JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20181017/637223-N-2018.html

 <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script> <div> <style type="text/css"> .divRow_xforms { float: left; width: 100%; font-weight: normal; line-height: 30px; } .headerLarge_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: larger} .headerMedium_xforms { font-weight: bold; padding-top: 20px; padding-bottom: 20px; font-size: medium} .headerSmall_xforms { font-weight: bold; font-size: x-small;} .table_xforms { border-collapse: collapse; width: 900px; font-weight: normal} .table_xforms td { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px;} .table_xforms th { border: 2px solid black; border-collapse: collapse; padding: 5px; font-weight: bold} @media print { .no-print, .no-print * { display: none !important; } } </style> <br /> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_lblNumerOgloszenia">Ogłoszenie nr 637223-N-2018 z dnia 2018-10-17 r. </span> <br /> <br /> <div class="divRow_xforms"> <div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc_h">21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie</span>: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu_h">Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych Bocznicach Kolejowych w Świdwinie, Mirosławcu oraz Trzebiatowie</span><br/> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia_h">Usługi</span> </div> <div> <b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczanie_obowiazkowe">Zamieszczanie obowiązkowe</span> </div> <div> <b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ogloszenie_dotyczy">Zamówienia publicznego</span> </div> <div> <b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_finansowane_z_unii">Nie</span> </div> <br/> <b>Nazwa projektu lub programu</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_projektu_programu"></span> </div> <div> <b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ubiegac_zaklady_pracy">Nie</span> </div> <br/> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalny_procent_zatrudnienia"></span> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u> </div> <div style="padding-left: 20px"> <b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_centralny_zamawiajacy">Nie</span> </div> <b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_podmiot_zamawiajacy_powierzyl">Nie</span> </div> <b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_powierzyl"></span> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_wspolnie">Nie</span> </div> <br/> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br/> <br/> <b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przeprowadza_zamawiajacy_z_eu">Nie</span> </div> <b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_postepowanie_wspolne_tresc"></span> <br/> <b>Informacje dodatkowe:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_zamawiajacy"></span> <br/> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_nazwa">21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie</span>, krajowy numer identyfikacyjny <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_regon">33102935500000</span>, ul. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_ulica">ul. Połczyńska</span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_domu">32</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_adres_numer_mieszkania"></span> , <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_kod_pocztowy">78-301 </span>&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_miejscowosc">Świdwin</span>, woj. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_wojewodztwo">zachodniopomorskie</span>, państwo <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_panstwo">Polska</span>, tel. <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_telefon">261 533 509</span>, e-mail <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_email">zam.publ.21blt@ron.mil.pl</span>, faks <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamawiajacy_fax">261 533 509</span>. <br/> Adres strony internetowej (URL): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_url">www.21blot.wp.mil.pl</span> <br/> Adres profilu nabywcy: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej"></span> <br/> Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_internetowej_narzedzia"></span> </div> <div style="text-align: left"> <b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego">Inny (proszę określić):</span> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamawiajacego_inny">Jednostka Wojskowa</span> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b> <div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wspolne_udzielanie_zamowienia"></span> </div> </div> <div style="text-align: left"> <b> I.4) KOMUNIKACJA: </b> <br/> <b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_dokumentow_zamowienia">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_dokumentow_zamowienia"></span> </div> <br/> <b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">Tak</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zamieszczona_bedzie_specyfikacja">www.21blot.wp.mil.pl</span> </div> <br/> <b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dostep_do_dokumentow_ograniczony">Nie</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dostep_do_dokumentow_ograniczony"></span> </div> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b> <br/> <b>Elektronicznie</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oferty_wnioski_dostepne">Nie</span> <br/> adres <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_wnioski_dostepne"></span> </div> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert">Nie</span> <br/> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_inny"></span> <br/> <b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymagane_przeslanie_ofert">Tak</span> <br /> Inny sposób: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagane_przeslanie_ofert_inny">Pocztą, kurierem lub osobiście</span> <br/> Adres: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_dopuszczone_wymagane_przeslanie_ofert_adres">21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, Kancelaria Jawna </span> </div> <br/> <b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_komunikacja_elektroniczna_wymaga">Nie</span> <br/> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_komunikacja_elektroniczna_wymaga"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <br/> <b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_nazwa_nadana_zamowieniu">Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych Bocznicach Kolejowych w Świdwinie, Mirosławcu oraz Trzebiatowie</span> <br/> <b>Numer referencyjny: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_numer_referencyjny">ZP/70/2018</span> <br/> <b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b> <br/> <div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dialog_techniczny">Nie</span> </div> <br/> <b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_rodzaj_zamowienia">Usługi</span> <br/> <b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b> <br/> Zamówienie podzielone jest na części: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_podzielone_na_czesci">Tak</span> <br/> <b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_oferty_lub_wnioski">wszystkich części</span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci"></span> <br/> </div> <b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastrzega_prawo_grup_czesci"></span> <br/> <b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_czesci_jednemu_wykonawcy"></span> <br/> <br/> <br/> <b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b> <i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_przedmiotu">Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dokonaniu obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji Wojskowych Bocznic Kolejowych. