JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181011/635409-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 635409-N-2018 z dnia 2018-10-11 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">Urząd Miejski</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">,,Budowa swietlicy wiejskiej we wsi Chojniki, Gmina Nowy Tomysl" - III postepowanie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Roboty budowlane</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Tak</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu">Projekt wspołfinansowany ze srodkow Unii Europejskiej, Program Rozwoju Obszarow Wiejskich na lata 2014 - 2020 w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrazanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społecznosc" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objetego Programem w zakresie: Budowa lub przebudowa ogolnodostepnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.</span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">Urząd Miejski</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">52693700000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Poznańska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">33</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">64300 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Nowy Tomyśl</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">wielkopolskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">61 4426600, 4426641</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zamowienia@nowytomysl.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">614 422 754</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.nowytomysl.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Administracja samorządowa</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia">www.bip.nowytomysl.pl</span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.bip.nowytomysl.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">pisemnie - operator pocztowy, osobiscie lub za posrednictwem posłanca</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">Gmina Nowy Tomysl, ul. Poznanska 33, 64-300 Nowy Tomysl, Sekretariat, pokoj 28</span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">,,Budowa swietlicy wiejskiej we wsi Chojniki, Gmina Nowy Tomysl" - III postepowanie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP.271.64.2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Roboty budowlane</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Nie</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">4.1. Przedmiotem zamowienia jest wykonanie robot budowlanych zwiazanych z budowa swietlicy wiejskiej zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym wraz z uzyskaniem pozwolenia na uzytkowanie wybudowanego obiektu. 4.2. Zakres zamowienia obejmuje Budowe swietlicy wiejskiej wraz z inst. wew.; wod-kan, c.o.(pompa ciepła wspomagana kotłem gazowym),wentylacji,elektryczna, tp oraz budowa zew.inst.gazu ze zbiornikiem,kanalizacja sanitarna, na ktora składaja sie w szczegolnosci nastepujace prace: o utwardzenia chodnikow i jezdnii, o teren zielony (przygotowanie ziemi pod trawnik) i ogrodzenie, o izolacje termiczne - sciany zewnetrzne (obrobka tynkarska), sciany fundamentowe, podłoga na gruncie, strop posredni miedzy kondygnacjami, dach o pozostałe izolacje - paraizolacja, izolacja przeciwwodna (przeciwwilgociowa) scian fundamentowych, posadzek, o wykonanie posadzek na gruncie i na stropie zelbetowym, o ułozenie płytek, o ułozenie linoleum, o roboty wykonczeniowe - tynki wewnetrzne, o elewacja- tynki zewnetrzne o montaz rynien i tynkow spustowych, o wykonczenie czesci nadziemnej - cokoł budynku, o wykonczenie czesci podziemnej, o wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej Wykonawca zobowiazany jest do usuniecie kolizji - przebudowa linii napowietrznej niskiego napiecia 04 KV. Ponadto, wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiajacemu harmonogram rzeczowo-finansowy ww. robot z podziałem na etapy wykonywanych prac. Przedmiot zamowienia został szczegołowo okreslony w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym - załacznik nr 7 do SWIZ, w Przedmiarach robot - załacznik nr 8 do SWIZ oraz w warunkach Projektu Umowy- załacznik nr 6 do SIWZ. Zamawiajacy dopuszcza stosowanie rozwiazan rownowaznych. Wystepujace w opracowaniach dotyczacych opisu przedmiotu zamowienia nazwy, typy i pochodzenie produktow nalezy czytac w ten sposob, ze towarzyszy im okreslenie ,,lub rownowazne" i nie sa one dla Wykonawcow wiazace. Przez pojecie ,,lub rownowazne" Zamawiajacy rozumie zastosowanie i przyjecie do oferty urzadzen, produktow, materiałow i technologii spełniajacych wymagania w zakresie standardow jakosciowych oraz istotnych parametrow technicznych i technologicznych załozonych w opisie przedmiotu zamowienia, w szczegolnosci w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urzadzen i materiałow rownowaznych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca rowniez dla wszystkich zmienionych elementow ma obowiazek posiadac w stosunku do uzytych materiałow i urzadzen komplet dokumentow zezwalajacych na ich stosowanie w budownictwie (wynikow badan, atestow, certyfikatow, deklaracji zgodnosci i innych dokumentow uzupełniajacych), ktore beda podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. Przedmiot zamowienia nazywany jest w dalszej tresci IDW ,,przedmiotem zamowienia". 