażone w wysuwaną szufladę na klawiaturę szafka z szufladami , szafka obudowa pod umywalkę, szafka z pełnymi drzwiami z półkami	biurko: D200x G 56x W 85 Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85	Szt.	111111. Szafki wiszące w ciągu:szafki z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka otwarta z półkami D 80x Gx40x W60D60xG40xW 60D140xG40x W60	Szt.	31112. Szafki stojące podblatowe w ciągu w tym 200 cm na biurko wyposażone w wysuwaną szufladę na klawiaturę szafka z szufladami , szafka obudowa pod umywalkę, szafka z pełnymi drzwiami z półkami	biurko: D200x G 56x W 85 Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85	Szt.	111113. Szafki wiszące w ciągu:szafki z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka otwarta z półkami D 80x Gx40x W60D60xG40xW 60D140xG40x W60	Szt.	31114. Szafka stojąca podblatowa obudowa pod umywalkę	D 80xG56x W85	Szt.	215. Szafka stojąca podblatowa z szufladami od dołu dwie szuflady wysokości 20 cm od góry dwie szuflady wysokości 15 cm zamykane na klucz	D 80xG56x W85	Szt.	216. Szafka podblatowa dwudrzwiowa z pełnymi drzwiami w środku półki zamykana na klucz	D 80xG56x W85	Szt.	217. Szafka wisząca dwudrzwiowa z pełnymi drzwiami w środku półki zamykana na klucz D80x G45x W80	Szt.	618. Biurko podblatowe D100xG56xW85	Szt.	219. Komoda składająca się z szafki dwudrzwiowej i części otwartej z pólkami	D140xG40xW 120 Szt.	220. Stół na sale chorych - Stelaż stołu złożony z dwóch mostów połączonych belkami metalowymi- idącymi równolegle pod blatem, za pomocą łączników metalowych. Belki prowadzone w odległości kilkunastu mm od krańców blatu. Na most składają się dwie nogi metalowe zespawane ze sobą w kształcie odwróconej litery U. Stelaż wyposażony w metalowe stopki chromowane umożliwiające poziomowanie biurka. Pomiędzy blatem a mostem prześwit w wielkości 10mm. Blat grubość 25mm, wykonany z płyty wielowarstwowej, obustronnie pokryty melaminą. Szer.70cm Głęb. 70 cm wys. 74	Szt.	1021. Stół do stołówki- Stelaż stołu złożony z dwóch mostów połączonych belkami metalowymi- idącymi równolegle pod blatem, za pomocą łączników metalowych. Belki prowadzone w odległości kilkunastu mm od krańców blatu. Na most składają się dwie nogi metalowe zespawane ze sobą w kształcie odwróconej litery U. Stelaż wyposażony w metalowe stopki chromowane umożliwiające poziomowanie biurka. Pomiędzy blatem a mostem prześwit w wielkości 10mm. Blat grubość 25mm, wykonany z płyty wielowarstwowej, obustronnie pokryty melaminą. 120x80x74	Szt.	2822. Stolik okrągły- Ławo-stolik okrągły Oslo II S, posiada częściowo przeszklony blat oraz małą półkę pod blatem. Dzięki swojej uniwersalności idealnie nadaje się do każdego wnętrza i będzie współgrał z istniejącą już aranżacją.	Głębokość: 68.0 cm Szerokość: 68.0 cm Wysokość: 58.0 cm Szt.	423. Biurko na dwa stanowiska pracy, każde stanowisko z kontenerem na dokumenty , wysuwaną szufladą na klawiaturę Szt.	224. Regał biurowy z półkami równej wysokości D260xG45xW200	Szt.	225. Komoda z szufladami równej wysokości D 80x G56x W 100	Szt.	226. Komoda dwudrzwiowa z półkami	D 80x G56x W 100	Szt.	227. Szafki kuchenne stojąceobudowa pod zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczemszafka z pełnymi drzwiami z półkami szafka z szufladami w niej zamontowana płyta grzewczaszafka stojąca dwudrzwiowa z półkami	D80x G 56x W85D60xG56xW85D60xG56xW85D80x G56xW 200	Szt.	222228. Szafki kuchenne wiszące z pełnymi drzwiami D80x G 40x W60D60xG40xW60	Szt.	2429. Szafki kuchenne stojąceobudowa pod zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczemszafka z pełnymi drzwiami z półkami szafka z szufladami w niej zamontowana płyta grzewczaszafka stojąca dwudrzwiowa z półkami	D80x G 56x W85D60xG56xW85D60xG56xW85D80x G56xW 200	Szt.	