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania:a)Zadanie nr 1 - dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 832 (0,836 km) i WBK 849 (1,193 km) w Świdwinie.Miejsce realizacji usługi: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin b)Zadanie nr 2 - dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 824 (5,471 km) w Mirosławcu.Miejsce realizacji usługi: JW. 4338 w Mirosławcu, 78-651, Mirosławiec.c)Zadanie nr 3 - dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 820 (4,577 km) w Trzebiatowie.Miejsce realizacji usługi: JW. 1872 ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów.Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności:a)dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności:smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów,konserwacja komór łubkowych,czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych,czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami,czyszczenie żłobków na przejazdach,wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach,utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków),po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w "Książce obchodów torów" i w ,,Dzienniku oględzin rozjazdów". Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy);b)dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska;c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic;d)czyszczenie rowów i przepustów:koszenie traw,wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew,koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu),odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie.e)utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach;f)utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych;g)dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych;UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy:a)wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru;b)regulacja zamknięć nastawnych;c)typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności;d)nadzór nad wykonywaniem konserwacji;e)podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f)obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego:o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się,o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej,o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych,o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach,o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru,o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów,o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości. UWAGA!!! W PRZYPADKU W KTÓRYM WYKONAWCA NIE SKIEROWAŁ DO REALIZACJI UMOWY OSOBY, POSIADAJĄCEJ UPRAWNIENIA BUDOWLANE, W WYMIENIONYM POWYŻEJ ZAKRESIE, CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWINIEN WYKONYWAĆ UPRAWNIONY TOROMISTRZ LUB DRÓŻNIK OBCHODOWY.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. ,,Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.</span> <br/> <br/> <b>II.5) Główny kod CPV: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_cpv_glowny_przedmiot">50225000-8</span> <br/> <b> Dodatkowe kody CPV:</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kod CPV</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>50000000-5</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>71631470-5</TD></TR></TABLE> <br /> <br /> <b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br/> Wartość bez VAT: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_szacunkowa_wartosc_zamowienia_calosc"></span> <br/> Waluta: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_waluta_calosc">złoty</span> <br/> <i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i> </div> <br/> <b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67">Nie</span> <br/> Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zamowien_67_tekst"></span> <br/> <b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b> <br /> miesiącach:&#160; <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_miesiacach"></span> &#160;<i> lub </i> <b> dniach:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okres_w_dniach"></span> <br /> <i>lub</i> <br /> <b> data rozpoczęcia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_rozpoczecia">2019-01-01</span> &#160;<i> lub </i><b> zakończenia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_data_zakonczenia">2019-12-31</span> <br /> <br/> <b>II.9) Informacje dodatkowe: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_na_temat_katalogow"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informacje_dodatkowe_okreslenie_warunkow"></span> <br/> <b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_okreslenie_warunkow">Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</span> <br/> Informacje dodatkowe <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_sytuacja_finansowa_informacje_dodatkowe"></span> <br/> <b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b> <br/> Określenie warunków: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_okreslenie_warunkow">a)Opis spełnienia warunku dla Zadania nr 1:Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, polegające na dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. b)Opis spełnienia warunku dla Zadania nr 2:Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, polegające na dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. c)Opis spełnienia warunku dla Zadania nr 3:Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, polegające na dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.UWAGA!!! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku.W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi, polegające na:dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, za kwotę minimum stanowiącą wyższą wartość wymaganą dla zadania, np. przy składaniu oferty na Zadanie nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadanie nr 3 - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dwie usługi na kwotę minimum 50 000,00 zł.d)Opis spełnienia warunku dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadania nr 3: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia -jedną osobą posiadającą zdany egzamin toromistrza, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2004 r., Nr 218 poz. 2212 ze zm.) w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe; LUB -jedną osobą, która posiada zdany egzamin dróżnika obchodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. (tj. Dz. U. z 2004 r., Nr 218 poz. 2212 ze zm.) w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe .W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca może wykazać do każdego zadania tą samą osobę, tylko w sytuacji, gdy będzie ona faktycznie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w tych zadaniach.