JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180918/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20180918/618339-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 618339-N-2018 z dnia 2018-09-18 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Zarząd Powiatu w Bełchatowie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">"BUDOWĘ UTWARDZENIA POWIERZCHNIOWEGO DZIAŁKI PRZY POWIATOWYM CENTRUM SPORTU W BEŁCHATOWIE"</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy">NIE</span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Zarząd Powiatu w Bełchatowie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">59064842200000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">Pabianicka</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">17/19</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">97400 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Bełchatów</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">44 733-66-08</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">wras@powiat-belchatowski.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">44 6358617</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.powiat-belchatowski.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia">http://bip.powiatbelchatowski.pl/zmowienia</span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">http://bip.powiatbelchatowski.pl/zmowienia</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">http://bip.powiatbelchatowski.pl/zmowienia</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne">NIE</span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny">NIE</span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">TAK</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres Zamawiającego. Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, sekretariat, III piętro</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">"BUDOWĘ UTWARDZENIA POWIERZCHNIOWEGO DZIAŁKI PRZY POWIATOWYM CENTRUM SPORTU W BEŁCHATOWIE"</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">WI.272.4.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie PowiatowegoCentrum Sportu w zakresie:o wykonania utwardzenia działki budowlanej 2/38 obręb 8 miasto Bełchatów z kostkibetonowej gr. 8 cm o wymiarach 87 x 15.65 m;o wykonanie utwardzenia (bieżni) z betonu o wymiarach 70 x 3,80 i 5,80 x 10,00 m;o demontaż istniejącego ogrodzenia oraz budowy nowego ogrodzenia w nowymśladzie dł. 246,15 mb. Zakres ww. robót budowlanych obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, roboty ziemneoraz roboty związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych i plantowania terenu. Zakres robót budowlanych:Szczegółowe opisy i dane techniczne dotyczące zakresu robót budowlanych zawarte są wdokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Do obowiązków Wykonawcy należyszczegółowe zapoznanie się z w/w dokumentami oraz dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wprzypadku niejasności i rozbieżności Wykonawca w trakcie procedury przetargowej winienwystąpić do Zamawiającego z zapytaniem w terminie określonym w ustawie Pzp w celuwyjaśnienia treści SIWZ.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45223300-9</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45100000-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45233162-2</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45230000-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2018-11-30</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Szczegółowe opisy i dane techniczne dotyczące zakresu robót budowlanych zawarte są wdokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót. Do obowiązków Wykonawcy należyszczegółowe zapoznanie się z w/w dokumentami oraz dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wprzypadku niejasności i rozbieżności Wykonawca w trakcie procedury przetargowej winienwystąpić do Zamawiającego z zapytaniem w terminie określonym w ustawie Pzp w celuwyjaśnienia treści SIWZ.Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako orientacyjny, awynagrodzenie Wykonawcy ma być przez niego skalkulowane przy uwzględnieniuwszystkich niezbędnych prac do wykonania. Wynagrodzenie Wykonawcy ma bowiemcharakter ryczałtu.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowaw art. 22 ustawy Pzp.:1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z konkretnych przepisów. Zamawiający nie stawiaszczegółowych wymagań w tym zakresie.2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowychwymagań w tym zakresie.3) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj,:Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał conajmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane, w tym:- roboty budowlane o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, każda zzastrzeżeniem, iż obejmowały one swoim zakresem budowę, rozbudowę lubprzebudowę w tym, : roboty konstrukcyjno-budowlane.W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innejwalucie niż złoty polski - Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złotepolskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych,określonego w Tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień Wszczęciapostępowania.b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia wszczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawobudowlane (Dz.U. z 2017. poz. 1332 z późn. zm.), posiadającymi uprawnieniabudowlane: do kierowania robotami w specjalności:- konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu zpostępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. orazna podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowaw art. 22 ustawy Pzp.:1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z konkretnych przepisów. Zamawiający nie stawiaszczegółowych wymagań w tym zakresie.2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowychwymagań w tym zakresie.3) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj,:Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli wokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał conajmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane, w tym:- roboty budowlane o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, każda zzastrzeżeniem, iż obejmowały one swoim zakresem budowę, rozbudowę lubprzebudowę w tym, : roboty konstrukcyjno-budowlane.W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innejwalucie niż złoty polski - Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złotepolskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych,określonego w Tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień Wszczęciapostępowania.b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia wszczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawobudowlane (Dz.U. z 2017. poz. 1332 z późn. zm.), posiadającymi uprawnieniabudowlane: do kierowania robotami w specjalności:- konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu zpostępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. orazna podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Nie</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">WYKAZ OŚWIADCZEŃ / DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU1. ETAP SKŁADANIA OFERT1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymogami Zamawiającegowskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treścizgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.2) Ponadto do oferty należy dołączyć:a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego wCzęści IV, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego rejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności GospodarczejRzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że ofertazostała podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżelinie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów.c) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , w celuwskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, (w załączniku nr 2 doSIWZ), o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zobowiązanie należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposóbwyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się ozamówienie odpowiedniego zasobu.3) Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:? zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (w przypadkuudostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazaćosoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia),? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego,? zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,? czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych luddoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizująroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) Uwagi:Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji zotwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale(w formie pisemnej), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadkuWykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielniew swoim imieniu każdy z Wykonawców.Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu.2. ETAP PO DOKONANIU WSTĘPNEJ OCENY OFERT.Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przezZamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcazobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonaniai podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.2) Wykonawca może wskazać dostępność wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lubdokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie ztych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.3) wykonawca może wskazać oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniuzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności o których mowa w Części IV, korzysta z posiadanych oświadczeńlub dokumentów, o ile są one aktualne.4) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że niepodlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie sąjuż aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej.Wykonawca zagraniczny składa dokument zgodnie z zapisami Części IV i V SIWZ, a w szczególnościz zapisem części V pkt1 ppkt 2) lit. b) SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumentyzłożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e doreprezentowania Wykonawcy.4. Ofert wspólnych ( np. konsorcjum lub spółka cywilna).1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występującywspólnie w rozumieniu art 23 ustawy PZP) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oryginał pełnomocnictwa lub jego kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przeznotariusza, powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców obiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia . Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione doskładania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.4) Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, a oświadczenie o którym mowa wczęści V pkt 1 ppk 2 lit a) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.5) Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkichWykonawców - Pełnomocnik, z zastrzeżeniem ppkt. 4), lub wszyscy Wykonawcy, wpisując wmiejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkichWykonawców składających ofertę wspólną.6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zPełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.7) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający możezażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">WYKAZ OŚWIADCZEŃ / DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU1. ETAP SKŁADANIA OFERT1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymogami Zamawiającegowskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treścizgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.2) Ponadto do oferty należy dołączyć:a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego wCzęści IV, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego rejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności GospodarczejRzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że ofertazostała podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżelinie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów.c) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , w celuwskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, (w załączniku nr 2 doSIWZ), o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zobowiązanie należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposóbwyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się ozamówienie odpowiedniego zasobu.3) Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:? zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (w przypadkuudostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazaćosoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia),? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego,? zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,? czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych luddoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizująroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) Uwagi:Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji zotwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale(w formie pisemnej), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadkuWykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielniew swoim imieniu każdy z Wykonawców.Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu.2. ETAP PO DOKONANIU WSTĘPNEJ OCENY OFERT.Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przezZamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcazobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonaniai podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.2) Wykonawca może wskazać dostępność wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lubdokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie ztych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.3) wykonawca może wskazać oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniuzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności o których mowa w Części IV, korzysta z posiadanych oświadczeńlub dokumentów, o ile są one aktualne.4) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że niepodlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie sąjuż aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej.Wykonawca zagraniczny składa dokument zgodnie z zapisami Części IV i V SIWZ, a w szczególnościz zapisem części V pkt1 ppkt 2) lit. b) SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumentyzłożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e doreprezentowania Wykonawcy.4. Ofert wspólnych ( np. konsorcjum lub spółka cywilna).1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występującywspólnie w rozumieniu art 23 ustawy PZP) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oryginał pełnomocnictwa lub jego kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przeznotariusza, powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców obiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia . Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione doskładania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.4) Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, a oświadczenie o którym mowa wczęści V pkt 1 ppk 2 lit a) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.5) Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkichWykonawców - Pełnomocnik, z zastrzeżeniem ppkt. 4), lub wszyscy Wykonawcy, wpisując wmiejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkichWykonawców składających ofertę wspólną.6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zPełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.7) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający możezażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców.</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">WYKAZ OŚWIADCZEŃ / DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU1. ETAP SKŁADANIA OFERT1) Składana przez Wykonawcę oferta, sporządzona zgodnie z wymogami Zamawiającegowskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego Formularza ofertowego o treścizgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.2) Ponadto do oferty należy dołączyć:a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępnepotwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego wCzęści IV, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.b) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego rejestruSądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności GospodarczejRzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że ofertazostała podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżelinie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów.c) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , w celuwskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, wzakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu,zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, (w załączniku nr 2 doSIWZ), o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotówdo oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zobowiązanie należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposóbwyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się ozamówienie odpowiedniego zasobu.3) Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:? zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (w przypadkuudostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazaćosoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia),? sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przywykonywaniu zamówienia publicznego,? zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,? czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych luddoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizująroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) Uwagi:Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji zotwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale(w formie pisemnej), wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadkuWykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielniew swoim imieniu każdy z Wykonawców.Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokona ocenyofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jakonajkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału wpostępowaniu.2. ETAP PO DOKONANIU WSTĘPNEJ OCENY OFERT.Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przezZamawiającego do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia n/w oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających spełnianie przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania.1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcazobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:a) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonaniai podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego robotybudowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnymcharakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz zinformacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.2) Wykonawca może wskazać dostępność wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lubdokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobierze samodzielnie ztych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.3) wykonawca może wskazać oświadczenia lub dokumenty, które znajdują się w posiadaniuzamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności o których mowa w Części IV, korzysta z posiadanych oświadczeńlub dokumentów, o ile są one aktualne.4) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców dozłożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że niepodlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodząuzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie sąjuż aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.3. Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej.Wykonawca zagraniczny składa dokument zgodnie z zapisami Części IV i V SIWZ, a w szczególnościz zapisem części V pkt1 ppkt 2) lit. b) SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumentyzłożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e doreprezentowania Wykonawcy.4. Ofert wspólnych ( np. konsorcjum lub spółka cywilna).1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występującywspólnie w rozumieniu art 23 ustawy PZP) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnikado reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo do reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2) Oryginał pełnomocnictwa lub jego kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przeznotariusza, powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówieniawymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców obiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia . Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione doskładania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.4) Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, a oświadczenie o którym mowa wczęści V pkt 1 ppk 2 lit a) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.5) Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkichWykonawców - Pełnomocnik, z zastrzeżeniem ppkt. 4), lub wszyscy Wykonawcy, wpisując wmiejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkichWykonawców składających ofertę wspólną.6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie zPełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.7) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający możezażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującejwspółpracę tych Wykonawców.</span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.2. Forma pisemna jest zastrzeżona dla:a) złożenia oferty, oświadczeń, dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziałuw postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,b) wycofania bądź zmiany oferty,c) wypełniania dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp.Wskazane powyżej dokumenty Wykonawca może dostarczyć za pośrednictwem operatorapocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. Z 2017poz.1481 z późn. zm. ) osobiście, za pośrednictwem posłańca.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje inne niż wymienione w ppkt. 2Zamawiający i Wykonawca będą przekazywać faksem lub drogą elektroniczną (e-mail), mającjednak na uwadze, że zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem lub drogą elektronicznąuważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata w taki sposób, że mógłzapoznać się z ich treścią. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ichotrzymania np. poprzez odesłanie faksem podpisanej pierwszej strony dokumentu lub wysłaniezwrotnego e-mila.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych)</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>CENA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>OKRES GWARANCJI</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>TERMIN WYKONANIA</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6">NIE</span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcęjest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:1. W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, tj. gdy:a.) zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanejprzez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego.b.) zmiana sposobu wykonania zamówienia , materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdywykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowejlub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesubudowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie.c.) inne niż wymienione w pkt.1 lit. a-b, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego,albo wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć.2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:a.) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnieterminie,b.) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanieprac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych wdzienniku budowy,c.) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać koniecznośćkonsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,d.) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanierobót,e.) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,f.) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz.3. W zakresie dotyczącym wynagrodzenia umownego:a.) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztówwykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzeniao kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,b.) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającegolub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówieniabądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedziałzawierając Umowę.5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający możewyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia.POSTANOWIENIA KOŃCOWE1. Wszelkie zawiadomienia dla drugiej Strony umowy, w wykonaniu jej postanowień, wymagająformy pisemnej i będą przesyłane listem poleconym na adres Zamawiającego lubWykonawcy do korespondencji określony w umowie. Brak pisemnego zawiadomieniadrugiej Strony o zmianie adresu, w razie zwrotu korespondencji bez doręczenia, wywołujeskutek doręczenia pod ostatnio podany adres do korespondencji w dacie zwrotukorespondencji.2. Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonejw formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesjiwierzytelności wynikającej z niniejszej umowy.3. Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i jej treśćzgodna jest z ich wolą.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej i muszą byćpodpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.W sprawach nie uregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego orazustawy Prawo zamówień publicznych.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-10-02</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Ofertę należy sporządzić w języku POLSKIM</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com