4.3. Zamawiajacy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawce lub podwykonawce na podstawie umowy o prace osob wykonujacych czynnosci w zakresie realizacji zamowienia, ktorych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposob okreslony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 4.3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie osob wykonujacych czynnosci okreslone w pkt 4.3.1. c) na podstawie umowy o prace; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamowienia, c) Rodzaj czynnosci wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowe o prace: o utwardzenia chodnikow i jezdnii, o teren zielony (przygotowanie ziemi pod trawnik) i ogrodzenie, o izolacje termiczne - sciany zewnetrzne (obrobka tynkarska), sciany fundamentowe, podłoga na gruncie, strop posredni miedzy kondygnacjami, dach o pozostałe izolacje - paraizolacja, izolacja przeciwwodna (przeciwwilgociowa) scian fundamentowych, posadzek, o wykonanie posadzek na gruncie i na stropie zelbetowym, o ułozenie płytek, o ułozenie linoleum, o roboty wykonczeniowe - tynki wewnetrzne, o elewacja- tynki zewnetrzne o montaz rynien i tynkow spustowych, o wykonczenie czesci nadziemnej - cokoł budynku, o wykonczenie czesci podziemnej, o wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej 4.3.2. Sposob dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracownikow zatrudnionych przy realizacji zamowienia na podstawie umowy o prace, ktory stanowił bedzie załacznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiajacego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postepowaniu, b) oswiadczenie osob, o ktorych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a), ze sa zatrudnione na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisow ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmowienia przedstawiane przez Wykonawce w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiajacego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postepowaniu. 4.3.3. Uprawnienia Zamawiajacego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawce wymagan, o ktorych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiajacy na kazdym etapie realizacji przedmiotu zamowienia bedzie uprawniony do kontroli oraz zadania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodow zatrudnienia osob, o ktorych mowa w pkt 4.3.1 ppkt a) na podstawie umow o prace, zgodnie z wymaganiami okreslonymi w pkt 4.3.1. Wykonawca na kazde pisemne wezwanie Zamawiajacego zobowiazany bedzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodow zatrudnienia ww. osob, w szczegolnosci: odpowiednio zanonimizowanych kopii umow o prace, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych okreslonych przez Zamawiajacego dokumentow. 4.3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagan w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawce dokumentow o ktorych mowa w ppkt 4.3.2 lub 4.3.3 bedzie rownoznaczne z niespełnieniem przez wykonawce wymagan w zakresie zatrudnienia: a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumentow, o ktorych mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub ppkt 4.3.3 Wykonawca kazdorazowo zapłaci Zamawiajacemu kare w wysokosci 1.000 zł, b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiajacego oswiadczenia, o ktorym mowa w ppkt 4.3.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiajacego do złozenia dowodow, o ktorych mowa w ppkt 4.3.3, Zamawiajacy moze od umowy odstapic i naliczyc kare umowna w wysokosci 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto okreslonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiajacego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postepowaniu. 4.3.5. W przypadku rozwiazania stosunku o prace przed upływem okresu okreslonego w ppkt 4.3.1. pkt b) Wykonawca zobowiazany bedzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagan okreslonych w pkt 4.3.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">45000000-7</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45111200-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45211350-7</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45236000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45321000-3</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45443000-4</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45400000-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45231000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45330000-9</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311000-0</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45311100-1</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>45232310-8</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc"></span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Tak</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst">4.6.	Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6., w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zakresem rzeczowym robót stanowiących przedmiot zamówień, objęte będą roboty wskazane rodzajowo w Przedmiarach robót - załączniku nr 8 do SIWZ. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot ww. zamówień nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. Zamówienia, będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistniałych u Zamawiającego zmian techniczno-organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, a także będących wynikiem warunków atmosferycznych (pogodowych).</span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia"></span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-07-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow">Wymagany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.07.2019 r.