</span> <br/> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zdolnosc_techniczna_wymaga_wykonawcow">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zdolnosc_techniczna_informacje_dodatkowe"></span> </div> <b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b> <br/> <b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_zamawiajacy_przewiduje_wykluczenie">Tak</span> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_1"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_2">Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)</span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_3"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_4"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_5"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_6"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_7"></span> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_art_24_ust_5_pkt_8"></span> <br/> </div> <b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_niepodleganiu_wykluczenia">Tak</span> <br/> <b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_oswiadczenie_spelnienie_kryteriow">Nie</span> </div> <b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_dokumentow_zaswiadczen"></span> </div> <b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_warunkow_udzialu">a)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.b)Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wraz z podaniem wymaganych kwalifikacji zawodowych oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 5 do SIWZ. </span> <br/> <b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zakresie_kryteriow_selekcji"></span> </div> <b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b> <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykaz_potwierdzenie_okolicznosci"></span> </div> <b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_inne_dokumenty_niewymienione"></span> </div> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"> <u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u> </div> <div style="padding-left: 20px;"> <div style="text-align: left"> <b>IV.1) OPIS </b> <br/> <b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_tryb_udzielenia_zamowienia">Przetarg nieograniczony</span> <br/> <b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wadium">Nie</span> <br/> Informacja na temat wadium <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wadium"></span> </div> <br/> <b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_przewiduje_udzielenie_zaliczek">Nie</span> <br/> Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_przewiduje_udzielenie_zaliczek"></span> </div> <br/> <b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_katalogow_elektronicznych">Nie</span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zlozenie_katalogow_elektronicznych_informacje_dodatkowe"></span> </div> <br/> <b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_wymaga_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej"></span> <br/> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_dopuszcza_zlozenie_oferty_wariantowej_zasadniczej"></span> </div> <br/> <b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b> <br/> <i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i> <div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_minimalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Maksymalna liczba wykonawców &#160;<span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_maksymalna_liczba_wykonawcow"></span> <br/> Kryteria selekcji wykonawców: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_znaczenie_warunkow_wykonawcow"></span> </div> <br/> <b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b> <div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_z_kim_umowa_bedzie_zawarta"></span> <br/> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenie_liczby_uczestnikow_informacje_dodatkowe"></span> <br/> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_obejmuje_ustanowienie_informacje_dodatkowe"></span> <br/> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> <br/> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_czy_pobranie_umowy_ramowej_dynamicznego_katalogow"></span> </div> <br/> <b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b> <br/> <b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_aukcja_elektroniczna"></span> <br/> Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_adres_strony_na_ktorej_bedzie_prowadzona"></span> <br/> <b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_elementy_aukcji_elektronicznej"></span> <br/> <b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_ograniczenia_do_przedstawianych_wartosci"></span> <br/> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_udostepnione_wykonawcom"></span> <br/> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_informaje_przebiegu_aukcji"></span> <br/> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_do_licytacji"></span> <br/> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wykorzystanie_sprzetu_elektronicznego"></span> <br/> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_wymagania_dotyczace_rejestracji_wyk_aukcja"></span> <br/> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa"></span> <br/>Czas trwania: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_jednoetapowa_czas"></span> <br /> <br/> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_aukcja_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> <br/> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_warunki_zamkniecia_aukcji"></span> </div> <br/> <b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b> <br/> <b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b> <br/> <b>IV.2.2) Kryteria</b> <br/> <TABLE style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Kryteria</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Znaczenie</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Cena oferty</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>60,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR><TR><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>Skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej</TD><TD style='border: 1px solid black;border-collapse: collapse;'>20,00</TD></TR></TABLE> <br/> <b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zastosowanie_procedury_pzp"></span> <br/> <b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b> <br/> <b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b> <br/> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_minimalne_wymagania"></span> <br/> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziane_jest_zastrzezenie"></span> <br/> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_Przewidziany_podzial"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_etapy_negocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_1_dodatkowe_informacje"></span> <br/> <br/> <b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b> <br/> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_opis_potrzeb"></span> <br/> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_informacja_wysokosc_nagrod"></span> <br/> Wstępny harmonogram