JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180517/559657-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 559657-N-2018 z dnia 2018-05-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kup</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej o wysokości 40,5m w miejscowości Kaniów leśnictwo Ładza</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczenie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kup</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">53056027200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. 1 Maja</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">9</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">46082 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kup</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">opolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">77 469-52-12, 469-53-53</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">kup@katowice.lasy.gov.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.kup.katowice.lasy.gov.pl/</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_kup/zamowienia_publiczne</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">PGL LP Nadleśnictwo Kup ul. 1 Maja 9, 46-082 Kup</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej o wysokości 40,5m w miejscowości Kaniów leśnictwo Ładza</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SA.270.6.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest budowa dostrzegalni, obserwacyjnej p.poż. o wys.H = 40,50 m., w postaci wieży o konstrukcji żelbetowej z kabiną obserwacyjną i podestem u jejszczytu. Całkowita wysokość wieży obserwacyjnej H = 40,50 m, średnica zewnętrzna wieży D= 2,40 m, średnica wewnętrzna wieży d = 2,00 m, grubość ścianki wieży g = 0,20 m. Ogólnyzakres zamówienia: - przygotowanie terenu pod roboty budowlane wraz z robotami ziemnymi igeodezyjnymi - budowa fundamentu . Fundament zaprojektowano w kształcie płyty kołowej,żelbetowej o średnicy D = 8,00 m. Głębokość posadowienia h = - 2,20 m. poniżejprojektowanego poziomu porównawczego : ? 0,00 = +157,90 m. n.p.m. - budowa trzonudostrzegalni. Całkowita wysokość wieży obserwacyjnej H = 40,50 m Dostrzegalnięobserwacyjną zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej o średnicy zewnętrznej D = 2,40 m. igrubości ściany na całej wysokości: 20 cm. Wykonawstwo dostrzegalni tak zaprojektowano ,że odbywać się będzie od poziomu ? 0,00 m. do poziomu + 36,90 m. przy pomocy urządzeniaślizgowego. Na poziomie ? 0,00 m. znajduje się otwór wejściowy o wym. 0,90 x 2,00 m.Natomiast na poziomach + 3,55 m.; + 6,00 m.; + 8,45 m.; + 10,90 m.; +12,35m.; + 15,80 m.; +18,25 m.; + 20,70 m.; + 23,15 m. ; + 25,60 m.; + 28,05 m.; + 30,50 m.; + 32,95 m.; + 35,40 m.,od strony południowej przewidziano otwory okienne o wymiarach 0,50 x 0,80 m. - wykonaniepomieszczenia obserwacyjnego. Pomieszczenie obserwacyjne zaprojektowano z konstrukcjistalowej w kształcie wieloboku /dziewięciokąta / o polu powierzchni ok. 6,50 m2 . Na trzonieżelbetowym zamocowana jest pozioma konstrukcja stalowa / strop / , zabetonowana w trzonie.Do konstrukcji poziomej /stropu/ mocowane są pionowe słupy , stanowiące szkieletpomieszczenia obserwacyjnego . Pionowe-ukośne słupy u góry są połączone ze sobąelementami stalowymi i belkami drewnianymi stanowiącymi elementy konstrukcji dachu.Okna w pomieszczeniu obserwacyjnym znajdują się na poziomie 0,80 m. od konstrukcjipoziomej stanowiącej strop dostrzegalni. Przestrzeń pod oknami wypełniona jest płytąwarstwową. Okna pochylone są od pionu pod kątem ? = 150 aby umożliwić swobodneporuszanie się po podeście obserwacyjnym. Stolarka okienna PCV - szyby zespolone ozwiększonej grubości mocowana do pionowych słupów. Pola okien wypełnione są płytamiszkła przeciwsłonecznego i ciepłochronnego. Okna montowane są przemiennie : okna stale iokna uchylne. Pomieszczenie obserwacyjne zamknięte jest od góry dachem położonym nadrewnianej konstrukcji pokrytej płytą OSB grubości 22 mm. i papą lub gontem papowym.Przestrzeń pod dachem została wypełniona wełną mineralną o grubości 10 cm. W jednejścianie kabiny usytuowano drzwi umożliwiające wyjście na podest obserwacyjny konstrukcjistalowej. Podest obserwacyjny usytuowany jest wokół kabiny obserwacyjnej o szerokości: 0,7m zabezpieczony balustradą wys. H = 1,10 m. i bortnicą. Dopuszcza się zamianę pokryciapodestu zewnętrznego przy kabinie z kraty pomostowej typu Mostostal na blachę żeberkową wkształcie owalnym o gr. min. 6 mm. - wykonanie komunikacji pionowej. Komunikacjapionowa odbywa się za pomocą schodów do wysokości + 34,30 m.. Wejście do kabinyobserwacyjnej z poz. + 34,30 m. odbywa się drabiną stalową. Drabina stalowa umieszczonajest pośrodku pomieszczenia obserwacyjnego. Pion komunikacji pionowej wykonany jest wpostaci schodów zabiegowych , mocowanych do słupa i trzonu żelbetowego. Spocznikiwykonane są w stalowej konstrukcji wyłożonej blachą żeberkową lub kratą pomostową.Schody montowane są niesymetrycznie w trzonie wieży po jednej stronie , dla umożliwieniatransportu pionowego schodów w okresie montażu i montażu drabin technologicznychumożliwiających wejście osób do obsługi urządzenia ślizgowego oraz montażu schodów . -wykonanie instalacji odgromowej. W skład instalacji odgromowej wchodzą: zwody, przewodyodprowadzające , przewody uziemiające , uziom. - montaż wyposażenia dodatkowego( gaśnice, podstawa pod kątomierz, ogniwa fotowoltaiczne o mocy min. 150 W i żaluzjealuminiowe) - wykonanie ogrodzenia i chodnika Wymaga się zabezpieczenia antykorozyjnegopoprzez ocynkowanie dla elementów: wspornik zawiesia, poręcz podestu i podest na zewnątrzkabiny, stopnie i podesty wewnątrz trzonu wieży, belka obwodowa dachu, belka promieniowa,zastrzał pod belkę promieniową, słup S1 i S2. Pozostałe elementy konstrukcji stalowej muszązostać zabezpieczone antykorozyjnie przez cynkowanie lub dwukrotne malowanie farbąchlorokauczukową.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45200000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111291-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262300-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262310-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">394666,57</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-10-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"> Zamawiający uzna, że Wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej ifinansowej jeśli wykaże że: o dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową -w kwocie nie mniejszej niż: 400 000,00 zł o posiada polisę lub inny dokumentubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400 000,00 złważną przez cały okres obowiązywania umowy.