</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiajacy nie stawia szczegołowych wymagan w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiajacy nie stawia szczegołowych wymagan w tym zakresie.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">W celu spełnienia powyzszego warunku, Wykonawca zobowiazany jest wykazac, ze: 7.2.2.1. w okresie ostatnich pieciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krotszy - w tym okresie, co najmniej jedna robote budowlana polegajaca na budowie budynku o wartosci nie mniejszej niz 1 000 000,00 zł brutto. 7.2.2.2. dysponuje osoba, ktora zostanie skierowana do realizacji niniejszego zamowienia, posiadajaca niezbedne do wykonania zamowienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadajaca uprawnienia budowlane, o ktorych mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz w Rozporzadzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrzesnia 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadajace im wazne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiazujacych przepisow prawa lub odpowiednich przepisow obowiazujacych na terenie kraju, w ktorym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, uznanych przez własciwy organ, zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w panstwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., Nr 65) lub zamierzajacy swiadczyc usługi transgraniczne w rozumieniu przepisow tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorzadach zawodowych architektow oraz inzynierow budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725), tj.: - Kierownikiem budowy branzy budowlanej (min. 1 osoba) posiadajacym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnosci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczen, - Kierownik robot branzysanitarnej (min. 1 osoba) posiadajacy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych bez ograniczen, - Kierownik robot branzy elektrycznej (min. 1 osoba) posiadajacy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczen. Wymaga sie aby osoba z powyzszymi uprawnieniami uczestniczaca w wykonaniu zamowienia posiadała min. 3 letnie doswiadczenie w w/w specjalnosci. Doswiadczenie oznacza czas liczony od dnia uzyskania uprawnien. Zamawiajacy, okreslajac wymogi dla kazdej osoby w zakresie posiadanych uprawnien budowlanych, dopuszcza odpowiadajace im uprawnienia budowlane, ktore zostały wydane na podstawie wczesniej obowiazujacych przepisow w zakresie niezbednym do wykonania przedmiotowego zamowienia oraz odpowiadajace im uprawnienia wydane obywatelom panstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzezeniem art. 12a oraz innych przepisow ustawy Prawo budowlane.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Tak</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe">Zamawiajacy oceni spełnienie warunkow udziału w postepowaniu na podstawie dokumentow i oswiadczen oraz według procedury, o ktorej mowa w pkt 8 niniejszej SIWZ, zgodnie z formuła ,,spełnia - nie spełnia".</span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen">8.7.3. odpis z własciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalnosci gospodarczej, jezeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8.8. Jezeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o ktorym mowa w pkt 8.7.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w ktorym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci. 8.9. Dokument, o ktorym mowa w pkt 8.8, powinien byc wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. 8.10. Jezeli w kraju, w ktorym wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, ktorej dokument dotyczy, nie wydaje sie dokumentow, o ktorych mowa w pkt 8.7.3, zastepuje sie je dokumentem zawierajacym odpowiednio oswiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osob uprawnionych do jego reprezentacji, lub oswiadczenie osoby, ktorej dokument miał dotyczyc, złozone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorzadu zawodowego lub gospodarczego własciwym ze wzgledu na siedzibe lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 8.9. stosuje sie. 8.11. Wykonawca nie jest obowiazany do złozenia oswiadczen lub dokumentow potwierdzajacych okolicznosci, o ktorych mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, jezeli Zamawiajacy posiada oswiadczenia lub dokumenty dotyczace tego Wykonawcy lub moze je uzyskac za pomoca bezpłatnych i ogolnodostepnych baz danych, w szczegolnosci rejestrow publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnosci podmiotow realizujacych zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 8.12. Wykonawca, ktory polega na zdolnosciach lub sytuacji innych podmiotow na zasadach okreslonych w art. 22a ustawy Prawo zamowien publicznych, zobowiazany jest do złozenia dokumentow dotyczacych tych podmiotow okreslonych w pkt. 8.7 ppkt 8.7.3. 8.13. Zamawiajacy zada przedstawienia dokumentow wymienionych w pkt 8.7. ppkt. 8.7.3 SIWZ dotyczacych podwykonawcy, ktoremu zamierza powierzyc wykonanie czesci zamowienia, a ktory nie jest podmiotem, na ktorego zdolnosciach Wykonawca polega na zasadach okreslonych w art. 22a ust. 1) ustawy.