postępowania: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_wstepny_harmonogram"></span> <br/> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_PodzialDialogu"></span> <br/> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_EtapyDialogu"></span> <br/> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_2_DodatkoweInformacje"></span> <br/> <b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b> <br/> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_ElementyOpisu"></span> <br/> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_PodzialNegocjacji"></span> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_3_3_DodatkoweInfo"></span> <br/> <b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b> <br/> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_6"></span> </div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_7"></span> </div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_8"></span> </div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_9"></span> </div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa"></span> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_licytacja_jednoetapowa_czas"> Czas trwania: </span> <br /> <br/> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_10_wykonawcy_zakwalfikowani"></span> </div> Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_data"></span> godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_11_godzina"></span> <br/> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_12"></span> </div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_13"></span> </div> <br/> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_IstotnePostanowienia"></span> </div> <br/> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_14"></span> </div> <br/> Informacje dodatkowe: <br/> <div style="padding-left: 20px"> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_LicytacjeDodatkoweInformacje"></span> </div> <b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b> <br/> <b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy">Tak</span> <br/> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_zmiana_umowy_tekst">Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:a)rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy;b)zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(prim) kodeksu cywilnego,c)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych;d)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). e)w przypadku, o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zmiana terminy realizacji, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia,f)wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako zjawisko atmosferyczne lub inne, o charakterze nagłym, niedającym się przewidzieć, w szczególności: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach ,,na zewnątrz" - powyżej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonywania usługi, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP.g)uchybienia terminu z wyłącznej winy Zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela zamawiającego, tj.:-termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnym obowiązkami zamawiającego;-przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek.h)wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,i)Wystąpiły opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność.j)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia powierzchni z eksploatacji.k)Zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2. lit k) nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest usługa. l)Zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców - w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ (zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy będą realizowali zamówienie przy pomocy podwykonawców).</span> <br/> <b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b> <br/> <br /> <b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i> <br /> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_sposob_udostepniania"></span> <br/> <b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_1_srodki_ochrony"></span> <br/> <b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b> <br/> Data: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_data">2018-10-31</span>, godzina: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_godzina">11:00</span>, <br/> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_SkrocenieTerminu">Nie</span> <br/> Wskazać powody: <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_2_Powody"></span> <br/> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br/>> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_4_jezyki">polski</span> <br/> <b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> do: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_data"></span> okres w dniach: <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_5_okres">30</span> (od ostatecznego terminu składania ofert) <br/> <b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_4_17">Nie</span> <br/> <b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_5">Nie</span> <br/> <b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b> <br/> <span id="ctl00_ContentPlaceHolder1_IV_6_6"></span> </div> </div> <div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"> <u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u> </div> <br /> <div> <br /> <table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>1</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 832 (0,836 km) i WBK 849 (1,193 km) w Świdwinie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dokonaniu obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 832 (0,836 km) i WBK 849 (1,193 km) w Świdwinie. Miejsce realizacji usługi: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin. Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności:a)dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności:smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów,konserwacja komór łubkowych,czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych,czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami,czyszczenie żłobków na przejazdach,wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach,utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków),po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w "Książce obchodów torów" i w ,,Dzienniku oględzin rozjazdów". Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy);b)dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska;c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic;d)czyszczenie rowów i przepustów:koszenie traw,wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew,koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu),odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie.e)utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach;f)utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych;g)dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych;UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy:a)wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru;b)regulacja zamknięć nastawnych;c)typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności;d)nadzór nad wykonywaniem konserwacji;e)podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f)obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego:o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się,o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej,o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych,o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach,o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru,o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów,o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości. UWAGA!!! W PRZYPADKU W KTÓRYM WYKONAWCA NIE SKIEROWAŁ DO REALIZACJI UMOWY OSOBY, POSIADAJĄCEJ UPRAWNIENIA BUDOWLANE, W WYMIENIONYM POWYŻEJ ZAKRESIE, CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWINIEN WYKONYWAĆ UPRAWNIONY TOROMISTRZ LUB DRÓŻNIK OBCHODOWY.