222230. Szafki kuchenne wiszące z pełnymi drzwiami D80x G 40x W60D60xG40xW60	Szt.	2431. Blat łatwo zmywalny do szafek z poz. 27 Szt.	132. Blat łatwo zmywalny do szafek z poz. 29 Szt.	133. Szafka stojąca łazienkowa jednodrzwiowa z półkami	D 30x G 30x W80	Szt.	234. Szafa stojąca dwudrzwiowa zamykana na klucz w środku półki równej wysokości D 80x G 40 x W 220	Szt.	435. Biurko meblowe narożne z kontenerem na dokumenty , wysuwaną szufladą na klawiaturę D 140x G 90x W77	Szt.	136. Szafa stojąca dwudrzwiowa zamykana na klucz w środku półki równej wysokości D 80x G 40 x W 220	Szt.	837. Biurko meblowe z kontenerem na dokumenty , wysuwaną szufladą na klawiaturę D 125x G 62,5x W77	Szt.	238. Biurko meblowe z kontenerem na dokumenty , wysuwaną szufladą na klawiaturę D 125x G 62,5x W77	Szt.	339. Szafa stojąca dwudrzwiowa zamykana na klucz w środku półki równej wysokości D 80x G 40 x W 220	Szt.	740. Stół konferencyjny- Stelaż stołu złożony z dwóch mostów połączonych belkami metalowymi- idącymi równolegle pod blatem, za pomocą łączników metalowych. Belki prowadzone w odległości kilkunastu mm od krańców blatu. Na most składają się dwie nogi metalowe zespawane ze sobą w kształcie odwróconej litery U. Stelaż wyposażony w metalowe stopki chromowane umożliwiające poziomowanie biurka. Pomiędzy blatem a mostem prześwit w wielkości 10mm. Blat grubość 25mm, wykonany z płyty wielowarstwowej, obustronnie pokryty melaminą. Jak na OTUA	290x120x74	Szt.	141. Biurko z wysuwaną półką na klawiaturę i kontenerem na dokumenty	D125x G62,5x W77	Szt.	342. Szafa biurowa dwudrzwiowa podzielona pólkami zamykana na klucz	D80xG40x W200	Szt.	443. Regał biurowy z półkami	D80xG40xW200	Szt.	244. Szafka stojąca podblatowa obudowa pod umywalkę dwudrzwiowa	D120xG56xw85	Szt.	245. Szafka wisząca dwudrzwiowa z pełnymi drzwiami z pólkami w środku	D 120xG40xW60	Szt.	246. Szafka wisząca dwudrzwiowa z pełnymi drzwiami z pólkami w środku , na dole szafki otwarta półka	D80xG40xW80	Szt.	147. Szafka na środki czystości i dezynfekcyjne dwoje pełnych drzwi u góry i na dole	D50x G50x W200	Szt.	148. Blat roboczy ze stali nierdzewnej D300xG60	Szt.	149. Szafka kuchenna stojąca podblatowa obudowa pod zlewozmywak D80xG56xw85	Szt.	150. Szafka kuchenna stojąca podblatowa dwudrzwiowa z pełnymi drzwiami z pólkami	D80xG56xw85	Szt.	151. Szafka kuchenna stojąca podblatowa z szufladami równej wysokości D40xG56xW85	Szt.	152. Szafka kuchenna wisząca dwudrzwiowa przeszklona z półkami D80xG35xw60	Szt.	253. Szafki wiszące kuchenne jednodrzwiowe z półkami D60xG35xW60	Szt.	254. Szafka kuchenna wisząca otwarta z połkami	D40xG35xW60	Szt.	155. Szafki stojące podblatowe w ciągu w tym 200 cm na biurko wyposażone w wysuwaną szufladę na klawiaturę szafka z szufladami , szafka obudowa pod umywalkę, szafka z pełnymi drzwiami z półkami	biurko: D200x G 56x W 85 Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85Szafki: D 80xG56x W85	Szt.	111156. Szafki wiszące w ciagu:szafki z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka z pełnymi drzwiami w środku półkiszafka otwarta z półkami D 80x Gx40x W60D60xG40xW 60D140xG40x W60	Szt.	31157. Szafa dwudrzwiowa ubraniowa D 80x G 56x W200	Szt.	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 1<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 2 Krzesła, fotele, kanapy</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Krzesło stacjonarne na ramie na 4 nogach. Siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki bukowej co najmniej 7mio warstwowej, gięto-klejonej o grubości nie mniejszej niż 10,5 mm. Siedzisko wraz z oparciem wykonane z jednej miski ze specjalnym podcięciem zwężającym szerokość siedziska poniżej części lędźwiowej oparcia, zwiększającym dynamikę oparcia podczas siedzenia. Chromowana