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">Ocena spełnienia warunków nastąpi na zasadzie kryterium spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym, anastępnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przezWykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenieniezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawcaskładający ofertę wykaże, że: 1) zrealizował przynajmniej dwa zamówienia polegające nabudowie nowych wolnostojących dostrzegalni przeciwpożarowych lub budowiewolnostojących kominów. Podane obiekty muszą być konstrukcji żelbetowej o wysokościmin. 30m i wartości min. 300 000,00 zł brutto każda z robót z podaniem ich wartości, daty imiejsca wykonania. Oferent załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostaływykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi dowykonania zamówienia, jeżeli wykaże: 1) dysponowanie kierownikiem budowyposiadającym uprawnienia budowlane, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjnobudowlanej,2) dysponowanie min. 6 pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy opracę na pełen etat biorącymi czyny udział przy realizacji tego zamówienia przybetonowaniu, zbrojeniu, szalowaniu i zagospodarowaniu terenu.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji a jeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczpospolitejPolskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument musibyć wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi byćwystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument musi byćwystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej - zamiast dokumentów wymienionych wyżej w pkt. 2 i 3 - składa dokumentywystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająceodpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczeniespołeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmiotywystępujące wspólnie - należy dostarczyć wszystkie dokumenty wyżej wymienione - dlakażdego partnera z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. W przypadkukiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom,którzy zgodnie z art. 22a ustawy będą podmiotami udostępniającymi zasoby niezbędne dorealizacji zamówienia, należy dostarczyć dokumenty wyżej wymienione dotyczące tychpodmiotów. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia przekazania informacji, o którejmowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia /zał. nr 10 do SIWZ./. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składakażdy z takich wykonawców.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunkuwiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu doskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości,daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostaływykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone. /załącznik nr 6do SIWZ/. Oferent winien załączyć dokumenty (dowody) potwierdzające że roboty zostaływykonane z należytą starannością. Wymaga się, aby Oferent zrealizował przynajmniej dwazamówienia polegające na budowie nowych wolnostojących dostrzegalniprzeciwpożarowych lub budowie wolnostojących kominów. Podane obiekty muszą byćkonstrukcji żelbetowej o wysokości min. 30m i wartości min. 300 000,00 zł brutto każda zrobót z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Oferent załączy dokumentypotwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowapowyżej są: a) poświadczenie - wystawione przez podmioty na rzecz których usługi, są lubroboty zostały wykonane. b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn oobiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lubreferencji, o których mowa w pkt. a), Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskaćpoświadczenia - musi podać i uzasadnić przyczyny braku możliwości przedłożeniapoświadczenia oraz wykazać, że są to przyczyny obiektywne, czyli niezależne od Wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowawyżej - w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonaneusługi wskazane w wykazie. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. / załącznik nr 8do SIWZ/ Jeżeli pełniona funkcja tego wymaga należy najpóźniej w dniu podpisaniaumowy przedstawić kopie posiadanych uprawnień dla osób wyszczególnionych. 3.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którychWykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środkówfinansowych w kwocie nie mniejszej niż 400 000,00 zł lub zdolność kredytowąWykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł wystawionych nie wcześniej niż3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczynyWykonawca nie może przedstawić w/w dokumentu - może przedstawić inny dokument,który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającegowarunku, dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy (art. 26 ust. 2custawy Pzp). Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów -na zasadach określonych w art. 22a ustawy - wymaga się przedłożenia ww. informacji,dotyczącej tych podmiotów. 4. Opłaconą polisę lub dokument ubezpieczeniapotwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia nakwotę min. 400 000,00 zł ważną na czas związania z ofertą.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł. 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następującychformach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunekbankowy w: BGŻ SA Opole nr 40 2030 0045 1110 0000 0398 8510; w taki sposób, abyznalazły się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanychprzez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione wpieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który niewniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony zpostępowania. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, któregooferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymawadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którychmowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowałoby brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą. 7. Zamawiający, dokona niezwłoczniezwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływemterminu do składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwrócije wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym byłoprzechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającegow przypadku, gdy: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie; b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie sięniemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferowana</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej (w szczególności art. 144ustawy Pzp). 