JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180814/604336-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604336-N-2018 z dnia 2018-08-14 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Miasto Leżajsk</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Budowa parkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">,,BUDOWA PARKINGU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ W LEŻAJSKU"</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Miasto Leżajsk</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">69058170300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Rynek</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">37300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Leżajsk</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">podkarpackie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">17 2427333</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">uml@miastolezajsk.pl ; tadeusz.ulman@miastolezajsk.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">17 2427333</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.miastolezajsk.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk (Sekretariat)</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Budowa parkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RM.271.1.11.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą ,,Budowaparkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku". Uwarunkowania formalno-prawne: decyzja StarostyLeżajskiego nr 130/2012 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowęparkingu przy ul. Warszawskiej wraz z budową odwodnienia i oświetlenia w Leżajsku. Zakres robótzadania: - część inwestycji wskazana w dokumentacji technicznej, - powierzchnia nawierzchni zkostki brukowej grub. 8 cm - ok. 1300 m2, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm zwykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, nawierzchnia drogowa, oś jezdnii miejsc postojowych wyznaczona kostką kolorową, - kanalizacja deszczowa z rur z tworzywasztucznego fi 300 mm, przykanaliki fi 200 mm, studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm, studzienkiściekowe (wpusty uliczne) fi 500 mm, - przyjęta technologia nawierzchni z kostki brukowej(powierzchnia ok. 1300 m2): kostka betonowa gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm ipodbudowie z kruszywa łamanego - o grub. 20 cm, - rurociąg kanalizacji deszczowej grawitacyjny zPP SN8 fi 300 i 200 - 95 mb, o podwójnej ściance i połączeniach kielichowych, - studzienki rewizyjnez kręgów betonowych z włazem żeliwnym typu ciężkiego fi 1000 - szt. 2, studzienki ściekowe(wpusty uliczne) fi 500 mm - 4 szt. Szczegółowy zakres robót określa: decyzja Starosty Leżajskiegonr 130/2012 r., projekt budowlany z oznaczeniem zakresu rzeczowego przetargu, specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - stanowiące załącznik nr 9 doSIWZ oraz formularz cenowy zawierający przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ . Napodstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający w ramach zamawianych robót wymaga wykonaniana podstawie umów o pracę czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22. ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), tj.:czynności obsługi występujących w robotach maszyn, pojazdów czy sprzętu zmechanizowanego:koparki, ładowarki, koparko-ładowarki, walce, ciągniki, samochody, itp. oraz czynnościwystępujących na stanowisku robotnika budowlanego: czynności transportu oraz czynnościpomocniczych i prac porządkowych. Zamawiający odstąpi od wymogu z ust. 6, jeżeli Wykonawcawykaże, że ww. czynności są wykonywane osobiście przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Dlarealizacji zamówienia wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia w specjalnościdrogowej. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innychpaństwach - zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz.1332z późn. zm.). Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowychpodmioty biorące udział postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązane są do ichprzestrzegania. W szczególności Zamawiający będący operatorem przetwarzania danych osobowychWykonawcy, Podwykonawców, czy podmiotów udostępniających zasoby - przekazuje im dotycząceinformacje zawarte w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Klauzula ta jestdostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem URL:http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/wiadomosc/423268/klauzula_informacyjna_dot_przetwarzania_danych_osobowych_na_pods Wykonawca zobowiązanyjest do przestrzegania oraz do zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danychosobowych przez ewentualnych Podwykonawców, czy przez podmioty udostępniające zasoby wprzypadku powołania się na nie przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresemoprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tegozamówienia, zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac,zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w związku z prowadzeniem prac, zapewnienie warunkówwymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego,zapewnienie bezpiecznego ruchu drogowego w czasie realizacji zamówienia, zapewnieniabezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących budynków mieszkalnych, obiektów handlowych iusługowych w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresieunieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki - przez przekazanie uprawnionemu do tegopodmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź odwóz odpadów nawskazane przez Zamawiającego miejsce, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchuna okres prowadzenia robót itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znakitowarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnionespecyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówieniaza pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy,,lub równoważny". Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocentechnicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważneopisywanym, jeżeli odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 10. Możliwośćzastosowania urządzeń, materiałów równoważnych, o których mowa powyżej uzależniona będzie odzgodności dla elementów wraz z wymaganymi do spełnienia parametrami - określonymi w zgłoszeniurobót, w dokumentacji technicznej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robótbudowlanych. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń imateriałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załączniknr 10 do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałówrównoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonanyprzy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienierównoważności spoczywa na Wykonawcy - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przedmiociezamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności zarówno dla osóbniepełnosprawnych jak i dla wszystkich użytkowników poprzez utworzenie miejsc parkingowych dlaosób niepełnosprawnych.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45233120-6</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233252-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45332000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232451-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-12-14</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Powyższą datę należy traktować jako nieprzekraczalną</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"> Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 70 000,00 zł.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe">Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącychgo z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innychpodmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zaszkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chybaże za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli sytuacja finansowa, podmiotu, niepotwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobectych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminieokreślonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykażesytuację finansową. Kursów Narodowego Banku Polskiego (aktualny na dzień odbioru tych robót).W przypadku, gdy wartości dotyczące wymaganej sytuacji finansowej wyrażone będą w walucieobcej Wykonawca dokona przeliczenia tych wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotegow stosunku do tej walut obcej określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego(aktualny na dzień sporządzenia tej informacji). W ofercie wspólnej warunki udziału wpostępowaniu powinny być spełnione łącznie.</span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"> W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykonanie przezWykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia,obejmującego zakresem: roboty budowlane w zakresie układania kostki brukowej polegające nabudowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie o łącznej wartości robót wraz z podatkiem VATco najmniej: 150 000,00 zł, b) dysponowanie sprzętem i urządzeniami technicznymi co najmniej: koparko-ładowarka - 1 szt., (lub koparka - 1 szt. i ładowarka 1 szt.), walec - 1 szt., samochódsamowyładowczy - 1 szt. (lub ciągnik z przyczepą samowyładowczą - 1 kpl.), płyta wibracyjna - 1szt. c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej 4 pracownikamifizycznymi i 1 pracownikiem personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniuzamówienia,</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"> Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części,polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczącychdoświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolnościzawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnieniaprzez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotówpodstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przezZamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał siędo osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lubzawodowe. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca wymaganych robótwyrażona będzie w walucie obcej Wykonawca dokona przeliczenia jej wartości (w dotyczącejpozycji wykazu) na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty obcejokreślonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (aktualny na dzień odbioru tychrobót). W ofercie wspólnej warunki udziału w postępowaniu powinny być spełnione łącznie.</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - z datą wystawienia niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentuskłada dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, że nie otwartolikwidacji i nie ogłoszono upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Daty wystawienia dokumentu lub oświadczenia jak dla odpisu - tj. niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">W zakresie sytuacji finansowej - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowąwykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczącego sytuacjifinansowej wymaganego przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału wpostępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - a) wykaz robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofertalbo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania ipodmiotów, na których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy teroboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy robotyzostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, narzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny oobiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty. Jeżeli wykaz lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwościZamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie możezłożyć wymaganego przez Zamawiającego wykazu, Zamawiający może dopuścić złożenie przezWykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków. b)wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, c)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czyWykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymnależyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymipodmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, któreokreślają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystaniazasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czypodmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, którychwskazane zdolności dotyczą (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasobystanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji jw., przekazują Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone wg wzoru zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wraz zezłożeniem oświadczenia. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie:cztery tysiące pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadiumwnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 53 2030 0045 1110 0000 0251 4070 wBanku BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu wadium.Wadium wnoszone w pieniądzu przelewem powinno fizycznie znajdować się na koncieZamawiającego w terminie składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7bustawy Pzp). Wadium wnoszone w innej, dopuszczonej w ustawie formie, (poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjachbankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którychmowa w art. 6 b ust. 5 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należydołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie powyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybranajako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawiezamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jegowniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, którywycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzuZamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którymbyło ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowejza przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żądaponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta zostaławybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżącychpo stronie Wykonawcy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawcaw odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżącychpo jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp,pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jakonajkorzystniejszej.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Tak</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe">Do oferty należy dołączyć na nośniku elektronicznym elektroniczną formę formularza cenowego w formacie Excel, zgodnego z wersją papierową w ofercie.</span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cema</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji i rękojmi</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Skrócenie terminu realizacji zadania</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży winteresie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalszewykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lubbezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dniapowzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzico najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiana umowy została dokonana z naruszeniemart. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp; 2) Wykonawca w chwili zawarcia umowy podlegałwykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; 3) Trybunał SprawiedliwościUnii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu oFunkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nimna mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiającyudzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. W obu ww. przypadkach - tj.w przypadku odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania, Wykonawca może żądać wyłączniewynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający zastrzega możliwośćzmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacjizamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany ilości lub zakresu oferowanych dowykonania robót (w tym określonych w przedmiarze zawartym w formularzu cenowym) oraz zmianwynikających z rozliczenia robót faktycznie wykonanych. Termin realizacji zamówienia może zostaćzmieniony w przypadku: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne doprawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, aich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni, 2) konieczności wykonania dodatkowychrobót od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych doprawidłowego wykonania zamówienia, a wykonanie ich wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni,3) działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych, 4)wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lubuzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, 5) wstrzymania robótprzez właściwy organ z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca; 6) wystąpienia innychprzeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca - trwającychdłużej niż 7 dni. Ww. zmiany terminu realizacji zamówienia dotyczą terminów zakończenia robót dlaposzczególnych części zamówienia. Inne zmiany terminów robót są zmianami nieistotnymi iodbywają się w trybie zmiany harmonogramu robót. Zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcymoże nastąpić w przypadku: 1) ustawowych zmian stawek podatku VAT, 2) wykonania robótdodatkowych w przypadkach wskazanych w ust.1 pkt 1 i pkt 2 - bez względu na czas ich trwania, 3)zmiany zakresu, w tym zmniejszenia lub ograniczenia części robót. Zmiana zakresu, ilości lubograniczenie oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, mogą nastąpić wprzypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w tym w przedmiarze robótzawartym w formularzu cenowym) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmianw realizacji zamówienia, wynikłych w trakcie realizacji umowy. Dla przypadków wymienionychpowyżej, okoliczności będące podstawą do zmian umowy należy potwierdzić protokolarnie przezosoby będące przedstawicielami stron w zakresie niniejszej umowy. Rozliczanie robót nie będziestanowić zmiany ilości, zakresu robót czy wartości wynagrodzenia i będzie dokonywane na podstawiefaktycznie wykonanych ilości robót wynikających z wykonanych obmiarów i wartości jednostkowychrobót określonych w formularzu cenowym. Zamawiający przewiduje zmiany dotyczące realizacjiumowy w zakresie ochrony danych osobowych, w sytuacji zmian dotyczących przepisów prawa lubnowych interpretacji czy wytycznych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-30</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">14:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Opis sposobu przygotowania ofert Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się, podrygorem nieważności w formie pisemnej. Treść oferty musi być zgodna z przepisami ustawy Pzp iprzepisami odrębnymi oraz musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. W ofercieWykonawca może zastrzec, że zawarte w niej informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nie mogą być udostępniane, jeżeli wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie możezastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Integralną częścią oferty sąwypełnione i podpisane dokumenty, w tym wg wzorów stanowiących załączniki do SIWZ: 1)formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) zawierający cenę oferty i między innymi oświadczeniao wyborze terminu gwarancji i rękojmi, terminie realizacji zamówienia i zaakceptowaniu warunków płatności (płatności następowaćbędą po wykonaniu częściowego zakresu robót, na podstawie faktur przejściowych wystawianych nieczęściej niż raz na miesiąc, do wysokości 90 % wartości robót i faktury końcowej, z terminempłatności do 30 dni liczonym od dnia dostarczenia poprawnie wystawionej faktury do Zamawiającego), 2) formularz cenowy (wg załącznika składającego się z części nr 2). Do ofertynależy dołączyć na nośniku elektronicznym elektroniczną formę formularza cenowego w