konstrukcja z rury fi 22x2 mm . Wszystkie łączenia estetyczne. Miska siedziska połączona z ramą za pośrednictwem krążków montażowych . Siedzisko i oparcie musi posiadać tapicerowaną nakładkę, - nie dopuszcza się klejenia formatki do siedziska. Do oferty należy załączyć atest w którym jest zawarta informacja że maksymalny nacisk na siedzisko wynosi 160 kg.Przednia i tylna noga wykonana z jednego elementu rury. Wymagane sztaplowanie, minimum 8 sztuk w słupku.Siedzisko i oparcie tapicerowane materiałem zmywalnym, o parametrach potwierdzonych dokumentem producenta tkaniny lub jednostkę badawczą nie gorszych niż:2.	Ścieralność : 300 000 cykli Martindala,3.	Skład - wierzch 100% vinyl , podkład:100%poliester 4.	Posiadającą powłoki dające wysoką ochronę przeciwbakteryjną i przeciwgrzybiczną , zapobiegającą powstawaniu przykrego zapachu oraz uciążliwych plam ( technologia wzbogacona jonami srebra)Posiadającą odporność na działanie śliny, potu, pleśniKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 8 kolorów	Wymagane wymiary krzesła:(Tolerancja 5%)- szerokość siedziska 420 mm,- wysokość siedziska 450 mm,- wysokość krzesła 845 mm,- głębokość siedziska 440 mm.- całkowita szerokość krzesła - 500 mm.-całkowita głębokość krzesła 537 mm.	Szt.	822	Krzesła sklejkowe tapicerowane z podłokietnikami- Kubełek wykonany z bukowej, profilowanej sklejki co najmniej 7 warstwowej giętko klejonej, o grubości nie mniejszej niż 10,5 mmMiękkie tapicerowane materiałem zmywalnym siedzisko i oparcie Stabilna, chromowana rama krzesła.Siedzisko wraz z oparciem wykonane z jednej miski ze specjalnym podcięciem zwężającym szerokość siedziska poniżej części lędźwiowej oparcia, zwiększającym dynamikę podczas siedzenia. Podłokietniki z drewnianymi nakładkamiKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 8 kolorów	Szerokość siedziska-42cmwysokość siedziska-45cmwysokość krzesła-84.5 cmgłębokość siedziska-44 cmcałkowita szerokość krzesła-50cmcałkowita glebokość-53,7 cm	Szt.	553	Fotel obrotowy z mechanizmem typu multiblock.Szerokie, komfortowe siedzisko i ergonomicznie wyprofilowane oparcie.Front tapicerowany materiałem zmywalnymMożliwość swobodnego kołysania się.Możliwość blokady siedziska i oparcia w 5 pozycjach.Regulowana wysokość fotela.Regulacja siły oporu oparcia.Anti-Shock - zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika.Stalowe podłokietniki z miękkimi, tapicerowanymi nakładkami.Podstawa z polerowanego aluminium.Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub do powierzchni twardych Elementy metalowe: chromowaneKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 16 kolorów	szerokość 520 mm, głębokość 440 mm	Szt.	164	Krzesło obrotowe:Miękkie tapicerowane materiałem zmywalnym siedzisko i oparcie.Dekoracyjna osłona oparcia.Możliwość swobodnego kołysania się.Oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2:1.Możliwość blokady kąta odchylenia siedziska i oparcia w 5 pozycjach.Regulacja siły oporu oparcia.Anti-Shock - zabezpieczenie przed uderzeniem oparciaw plecy użytkownika.Regulowana wysokość krzesła.regulowana wysokość oparcia.Stałe, wygodne podłokietniki.Podstawa czarna, nylonowa.Samohamowne kółka do powierzchni dywanowych lub do powierzchni twardych.Kolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 16 kolorów	Szerokość siedziska 460mm głębokość 420-465 mmcałkowita wysokość 900-1090mm	Szt.	145	Kanapa dwuosobowa rozkładana - stelaż kanapy wykonany z połączenia elementów drewnianych i płyty wiórowej o klasie higieniczności E1. Całość obłożona pianką wysokoelastyczną i tapicerką zmywalną. Siedzisko dodatkowo wyposażone w sprężyny faliste. Kanapa musi być rozkładana, o powierzchni spania min. 185cm x 140cmKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 16 kolorów