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, wnastępujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożonedotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za któreodpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowegoprzekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, wjakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminuzakończenia robót, 2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (z wyłączeniemokresu od 01 grudnia do 01 marca) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, wszczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymiprzepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli koniecznośćwykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robótniezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej orazudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotuUmowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymiprzez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tychkolizji, 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowejokreślonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej,które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) gdywystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania którychwłaściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczyokres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraznie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeliwystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywaniaprzez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczynniezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do żądaniazmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonaniarobót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następującychsytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotemUmowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niżwskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdybyzastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytymwykonaniem przedmiotu Umowy, 2) konieczności realizacji robót wynikających zwprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo odprojektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy - Prawo Budowlane, 3)wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających wsposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresieznalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogąskutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniemprzedmiotu Umowy, 4) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposóbistotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanianiezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektówbudowlanych, 5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innychrozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 6)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przezinne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jejpostanowieniami. 4. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenianależnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 3. 5.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lubdokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczącychrealizacji projektu w zakresie jakim jest niezbędne do dostosowania postanowień Umowy donowego stanu faktycznego 6. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużeniaTerminu zakończenia robót na podstawie ust. 3. zmiany Umowy w zakresie Materiałów,parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresuwykonania przedmiotu Umowy na podstawie ust. 3 lub zmiany wynagrodzenia na podstawieust. 5 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązanyjest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmianyUmowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiejzmiany. 7. Wniosek, o którym mowa w ust. 6 powinien zostać przekazany niezwłocznie,jednakże nie później niż w terminie 6 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 8.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7,wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, w tym propozycji rozliczenia iinformacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okolicznościstanowiących podstawę żądania zmiany. 9. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącejdokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany i przechowywania jej na Tereniebudowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 10. Pootrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 7, Inspektor nadzoru inwestorskiego jestuprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o którejmowa w ust. 10 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącejuzasadniającej żądanie zmiany. 11. Wykonawca jest zobowiązany do okazania do wgląduInspektorowi nadzoru inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 10 i przedłożenia nażądanie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii. 12.W terminie 5 dni roboczych od dniaotrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 7 wraz z propozycją wyceny robót i informacjiuzasadniających żądanie zmiany Umowy, Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jestdo pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany Umowy i odpowiedniopropozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiającemu wraz z uzasadnieniem, zarówno wprzypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany. 13.W terminie 6 dni roboczych od dniaotrzymania żądania zmiany, zaopiniowanego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego,Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminiepodpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 14. Wszelkiezmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego iWykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 15.Wrazie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią istotnych zmian do Umowy i tym samym niewymagają zawierania aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony,następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,w tym zmiany osób nadzorujących umowę; b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-06-04</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com