JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180720/592535-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 592535-N-2018 z dnia 2018-07-20 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina - Miasto Elbląg</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina - Miasto Elbląg</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">170747715</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Łączności</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">82-300</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Elbląg</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">warmińsko-mazurskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">552353536</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">rzp@umelblag.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">552393334</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.umelblag.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RZP.271.51.2018.PL</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiot zamówienia:Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg:1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy LotniczejCzęść 1 zamówieniaPrzedmiot główny:CPV: 35.12.53.00-2Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwaPrzedmiot dodatkowy:CPV: 32.56.20.00-0Nazewnictwo wg CPV: Kable światłowodoweCPV: 32.52.00.00-4Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt i kable telekomunikacyjneCPV: 45.23.23.00-5Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnychCPV: 45.31.51.00-9Nazewnictwo wg CPV: Instalacyjne roboty elektrotechniczneCPV: 45.10.00.00-8Nazewnictwo wg CPV: Przygotowanie terenu pod budowęCPV: 45.30.00.00-0Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne w budynkachCPV: 45.31.11.00-1Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie okablowania elektrycznegoCPV: 45.31.40.00-1Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnychCzęść 2 zamówieniaPrzedmiot główny:CPV: 35.12.53.00-2Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy:CPV: 45.31.40.00-1Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnychPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania:Część 1 zamówienia: Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodówCzęść 2 zamówienia: Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia i oddzielnie na Część 2 zamówienia.Miejsce dostawy Części 1 zamówienia: Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a, Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską, Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS. Miejsce dostawy Części 2 zamówienia: obiekt mostowy w ciągu ulicy Lotniczej2.	Zakres zamówienia:Zamówienie składa się z dwóch części:2.1. Zakres Części 1 zamówienia obejmuje między innymi:1)	dostawę i instalację kamer monitoringu wizyjnego IP w pięciu lokalizacjach na terenie Miasta Elbląg;2)	budowę szaf punktów kamerowych wraz z niezbędnym wyposażeniem;3)	wybudowanie przyłączy telekomunikacyjnych do projektowanych punktów kamerowych;4)	wybudowanie przyłączy optotelekomunikacyjnych, wraz z zasilaniem, do projektowanych szaf punktów kamerowych;5)	doposażenie Punktów Dostępowych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej ,,ELMAN" dla potrzeb rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego IP Miasta Elbląg;6)	dostawę niezbędnego oprogramowania i licencji Szczegółowy zakres zamówienia i ilości określają przedmiary stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ:a) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a b) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejskąc) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281Kd) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282Ke) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Dostawy Uzupełniające(Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS)Parametry techniczne projektowanych urządzeń i technologię wykonania elementów zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: a)	Specyfikacje Techniczne:1) Stadium: SPECYFIKACJE TECHNICZNENazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018b)	Projekty wykonawcze:1) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a2) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską3) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacjaObiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K4) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacyjnaObiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282Kc)	Projekty budowlane:1) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a2) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejskąd) Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowo-kosztorysowej Specyfikacja Dostaw Uzupełniających2.2. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje:1) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 2 szt. kamer stałopozycyjnych2) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 1 szt. kamery obrotowejSzczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ:1)	Przedmiar robótStadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG - część II, Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w ElbląguObiekt: Punkt kamerowy: wiadukt w ciągu ulicy Lotniczej2)	Specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu.3.	Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia:3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu monitoringu wizyjnego, sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i uruchomieniem w określonych lokalizacjach zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi podanymi w w/w dokumentacji.3.2. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego tzn. wyprodukowanego nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed datą składana ofert oraz nigdy wcześniej nie używanego.3.3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż pięciu dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia.3.4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia dostaw, usługi i robót objętych zamówieniem, tj. od daty odbioru końcowego inwestycji.4.	Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia:4.1. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcy gwarancji. Termin gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 4.2. Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy, tzn. wyprodukowany nie dawniej niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem oraz by nie był używany, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia.4.3. Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów.4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z inżynierem kontraktu i wykonawcą robót dla zadania polegającego na budowie wiaduktu nad linią kolejową wraz z budową dróg dojazdowych do wiaduktu w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej w Elblągu. Wykonawcą robót związanych z budową wiaduktu i dróg dojazdowych do wiaduktu jest firma Budowlano - Drogowa MTM S.A.5.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 6.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.7.	Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">35125300-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32562000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>32520000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232300-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45315100-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45300000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45314000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">42</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;Uwaga:w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,2)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;Uwaga:w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,3)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Uwaga:w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,UWAGA:1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1)-3) ogłoszenia o zamówieniu - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.2.	Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b) UWAGI, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a) UWAGI, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.3.	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 2. UWAGI stosuje się.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;Uwaga:a)	Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b)	Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,c)	Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.d)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część 1 zamówienia - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Część 2 zamówienia - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:-	pieniądzu;-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;-	gwarancjach bankowych;-	gwarancjach ubezpieczeniowych; -	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyNR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu.2.	Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy.3.	Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.4.	Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Część 1 zamówienia1.	Zamawiający określa zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian:1.1.	zmiana wynagrodzenia w następującej sytuacji:a)	w przypadku gdy na skutek konieczności zwiększenia ilości jednostek przedmiarowych ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z opisem § 6 ust. 3. pkt 3.3 umowy wzrośnie wartość wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1. umowy:-	zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, kwota netto i wartość podatku VAT, określone w § 2 ust. 1. umowy,-	zmiana nastąpi o kwotę stanowiącą wartość tych robót wyliczoną w sposób określony w § 6 ust. 3. pkt 3.3 umowy.1.2.	zmiana terminu realizacji inwestycji w następujących sytuacjach:a)	gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy:-	zmiana terminu nastąpi o czas niezbędny na wykonanie przedmiotowych robót, ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy,b)	działania ,,Siły Wyższej", tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w zaplanowanym terminie oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie:-	udowodnienie spoczywa na Stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia,-	zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy,c)	wystąpienia przeszkód atmosferycznych stanowiących anomalie pogodowe, które uniemożliwiają wykonanie robót w zaplanowanym terminie - wystąpienie tych przeszkód uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie:-	udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia,-	zmiana terminu nastąpi o czas występowania przeszkód atmosferycznych, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych przeszkód, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy,d)	wystąpienia znalezisk archeologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy:-	zmiana terminu nastąpi o czas wstrzymania wykonywania robót budowlanych na podstawie decyzji właściwego konserwatora zabytków, (pod warunkiem, że wstrzymanie wykonania robót z tej przyczyny powoduje konieczność wstrzymania innych robót i uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie - o tą konieczność występuje Wykonawca robót),e)	wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy:-	zmiana terminu nastąpi o czas ich usunięcia z terenu budowy przez odpowiednie służby, (pod warunkiem, że wstrzymanie wykonania robót z tej przyczyny powoduje konieczność wstrzymania innych robót i uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie - o tą konieczność występuje Wykonawca robót),f)	wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy,g)	w przypadku zmiany terminu umowy, Zamawiający nie będzie domagać się kar umownych z tytułu niedotrzymania terminu przez Wykonawcę, a Wykonawca nie będzie ubiegał się od Zamawiającego zwrotu kosztów ogólnych poniesionych przez Wykonawcę, a wynikających z przedłużenia terminu.2.	W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: - nie będą dostępne na rynku,- będą wycofane ze sprzedaży przez producenta,- producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania,przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie. 3.	W przypadku żądania zmian umowy ustala się następujący sposób postępowania:Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy.4.	Zmiana kierownika robót Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy, lecz tylko powiadomienia o niej Zamawiającego.5.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.6.	Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.7.	Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy do korespondencji wskazane w ust. 7., każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu.Część 2 zamówienia1.	Zamawiający określają zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian:1)	zmiana wynagrodzenia:a)	w przypadku zmiany przepisów stawki podatku od towarów i usług:-	zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w § 2 ust. 1. umowy,-	zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia,-	do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od towarów i usług,-	zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług,2)	W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: - nie będą dostępne na rynku, - będą wycofane ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania,przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie. 2.	W przypadku żądania zmian umowy ustala się następujący sposób postępowania:-	Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem,druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.4.	Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.5.	Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy do korespondencji wskazane w ust. 7., każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-01</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">dotyczy sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIWykonawca składa wraz z ofertą wymienione w pkt VI. ppkt 1. poz. 1) SIWZ oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Część 1 zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot zamówienia:Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg:1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy LotniczejPrzedmiot główny:CPV: 35.12.53.00-2Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwaPrzedmiot dodatkowy:CPV: 32.56.20.00-0Nazewnictwo wg CPV: Kable światłowodoweCPV: 32.52.00.00-4Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt i kable telekomunikacyjneCPV: 45.23.23.00-5Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnychCPV: 45.31.51.00-9Nazewnictwo wg CPV: Instalacyjne roboty elektrotechniczneCPV: 45.10.00.00-8Nazewnictwo wg CPV: Przygotowanie terenu pod budowęCPV: 45.30.00.00-0Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne w budynkachCPV: 45.31.11.00-1Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie okablowania elektrycznegoCPV: 45.31.40.00-1Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnychPrzedmiotem Części 1 zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów Miejsce dostawy Części 1 zamówienia: Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a, Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską, Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS. 2.	Zakres zamówienia:Zakres Części 1 zamówienia obejmuje między innymi:1)	dostawę i instalację kamer monitoringu wizyjnego IP w pięciu lokalizacjach na terenie Miasta Elbląg;2)	budowę szaf punktów kamerowych wraz z niezbędnym wyposażeniem;3)	wybudowanie przyłączy telekomunikacyjnych do projektowanych punktów kamerowych;4)	wybudowanie przyłączy optotelekomunikacyjnych, wraz z zasilaniem, do projektowanych szaf punktów kamerowych;5)	doposażenie Punktów Dostępowych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej ,,ELMAN" dla potrzeb rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego IP Miasta Elbląg;6)	dostawę niezbędnego oprogramowania i licencji Szczegółowy zakres zamówienia i ilości określają przedmiary stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ:a) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a b) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejskąc) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281Kd) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282Ke) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Obiekt: Dostawy Uzupełniające(Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS)Parametry techniczne projektowanych urządzeń i technologię wykonania elementów zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: a)	Specyfikacje Techniczne:1) Stadium: SPECYFIKACJE TECHNICZNENazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018b)	Projekty wykonawcze:1) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a2) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską3) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacjaObiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K4) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZYNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacyjnaObiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282Kc)	Projekty budowlane:1) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIANazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Punkt kamerowy - rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a2) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018Branża: Teletechniczna, ElektrycznaObiekt: Punkt kamerowy - skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejskąd) Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowo-kosztorysowejSpecyfikacja Dostaw Uzupełniających3.	Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia:3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu monitoringu wizyjnego, sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz jego instalacją i uruchomieniem w określonych lokalizacjach zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi podanymi w w/w dokumentacji.3.2. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego tzn. wyprodukowanego nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed datą składana ofert oraz nigdy wcześniej nie używanego.3.3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż pięciu dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia.3.4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia dostaw, usługi i robót objętych zamówieniem, tj. od daty odbioru końcowego inwestycji.4.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6.	Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>35125300-2, 32562000-0, 32520000-4, 45232300-5, 45315100-9, 45100000-8, 45300000-0, 45311100-1, 45314000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 42<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena (brutto)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres rękojmi i gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Część 2 zamówienia: Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiot zamówienia:Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg:1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy LotniczejPrzedmiot główny:CPV: 35.12.53.00-2Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy:CPV: 45.31.40.00-1Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnychPrzedmiotem Części 2 zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Miejsce dostawy Części 2 zamówienia: obiekt mostowy w ciągu ulicy Lotniczej2.	Zakres zamówienia:Zakres Części 2 zamówienia obejmuje:1) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 2 szt. kamer stałopozycyjnych2) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 1 szt. kamery obrotowejSzczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ:1)	Przedmiar robótStadium: PRZEDMIAR ROBÓTNazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG - część II, Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w ElbląguObiekt: Punkt kamerowy: wiadukt w ciągu ulicy Lotniczej2)	Specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu.3.	Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia:3.1. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcy gwarancji. Termin gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 3.2. Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy, tzn. wyprodukowany nie dawniej niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem oraz by nie był używany, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia.3.3. Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów.3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z inżynierem kontraktu i wykonawcą robót dla zadania polegającego na budowie wiaduktu nad linią kolejową wraz z budową dróg dojazdowych do wiaduktu w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej w Elblągu. Wykonawcą robót związanych z budową wiaduktu i dróg dojazdowych do wiaduktu jest firma Budowlano - Drogowa MTM S.A.4.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.6.	Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>35125300-2, 45314000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 42<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena (brutto)</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com