formacieExcel, zgodnego z wersją papierową w ofercie, 3) kosztorys szczegółowy przedstawiający kalkulacjewartości jednostkowych robót (dla ilości =1). Kosztorys szczegółowy przedstawiający kalkulacjewartości jednostkowych robót netto powinien być przedstawiony wraz z zestawieniem cen materiałówi sprzętu (odrębny wydruk), które posłużyły do wyznaczenia wartości jednostkowych robót, 4)aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp wzakresie wskazanym przez Zamawiającego wg wzoru stanowiącego zał. Nr 3 do SIWZ. InformacjeWykonawcy zawarte w powyższym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie w zakresiespełnienia warunków i potwierdzenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 12 - 22 ustawy Pzp. 5) pełnomocnictwa lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnieniedo podpisania oferty, 6) dowód wniesienia wadium, 7) Wykonawca, który polega na zasobach innychpodmiotów, w celu wykazania spełnienia warunków w postępowaniu zamieszcza informacje o tychzasobach i podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 4, 8) Zobowiązania innych podmiotówdo oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów jw. (wg wzoru będącego załącznikiem nr4 do SIWZ) na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: a) zakres dostępnychWykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezWykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotuprzy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawcapolega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnościdotyczą, 9) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom,zamieszcza informacje o Podwykonawcach (w tym w zakresie ich nazw i zakresu podwykonawstwa)w oświadczeniu wg wzoru będącego załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubieganiasię o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 (oraz, jeżeli dotyczydokumenty o których mowa w pkt 8 i pkt 9 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Ww. załączniki muszą być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymiprzez Zamawiającego wzorcami, a w szczególności zawierać wszystkie wymagane informacje. Ofertapowinna być napisana czytelnie, w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie (wsposób trwały). Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób zapobiegającymożliwości dekompletacji zawartości oferty. Każda strona oferty powinna być opatrzona kolejnymnumerem. Oferta w tym ww. załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowaniafirmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi orazprzepisami prawa. Miejsca, w których oferent dokonał poprawek, muszą być parafowane i datowanewłasnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane zprzygotowaniem oferty. Kompletne wg wymagań jw. oferty należy składać w jednym egzemplarzu wdwóch zamkniętych kopertach. Zewnętrzna i wewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na adresZamawiającego i opisana ,,Oferta na budowę parkingu przy ul. Warszawskiej w Leżajsku". Kopertawewnętrzna powinna dodatkowo zawierać nazwę i adres oferenta. Wykonawca może, przed upływemterminu składania ofert, dokonać w ofercie zmian lub ją wycofać pod warunkiem pisemnegopowiadomienia Zamawiającego o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie należyzłożyć przed upływem terminu składania ofert, w formie przewidzianej dla składania ofert, z tym, żezewnętrzna koperta musi być dodatkowo oznaczona określeniem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".Koperty oznaczone napisem ,,WYCOFANIE" będą otwierane w pierwszej kolejności i postwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami, kopertywewnętrzne ofert wycofanych nie będą otwierane. Koperty oznaczone dopiskiem ,,ZMIANA" zostanąotwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawnościprocedury dokonania zmian zostaną dołączone do oferty. Sposób oceny ofert:Poszczególnym ofertom odrębnie dla każdego kryterium zostaną przyznane punkty wg następujących zasad:1)dla kryterium ceny -obliczone wg wzoru: [najniższa cena oferty]/[cena oferty ocenianej] x100 pkt.Waga kryterium 60%, 2) dla kryterium gwarancji i rękojmi: Wykonawca za zapewnioną gwarancję i rękojmię jw. minimum 60 miesięcy otrzyma 90 punktów, a za jej wydłużenie o dodatkowe dwa, nie krótsze niż 12 miesięczne pełne okresy ponad minimalny okres, punktacja zwiększa się dodatkowo dwa razy po 10 punktów, co przedstawia poniższa tabela. Waga kryterium - 20%. 3) dla kryterium skrócenia realizacji zadania:Wykonawca w przypadku skrócenia w ofercie ww. terminu o okres krótszy niż 7 dni - nie otrzyma żadnych punków z tego tytułu, za zadeklarowanie skrócenia terminu realizacji o 7 dni minimum (i nie więcej niż 13 dni) - otrzyma 95 punktów, za zadeklarowanie skrócenia terminu realizacji o 14 dni (albo więcej) - otrzyma 100 punktów, jak przedstawiono w poniższej tabeli. Waga kryterium - 20 %Łączna ilość punktów przyznanych ofertom obliczana jest jako suma punktów przyznanych w każdym kryterium pomnożona przez wagę kryterium. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że zaoferował minimalny wymagany w SIWZ termin gwarancji i rękojmi.Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym terminu realizacji zamówienia przyjmuje się że Zamawiający zaoferował wykonanie zamówienia do 14.12.2018 r. Napodstawie art. 24aa ustawy Pzp w postępowaniu Zmawiający najpierw dokona oceny ofert, a następniezbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza spełnia warunkiudziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Zamawiający w wyniku przeprowadzonejoceny ustala ofertę najkorzystniejszą w podanych kryteriach wyboru - tj. taką, która uzyskała łącznąnajwyższą liczbę punktów. Jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innychkryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert ustala jako najkorzystniejszą ofertę z niższąceną. Jeżeli ich cena również będzie równa, to przez analogię do art. 91 ust. 5 ustawy Pzp będziezastosowana procedura wezwania do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając ofertydodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostałaoceniona jako najkorzystniejsza o uzupełnienie oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do wyboruoferty aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy Pzp. ). W przypadku, dokumentów dotyczących spełniania warunków, w tym dotyczącychWykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- pobranych w formie elektronicznej przez Zamawiającego pod wskazanymi przez Wykonawcęadresami internetowymi z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać odWykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, jeżeli brak jest możliwości ich pobrania w językupolskim. W przypadku, dokumentów dotyczących