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. ,,Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50225000-8, 50000000-5, 71631470-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>złoty<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-02<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Cena oferty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>2</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 824 (5,471 km) w Mirosławcu</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dokonaniu obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 824 (5,471 km) w Mirosławcu. Miejsce realizacji usługi: JW. 4338 w Mirosławcu, 78-651, Mirosławiec.. Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności:a)dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności:smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów,konserwacja komór łubkowych,czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych,czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami,czyszczenie żłobków na przejazdach,wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach,utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków),po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w "Książce obchodów torów" i w ,,Dzienniku oględzin rozjazdów". Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy);b)dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska;c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic;d)czyszczenie rowów i przepustów:koszenie traw,wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew,koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu),odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie.e)utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach;f)utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych;g)dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych;UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy:a)wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru;b)regulacja zamknięć nastawnych;c)typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności;d)nadzór nad wykonywaniem konserwacji;e)podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f)obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego:o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się,o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej,o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych,o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach,o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru,o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów,o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości. UWAGA!!! W PRZYPADKU W KTÓRYM WYKONAWCA NIE SKIEROWAŁ DO REALIZACJI UMOWY OSOBY, POSIADAJĄCEJ UPRAWNIENIA BUDOWLANE, W WYMIENIONYM POWYŻEJ ZAKRESIE, CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWINIEN WYKONYWAĆ UPRAWNIONY TOROMISTRZ LUB DRÓŻNIK OBCHODOWY.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. ,,Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50225000-8, 50000000-5, 71631470-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>złoty<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-01<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena oferty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/><table><tr><td><b>Część nr: </b></td><td>3</td><td><b>Nazwa: </b></td><td>Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 820 (4,577 km) w Trzebiatowie</td></tr></table><b>1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i> (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dokonaniu obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 820 (4,577 km) w Trzebiatowie. Miejsce realizacji usługi: JW. 1872 ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów. Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności:a)dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności:smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów,konserwacja komór łubkowych,czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych,czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami,czyszczenie żłobków na przejazdach,wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach,utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków),po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w "Książce obchodów torów" i w ,,Dzienniku oględzin rozjazdów". Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy);b)dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska;c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic;d)czyszczenie rowów i przepustów:koszenie traw,wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew,koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu),odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie.e)utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach;f)utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych;g)dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych;UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy:a)wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru;b)regulacja zamknięć nastawnych;c)typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności;d)nadzór nad wykonywaniem konserwacji;e)podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f)obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego:o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się,o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej,o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych,o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach,o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru,o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów,o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości. UWAGA!!! W PRZYPADKU W KTÓRYM WYKONAWCA NIE SKIEROWAŁ DO REALIZACJI UMOWY OSOBY, POSIADAJĄCEJ UPRAWNIENIA BUDOWLANE, W WYMIENIONYM POWYŻEJ ZAKRESIE, CZYNNOŚCI POWYŻSZE POWINIEN WYKONYWAĆ UPRAWNIONY TOROMISTRZ LUB DRÓŻNIK OBCHODOWY.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. ,,Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych prac dotyczących usług.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach zadania.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone.<br/><b> 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): </b>50225000-8, 50000000-5, 72631470-5<br/><br/><b> 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br/>Wartość bez VAT: <br/>Waluta: <br/>złoty<br/><b> 4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br/>okres w miesiącach: <br/>okres w dniach: <br/>data rozpoczęcia: 2019-01-01<br/>data zakończenia: 2019-12-31<br/><b> 5) Kryteria oceny ofert: </b><br/><TABLE style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;"><tr><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Kryterium</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Znaczenie</td></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">cena oferty</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">60,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr><TR><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">Skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej</td><td style="border: 1px solid black;border-collapse: collapse;">20,00</TD></tr></TABLE><br/><b>6) INFORMACJE DODATKOWE:</b><br/><br/><br/> </div> <br /> <br /> </div> <br /> <br /> <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> </div> <script type="text/javascript">//<![CDATA[//]]></script>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com