Szt.	76	Kanapa dwuosobowa - stelaż kanapy wykonany z połączenia elementów drewnianych i płyty wiórowej o klasie higieniczności E1. Całość obłożona pianką wysokoelastyczną i tapicerką zmywalną. Siedzisko dodatkowo wyposażone w sprężyny falisteKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 16 kolorów	Szerokość: 128 cm- Głębokość : 89 cm- Wysokość: 92 cm- Wysokość siedziska: 46 cm- Głębokość siedziska: 54 cm- Wysokość nóżek: 15 cm- Podłokietnik o standardowej szerokości 9 cm Szt.	47	Krzesła- połączony zestaw krzeseł z oparciem - 5 krzesełKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min.12 kolorów plastiku do wyboru.Ławka- krzesła do poczekalni Siedzenia wykonane z bardzo trwałego plastiku, profilowane z zabezpieczeniem antypoślizgowym, min. 12 kolorów plastiku do wyboru.Ławka oparta jest na metalowym stelażu dostępnym w min. dwóch kolorach do wyboru-jasnoszary oraz czarny.Lewą jak i prawą zewnętrzną stronę ławki kończy podłokietnik z plastikową nakładką w kolorze wybranym dla siedzisk ławki. zestaw	18	Krzesła- fabrycznie zestaw krzeseł z oparciem - 7 krzesełKolor tapicerki: do wyboru przez zamawiającego z min. 12 kolorów plastiku do wyboru.Ławki- krzesła do poczekalni 4 krzesła +3 krzesłaSiedzenia wykonane z bardzo trwałego plastiku,profilowane z zabezpieczeniem antypoślizgowym, min. 12 kolorów plastiku do wyboru.Ławka oparta jest na metalowym stelażu dostępnym w min. dwóch kolorach do wyboru-jasnoszary oraz czarny.Lewą jak i prawą zewnętrzną stronę ławki kończy podłokietnik z plastikową nakładką w kolorze wybranym dla siedzisk ławki. zestaw	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 1<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 3 Regały</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Regały do bielizny- metalowe regały chromowane. Każdy element pokryty jest trzykrotnie chromem metodą galwaniczną. Gwarantuje to wysoką jakość, trwałość oraz estetyczny wygląd. Regały chromowane posiadają świadectwo PZH dopuszczające je do stosowania w gastronomii do przechowywania produktów spożywczych. Konstrukcja regału zapewnia dużą nośność półki - 240kg oraz łatwy montaż. Nogi wyposażone są w regulowane stopki umożliwiające wypoziomowanie regału.	D70xG30xW180	Szt.	4Regał do przechowywania kaczek i basenów wykonany ze stali nierdzewnej	S80 x G45 x 200 [cm]	Szt.	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 1<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 4 Meble zabiegowe </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wymóg: meble zabiegowe spełniające wszystkie wymogi opisane w tabeli nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli zabiegowych w Zadaniu nr 4, Szafka stojąca podblatowa podzielona na trzy części w jednej szuflady cztery równej wysokości, druga obudowa pod umywalkę, trzecia obudowa pod zlewozmywak. Blat łatwo zmywalny	D170x G 60x W 75	Szt.	2Szafka wisząca	D 60 x G 40x W 60	Szt.	2Szafka stojąca podblatowa z pełnymi drzwiami i półkami	D 50x G56x W85	Szt.	6Szafka stojąca podblatowa z czterema szufladami D 50 x G56xW85 Szt.	4Szafka wisząca jedno drzwiowa z pełnymi drzwiami ,z półkami - 2 D 50x G 30 x W60	Szt.	4Szafka wisząca jedno drzwiowa przeszklona z półkami -2	D 50x G 30 x W60	Szt.	6Szafa zabiegowa stojąca czterodrzwiowe z pełnymi drzwiami w środku półki. Zamykana na klucz	D80x G50 xW200	Szt.	4Szafka stojąca podzielona na trzy części : obudowa pod umywalkę , obudowa pod zlewozmywak jedno komorowy, część z szufladami - cztery równej wysokości	D 170x G 60x W 75	Szt.	2Szafka wisząca trzydrzwiowa każda część podzielona dwiema półkami równej wysokości. Zamykana na klucz	D 170 x G40x W60	Szt.	2Szafka stojąca podblatowa jednodrzwiowa podzielona półkami równej wysokości D60x G50 W 82	Szt.	4Szafka stojąca - nadstawka na blat która składa się z dwóch szafek jednodrzwiowych przeszklonych połączonych w górnej części szafką jednodrzwiową 50x50. Szklane półki	D170 x G35x W150	Szt.	2Biurko do gabinetu zabiegowego- duży blat, otwartą przegrodę na stację dysków,wysuwaną szufladę na klawiaturę oraz 1 szafkę 4-szufladową o równej wysokości.Stelaż składa się z zamkniętych profili aluminiowych i złączek ABS, anodowanych lub lakierowanych proszkowo na kolor według palety RAL. Biurko wypełnione jes płytą meblową obustronnie laminowaną. Nóżki o wysokości 10mm z możliwością poziomowania.	D 140x G 60x W x 790	Szt.	2Tabela nr 1 Wymogi konieczne odnośnie mebli zabiegowych opisanych w Zadaniu nr 4:1	Konstrukcja - korpusMeble medyczne o konstrukcji nośnej szkieletowej w całości wykonanej z aluminium. Poszczególne szafki stanowiące samonośne konstrukcje szkieletowe z profili aluminiowych łączonych za pomocą złączy z wysokoudarowego tworzywa ABS (wyklucza się mocowanie części szkieletów konstrukcyjnych za pomocą elementów drewnianych lub płycinowych). Profile aluminiowe zabezpieczone elektrolitycznie, a następnie lakierowane farbami proszkowymi. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym wg palety RAL.Wypełnienie konstrukcji powinny stanowić materiały odznaczające się wysoką odpornością na środki dezynfekcyjne, oraz promieniowanie U.V.Wypełnienie konstrukcji z płyt meblowych melaminowanych w klasie higieny E1.Wszystkie płaskie powierzchnie wewnątrz szafek - półki, dna, przegrody - muszą stanowić gładkie i łatwe do utrzymania czystości powierzchnie, pozbawione wystających elementów konstrukcyjnych profili i mocujących, takich jak śruby i wkręty.2	Konstrukcja - nóżkiMeble posadowione na nóżkach o wysokości 10 cm integralnie związanych z konstrukcją nośną mebla i wyposażone w regulatory wysokości umożliwiające ich wypoziomowanie (wysokość mebli podawana z uwzględnieniem wysokości nóżek). Wszystkie nóżki mebli wykonane z jednolitego profilu aluminiowego (Nie dopuszcza się zastosowania nóżek z wystającymi elementami konstrukcyjnymi i ostrymi krawędziami).3	Drzwi - frontyWszystkie fronty mebli okleinowane dwustronnie laminatem wysokociśnieniowym HPL grubości 0,6-0,7 mm o wysokiej odporności na ścieranie, zarysowania i środki dezynfekcyjno-myjące. Kolorystyka do wyboru przez Zamawiającego. Na podstawie wzornika dostarczonego przez Wykonawcę którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.4	Krawędzie Krawędzie frontów szufladowych, drzwi uchylnych, półek, blatów oraz inne elementy konstrukcyjne nie osłonięte przez profil aluminiowy muszą być zabezpieczone minimum przez okleinowanie obrzeżem ABS o gr. 2,0 mm. Wszystkie półki oklejone na całym obwodzie.5	Szuflady W meblach płycinowych szuflady typu skrzyniowego ze stali ocynkowanej malowane w kolorze białym. W meblach o konstrukcji aluminiowej szuflady z tworzywa ABS - monolityczne (bez żadnych szczelin w połączeniach wewnętrznych, wszystkie krawędzie wyoblone). Szuflady o prowadzeniu rolkowym, z funkcją samodomykania i blokadą skrajnego, niekontrolowanego wysuwu osadzone na prowadnicach rolkowych z domykaniem minimum typu grawitacyjnego. Szuflady o zróżnicowanej szerokości i głębokości z możliwością dostosowania do różnych indywidualnych potrzeb Użytkownika. 6	Meble wykonane z materiałów posiadających wymagane świadectwa dopuszczające do eksploatacji w pomieszczeniach medycznych i laboratoryjnych. 7	Blaty pokryte materiałem odpornym na substancje chemiczne. Wszystkie meble zaopatrzone w zamek ( szafy i szuflady) oraz uchwyty, kolor płyt meblowych: do wyboru Zamawiającego <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 1<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie nr 5 Meble do kuchni oddziałowych</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie: płyta meblowa melamina i stal nierdzewna, kolor mebli: każdy element mebla (oprócz stali nierdzewnej) do wyboru Zamawiającego z min. 12 kolorówKuchnia oddziałowa parter:1.	