spełniania warunków, w tym dotyczącychWykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RzeczypospolitejPolskiej, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lubdokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków, braku podstaw do wykluczenia, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Wykonawca nie jest obowiązany dozłożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków i braku podstaw dowykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcylub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). Jeżeli jest toniezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkichlub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu,spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, żezłożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów. Po uzupełnieniu oświadczeń lub dokumentów przez Wykonawcę,którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokonuje oceny spełnieniawarunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli w wynikuprzeprowadzonej procedury oceny określonej jw. w cz. XVII SIWZ Wykonawca, który złożył ofertęnajkorzystniejszą zostanie oceniony za spełniającego warunki udziału w postępowaniu i niepodlegającego wykluczeniu oraz dokonano wyboru jego oferty, to w celu zawarcia umowyZamawiający i wybrany Wykonawca zobowiązani będą do spełnienia formalności wg zasadokreślonych w cz. XVIII SIWZ. Przed zawarciem umowy Zamawiający wymaga najpierw wskazaniaformy należytego zabezpieczenia umowy, a następnie jego wniesienia wg wymagań. Jeżeli ofertaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, to Zamawiającyprzed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiającywymaga aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę (z wynagrodzeniem kosztorysowym) nawarunkach określonych w dołączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorzeumowy. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilkunastępujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasyoszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dniawykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawionana zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady nie może przekraczać 30% wysokościzabezpieczenia. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady jestzwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. Jeżeli okres na jaki ma zostaćwniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, azabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnymzobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowegozabezpieczenia na kolejne okresy. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowegozabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowegozabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, zamawiający zmienia formę nazabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata, októrej mowa w ust. 5 powyżej następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowegozabezpieczenia. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczeniana jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana zzachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. Klauzula informacyjna oochronie danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Leżajsku dla osoby od której pochodząprzetwarzane dane osobowe Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych napodstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą zdnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych) ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCHUrząd Miejski reprezentowany przez Burmistrza Leżajska, z siedzibą przy ul. Rynek 1, 37 300Leżajsk, tel. 17 242 73 33 e-mail uml@miastolezajsk.pl INSPEKTOR OCHRONY DANYCHOSOBOWYCH Magdalena Więcław, ul. Rynek 1, 37 300 Leżajsk, tel. 17 242 73 33 e mailIODO@miastolezajsk.pl, tel.17 242 73 33. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNAudzielanie zamówień publicznych - Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznychODBIORCY DANYCH - wykonawcy, osoby reprezentujące Zamawiającego, osoby Zamawiającegodo kontaktu, prowadzący postępowanie wspólne lub w imieniu innego Zamawiającego, eksperci,Komisja Przetargowa, organy kontroli zamówień publicznych, Prezes i Urząd Zamówień Publicznych,KIO, sądy (przy skardze). - Udostępnienie publiczne: otwarcie ofert - udostępnianie obecnym,ogłoszenia w BIP, w BZP/DUUE, na tablicach ogłoszeń, w prasie i innych publikatorach.PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJIMIĘDZYNARODOWEJ Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego może nastąpić, jeżelipaństwo docelowe daje gwarancje ochrony danych osobowych na swoim terytorium przynajmniejtakie, jakie obowiązują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zasady powyższej nie stosuje się, gdyprzesłanie danych osobowych wynika z obowiązku nałożonego na administratora danych przepisamiprawa lub postanowieniami ratyfikowanej umowy międzynarodowej. OKRES PRZECHOWYWANIADANYCH Zebrane dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiegozostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lubustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym Rozporządzenie Prezesa RadyMinistrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowychwykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE I PRAWO WNIESIENIASKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO 1. żądania od administratora: 1) dostępu do danychosobowych, 2) sprostowania nieprawidłowych danych, 3) uzupełnienia niekompletnych danychpoprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, 4) usunięcia danych osobowych. 2. wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania, a także przenoszenia danych, 3. cofnięcia zgody w dowolnymmomencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgodyprzed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, 4. wniesienia skargi doorganu nadzorczego -Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych PODSTAWA PRZETWARZANIA1. zrealizowanie uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa, 2. realizacjaumowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działańprzed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą, 3. wykonanie określonych prawemzadań realizowanych dla dobra publicznego, 4. wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celówrealizowanych przez administratora danych albo odbiorców danych, a przetwarzanie nie narusza prawi wolności osoby, której dane dotyczą, 5. cele archiwalne (dowodowe) będące realizacją prawnieuzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów.INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH Obowiązek podaniadanych osobowych wynika z przywołanej wyżej ustawy.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com