</span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">1. wykaz osob, skierowanych przez wykonawce do realizacji zamowienia publicznego, w szczegolnosci odpowiedzialnych za swiadczenie usług, kontrole jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien, doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamowienia publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - załacznik nr 4 do SIWZ; 2. wykaz robot budowlanych wykonanych nie wczesniej niz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskow o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krotszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartosci, daty, miejsca wykonania i podmiotow, na rzecz ktorych roboty te zostały wykonane, z załaczeniem dowodow okreslajacych czy te roboty budowlane zostały wykonane nalezycie, w szczegolnosci informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukonczone, przy czym dowodami, o ktorych mowa, sa referencje badz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz ktorego roboty budowlane były wykonywane, a jezeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentow - inne dokumenty - załacznik nr 5 do SIWZ;</span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione">1. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamowienia w okolicznosciach, o ktorych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o ktorej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaze Zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, o ktorej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złozeniem oswiadczenia, wykonawca moze przedstawic dowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadza do zakłocenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamowienia. Wzor oswiadczenia stanowi załacznik nr 3 SIWZ. 2. Zawartosc oferty stanowi: 2.1. wypełniony załacznik nr 1 do SIWZ ,,Formularz oferty" oraz oswiadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2.2. kosztorys ofertowy, ktory Wykonawca sporzadzi scisle wg przedmiarow robot - załacznika nr 8 do SIWZ, przy zachowaniu tej samej kolejnosci pozycji, tych samych opisow robot w poszczegolnych pozycjach i ilosci przyjetych robot. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym bedzie zawierac wszelkie koszty niezbedne do zrealizowania przedmiotu zamowienia wynikajace z kosztorysu ofertowego i specyfikacji istotnych warunkow zamowienia. Kosztorys nalezy tak sporzadzic, aby cena koncowa odpowiadała cenie oferty, zgodnie z punktem 10 SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawcow wspolnie ubiegajacych sie o udzielenie zamowienia, ewentualnie umowa o wspołdziałaniu, z ktorej bedzie wynikac przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodnosc z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik moze byc ustanowiony do reprezentowania Wykonawcow w postepowaniu albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 2.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodnosc z oryginałem przez notariusza) wzglednie do podpisania innych dokumentow składanych wraz z oferta, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisujacej oferte nie wynika z dokumentu rejestrowego załaczonego do oferty.</span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Tak</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium">11.1. Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokosci: 25 000,00 zł 11.2. Wadium moze byc wnoszone w jednej lub kilku nastepujacych formach: 1) pieniadzu, 2) poreczeniach bankowych lub poreczeniach społdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, z tym ze poreczenie kasy jest zawsze poreczeniem pienieznym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poreczeniach udzielonych przez podmioty, o ktorych mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 11.3. Wadium wpłacane w pieniadzu nalezy wniesc przelewem na rachunek bankowy Zamawiajacego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postepowaniu na ,,Budowa swietlicy wiejskiej we wsi Chojniki, Gmina Nowy Tomysl"-II postepowanie. 11.4. Wniesienie wadium w pieniadzu bedzie skuteczne, jezeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiajacego. Wadium wnoszone w formie innej niz pieniadz moze byc załaczone do oferty lub złozone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiajacego (pokoj nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczac oferte przez cały okres zwiazania oferta. Oferta wykonawcy, ktory w wyznaczonym terminie nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposob nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.5. Tresc gwarancji wadialnej musi zawierac nastepujace elementy: 1) nazwe dajacego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poreczenia (Zamawiajacego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielajacych gwarancji/poreczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) okreslenie wierzytelnosci, ktora ma byc zabezpieczona gwarancja/poreczeniem - okreslenie przedmiotu zamowienia 3) kwote gwarancji/poreczenia, 4) zobowiazanie gwaranta/poreczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poreczenia na kazde pisemne zadanie Zamawiajacego w okolicznosciach okreslonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .</span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna">Tak</span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena brutto </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Termin gwarancji </TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>40,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp">Tak</span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">1. Zamawiajacy przewiduje mozliwosc zmian postanowien zawartej umowy w stosunku do tresci oferty, na podstawie ktorej dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystapienia co najmniej jednej z okolicznosci wymienionych ponizej, z uwzglednieniem podawanych warunkow ich wprowadzenia: 1) zmiany osob, o ktorych mowa w § 2 ust. 2 pkt 30) Umowy lub zmiany osob skierowanych do realizacji zamowienia, posiadajacych niezbedne do wykonania zamowienia kwalifikacje zawodowe, na inne osoby pod warunkiem udowodnienia Zamawiajacemu, ze nowe osoby spełniaja wymagania w tym warunki udziału, okreslone w Umowie i specyfikacji istotnych warunkow zamowienia; 2) zmiany podmiotu, o ktorym mowa w art. 22a Prawo zamowien publicznych, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiajacemu, ze nowy podmiot spełnia warunki udziału okreslone w specyfikacji istotnych warunkow zamowienia; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku wystapienia: a) przyczyny, z powodu ktorej bedzie zagrozone dotrzymanie terminu zakonczenia robot bedacej nastepstwem okolicznosci, za ktore odpowiedzialnosc ponosi Zamawiajacy, w szczegolnosci bedacej nastepstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznosci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznosci miały lub beda mogły miec wpływ na dotrzymanie terminu zakonczenia robot; b) koniecznosc wykonania robot zamiennych lub innych robot niezbednych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgledu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamowien dodatkowych, ktore wstrzymuja lub opozniaja realizacje przedmiotu umowy, wystapienia niebezpieczenstwa kolizji z planowanymi lub rownolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbednym do unikniecia lub usuniecia tych kolizji; c) opoznienia w dokonaniu okreslonych czynnosci lub ich zaniechanie przez własciwe organy administracji panstwowej, ktore nie sa nastepstwem okolicznosci, za ktore wykonawca ponosi odpowiedzialnosc; d) opoznienia w wydawaniu decyzji, zezwolen, uzgodnien, itp., do wydania ktorych własciwe organy sa zobowiazane na mocy przepisow prawa, jezeli opoznienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w ktorym ww. decyzje powinny zostac wydane oraz nie sa nastepstwem okolicznosci, za ktore wykonawca ponosi odpowiedzialnosc; e) braku mozliwosci wykonywania robot z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezaleznych od wykonawcy; f) opoznien wynikajacych z niedokonania odbioru przez własciwych zarzadcow drog, zarzadcow sieci w ustalonym terminie; g) działania siły wyzszej (np. kleski zywiołowe, strajki generalne lub lokalne), majace bezposredni wpływ na terminowosc wykonania robot; h) warunkow atmosferycznych uniemozliwiajacych realizacje poszczegolnych elementow zamowienia w szczegolnosci z powodu technologii realizacji prac okreslonej: umowa, normami lub innymi przepisami, wymagajacej konkretnych warunkow atmosferycznych - fakt ten musi zostac zgłoszony Zamawiajacemu i potwierdzony przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy, i) awarii niezawinionych przez Wykonawce, j) okolicznosci, ktorych strony umowy nie były w stanie przewidziec, pomimo zachowania nalezytej starannosci pod warunkiem wykazania dochowania nalezytej starannosci przez strone, ktora na okreslona okolicznosc sie powołuje, k) opoznien wynikajacych z przedłuzajacej sie procedury przetargowej (w szczegolnosci: przedłuzenie terminu zwiazania oferta, wniesienie odwołania, podjecie uchwały Rady Gminy dotyczacej srodkow zwiazanych z finansowaniem inwestycji) majacych wpływ na termin podpisania umowy z wykonawca; minimalny okres przesuniecia terminu realizacji umowy w przypadku wystapienia, ktorejkolwiek z okolicznosci wymienionych w pkt 3), rowny bedzie okresowi przerwy lub postoju spowodowanego jej wystapieniem. 4) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego robot stanowiacego załacznik nr 1 do umowy w szczegolnosci w przypadku wystapienia okolicznosci okreslonych w pkt 3) niniejszego paragrafu lub w wyniku potrzeb Zamawiajacego powstałych z przyczyn o charakterze techniczno-organizacyjnych; 5) zmiany w zakresie ilosci wykonanych robot, technologii wykonania lub inne zmiany dokumentacji projektowej, jezeli sa konieczne dla dalszej realizacji zamowienia lub sa korzystne dla Zamawiajacego; 6) zmiany polegajace na wykonaniu robot zamiennych lub innych robot niezbednych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzgledu na zasady wiedzy technicznej w tym udzielenie zamowien dodatkowych wykraczajacych poza zakres przedmiotu umowy, 7) zmiany umowy w zwiazku z przekształceniem firmy lub wynikajace z nastepstwa prawnego, zgodnie z obowiazujacymi przepisami; 8) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikajacego ze złozonej oferty w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarow i usług; b) obnizenia wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych robot i jest korzystna dla Zamawiajacego; c) rezygnacji przez Zamawiajacego z wykonania czesci robot budowlanych zwiazanych z wykonaniem przedmiotu zamowienia; d) wykonania zamowien dodatkowych lub zamiennych. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewaznosci.</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-10-26</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">10:30</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu"></span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">język polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6">Otwarcie ofert nastapi w siedzibie Zamawiajacego: Urzad Miejski w Nowym Tomyslu Adres: 64-300 Nowy Tomysl, ul. Poznanska 33 pokoj 26, w dniu 26.10.2018 r. o godzinie 11:00</span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com