Szafka wykonana z stali nierdzewnej na pojemniki GN, dwudrzwiowa, z półką, na nóżkach (PP/17)	80 cm × 30cm +/- 5 %	Szt.	12.	Blat roboczy wykonany z stali nierdzewnej, kołnierzem, z półką, na nóżkach (PP/17)	80cm × 50cm +/- 5%	Szt.	13.	Blat roboczy wykonany z stali nierdzewnej, kołnierzem, na nóżkach (PP/18)	73cm × 50cm +/- 5%	Szt.	14.	Szafka stojąca pełne drzwi wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami, z półką, na nóżkach (PP/19)	120cm × 60cm +/- 5%,	Szt.	15.	Szafka wisząca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z półką (PP/19)	120cm×60cm +/- 5 %	Szt.	16.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, na nóżkach (PP/19)	145cm×60cm +/- 5%	Szt.	17.	Szafka wisząca, pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, składana z półką (PP/19)	145cm×60cm +/- 5%	Szt.	18.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, z miejscem na zlewozmywak jednokomorowy wpuszczany w blat, na nóżkach (PP/19)	196cm×60cm +/- 5%	Szt.	19.	Szafa stojąca ze stali nierdzewnej, zamykana z półkami na nóżkach (PP/19)	80cm×60cm×200 cm+/- 5%	Szt.	110.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, na nóżkach (PP/20)	145cm×60cm +/- 5%	Szt.	111.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z miejscem na zlewozmywak dwukomorowy wpuszczany, z kołnierzem, na nóżkach (PP/20)	120cm×60cm +/- 5%	Szt.	112.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z miejscem na zlewozmywak dwukomorowy wpuszczany, z kołnierzem, na nóżkach (PP/20)	120cm×60cm +/- 5%	Szt.	113.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, z kołnierzem na nóżkach (PP/20)	50cm×60cm +/- 5%	Szt.	1Kuchnia oddziałowa I piętro14.	Szafka wykonana z stali nierdzewnej na pojemniki GN, składana, z półką, na nóżkach	80 cm × 30cm +/- 5 %	Szt.	115.	Blat roboczy wykonany z stali nierdzewnej, kołnierzem, z półką, na nóżkach	80cm × 50cm +/- 5 %	Szt.	116.	Blat roboczy wykonany z stali nierdzewnej, z kołnierzem, na nóżkach,	63cm × 80cm +/- 5 %	Szt.	117.	Szafka stojąca pełne drzwi wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami, z półką, na nóżkach 120cm × 60cm +/- 5 %	Szt.	118.	Szafka wisząca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z półką 120cm×60cm +/- 5 %	Szt.	119.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, na nóżkach 145cm×60cm +/- 5 %	Szt.	120.	Szafka wisząca, pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, składana z półką 145cm×60cm +/- 5 %	Szt.	121.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, z miejscem na zlewozmywak jednokomorowy wpuszczany w blat, na nóżkach 196cm×60cm +/- 5 %	Szt.	122.	Szafa stojąca ze stali nierdzewnej, zamykana z półkami na nóżkach 80cm×60cm×200 cm +/- 5 %	Szt.	123.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, na nóżkach 145cm×60cm +/- 5 %	Szt.	124.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z miejscem na zlewozmywak dwukomorowy wpuszczany, z kołnierzem, na nóżkach 120cm×60cm +/- 5 %	Szt.	125.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z miejscem na zlewozmywak dwukomorowy wpuszczany, z kołnierzem, na nóżkach 120cm×60cm +/- 5 %	Szt.	126.	Szafka stojąca pełne drzwi, wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami i półką, z kołnierzem na nóżkach 50cm×60cm +/- 5 %	Szt.	127.	Szafka stojąca pełne drzwi wykonanie płyta meblowa melamina, z szufladami, z półką, na nóżkach 120cm × 60cm +/- 5 %	Szt.	1<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39100000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 1<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com